Laten we vooral sportscholen een QR check laten doen en niet religieuze bijeenkomstenquote:Op dinsdag 2 november 2021 15:22 schreef Benny het volgende:
Gemeenten met hoogste aantal nieuw gemelde positieve testen per 100.000 inwoners in de afgelopen zeven dagen:
Zwartewaterland
Gennep
Renswoude
Neder-Betuwe
Scherpenzeel
Urk
Hardinxveld-Giessendam
Reimerswaal
Sliedrecht
Staphorst
Biblebelt![]()
Zelfs het bierfestivalquote:Op dinsdag 2 november 2021 15:21 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Tenminste nog een evenement wat nog wel gepland is.
De rest is al min of meer maanden geleden geannuleerd vanwege angst.
Vaccineren helpt niet!quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:22 schreef Benny het volgende:
Gemeenten met hoogste aantal nieuw gemelde positieve testen per 100.000 inwoners in de afgelopen zeven dagen:
Zwartewaterland
Gennep
Renswoude
Neder-Betuwe
Scherpenzeel
Urk
Hardinxveld-Giessendam
Reimerswaal
Sliedrecht
Staphorst
Biblebelt![]()
De vraag stellen is hem beantwoorden helaasquote:Op dinsdag 2 november 2021 15:23 schreef Spablauw214 het volgende:
Een weekje druk geweest en niet kunnen meelezen.
Ligt er inmiddels wel een exitstrategie dan of gaan we nog een paar jaar zo door?
quote:Dan Barouch, an immunologist at Beth Israel Deaconess Medical Center in Boston, reasons that delta-specific vaccines probably won’t be that much better than the original vaccines because delta’s spike protein is pretty similar to the ancestral coronavirus’s in terms of its look and shape. That means the antibodies created by the original formulation of the vaccine, if we’re given third shots of it, should work well to attack the virus.
Angela Rasmussen, a virologist at the University of Saskatchewan, agrees. “We don’t need delta-specific vaccines,” she told me. Even for the huge swathes of the world that haven’t gotten any shots yet, and that could theoretically take a delta-specific vaccine as their first dose, she’s not sure it’s worth developing that tailored vaccine. “It would take a while to get through regulatory approval and manufacture and vaccines are needed now.”
Ik was er al bang voor. Dit gaat nog wel een paar jaar duren denk ik.quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:24 schreef Oriente het volgende:
[..]
De vraag stellen is hem beantwoorden helaas
Grootste deel is een protocol bij besmetting. Test iemand positief die op het werk is geweest recent dan moet de werkplek door een professioneel bedrijf gereinigd worden. Daarna mag niemand 3 dagen in die ruimte komen. Ook mag iedereen die binnen 1,5 m is geweest of in dezelfde ruimte is geweest bij overleg/kantoor een week niet op kantoor komen.quote:
Terwijl Renswoude en Scherpenzeel hiervoor nog aardig buiten schot bleven.quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:22 schreef Benny het volgende:
Zwartewaterland
Gennep
Renswoude
Neder-Betuwe
Scherpenzeel
Urk
Hardinxveld-Giessendam
Reimerswaal
Sliedrecht
Staphorst
Biblebelt![]()
Paar jaarquote:Op dinsdag 2 november 2021 15:24 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ik was er al bang voor. Dit gaat nog wel een paar jaar duren denk ik.
QR check voor kerkenquote:Op dinsdag 2 november 2021 15:22 schreef Benny het volgende:
Zwartewaterland
Gennep
Renswoude
Neder-Betuwe
Scherpenzeel
Urk
Hardinxveld-Giessendam
Reimerswaal
Sliedrecht
Staphorst
Biblebelt![]()
Klinkt niet zo gek an sichquote:Op dinsdag 2 november 2021 15:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Grootste deel is een protocol bij besmetting. Test iemand positief die op het werk is geweest recent dan moet de werkplek door een professioneel bedrijf gereinigd worden. Daarna mag niemand 3 dagen in die ruimte komen. Ook mag iedereen die binnen 1,5 m is geweest of in dezelfde ruimte is geweest bij overleg/kantoor een week niet op kantoor komen.
Werk je bij VWS? Of zijn ze erg vooruitziende?quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:21 schreef Momo het volgende:
Ik krijg in de mail een nieuw covid protocol van mijn werk van 7 pagina's.
maar maatregelen specifiek voor deze groepen gaat niet helpen hoor ....quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:25 schreef Benny het volgende:
Ik zie, ik zie wat jij niet ziet....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |