Jep, en eigenlijk is dat maar goed ook.quote:
Geen probleem zolang we maar op vakantie kunnen blijven gaanquote:Op dinsdag 2 november 2021 15:08 schreef KingRadler het volgende:
Volgend jaar moet je een 3de prik hebben als je ergens op vakantie wilt gaan in Europa.
Dit gaan we gewoon herhalen de komende jaren.
Ook de GR constateert dat er meer maatregelen nodig zijn en dat boosterprikken op de verspreiding niet veel bij zal dragen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:07 schreef Evenstar het volgende:
[..]
voor de gehele bevolking
Ik zeg toch ook niet voor de gehele bevolking? Het is wel onderbouwd voor de hogere leeftijdsgroepen in allerlei onderzoeken.
Je gaat gelijk voor de oled versie.quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:08 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds een Switch kopen, maar wacht op Black Friday
maar nu krijg ik ook zin om het te spelen, bedankt
Dan heeft iedereen genoeg tijd om aan elkaar te wennen en mondkapjes in te kopen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:07 schreef Jor_Dii het volgende:
Snap niet dat die maatregelen dan pas weer zaterdag in gaan, wie verzint dat
Hadden ze de persco net zo goed wel vrijdag kunnen houden ja.quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:07 schreef Jor_Dii het volgende:
Sowieso komt er nog een debat. En je moet organisaties de tijd geven e.e.a. logistiek te regelen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:07 schreef Jor_Dii het volgende:
Eigenlijk hoop ik dat gevaccineerden Hugo de vinger geven en zonder mondkapjes de supermarkt in gaan. Maar dat zal wel weer niet.quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:10 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Dan heeft iedereen genoeg tijd om aan elkaar te wennen en mondkapjes in te kopen.
Bij ons bij de Action vanmorgen waren ze al uitverkocht.
Op de dag van de persconferentie🤭😂😅quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:07 schreef Benny het volgende:
Boosterprikken adviseren tegen elk advies in
of na kerst dan kunnen we nog lekker kerst vieren.quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:11 schreef alpeko het volgende:
[..]
Hadden ze de persco net zo goed wel vrijdag kunnen houden ja.
Ben ook benieuwd naar de 24/7 Basic Fits van deze wereld.quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:12 schreef Evenstar het volgende:
Nou ja, in dit geval snap ik wel dat het pas zaterdag is. Niet ideaal, maar snap het wel. Je kan niet verwachten dat alle zwembaden, pretparken, dierentuinen etc. morgen al mankracht hebben om QR-codes te gaan controleren.
Uiteindelijk sta je dan op een maandagavond in de Aldi te discussiëren met de lokale vakkenvuller, niet met Hugo de Jongequote:Op dinsdag 2 november 2021 15:11 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Eigenlijk hoop ik dat gevaccineerden Hugo de vinger geven en zonder mondkapjes de supermarkt in gaan. Maar dat zal wel weer niet.
Van een jaar of 14/15quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:13 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Uiteindelijk sta je dan op een maandagavond in de Aldi te discussiëren met de lokale vakkenvuller, niet met Hugo de Jonge
Stel, stel he ... wij doen dat? Niemand gaat QR controleren, niemand doet mondkapje op, iedereen rent zonder mondkapje supermarkt binnen en begint keihard elkaar op de bek te pakken.quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:11 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Eigenlijk hoop ik dat gevaccineerden Hugo de vinger geven en zonder mondkapjes de supermarkt in gaan. Maar dat zal wel weer niet.
Vind het vooral sneu voor de pretparken en dierentuinen, die gaan weer bakken bezoekers missen, terwijl ze al z'n zwaar jaar hebben gehad hebben. Alsof het probleem daar zit.quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:12 schreef Evenstar het volgende:
Nou ja, in dit geval snap ik wel dat het pas zaterdag is. Niet ideaal, maar snap het wel. Je kan niet verwachten dat alle zwembaden, pretparken, dierentuinen etc. morgen al mankracht hebben om QR-codes te gaan controleren.
Die zullen dan of een controleur moeten inzetten of dicht gaan.quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:12 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ben ook benieuwd naar de 24/7 Basic Fits van deze wereld.
Dan hoop ik niet dat het bejaardenuurtje is maar dat er net een buslading studentes de supermarkt in is komen lopen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:13 schreef Evenstar het volgende:
Stel, stel he ... wij doen dat? Niemand gaat QR controleren, niemand doet mondkapje op, iedereen rent zonder mondkapje supermarkt binnen en begint keihard elkaar op de bek te pakken.
Het kan wel een signaal geven naar de regering dat een groot deel van de bevolking het niet meer accepteert dat er maatregelen getroffen worden die iedereen treft. Helemaal als er ondertussen amper wat gedaan wordt om de zorg uit te breiden.quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:13 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Stel, stel he ... wij doen dat? Niemand gaat QR controleren, niemand doet mondkapje op, iedereen rent zonder mondkapje supermarkt binnen en begint keihard elkaar op de bek te pakken.
Is de overbelasting van de zorg dan voorbij? Is het virus dan opeens het land uit? Is ons zorgcapaciteit dan opeens uitgebreid? Bible belt volledig gevaccineerd?
Dicht gaan hoop ik toch niet zeg, amaiquote:Op dinsdag 2 november 2021 15:14 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Die zullen dan of een controleur moeten inzetten of dicht gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |