Dit scenario is vooral ongeloofwaardig door het feit dat Mazepin ronde 1 wel overleeftquote:Op maandag 29 november 2021 19:45 schreef DeeBee het volgende:
Erg mooi, Spa 99'-pile up in lap 1, iedereen eruit. Mazepin met z'n eerste win, VER genoeg aan P2 in Abu Dhabi.
Zou goed kunnen. En hoewel het in principe natuurlijk niet heel waarschijnlijk is (dat het al beslist wordt), zou het zomaar kunnen zijn dat we over een week een Nederlandse wereldkampioen Formule 1 hebben. Dat is echt wel een ronduit bizarre gedachte hoor. En er hoeft niet eens iets super bijzonders voor te gebeuren, dat maakt die gedachte nog veel meer bizar eigenlijk.quote:Op maandag 29 november 2021 21:04 schreef Peterselieman het volgende:
Raceweek.
Ik heb het voorgevoel dat #44 zondag niet gaat winnen
Beetje als van Van Barneveldquote:Op maandag 29 november 2021 21:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zou goed kunnen. En hoewel het in principe natuurlijk niet heel waarschijnlijk is (dat het al beslist wordt), zou het zomaar kunnen zijn dat we over een week een Nederlandse wereldkampioen Formule 1 hebben. Dat is echt wel een ronduit bizarre gedachte hoor. En er hoeft niet eens iets super bijzonders voor te gebeuren, dat maakt die gedachte nog veel meer bizar eigenlijk.
Nou ja, darts werd pas na zijn succes echt populair in Nederland, terwijl Formule 1 natuurlijk al jaren een grote sport is hier. Niet zo gigantisch als nu dankzij Verstappen, maar het is niet zo dat je twintig jaar geleden een sporthipster was als je F1 keekquote:
In het verleden ja. F1 lag voor de periode Verstappen in Nederland op z'n gat:quote:Op maandag 29 november 2021 21:10 schreef heywoodu het volgende:
Nou ja, darts werd pas na zijn succes echt populair in Nederland, terwijl Formule 1 natuurlijk al jaren een grote sport is hier. Niet zo gigantisch als nu dankzij Verstappen, maar het is niet zo dat je twintig jaar geleden een sporthipster was als je F1 keek
(2013 bron) Het had niet veel gescheeld of F1 was in die tijd van de buis gegaan.quote:De Formule 1-uitzendingen van Veronica trokken met 110.000-150.000 kijkers niet veel publiek.
Jij vindt dit seizoen niet spannend? En waarom zou ik stoppen met kijken als Max geen WK wordt?quote:Op maandag 29 november 2021 21:45 schreef Shodan het volgende:
Op het moment dat HAM WDC wordt zal Viaplay en F1TV direct merken in het uitblijven van aanmeldingen. Dan maar voorlopig de 8-minuten-samenvattingen van een race online terugkijken. Zo spannend is het ook allemaal niet.
Nouja bij het gros van de races is het nog steeds de start - pitstops - einde. Wat spannend is, is of de nr 2 dmv taktiek nog snellere banden heeft dan nr 1 in de laatste 5 rondes. De rest van het veld doet niet eens mee.quote:Op maandag 29 november 2021 22:01 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Jij vindt dit seizoen niet spannend? En waarom zou ik stoppen met kijken als Max geen WK wordt?
De spanning zit er toch in, dat we voor de eerste keer in 5 jaar, met nog 2 gp's te gaan, niet weten wie er WK wordt? Dat niet elke GP bloedstollend is van het begin tot het einde, vind ik dan van ondergeschikt belang.quote:Op maandag 29 november 2021 22:09 schreef daNpy het volgende:
[..]
Nouja bij het gros van de races is het nog steeds de start - pitstops - einde. Wat spannend is, is of de nr 2 dmv taktiek nog snellere banden heeft dan nr 1 in de laatste 5 rondes. De rest van het veld doet niet eens mee.
De afgelopen 7 jaar zijn prima samen te vatten met: Mercedes 7x WCC, Hamilton 6x WDC.quote:Op maandag 29 november 2021 22:09 schreef daNpy het volgende:
Nouja bij het gros van de races is het nog steeds de start - pitstops - einde. Wat spannend is, is of de nr 2 dmv taktiek nog snellere banden heeft dan nr 1 in de laatste 5 rondes. De rest van het veld doet niet eens mee.
Die gaat de laatste 2 races wel winnen, de winst de Mercedes nu heeft haalt Red Bull niet meer in.quote:Op maandag 29 november 2021 21:04 schreef Peterselieman het volgende:
Raceweek.
Ik heb het voorgevoel dat #44 zondag niet gaat winnen
Aan de andere kant is het erg smal en dus bijna niet in te halen. Je kan vooraan gewoon langzaam rijden á la Ric in Monaco en je wint.quote:Op dinsdag 30 november 2021 01:49 schreef SiGNe het volgende:
Lijkt me een moeilijk circuit, enorm snel, veel (snelle) bochten achter elkaar..en gloednieuw asfalt plus een baan die geen enkele rijder kent.
Lijkt me moeilijk om op zo'n snel circuit de concentratie vast te houden de hele race.
En een foutje wordt hard afgestrafd want er staan overal muren langs de baan.
Ik gok dat er nog wel een code rood gaat komen, tijdens de VT's sowieso maar tijdens de race denk ik ook wel.
De spanning zit meer in welke beslissing van de FIA de uitkomst van de race nu weer gaat beïnvloeden.quote:Op maandag 29 november 2021 22:18 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
De spanning zit er toch in, dat we voor de eerste keer in 5 jaar, met nog 2 gp's te gaan, niet weten wie er WK wordt? Dat niet elke GP bloedstollend is van het begin tot het einde, vind ik dan van ondergeschikt belang.
Perez zet hem mogelijk in de muur tijdens kwaliquote:Op dinsdag 30 november 2021 12:17 schreef Sureahcamidd het volgende:
De RBR ging op Baku ook goed toch? Dus waarom zouden ze niet snel op Jeddah kunnen zijn? Ik hoop het niet.
Lijkt me wel echt een gevaarlijk circuit.
Wat ik ook zag van die laps op de computer vond ik het ook heel lastig om onderscheid te maken tussen de verschillende bochten. Alles lijkt op elkaar met die muren zo vlak op de baan. Raak je de tel even kwijt, dan stuur je en zo de muur in. En de achterkamers zitten ook meteen op je.quote:Op dinsdag 30 november 2021 01:49 schreef SiGNe het volgende:
Lijkt me een moeilijk circuit, enorm snel, veel (snelle) bochten achter elkaar..en gloednieuw asfalt plus een baan die geen enkele rijder kent.
Lijkt me moeilijk om op zo'n snel circuit de concentratie vast te houden de hele race.
En een foutje wordt hard afgestrafd want er staan overal muren langs de baan.
Ik gok dat er nog wel een code rood gaat komen, tijdens de VT's sowieso maar tijdens de race denk ik ook wel.
Ik denk dat ze er per persoon zeker 200 rondjes in de sim op hebben zitten.quote:Op dinsdag 30 november 2021 13:09 schreef nixxx het volgende:
[..]
Wat ik ook zag van die laps op de computer vond ik het ook heel lastig om onderscheid te maken tussen de verschillende bochten. Alles lijkt op elkaar met die muren zo vlak op de baan. Raak je de tel even kwijt, dan stuur je en zo de muur in. En de achterkamers zitten ook meteen op je.
Hoop dat ze alle 20 weer veilig uit hun auto stappen.
Vooral met die 3 DRS zones gaat langzaamaan rijden vooraan wel goedkomen ja...quote:Op dinsdag 30 november 2021 08:30 schreef daNpy het volgende:
[..]
Aan de andere kant is het erg smal en dus bijna niet in te halen. Je kan vooraan gewoon langzaam rijden á la Ric in Monaco en je wint.
Die kennen die baan echt wel en ik denk dat ze met hun ogen dicht wel zonder brokken rondkomen op een laag tempo.quote:Op dinsdag 30 november 2021 13:50 schreef babylon het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er per persoon zeker 200 rondjes in de sim op hebben zitten.
Je hoeft alleen maar de bocht voor en de rechte stukken net aan snelheid genoeg te hebben. Die DRS stukken zijn ook niet zo lang als ik het goed heb. Het circuit is grotendeels 250+ dus geeft DRS misschien wel niet zo veel voordeel.quote:Op dinsdag 30 november 2021 14:03 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Vooral met die 3 DRS zones gaat langzaamaan rijden vooraan wel goedkomen ja...
De DRS zones zijn gigantisch lang en vooral de tweede en derde zit maar 1 bocht tussen en dan kan je uitremmen ri. bocht 1. Mercedes rijdt lachend mensen met 30+ kph voorbij in die zones aankomend weekend.quote:Op dinsdag 30 november 2021 14:53 schreef daNpy het volgende:
[..]
Je hoeft alleen maar de bocht voor en de rechte stukken net aan snelheid genoeg te hebben. Die DRS stukken zijn ook niet zo lang als ik het goed heb. Het circuit is grotendeels 250+ dus geeft DRS misschien wel niet zo veel voordeel.
Dat is de expertise van de beide Ferrari coureursquote:Op dinsdag 30 november 2021 12:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Perez zet hem mogelijk in de muur tijdens kwali
Ah oke dan heb ik dat verkeerd onthouden. Mercedes 1-2 dusquote:Op dinsdag 30 november 2021 14:55 schreef DeeBee het volgende:
[..]
De DRS zones zijn gigantisch lang en vooral de tweede en derde zit maar 1 bocht tussen en dan kan je uitremmen ri. bocht 1. Mercedes rijdt lachend mensen met 30+ kph voorbij in die zones aankomend weekend.
Dan wint Max het wdc in verband met de meeste overwinningen. Als Hamilton bij de winst ook fastest lap pakt.quote:Op dinsdag 30 november 2021 15:06 schreef tja77 het volgende:
Dit weekend gaat Hamilton de leiding in het WK opeisen, en dan gaat de laatste race gecancelled worden.
Je vergeet dat ik zeg dat Hamilton de leiding gaat pakken. Als Hamilton aan de leiding staat en die laatste race gaat niet door, dan heeft Verstappen dikke vette pech.quote:Op dinsdag 30 november 2021 15:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan wint Max het wdc in verband met de meeste overwinningen. Als Hamilton bij de winst ook fastest lap pakt.
dat eerste kan maar waarom zou die laatste race gecanceld worden?quote:Op dinsdag 30 november 2021 15:06 schreef tja77 het volgende:
Dit weekend gaat Hamilton de leiding in het WK opeisen, en dan gaat de laatste race gecancelled worden.
De Omikron variant die alles gaat plat leggen.quote:Op dinsdag 30 november 2021 15:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat eerste kan maar waarom zou die laatste race gecanceld worden?
Oliegeld is opquote:Op dinsdag 30 november 2021 15:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat eerste kan maar waarom zou die laatste race gecanceld worden?
lijkt me niet als SA wel doorgaatquote:Op dinsdag 30 november 2021 15:19 schreef tja77 het volgende:
[..]
De Omikron variant die alles gaat plat leggen.
denk niet dat er een sjeik is die gezichtsverlies wil lijden in deze dus als SA doorgaat dan volgt Abu Dhabi ook welquote:Op dinsdag 30 november 2021 15:25 schreef tja77 het volgende:
[..]
Er kan een hoop veranderen in 1 week tijd, landen tiefen als een malle de grenzen dicht.
Piepende Hamilton na vt1 incomingquote:Op dinsdag 30 november 2021 14:25 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Die kennen die baan echt wel en ik denk dat ze met hun ogen dicht wel zonder brokken rondkomen op een laag tempo.
Maar op volle snelheid en hondersten van een seconden sprokkelen in elke bocht verwacht ik toch echt wel de nodige brokken. Het zou me echt verbazen als we dit weekend zonder zware crash (lees, minimaal Baku of Silverstone) doorkomen. En ik hoop dan maar dat er geen gewonden vallen.
Misschien zie ik het te zwaar in, maar ik vind deze baan niet passen bij de constante druk de afgelopen decennia om het veiliger te maken en ben verbaasd dat we daar nog geen coureurs over gehoord hebben.
This is dangerous at high speedsquote:Op dinsdag 30 november 2021 15:44 schreef exile79 het volgende:
[..]
Piepende Hamilton na vt1 incoming
Fixed ivm bumps in het asfaltquote:Op dinsdag 30 november 2021 16:14 schreef daNpy het volgende:
[..]
Th-th-is is d-dangerous a-at high sp-peeds
Nee, want Hamilton 1e + FL gelijk qua punten met Verstappen (als Verstappen 2e wordt in de race), waarbij Verstappen meer overwinningen dan Hamiltonquote:Op dinsdag 30 november 2021 15:16 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je vergeet dat ik zeg dat Hamilton de leiding gaat pakken. Als Hamilton aan de leiding staat en die laatste race gaat niet door, dan heeft Verstappen dikke vette pech.
Ik denk dat hij bedoelt dat HAM de leiding pakt door SA te winnen en dat VER te weinig of geen punten pakt.quote:Op dinsdag 30 november 2021 17:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nee, want Hamilton 1e + FL gelijk qua punten met Verstappen (als Verstappen 2e wordt in de race), waarbij Verstappen meer overwinningen dan Hamilton
Punten verschil qua stand is nu 8 punten. Als Hamilton de overwinning wel pakt, maar geen FL dan staat Verstappen nog 1 punt voor op Hamilton
Als Abu Dhabi wordt afgelast en Verstappen 3e of lager wordt.quote:Op dinsdag 30 november 2021 17:08 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoelt dat HAM de leiding pakt door SA te winnen en dat VER te weinig of geen punten pakt.
De sim is altijd anders dan in het echt.quote:Op dinsdag 30 november 2021 13:50 schreef babylon het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er per persoon zeker 200 rondjes in de sim op hebben zitten.
En anders Sainz wel!quote:Op dinsdag 30 november 2021 17:54 schreef Rianne84 het volgende:
Ik acht de kans groot dat Leclerc zijn auto in de muur parkeert op een cruciaal moment in Q3.
Net op het moment dat Max bezig is met zijn rondje voor pole...quote:Op dinsdag 30 november 2021 17:54 schreef Rianne84 het volgende:
Ik acht de kans groot dat Leclerc zijn auto in de muur parkeert op een cruciaal moment in Q3.
Ik denk dat ze allang wisten dat die straf kwam.quote:Op woensdag 1 december 2021 07:07 schreef babylon het volgende:
https://gp33.nl/honda-wil(...)tuitte-op-problemen/
Ik zeg niet iets wat in het conspiracy topic hoort....
Maar het is wel opvallend dat een beslissing over gele vlaggen pas vlak voor de race wordt genomen.
Dit soort websites ook.. Van 7 naar 10 klopt bovendien ook niet, dat was van 7 naar 12 geweest. Dan zat je midden in het veld vast.quote:Op woensdag 1 december 2021 09:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk dat ze allang wisten dat die straf kwam.
Toch was dat, een enkele uitzondering daargelaten, altijd al zo. In de jaren '80 waren het Williams en McLaren die de dienst uit maakten. Begin jaren '90 eerst nog Senna met McLaren, daarna Williams, Schumacher die er met zijn Benetton 2 jaar tegen wist te strijden maar daarna weer 2 jaar Williams. Toen McLaren vs Ferrari, daarna Renault vs McLaren in in 06 Ferrari. Daarna weer even Ferrari vs McLaren, een jaartje Brawn en daarna 4 jaar RBR en 7 jaar Mercedes.quote:Op maandag 29 november 2021 22:35 schreef Shodan het volgende:
r knotsgekke wedstrijden (die dat worden als de usual suspects uitvallen), F1 heeft in de afgelopen 7 jaar weinig geleverd
2003 wel opzich met Schumacher, Kimi en Montoya.quote:Op woensdag 1 december 2021 09:49 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Toch was dat, een enkele uitzondering daargelaten, altijd al zo. In de jaren '80 waren het Williams en McLaren die de dienst uit maakten. Begin jaren '90 eerst nog Senna met McLaren, daarna Williams, Schumacher die er met zijn Benetton 2 jaar tegen wist te strijden maar daarna weer 2 jaar Williams. Toen McLaren vs Ferrari, daarna Renault vs McLaren in in 06 Ferrari. Daarna weer even Ferrari vs McLaren, een jaartje Brawn en daarna 4 jaar RBR en 7 jaar Mercedes.
Ik kan me eerlijk gezegd geen jaar herinneren waarin 3 of meer teams om het WK streden.
Blijkbaar niet zeker genoeg, anders hadden ze die andere motor er in gehangen.quote:Op woensdag 1 december 2021 09:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk dat ze allang wisten dat die straf kwam.
Ja, en 2010 deed McLaren ook lang mee met Webber, Alonso en Vettel. Maar het zijn echt uitzonderingen. In '86 met Piquet, Mansell en Prost was een 3-strijd. Of 1982. Maar het zijn echt uitzonderingen. Een echte tweestrijd vind ik al meer dan genoeg 'leveren'. En laten we eerlijk zijn: zonder crashes door Mercedes-coureurs was dit seizoen niet eens spannend geweest. Toch hadden we daar best mee kunnen levenquote:Op woensdag 1 december 2021 10:41 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
2003 wel opzich met Schumacher, Kimi en Montoya.
Dat is wat ze nu zeggen, maar of het ook echt was gebeurd...quote:Op woensdag 1 december 2021 10:45 schreef babylon het volgende:
[..]
Blijkbaar niet zeker genoeg, anders hadden ze die andere motor er in gehangen.
Je zegt het zelf al: 4 jaar RBR, 7 Mercedes. In de laatste 11 jaar.quote:Op woensdag 1 december 2021 09:49 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Toch was dat, een enkele uitzondering daargelaten, altijd al zo. In de jaren '80 waren het Williams en McLaren die de dienst uit maakten. Begin jaren '90 eerst nog Senna met McLaren, daarna Williams, Schumacher die er met zijn Benetton 2 jaar tegen wist te strijden maar daarna weer 2 jaar Williams. Toen McLaren vs Ferrari, daarna Renault vs McLaren in in 06 Ferrari. Daarna weer even Ferrari vs McLaren, een jaartje Brawn en daarna 4 jaar RBR en 7 jaar Mercedes.
Als Ham weer kampioen wordt dankzij een bizar snelle auto dit jaar ga ik volgend jaar zeker niet betalen om deze flopshow te zienquote:Op woensdag 1 december 2021 11:03 schreef Shodan het volgende:
[..]
Mijn punt is simpel: F1 is saaier dan ooit. 1 goed jaar (2021) geeft nog geen zekerheid dat het volgend jaar weer zo is. Dit jaar zal als 'teleurstellend' in de boeken gaan als 7 jaar dominantie in 8 jaar verandert. En ik vind het wel leuk om 'gratis' te kijken als het niet zoveel voorstelt, maar ik ga er niet voor betalen.
De beste wint altijd in de formule 1, net zoals in het echte leven. Dus als je daar niet tegen kan is deze sport helemaal niks voor jou nee.quote:Op woensdag 1 december 2021 11:53 schreef daNpy het volgende:
[..]
Als Ham weer kampioen wordt dankzij een bizar snelle auto dit jaar ga ik volgend jaar zeker niet betalen om deze flopshow te zien
Dat hadden ze sowieso al voor de kwalificatie moeten doen vanwege de parc fermé regels. Dus die gele vlaggen hebben er niets mee te maken.quote:Op woensdag 1 december 2021 07:07 schreef babylon het volgende:
https://gp33.nl/honda-wil(...)tuitte-op-problemen/
Ik zeg niet iets wat in het conspiracy topic hoort....
Maar het is wel opvallend dat een beslissing over gele vlaggen pas vlak voor de race wordt genomen.
Dit jaar is juist spannender dan de laatste 7 jaar, dus saaier dan ooit is het dus niet. Zelfs niet als Hamilton weer kampioen wordt.quote:Op woensdag 1 december 2021 11:03 schreef Shodan het volgende:
[..]
Mijn punt is simpel: F1 is saaier dan ooit. 1 goed jaar (2021) geeft nog geen zekerheid dat het volgend jaar weer zo is. Dit jaar zal als 'teleurstellend' in de boeken gaan als 7 jaar dominantie in 8 jaar verandert. En ik vind het wel leuk om 'gratis' te kijken als het niet zoveel voorstelt, maar ik ga er niet voor betalen.
De beste wat?quote:Op woensdag 1 december 2021 12:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
De beste wint altijd in de formule 1, net zoals in het echte leven. Dus als je daar niet tegen kan is deze sport helemaal niks voor jou nee.
Hoe harder je het hoopt, hoe eerder het je zelf overkomtquote:Op woensdag 1 december 2021 11:58 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben nog even aan het bedenken hoe ik de goden ga bedanken als er een #44 Mercedes ontploft.
De beste coureur-auto.quote:
Dan moet je maar lekker naar kartwedstrijdjes kijkenquote:En inderdaad, deze sport is niks voor mij want ik houd van (echt) racen en niet van optochtjes
Die kans is er sowieso natuurlijk, de Hondamotor gaat al mee sinds Rusland. Dat zijn aardig wat races en kwali’squote:Op woensdag 1 december 2021 13:01 schreef franklop het volgende:
[..]
Hoe harder je het hoopt, hoe eerder het je zelf overkomt
Dus alvast bedankt voor de plof van de Honda van Verstappen
Over het hele seizoen gezien is dat natuurlijk Verstappen-Red Bull Racing. En zonder de klapband en twee keer uit de race gereden te zijn door een Mercedes was hij al zo ongeveer kampioen.quote:Op woensdag 1 december 2021 13:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
De beste coureur-auto.
[..]
Dan moet je maar lekker naar kartwedstrijdjes kijken
dit inderdaad maar mocht Hamilton het redden zullen we wel weer dood gegooid worden met goat en together we will rise etc. verhalenquote:Op woensdag 1 december 2021 13:12 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Over het hele seizoen gezien is dat natuurlijk Verstappen-Red Bull Racing. En zonder de klapband en twee keer uit de race gereden te zijn door een Mercedes was hij al zo ongeveer kampioen.
Dus als Hamilton kampioen wordt, zou ik zeggen dat de gelukkigste dit jaar kampioen is geworden, niet de beste. Wat al vaker is voorgekomen in het verleden.
De laatste is van toen, ik weet niet of hij elke race sindsdien met motor #4 heeft gereden? Lijkt me sterk.quote:Op woensdag 1 december 2021 13:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die kans is er sowieso natuurlijk, de Hondamotor gaat al mee sinds Rusland. Dat zijn aardig wat races en kwali’s
"als dit, als dat.." That's racing. Gewoon onderdeel van het spel als je pech hebt.quote:Op woensdag 1 december 2021 13:12 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Over het hele seizoen gezien is dat natuurlijk Verstappen-Red Bull Racing. En zonder de klapband en twee keer uit de race gereden te zijn door een Mercedes was hij al zo ongeveer kampioen.
Hamilton heeft ook voldoende poles/overwinningen gepakt dit seizoen, terwijl die bijvoorbeeld niet de snelste auto had.quote:Dus als Hamilton kampioen wordt, zou ik zeggen dat de gelukkigste dit jaar kampioen is geworden, niet de beste. Wat al vaker is voorgekomen in het verleden.
quote:Op woensdag 1 december 2021 13:01 schreef franklop het volgende:
[..]
Hoe harder je het hoopt, hoe eerder het je zelf overkomt
Dus alvast bedankt voor de plof van de Honda van Verstappen
Of écht racen met auto's.quote:Op woensdag 1 december 2021 13:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
De beste coureur-auto.
[..]
Dan moet je maar lekker naar kartwedstrijdjes kijken
Een streep door "coureur" doet diequote:
Natuurlijk is pech hebben onderdeel van het spel. Maar dat wil dus niet altijd zeggen dat de beste kampioen wordt.quote:Op woensdag 1 december 2021 13:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
"als dit, als dat.." That's racing. Gewoon onderdeel van het spel als je pech hebt.
[..]
Hamilton heeft ook voldoende poles/overwinningen gepakt dit seizoen, terwijl die bijvoorbeeld niet de snelste auto had.
Noem er eens watquote:Op woensdag 1 december 2021 13:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hamilton heeft ook voldoende poles/overwinningen gepakt dit seizoen, terwijl die bijvoorbeeld niet de snelste auto had.
Als kunstmatige DRS overtakes op rechte stukken jouw definitie is van "echt racen" dan verschilt die van de mijne idd.quote:Op woensdag 1 december 2021 13:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Een streep door "coureur" doet dielol
Oh bedoel je racen als in Hamilton die alles en iedereen inhaalt? Oh nee want dan is het ineens meer niet leuk omdat het Hamilton is.
Het is ook nooit goed
Imola, Bahrein bijvoorbeeld. En al zijn gewone polesquote:
Ah de "DRS"-kaart.quote:Op woensdag 1 december 2021 14:02 schreef daNpy het volgende:
[..]
Als kunstmatige DRS overtakes op rechte stukken jouw definitie is van "echt racen" dan verschilt die van de mijne idd.
Voor iemand die de sport niks vindt maak je je er wel al maanden erg druk overquote:Op woensdag 1 december 2021 12:57 schreef daNpy het volgende:
[..]
De beste wat?
En inderdaad, deze sport is niks voor mij want ik houd van (echt) racen en niet van optochtjes
Bahrein, ja, goed om die te benoemen. Toen had hij toch 29x track limits waarmee hij in de eerste stint in de vuurt van VER kon blijven, waardoor hij op het einde net aan voldoende over had?quote:Op woensdag 1 december 2021 14:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Imola, Bahrein bijvoorbeeld. En al zijn gewone poles
Dat was net zo slim van Hamilton als dat het dom was van Verstappen om Hamilton voor te laten op de DRS straight door op het vuil te gaan rijden na die illegale inhaalactie.quote:Op woensdag 1 december 2021 14:21 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Bahrein, ja, goed om die te benoemen. Toen had hij toch 29x track limits waarmee hij in de eerste stint in de vuurt van VER kon blijven, waardoor hij op het einde net aan voldoende over had?
Uh...quote:Op woensdag 1 december 2021 14:27 schreef T3hTommay het volgende:
Hey @:ChevyCaprice, wie wint dit weekend?
Dan zet ik daar GEEN geld op in, gezien je vorige voorspelling.
Zou wat zijn als ie nog zou winnen ook. xDquote:
Ik ben pas begonnen met kijken toen er iemand begon met het inhalen in bochten.quote:Op woensdag 1 december 2021 14:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ah de "DRS"-kaart.
DRS is met de huidige formule 1 auto's gewoon een noodzaak. En die DRS bestaat al tien+ jaar, en je kijkt nog steeds elke race blijkbaar.
Alleen als Max niet er achter rijdt kan dat gebeurenquote:Op woensdag 1 december 2021 14:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zou wat zijn als ie nog zou winnen ook. xD
Dan nog kan het wel.quote:Op woensdag 1 december 2021 15:26 schreef babylon het volgende:
[..]
Alleen als Max niet er achter rijdt kan dat gebeuren.
Bahrain was RB misschien sneller, Imola durf ik echt niet te zeggen. En al zijn gewone poles? HAM had verder pole in Spanje, Silverstone, Hongarije, Turkije, Brazilie en Qatar. Als je denkt dat Mercedes daar overal de mindere auto had, zie je vliegen.quote:Op woensdag 1 december 2021 14:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Imola, Bahrein bijvoorbeeld. En al zijn gewone poles
In mijn optiek zit het zo:quote:Op woensdag 1 december 2021 15:50 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Bahrain was RB misschien sneller, Imola durf ik echt niet te zeggen. En al zijn gewone poles? HAM had verder pole in Spanje, Silverstone, Hongarije, Turkije, Brazilie en Qatar. Als je denkt dat Mercedes daar overal de mindere auto had, zie je vliegen.
Die kan nog naar F1TV pro, heb begrepen dat het Nederlandse commentaar daar ook gewoon van Olav is (synchroon met ziggo)quote:Op woensdag 1 december 2021 19:12 schreef singha het volgende:
Nelson Valkenburg en Melroy Heemskerk gaan F1-commentaar verzorgen https://www.nu.nl/media/6(...)ntaar-verzorgen.html (via @:NUnl)
dus geen Olav en Jack meer
Nice. Zou natuurlijk gunstig zijn voor Max als een derde er met de overwinning vandoor zou gaan dit weekend.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |