Deze kun je bijna 1 op 1 op elkaar leggen. Behalve hier in Noord-Limburg..... Wat zou daar de reden van zijn? Hier veel besmettingen, ziekenhuisopnames en toch ook veel gevaccineerden. Denk eigenlijk vooral door verpleeghuizen en mensen met AZ waren hier al in februari gevaccineerd. Mogen wel een booster ook.quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:25 schreef Benny het volgende:
Ik zie, ik zie wat jij niet ziet....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, laten we alles waar Nederland voor staat devalueren door de zorg in de toekomst afkoopbaar te makenquote:Op dinsdag 2 november 2021 16:22 schreef Vallon het volgende:
[..]
Prima maar dan wel die kwetsbaar is, die QR zal mij aan mijn kont proesten. Naast onzinnig, veel te mogelijkhenden daar omheen te zeilen. Waar ik nog aan kan denken is dat iemand die kwetsbaar is en dan zelf geen vaccinantie wil en toch het ziekenhuis komt, een toeslag krijgt op de (eigen) rekening.
Een IC behandeling met naverpleging kost iets van 50K en daar mag iemand in de keuze, best (naar vermogen) aan bijdragen.
Tja, daar heeft hij wel gelijk in. Wellicht kan het wel op maandbasis per ziekenhuis gepubliceerd worden oid. Dus: Afgelopen maand hebben we 400 patinten op verpleeg gehad en 50 patinten op de IC. Van die patinten was x procent gevaccineerd/niet gevaccineerd.quote:
Nice!!quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:38 schreef Dven het volgende:
Graag ook een dikke vette bonus voor de ongevaccineerden die binnen 10 jaar geld op vaccins bespaard hebben
Ik heb alleen ooit de allereerste persco gezien. Ik heb geen enkele talkshow gezien waar die verschillende covid-lui hun woordje mogen zien.quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:17 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik heb bij de pers vaak vooral het idee dat ze vallen over kleine dingetjes binnen de maatregelen (waarom al een avondklok om 9 uur als het ook om half 10 kan?! - puur een overdreven voorbeeld) of dat ze bijna bedelen om zwaardere maatregelen.
Wij gaan niet kijken in ieder geval, zetten liever een leuke serie op.
We kunnen misschien ook wel de hele sociale zekerheid afbouwen dan. Gewoon recht van de sterkste, werkt prima. Heb je geen werk meer en moet je eten? Pech, ga je maar werken. Kun je niet meer werken omdat je gehandicapt bent? Pech, ga je maar ander werk doen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja, laten we alles waar Nederland voor staat devalueren door de zorg in de toekomst afkoopbaar te maken![]()
Totale gekte heerst er bij sommige mensen.
Graag ook een dikke vette bonus voor de ongevaccineerden die binnen 10 jaar geld op vaccins bespaard hebben
Waarom willen we dat precies weten? Dat lijkt me de kwrnvraag.quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:41 schreef chratnox het volgende:
[..]
Tja, daar heeft hij wel gelijk in. Wellicht kan het wel op maandbasis per ziekenhuis gepubliceerd worden oid. Dus: Afgelopen maand hebben we 400 patinten op verpleeg gehad en 50 patinten op de IC. Van die patinten was x procent gevaccineerd/niet gevaccineerd.
Dan moet je wel indien je onder de ~10 in n van de groepen komt dit oprollen per regio. Kan bijvoorbeeld ook per provincie doen oid.
De hoeveelheid capaciteit op de IC in ziekenhuizen is te klein om dit goed anoniem te kunnen doen.
De opmerking van van Houwelingen (FVD) was dat de landelijke gegevens niet overeen komen met de regionale gegevens.quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:43 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Waarom willen we dat precies weten? Dat lijkt me de kwrnvraag.
Kunnen we dan niet beter een goede accountant een audit laten doen ofzo?quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:45 schreef chratnox het volgende:
[..]
De opmerking van van Houwelingen (FVD) was dat de landelijke gegevens niet overeen komen met de regionale gegevens.
Ik zou opzich wel benieuwd zijn of er verschil per regio is, maar het zou voor mij geen dealbreaker zijn in elk geval.
Leg uit?quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:45 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Tegenvaller dit. Heb Omtzigt hoog zitten maar hij slaat de plank mis.
De grote vraag is: wel of geen Irma vanavondquote:Op dinsdag 2 november 2021 16:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het is echt Groundhog Day, de hoeveelste persco is dit nu al niet sinds 15 maart 2020. Elke keer weer diezelfde koppen, om moe van te worden.
Uiteraard, dat kan zeker een goede optie zijn. De situatie is flude, dus het kan vrij snel veranderen. Het zou een interessante indicator zijn op het coronadashboard, maar veel meer dan dat niet.quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:46 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Kunnen we dan niet beter een goede accountant een audit laten doen ofzo?
Bizar, is dat in een grote stad dan of zo? Hier nog nergens een gezien.quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:19 schreef Johannes788 het volgende:
Hier in de lokale supermarkt heeft zo een 25% alweer mondkapjes op. Gaat snel zo. Denk ook dat ik deze dagen maar weer begin. Alvast wennen.
Inderdaad, vergeet die hele corona-pandemie, is Irma er?quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De grote vraag is: wel of geen Irma vanavond
Hier ook niet, een enkele Aziaat, zelfs op de fiets, maar die dragen ze al twee jaar standaard denk ik.quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:48 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Bizar, is dat in een grote stad dan of zo? Hier nog nergens een gezien.
“Is BNW, is echt geen enkele aanleiding voor om dat te denken.”quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:49 schreef Za het volgende:
NSW, geen booster, geen werk meer, amongst other things:
[ twitter ]
Australi zit ondertussen echt op het niveau van China, maar polijst het wat beter weg. Gaat echt nergens meer over daar.quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:51 schreef trein2000 het volgende:
[..]
“Is BNW, is echt geen enkele aanleiding voor om dat te denken.”
Nu zijn dit de wappies uit Australi, maar desalniettemin zorgwekkend.
Correctie:quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De grote vraag is: wel of geen Irma vanavond
Het privacy argument als reden om tegen te stemmen. Nu krijgen wij allerlei maatregelen over ons heen terwijl ze niet transparant zijn. Er wordt met hagel geschoten ipv gericht om die QR samenleving (wat een hellend vlak is) door te pushen. Waar is onze privacy in deze Ausweis! Oplossing?quote:
De gegevens zijn er wel h, ze worden alleen niet openbaar gepubliceerd. Waarom zou je openbaar publiceren welke patinten wel/niet gevaccineerd zijn?quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:54 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Het privacy argument als reden om tegen te stemmen. Nu krijgen wij allerlei maatregelen over ons heen terwijl ze niet transparant zijn. Er wordt met hagel geschoten ipv gericht om die QR samenleving (wat een hellend vlak is) door te pushen. Waar is onze privacy in deze Ausweis! Oplossing?
Hugo moeten gewoon openheid geven.
Hij gebruikt het immers wel als argument.
Zoveelste voorbeeld wat eerst BNW was en nu langzaam realiteit wordt helaas. Lekker geleidelijk allemaal.quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:49 schreef Za het volgende:
NSW, geen booster, geen werk meer, amongst other things:
[ twitter ]
Hugo en openheid ga je niet krijgen zonder PE.quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:54 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Het privacy argument als reden om tegen te stemmen. Nu krijgen wij allerlei maatregelen over ons heen terwijl ze niet transparant zijn. Er wordt met hagel geschoten ipv gericht om die QR samenleving (wat een hellend vlak is) door te pushen. Waar is onze privacy in deze Ausweis! Oplossing?
Hugo moeten gewoon openheid geven.
Hij gebruikt het immers wel als argument.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |