Je hoeft alleen maar de bocht voor en de rechte stukken net aan snelheid genoeg te hebben. Die DRS stukken zijn ook niet zo lang als ik het goed heb. Het circuit is grotendeels 250+ dus geeft DRS misschien wel niet zo veel voordeel.quote:Op dinsdag 30 november 2021 14:03 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Vooral met die 3 DRS zones gaat langzaamaan rijden vooraan wel goedkomen ja...
De DRS zones zijn gigantisch lang en vooral de tweede en derde zit maar 1 bocht tussen en dan kan je uitremmen ri. bocht 1. Mercedes rijdt lachend mensen met 30+ kph voorbij in die zones aankomend weekend.quote:Op dinsdag 30 november 2021 14:53 schreef daNpy het volgende:
[..]
Je hoeft alleen maar de bocht voor en de rechte stukken net aan snelheid genoeg te hebben. Die DRS stukken zijn ook niet zo lang als ik het goed heb. Het circuit is grotendeels 250+ dus geeft DRS misschien wel niet zo veel voordeel.
Dat is de expertise van de beide Ferrari coureursquote:Op dinsdag 30 november 2021 12:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Perez zet hem mogelijk in de muur tijdens kwali
Ah oke dan heb ik dat verkeerd onthouden. Mercedes 1-2 dusquote:Op dinsdag 30 november 2021 14:55 schreef DeeBee het volgende:
[..]
De DRS zones zijn gigantisch lang en vooral de tweede en derde zit maar 1 bocht tussen en dan kan je uitremmen ri. bocht 1. Mercedes rijdt lachend mensen met 30+ kph voorbij in die zones aankomend weekend.
Dan wint Max het wdc in verband met de meeste overwinningen. Als Hamilton bij de winst ook fastest lap pakt.quote:Op dinsdag 30 november 2021 15:06 schreef tja77 het volgende:
Dit weekend gaat Hamilton de leiding in het WK opeisen, en dan gaat de laatste race gecancelled worden.
Je vergeet dat ik zeg dat Hamilton de leiding gaat pakken. Als Hamilton aan de leiding staat en die laatste race gaat niet door, dan heeft Verstappen dikke vette pech.quote:Op dinsdag 30 november 2021 15:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan wint Max het wdc in verband met de meeste overwinningen. Als Hamilton bij de winst ook fastest lap pakt.
dat eerste kan maar waarom zou die laatste race gecanceld worden?quote:Op dinsdag 30 november 2021 15:06 schreef tja77 het volgende:
Dit weekend gaat Hamilton de leiding in het WK opeisen, en dan gaat de laatste race gecancelled worden.
De Omikron variant die alles gaat plat leggen.quote:Op dinsdag 30 november 2021 15:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat eerste kan maar waarom zou die laatste race gecanceld worden?
Oliegeld is opquote:Op dinsdag 30 november 2021 15:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat eerste kan maar waarom zou die laatste race gecanceld worden?
lijkt me niet als SA wel doorgaatquote:Op dinsdag 30 november 2021 15:19 schreef tja77 het volgende:
[..]
De Omikron variant die alles gaat plat leggen.
denk niet dat er een sjeik is die gezichtsverlies wil lijden in deze dus als SA doorgaat dan volgt Abu Dhabi ook welquote:Op dinsdag 30 november 2021 15:25 schreef tja77 het volgende:
[..]
Er kan een hoop veranderen in 1 week tijd, landen tiefen als een malle de grenzen dicht.
Piepende Hamilton na vt1 incomingquote:Op dinsdag 30 november 2021 14:25 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Die kennen die baan echt wel en ik denk dat ze met hun ogen dicht wel zonder brokken rondkomen op een laag tempo.
Maar op volle snelheid en hondersten van een seconden sprokkelen in elke bocht verwacht ik toch echt wel de nodige brokken. Het zou me echt verbazen als we dit weekend zonder zware crash (lees, minimaal Baku of Silverstone) doorkomen. En ik hoop dan maar dat er geen gewonden vallen.
Misschien zie ik het te zwaar in, maar ik vind deze baan niet passen bij de constante druk de afgelopen decennia om het veiliger te maken en ben verbaasd dat we daar nog geen coureurs over gehoord hebben.
This is dangerous at high speedsquote:Op dinsdag 30 november 2021 15:44 schreef exile79 het volgende:
[..]
Piepende Hamilton na vt1 incoming
Fixed ivm bumps in het asfaltquote:Op dinsdag 30 november 2021 16:14 schreef daNpy het volgende:
[..]
Th-th-is is d-dangerous a-at high sp-peeds
Nee, want Hamilton 1e + FL gelijk qua punten met Verstappen (als Verstappen 2e wordt in de race), waarbij Verstappen meer overwinningen dan Hamiltonquote:Op dinsdag 30 november 2021 15:16 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je vergeet dat ik zeg dat Hamilton de leiding gaat pakken. Als Hamilton aan de leiding staat en die laatste race gaat niet door, dan heeft Verstappen dikke vette pech.
Ik denk dat hij bedoelt dat HAM de leiding pakt door SA te winnen en dat VER te weinig of geen punten pakt.quote:Op dinsdag 30 november 2021 17:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nee, want Hamilton 1e + FL gelijk qua punten met Verstappen (als Verstappen 2e wordt in de race), waarbij Verstappen meer overwinningen dan Hamilton
Punten verschil qua stand is nu 8 punten. Als Hamilton de overwinning wel pakt, maar geen FL dan staat Verstappen nog 1 punt voor op Hamilton
Als Abu Dhabi wordt afgelast en Verstappen 3e of lager wordt.quote:Op dinsdag 30 november 2021 17:08 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoelt dat HAM de leiding pakt door SA te winnen en dat VER te weinig of geen punten pakt.
De sim is altijd anders dan in het echt.quote:Op dinsdag 30 november 2021 13:50 schreef babylon het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er per persoon zeker 200 rondjes in de sim op hebben zitten.
En anders Sainz wel!quote:Op dinsdag 30 november 2021 17:54 schreef Rianne84 het volgende:
Ik acht de kans groot dat Leclerc zijn auto in de muur parkeert op een cruciaal moment in Q3.
Net op het moment dat Max bezig is met zijn rondje voor pole...quote:Op dinsdag 30 november 2021 17:54 schreef Rianne84 het volgende:
Ik acht de kans groot dat Leclerc zijn auto in de muur parkeert op een cruciaal moment in Q3.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |