Ben blij dat ik voor mezelf heb leren nadenken.quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:31 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Je merkt al dat velen weer hun hol in kruipen. Uit eigen beweging.
Anderhalf jaar horen dat we “bang moeten zijn voor het virus” heeft toch z’n effect niet gemist.
Ah. Kan dus ook weer gewijzigd worden morgen. Bij ons wachten ze nog even af tot vanavond , dan morgen nieuws intern.quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:33 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee, ze sturen volgens mij elke 3 maanden een nieuw protocol rond.
Dan kunnen de wolven ook niet ontsnappen en zijn boeren van buiten de bible belt ook weer gerustgesteldquote:
Mogen we dan eerst wapens importeren uit Amerika?quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:37 schreef _serial_ het volgende:
Is het dan toch zo langzamerhand maar tijd voor de Annual Purge?
Lekker preppen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb vorige week gelukkig wc-papier gehaald.
Er was wel verrassend veel op in de AH gisteravond. En m'n lievelingschocola was uit de schappen gehaald.quote:
Chocoladeprotocolquote:Op dinsdag 2 november 2021 15:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er was wel verrassend veel op in de AH gisteravond. En m'n lievelingschocola was uit de schappen gehaald.
Nog geen wapens hebbenquote:Op dinsdag 2 november 2021 15:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mogen we dan eerst wapens importeren uit Amerika?
Dan wordt het tijd dat Hugo, no hard feelings, dat dan ook onderkent en niet mensen bewust gaat wegzetten, uitsluiten of hun leven(swijze) ridiculiseert zet door maatregelen te nemen die geen/weinig effect zullen hebben.quote:Op dinsdag 2 november 2021 14:42 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Vaccins zijn ook een integraal onderdeel van de exitstrategie. En vooralsnog de belangrijkste troef die we hebben. Het is (vooralsnog) echter niet voldoende gebleken om eigenhandig deze pandemie de kop in te drukken.
Dan kunnen we blijven roepen 'maar Hugo zei een jaar geleden...!!', of we stoppen met de hele tijd dat te roepen. Want het wordt nogal vermoeiend. De realiteit bleek een stuk weerbarstiger. Er is nogal wat gebeurd sinds vorig jaar.
Je mag alleen na 20.00 chocola kopen. Alleen voor 20.00 mag je alcohol kopen. Dit om te voorkomen dat je te gelukkig wordtquote:Op dinsdag 2 november 2021 15:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nu begint het wel echt vervelend te worden.
Daarom was die voordeel verpakking van 20 rollen bij de Aldi op😠quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb vorige week gelukkig wc-papier gehaald.
Lekker boeiendquote:Op dinsdag 2 november 2021 15:45 schreef Sjemmert het volgende:
De exit strategie is simpel. Iedereen aan de spuit en dat elk jaar anders geen QR.
Dit nog niet doorhebben
Nou dit dus. minstens tot eind april.quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:45 schreef Bliksem92 het volgende:
Echt balen dat we weer de hele winter met die gare mondkapjes zitten. En het ergste is nog dat mochten de cijfers stagneren de overheid nog gaat denken dat het aan die kapjes ligt.
Ik denk dat religieuzen fervente dierentuin bezoekers zijn.quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:25 schreef Benny het volgende:
Ik zie, ik zie wat jij niet ziet....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier een collega die zich afmeldde voor een peperdure training die met veel moeite was geregeld, op oa zijn verzoek en die al driekwart jaar in de agenda stond.quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:28 schreef Spablauw214 het volgende:
Ons teamuitje is ook afgeblazen omdat de helft zich niet senang voelt bij een gezamenlijke activiteit (een etentje). Iedereen gevaccineerd. Maar ze vinden de cijfers te hoog.
Het zit echt diep bij sommige mensen, die angst. Ik schrok er wel van. Alsof je niet in een restaurant kan gaan zitten vanwege solidariteit met de mensen in het ziekenhuis ofzo. Beetje rare overweging imo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |