SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Afspraak maken kan via www.coronatest.nl , www.coronavaccinatie-afspraak.nl of telefoonnummer 0800-7070.
Helpen?
https://www.extrahandenvoordezorg.nl/
https://www.rodekruis.nl/hulp-in-nederland/ready2help/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nederland:
• RIVM Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu - actuele informatie
• Covid dashboard
• Voor de dagrapporten van ziekenhuisopnames: MedischInfo
• Zie ook BD Dataplan voor allerlei cijfers en statistieken, bv. per veiligheidsregio of gemeente
• Reconstructie NRC: Hoe Nederland de controle verloor
• Reconstructie NRC: Het testbeleid van de minister: te laat, te traag en niet goed doordacht
• Reconstructie Volkskrant: Een jaar in het voetspoor van vijf OMT-leden
• Reconstructie Nieuwsuur: Nederland koos te laat voor bestrijden corona
• De Groene: Hoe Nederland werd overvallen door het virus
• De Groene: 'We moeten een coronageneraal hebben'
• Coronabeeld: Vaccinatie in beeld
• SignaalWaarde: wekelijkse podcast over coronastatistiek en coronacijfers
Internationaal:
• ECDC European Centre for Disease Prevention and Control
• WHO World Health Organisation
• Overzicht WHO
• Overzicht Worldometers
• Overzicht BNO News
• Spreadsheet met cijfers die user joyvke tot 15apr20 bijhield
• Wikipedia
• Dhr.John Campbell met een dagelijkse update
• Dit doet corona met je, als je pech hebt.
Wetenschap:
• Alle artikelen over Covid zijn gratis te lezen op de financial times
• Wetenschappelijk Covid19 HUB voor publicaties (dus voor wetenschappelijk geinteresseerden)
• Universiteitsindex Leiden
• De wetenschappelijke basis achter het Nederlandse coronabeleid (RIVM)
• Artikelen over effect van maatregelen zoals restaurants, winkels, scholen sluiten etc.:
Nature1,Nature2,JKMS,The Lancet,Science Magazine
• Artikelen over (niet-)medische mondkapjes:
University of Tokyo,PubMed/
Vaccinaties :quote:#Vaccinatie
➡️ Half april: 4 mln 💉
👉 meeste 80+ en mensen met hoog medisch risico
➡️ Begin mei: ruim 5 mln 💉
👉 70+
👉 half mei: 60+
➡️ Begin juni: 11 mln 💉
👉 juni: 50+/40+/30+
👉 juni/juli: 20+
➡️ Begin juli: iedereen die wil een 1e prik, 2/3 geheel gevaccineerd
https://t.co/nFVLkcHMAS
• https://ourworldindata.org/covid-vaccinations
• Hugo de Jonge heeft gezegd dat wij in Nederland 8 januari beginnen met vaccinaties
• Volgorde vaccinaties Nederland (voorlopig?)
• Coronavirus Vaccine Tracker
• Vaccinatie tegen het coronavirus - Rijksoverheid
• Bestelde vacccins door Nederland (wanneer)
• Bestelde vacccins door Nederland (financieel)
• Wetenschappelijk onderzoek van resultaten bij deze vaccins:
Phase 1/2 Study Pfizer, Phase 1/2 Study Pfizer,Phase 2/3 Pfizer
Phase 1 Moderna,Phase 3 Moderna
Phase 1/2 Oxford,Phase 2/3 Oxford
• Hier de protocollen van:
Oxford/AstraZeneca, Pfizer, Moderna en Johnson&Johnson (Janssen).
Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)
Heb ik covid, verkoudheid of griep? (laat je sowieso testen!)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dagcijfers :
• RIVM deelt alleen weekcijfers op dinsdag, al updaten ze wel hun database elke dag om 15:15
• Op twitter zijn er een aantal mensen gelukkig die grafieken en kaartjes maken van de dagcijfers, ziekenhuiscijfers, mobiliteit, verpleeghuizen etc. hier zijn er een aantal
• Dagelijkse ziekenhuiscijfers
• Thom-Ivar voor dagcijfers en kaartjes elke dag op provincie en gemeente
• Edwin Veldhuizen voor snelle dagcijfers naar gemeente
• 𝓢tephan Okhuijsen de man achter Datagraver, met databases voor coronacijfers
• Corona-patiënten op de Nederlandse IC's lcps
• Stichting NICE: Huidige ziekenhuisopnames(en IC-opnames)
• Uitleg verschillende manieren van tellen van LCPS, RIVM, NICE
• Datagraver, zelf grafieken maken
Gedragsregels in dit topic:
• Dit is een serieus subforum, ONZ is een deur verder
• Bij nieuws: graag een bron
• Geen opruiende berichten
• Speel de bal, niet de persoon.
• Niet elkaar uitmaken voor schapen of wappies
• "Covid is maar een griepje", muilkorven/mondluiers/angsthazen mag je ook voor je laten
• WO2 referenties zijn niet grappig
• Volg de aanwijzingen van de moderatie op
• Ga niet teveel off-topic of op sc modus
• Geen onzinnige gifjes (on tour, nazi, etc.)
• Geen tweetdumps van meningen van random mensen online
• Geen artikelen plaatsen/niet linken naar vage websites
Gelieve Trouw, NRC en Volkskrant niet geheel te citeren. Een link en de header (dat dik gedrukte deel) mag wel. Of zeg het in je eigen woorden, met een link erbij.SPOILER: Coronaregels per 25 september, 2021Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dalinggenot
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Stijging valt tegenFuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto![]()
Laatste update: 02-11-2021 - 15:16
Totaal aantal besmettingen: 7761
Gemeentes met +5 besmettingen:
323 Amsterdam
187 Rotterdam
158 's-Gravenhage
116 Ede
112 Utrecht
102 Sittard-Geleen
100 Eindhoven
93 Arnhem
83 Apeldoorn
82 Almere
79 Haarlemmermeer
78 Tilburg
76 Venlo
71 Breda
71 Zwolle
60 's-Hertogenbosch
60 Barneveld
60 Meierijstad
54 Enschede
53 Nijmegen
51 Heerlen
50 Dordrecht
50 Haarlem
50 Leiden
50 MaastrichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast zijn er:
4 gemeentes met 0 besmettingen
3 gemeentes met 1 besmettingen
27 gemeentes met 2-4 besmettingen
15 gemeentes met 5 besmettingen
Deze update is ook dagelijks om 15:16 te vinden op https://rivm.wegmetdetestwet.nl of voor een volledig gemeenteoverzicht op https://rivm.wegmetdetestwet.nl/total.php
Prachtige cijfers, cancel de persco maar.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
6 weken! (17 weken terug inmiddelsquote:Op dinsdag 2 november 2021 15:06 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja, laten wij wachten op iets waarvan wij niet weten of en wanneer het komt. Goed idee.)
https://investors.biontec(...)program-light-delta/quote:While Pfizer and BioNTech believe a third dose of BNT162b2 has the potential to preserve the highest levels of protective efficacy against all currently tested variants including Delta, the companies are remaining vigilant and are developing an updated version of the Pfizer-BioNTech COVID-19 vaccine that targets the full spike protein of the Delta variant. The first batch of the mRNA for the trial has already been manufactured at BioNTech’s facility in Mainz, Germany. The Companies anticipate the clinical studies to begin in August, subject to regulatory approvals.![]()
Groeipercentage daalt zelfs onder 40%quote:
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Valt mee!quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:16 schreef Benny het volgende:
7.727 positieve testen
209 ziekenhuisopnames
22 IC-opnames
18 overlijdensHet leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!![]()
quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:16 schreef _serial_ het volgende:
Laatste update: 01-11-2021 - 15:45
Totaal aantal besmettingen: 7744
Gemeentes met +5 besmettingen:
211 Amsterdam
196 's-Gravenhage
157 Rotterdam
129 Breda
115 Sittard-Geleen
114 Venlo
96 Weert
91 Eindhoven
91 Almere
87 Utrecht
86 Apeldoorn
86 Heerlen
85 Ede
85 Veenendaal
74 Nijmegen
66 Horst aan de Maas
65 Zoetermeer
65 Altena
63 Haarlem
62 Barneveld
61 Amersfoort
60 Venray
60 Leudal
59 Maastricht
59 LelystadHet is 2 november.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast zijn er:
4 gemeentes met 0 besmettingen
7 gemeentes met 1 besmettingen
46 gemeentes met 2-4 besmettingen
7 gemeentes met 5 besmettingen
Deze update is ook dagelijks om 15:16 te vinden op https://rivm.wegmetdetestwet.nl of voor een volledig gemeenteoverzicht op https://rivm.wegmetdetestwet.nl/total.php
Prachtige cijfers, cancel de persco maar.Tap tap tap![]()
Prachtcijfers!
Nou, aangezien het net Halloween is geweest en je van de 'rona schijnbaar "brainfog" kan krijgen, vond ik vandaag deze horror BRAINSSSSSS taart wel toepasselijk. Eet smakelijk![]()
![]()
![]()
Die zullen het 24/7 deel wel schrappen en daardoor wat leden kwijtraken. Voor die anderhalve paardenkop die tussen 2 en 3 uur 's nachts komt sporten kan je niemand inhuren.quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:12 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ben ook benieuwd naar de 24/7 Basic Fits van deze wereld.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D![]()
Het valt me mee.
Ik zit dat RIVM rapport door te nemen. Staat er nu ergens concreet iets over ziekenhuisopname vs vaccinatie? Ik kan het alleen vinden voor besmetting vs vaccinatie.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
Bah, geen 9k+quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:16 schreef Benny het volgende:
7.727 positieve testen
209 ziekenhuisopnames
22 IC-opnames
18 overlijdens![]()
Dit komt helemaal goed
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Groepsimmuniteit?quote:Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Nee dat is zo inderdaad. Maar tussen 8:00 - 22:00 moet nog kunnen zou je zeggenquote:Op dinsdag 2 november 2021 15:16 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Die zullen het 24/7 deel wel schrappen en daardoor wat leden kwijtraken. Voor die anderhalve paardenkop die tussen 2 en 3 uur 's nachts komt sporten kan je niemand inhuren.![]()
Was iets te vroeg met copy-pastequote:wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
2 dagen op rij, nu moet het wel een storing zijn!quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:16 schreef Benny het volgende:
7.727 positieve testen
209 ziekenhuisopnames
22 IC-opnames
18 overlijdensHier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?![]()
Heeft dat nog wel zin dan? Ze vegen er lachend hun reet weer mee af.quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:09 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Jep, en eigenlijk is dat maar goed ook.![]()
Dordrecht weer diep in de spoiler
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Gaat ook nergens over dit. Zwembaden,musuea en dierentuinen zullen ook blij zijn met deze symboolpolitiek.quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:16 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Die zullen het 24/7 deel wel schrappen en daardoor wat leden kwijtraken. Voor die anderhalve paardenkop die tussen 2 en 3 uur 's nachts komt sporten kan je niemand inhuren.![]()
JA!quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:14 schreef Benny het volgende:
De echte vraag is natuurlijk...
Zijn Vlieland en Schiermonnikoog nog coronavrij?![]()
![]()
Het FOK OMT adviseert iedereen op een (wadden)eiland te gaan wonen![]()
Ze kunnen het extra uur van de teruggaan naar de wintertijd niet aan.quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:18 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
2 dagen op rij, nu moet het wel een storing zijn!Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
In die haarden in Oost-Europa dalen de cijfers ook al weer een tijdje. Die golven gaan gewoon door, nu dalen en dan over een maandje weer omhoog.![]()
Dat hoor je dan weer niet in het nieuws hequote:
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Sharing is caring!quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:21 schreef Momo het volgende:
Ik krijg in de mail een nieuw covid protocol van mijn werk van 7 pagina's.![]()
Dat staat toch in het LCPS rapport?quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:17 schreef OProg het volgende:
Het valt me mee.
Ik zit dat RIVM rapport door te nemen. Staat er nu ergens concreet iets over ziekenhuisopname vs vaccinatie? Ik kan het alleen vinden voor besmetting vs vaccinatie.![]()
Tenminste nog een evenement wat nog wel gepland is.quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:20 schreef alpeko het volgende:
[..]
Kun je me volgend weekend aanmoedigen... als dat nog door kan gaan dan. Drechtstadloop.
De rest is al min of meer maanden geleden geannuleerd vanwege angst.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Gemeenten met hoogste aantal nieuw gemelde positieve testen per 100.000 inwoners in de afgelopen zeven dagen:
Zwartewaterland
Gennep
Renswoude
Neder-Betuwe
Scherpenzeel
Urk
Hardinxveld-Giessendam
Reimerswaal
Sliedrecht
Staphorst
Biblebelt![]()
![]()
![]()
Oh. Ik dacht dat er ook iets uit dat RIVM rapport over uit te halen was.quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:21 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dat staat toch in het LCPS rapport?
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Een weekje druk geweest en niet kunnen meelezen.
Ligt er inmiddels wel een exitstrategie dan of gaan we nog een paar jaar zo door?![]()
Het zou kunnen dat het met de vakanties te maken heeft. Al dachten de we dat vorige week ook ergens.quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:21 schreef Za het volgende:
[..]
Vorig jaar gingen we met 800 pd omlaag wegens "herfstvakantie effect".
Maar we blijven hopen dat het gewoon de groepsimmuniteit is nu.![]()
Laten we vooral sportscholen een QR check laten doen en niet religieuze bijeenkomstenquote:Op dinsdag 2 november 2021 15:22 schreef Benny het volgende:
Gemeenten met hoogste aantal nieuw gemelde positieve testen per 100.000 inwoners in de afgelopen zeven dagen:
Zwartewaterland
Gennep
Renswoude
Neder-Betuwe
Scherpenzeel
Urk
Hardinxveld-Giessendam
Reimerswaal
Sliedrecht
Staphorst
Biblebelt![]()
![]()
![]()
Zelfs het bierfestivalquote:Op dinsdag 2 november 2021 15:21 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Tenminste nog een evenement wat nog wel gepland is.
De rest is al min of meer maanden geleden geannuleerd vanwege angst.![]()
![]()
Vaccineren helpt niet!quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:22 schreef Benny het volgende:
Zwartewaterland
Gennep
Renswoude
Neder-Betuwe
Scherpenzeel
Urk
Hardinxveld-Giessendam
Reimerswaal
Sliedrecht
Staphorst
Biblebelt![]()
![]()
De vraag stellen is hem beantwoorden helaasquote:Op dinsdag 2 november 2021 15:23 schreef Spablauw214 het volgende:
Ligt er inmiddels wel een exitstrategie dan of gaan we nog een paar jaar zo door?![]()
https://www.vox.com/futur(...)ooster-vaccine-covid
Over waarom er (nog) geen delta-specifieke boosters zijn.
Belangrijkste passage:quote:Dan Barouch, an immunologist at Beth Israel Deaconess Medical Center in Boston, reasons that delta-specific vaccines probably won’t be that much better than the original vaccines because delta’s spike protein is pretty similar to the ancestral coronavirus’s in terms of its look and shape. That means the antibodies created by the original formulation of the vaccine, if we’re given third shots of it, should work well to attack the virus.
Angela Rasmussen, a virologist at the University of Saskatchewan, agrees. “We don’t need delta-specific vaccines,” she told me. Even for the huge swathes of the world that haven’t gotten any shots yet, and that could theoretically take a delta-specific vaccine as their first dose, she’s not sure it’s worth developing that tailored vaccine. “It would take a while to get through regulatory approval and manufacture and vaccines are needed now.”Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2![]()
Ik was er al bang voor. Dit gaat nog wel een paar jaar duren denk ik.quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:24 schreef Oriente het volgende:
[..]
De vraag stellen is hem beantwoorden helaas![]()
Zou het plafond bereikt zijn? Voorwaar geen slecht cijfers.
En ook topmaatregelen, ze werken gewoon nu al
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker![]()
Grootste deel is een protocol bij besmetting. Test iemand positief die op het werk is geweest recent dan moet de werkplek door een professioneel bedrijf gereinigd worden. Daarna mag niemand 3 dagen in die ruimte komen. Ook mag iedereen die binnen 1,5 m is geweest of in dezelfde ruimte is geweest bij overleg/kantoor een week niet op kantoor komen.quote:![]()
Terwijl Renswoude en Scherpenzeel hiervoor nog aardig buiten schot bleven.quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:22 schreef Benny het volgende:
Zwartewaterland
Gennep
Renswoude
Neder-Betuwe
Scherpenzeel
Urk
Hardinxveld-Giessendam
Reimerswaal
Sliedrecht
Staphorst
Biblebelt
Tap tap tap![]()
Paar jaarquote:Op dinsdag 2 november 2021 15:24 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ik was er al bang voor. Dit gaat nog wel een paar jaar duren denk ik.
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
QR check voor kerkenquote:Op dinsdag 2 november 2021 15:22 schreef Benny het volgende:
Zwartewaterland
Gennep
Renswoude
Neder-Betuwe
Scherpenzeel
Urk
Hardinxveld-Giessendam
Reimerswaal
Sliedrecht
Staphorst
Biblebelt![]()
ow wacht,,,,,
![]()
Klinkt niet zo gek an sichquote:Op dinsdag 2 november 2021 15:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Grootste deel is een protocol bij besmetting. Test iemand positief die op het werk is geweest recent dan moet de werkplek door een professioneel bedrijf gereinigd worden. Daarna mag niemand 3 dagen in die ruimte komen. Ook mag iedereen die binnen 1,5 m is geweest of in dezelfde ruimte is geweest bij overleg/kantoor een week niet op kantoor komen.![]()
Werk je bij VWS? Of zijn ze erg vooruitziende?quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:21 schreef Momo het volgende:
Ik krijg in de mail een nieuw covid protocol van mijn werk van 7 pagina's.![]()
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
maar maatregelen specifiek voor deze groepen gaat niet helpen hoor ....quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:25 schreef Benny het volgende:
Ik zie, ik zie wat jij niet ziet....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:25 schreef Benny het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze?100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik zit bij een onderzoeksinstituut.quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:26 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Werk je bij VWS? Of zijn ze erg vooruitziende?![]()
quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Grootste deel is een protocol bij besmetting. Test iemand positief die op het werk is geweest recent dan moet de werkplek door een professioneel bedrijf gereinigd worden. Daarna mag niemand 3 dagen in die ruimte komen. Ook mag iedereen die binnen 1,5 m is geweest of in dezelfde ruimte is geweest bij overleg/kantoor een week niet op kantoor komen.
I'll give you something to do![]()
Hek erom svpquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Ons teamuitje is ook afgeblazen omdat de helft zich niet senang voelt bij een gezamenlijke activiteit (een etentje). Iedereen gevaccineerd. Maar ze vinden de cijfers te hoog.
Het zit echt diep bij sommige mensen, die angst. Ik schrok er wel van. Alsof je niet in een restaurant kan gaan zitten vanwege solidariteit met de mensen in het ziekenhuis ofzo. Beetje rare overweging imo.![]()
Uitbreiding van de qr madness werpt zijn schaduw voor uit.quote:'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Plastic schermen om de plek en met industriële schoonmaakmiddelen, stoom etc reinigen is dat bij ons. Ik heb altijd het idee dat het vooral bleek is, maar dat zal ik verkeerd hebbenquote:Op dinsdag 2 november 2021 15:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee, ben wel benieuwd hoe een professionele reiniging eruit ziet dan.
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 02-11-2021 15:30:02 ]![]()
Ik heb het teamuitje ook moeten afzeggen...quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:28 schreef Spablauw214 het volgende:
Ons teamuitje is ook afgeblazen omdat de helft zich niet senang voelt bij een gezamenlijke activiteit (een etentje). Iedereen gevaccineerd. Maar ze vinden de cijfers te hoog.
Het zit echt diep bij sommige mensen, die angst. Ik schrok er wel van. Alsof je niet in een restaurant kan gaan zitten vanwege solidariteit met de mensen in het ziekenhuis ofzo. Beetje rare overweging imo.![]()
Mijn gemeente is vandaag van ernstig naar zeer ernstig gegaan. Zo vlak naast de bible belt is het nog best lang redelijk goed gebleven.
Ik heb de taart van vandaag geen like gegeven, het zag er niet erg smakelijk uit![]()
![]()
De angst voor niet gevaccineerden als gevaccineerde vind ik iets heel bizars. Nu heb ik zelf wel al 2 keer corona gehad, maar dit is iets wat ik niet zal of kan begrijpen….quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:28 schreef Spablauw214 het volgende:
Allen slachtoffers van professionele angstpropaganda. Twitternepnieuws is er niets bij.quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:28 schreef Spablauw214 het volgende:
Het zit echt diep bij sommige mensen, die angst. Ik schrok er wel van. Alsof je niet in een restaurant kan gaan zitten vanwege solidariteit met de mensen in het ziekenhuis ofzo. Beetje rare overweging imo.
(Dat of ze hebben stiekem gewoon geen zin in een teamuitje natuurlijk.)“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
Dat reinigen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Grootste deel is een protocol bij besmetting. Test iemand positief die op het werk is geweest recent dan moet de werkplek door een professioneel bedrijf gereinigd worden. Daarna mag niemand 3 dagen in die ruimte komen. Ook mag iedereen die binnen 1,5 m is geweest of in dezelfde ruimte is geweest bij overleg/kantoor een week niet op kantoor komen.
Misschien is het ook een goed idee om weer eens met een chloorkar door de straat te gaan rijden."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Je merkt al dat velen weer hun hol in kruipen. Uit eigen beweging.quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik heb het teamuitje ook moeten afzeggen...
Anderhalf jaar horen dat we “bang moeten zijn voor het virus” heeft toch z’n effect niet gemist.![]()
Het verschilt per bedrijf hè. Waar ik werk zijn er een aantal laboratoria met drukkamers etc. Daar kunnen theoretisch aerosolen heel lang blijven hangen (of juist heel kort, afhankelijk van de kamer).quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:30 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat reinigen.
Misschien is het ook een goed idee om weer eens met een chloorkar door de straat te gaan rijden.
Om het voor medewerkers eenvoudig te houden hebben ze 't bij ons gelijkgetrokken.![]()
Dat beleid is wel praktisch in de gemiddelde kantoortuin. Kun je de hele verdieping op slot gaan gooienquote:Op dinsdag 2 november 2021 15:30 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat reinigen.
Misschien is het ook een goed idee om weer eens met een chloorkar door de straat te gaan rijden.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
Dit lijkt mij prima te realiseren.quote:[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
RIVM is ook (gedeeltelijk) een onderzoeksinsituut hèquote:Op dinsdag 2 november 2021 15:32 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Hebben die nu al een beleid uitgestuurd voor de persco?![]()
![]()
Nee, ze sturen volgens mij elke 3 maanden een nieuw protocol rond.quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:32 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Hebben die nu al een beleid uitgestuurd voor de persco?![]()
Ik zie nu een beeld voor me van alle bureau's die op een brandstapel gaan.quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:32 schreef zalkc het volgende:
[..]
Dat beleid is wel praktisch in de gemiddelde kantoortuin. Kun je de hele verdieping op slot gaan gooien![]()
Wat zielig.quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:28 schreef Spablauw214 het volgende:
Het zit echt diep bij sommige mensen, die angst. Ik schrok er wel van. Alsof je niet in een restaurant kan gaan zitten vanwege solidariteit met de mensen in het ziekenhuis ofzo. Beetje rare overweging imo.
En triest.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Nieuwe grafiekjes staan online:
https://rivm.wegmetdetestwet.nl/rivm.html
Duiding:
- DPL nagenoeg gelijk aan gisteren (-54)
- Piekdag opgeschoven naar 27-10-2021 met 7204 meldingen
- Datavertraging 5-10 dagen gedaald van 1476 naar 1312
- Datavertraging 10+ dagen gedaald van 227 naar 199
- Vandaag werden er dus 1703 meldingen gemeld van ouder dan 5 dagen
- Testvraag afgelopen zondag nagenoeg gelijk aan afgelopen zaterdag 33564 testen, positief 19.31%
- De cijfers van vorige week zijn definitief, afgelopen week was de groep van 20-29 en 30-39 procentueel het meest verantwoordelijk voor de positieve testen.
- Momenteel liggen er 793 mensen van 60+ in het ziekenhuis en 238 van 60-
- Momenteel liggen er 143 mensen van 60+ op de IC, en 94 van 60wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Dit dus.quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:23 schreef opreis het volgende:
[..]
Laten we vooral sportscholen een QR check laten doen en niet religieuze bijeenkomsten1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."![]()
Ben blij dat ik voor mezelf heb leren nadenken.quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:31 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Je merkt al dat velen weer hun hol in kruipen. Uit eigen beweging.
Anderhalf jaar horen dat we “bang moeten zijn voor het virus” heeft toch z’n effect niet gemist.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Ah. Kan dus ook weer gewijzigd worden morgen. Bij ons wachten ze nog even af tot vanavond , dan morgen nieuws intern.quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:33 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee, ze sturen volgens mij elke 3 maanden een nieuw protocol rond.![]()
Dan kunnen de wolven ook niet ontsnappen en zijn boeren van buiten de bible belt ook weer gerustgesteldquote:![]()
![]()
Mogen we dan eerst wapens importeren uit Amerika?quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:37 schreef _serial_ het volgende:
Is het dan toch zo langzamerhand maar tijd voor de Annual Purge?![]()
Lekker preppen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb vorige week gelukkig wc-papier gehaald.![]()
Er was wel verrassend veel op in de AH gisteravond. En m'n lievelingschocola was uit de schappen gehaald.quote:Tap tap tap![]()
Chocoladeprotocolquote:Op dinsdag 2 november 2021 15:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er was wel verrassend veel op in de AH gisteravond. En m'n lievelingschocola was uit de schappen gehaald.![]()
Nog geen wapens hebbenquote:Op dinsdag 2 november 2021 15:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mogen we dan eerst wapens importeren uit Amerika?![]()
![]()
Dan wordt het tijd dat Hugo, no hard feelings, dat dan ook onderkent en niet mensen bewust gaat wegzetten, uitsluiten of hun leven(swijze) ridiculiseert zet door maatregelen te nemen die geen/weinig effect zullen hebben.quote:Op dinsdag 2 november 2021 14:42 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Vaccins zijn ook een integraal onderdeel van de exitstrategie. En vooralsnog de belangrijkste troef die we hebben. Het is (vooralsnog) echter niet voldoende gebleken om eigenhandig deze pandemie de kop in te drukken.
Dan kunnen we blijven roepen 'maar Hugo zei een jaar geleden...!!', of we stoppen met de hele tijd dat te roepen. Want het wordt nogal vermoeiend. De realiteit bleek een stuk weerbarstiger. Er is nogal wat gebeurd sinds vorig jaar."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."![]()
Je mag alleen na 20.00 chocola kopen. Alleen voor 20.00 mag je alcohol kopen. Dit om te voorkomen dat je te gelukkig wordtquote:Op dinsdag 2 november 2021 15:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nu begint het wel echt vervelend te worden.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-11-2021 15:44:05 ]![]()
Echt balen dat we weer de hele winter met die gare mondkapjes zitten. En het ergste is nog dat mochten de cijfers stagneren de overheid nog gaat denken dat het aan die kapjes ligt.
![]()
De exit strategie is simpel. Iedereen aan de spuit en dat elk jaar anders geen QR.
Dit nog niet doorhebben![]()
![]()
Daarom was die voordeel verpakking van 20 rollen bij de Aldi op😠quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb vorige week gelukkig wc-papier gehaald.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Komop WHO geef die EUL goedkeuring voor het gebruik van Covaxin. M'n aandelen portfolio en ik zullen je dankbaar zijn. Dat zou dan ook echt het enige positieve aan deze hele shitzooi zijn....![]()
Lekker boeiendquote:Op dinsdag 2 november 2021 15:45 schreef Sjemmert het volgende:
De exit strategie is simpel. Iedereen aan de spuit en dat elk jaar anders geen QR.
Dit nog niet doorhebben![]()
![]()
Nou dit dus. minstens tot eind april.quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:45 schreef Bliksem92 het volgende:
Echt balen dat we weer de hele winter met die gare mondkapjes zitten. En het ergste is nog dat mochten de cijfers stagneren de overheid nog gaat denken dat het aan die kapjes ligt.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Waarom geen update meer over vaccinatiegraad sinds zondag 24 oktober?
https://coronadashboard.rijksoverheid.nl/landelijk/vaccinaties![]()
Ik denk dat religieuzen fervente dierentuin bezoekers zijn.quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:25 schreef Benny het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Hier een collega die zich afmeldde voor een peperdure training die met veel moeite was geregeld, op oa zijn verzoek en die al driekwart jaar in de agenda stond.quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:28 schreef Spablauw214 het volgende:
En dan minder dan een week van tevoren opbellen: "Ik ben niet gevaccineerd, ik laat me niet vaccineren, ik laat me niet testen en ik wil niet besmet raken door gevaccineerden. Ik kom niet !"![]()
Lijkt mij sterk dat iedereen gevaccineerd is of je zit in een 50+ teamquote:Op dinsdag 2 november 2021 15:28 schreef Spablauw214 het volgende:
quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:55 schreef Derrazi het volgende:
[..]
Lijkt mij sterk dat iedereen gevaccineerd is of je zit in een 50+ team
Vorige week OCGN gekocht. Net op tijd verkocht voor de daling. Zal vast weer uitgesteld worden (hoop ik)quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:48 schreef KikaDeWaDo het volgende:
Komop WHO geef die EUL goedkeuring voor het gebruik van Covaxin. M'n aandelen portfolio en ik zullen je dankbaar zijn. Dat zou dan ook echt het enige positieve aan deze hele shitzooi zijn.![]()
Als je nu opgroeit als kind vind je het straks heel normaal dat we 8 maanden per jaar met maskers rondlopen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:48 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Nou dit dus. minstens tot eind april.![]()
![]()
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic![]()
Dan kom ik nergens meer. Kwam er zojuist achter dat een biefstuk van de slager ¤7 kost en in het restaurant ¤32 keuzes worden snel gemaakt zo.quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:45 schreef Sjemmert het volgende:
Dit nog niet doorhebbenJe hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste![]()
Laten we het niet hopen lol 588 stuks @ 9.50quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:56 schreef Derrazi het volgende:
[..]
Vorige week OCGN gekocht. Net op tijd verkocht voor de daling. Zal vast weer uitgesteld worden (hoop ik)...![]()
Om naar de bidsprinkhaan te kijken?quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:51 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ik denk dat religieuzen fervente dierentuin bezoekers zijn.![]()
Het is oprecht gewoon niet meer serieus te nemen dat we niet risicogroepen opzadelen met maatregelen en risicogroepen en lokale besmettingshaarden ontzien.![]()
Dat is juist heel serieus te nemen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:59 schreef Kickinalfa het volgende:
Het is oprecht gewoon niet meer serieus te nemen dat we niet risicogroepen opzadelen met maatregelen en risicogroepen en lokale besmettingshaarden ontzien.
Stemmers en achterban.![]()
Ja klopt, maar we hebben een parlement en een groep wijzen om hier doorheen te prikken.quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:01 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dat is juist heel serieus te nemen.
Stemmers en achterban.![]()
Mijn kind van 7 vindt maskers en afstand al heel normaal. Hij refereerde naar Rutte als "die man die het nieuws voor leest" toen hij bij het ek in beeld kwam. Vond onze boosheid om de avondklok ook raar.quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Als je nu opgroeit als kind vind je het straks heel normaal dat we 8 maanden per jaar met maskers rondlopen.
Zelfs ondanks de moeite om ze zo min mogelijk mee te laten krijgen van het hele corons verhaal.![]()
Netjesquote:Op dinsdag 2 november 2021 15:57 schreef KikaDeWaDo het volgende:
[..]
Laten we het niet hopen lol 588 stuks @ 9.50![]()
Niet als meer dan 75 van die leden hun achterban het beste denken te bedienen op die manierquote:Op dinsdag 2 november 2021 16:02 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ja klopt, maar we hebben een parlement en een groep wijzen om hier doorheen te prikken.![]()
Een FOK protest organiseren. Waarom kan een groep wappies elkaar wel vinden voor de gekste demonstraties. En een hele grote groep die dezelfde mening hebben als jij zwijgen als het graf.quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:59 schreef Kickinalfa het volgende:
Het is oprecht gewoon niet meer serieus te nemen dat we niet risicogroepen opzadelen met maatregelen en risicogroepen en lokale besmettingshaarden ontzien.
Wellicht komt dat omdat die allemaal wel een baan hebben.![]()
50+'ers opzadelen met maatregelen is verre van ethisch.quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:59 schreef Kickinalfa het volgende:
En Rutte moet dan een nieuwe baan vinden![]()
Persco weer om 7 uur?N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen![]()
66% van de hele bevolking hè, inclusief iedereen van 0 tot 11. Als je het hebt over de bevolking die in aanmerking komt is het 82% ofzo.quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:06 schreef Derrazi het volgende:
[..]
66% is volledig gevaccineerd. Een groot deel daarvan is jonger dan 50![]()
Ik hou van die routekaarten. Word er altijd wel blij van om er weer één te zien.quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:07 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik vind het vooral grappig dat ze vanavond weer met een nieuwe routekaart aan willen komen
[ afbeelding ]![]()
84% zelfs. Best een redelijke kans dat iedereen in een team 10 personen bijvoorbeeld gevaccineerd is, zeker als de gemiddelde leeftijd hoger is.quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:07 schreef chratnox het volgende:
[..]
66% van de hele bevolking hè, inclusief iedereen van 0 tot 11. Als je het hebt over de bevolking die in aanmerking komt is het 82% ofzo.![]()
Cavia's kijken er ook altijd naar uit, weer vers stuk papier om onder te schijten.quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:07 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik hou van die routekaarten. Word er altijd wel blij van om er weer één te zien.![]()
Ja, moeten we doen, want kerkgangers gaan daarna direct door naar de sportschool. Ofso. Geen idee. Zal wel.quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:23 schreef opreis het volgende:
[..]
Laten we vooral sportscholen een QR check laten doen en niet religieuze bijeenkomsten'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
We hebben onze muren behangen met al die vorige routekaarten, beetje jammer dat we nu weer overnieuw kunnen beginnenquote:Op dinsdag 2 november 2021 16:07 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik hou van die routekaarten. Word er altijd wel blij van om er weer één te zien.![]()
![]()
Leeftijden in de ziekenhuizen.
Voorzichtige conclusies:
* De IC blijft nog relatief achter kwam oplopende cijfers, doordat mensen door vaccinatie en antistoffen minder ziek worden?
* De ouderen vanaf 70+ komen wel in het ziekenhuis terecht, maar stromen niet vaak meer door naar de IC.
02-11-2020 vs. 02-11-2021![]()
![]()
Ik hoop op 750 ofsoquote:Op dinsdag 2 november 2021 16:07 schreef tesssssssss het volgende:
Ik gok 7.500.000 kijkers naar de persconferentie.
Zou wel een blijk zijn dat NL het eindelijk door heeft dat die persconferenties gewoon 0 waarde toevoegen.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Zo zit het hele land toch in elkaar?quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:59 schreef Kickinalfa het volgende:
De minderheid krijgt de woningen
De minderheid is te lui om te werken.
De minderheid wil van zwarte piet af.
De minderheid wil geen vuurwerk meer.
De minderheid wil geen vaccinaties.
En de meerderheid is de lul.Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste![]()
Ik denk echt dat het uitmaakt in wat voor omgeving je bivakkeert. Je ziet het ook in den haag dat het nogal veel verschilt. Ik ken welgeteld 1 iemand die zich niet heeft laten vaccineren in mijn omgeving en dat is een collega waar ik niet heel veel contact mee heb.quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:08 schreef Momo het volgende:
[..]
84% zelfs. Best een redelijke kans dat iedereen in een team 10 personen bijvoorbeeld gevaccineerd is, zeker als de gemiddelde leeftijd hoger is.
Vaak kennen ongevaccineerden wel veel mensen die niet gevaccineerd zijn. Kortom, je omgeving heeft veel invloed op je keuze. Daarbij hang ik dan even geen waarde oordeel aan de keuze zelf.![]()
Gaat echt nergens over...quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er was wel verrassend veel op in de AH gisteravond. En m'n lievelingschocola was uit de schappen gehaald.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
dat is alleen zo omdat ene hugo zich niet aan een doelstelling kan houden en graag regeert op de wind van de dag.quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Cavia's kijken er ook altijd naar uit, weer vers stuk papier om onder te schijten.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Mensen moeten wel kijken; want waar horen ze anders de kritische vragen?! Die worden bij persconferenties tenminste wel gevraagd...toch....toch?quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:10 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik hoop op 750 ofso
Zou wel een blijk zijn dat NL het eindelijk door heeft dat die persconferenties gewoon 0 waarde toevoegen.![]()
![]()
Ik moet dan altijd denken aan zo'n oude pool- of woestijnexpeditie waarbij het grootste deel van het gezelschap sneuvelt voordat het eindpunt is bereikt en de overlevenden terug naar de basis strompelen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:07 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dat is NL in het kort op het moment idd.quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:10 schreef halfway het volgende:
[..]
Zo zit het hele land toch in elkaar?
De minderheid krijgt de woningen
De minderheid is te lui om te werken.
De minderheid wil van zwarte piet af.
De minderheid wil geen vuurwerk meer.
De minderheid wil geen vaccinaties.
En de meerderheid is de lul.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Pff ja dat wordt weer tenenkrommend.quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:13 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Mensen moeten wel kijken; want waar horen ze anders de kritische vragen?! Die worden bij persconferenties tenminste wel gevraagd...toch....toch?![]()
Bovendien is alles alweer uitgelekt, dus waarom kijkenn? Heb zelf alleen de eerste gezien.quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:10 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik hoop op 750 ofso
Zou wel een blijk zijn dat NL het eindelijk door heeft dat die persconferenties gewoon 0 waarde toevoegen.That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker![]()
You wishquote:Op dinsdag 2 november 2021 16:13 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Mensen moeten wel kijken; want waar horen ze anders de kritische vragen?! Die worden bij persconferenties tenminste wel gevraagd...toch....toch?![]()
Pers wordt gevraagd om het uit te zenden, niet om vragen te stellen.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Exact.quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:15 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Bovendien is alles alweer uitgelekt, dus waarom kijkenn? Heb zelf alleen de eerste gezien.
Om jezelf te onderwerpen aan het belerende toontje van de bloemschoen.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Ik heb bij de pers vaak vooral het idee dat ze vallen over kleine dingetjes binnen de maatregelen (waarom al een avondklok om 9 uur als het ook om half 10 kan?! - puur een overdreven voorbeeld) of dat ze bijna bedelen om zwaardere maatregelen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:15 schreef Red_85 het volgende:
[..]
You wish![]()
Pers wordt gevraagd om het uit te zenden, niet om vragen te stellen.
Wij gaan niet kijken in ieder geval, zetten liever een leuke serie op.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 02-11-2021 16:17:58 ]![]()
Ik ben toch wel benieuwd over een tijdje naar de rol van de media in deze crisis.quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:17 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik heb bij de pers vaak vooral het idee dat ze vallen over kleine dingetjes binnen de maatregelen (waarom al een avondklok om 9 uur als het ook om half 10 kan?! - puur een overdreven voorbeeld) of dat ze bijna bedelen om zwaardere maatregelen.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Niet alleen op dit moment hoor...quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:14 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat is NL in het kort op het moment idd.![]()
quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:50 schreef Nober het volgende:
Waarom geen update meer over vaccinatiegraad sinds zondag 24 oktober?
https://coronadashboard.rijksoverheid.nl/landelijk/vaccinaties
Een update tot vandaag![]()
Betwijfel of dat bekend wordt/naar buiten komt. Helemaal niet als we dat zouden moeten horen van dezelfde persquote:Op dinsdag 2 november 2021 16:18 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ik ben toch wel benieuwd over een tijdje naar de rol van de media in deze crisis.![]()
![]()
Na ruim anderhalf jaar is dat inderdaad nog altijd pijnlijk om te zien.quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:59 schreef Kickinalfa het volgende:
Risicogroepen maatregelen opleggen is discriminatie of racisme... ofzo.![]()
Hier in de lokale supermarkt heeft zo een 25% alweer mondkapjes op. Gaat snel zo. Denk ook dat ik deze dagen maar weer begin. Alvast wennen.![]()
Zit liever te eten rond die tijd.quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:17 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik heb bij de pers vaak vooral het idee dat ze vallen over kleine dingetjes binnen de maatregelen (waarom al een avondklok om 9 uur als het ook om half 10 kan?! - puur een overdreven voorbeeld) of dat ze bijna bedelen om zwaardere maatregelen.
Wij gaan niet kijken in ieder geval, zetten liever een leuke serie op.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Ik heb de vorige persco's ook niet gekeken. Ik kijk dan later vaak wel ff op nos ofzo om de schade op te nemen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:17 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik heb bij de pers vaak vooral het idee dat ze vallen over kleine dingetjes binnen de maatregelen (waarom al een avondklok om 9 uur als het ook om half 10 kan?! - puur een overdreven voorbeeld) of dat ze bijna bedelen om zwaardere maatregelen.
Wij gaan niet kijken in ieder geval, zetten liever een leuke serie op.![]()
Ik kan de boel in elk geval bijna 3 weken ontwijken door tijdelijk weg te zijn uit dit land.quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:19 schreef Johannes788 het volgende:
Hier in de lokale supermarkt heeft zo een 25% alweer mondkapjes op. Gaat snel zo. Denk ook dat ik deze dagen maar weer begin. Alvast wennen.
Precies op tijd weg.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Ik ook, alleen die vorige die nog wat positiever was heb ik nog gekeken.quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:20 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik heb de vorige persco's ook niet gekeken. Ik kijk dan later vaak wel ff op nos ofzo om de schade op te nemen.Tap tap tap![]()
Prima maar dan wel die kwetsbaar is, die QR zal mij aan mijn kont proesten. Naast onzinnig, veel te mogelijkhenden daar omheen te zeilen. Waar ik nog aan kan denken is dat iemand die kwetsbaar is en dan zelf geen vaccinantie wil en toch het ziekenhuis komt, een toeslag krijgt op de (eigen) rekening.quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:45 schreef Sjemmert het volgende:
Dit nog niet doorhebben
Een IC behandeling met naverpleging kost iets van 50K en daar mag iemand in de keuze, best (naar vermogen) aan bijdragen."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
En hoe dicht ze betrokken zijn geraakt bij de politiek.quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:18 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ik ben toch wel benieuwd over een tijdje naar de rol van de media in deze crisis.
Van beide kanten, hoe de politiek ze heeft gebruikt en hoe de media zich heeft laten gebruiken.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:22 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik kijk het met de kinderen, slapen ze lekker.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Dit inderdaad.quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:22 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En hoe dicht ze betrokken zijn geraakt bij de politiek.
Van beide kanten, hoe de politiek ze heeft gebruikt en hoe de media zich heeft laten gebruiken.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Wat doen die journalisten in hun vrije tijd dan vraag ik me af. In ieder geval niks dat door hun speculaties in gevaar zou komen. Of misschien ook wel. Beide even ergquote:Op dinsdag 2 november 2021 16:17 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
I'll give you something to do![]()
Ik vond het boek Stilte op het Binnenhof (en de podcast) wel interessant over de eerste golf. Snap aan de ene kant ook wel dat de media een stapje terug nam, die had ook geen idee wat ze overkwam.quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:22 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Van beide kanten, hoe de politiek ze heeft gebruikt en hoe de media zich heeft laten gebruiken.![]()
In het begin keken we nog wel eens. Nu al tijden niet meer eigenlijk; eigenlijk altijd hetzelfde riedeltje. Ze hebben al zoveel routekaarten versleten dat ik hun ''plannen'' niet meer serieus kan nemen. Gevolgd door allerlei slechte vragen, no thank youquote:Op dinsdag 2 november 2021 16:20 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik heb de vorige persco's ook niet gekeken. Ik kijk dan later vaak wel ff op nos ofzo om de schade op te nemen.![]()
![]()
Exact, als ik een slechte film wil kijken dan zet ik er liever een op waar ik daadwerkelijk nog om kan lachenquote:Op dinsdag 2 november 2021 16:24 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
In het begin keken we nog wel eens. Nu al tijden niet meer eigenlijk; eigenlijk altijd hetzelfde riedeltje. Ze hebben al zoveel routekaarten versleten dat ik hun ''plannen'' niet meer serieus kan nemen. Gevolgd door allerlei slechte vragen, no thank you![]()
![]()
Groundhog Day of Idiocracy zijn altijd goede films op op te zetten op die tijdenquote:Op dinsdag 2 november 2021 16:25 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Exact, als ik een slechte film wil kijken dan zet ik er liever een op waar ik daadwerkelijk nog om kan lachen![]()
![]()
Het is echt Groundhog Day, de hoeveelste persco is dit nu al niet sinds 15 maart 2020. Elke keer weer diezelfde koppen, om moe van te worden.quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:24 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
In het begin keken we nog wel eens. Nu al tijden niet meer eigenlijk; eigenlijk altijd hetzelfde riedeltje. Ze hebben al zoveel routekaarten versleten dat ik hun ''plannen'' niet meer serieus kan nemen. Gevolgd door allerlei slechte vragen, no thank you![]()
Naar vermogen? dan schiet je er ook weinig mee op en het punt is ook dat mensen denken dat als ze verzekerd zijn ze er dan ook recht op hebben, het "ik betaal er toch voor" idee. Voer dan maar een vaccinatieplicht voor 50+ in.quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:22 schreef Vallon het volgende:
Een IC behandeling met naverpleging kost iets van 50K en daar mag iemand in de keuze, best (naar vermogen) aan bijdragen.![]()
Veel kranten hebben de afgelopen 20 jaar flink wat personeel verloren. Reorganisatie na reorganisatie. Scoren op internet (clicks) is bij sommige kranten belangrijker geworden dan goede inhoudelijke stukken. Dus denk niet zo zeer dat de kranten zich hebben laten gebruiken, maar dat ze vooral op sensatie kicken.quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:22 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Van beide kanten, hoe de politiek ze heeft gebruikt en hoe de media zich heeft laten gebruiken.
Al denk ik dat ze, zeker begin vorig jaar, niet al te kritisch durfden te zijn. Dan voelen ze zich plots mede verantwoordelijk voor het goed naleven van de coronamaatregelen.That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker![]()
Eh die ziet er echt goor uit. Maar doe toch maar een stukje. Wat is het red velvet of zo?quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:16 schreef dick_laurent het volgende:
Prachtcijfers!
Nou, aangezien het net Halloween is geweest en je van de 'rona schijnbaar "brainfog" kan krijgen, vond ik vandaag deze horror BRAINSSSSSS taart wel toepasselijk. Eet smakelijk![]()
[ afbeelding ]![]()
Het een sluit het ander niet uit natuurlijk..quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:23 schreef Spablauw214 het volgende:
Reden om je contract kosteloos te ontbinden wellicht. Uiteindelijk kiezen zij er voor die dienst te beperken, je kunt er ook iemand neerzetten of een automatische QR paal plaatsen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:16 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Die zullen het 24/7 deel wel schrappen en daardoor wat leden kwijtraken. Voor die anderhalve paardenkop die tussen 2 en 3 uur 's nachts komt sporten kan je niemand inhuren.Sui cuique mores fingunt fortunam![]()
Red cortexquote:Op dinsdag 2 november 2021 16:30 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Eh die ziet er echt goor uit. Maar doe toch maar een stukje. Wat is het red velvet of zo?![]()
Dat laatste lijkt me nog niet eens relevant. Dat 24/7 is gewoon zo’n kernelement van de formule dat je wat mij betreft van een tekortkoming in de nakoming kunt spreken die niet zo gering is dat hij ontbinding niet rechtvaardigt.quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:34 schreef GemMagic het volgende:
[..]
Reden om je contract kosteloos te ontbinden wellicht. Uiteindelijk kiezen zij er voor die dienst te beperken, je kunt er ook iemand neerzetten of een automatische QR paal plaatsen.
Toerekenbaarheid is geen vereiste voor ontbinding.zie email 27 oktober![]()
quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:35 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Zoals door mij reeds voorspeld
Deze staat eronder![]()
![]()
Deze kun je bijna 1 op 1 op elkaar leggen. Behalve hier in Noord-Limburg..... Wat zou daar de reden van zijn? Hier veel besmettingen, ziekenhuisopnames en toch ook veel gevaccineerden. Denk eigenlijk vooral door verpleeghuizen en mensen met AZ waren hier al in februari gevaccineerd. Mogen wel een booster ook.quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:25 schreef Benny het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En daar mogen best hele lollige antwoorden op komen, ben ik ook dol op. Maar 1 serieuze zou ook wel fijn zijn.![]()
Ja, laten we alles waar Nederland voor staat devalueren door de zorg in de toekomst afkoopbaar te makenquote:Op dinsdag 2 november 2021 16:22 schreef Vallon het volgende:
[..]
Prima maar dan wel die kwetsbaar is, die QR zal mij aan mijn kont proesten. Naast onzinnig, veel te mogelijkhenden daar omheen te zeilen. Waar ik nog aan kan denken is dat iemand die kwetsbaar is en dan zelf geen vaccinantie wil en toch het ziekenhuis komt, een toeslag krijgt op de (eigen) rekening.
Een IC behandeling met naverpleging kost iets van 50K en daar mag iemand in de keuze, best (naar vermogen) aan bijdragen.![]()
Totale gekte heerst er bij sommige mensen.
Graag ook een dikke vette bonus voor de ongevaccineerden die binnen 10 jaar geld op vaccins bespaard hebben
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Tja, daar heeft hij wel gelijk in. Wellicht kan het wel op maandbasis per ziekenhuis gepubliceerd worden oid. Dus: Afgelopen maand hebben we 400 patiënten op verpleeg gehad en 50 patiënten op de IC. Van die patiënten was x procent gevaccineerd/niet gevaccineerd.quote:
Dan moet je wel indien je onder de ~10 in één van de groepen komt dit oprollen per regio. Kan bijvoorbeeld ook per provincie doen oid.
De hoeveelheid capaciteit op de IC in ziekenhuizen is te klein om dit goed anoniem te kunnen doen.![]()
Nice!!quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:38 schreef Dven het volgende:
Graag ook een dikke vette bonus voor de ongevaccineerden die binnen 10 jaar geld op vaccins bespaard hebben
Kan ik me alvast ergens aanmelden voor die bonus? 🤗De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.![]()
Ik heb alleen ooit de allereerste persco gezien. Ik heb geen enkele talkshow gezien waar die verschillende covid-lui hun woordje mogen zien.quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:17 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Als ik niet had meegelezen met dit topic dan zou ik echt van niks weten![]()
*ignorance is a bliss![]()
![]()
We kunnen misschien ook wel de hele sociale zekerheid afbouwen dan. Gewoon recht van de sterkste, werkt prima. Heb je geen werk meer en moet je eten? Pech, ga je maar werken. Kun je niet meer werken omdat je gehandicapt bent? Pech, ga je maar ander werk doen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja, laten we alles waar Nederland voor staat devalueren door de zorg in de toekomst afkoopbaar te maken![]()
Dat werkt in de VS ook zo goed, daar is totaal geen armoede![]()
Waarom willen we dat precies weten? Dat lijkt me de kwrnvraag.quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:41 schreef chratnox het volgende:
[..]
Tja, daar heeft hij wel gelijk in. Wellicht kan het wel op maandbasis per ziekenhuis gepubliceerd worden oid. Dus: Afgelopen maand hebben we 400 patiënten op verpleeg gehad en 50 patiënten op de IC. Van die patiënten was x procent gevaccineerd/niet gevaccineerd.
Dan moet je wel indien je onder de ~10 in één van de groepen komt dit oprollen per regio. Kan bijvoorbeeld ook per provincie doen oid.
De hoeveelheid capaciteit op de IC in ziekenhuizen is te klein om dit goed anoniem te kunnen doen.zie email 27 oktober![]()
De opmerking van van Houwelingen (FVD) was dat de landelijke gegevens niet overeen komen met de regionale gegevens.quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:43 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Waarom willen we dat precies weten? Dat lijkt me de kwrnvraag.
Ik zou opzich wel benieuwd zijn of er verschil per regio is, maar het zou voor mij geen dealbreaker zijn in elk geval.![]()
Kunnen we dan niet beter een goede accountant een audit laten doen ofzo?quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:45 schreef chratnox het volgende:
[..]
De opmerking van van Houwelingen (FVD) was dat de landelijke gegevens niet overeen komen met de regionale gegevens.
Ik zou opzich wel benieuwd zijn of er verschil per regio is, maar het zou voor mij geen dealbreaker zijn in elk geval.zie email 27 oktober![]()
Leg uit?quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:45 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Tegenvaller dit. Heb Omtzigt hoog zitten maar hij slaat de plank mis.zie email 27 oktober![]()
De grote vraag is: wel of geen Irma vanavondquote:Op dinsdag 2 november 2021 16:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het is echt Groundhog Day, de hoeveelste persco is dit nu al niet sinds 15 maart 2020. Elke keer weer diezelfde koppen, om moe van te worden.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Uiteraard, dat kan zeker een goede optie zijn. De situatie is fluïde, dus het kan vrij snel veranderen. Het zou een interessante indicator zijn op het coronadashboard, maar veel meer dan dat niet.quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:46 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Kunnen we dan niet beter een goede accountant een audit laten doen ofzo?![]()
Bizar, is dat in een grote stad dan of zo? Hier nog nergens een gezien.quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:19 schreef Johannes788 het volgende:
Hier in de lokale supermarkt heeft zo een 25% alweer mondkapjes op. Gaat snel zo. Denk ook dat ik deze dagen maar weer begin. Alvast wennen.![]()
Inderdaad, vergeet die hele corona-pandemie, is Irma er?quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De grote vraag is: wel of geen Irma vanavondHet is pas echt crisis als het bier op is.![]()
Hier ook niet, een enkele Aziaat, zelfs op de fiets, maar die dragen ze al twee jaar standaard denk ik.quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:48 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Bizar, is dat in een grote stad dan of zo? Hier nog nergens een gezien.Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.![]()
“Is BNW, is echt geen enkele aanleiding voor om dat te denken.”quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:49 schreef Za het volgende:
NSW, geen booster, geen werk meer, amongst other things:
[ twitter ]
Nu zijn dit de wappies uit Australië, maar desalniettemin zorgwekkend.zie email 27 oktober![]()
Australië zit ondertussen echt op het niveau van China, maar polijst het wat beter weg. Gaat echt nergens meer over daar.quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:51 schreef trein2000 het volgende:
[..]
“Is BNW, is echt geen enkele aanleiding voor om dat te denken.”
Nu zijn dit de wappies uit Australië, maar desalniettemin zorgwekkend.![]()
Correctie:quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De grote vraag is: wel of geen Irma vanavond
De echt grote vraag is: wel of geen Rutte vanavond![]()
Het privacy argument als reden om tegen te stemmen. Nu krijgen wij allerlei maatregelen over ons heen terwijl ze niet transparant zijn. Er wordt met hagel geschoten ipv gericht om die QR samenleving (wat een hellend vlak is) door te pushen. Waar is onze privacy in deze Ausweis! Oplossing?quote:
Hugo moeten gewoon openheid geven.
Hij gebruikt het immers wel als argument.![]()
De gegevens zijn er wel hè, ze worden alleen niet openbaar gepubliceerd. Waarom zou je openbaar publiceren welke patiënten wel/niet gevaccineerd zijn?quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:54 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Het privacy argument als reden om tegen te stemmen. Nu krijgen wij allerlei maatregelen over ons heen terwijl ze niet transparant zijn. Er wordt met hagel geschoten ipv gericht om die QR samenleving (wat een hellend vlak is) door te pushen. Waar is onze privacy in deze Ausweis! Oplossing?
Hij gebruikt het immers wel als argument.![]()
Zoveelste voorbeeld wat eerst BNW was en nu langzaam realiteit wordt helaas. Lekker geleidelijk allemaal.quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:49 schreef Za het volgende:
NSW, geen booster, geen werk meer, amongst other things:
[ twitter ]![]()
Hugo en openheid ga je niet krijgen zonder PE.quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:54 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Het privacy argument als reden om tegen te stemmen. Nu krijgen wij allerlei maatregelen over ons heen terwijl ze niet transparant zijn. Er wordt met hagel geschoten ipv gericht om die QR samenleving (wat een hellend vlak is) door te pushen. Waar is onze privacy in deze Ausweis! Oplossing?
Hij gebruikt het immers wel als argument.
Zoveel is mij al lang duidelijk.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Ik vind de persconferentie altijd super leuk om te kijken. Ik zorg dat ik dan om 19.00 het eten klaar heb en ga er lekker voor zitten.
Ik kan altijd erg genieten van TV waarbij je je ergert aan mensen. Aan de domme vragen van de journalisten.
Maar vooral aan Hugo met zijn enge ogen en zijn vreselijke spraakgebrek. Die man plaatst. Steeds op de verkeerde. Momenten een punt in. De zin. En daarbij is ook heel. Zijn intonatie. Verkeerd alsof. Elke zin een vraag. Is.
Heerlijk genieten straks, zin an! Stukje taart van Dick er bij na het eten!![]()
Jezus. Wat. Leest. Dit. Super. Kut.quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:56 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik vind de persconferentie altijd super leuk om te kijken. Ik zorg dat ik dan om 19.00 het eten klaar heb en ga er lekker voor zitten.
Ik kan altijd erg genieten van TV waarbij je je ergert aan mensen. Aan de domme vragen van de journalisten.
Maar vooral aan Hugo met zijn enge ogen en zijn vreselijke spraakgebrek. Die man plaatst. Steeds op de verkeerde. Momenten een punt in. De zin. En daarbij is ook heel. Zijn intonatie. Verkeerd alsof. Elke zin een vraag. Is.
Heerlijk genieten straks, zin an! Stukje taart van Dick er bij na het eten!Zonder wrijving geen glans![]()
Nah, dit is echt complexer dan dat. Laten we het Sint Antonius in Sneek pakken, die hebben 6 IC bedden. De helft van de patiënten op de IC daar waren coronapatiënten, 3 patiënten dus.quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:56 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hugo en openheid ga je niet krijgen zonder PE.
Zoveel is mij al lang duidelijk.
Het is echt veel te makkelijk dat te herleiden naar personen.![]()
Bak vol mondkapjes en glazen vol handalcohol staan hier al klaarquote:Op dinsdag 2 november 2021 16:56 schreef bloodymary1 het volgende:
Heerlijk genieten straks, zin an! Stukje taart van Dick er bij na het eten!![]()
Ik kijk uit naar het coronadebat morgen. De hele dag luisteren naar Hugo, #zininquote:Op dinsdag 2 november 2021 16:56 schreef bloodymary1 het volgende:
Noord Brabant.quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:48 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Bizar, is dat in een grote stad dan of zo? Hier nog nergens een gezien.![]()
Zou het de Kamer lukken om de QR voor de dierentuin eraf te onderhandelen? Stay tuned!quote:Op dinsdag 2 november 2021 17:00 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik kijk uit naar het coronadebat morgen. De hele dag luisteren naar Hugo, #zinin![]()
Ik denk dat mensen best mogen meebetalen aan wat zij over zichzelf afroepen. Wanneer iemand zelf kwetsbaar (nofi) is en de behandeling welbewust frustreert, mag daar best consequenties hebben. Ik zeg maar 10% of mijn part 25% van wat iemand bezit of anderzins - nu of later - kan opbrengen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Naar vermogen? dan schiet je er ook weinig mee op en het punt is ook dat mensen denken dat als ze verzekerd zijn ze er dan ook recht op hebben, het "ik betaal er toch voor" idee. Voer dan maar een vaccinatieplicht voor 50+ in.
De gedachte dat je je voor dat eigen risico kunt verzekeren is dan één die in mijn denken niet wordt gereguleerd door wettelijk grenzen en braafjes aan de markt wordt overgelaten. Succes met een verzekering zoeken die een zelf in brand gezet huis gaat dekken.
Kernpunt is dat je niet iemand mag/kunt dwingen zich zelf te behandelen aan de hand van generieke criteria zoals leeftijd dat geen rechtstreeks verband heeft met een onderliggende aandoening."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Na de pauze de beantwoording van Hugo. Zou hij zuchten en stamelen bij de interrupties van Forum voor Democratie? Zou Geert een motie van wantrouwen indienen? Zou de voorzitter weer aangesproken worden op 'partijdigheid'? Zou de Jonge weer snotterend in vak K zitten?quote:Op dinsdag 2 november 2021 17:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zou het de Kamer lukken om de QR voor de dierentuin eraf te onderhandelen? Stay tuned!
Dit én meer na de break.![]()
Nee.quote:Op dinsdag 2 november 2021 17:03 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
In het westen zeker dan. Richting Zeeland of zo.![]()
Goed idee. Dan maak je toch alles gewoon op? Dan ben je niet vermogend meer.quote:Op dinsdag 2 november 2021 17:03 schreef Vallon het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen best mogen meebetalen aan wat zij over zichzelf afroepen. Wanneer iemand zelf kwetsbaar (nofi) is en de behandeling welbewust frustreert, mag daar best consequenties hebben. Ik zeg maar 10% of mijn part 25% van wat iemand bezit of anderzins - nu of later - kan opbrengen.
De gedachte dat je je voor dat eigen risico kunt verzekeren is dan één die in mijn denken niet wordt gereguleerd door wettelijk grenzen en braafjes aan de markt wordt overgelaten. Succes met een verzekering zoeken die een zelf in brand gezet huis gaat dekken.
Kernpunt is dat je niet iemand mag/kunt dwingen zich zelf te behandelen aan de hand van generieke criteria zoals leeftijd dat geen rechtstreeks verband heeft met een onderliggende aandoening.
Kernpunt is dat sociale zekerheid er voor iedereen is, ongeacht de situatie. Iemand die dronken achter het stuurt stapt is ook niet ineens niet verzekerd voor medische zorg.![]()
Klinkt goed, enjoy!quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:56 schreef bloodymary1 het volgende:
Heerlijk genieten straks, zin an! Stukje taart van Dick er bij na het eten!
Persco's zijn de gezellige familieavondjes van ooit.![]()
@bloodymary1 is aan 't vissen hoe ze haar tinderprofiel in moet stellen om je te vinden. Komt goedquote:![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 november 2021 17:07 schreef chratnox het volgende:
[..]
@:bloodymary1 is aan 't vissen hoe ze haar tinderprofiel in moet stellen om je te vinden. Komt goed![]()
![]()
Naar vermogen niet lezen...... als je dat afkoopbaar noemt is dat het huidige stelsel vooral omdat mensen ongeacht wat zij zichzelf aandoen, tegen een vast bedragje, altijd gedekt zijn (in de basiszorg).quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja, laten we alles waar Nederland voor staat devalueren door de zorg in de toekomst afkoopbaar te maken![]()
Iemand die zich wel kan maar niet laat behandelen en zo zorgt voor meer kosten=overbelasting, heeft dat aan zichzelf te wijten."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Bak vol mondkapjes en glazen handalcohol zijn de pepernoten en gluhwein van ooit.quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:59 schreef Benny het volgende:
Bak vol mondkapjes en glazen vol handalcohol staan hier al klaar![]()
Ik moet deze week wel oppassen. Vliegen zondag naar Sicilië, enige plekje in Italië waar je bij aankomst ook nog wordt getest. Gevaccineerd of niet. Indien positief mag je 10 dagen in een nader te bepalen hotel bivakkeren.![]()
Dat hoeft toch ook niet? Van mij part ook niet per ziekenhuis. Gewoon per veiligheidsregio de statistieken.quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:55 schreef chratnox het volgende:
[..]
De gegevens zijn er wel hè, ze worden alleen niet openbaar gepubliceerd. Waarom zou je openbaar publiceren welke patiënten wel/niet gevaccineerd zijn?
Is toch gewoon een relevante vraag en goed te doen zonder naam en rugnummers per ziekenhuis.![]()
Had je vandaag een borrel op het werk?quote:Op dinsdag 2 november 2021 17:09 schreef Za het volgende:
[..]
Bak vol mondkapjes en glazen handalcohol zijn de pepernoten en gluhwein van ooit.![]()
Geeft niets, die moeten zo toch dicht. Daarnaast kopen we bier en benzine tegenwoordig aan de andere kant van de grens. Zo lang onze QR code strekt. Uiteraard.quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:58 schreef bloodymary1 het volgende:
Zo, Inbev verhoogt de prijzen van bier voor de horeca met 5 %.Sui cuique mores fingunt fortunam![]()
Nee, die gaan echt niet meer dicht. Geen enkel bedrijf meer. Omdat alle regelingen zijn afgelopen. Zelfs de regeling van uitstel van belastingbetaling is gestopt per 1 oktober. Zonder regelingen gaat er echt niets meer dicht. En er is geen geld meer voor nieuwe regelingen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 17:10 schreef GemMagic het volgende:
[..]
Geeft niets, die moeten zo toch dicht. Daarnaast kopen we bier en benzine tegenwoordig aan de andere kant van de grens. Zo lang onze QR code strekt. Uiteraard.![]()
Inbev heeft ook een deel van de huren van hun huurders kwijtgescholden. Waren ze al vrij snel bij.quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:58 schreef bloodymary1 het volgende:
Zo, Inbev verhoogt de prijzen van bier voor de horeca met 5 %.And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
![]()
Ze zijn nu al potten en pannen aan het verzamelen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 17:11 schreef Discombobulate het volgende:
Ben benieuwd naar de wappies straks om 19u![]()
Zeker waar. Was ook geen verwijt aan Inbev, maar meer van alles wordt al duurder, dan zal de horeca dit ook wel door moeten berekenen en nog wat er bovenop.quote:Op dinsdag 2 november 2021 17:12 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Inbev heeft ook een deel van de huren van hun huurders kwijtgescholden. Waren ze al vrij snel bij.![]()
Politie rijd al met het waterkanon rond, dus die verwachten ook geen soepele avondquote:Op dinsdag 2 november 2021 17:11 schreef Discombobulate het volgende:
Ben benieuwd naar de wappies straks om 19u
Twiddel![]()
*Michael Jackson Thriller popcorn.gif*quote:Op dinsdag 2 november 2021 17:13 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Politie rijd al met het waterkanon rond, dus die verwachten ook geen soepele avond'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
December horeca, winkels en sport dicht, januari avondklokje.quote:Op dinsdag 2 november 2021 17:10 schreef GemMagic het volgende:
[..]
Geeft niets, die moeten zo toch dicht. Daarnaast kopen we bier en benzine tegenwoordig aan de andere kant van de grens. Zo lang onze QR code strekt. Uiteraard.![]()
sir yes sir!quote:Op dinsdag 2 november 2021 17:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
December horeca, winkels en sport dicht, januari avondklokje.Sui cuique mores fingunt fortunam![]()
denken dat als er is afgerekend met wappies dat er geen andere groepen aan de beurt komenquote:Op dinsdag 2 november 2021 17:11 schreef Discombobulate het volgende:
Ben benieuwd naar de wappies straks om 19u
Plaats hier uw advertentie![]()
Pizzabezorger roept ook weer wat.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Dat is met alles. Uiteindelijk moet er iemand betalen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 17:13 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Zeker waar. Was ook geen verwijt aan Inbev, maar meer van alles wordt al duurder, dan zal de horeca dit ook wel door moeten berekenen en nog wat er bovenop.And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
![]()
Vaccinatiecampagne out the window.quote:Op dinsdag 2 november 2021 17:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
December horeca, winkels en sport dicht, januari avondklokje.
Weer geen 'december' voor de horeca...'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Dat is ook goed voor de economie, waarmee je een heel ander chapiter raakt - waar ik voorstander van ben - dat hier ver offtopic gaat.quote:Op dinsdag 2 november 2021 17:06 schreef chratnox het volgende:
[..]
Goed idee. Dan maak je toch alles gewoon op? Dan ben je niet vermogend meer.
Kernpunt is dat sociale zekerheid er voor iedereen is, ongeacht de situatie. Iemand die dronken achter het stuurt stapt is ook niet ineens niet verzekerd voor medische zorg.
Dat iemand bepaalde gedrag vertoont, hier vanwege & door dronkenschap, wil (mij) niet zeggen dat die daarvoor kiest. Iemand met zeg een vaatprobleem en dan een preventieve vaccinatie afwijst, doet dat imo veel bewuster of ontkent simpelweg het eigen gebrek.
En nee, iedereen blijft en is verzekerd van mogelijke zorg. Alleen mensen die daarin een keuze maken door zichzelf daaraan opzettelijke bloot te stellen met wat zij welbewust verkiezen, krijgen "naar hun vermogen" de rekening.
Als mijn arts op medische gronden zegt dat ik beter, het bergbeklimmen kan laten... en ik dan toch mij ongenaakbaar waan van de top aflazer en een dwarslaesie oploop... mag dan best ook indalende consequenties hebben (die ik ws graag ga betalen en de samenleving weer wat mee kan doen)."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Er valt niet te ontkennen dat er mensen zijn die opbloeien in een dergelijke staatinrichting. In China kun je heel succesvol en vrij zijn, als jij en je onderneming maar voldoende de partij steunen. Maar aan de andere kant, zijn dat niet de kortzichtige figuren die staan te juichen tijdens de eerste 10 ronden vrijheidsbeperkingen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 17:16 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
denken dat als er is afgerekend met wappies dat er geen andere groepen aan de beurt komenSui cuique mores fingunt fortunam![]()
Het Malieveld is al gereserveerd voor aanstaande zaterdagquote:Op dinsdag 2 november 2021 17:11 schreef Discombobulate het volgende:
Ben benieuwd naar de wappies straks om 19u![]()
ik begrijp dat dit moeilijk ligt of uberhaupt wettelijk niet kan maar dat zal met dat meebetalen net zo zijn, meer maatregelen en/of campagnes gericht op deze groep lijken me echt noodzaak.quote:Op dinsdag 2 november 2021 17:03 schreef Vallon het volgende:
Kernpunt is dat je niet iemand mag/kunt dwingen zich zelf te behandelen aan de hand van generieke criteria zoals leeftijd dat geen rechtstreeks verband heeft met een onderliggende aandoening.![]()
Alleen wel vervelend als 1 van je familieleden of vrienden de lul is door zo'n systeem.quote:Op dinsdag 2 november 2021 17:19 schreef GemMagic het volgende:
[..]
Er valt niet te ontkennen dat er mensen zijn die opbloeien in een dergelijke staatinrichting. In China kun je heel succesvol en vrij zijn, als jij en je onderneming maar voldoende de partij steunen. Maar aan de andere kant, zijn dat niet de kortzichtige figuren die staan te juichen tijdens de eerste 10 ronden vrijheidsbeperkingen.Plaats hier uw advertentie![]()
zoveel? Mijn hemel!quote:Op dinsdag 2 november 2021 12:17 schreef halfway het volgende:
Was vanmorgen in de HEMA zag toch zeker al 30% met een mondkapje lopen. De makke schapen
![]()
![]()
Het lijkt me helder dat we zeker tot vrijdag nog helemaal los mogen op kantoor, op de sportschool en in de winkels. Pas vanaf vrijdag wordt het gevaarlijk, dan is het hoog tijd om een bewijs van goed gedrag te laten zien of een lapje voor te spannen.Sui cuique mores fingunt fortunam![]()
Zijn besmettingen dan het probleem ?quote:Op dinsdag 2 november 2021 17:18 schreef D_A het volgende:
Pizzabezorger roept ook weer wat.
[ twitter ]"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
ik zit vanaf vandaag al met mondkapje voor de tv....just in casequote:Op dinsdag 2 november 2021 17:33 schreef GemMagic het volgende:
Het lijkt me helder dat we zeker tot vrijdag nog helemaal los mogen op kantoor, op de sportschool en in de winkels. Pas vanaf vrijdag wordt het gevaarlijk, dan is het hoog tijd om een bewijs van goed gedrag te laten zien of een lapje voor te spannen.Plaats hier uw advertentie![]()
Jezus Christus ik kom net uit de stad. Daar staat me een partij politie , ME en waterkanon.
Zonder wrijving geen glans![]()
staphorst?quote:Op dinsdag 2 november 2021 17:35 schreef Haags het volgende:
Jezus Christus ik kom net uit de stad. Daar staat me een partij politie , ME en waterkanon.Plaats hier uw advertentie![]()
Ik voel me Marty McFly.quote:Op dinsdag 2 november 2021 17:36 schreef popje het volgende:
https://www.nu.nl/coronav(...)stevig-ingrijpt.html
Nou de dreiging is weer begonnen hoor!![]()
![]()
Tsja, dat lulletje heeft nou eenmaal de act om bij >1 besmetting op een evenement te doen alsof dat heel ernstig is en evenementen niet meer door kunnen gaan.quote:Op dinsdag 2 november 2021 17:18 schreef D_A het volgende:
[ twitter ]![]()
jammer dat je dan niet gewoon even live verslag doet van dit waterkanon vs vrijheidsstrijdersquote:Op dinsdag 2 november 2021 17:35 schreef Haags het volgende:
Jezus Christus ik kom net uit de stad. Daar staat me een partij politie , ME en waterkanon.![]()
Ah, dus als je nu hard ingrijpt dan blijven de cijfers daarna automagisch laag?quote:Op dinsdag 2 november 2021 17:36 schreef popje het volgende:
Nou de dreiging is weer begonnen hoor!
Wat achterlijk veel clichés weer in zo'n artikel.I'll give you something to do![]()
Gek genoeg mag ik er vanavond nog op uit, om de implicaties van de maatregelen voor onze aanstaande activiteiten te evalueren. Alle openbare activiteiten en besturen moeten zich helaas aan de regels houden.quote:Op dinsdag 2 november 2021 17:34 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
ik zit vanaf vandaag al met mondkapje voor de tv....just in case
Gelukkig kunnen we niemand opdragen wat hij of zij op eigen intiatief onderneemt. Dat is ook wel dubbel aan de regels, maar ik waardeer wel de geste dat alle 'achter-de-voordeur' activiteit altijd bij een advies is gebleven.Sui cuique mores fingunt fortunam![]()
10 euro op het kanon gauwquote:Op dinsdag 2 november 2021 17:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
jammer dat je dan niet gewoon even live verslag doet van dit waterkanon vs vrijheidsstrijdersSui cuique mores fingunt fortunam![]()
En het ergste is nog dat die 1000 mensen zich blijkbaar hebben laten testen en meewerkten met BCO... Waarmee ze de evenementen sector weer in een slecht daglicht zetten.quote:Op dinsdag 2 november 2021 17:18 schreef D_A het volgende:
[ twitter ]![]()
Haha ja ik heb geen zin om tussen die debielen te staan hoor.quote:Op dinsdag 2 november 2021 17:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
jammer dat je dan niet gewoon even live verslag doet van dit waterkanon vs vrijheidsstrijdersZonder wrijving geen glans![]()
Ook zonder de toenemende problemen van afgelopen week zou Sinterklaas al gevierd moeten worden met QR codes voor toegang enzo, dus wat verstaan we uberhaupt nog onder "normaal"?quote:Op dinsdag 2 november 2021 17:36 schreef popje het volgende:
Nou de dreiging is weer begonnen hoor!![]()
Ik zal er maar niets van zeggen; ontraden om te testen gaat tegen de policy in.quote:Op dinsdag 2 november 2021 17:41 schreef Anton91 het volgende:
[..]
En het ergste is nog dat die 1000 mensen zich blijkbaar hebben laten testen en meewerkten met BCO... Waarmee ze de evenementen sector weer in een slecht daglicht zetten.Sui cuique mores fingunt fortunam![]()
quote:Op dinsdag 2 november 2021 17:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
jammer dat je dan niet gewoon even live verslag doet van dit waterkanon vs vrijheidsstrijders![]()
Ah ik vind het wel weer tijd worden om feestende jongeren weer de schuld te geven!quote:Op dinsdag 2 november 2021 17:18 schreef D_A het volgende:
[ twitter ]
Wie was het ook alweer, serial?![]()
Schiet er alleen niks mee op, zeker niet als je jong en gevaccineerd bent. Dat je een ander niet wil besmetten prima, maar dan heeft de bevestiging dmv een test verder weinig zin.quote:Op dinsdag 2 november 2021 17:43 schreef GemMagic het volgende:
[..]
Ik zal er maar niets van zeggen; ontraden om te testen gaat tegen de policy in.![]()
Ah fijn, de eerste lading maatregelen is een feit dus snel de voorbereiding starten voor de volgende ronde.quote:Op dinsdag 2 november 2021 17:40 schreef galantis het volgende:
[..]
Ah, dus als je nu hard ingrijpt dan blijven de cijfers daarna automagisch laag?
Wat achterlijk veel clichés weer in zo'n artikel.![]()
Ik vind het er wel een stuk meer dan ik gehoopt had. En dat zijn alleen de bevestigde gevallen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 17:45 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ah ik vind het wel weer tijd worden om feestende jongeren weer de schuld te geven!
Wie was het ook alweer, serial?"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Maar ga dan niet mensen die naar eer en geweten mee doen aan een BCO gelijk uitmaken voor klikspanen en ratten.quote:Op dinsdag 2 november 2021 17:45 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Schiet er alleen niks mee op, zeker niet als je jong en gevaccineerd bent. Dat je een ander niet wil besmetten prima, maar dan heeft de bevestiging dmv een test verder weinig zin.
Dat er 1000 besmettingen op een evenement van 300.000 man zijn is niet om over naar huis te schrijven, dan moet je dat niet die 1000 man verwijten dat ze zogenaamd hun bek voorbij praten.Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?![]()
Ik heb twee zomers terug met 450 man op de ic nog sterren staan kijken bij Woodstock. En toen was er nog helemaal geen vaccin. Evenmin kijk ik uit naar de persco van vanavond, ik hoop toch dat ongevaccineerden wat meer restricties krijgen dan gevaccineerden.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Godsamme lazerus.quote:Op dinsdag 2 november 2021 17:36 schreef popje het volgende:
Nou de dreiging is weer begonnen hoor!hoe triest is dit volk zeg.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Dat krijgen ze ook, want de QR wordt uitgebreid.quote:Op dinsdag 2 november 2021 17:49 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik heb twee zomers terug met 450 man op de ic nog sterren staan kijken bij Woodstock. En toen was er nog helemaal geen vaccin. Evenmin kijk ik uit naar de persco van vanavond, ik hoop toch dat ongevaccineerden wat meer restricties krijgen dan gevaccineerden.![]()
Erg mooi.quote:Op dinsdag 2 november 2021 17:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat krijgen ze ook, want de QR wordt uitgebreid.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
2 weken lockdown... blablablaquote:Op dinsdag 2 november 2021 17:40 schreef galantis het volgende:
[..]
Ah, dus als je nu hard ingrijpt dan blijven de cijfers daarna automagisch laag?
Wat achterlijk veel clichés weer in zo'n artikel.
Maatregelenpavlov.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Ze schieten zichzelf er mogelijk alleen maar bij in de voeten, zeker als je zulke berichten voorbij ziet komen en dit is natuurlijk niet het eerste bericht erover.quote:Op dinsdag 2 november 2021 17:49 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Maar ga dan niet mensen die naar eer en geweten mee doen aan een BCO gelijk uitmaken voor klikspanen en ratten.
Dat er 1000 besmettingen op een evenement van 300.000 man zijn is niet om over naar huis te schrijven, dan moet je dat niet die 1000 man verwijten dat ze zogenaamd hun bek voorbij praten.![]()
quote:Op dinsdag 2 november 2021 17:36 schreef popje het volgende:
Nou de dreiging is weer begonnen hoor!Ze is het dus niet eens met de aangekondigde maatregelen begrijp ik?quote:Het demissionaire kabinet moet dinsdagavond stevig ingrijpen om ervoor te zorgen dat feestdagen zoals Sinterklaas en Kerst straks normaal gevierd kunnen worden.![]()
Of is de definitie van stevig ingrijpen aangepast in de loop der tijd?Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D![]()
Tijd om Yorick zelf de schuld te gaan geven. Wie Yorick heet heeft vast wel wat fout gedaan.quote:Op dinsdag 2 november 2021 17:45 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ah ik vind het wel weer tijd worden om feestende jongeren weer de schuld te geven!
Wie was het ook alweer, serial?'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Ze is het nooit eens met hoe streng maatregelen zijn, behalve als voordeuren dichtgelast zijn en de avondklok van 12.00 tot 12.00 duurt.quote:Op dinsdag 2 november 2021 17:51 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
[..]
Ze is het dus niet eens met de aangekondigde maatregelen begrijp ik?![]()
Of is de definitie van stevig ingrijpen aangepast in de loop der tijd?
Daarvoor zit ze te vast met haar hoofd in 'het virus''Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016
Forum Opties Forumhop: Hop naar: