Ja, moeten we doen, want kerkgangers gaan daarna direct door naar de sportschool. Ofso. Geen idee. Zal wel.quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:23 schreef opreis het volgende:
[..]
Laten we vooral sportscholen een QR check laten doen en niet religieuze bijeenkomsten
We hebben onze muren behangen met al die vorige routekaarten, beetje jammer dat we nu weer overnieuw kunnen beginnenquote:Op dinsdag 2 november 2021 16:07 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik hou van die routekaarten. Word er altijd wel blij van om er weer één te zien.
Ik hoop op 750 ofsoquote:Op dinsdag 2 november 2021 16:07 schreef tesssssssss het volgende:
Ik gok 7.500.000 kijkers naar de persconferentie.
Zo zit het hele land toch in elkaar?quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:59 schreef Kickinalfa het volgende:
Het is oprecht gewoon niet meer serieus te nemen dat we niet risicogroepen opzadelen met maatregelen en risicogroepen en lokale besmettingshaarden ontzien.
Ik denk echt dat het uitmaakt in wat voor omgeving je bivakkeert. Je ziet het ook in den haag dat het nogal veel verschilt. Ik ken welgeteld 1 iemand die zich niet heeft laten vaccineren in mijn omgeving en dat is een collega waar ik niet heel veel contact mee heb.quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:08 schreef Momo het volgende:
[..]
84% zelfs. Best een redelijke kans dat iedereen in een team 10 personen bijvoorbeeld gevaccineerd is, zeker als de gemiddelde leeftijd hoger is.
Gaat echt nergens over...quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er was wel verrassend veel op in de AH gisteravond. En m'n lievelingschocola was uit de schappen gehaald.
dat is alleen zo omdat ene hugo zich niet aan een doelstelling kan houden en graag regeert op de wind van de dag.quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Cavia's kijken er ook altijd naar uit, weer vers stuk papier om onder te schijten.
Mensen moeten wel kijken; want waar horen ze anders de kritische vragen?! Die worden bij persconferenties tenminste wel gevraagd...toch....toch?quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:10 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik hoop op 750 ofso
Zou wel een blijk zijn dat NL het eindelijk door heeft dat die persconferenties gewoon 0 waarde toevoegen.
Ik moet dan altijd denken aan zo'n oude pool- of woestijnexpeditie waarbij het grootste deel van het gezelschap sneuvelt voordat het eindpunt is bereikt en de overlevenden terug naar de basis strompelen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:07 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik hou van die routekaarten. Word er altijd wel blij van om er weer één te zien.
Dat is NL in het kort op het moment idd.quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:10 schreef halfway het volgende:
[..]
Zo zit het hele land toch in elkaar?
De minderheid krijgt de woningen
De minderheid is te lui om te werken.
De minderheid wil van zwarte piet af.
De minderheid wil geen vuurwerk meer.
De minderheid wil geen vaccinaties.
En de meerderheid is de lul.
Pff ja dat wordt weer tenenkrommend.quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:13 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Mensen moeten wel kijken; want waar horen ze anders de kritische vragen?! Die worden bij persconferenties tenminste wel gevraagd...toch....toch?
Bovendien is alles alweer uitgelekt, dus waarom kijkenn? Heb zelf alleen de eerste gezien.quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:10 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik hoop op 750 ofso
Zou wel een blijk zijn dat NL het eindelijk door heeft dat die persconferenties gewoon 0 waarde toevoegen.
You wishquote:Op dinsdag 2 november 2021 16:13 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Mensen moeten wel kijken; want waar horen ze anders de kritische vragen?! Die worden bij persconferenties tenminste wel gevraagd...toch....toch?
Exact.quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:15 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Bovendien is alles alweer uitgelekt, dus waarom kijkenn? Heb zelf alleen de eerste gezien.
Ik heb bij de pers vaak vooral het idee dat ze vallen over kleine dingetjes binnen de maatregelen (waarom al een avondklok om 9 uur als het ook om half 10 kan?! - puur een overdreven voorbeeld) of dat ze bijna bedelen om zwaardere maatregelen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:15 schreef Red_85 het volgende:
[..]
You wish![]()
Pers wordt gevraagd om het uit te zenden, niet om vragen te stellen.
Ik ben toch wel benieuwd over een tijdje naar de rol van de media in deze crisis.quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:17 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik heb bij de pers vaak vooral het idee dat ze vallen over kleine dingetjes binnen de maatregelen (waarom al een avondklok om 9 uur als het ook om half 10 kan?! - puur een overdreven voorbeeld) of dat ze bijna bedelen om zwaardere maatregelen.
Niet alleen op dit moment hoor...quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:14 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat is NL in het kort op het moment idd.
quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:50 schreef Nober het volgende:
Waarom geen update meer over vaccinatiegraad sinds zondag 24 oktober?
https://coronadashboard.rijksoverheid.nl/landelijk/vaccinaties
Betwijfel of dat bekend wordt/naar buiten komt. Helemaal niet als we dat zouden moeten horen van dezelfde persquote:Op dinsdag 2 november 2021 16:18 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ik ben toch wel benieuwd over een tijdje naar de rol van de media in deze crisis.
Na ruim anderhalf jaar is dat inderdaad nog altijd pijnlijk om te zien.quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:59 schreef Kickinalfa het volgende:
Het is oprecht gewoon niet meer serieus te nemen dat we niet risicogroepen opzadelen met maatregelen en risicogroepen en lokale besmettingshaarden ontzien.
Zit liever te eten rond die tijd.quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:17 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik heb bij de pers vaak vooral het idee dat ze vallen over kleine dingetjes binnen de maatregelen (waarom al een avondklok om 9 uur als het ook om half 10 kan?! - puur een overdreven voorbeeld) of dat ze bijna bedelen om zwaardere maatregelen.
Wij gaan niet kijken in ieder geval, zetten liever een leuke serie op.
Ik heb de vorige persco's ook niet gekeken. Ik kijk dan later vaak wel ff op nos ofzo om de schade op te nemen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:17 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Wij gaan niet kijken in ieder geval, zetten liever een leuke serie op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |