als het net niet is dan zijn het geen overwinningenquote:Op dinsdag 23 november 2021 10:41 schreef Themeparktommy het volgende:
Nederlandse sportoverwinningen staan vaker in het teken van "net niet" dan "net wel"
WK voetbal 2010, Ajax - Tottenham en binnenkort WK F1
Dat zeg ik toch, net niet een overwinning.quote:Op dinsdag 23 november 2021 11:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
als het net niet is dan zijn het geen overwinningen
nee dat zeg je nietquote:Op dinsdag 23 november 2021 12:05 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch, net niet een overwinning.
Ftfyquote:Op dinsdag 23 november 2021 10:41 schreef Themeparktommy het volgende:
Nederlandse sportoverwinningen sportresultaten staan vaker in het teken van "net niet" dan "net wel"
WK voetbal 2010, Ajax - Tottenham en binnenkort WK F1
Kruidnoten in de uitlaatquote:Op dinsdag 23 november 2021 12:03 schreef Netsplitter het volgende:
Ik hoop dat Newey nog een geniale ingeving krijgt voor 5 dec.
Haha nee.quote:Op dinsdag 23 november 2021 13:07 schreef daNpy het volgende:
Het zou wel grappig zijn als Max op 5 december, als hij het podium haalt, als Sinterklaas verkleed het podium op gaat![]()
Liever gewoon als zwarte piet, met zijn blackface naast Lewisquote:Op dinsdag 23 november 2021 13:07 schreef daNpy het volgende:
Het zou wel grappig zijn als Max op 5 december, als hij het podium haalt, als Sinterklaas verkleed het podium op gaat![]()
Daar is het een te slimme jongen voor.quote:Op dinsdag 23 november 2021 13:18 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Liever gewoon als zwarte piet, met zijn blackface naast Lewis
Jos is wat gestresstquote:
Paar keer geluisterd en was er snel klaar mee. Amber vind ik ook niet zo goed. Ik heb dan liever Kamphues.quote:Op dinsdag 23 november 2021 14:57 schreef BroesWillems het volgende:
Louis is ook altijd leuk in de NOS F1 Podcast. Daarin verteld hij niet over de Formule 1, maar hoe hij het op dat moment beleefde toen er toevallig ook een F1 race bezig was.
Amber Brantsen : "Louis, Direct na de start maakte Verstappen een mooie inhaal actie buitenom".
Louis Dekker : "Amber, je moet weten, IK was afgelopen weekend natuurlijk in X en op het moment dat Verstappen die inhaal actie. Je moet weten, IK zat op dat moment in de mediaruimte, met allemaal internationale collega's. Vaak zijn dit van die aftandse hokken, die me terug deden denken aan de tijd dat ik nog op kamers zat in mijn studententijd. IK heb daar mooie tijden beleeft. De sfeer was opzwepend en IK had het gevoel dat IK wat bijzonders aan het mee maken was, de Collega's van de internationale pers waren razend enthousiast."
Hi-la-rischquote:Op dinsdag 23 november 2021 13:07 schreef daNpy het volgende:
en dat van onze belastingcenten, zo werkt dat bij de staatsomroep, Joep Schreuder zat toch ook te pas en te onpas in Barcelonaquote:Op dinsdag 23 november 2021 13:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Louis mag god op zn blote knietjes bedanken dat hij mee mag reizen.
Wat een bullshit overigens, wat doet die daar voor de NOS wat hier niet kan.
Ze is in de podcast ook meer presentator naast Jan Lammers en Louis Dekker. Hopelijk krijgt ze straks bij ViaPlay iets meer ruimte om wat meer haar beleving te laten horen. Ik sta er iig nog niet negatief tegenover.quote:Op dinsdag 23 november 2021 15:00 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Paar keer geluisterd en was er snel klaar mee. Amber vind ik ook niet zo goed. Ik heb dan liever Kamphues.
zal ook wel helpen dat ze dan geen journaallezer meer is, daar wordt toch bepaalde saaiheid van verwachtquote:Op dinsdag 23 november 2021 15:08 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ze is in de podcast ook meer presentator naast Jan Lammers en Louis Dekker. Hopelijk krijgt ze straks bij ViaPlay iets meer ruimte om wat meer haar beleving te laten horen. Ik sta er iig nog niet negatief tegenover.
Is prima hoor. Ik zit niet te wachten op haar beleving.quote:Op dinsdag 23 november 2021 15:08 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ze is in de podcast ook meer presentator naast Jan Lammers en Louis Dekker. Hopelijk krijgt ze straks bij ViaPlay iets meer ruimte om wat meer haar beleving te laten horen. Ik sta er iig nog niet negatief tegenover.
Beleving is misschien niet het goede woord. Hopelijk houd ze zich iets minder dom dan Kampheus nu doet.quote:Op dinsdag 23 november 2021 15:11 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Is prima hoor. Ik zit niet te wachten op haar beleving.
Ja ik dacht later ook dat je het waarschijnlijk niet zo bedoelde. Dat ze misschien meer een rol heeft als Nathalie Pinkhamquote:Op dinsdag 23 november 2021 15:23 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Beleving is misschien niet het goede woord. Hopelijk houd ze zich iets minder dom dan Kampheus nu doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |