Lijkt mij sterk dat iedereen gevaccineerd is of je zit in een 50+ teamquote:Op dinsdag 2 november 2021 15:28 schreef Spablauw214 het volgende:
Ons teamuitje is ook afgeblazen omdat de helft zich niet senang voelt bij een gezamenlijke activiteit (een etentje). Iedereen gevaccineerd. Maar ze vinden de cijfers te hoog.
Het zit echt diep bij sommige mensen, die angst. Ik schrok er wel van. Alsof je niet in een restaurant kan gaan zitten vanwege solidariteit met de mensen in het ziekenhuis ofzo. Beetje rare overweging imo.
quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:55 schreef Derrazi het volgende:
[..]
Lijkt mij sterk dat iedereen gevaccineerd is of je zit in een 50+ team
Vorige week OCGN gekocht. Net op tijd verkocht voor de daling. Zal vast weer uitgesteld worden (hoop ik)quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:48 schreef KikaDeWaDo het volgende:
Komop WHO geef die EUL goedkeuring voor het gebruik van Covaxin. M'n aandelen portfolio en ik zullen je dankbaar zijn. Dat zou dan ook echt het enige positieve aan deze hele shitzooi zijn.
Als je nu opgroeit als kind vind je het straks heel normaal dat we 8 maanden per jaar met maskers rondlopen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:48 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Nou dit dus. minstens tot eind april.
Dan kom ik nergens meer. Kwam er zojuist achter dat een biefstuk van de slager ¤7 kost en in het restaurant ¤32 keuzes worden snel gemaakt zo.quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:45 schreef Sjemmert het volgende:
De exit strategie is simpel. Iedereen aan de spuit en dat elk jaar anders geen QR.
Dit nog niet doorhebben
Laten we het niet hopen lol 588 stuks @ 9.50quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:56 schreef Derrazi het volgende:
[..]
Vorige week OCGN gekocht. Net op tijd verkocht voor de daling. Zal vast weer uitgesteld worden (hoop ik)
Om naar de bidsprinkhaan te kijken?quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:51 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ik denk dat religieuzen fervente dierentuin bezoekers zijn.
Dat is juist heel serieus te nemen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:59 schreef Kickinalfa het volgende:
Het is oprecht gewoon niet meer serieus te nemen dat we niet risicogroepen opzadelen met maatregelen en risicogroepen en lokale besmettingshaarden ontzien.
Ja klopt, maar we hebben een parlement en een groep wijzen om hier doorheen te prikken.quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:01 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dat is juist heel serieus te nemen.
Stemmers en achterban.
Mijn kind van 7 vindt maskers en afstand al heel normaal. Hij refereerde naar Rutte als "die man die het nieuws voor leest" toen hij bij het ek in beeld kwam. Vond onze boosheid om de avondklok ook raar.quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Als je nu opgroeit als kind vind je het straks heel normaal dat we 8 maanden per jaar met maskers rondlopen.
Netjesquote:Op dinsdag 2 november 2021 15:57 schreef KikaDeWaDo het volgende:
[..]
Laten we het niet hopen lol 588 stuks @ 9.50
Niet als meer dan 75 van die leden hun achterban het beste denken te bedienen op die manierquote:Op dinsdag 2 november 2021 16:02 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ja klopt, maar we hebben een parlement en een groep wijzen om hier doorheen te prikken.
Een FOK protest organiseren. Waarom kan een groep wappies elkaar wel vinden voor de gekste demonstraties. En een hele grote groep die dezelfde mening hebben als jij zwijgen als het graf.quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:59 schreef Kickinalfa het volgende:
Het is oprecht gewoon niet meer serieus te nemen dat we niet risicogroepen opzadelen met maatregelen en risicogroepen en lokale besmettingshaarden ontzien.
50+'ers opzadelen met maatregelen is verre van ethisch.quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:59 schreef Kickinalfa het volgende:
66% van de hele bevolking hè, inclusief iedereen van 0 tot 11. Als je het hebt over de bevolking die in aanmerking komt is het 82% ofzo.quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:06 schreef Derrazi het volgende:
[..]
66% is volledig gevaccineerd. Een groot deel daarvan is jonger dan 50
Ik hou van die routekaarten. Word er altijd wel blij van om er weer één te zien.quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:07 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik vind het vooral grappig dat ze vanavond weer met een nieuwe routekaart aan willen komen
[ afbeelding ]
84% zelfs. Best een redelijke kans dat iedereen in een team 10 personen bijvoorbeeld gevaccineerd is, zeker als de gemiddelde leeftijd hoger is.quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:07 schreef chratnox het volgende:
[..]
66% van de hele bevolking hè, inclusief iedereen van 0 tot 11. Als je het hebt over de bevolking die in aanmerking komt is het 82% ofzo.
Cavia's kijken er ook altijd naar uit, weer vers stuk papier om onder te schijten.quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:07 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik hou van die routekaarten. Word er altijd wel blij van om er weer één te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |