abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202000560
Ik vind de persconferentie altijd super leuk om te kijken. Ik zorg dat ik dan om 19.00 het eten klaar heb en ga er lekker voor zitten.
Ik kan altijd erg genieten van TV waarbij je je ergert aan mensen. Aan de domme vragen van de journalisten.

Maar vooral aan Hugo met zijn enge ogen en zijn vreselijke spraakgebrek. Die man plaatst. Steeds op de verkeerde. Momenten een punt in. De zin. En daarbij is ook heel. Zijn intonatie. Verkeerd alsof. Elke zin een vraag. Is.

Heerlijk genieten straks, zin an! Stukje taart van Dick er bij na het eten!
pi_202000570
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 16:56 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik vind de persconferentie altijd super leuk om te kijken. Ik zorg dat ik dan om 19.00 het eten klaar heb en ga er lekker voor zitten.
Ik kan altijd erg genieten van TV waarbij je je ergert aan mensen. Aan de domme vragen van de journalisten.

Maar vooral aan Hugo met zijn enge ogen en zijn vreselijke spraakgebrek. Die man plaatst. Steeds op de verkeerde. Momenten een punt in. De zin. En daarbij is ook heel. Zijn intonatie. Verkeerd alsof. Elke zin een vraag. Is.

Jezus. Wat. Leest. Dit. Super. Kut.
Zonder wrijving geen glans
pi_202000582
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 16:56 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Hugo en openheid ga je niet krijgen zonder PE.
Zoveel is mij al lang duidelijk.
Nah, dit is echt complexer dan dat. Laten we het Sint Antonius in Sneek pakken, die hebben 6 IC bedden. De helft van de patiënten op de IC daar waren coronapatiënten, 3 patiënten dus.

Het is echt veel te makkelijk dat te herleiden naar personen.
pi_202000584
Zo, Inbev verhoogt de prijzen van bier voor de horeca met 5 %.
pi_202000592
quote:

Bak vol mondkapjes en glazen vol handalcohol staan hier al klaar
pi_202000599
quote:

Ik kijk uit naar het coronadebat morgen. De hele dag luisteren naar Hugo, #zinin
pi_202000612
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 16:48 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Bizar, is dat in een grote stad dan of zo? Hier nog nergens een gezien.
Noord Brabant.
  dinsdag 2 november 2021 @ 17:02:38 #233
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_202000613
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 17:00 schreef chratnox het volgende:

[..]
Ik kijk uit naar het coronadebat morgen. De hele dag luisteren naar Hugo, #zinin
Zou het de Kamer lukken om de QR voor de dierentuin eraf te onderhandelen? Stay tuned!
pi_202000626
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 17:02 schreef Johannes788 het volgende:

[..]
Noord Brabant.
In het westen zeker dan. Richting Zeeland of zo.
  dinsdag 2 november 2021 @ 17:03:57 #235
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_202000629
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 16:27 schreef Tarado het volgende:

[..]
Naar vermogen? dan schiet je er ook weinig mee op en het punt is ook dat mensen denken dat als ze verzekerd zijn ze er dan ook recht op hebben, het "ik betaal er toch voor" idee. Voer dan maar een vaccinatieplicht voor 50+ in.
Ik denk dat mensen best mogen meebetalen aan wat zij over zichzelf afroepen. Wanneer iemand zelf kwetsbaar (nofi) is en de behandeling welbewust frustreert, mag daar best consequenties hebben. Ik zeg maar 10% of mijn part 25% van wat iemand bezit of anderzins - nu of later - kan opbrengen.

De gedachte dat je je voor dat eigen risico kunt verzekeren is dan één die in mijn denken niet wordt gereguleerd door wettelijk grenzen en braafjes aan de markt wordt overgelaten. Succes met een verzekering zoeken die een zelf in brand gezet huis gaat dekken.

Kernpunt is dat je niet iemand mag/kunt dwingen zich zelf te behandelen aan de hand van generieke criteria zoals leeftijd dat geen rechtstreeks verband heeft met een onderliggende aandoening.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_202000633
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 17:02 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Zou het de Kamer lukken om de QR voor de dierentuin eraf te onderhandelen? Stay tuned!
Na de pauze de beantwoording van Hugo. Zou hij zuchten en stamelen bij de interrupties van Forum voor Democratie? Zou Geert een motie van wantrouwen indienen? Zou de voorzitter weer aangesproken worden op 'partijdigheid'? Zou de Jonge weer snotterend in vak K zitten?

Dit én meer na de break.
pi_202000646
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 17:03 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
In het westen zeker dan. Richting Zeeland of zo.
Nee.
pi_202000657
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 17:05 schreef Johannes788 het volgende:

[..]
Nee.
Reusel?
pi_202000658
quote:
12s.gif Op dinsdag 2 november 2021 17:03 schreef Vallon het volgende:

[..]
Ik denk dat mensen best mogen meebetalen aan wat zij over zichzelf afroepen. Wanneer iemand zelf kwetsbaar (nofi) is en de behandeling welbewust frustreert, mag daar best consequenties hebben. Ik zeg maar 10% of mijn part 25% van wat iemand bezit of anderzins - nu of later - kan opbrengen.

De gedachte dat je je voor dat eigen risico kunt verzekeren is dan één die in mijn denken niet wordt gereguleerd door wettelijk grenzen en braafjes aan de markt wordt overgelaten. Succes met een verzekering zoeken die een zelf in brand gezet huis gaat dekken.

Kernpunt is dat je niet iemand mag/kunt dwingen zich zelf te behandelen aan de hand van generieke criteria zoals leeftijd dat geen rechtstreeks verband heeft met een onderliggende aandoening.
Goed idee. Dan maak je toch alles gewoon op? Dan ben je niet vermogend meer.

Kernpunt is dat sociale zekerheid er voor iedereen is, ongeacht de situatie. Iemand die dronken achter het stuurt stapt is ook niet ineens niet verzekerd voor medische zorg.
pi_202000662
quote:

Klinkt goed, enjoy!

Persco's zijn de gezellige familieavondjes van ooit.
pi_202000664
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 17:05 schreef Johannes788 het volgende:

[..]
Nee.
@bloodymary1 is aan 't vissen hoe ze haar tinderprofiel in moet stellen om je te vinden. Komt goed :P
pi_202000668
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 17:06 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Reusel?
Vlijmen en omgeving
pi_202000670
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 17:07 schreef chratnox het volgende:

[..]
@:bloodymary1 is aan 't vissen hoe ze haar tinderprofiel in moet stellen om je te vinden. Komt goed :P
:D
  dinsdag 2 november 2021 @ 17:08:25 #244
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_202000677
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 16:38 schreef Dven het volgende:

[..]
Ja, laten we alles waar Nederland voor staat devalueren door de zorg in de toekomst afkoopbaar te maken _O_
Totale gekte heerst er bij sommige mensen.

Graag ook een dikke vette bonus voor de ongevaccineerden die binnen 10 jaar geld op vaccins bespaard hebben _O_
Naar vermogen niet lezen...... als je dat afkoopbaar noemt is dat het huidige stelsel vooral omdat mensen ongeacht wat zij zichzelf aandoen, tegen een vast bedragje, altijd gedekt zijn (in de basiszorg).
Iemand die zich wel kan maar niet laat behandelen en zo zorgt voor meer kosten=overbelasting, heeft dat aan zichzelf te wijten.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_202000687
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 november 2021 16:59 schreef Benny het volgende:

Bak vol mondkapjes en glazen vol handalcohol staan hier al klaar
Bak vol mondkapjes en glazen handalcohol zijn de pepernoten en gluhwein van ooit.
pi_202000691
Ik moet deze week wel oppassen. Vliegen zondag naar Sicilië, enige plekje in Italië waar je bij aankomst ook nog wordt getest. Gevaccineerd of niet. Indien positief mag je 10 dagen in een nader te bepalen hotel bivakkeren.
pi_202000692
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 16:55 schreef chratnox het volgende:

[..]
De gegevens zijn er wel hè, ze worden alleen niet openbaar gepubliceerd. Waarom zou je openbaar publiceren welke patiënten wel/niet gevaccineerd zijn?
Dat hoeft toch ook niet? Van mij part ook niet per ziekenhuis. Gewoon per veiligheidsregio de statistieken.
Is toch gewoon een relevante vraag en goed te doen zonder naam en rugnummers per ziekenhuis.
pi_202000695
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 17:09 schreef Za het volgende:

[..]
Bak vol mondkapjes en glazen handalcohol zijn de pepernoten en gluhwein van ooit.
Had je vandaag een borrel op het werk?
  dinsdag 2 november 2021 @ 17:10:52 #249
160086 GemMagic
Summum ius summa iniura
pi_202000698
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 16:58 schreef bloodymary1 het volgende:
Zo, Inbev verhoogt de prijzen van bier voor de horeca met 5 %.
Geeft niets, die moeten zo toch dicht. Daarnaast kopen we bier en benzine tegenwoordig aan de andere kant van de grens. Zo lang onze QR code strekt. Uiteraard.
Sui cuique mores fingunt fortunam
pi_202000707
Ben benieuwd naar de wappies straks om 19u :D
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')