Jezus. Wat. Leest. Dit. Super. Kut.quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:56 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik vind de persconferentie altijd super leuk om te kijken. Ik zorg dat ik dan om 19.00 het eten klaar heb en ga er lekker voor zitten.
Ik kan altijd erg genieten van TV waarbij je je ergert aan mensen. Aan de domme vragen van de journalisten.
Maar vooral aan Hugo met zijn enge ogen en zijn vreselijke spraakgebrek. Die man plaatst. Steeds op de verkeerde. Momenten een punt in. De zin. En daarbij is ook heel. Zijn intonatie. Verkeerd alsof. Elke zin een vraag. Is.
Heerlijk genieten straks, zin an! Stukje taart van Dick er bij na het eten!
Nah, dit is echt complexer dan dat. Laten we het Sint Antonius in Sneek pakken, die hebben 6 IC bedden. De helft van de patiënten op de IC daar waren coronapatiënten, 3 patiënten dus.quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:56 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hugo en openheid ga je niet krijgen zonder PE.
Zoveel is mij al lang duidelijk.
Bak vol mondkapjes en glazen vol handalcohol staan hier al klaarquote:Op dinsdag 2 november 2021 16:56 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik vind de persconferentie altijd super leuk om te kijken. Ik zorg dat ik dan om 19.00 het eten klaar heb en ga er lekker voor zitten.
Ik kan altijd erg genieten van TV waarbij je je ergert aan mensen. Aan de domme vragen van de journalisten.
Maar vooral aan Hugo met zijn enge ogen en zijn vreselijke spraakgebrek. Die man plaatst. Steeds op de verkeerde. Momenten een punt in. De zin. En daarbij is ook heel. Zijn intonatie. Verkeerd alsof. Elke zin een vraag. Is.
Ik kijk uit naar het coronadebat morgen. De hele dag luisteren naar Hugo, #zininquote:Op dinsdag 2 november 2021 16:56 schreef bloodymary1 het volgende:
Noord Brabant.quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:48 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Bizar, is dat in een grote stad dan of zo? Hier nog nergens een gezien.
Zou het de Kamer lukken om de QR voor de dierentuin eraf te onderhandelen? Stay tuned!quote:Op dinsdag 2 november 2021 17:00 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik kijk uit naar het coronadebat morgen. De hele dag luisteren naar Hugo, #zinin
Ik denk dat mensen best mogen meebetalen aan wat zij over zichzelf afroepen. Wanneer iemand zelf kwetsbaar (nofi) is en de behandeling welbewust frustreert, mag daar best consequenties hebben. Ik zeg maar 10% of mijn part 25% van wat iemand bezit of anderzins - nu of later - kan opbrengen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Naar vermogen? dan schiet je er ook weinig mee op en het punt is ook dat mensen denken dat als ze verzekerd zijn ze er dan ook recht op hebben, het "ik betaal er toch voor" idee. Voer dan maar een vaccinatieplicht voor 50+ in.
Na de pauze de beantwoording van Hugo. Zou hij zuchten en stamelen bij de interrupties van Forum voor Democratie? Zou Geert een motie van wantrouwen indienen? Zou de voorzitter weer aangesproken worden op 'partijdigheid'? Zou de Jonge weer snotterend in vak K zitten?quote:Op dinsdag 2 november 2021 17:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zou het de Kamer lukken om de QR voor de dierentuin eraf te onderhandelen? Stay tuned!
Nee.quote:Op dinsdag 2 november 2021 17:03 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
In het westen zeker dan. Richting Zeeland of zo.
Goed idee. Dan maak je toch alles gewoon op? Dan ben je niet vermogend meer.quote:Op dinsdag 2 november 2021 17:03 schreef Vallon het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen best mogen meebetalen aan wat zij over zichzelf afroepen. Wanneer iemand zelf kwetsbaar (nofi) is en de behandeling welbewust frustreert, mag daar best consequenties hebben. Ik zeg maar 10% of mijn part 25% van wat iemand bezit of anderzins - nu of later - kan opbrengen.
De gedachte dat je je voor dat eigen risico kunt verzekeren is dan één die in mijn denken niet wordt gereguleerd door wettelijk grenzen en braafjes aan de markt wordt overgelaten. Succes met een verzekering zoeken die een zelf in brand gezet huis gaat dekken.
Kernpunt is dat je niet iemand mag/kunt dwingen zich zelf te behandelen aan de hand van generieke criteria zoals leeftijd dat geen rechtstreeks verband heeft met een onderliggende aandoening.
Klinkt goed, enjoy!quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:56 schreef bloodymary1 het volgende:
@bloodymary1 is aan 't vissen hoe ze haar tinderprofiel in moet stellen om je te vinden. Komt goedquote:
quote:Op dinsdag 2 november 2021 17:07 schreef chratnox het volgende:
[..]
@:bloodymary1 is aan 't vissen hoe ze haar tinderprofiel in moet stellen om je te vinden. Komt goed
Naar vermogen niet lezen...... als je dat afkoopbaar noemt is dat het huidige stelsel vooral omdat mensen ongeacht wat zij zichzelf aandoen, tegen een vast bedragje, altijd gedekt zijn (in de basiszorg).quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja, laten we alles waar Nederland voor staat devalueren door de zorg in de toekomst afkoopbaar te maken![]()
Totale gekte heerst er bij sommige mensen.
Graag ook een dikke vette bonus voor de ongevaccineerden die binnen 10 jaar geld op vaccins bespaard hebben
Bak vol mondkapjes en glazen handalcohol zijn de pepernoten en gluhwein van ooit.quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:59 schreef Benny het volgende:
Bak vol mondkapjes en glazen vol handalcohol staan hier al klaar
Dat hoeft toch ook niet? Van mij part ook niet per ziekenhuis. Gewoon per veiligheidsregio de statistieken.quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:55 schreef chratnox het volgende:
[..]
De gegevens zijn er wel hè, ze worden alleen niet openbaar gepubliceerd. Waarom zou je openbaar publiceren welke patiënten wel/niet gevaccineerd zijn?
Had je vandaag een borrel op het werk?quote:Op dinsdag 2 november 2021 17:09 schreef Za het volgende:
[..]
Bak vol mondkapjes en glazen handalcohol zijn de pepernoten en gluhwein van ooit.
Geeft niets, die moeten zo toch dicht. Daarnaast kopen we bier en benzine tegenwoordig aan de andere kant van de grens. Zo lang onze QR code strekt. Uiteraard.quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:58 schreef bloodymary1 het volgende:
Zo, Inbev verhoogt de prijzen van bier voor de horeca met 5 %.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |