Ik kan de boel in elk geval bijna 3 weken ontwijken door tijdelijk weg te zijn uit dit land.quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:19 schreef Johannes788 het volgende:
Hier in de lokale supermarkt heeft zo een 25% alweer mondkapjes op. Gaat snel zo. Denk ook dat ik deze dagen maar weer begin. Alvast wennen.
Ik ook, alleen die vorige die nog wat positiever was heb ik nog gekeken.quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:20 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik heb de vorige persco's ook niet gekeken. Ik kijk dan later vaak wel ff op nos ofzo om de schade op te nemen.
Prima maar dan wel die kwetsbaar is, die QR zal mij aan mijn kont proesten. Naast onzinnig, veel te mogelijkhenden daar omheen te zeilen. Waar ik nog aan kan denken is dat iemand die kwetsbaar is en dan zelf geen vaccinantie wil en toch het ziekenhuis komt, een toeslag krijgt op de (eigen) rekening.quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:45 schreef Sjemmert het volgende:
De exit strategie is simpel. Iedereen aan de spuit en dat elk jaar anders geen QR.
Dit nog niet doorhebben
En hoe dicht ze betrokken zijn geraakt bij de politiek.quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:18 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ik ben toch wel benieuwd over een tijdje naar de rol van de media in deze crisis.
quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:22 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik kijk het met de kinderen, slapen ze lekker.
Dit inderdaad.quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:22 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En hoe dicht ze betrokken zijn geraakt bij de politiek.
Van beide kanten, hoe de politiek ze heeft gebruikt en hoe de media zich heeft laten gebruiken.
Wat doen die journalisten in hun vrije tijd dan vraag ik me af. In ieder geval niks dat door hun speculaties in gevaar zou komen. Of misschien ook wel. Beide even ergquote:Op dinsdag 2 november 2021 16:17 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik heb bij de pers vaak vooral het idee dat ze vallen over kleine dingetjes binnen de maatregelen (waarom al een avondklok om 9 uur als het ook om half 10 kan?! - puur een overdreven voorbeeld) of dat ze bijna bedelen om zwaardere maatregelen.
Wij gaan niet kijken in ieder geval, zetten liever een leuke serie op.
Ik vond het boek Stilte op het Binnenhof (en de podcast) wel interessant over de eerste golf. Snap aan de ene kant ook wel dat de media een stapje terug nam, die had ook geen idee wat ze overkwam.quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:22 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Van beide kanten, hoe de politiek ze heeft gebruikt en hoe de media zich heeft laten gebruiken.
In het begin keken we nog wel eens. Nu al tijden niet meer eigenlijk; eigenlijk altijd hetzelfde riedeltje. Ze hebben al zoveel routekaarten versleten dat ik hun ''plannen'' niet meer serieus kan nemen. Gevolgd door allerlei slechte vragen, no thank youquote:Op dinsdag 2 november 2021 16:20 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik heb de vorige persco's ook niet gekeken. Ik kijk dan later vaak wel ff op nos ofzo om de schade op te nemen.
Exact, als ik een slechte film wil kijken dan zet ik er liever een op waar ik daadwerkelijk nog om kan lachenquote:Op dinsdag 2 november 2021 16:24 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
In het begin keken we nog wel eens. Nu al tijden niet meer eigenlijk; eigenlijk altijd hetzelfde riedeltje. Ze hebben al zoveel routekaarten versleten dat ik hun ''plannen'' niet meer serieus kan nemen. Gevolgd door allerlei slechte vragen, no thank you
Groundhog Day of Idiocracy zijn altijd goede films op op te zetten op die tijdenquote:Op dinsdag 2 november 2021 16:25 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Exact, als ik een slechte film wil kijken dan zet ik er liever een op waar ik daadwerkelijk nog om kan lachen
Het is echt Groundhog Day, de hoeveelste persco is dit nu al niet sinds 15 maart 2020. Elke keer weer diezelfde koppen, om moe van te worden.quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:24 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
In het begin keken we nog wel eens. Nu al tijden niet meer eigenlijk; eigenlijk altijd hetzelfde riedeltje. Ze hebben al zoveel routekaarten versleten dat ik hun ''plannen'' niet meer serieus kan nemen. Gevolgd door allerlei slechte vragen, no thank you
Naar vermogen? dan schiet je er ook weinig mee op en het punt is ook dat mensen denken dat als ze verzekerd zijn ze er dan ook recht op hebben, het "ik betaal er toch voor" idee. Voer dan maar een vaccinatieplicht voor 50+ in.quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:22 schreef Vallon het volgende:
Een IC behandeling met naverpleging kost iets van 50K en daar mag iemand in de keuze, best (naar vermogen) aan bijdragen.
Veel kranten hebben de afgelopen 20 jaar flink wat personeel verloren. Reorganisatie na reorganisatie. Scoren op internet (clicks) is bij sommige kranten belangrijker geworden dan goede inhoudelijke stukken. Dus denk niet zo zeer dat de kranten zich hebben laten gebruiken, maar dat ze vooral op sensatie kicken.quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:22 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Eh die ziet er echt goor uit. Maar doe toch maar een stukje. Wat is het red velvet of zo?quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:16 schreef dick_laurent het volgende:
Prachtcijfers!
Nou, aangezien het net Halloween is geweest en je van de 'rona schijnbaar "brainfog" kan krijgen, vond ik vandaag deze horror BRAINSSSSSS taart wel toepasselijk. Eet smakelijk![]()
[ afbeelding ]
Het een sluit het ander niet uit natuurlijk..quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:23 schreef Spablauw214 het volgende:
Een weekje druk geweest en niet kunnen meelezen.
Ligt er inmiddels wel een exitstrategie dan of gaan we nog een paar jaar zo door?
Reden om je contract kosteloos te ontbinden wellicht. Uiteindelijk kiezen zij er voor die dienst te beperken, je kunt er ook iemand neerzetten of een automatische QR paal plaatsen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:16 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Die zullen het 24/7 deel wel schrappen en daardoor wat leden kwijtraken. Voor die anderhalve paardenkop die tussen 2 en 3 uur 's nachts komt sporten kan je niemand inhuren.
Red cortexquote:Op dinsdag 2 november 2021 16:30 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Eh die ziet er echt goor uit. Maar doe toch maar een stukje. Wat is het red velvet of zo?
Dat laatste lijkt me nog niet eens relevant. Dat 24/7 is gewoon zo’n kernelement van de formule dat je wat mij betreft van een tekortkoming in de nakoming kunt spreken die niet zo gering is dat hij ontbinding niet rechtvaardigt.quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:34 schreef GemMagic het volgende:
[..]
Reden om je contract kosteloos te ontbinden wellicht. Uiteindelijk kiezen zij er voor die dienst te beperken, je kunt er ook iemand neerzetten of een automatische QR paal plaatsen.
quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:35 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Zoals door mij reeds voorspeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |