Een streep door "coureur" doet diequote:
Natuurlijk is pech hebben onderdeel van het spel. Maar dat wil dus niet altijd zeggen dat de beste kampioen wordt.quote:Op woensdag 1 december 2021 13:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
"als dit, als dat.." That's racing. Gewoon onderdeel van het spel als je pech hebt.
[..]
Hamilton heeft ook voldoende poles/overwinningen gepakt dit seizoen, terwijl die bijvoorbeeld niet de snelste auto had.
Noem er eens watquote:Op woensdag 1 december 2021 13:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hamilton heeft ook voldoende poles/overwinningen gepakt dit seizoen, terwijl die bijvoorbeeld niet de snelste auto had.
Als kunstmatige DRS overtakes op rechte stukken jouw definitie is van "echt racen" dan verschilt die van de mijne idd.quote:Op woensdag 1 december 2021 13:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Een streep door "coureur" doet dielol
Oh bedoel je racen als in Hamilton die alles en iedereen inhaalt? Oh nee want dan is het ineens meer niet leuk omdat het Hamilton is.
Het is ook nooit goed
Imola, Bahrein bijvoorbeeld. En al zijn gewone polesquote:
Ah de "DRS"-kaart.quote:Op woensdag 1 december 2021 14:02 schreef daNpy het volgende:
[..]
Als kunstmatige DRS overtakes op rechte stukken jouw definitie is van "echt racen" dan verschilt die van de mijne idd.
Voor iemand die de sport niks vindt maak je je er wel al maanden erg druk overquote:Op woensdag 1 december 2021 12:57 schreef daNpy het volgende:
[..]
De beste wat?
En inderdaad, deze sport is niks voor mij want ik houd van (echt) racen en niet van optochtjes
Bahrein, ja, goed om die te benoemen. Toen had hij toch 29x track limits waarmee hij in de eerste stint in de vuurt van VER kon blijven, waardoor hij op het einde net aan voldoende over had?quote:Op woensdag 1 december 2021 14:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Imola, Bahrein bijvoorbeeld. En al zijn gewone poles
Dat was net zo slim van Hamilton als dat het dom was van Verstappen om Hamilton voor te laten op de DRS straight door op het vuil te gaan rijden na die illegale inhaalactie.quote:Op woensdag 1 december 2021 14:21 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Bahrein, ja, goed om die te benoemen. Toen had hij toch 29x track limits waarmee hij in de eerste stint in de vuurt van VER kon blijven, waardoor hij op het einde net aan voldoende over had?
Uh...quote:Op woensdag 1 december 2021 14:27 schreef T3hTommay het volgende:
Hey @:ChevyCaprice, wie wint dit weekend?
Dan zet ik daar GEEN geld op in, gezien je vorige voorspelling.
Zou wat zijn als ie nog zou winnen ook. xDquote:
Ik ben pas begonnen met kijken toen er iemand begon met het inhalen in bochten.quote:Op woensdag 1 december 2021 14:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ah de "DRS"-kaart.
DRS is met de huidige formule 1 auto's gewoon een noodzaak. En die DRS bestaat al tien+ jaar, en je kijkt nog steeds elke race blijkbaar.
Alleen als Max niet er achter rijdt kan dat gebeurenquote:Op woensdag 1 december 2021 14:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zou wat zijn als ie nog zou winnen ook. xD
Dan nog kan het wel.quote:Op woensdag 1 december 2021 15:26 schreef babylon het volgende:
[..]
Alleen als Max niet er achter rijdt kan dat gebeuren.
Bahrain was RB misschien sneller, Imola durf ik echt niet te zeggen. En al zijn gewone poles? HAM had verder pole in Spanje, Silverstone, Hongarije, Turkije, Brazilie en Qatar. Als je denkt dat Mercedes daar overal de mindere auto had, zie je vliegen.quote:Op woensdag 1 december 2021 14:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Imola, Bahrein bijvoorbeeld. En al zijn gewone poles
In mijn optiek zit het zo:quote:Op woensdag 1 december 2021 15:50 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Bahrain was RB misschien sneller, Imola durf ik echt niet te zeggen. En al zijn gewone poles? HAM had verder pole in Spanje, Silverstone, Hongarije, Turkije, Brazilie en Qatar. Als je denkt dat Mercedes daar overal de mindere auto had, zie je vliegen.
Die kan nog naar F1TV pro, heb begrepen dat het Nederlandse commentaar daar ook gewoon van Olav is (synchroon met ziggo)quote:Op woensdag 1 december 2021 19:12 schreef singha het volgende:
Nelson Valkenburg en Melroy Heemskerk gaan F1-commentaar verzorgen https://www.nu.nl/media/6(...)ntaar-verzorgen.html (via @:NUnl)
dus geen Olav en Jack meer
Nice. Zou natuurlijk gunstig zijn voor Max als een derde er met de overwinning vandoor zou gaan dit weekend.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |