abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 30 oktober 2021 @ 18:34:28 #1
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_201959589

Na een zenuwslopende zoektocht hebben Karen, Kristel en Josje hun glitterstokje doorgegeven aan Hanne, Marthe en Alieke Kaboutertje. Hier mogen de die-hard K3(zoekt K3) fans zich verenigen!
Tijdens een grote afscheidstour zijn Karen, Kristel, Josje, Hanne, Marthe en Kloontje samen op tour.

De combinatie van personality, de vrolijke deuntjes, leuke teksten en algemene aanstekelijkheid maken K3 al 17 jaar een succes. De ontwikkeling van de nieuwe dames is vooralsnog afwachten, maar het verleden is indrukwekkend.

Ik ken K3 niet, wat nu?!
quote:
Wikipedia zegt het volgende:
K3 is van oorsprong een Belgische meidengroep met een Nederlandstalig pop repertoire voornamelijk gericht op een jeugdig publiek.

De naam van de groep verwijst naar de eerste letters van de voornamen van de oorspronkelijke bezetting. De Belgische zangeressen Karen Damen, Kristel Verbeke en Kathleen Aerts waren verantwoordelijk voor de doorbraak van K3. Aerts verliet in 2009 de groep en werd opgevolgd door de Nederlandse Josje Huisman.

Op 6 november 2015 zijn Karen, Kristel en Josje opgevolgd door Kippetje Meijer, Hanne Verbruggen en Marthe De Pillecyn. Deze opvolging is tot stand gebracht door K3 zoekt K3, een talentenshow op tv uitgezonden door SBS6 en VTM.
Maar natuurlijk ken je K3 wel, iedereen die Nederlands spreekt kent K3! Zo niet moet minimaal één van de onderstaande albums je op zijn minst bekend voorkomen:

Maar waarom praten jullie nog steeds over K3 in alle bezettingen, en die zoektocht?
Omdat K3 cultuur is, jeugdherinneringen, omdat Karen Damen amazing is, en omdat er prachtig beeldmateriaal en situaties zijn ontstaan.

--

In memoriam voor onze grootste fan: http://forum.fok.nl/topic/1829252 :)

Moderator zaterdag 30 oktober 2021 @ 18:34:47 #2
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_201959596
pi_201959714
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 17:55 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]
Dat de kijk en luister jury andere favorieten hebben?
Dat sowieso. Julia en Giana waren van de dames het minst populair bij de publieksjury tijdens de eerste studioshow, terwijl Julia bij drie van de vijf leden van de vakjury juist relatief goed scoorde en in de middenmoot belandde. Giana daarentegen zat bij vier van de vijf leden van de vakjury in de onderste gelederen. Je kunt je afvragen of Hanne en Marthe zich daardoor hebben laten leiden om toch voor Julia te kiezen. Als dat zo is dan laten ze hun oren wel erg hangen naar hetgeen de vakjury hen voorschotelt. Ik had namelijk het idee dat ze Giana ook wel zagen zitten. In ieder geval waren de zangprestaties van Giana duidelijk beter dan die van Julia.

Wat verder opvalt is dat Gordon binnen de vakjury vaak alleen staat in zijn opvattingen. Bij Gordon scoorde Giana wel heel hoog, en Julia was bij hem de hekkesluiter, daar zag hij duidelijk niets in. Binnen de (voormalige) kijkjury is er zo relatief veel discrepantie, terwijl binnen de (voormalige) luisterjury veel meer consensus heerst. Tot slot valt mij op dat de top 2 van de (voormalige) luisterjury overeenkomt met de top 2 van Gert en dat publieksfavoriet Diede bij vier van de vijf leden van de vakjury in de top 3 zit, maar niet bij Natalia, waar ze in de middenmoot belandde, en zelfs onder de zeer matig zingende Julia.
pi_201959968
Ik lees op Twitter dat met een VTM GO account je live kan kijken op internet vanuit NL. Klopt dat?

Terugkijken kan niet
pi_201960091
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 18:58 schreef Kerk het volgende:
Ik lees op Twitter dat met een VTM GO account je live kan kijken op internet vanuit NL. Klopt dat?

Terugkijken kan niet
bij mij lukte het vorige week op die manier. Ik kijk wel online, niet via een app
pi_201960112
quote:

Terugkijken kan niet
Nee. Dingen die je op twitter leest moet je nooit voor zoete koek aannemen. In zekere zin is het juist omgekeerd. De live stream van de VTM kanalen werkt alleen met een Belgisch IP, uitgezonderd de livestream van VTM Nieuws, die werkt wereldwijd. On demand programma's terugkijken op VTM GO vanuit Nederland kan dan weer wel, behalve bij programma's waarbij VTM alleen voor België de rechten heeft. Met een goede VPN met een server met een Belgisch IP werkt alles ook vanuit Nederland.
pi_201960132
quote:

Terugkijken kan niet
Toen ik het twee weken geleden probeerde lukte het me niet.. Heb je recente berichten van Nederlandse twitteraars gelezen waarbij het gelukt is? Dat zou wel heel mooi zijn!!
pi_201960190
Goed dat ik het dan hier vraag. Ik had al twijfels omdat er duidelijk op VTM staat dat je vanuit België moet kijken. Ik ga toch zeker niet zomaar mijn personalia doorgeven aan de VTM…
pi_201960209
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 19:08 schreef Riparius het volgende:

[..]
Nee. Dingen die je op twitter leest moet je nooit voor zoete koek aannemen.
Andere discussie maar idd wat een troep staat erop. Allemaal lui die zichzelf zo interessant vinden dat ze met toenaam over van alles en niks blaten en iedereen dat moet kunnen lezen.
  Moderator zaterdag 30 oktober 2021 @ 19:20:33 #10
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_201960314
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 19:09 schreef WatIkWil het volgende:

[..]
Toen ik het twee weken geleden probeerde lukte het me niet.. Heb je recente berichten van Nederlandse twitteraars gelezen waarbij het gelukt is? Dat zou wel heel mooi zijn!!
Mij lukte het ook niet vorige week
pi_201960333
Zijn de Vlaamse uitzendingen ergens te bekijken zonder VPN? Vind het nu best vervelend dat ik achterloop.
Koel en donker bewaren
  Moderator zaterdag 30 oktober 2021 @ 19:28:21 #12
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_201960439
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 19:21 schreef Guanabana het volgende:
Zijn de Vlaamse uitzendingen ergens te bekijken zonder VPN? Vind het nu best vervelend dat ik achterloop.
Even het vorige deel doorlezen. Daar heeft @Riparius linkjes gepost
pi_201961062
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 19:28 schreef Momo het volgende:

[..]
Even het vorige deel doorlezen. Daar heeft @:Riparius linkjes gepost
Niet gevonden voor eerste studioshow ;(

Waar zou ik die kunnen zien @Riparius?
Koel en donker bewaren
  Moderator zaterdag 30 oktober 2021 @ 20:13:15 #15
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_201961116
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 20:10 schreef Guanabana het volgende:

[..]
Niet gevonden voor eerste studioshow ;(

Waar zou ik die kunnen zien @:Riparius?
quote:
0s.gif Op zondag 24 oktober 2021 01:24 schreef Riparius het volgende:
De aflevering van K2 zoekt K3 van vanavond ...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_201961122
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 20:13 schreef Momo het volgende:

[..]
[..]

Sorry, met mijn neus gekeken blijkbaar :@
Koel en donker bewaren
pi_201961250
Ik zit nu vanuit NL op de VTM GO site live te kijken! Gewoon via de browser op mijn pc (wel ingelogd) zonder VPN :D
  Moderator zaterdag 30 oktober 2021 @ 20:22:47 #18
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_201961303
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 20:20 schreef WatIkWil het volgende:
Ik zit nu vanuit NL op de VTM GO site live te kijken! Gewoon via de browser op mijn pc (wel ingelogd) zonder VPN :D
Ik kan er nu ook in :D
pi_201961540
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 20:22 schreef Momo het volgende:

[..]
Ik kan er nu ook in :D
Ze hebben kennelijk de geoblocking uitgezet. Enjoy!
  Moderator zaterdag 30 oktober 2021 @ 20:36:17 #20
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_201961554
Justine is wel exit zo :X
pi_201962145
Gert heeft de jury na afloop van de vorige aflevering meegenomen naar deze knusse kamer met het vriendelijke doch dringende verzoek of ze in vervolg met hem mee willen lullen.
pi_201963487
Zo, Chanel is eindelijk weg. Wel lullig om haar een pakje aan te trekken dat niet bij het nummer past.
Justine had ik ook wel zien aankomen.

Tof trouwens dat Diede een keer niet op stoel 1 eindigde. Die heeft een heel verleden met KvK, de Voice talentenjachten etc. en lijkt mij niet oprecht iemand die bij K3 wil.
pi_201963547
Ik heb toch net mee kunnen kijken! Zag de bui al wel hangen voor Justine en Chanel. Jammer dat Chanel’s confidence door de bootcamp een grote klap heeft gekregen, ze had het verder wel allemaal.

Volgende week exit Luca, Manou en Kato?

[ Bericht 0% gewijzigd door Poedelpoes op 30-10-2021 22:48:49 ]
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_201963585
Vind het jammer dat er nergens wordt benoemd (Chanel kon het ook al niet, maar snap dat ze niet dát meisje wil zijn) dat Chanel of eigenlijk ieder andere kandidaat wat geen wit blond meisje is een zwaardere druk wordt opgelegd. Ze moeten toch beter zingen en presteren als een Amy of Julia. Zij kunnen het zich veroorloven om bepaalde fouten te maken omdat mensen hen toch al in het K3 plaatje vinden passen.
pi_201963606
Nu Hanne en Marthe Manou gered hebben (terecht) en vertelde dat ze bij haar dat 'geen K3 spelen' gevoel hadden, ben ik zo benieuwd wie hun faves zijn. En of die overeenkomen met wie er in de shows elke keer op 1 komen te staan. Of dat bijv Celester steeds hoog eindigt, maar H&M onder elkaar al weten dat ze Celester niet zien zitten (random voorbeeld)

Ik vind die stukjes tussendoor wel heel leuk, vooral om te zien hoe Hanne & Marthe en de kandidaat met elkaar viben, compleet los van de zangprestaties. Bij sommigen klopt het wel (Kato, Amy), bij anderen mist er gewoon oprechte connectie (Diede, Remi, Celester).
pi_201963636
Snapten jullie trouwens waar Natalia op doelde bij de vraag die ze aan Chanel stelde? Over twijfels tijdens het optreden? Ik had het gevoel dat Tooske, Natalia & Chanel totaal langs elkaar praatte op dat moment.
pi_201963653
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 18:05 schreef Kerk het volgende:

[..]
Idd. En nergens blijkt uit dat ze NU nog steeds achter een “zwarte piet Peejay” staat. Ik zie niet eens reclames voor de volgende show. Komt die er wel, ook als ze geen k3 wordt?

Uit ervaring weet ik trouwens dat die types die mensen uitschelden vaak ook vrienden, familie en werkgevers gaan benaderen. (Cancelen) Terecht dat Diede hen blokkeert en vooral niet voedt met aandacht. Zij beschuldigen Diede van problematisch gedrag maar dat van hen is niet veel beter.
Sorry hoor, maar andersom ook niet. Er zijn ook geen bewijzen dat ze er tegen is. Dat zij het onder de mat veegt door die foto’s te verwijderen betekend niet dat het opgelost is.
  Moderator zaterdag 30 oktober 2021 @ 22:39:27 #28
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_201963654
pi_201963691
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 22:38 schreef Melissa97 het volgende:
Snapten jullie trouwens waar Natalia op doelde bij de vraag die ze aan Chanel stelde? Over twijfels tijdens het optreden? Ik had het gevoel dat Tooske, Natalia & Chanel totaal langs elkaar praatte op dat moment.
Ik denk dat ze wilden dat ze toegeeft dat het allemaal te hoog gegrepen is voor haar. Chanel kan niet meer doen dan haar best en als dat niet goed genoeg is is dat zo. Denk dat, wat ik hierboven ook al zei, de druk van geen wit blond meisje zijn in een competitie die dat duidelijk voortrekt ook mee speelt. Maar leg dat maar eens uit aan 3 witte vrouwen.
pi_201963850
Moet wel zeggen dat ik Tooske en Kürt het samen een leuk vind doen, mis Gerard (en Niels🤮) niet meer. Ze geven genoeg gas terug naar de jury en kibbelen wel grappig met elkaar.
  Moderator zaterdag 30 oktober 2021 @ 22:53:19 #31
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_201963881
twitter

Er kijken denk ik ondertussen meer Nederlanders op een andere manier :D

Ik ben het wel eens dat Chanel en Justine eruit gaan vanavond. Beide zie ik het niet in K3. Optredens waren ook niet echt goed. Amy is wel duidelijk topfavoriet nu.
pi_201964134
Jep in vergelijking met andere kandidaten klopt het wel dat hun weggaan. Is appeltje eitje voor Amy nu.
pi_201964710
De aflevering van K2 zoekt K3 van vanavond ...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_201964865
twitter
pi_201965106
Het zal wel Amy worden. Tenzij Gert Verhulst op het einde van de rit een beslissing mag nemen. Als je puur commercieel denkt neem je een Nederlandse kandidaat.

Als je voor Amy gaat wordt het weer een Belgisch groepje en zal K3 zich quasi volledig terugtrekken uit Nederland wat slecht is voor de verkoop!
Cindy De Vuyst
pi_201965144
Het is weer tijd voor de wekelijkse poll!

Ik lees nu vaak dat mensen denken dat Amy het gaat worden, maar ik blijf toch bij Julia. Voor Amy vinden ze wel een andere baan bij de Vlaamse tv.

POLL
pi_201965225
quote:
0s.gif Op zondag 31 oktober 2021 00:38 schreef einzeinz het volgende:

Als je voor Amy gaat wordt het weer een Belgisch groepje en zal K3 zich quasi volledig terugtrekken uit Nederland wat slecht is voor de verkoop!
Dat lijkt me niet toch? We hebben die 11 jaar met Kathleen in Nederland toch ook gewoon geaccepteerd?
  zondag 31 oktober 2021 @ 02:55:50 #38
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_201965671
Ik heb de OP weer eens bekeken (aangezien ik daar de basis van heb gemaakt) en het is bizar om te zien dat HMK meer albums heeft gedaan dan KKJ.
Schapen zijn relax.
  zondag 31 oktober 2021 @ 06:51:00 #39
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_201965804
quote:
0s.gif Op zondag 31 oktober 2021 00:38 schreef einzeinz het volgende:
Het zal wel Amy worden. Tenzij Gert Verhulst op het einde van de rit een beslissing mag nemen. Als je puur commercieel denkt neem je een Nederlandse kandidaat.

Julia heeft wel veel meer ervaring op het podium (artistiek een betere match met twee anderen die al wat jaren bezig zijn), en als mens lijkt het wat duidelijker wat je eraan hebt. Vooralsnog geen roddelbladenvoer in wording.
pi_201966601
Ik zat nog te denken. Justine, Dirk, Giana en Diede kregen op bootcamp een golden ticket. En alleen Diede zit er nog. Die afgelopen aflevering ineens een stuk minder hoog scoorde ook.

Huh.
pi_201966696
quote:
0s.gif Op zondag 31 oktober 2021 09:29 schreef Ker

k
het volgende:

Ik zat nog te denken. Justine, Dirk, Giana en Diede kregen op bootcamp een golden ticket. En alleen Diede zit er nog. Die afgelopen aflevering ineens een stuk minder hoog scoorde ook.

Huh.
Het lijkt bijna alsof een Golden Ticket krijgen juist niet goed is.. tijdens de audities kreeg je een golden ticket als je niet goed genoeg meer was om op de stoelen te zitten…
pi_201967347
Die Golden Tickets tijden bootcamp waren heel messy. Sowieso matchte t amper met wat we daar van die kandidaten zagen, ik heb echt het idee dat het meer werd gebruikt om nog even een paar mensen naar de liveshows te pushen die ze op basis van prestaties in de laatste opdracht ws niet met goed fatsoen hadden kunnen kiezen
pi_201967518
quote:
0s.gif Op zondag 31 oktober 2021 09:29 schreef Kerk het volgende:

Huh.
Die golden ticket voor Giana was lijkt me in een poging om haar wat meer zelfvertrouwen te geven.
De golden ticket voor Dirk was wat raar want daarna moest ineens niemand hem meer.
pi_201968989
Dirk was ws vooral zodat aan t einde van de aflevering iets minder nadrukkelijk alle jongens doorgingen
  Moderator zondag 31 oktober 2021 @ 13:11:57 #45
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_201969301
Als ik zo kan herinneren van gisteren dan gaan volgende de kandidaten optreden met H & M ?
pi_201970541
quote:
11s.gif Op zondag 31 oktober 2021 13:11 schreef Momo het volgende:
Als ik zo kan herinneren van gisteren dan gaan volgende de kandidaten optreden met H & M ?
Met de laatste 8 al?
Zou denken dat ze dat voor later bewaren. Al heb ik ook moeite buiten 'films' nog een thema te bedenken
  Moderator zondag 31 oktober 2021 @ 14:25:45 #47
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_201970557
quote:
0s.gif Op zondag 31 oktober 2021 14:24 schreef Maartel het volgende:

[..]
Met de laatste 8 al?
Zou denken dat ze dat voor later bewaren. Al heb ik ook moeite buiten 'films' nog een thema te bedenken
Ik dacht dat Gert zei tegen Luca dan zullen we zien hoe dat is als je door gaat. (Het passen tussen Hanne en Marthe).
pi_201971004
twitter
pi_201971151
quote:
0s.gif Op zondag 31 oktober 2021 15:00 schreef Poedelpoes het volgende:
[ twitter ]
Misschien teleurgesteld sinds de vorige zoektocht dat nieuwe K'tjes niet meer met hem naar bed willen maar met zijn zoon.
pi_201979259
quote:
Vond het afscheid van Kathleen en zelfs KKJ veel emotioneler.
  Moderator maandag 1 november 2021 @ 08:44:28 #52
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_201980362
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 00:51 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]
Vond het afscheid van Kathleen en zelfs KKJ veel emotioneler.
Ik zag dat Klaasje meteen K3 uit haar instagram info had gehaald. Misschien was ze er wel echt klaar mee?
pi_201980636
Wat me bij de audities al opviel en nu weer, o.a. bij Luca, is dat ze helemaal bekaf en bezweet zijn na één liedje. Hoe denken ze dat te kunnen gaan doen als ze met K3 een concert van anderhalf uur achter elkaar moeten geven? Houden ze dat wel vol?
pi_201981219
quote:
11s.gif Op maandag 1 november 2021 09:02 schreef tomatenrood het volgende:
Wat me bij de audities al opviel en nu weer, o.a. bij Luca, is dat ze helemaal bekaf en bezweet zijn na één liedje. Hoe denken ze dat te kunnen gaan doen als ze met K3 een concert van anderhalf uur achter elkaar moeten geven? Houden ze dat wel vol?
Ik ben benieuwd of ze bij de openingstour voor het nieuwe lid weer een reden hebben dat diegene niet een volledige show hoeft te doen. De introductietour voor HKM was ook de afscheidstour van KKJ, en daardoor hoefde ze maar iets van de helft van elk optreden daadwerkelijk op het podium te staan. En bij de Mama Se tour was er een verhaaltje waarbij Josje haar stem weggaf of zoiets, waardoor zij in de shows niet alles mee deed.

Dus misschien dat ze dat na deze zoektocht ook voor de winnaar een klein beetje druk van de tour afhalen om weer een reden te vinden om diegene te sidelinen voor een deel van de show. Hoewel het dan natuurlijk wel druk zal zijn met het opnemen van het album (waarschijnlijk weer een dubbel-cd), eventueel al verder gaan met de K3 Rollerdisco, of een andere serie, etc. Dus een beetje uithoudingsvermogen is wel nodig.

Maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat ze in deze studioshows alles willen geven, en daardoor al bekaf zijn na een liedje van twee minuten, maar dat ze in een volledige show hun energie wel beter weten te doseren. Ik hoop dat met het afnemen van het aantal kandidaten we ook in de komende afleveringen de kandidaten vaker meeredere nummers in een show horen zingen, dat geeft dan toch al wat meer inzicht.
pi_201981416
Ik vraag me af of de lampen in die studio niet gewoon veel te heet zijn want de hoeveelheid zweet is soms (ook bij bijv Gordon) echt abnormaal
pi_201981550
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 10:11 schreef Maartel het volgende:
Ik vraag me af of de lampen in die studio niet gewoon veel te heet zijn want de hoeveelheid zweet is soms (ook bij bijv Gordon) echt abnormaal
Er zijn wel heel veel lampen in die studio ja..
pi_201982429
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 10:24 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]
Er zijn wel heel veel lampen in die studio ja..
En Luca had een driedelig pak aan. Ik vergeef het hem, 'zweet' zegt niets over zijn conditie verder.
pi_201982617
twitter

Geen enorme verrassingen tot dusver (oke, Drums Gaan Boem was mijn keuze niet geweest :') ) maar wel een leuke reminder aan hun enorme oeuvre inmiddels.
Benieuwd welke 12 we terug gaan zien op CD2 van Waterval

Leuk trouwens dat Trouwen langzaamaan toch een beetje een classic begint te worden. Hebben we dat aan de auditie van Hanne te danken?
pi_201982781
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 11:33 schreef Melissa97 het volgende:

[..]
En Luca had een driedelig pak aan. Ik vergeef het hem, 'zweet' zegt niets over zijn conditie verder.
Als een jongen in K3 komt dan zal het vaker gebeuren dat deze warmere kleding moet gaan dragen dan de meiden met hun blote benen.
pi_201982940
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 12:02 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]
Als een jongen in K3 komt dan zal het vaker gebeuren dat deze warmere kleding moet gaan dragen dan de meiden met hun blote benen.
Jongens kunnen toch ook gewoon korte broeken aan? Ik vind bijvoorbeeld dat het nieuwe regenboogpakje veel leuker was geweest met een korte broek dan met zo’n lange joggingbroek aan.
pi_201984357
Op de site van de NOS is niets te vinden over het feit dat Klaasje gisteren in Groningen voor de allerlaatste keer heeft opgetreden in een K3 show, maar de VRT wijdt daar op haar site een heel artikel aan. Dat laat denk ik - samen met de dramatisch kelderende kijkcijfers van K2 zoekt K3 bij SBS6 - wel zien hoe weinig K3 momenteel nog 'leeft' in Nederland.
pi_201985411
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 12:13 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]
Jongens kunnen toch ook gewoon korte broeken aan? Ik vind bijvoorbeeld dat het nieuwe regenboogpakje veel leuker was geweest met een korte broek dan met zo’n lange joggingbroek aan.
Volgens Gordon zien jongens die in korte broek het podium opkomen eruit alsof ze "zo van de camping komen, en dachten: moet nog even auditie doen."
pi_201986036
quote:
9s.gif Op maandag 1 november 2021 15:44 schreef tomatenrood het volgende:

[..]
Volgens Gordon zien jongens die in korte broek het podium opkomen eruit alsof ze "zo van de camping komen, en dachten: moet nog even auditie doen."
Het is ook niet zo dat Gordon heel goed weet wat K3 normaal gesproken draagt. De outfits die ze als K2 aan hebben zijn totaal niet vergelijkbaar met de soms nogal vreemde outfits die ze aan hebben bij het optreden. Ik vraag me af wat Gordon zou vinden van bijvoorbeeld de Eya Hoya jurkjes van KKJ.
pi_201986722
Zo, ik ben eindelijk bij met de afleveringen, vond het uiteindelijk toch niet leuk om achter te lopen :P

Moet zeggen dat er voor mij niemand bij zit die ik echt 100% vind passen of waar ik helemaal fan van ben. Is wel een beetje frusterend kijken dus, want het gaat sowieso iemand worden waar ik niet superblij mee ga zijn (voor zover ik K3 echt volg dan, want dat valt ook wel mee :P)

Dus ook even my two cents:

Amy: denk dat zij nog het meeste kans maakt en ook wel het meest geschikt is, maar ben niet heel erg overtuigd van haar zang. Ze lijkt verder wel de uitstraling en de spontaniteit te hebben en leuk te zijn met Hanne en Marthe. Dus vooruit.
Kato: Zij was mijn favoriet, nu weet ik het niet helemaal. Qua zang is ze de beste, en was het ook helemaal eens met Natalia dat zij het waarschijnlijk wel aankan. Straalt een prettige rust en nuchterheid uit. Weet niet of ze qua plaatje en type helemaal tussen Hanne en Marthe past.
Julia: Ja, ze is supergeschikt, maar nee ik heb TOTAAL geen zin in weer zo'n Klaasje. Het is best frappant hoe ze soms op Klaasje lijkt, met de manier van lachen om zichzelf en zo. Vind haar ook veel te Hollands en te 'grof'. Niet zo'n zin in.
Celester: Gewoon nee. Ze is niet slecht, maar sorry, haar gezicht, haar uitstraling, vind het zó geen K3. Ziet het niet voor me.
Luca: Tja, nee. Hij doet het leuk, maar lijkt me vanaf moment 1 al uitstel van executie. Zelfde geldt voor Remi. Lijkt me duidelijk dat ze er alleen nog voor de vorm bij zitten. Wordt teveel twijfel over ze uitgesproken, dus dat kan nooit wat worden.
Manou: Gewoon nee.
Diede: Vind haar een beetje de Lauren van dit programma. Te gelikt, te professioneel, op geen enkele manier K3. Ook een beetje teveel een kinderlijke chipmunk-stem.

Lijkt me dat de enige realistische opties Amy en Julia zijn. Kato zou ik zelf ook nog wel willen maar gaat het denk ik niet halen. Celester alsjeblieft niet.
Koel en donker bewaren
pi_201986816
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 22:51 schreef Poedelpoes het volgende:
Moet wel zeggen dat ik Tooske en Kürt het samen een leuk vind doen, mis Gerard (en Niels🤮) niet meer. Ze geven genoeg gas terug naar de jury en kibbelen wel grappig met elkaar.
Ik vind ze het héél goed doen, dat valt ook op. Met Gerard Joling destijds was het één groot cringe-fest :') En dat is nu totaal niet.

Kurt sowieso :9~
Koel en donker bewaren
pi_201986880
Na Diede en Amy is nu ook Luca het mikpunt geworden van twitterpesterijen om zijn (gestelde) geleden. Ongelooflijk jammer dat een bepaalde groep mensen het zo moet verpesten. Ik hoop dat zij alledrie aangifte doen maar de pliesie zal wel niks doen…
  Moderator maandag 1 november 2021 @ 17:28:47 #67
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_201986978
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 17:19 schreef Kerk het volgende:
Na Diede en Amy is nu ook Luca het mikpunt geworden van twitterpesterijen om zijn (gestelde) geleden. Ongelooflijk jammer dat een bepaalde groep mensen het zo moet verpesten. Ik hoop dat zij alledrie aangifte doen maar de pliesie zal wel niks doen…
Ook allemaal van die 14-jarige dramaqueens die leven op het drama van een ander. Types die blog zouden maken over de handtassen van Taylor Swift.
pi_201987006
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 17:28 schreef Momo het volgende:

[..]
Ook allemaal van die 14-jarige dramaqueens die leven op het drama van een ander. Types die blog zouden maken over de handtassen van Taylor Swift.
Krijg je ervan als hysterische bladen als de Tina en Meidenmagazine zelf dat soort artikelen schrijven over “bekende mensen”. En Girlscene.
pi_201987743
Ik krijg ook een beetje 1D fandom vibes van deze mensen. Die deden/doen ook altijd zo belachelijk.

Ergens snap ik het wel hoor; we leven gewoon in een tijd waar alles iedereen online zet en overal een vraagteken wordt achter gezet. Ik vind ook wel dat er verantwoording mag gevraagd worden aan mensen die in de public eye staan, mits het op een normale manier is.
pi_201987847
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 18:29 schreef Poedelpoes het volgende:
Ik krijg ook een beetje 1D fandom vibes van deze mensen. Die deden/doen ook altijd zo belachelijk.

Ergens snap ik het wel hoor; we leven gewoon in een tijd waar alles iedereen online zet en overal een vraagteken wordt achter gezet. Ik vind ook wel dat er verantwoording mag gevraagd worden aan mensen die in de public eye staan, mits het op een normale manier is.
Diede is de enige waarvan we weten dat wat er wordt gezegd iets is wat ze ook echt heeft gedaan.
Dat van Amy betwijfel ik. En dat over Luca boeit toch geen reet, dat is niet eens echt erg slecht, meer hoogstens dat hij niet door kinderen ermee moet worden gezien. (Als het al waar is)
Ik vind het een beetje ver gaan om van vage geruchten verantwoording te vragen. Bij Amy kan ik me goed voorstellen dat het geheel verzonnen is en bij die blijft het wellicht nog jaren makkelijk vindbaar.
pi_201987939
quote:
Diede is de enige waarvan we weten dat wat er wordt gezegd iets is wat ze ook echt heeft gedaan.
Dat van Amy betwijfel ik. En dat over Luca boeit toch geen reet, dat is niet eens echt erg slecht, meer hoogstens dat hij niet door kinderen ermee moet worden gezien. (Als het al waar is)
Ik vind het een beetje ver gaan om van vage geruchten verantwoording te vragen. Bij Amy kan ik me goed voorstellen dat het geheel verzonnen is en bij die blijft het wellicht nog jaren makkelijk vindbaar.
Wat was er ook alweer met Luca? Dat hij op Grindr zit? 🙄 dat boeit inderdaad niks.

Eerlijk gezegd van Amy geloof ik het wel dat dat ze naast zélf gepest te worden ook zelf de pester kan zijn geweest. Ze zei zelf dat die gene die haar gepest hebben het misschien niet door hebben gehad. Het is natuurlijk ook maar hoe zij het vroeger heeft beleeft he?
pi_201988904

Ik zou niet heeeel verbaasd zijn opzich
  Moderator maandag 1 november 2021 @ 20:05:30 #73
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_201989108
twitter

Dieptriest allemaal :') Lekker dingen fotoshoppen zodat je zelf aandacht krijgt
pi_201991571
Ik hoop stiekem dat Leonardo terug op de nieuwe CD komt te staan. En Trouwen zou ook leuk zijn, full circle moment voor Hanne!

Over de jongensoutfits: ik had gedacht dat een jongen in K3 een meer sportieve, frisse look zou krijgen, waar (de juiste) korte broeken etc goed bij zouden passen. Een beetje in de hoek van Ketnet musical. Het verbaast me dus echt dat ze jongens steeds in wat ouwelijkere kleding steken. Misschien bewust? Geen idee.

En wat een gedoe op social media inderdaad. Het is moeilijk te weten wat waar is en wat niet, maar die ge-photoshopte dingen zijn hoe dan ook heel schadelijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door TeddyOliver op 01-11-2021 22:25:09 (-) ]
pi_201992422
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 18:44 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]
Wat was er ook alweer met Luca? Dat hij op Grindr zit? 🙄 dat boeit inderdaad niks.

Dat ook maar er staan nu dingen in de trant van dat hij weleens een drankje doet
pi_201992439
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2021 20:05 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]

Dieptriest allemaal :') Lekker dingen fotoshoppen zodat je zelf aandacht krijgt
Eentje heeft een datum uit 2014. Hoezo the F zou je dit soort berichten 7 jaar bewaren? Het kan echt zijn maar ik heb zo mijn twijfels aan of het niet gewoon fotoshop is.
pi_201992468
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 22:21 schreef TeddyOliver het volgende:
Ik hoop stiekem dat Leonardo terug op de nieuwe CD komt te staan. En Trouwen zou ook leuk zijn, full circle moment voor Hanne!

Over de jongensoutfits: ik had gedacht dat een jongen in K3 een meer sportieve, frisse look zou krijgen, waar (de juiste) korte broeken etc goed bij zouden passen. Een beetje in de hoek van Ketnet musical. Het verbaast me dus echt dat ze jongens steeds in wat ouwelijkere kleding steken. Misschien bewust? Geen idee.

En wat een gedoe op social media inderdaad. Het is moeilijk te weten wat waar is en wat niet, maar die ge-photoshopte dingen zijn hoe dan ook heel schadelijk.
Ja Leonardo!! Waar wat dat nummer eigenlijk tijdens de audities? Ik miste die wel

Die dingen op SM als ze al “echt” zijn lijkt mij dat niemand belang heeft bij dat het gedeeld wordt. Het is puur om Amy zwart te maken. Diede is genoeg uitgemolken en volgende week is miss Julia of Kato het slachtoffer.
pi_201996683
Zou leuk zijn als ze die liedjes opnieuw zouden inzingen maar verwacht het niet. Eerste cd is meestal alleen de hits/grote singles in het algemeen.
pi_201996931
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 12:15 schreef Poedelpoes het volgende:
Zou leuk zijn als ze die liedjes opnieuw zouden inzingen maar verwacht het niet. Eerste cd is meestal alleen de hits/grote singles in het algemeen.
Vraag me ergens wel af of ze ook nummers van 1.0/2.0 opnieuw opnemen die Hanne en Marthe al eerder hebben gedaan. Karen en Kristel deden dat natuurlijk wel met hun eigen oude nummers met Josje maar da's ergens toch anders dan dat Hanne en Marthe nu voor een 2e keer Alle Kleuren of Heyah Mama opnemen (als ze al iets nieuws opnemen zelf trouwens..)
pi_201997198
Twitter gaat er maar over door

twitter
pi_201997440
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 13:02 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[ twitter ]
1 persoon precies...
  Moderator dinsdag 2 november 2021 @ 13:25:25 #82
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_201997445
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 13:02 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[ twitter ]
twitter

Los of het wel of niet echt is, ik vind dit wel echt een heksenjacht...
pi_201998034
Het lijkt een beetje op dit

NWS / Haagse school ontslaat lerares na uitlatingen over Oss

Alleen zijn die screens van Amy duidelijk “oud” (of nep) en zij die berichten al 7 jaar oud (en verwijderd of nep) en ging het om teksten op haar eigen Facebook over een ruzie met een I

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 02-11-2021 14:12:16 ]
pi_201998138
& nu ook een (fake) Snap-screenshot van Klaasje dat ze met een homo op de foto is geweest

Twitter mogen ze opdoeken. Dat deze onzin daar is toegestaan…
pi_201998278
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 14:21 schreef Kerk het volgende:
& nu ook een (fake) Snap-screenshot van Klaasje dat ze met een homo op de foto is geweest

Twitter mogen ze opdoeken. Dat deze onzin daar is toegestaan…
Ja dat is een parody he? Dat valt dan meer onder twitter humor/memes, maar begrijp wel dat het niet meteen grappig lijkt/te snappen.

We weten dat Klaasje niet homofobisch is, dat is juist de grap.
pi_201998321
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 12:42 schreef Maartel het volgende:

[..]
Vraag me ergens wel af of ze ook nummers van 1.0/2.0 opnieuw opnemen die Hanne en Marthe al eerder hebben gedaan. Karen en Kristel deden dat natuurlijk wel met hun eigen oude nummers met Josje maar da's ergens toch anders dan dat Hanne en Marthe nu voor een 2e keer Alle Kleuren of Heyah Mama opnemen (als ze al iets nieuws opnemen zelf trouwens..)
Ik gok van wel, ze moeten die oude hits wel weer aan de nieuwe generatie voorschotelen.

Ergens zou ik het ook een leuke zet vinden als ze van de oude hits alleen Heyah Mama, Mamase, Alle Kleuren en Oya Lele opnieuw inzongen (of op een ep/single die nummers). Waarna de andere 9 alleen HKM hits kunnen zijn. Ik begrijp dat er een legacy is, maar in de laatste show werden Heyah Mama en Oya Lele niet eens gezongen.
pi_201998372
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 12:42 schreef Maartel het volgende:

[..]
1.0/2.0
Vraagje voor hier, vinden jullie dat K3 met Josje K3 2.0 is? Ik vond dat altijd meer 1.5.

Hoe tellen jullie HKM mee? Dat is meer K3 2.0 imo. Al zie ik de media hun vaak omschrijven als de derde generatie K3.
pi_201998405
Youtube views

SPOILER
https://strawpoll.com/e7y6w8r56

[ Bericht 7% gewijzigd door Million_Lights op 02-11-2021 14:56:35 ]
pi_201998790
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 14:43 schreef Million_Lights het volgende:
Youtube views

SPOILER
https://strawpoll.com/e7y6w8r56
Zat me gister al af te vragen of dit representatief is voor de populariteit van de kandidaten. Ik denk echt dat het meer te maken heeft met het nummer, de eerste 3 zijn super bekende nummers, zeker als je kijkt naar Remi, die had met smoorverliefd echt heel weinig views en nu heel veel
pi_201998957
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 14:39 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]
Vraagje voor hier, vinden jullie dat K3 met Josje K3 2.0 is? Ik vond dat altijd meer 1.5.

Hoe tellen jullie HKM mee? Dat is meer K3 2.0 imo. Al zie ik de media hun vaak omschrijven als de derde generatie K3.
Je hebt een punt, en die .0 slaat eigenlijk ook nergens op als er geen .5 is.
Maar HKM is wel de '3e' K3 voor me
pi_202001824
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 14:39 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

Voor mij is de originele K3 die met Karen, Kristel en Kathleen, en is KKJ inderdaad een 1.5 en geen tweede K3. HKM is dan de tweede K3, en ik denk dat de nieuwe K3 (met Amy?) dan een 2.5 is.
  woensdag 3 november 2021 @ 02:26:53 #92
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_202008833
KKK is 1.0
KKJ is 1.5
HMK is 3.0
HM? is 4.0

Dit is even logisch als waarom het nog K3 heet dus waterdicht.
Schapen zijn relax.
  Moderator woensdag 3 november 2021 @ 07:58:09 #93
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_202009396
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 02:26 schreef DumpTruck het volgende:
KKK is 1.0
KKJ is 1.5
HMK is 3.0
HM? is 4.0

Dit is even logisch als waarom het nog K3 heet dus waterdicht.
Hoe we ze gaan noemen als Kato het wordt is ook nog wel een ding :P
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_202011988
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2021 07:58 schreef Meke het volgende:

[..]
Hoe we ze gaan noemen als Kato het wordt is ook nog wel een ding :P
Nou we duiden Hanne Klaasje en Marthe meestal aan als HKM (namelijk in de volgorde dat ze gekozen zijn) dus ze zouden gewoon dan HMK genoemd kunnen worden.
pi_202013354
Hoe is die tovertruc met remi nou eigenlijk gedaN?
pi_202013538
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 12:57 schreef Kerk het volgende:
Hoe is die tovertruc met remi nou eigenlijk gedaN?
Hoezo. Hij kan echt toveren.
pi_202013716
twitter

Laatste 40 inmiddels!
Toch nog een paar album tracks (Leonardo, Zwaai, K3 Airlines, Amor, Trouwen(?) en Drums Gaan Boem(?)) in de strijd, en als ik het goed zie alle albums gerepresenteerd behalve Roller Disco en Pharao.
Ik heb geen idee wat Mama's en Papa's en Love Boat Baby er nog doen maar verder best een prima lijstje. Studio 100, kijk ff mee voor CD2 van Waterval! ;)

Tevens:
SPOILER
pi_202014812
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 13:24 schreef Maartel het volgende:

Laatste 40 inmiddels!

Wow, op de één of andere manier vind ik het heel verrassend dat Beter Als je Danst en Bikini Vol Zand gesneuveld zijn! Vind dat toch wel twee van de toptracks van HKM.
pi_202014873
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 14:56 schreef TeddyOliver het volgende:

[..]
Wow, op de één of andere manier vind ik het heel verrassend dat Beter Als je Danst en Bikini Vol Zand gesneuveld zijn! Vind dat toch wel twee van de toptracks van HKM.
Bikini zat er heeel dicht tegen aan (gelijkspel met een ander nummer wat in voorgaande rondes hoger gescoord had). Beter Als Je Danst vond ik zelf aanvankelijk niet zo maar is (mede door K2 Zoekt K3) wel echt gegroeid.
Maar ik denk dat jeugdsentiment toch wel flink meespeelt waardoor de HKM nummers echt alleen geliefd zijn bij mensen die K3 nu nog steeds fanatiek volgen? (Al hebben Pina Colada en Alles Is Liefde het gelukkig wel gered)
pi_202014976

Haha, deze video zegt best wat over de kandidaten. Grappig om te zien (Julia :'))

Ik begin soms stiekem Klaasje toch wat te missen. Amy zit nog het dichtst bij m'n favoriet, alleen ik vind het zoals anderen al zeiden moeilijk te peilen hoe ze nu echt in elkaar steekt. Vind de selectie ook wel veel van het zelfde! Ik hoop daarom dat Kato er echt nog in blijft.
pi_202015074
Wow, ik weet niet hoe ze t doet maar instant irritatie zodra Diede haar mond opent ;(

Amy komt hier wel t meest over alsof ze al een Studio100 mediatraining achter de rug heeft
  woensdag 3 november 2021 @ 15:27:54 #102
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_202015182
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 15:20 schreef Maartel het volgende:
Wow, ik weet niet hoe ze t doet maar instant irritatie zodra Diede haar mond opent ;(

TV / K2 zoekt K3 #1
pi_202015241
quote:
Ja misschien dat maar het voelt ook een beetje Stepford wife/stagemom. Het is fake en too much ofzo?
pi_202016031
quote:

Amy komt hier wel t meest over alsof ze al een Studio100 mediatraining achter de rug heeft
Grappig, ik vind totaal het tegenovergestelde, ik skip altijd de stukjes als Amy aan het woord komt haha.
pi_202016039
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2021 11:23 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]
Nou we duiden Hanne Klaasje en Marthe meestal aan als HKM (namelijk in de volgorde dat ze gekozen zijn) dus ze zouden gewoon dan HMK genoemd kunnen worden.
Om de een of andere reden klinkt (bekt) HMK niet zo lekker als HKM. De aanduiding HKM is dacht ik hier op het forum ontstaan maar ook overgenomen door K3 zelf. Ik herinner me dat ze ook wel eens truien aanhadden met daarop resp. de letters H, K, M en dat ze dan ook in deze volgorde op een podium stonden. Kan iemand daar nog een foto van vinden? De voice over bij de shows kondigde ze ook meestal aan als Hanne, Klaasje en Marthe. Als Kato het wordt kunnen we ze HaKaMa noemen.
pi_202016052
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 16:32 schreef Arlique het volgende:

[..]
Grappig, ik vind totaal het tegenovergestelde, ik skip altijd de stukjes als Amy aan het woord komt haha.
Oh ik ben ook helemaal geen fan van Amy, vind haar een beetje fake? maar zo'n interviewtje doet ze wel precies op de nette correcte manier die een studio100 prettig vind denk ik (al zou iéts meer persoonlijkheid best mogen)
pi_202016064
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 16:33 schreef Riparius het volgende:

[..]
Om de een of andere reden klinkt (bekt) HMK niet zo lekker als HKM. De aanduiding HKM is dacht ik hier op het forum ontstaan maar ook overgenomen door K3 zelf. Ik herinner me dat ze ook wel eens truien aanhadden met daarop resp. de letters H, K, M en dat ze dan ook in deze volgorde op een podium stonden. Kan iemand daar nog een foto van vinden? De voice over bij de shows kondigde ze ook meestal aan als Hanne, Klaasje en Marthe. Als Kato het wordt kunnen we ze HaKaMa noemen.
Typisch, ik zeg (als ik het al zeg) wel HKM maar met namen zou ik dan weer sneller Hanne, Marthe en Klaasje zeggen?
pi_202016114
quote:

Allebei te gekunsteld. Doe mij maar Kato. Naturel en straalt rust uit.
  Moderator woensdag 3 november 2021 @ 16:40:34 #109
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202016118
Als ik online kijk zie ik alleen maar fanaccounts en hype voor Amy en Luca. Eigenlijk bijna niks voor Julia en Kato.
pi_202016191
Wat vinden we er eigenlijk van dat het stoelen concept opnieuw gebruikt wordt in de studioshows?
pi_202016194
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 16:36 schreef Maartel het volgende:

[..]
Typisch, ik zeg (als ik het al zeg) wel HKM maar met namen zou ik dan weer sneller Hanne, Marthe en Klaasje zeggen?
Dat is dan naar analogie van Karen, Kristel en Kathleen of Karen, Kristel en Josje op haarkleur.
pi_202016312
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 16:35 schreef Maartel het volgende:

[..]
Oh ik ben ook helemaal geen fan van Amy, vind haar een beetje fake? maar zo'n interviewtje doet ze wel precies op de nette correcte manier die een studio100 prettig vind denk ik (al zou iéts meer persoonlijkheid best mogen)
ik wil absoluut niet haten, daar houd ik niet van. Maar Amy heeft ooit gezegd dat ze k3 zoekt k3 over heeft geslagen voor een miss verkiezing, en daarmee heb ik toch het gevoel dat ze dit niet echt ECHT graag wilt. ik moet toevoegen dat ze beter is geworden in de liveshows, maar ik voel het niet. Ik gun het iemand die het echt heel graag wil en het ook kan. Voor mij is dan de enige overgebleven Diede.... en 2 afvallers :(
pi_202016487
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 16:47 schreef Poedelpoes het volgende:
Wat vinden we er eigenlijk van dat het stoelen concept opnieuw gebruikt wordt in de studioshows?
Ik vind het dus wel vermakelijk. Het geeft wel een beetje een game show sfeer, maar goed het houdt de spanning erin. Ik vond het in de laatste aflevering ook nog een best eerlijke verdeling van punten (Diede zat eens niet zo hoog wat ik wel vond kloppen).

Oh en die jingles bij het stemmen waarin alle hitjes voorbij komen zijn top *O*
pi_202017295
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 17:12 schreef TeddyOliver het volgende:

[..]

Oh en die jingles bij het stemmen waarin alle hitjes voorbij komen zijn top *O*
Ja dat vind ik ook leuk!!!!
pi_202017302
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 17:12 schreef TeddyOliver het volgende:

[..]
Ik vind het dus wel vermakelijk. Het geeft wel een beetje een game show sfeer, maar goed het houdt de spanning erin. Ik vond het in de laatste aflevering ook nog een best eerlijke verdeling van punten (Diede zat eens niet zo hoog wat ik wel vond kloppen).
Ik krijg er een beetje Take Me Out Vibes van.
  woensdag 3 november 2021 @ 19:43:44 #116
449427 bogtrotter
namelijk Robrecht Veeckman
pi_202018278
Inmiddels ook weer bijna ZES JAAR GELEDEN dat ik mijn kop hier nog eens heb laten zien, maar ik heb mezelf dit weekend eindelijk onderworpen aan de voorbije afleveringen van K2 zoekt K3 en ik kom dus even onheil schoppen.

Allereerst: zeer jammer dat we na zes jaar afscheid moeten nemen van Karweitje, uiteraard, maar gelukkig komt er een ander Kindje voor in de plaats.

Oké, eerste opmerking. "Niet normaal" is een schijtnummer, maar opvallend dat het net zoals zes jaar geleden weer door de niet-witte kandidaat wordt gezongen. Niet verbazend dat Chanel met deze prestatie naar huis werd gestuurd.

Uiteraard kiezen de kandidaten hun eigen nummers niet. Nee, Justine werd deze week voor god-weet-welke reden "Geloof in jezelf" toebedeeld, terwijl er uit de musical Alice in Wonderland voor de rest niks werd gezongen (behalve "Filmster", het groepsnummer van deze aflevering en overigens het beste nummer uit die musical. Toevallig was openingsnummer van de eerste liveshow "Niet-verjaardagsfeest" met een nieuwe tekst, ook uit dezelfde musical.)
Waarom laat je dat kind dan niet "Alice in Wonderland" zingen? Ik vermoed niet dat ze dit nummertje opsparen voor een volgende aflevering; "De 3 Biggetjes" en "Toveren" mochten hier wel gewoon de revue passeren. Nee, geef ze maar een moeilijk nummer waar niemand iets mee heeft. Eh, vind ik vreemd. Lief meisje wel, die Justine.

Kato mocht in de tweede show ook een flauw doorslagje brengen van deze memorabele prestatie van Demi uit 2015. Goed, ik laat hierbij mijn liefde voor Demi even terug opflakkeren: dit was in 2015 het beste optreden van de héle zoektocht. Helaas werd Kato gedwongen om het hele nummer traag en breekbaar te zingen in plaats van los te mogen breken in het uptempo-stukje. En dat terwijl Diede in dezelfde uitzending wél een nummer mocht brengen met die exacte structuur. Ook dat vind ik gek!
Net als bij Demi destijds worden hier vraagtekens geponeerd bij het idee of een stoere rockchick bij K3 past, alsof niemand ooit Karen Damen (topwijf) heeft gezien? Ik ben fan van Kato. Tijdens de bootcamp kwam er een stukje van haar acteerwerk in beeld waar haar chemie met Hanne echt van het scherm spatte. Acteren is maar een fractie van wat K3 doet, maar ik was er wel door gecharmeerd. Kato heeft een ontzettende naturel, maar dat wordt misschien niet in dank afgenomen. Ik verwacht een keigoed optreden te zien, waarop de jury dan "jij hebt K3 niet nodig!" zegt, of zoiets.

Wat ik over Manou vind, weet ik zelf nog niet. Tijdens haar stukje "Waterval" in de bootcamp vond ik haar timbre ontzettend aangenaam om naar te luisteren, terwijl héél veel andere kandidaten moeite hadden met het register.

Er wordt naar mijn gevoel te weinig met dat register gedaan voor de mannelijke kandidaten - maar wat er wél gedaan wordt is hen nummers geven waar de teksten heel awkward voor moeten worden aangepast. De aangepaste tekst voor "Smoorverliefd" die Remi in live-show 1 bracht was om van te huilen, vooral omdat ik het nummer zelf niet zo goed kende, en dus niet wist hoeveel tekst er aangepast was. Als je zoveel moeite moet doen om ervoor te zorgen dat deze interpretatie niet seksistisch overkomt, ja, jongens, euh, zing dan een ander nummer. Misschien een leuk liedje dat mensen kennen, 't is maar een idee.

Nee, ik snap ook wel dat je wil laten zien: kijk, de tekst is gemakkelijk aangepast voor een jongen, het kàn! Het aangepaste rijmpje "op zoek ga / Luca" in "Waar zijn die engeltjes" vond ik oprecht nog best schattig. "Waar is mijn schattie" in plaats van "wie helpt me in mijn bikini", dat werkt totaal niet. Maar je moet 't maar eens proberen. Dat Luca over jongens kan blijven zingen in plaats van de compulsory heterosexuality die Remi blijkbaar werd opgelegd, dat mag voor mij wel. Voor Remi wordt er ook telkens een hele act uit de kast gehaald (blijkbaar het enige wat uit de kast mag komen) die ontzettend afleidt van de vraag: is dit K3? Het is allemaal inderdaad heel erg musical, maar daar kan Studio 100 ook zeker wat mee.

En wat rijmt er op Remi? Amy! Mocht het nog niet duidelijk zijn geweest dat Kato het korte strootje werd toebedeeld: Amy kreeg hier de volle get-up... uhhh, ja, jongens, alsof er geen drie van die biggenpakjes waren? Bovendien mocht ze ook één van de meest catchy liedjes uit het K3-repertoire zingen. "De 3 Biggetjes" is zo catchy dat je tegen eender welke willekeurige millennial nog maar de titel kan zeggen en hen daardoor drie weken lang opzadelt met een oorwurm van jewelste.

Celester doet echt helemaal niks met me. En de Nederlandse klanken storen me bij haar véél meer dan bij anderen. Of nu ja, het Brabantse van Diede moet ook wel écht opgepoetst worden als ze erbij wil horen. Maar goed: Celester gaat 'op soek naar een fers in een poek'. Het staat me bij dat Kramikkeltje daar bij de vorige zoektocht op attent werd gemaakt, maar misschien vergis ik me. Hoe dan ook oogt het me allemaal een tikkeltje levensloos. Julia heeft wat dat betreft meer pit. Je voelt dat zij een karakter heeft. De vergelijking met Kartonnetje is al meermaals gemaakt, qua uiterlijk, qua presence. Het zou wel werken. Ze kreeg bij de audities een gouden ticket, werd tijdens de bootcamp als laatste meegenomen en kreeg ook in de eerste liveshow wéér een gouden ticket (omdat haar "Parels" daadwerkelijk behoorlijk rampzalig was) - qua verhaaltje heeft ze de aandacht wel op zich. En ja, qua outfit kreeg ze deze aflevering zeker ook de aandacht op zich.

Gekke line-up qua kandidaten, dus. Benieuwd wat er nog te wachten staat. Tot hiertoe is er nog bedroevend weinig in groep gezongen, terwijl het er toch juist om zou moeten gaan of de stemmen een beetje bij elkaar passen? Maar goed, het blijft K3, dat doet er in se eigenlijk geen fuck toe.
pi_202018511
Ik zou echt heel graag verrast worden en dat ze uiteindelijk toch gewoon voor bijv een Kato gaan maar geloof er niet in. Óf het moet zo zijn dat de 'geplande' winnares ergens zo tegenvalt (of zelf minder enthousiast wordt) waardoor ze een plan b trekken (ik weet dat de X Factor bijv ook wel eens aanstuurde op een bepaalde winnaar en dat plan midseizoen omgooide). Maar dan heb ik nog eerder het gevoel dat alle pijlen gericht waren op Julia en nu langzaam ombuigen richting Amy. Kato (en idd de vorige afvallers) krijgt gewoon niet de behandeling van iemand die ze op haar best uit de verf willen laten komen
  Moderator woensdag 3 november 2021 @ 20:16:28 #118
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202018893
twitter

Wat :D
pi_202019055
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 19:56 schreef Maartel het volgende:
Ik zou echt heel graag verrast worden en dat ze uiteindelijk toch gewoon voor bijv een Kato gaan maar geloof er niet in. Óf het moet zo zijn dat de 'geplande' winnares ergens zo tegenvalt (of zelf minder enthousiast wordt) waardoor ze een plan b trekken (ik weet dat de X Factor bijv ook wel eens aanstuurde op een bepaalde winnaar en dat plan midseizoen omgooide). Maar dan heb ik nog eerder het gevoel dat alle pijlen gericht waren op Julia en nu langzaam ombuigen richting Amy. Kato (en idd de vorige afvallers) krijgt gewoon niet de behandeling van iemand die ze op haar best uit de verf willen laten komen
Tijdens K3 zoekt K3 meen ik me te herinneren dat Marthe pas later tijdens de liveshows meer prominent naar voren geschoven werd toen Nora door de mand aan het vallen was.
Gert klaagde eerst over Marthe haar ' Droopy eyes'. En later van 'Oh dat vind ik nu ineens helemaal niet meer' :')
  woensdag 3 november 2021 @ 20:28:30 #120
449427 bogtrotter
pi_202019076
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 19:56 schreef Maartel het volgende:
Dit dus. Wanneer de jury bij een kandidaat elke week "goh, ik weet niet of jij erbij zou passen!" roept, dan maak je het publiek niet bepaald warm voor die optie.

Alleen bij Marthe is die teneur in K3 zoekt K3 inderdaad gaandeweg een beetje omgeslaan.
pi_202019105
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 20:28 schreef bogtrotter het volgende:

[..]
Dit dus. Wanneer de jury bij een kandidaat elke week "goh, ik weet niet of jij erbij zou passen!" roept, dan maak je het publiek niet bepaald warm voor die optie.
Ze weten al of ze een kandidaat sowieso niet willen, en verzinnen er later argumenten bij zoals bij Remi nu gebeurt inderdaad.
pi_202019127
Net als dat 'subtiele' 'vind je het zelf nog wel leuk?', 'ben je niet liever bij je familie?'
Na zo'n vraag kun je net zo goed gelijk naar huis
pi_202019195
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 20:31 schreef Maartel het volgende:
Net als dat 'subtiele' 'vind je het zelf nog wel leuk?', 'ben je niet liever bij je familie?'
Na zo'n vraag kun je net zo goed gelijk naar huis
Dat was inderdaad zo opvallend en ongemakkelijk. Heel typisch hoe het 'opgeven' door Natalia aan Chanel werd opgedrongen.
pi_202019199
Het zou me ergens ook niks verbazen als iedereen buiten de blonde dames al is uitgezocht op 'leuk genoeg voor tv maar 'er mankeert net iets aan waar we ze op kunnen afschrijven'' want t is natuurlijk niet écht de bedoeling dat het publiek dadelijk een jongen of donker meisje in K3 wil...
pi_202019213
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 20:37 schreef TeddyOliver het volgende:

[..]
Dat was inderdaad zo opvallend en ongemakkelijk. Heel typisch hoe het 'opgeven' door Natalia aan Chanel werd opgedrongen.
Ja heel naar. (Hier ook wel een beetje trauma want ik heb die ervaring in werk ook wel eens gehad.. 'ik heb t gevoel dat je het hier niet meer naar je zin hebt' 'uhm, nee???')
Dat en dat praatje bij Manou waren bijna een soort van gaslighten van 'we willlen dat je gaat maar we willen vooral dat jij denkt dat je dat zelf ook wilt'
pi_202019388
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 20:39 schreef Maartel het volgende:

[..]
Ja heel naar. (Hier ook wel een beetje trauma want ik heb die ervaring in werk ook wel eens gehad.. 'ik heb t gevoel dat je het hier niet meer naar je zin hebt' 'uhm, nee???')
Dat en dat praatje bij Manou waren bijna een soort van gaslighten van 'we willlen dat je gaat maar we willen vooral dat jij denkt dat je dat zelf ook wilt'
Ah ja, dat is zo naar en manipulatief inderdaad :(

Sowieso vond ik ze veel te streng voor Manou. Dat Dans van de Farao is denk ik één van de moeilijkste nummers die ze hebben met al die riffs die erin zitten. Ze hadden dat wel mee mogen nemen in de commentaren..
pi_202019441
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 20:54 schreef TeddyOliver het volgende:

[..]

Sowieso vond ik ze veel te streng voor Manou. Dat Dans van de Farao is denk ik één van de moeilijkste nummers die ze hebben met al die riffs die erin zitten. Ze hadden dat wel mee mogen nemen in de commentaren..
Hanne en Marthe waren betere jury geweest. in K2 zoekt mee waren ze helemaal blij toen Manou die hoge noot haalde.
pi_202019673
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 19:43 schreef bogtrotter het volgende:
Inmiddels ook weer bijna ZES JAAR GELEDEN
BOGTROTTER WELCOME BACK

Ik heb je posts hier gemist 🥺

Also helemaal mee eens. Het is veel duidelijker dit seizoen hoe rigged het allemaal is.
pi_202019730
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 20:38 schreef Maartel het volgende:
Het zou me ergens ook niks verbazen als iedereen buiten de blonde dames al is uitgezocht op 'leuk genoeg voor tv maar 'er mankeert net iets aan waar we ze op kunnen afschrijven'' want t is natuurlijk niet écht de bedoeling dat het publiek dadelijk een jongen of donker meisje in K3 wil...
Ja vreselijk naar, vooral ook als je ziet dat Hanne en Marthe duidelijk een andere mening hebben vs de jury.
pi_202019766
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 20:16 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]

Wat :D
Ik heb hier dus helemaal geen zin in. Wanneer treed K3 nou met andere artiesten op of zingen ze in het Engels? Nutteloos, alleen maar om odat ze weer extra dik er bovenop kunnen leggen bij de niet-K3 achtige kandidaten dat ze niet bij K3 passen.

[ Bericht 20% gewijzigd door Poedelpoes op 03-11-2021 22:00:12 ]
pi_202020685
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 21:20 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]
Ik heb hier dus helemaal geen zin in. Wanneer treed K3 nou met andere artiesten op of zingen ze in het Engels? Nutteloos, alleen maar om odat ze weer extra dik er bovenop kunnen leggen bij de niet-K3 achtige kandidaten dat ze niet bij K3 passen.
Het is vooral leuk voor de kandidaten zelf lijkt mij, optreden met een internationaal artiest terwijl je zelf net begint
pi_202020746
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 21:57 schreef Arlique het volgende:

[..]
Het is vooral leuk voor de kandidaten zelf lijkt mij, optreden met een internationaal artiest terwijl je zelf net begint
Da’s waar. En ergens is het ook wel goed om te zien wie zich verschuilt tijdens zo’n optreden en wie niet.

Vraag me dan wel af hoe ze dit gaan doen. ik neem aan dat de 8 kandidaten in duo’s met 1 artiest gaan zingen (waaronder James Blunt dus). Maar laten ze dan ook 2 door maar volgende week? Moeten die dan op stoel 1 en 2 zitten? En kunnen hun dan niet opschuiven? Lijkt me zo oneerlijk voor de andere als 1 maar op stoel 1 mag zitten. Er zullen deze aflevering maar 5 stoelen zijn.. die dan nog te verdelen zijn over 6 kandidaten… 🤔🤔🤔
pi_202020785
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2021 22:01 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]
Da’s waar. En ergens is het ook wel goed om te zien wie zich verschuilt tijdens zo’n optreden en wie niet.

Vraag me dan wel af hoe ze dit gaan doen. ik neem aan dat de 8 kandidaten in duo’s met 1 artiest gaan zingen (waaronder James Blunt dus). Maar laten ze dan ook 2 door maar volgende week? Moeten die dan op stoel 1 en 2 zitten? En kunnen hun dan niet opschuiven? Lijkt me zo oneerlijk voor de andere als 1 maar op stoel 1 mag zitten. Er zullen deze aflevering maar 5 stoelen zijn.. die dan nog te verdelen zijn over 6 kandidaten… 🤔🤔🤔
Wellicht hetzelfde als destijds met k3 zoekt k3. Ze treden eerst in groepjes op ( in dit geval duo's), 1 duo gaat meteen door naar de halve finale, de rest moet solo's voor de golden seats.
pi_202021416
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 20:54 schreef TeddyOliver het volgende:

[..]

Ja dat dat 'vals' was kwam op mij net zo over als het commentaar op Jodelee bij de audities 'dat jodelen zo niet gaat'. JOE ZE HEBBEN T NIET GESCHREVEN HE?
pi_202021467
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 22:03 schreef Arlique het volgende:

[..]
Wellicht hetzelfde als destijds met k3 zoekt k3. Ze treden eerst in groepjes op ( in dit geval duo's), 1 duo gaat meteen door naar de halve finale, de rest moet solo's voor de golden seats.
Ah dat was vorige keer ook zo messy. Want Lauren was toen altijd gelijk door dus kreeg nooit de kans om alleen eens een extra nummer te doen om te laten zien wat ze kon
pi_202021550
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 22:35 schreef Maartel het volgende:

[..]
Ah dat was vorige keer ook zo messy. Want Lauren was toen altijd gelijk door dus kreeg nooit de kans om alleen eens een extra nummer te doen om te laten zien wat ze kon
Als ze dit doen, zet dan tenminste de repetities online, zoveel optredens gemist toen...
pi_202021602
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 22:38 schreef Arlique het volgende:

[..]
Als ze dit doen, zet dan tenminste de repetities online, zoveel optredens gemist toen...
Dat deden ze toen wel! Er was nog een extreem tragische solo Eyo van Klaasje toen. Plus haar Banger Hart
pi_202021754
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 22:41 schreef Maartel het volgende:

[..]
Dat deden ze toen wel! Er was nog een extreem tragische solo Eyo van Klaasje toen. Plus haar Banger Hart
Oef willen we hier terug aan herrinert worden?
pi_202022087
Waarschijnlijk was ze die week in 1 keer door zodat we dit niet hoefden te zien :’)
pi_202022181
twitter
  woensdag 3 november 2021 @ 23:33:49 #141
449427 bogtrotter
pi_202022619
Blijft toch een gek principe, dat je de topfavoriet zo min mogelijk aan het werk ziet. Was volgens mij zo met Hanne en Klaasje en mogelijk Lauren vorige keer, inderdaad. Die hebben zelden een solo moeten opvoeren en daardoor zagen de kijkers Marthe vaker aan het werk, waardoor zij de favorietenrol van Lauren kon overnemen.
pi_202022731
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 23:33 schreef bogtrotter het volgende:
Blijft toch een gek principe, dat je de topfavoriet zo min mogelijk aan het werk ziet. Was volgens mij zo met Hanne en Klaasje en mogelijk Lauren vorige keer, inderdaad. Die hebben zelden een solo moeten opvoeren en daardoor zagen de kijkers Marthe vaker aan het werk, waardoor zij de favorietenrol van Lauren kon overnemen.
Het hielp Klaasje daarin wel, zij was er vaak alleen om mooi te zijn. Lauren heeft het inderdaad juist geschaad.

De strategische manier van groepjes maken heeft het ook op den duur verpest maar ook ergens het gewenste resultaat gebracht. Vraag me nog steeds af wat er zou was gebeurt als Jindra en Marthe door waren… ipv Lauren en Klaasje.
  donderdag 4 november 2021 @ 09:28:41 #143
449427 bogtrotter
pi_202024521
Voorstel voor Gert Verhulst die dit draadje ongetwijfeld meeleest: een volledig nieuwe groep met Amy, Remi en Demi.

Noem het mimimi ofzo, kan het mij wat schelen.
pi_202024658
Wie kregen die de vorige keer direct een vrijstelling met De Drie Biggetjes
En Klaasje had bijna geen tekst. Had ik toendertijd nog niet door.

donderdag 4 november 2021 @ 10:37:08 #145
449427 bogtrotter
pi_202025120
heeft er eigenlijk al iemand fucking kusjesdag gezongen deze wedstrijd of moet ik daar echt voor gaan protesteren
pi_202025328
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 10:37 schreef bogtrotter het volgende:
heeft er eigenlijk al iemand fucking kusjesdag gezongen deze wedstrijd of moet ik daar echt voor gaan protesteren
Ahahahaha nee ze vergeten dat nummer nog steeds. Tijdens de audities is Liefdeskapitein gelukkig wel vaker langs gekomen.
pi_202025341
Blijkbaar naast dat een dup met James Blunt gaan zingen, gaan dus Luca en Kato met Milow zingen. 🤔
  donderdag 4 november 2021 @ 11:07:50 #148
449427 bogtrotter
pi_202025416
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 11:01 schreef Poedelpoes het volgende:
Blijkbaar naast dat een dup met James Blunt gaan zingen, gaan dus Luca en Kato met Milow zingen. 🤔
Ik vroeg me al af in welke Vlaamse rioolput men ging zoeken om genoeg artiesten te vinden. Naast de internationale artiesten - waardeloos voor de wedstrijd maar toch een leuke ervaring - stond in K3 zoekt K3 ook een duo op het podium met... Koen fucking Wauters.

Waar we op moeten letten, net zoals vorige keer, is wie van de kandidaten er het kneuterigst uitziet naast een échte artiest. Dat zijn blijkbaar de kanshebbers. Als het je té goed afgaat, dan moet het al niet meer.
pi_202025461
https://www.facebook.com/vtm/videos/663209468417280/

Diede & Amy met jaap, geef het me, nu!
  donderdag 4 november 2021 @ 11:14:50 #150
449427 bogtrotter
pi_202025517
Dit is enkel de moeite als ze James Blunt een K3-nummertje in het Engels laten zingen.

Zou ook totaal waardeloos zijn als proef voor een wedstrijd, maar bewijst misschien dat die nummers een metamorfose kunnen ondergaan.

[ Bericht 13% gewijzigd door bogtrotter op 04-11-2021 11:16:20 (beetje beter verwoord) ]
pi_202025549
De andere artiesten zijn Natalia en Samantha?
  donderdag 4 november 2021 @ 11:19:47 #152
449427 bogtrotter
pi_202025582
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 11:10 schreef Arlique het volgende:
https://www.facebook.com/vtm/videos/663209468417280/

Diede & Amy met jaap, geef het me, nu!
Ik maak hieruit op dat Diede, Amy, Remi en Manou een boostje krijgen omdat zij een nummer gaan zingen dat sowieso al een duet is, waar sowieso al een tweede stem in voorkomt. Die gaan dus denk ik veel beter tot hun recht komen.
pi_202025698
Jup zoals het er nu uit ziet zijn Amy en Diede meteen door naar volgende week.
pi_202025708
Er zijn op dit moment meer Nederlanders dan Belgen in de race hé?
pi_202025734
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 11:29 schreef Poedelpoes het volgende:
Was na de audities al het geval.
  donderdag 4 november 2021 @ 11:37:43 #156
449427 bogtrotter
pi_202025795
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 11:29 schreef Poedelpoes het volgende:
Yep. En de vorige twee weken zijn er toevallig ook telkens 1 Vlaamse en 1 Nederlandse kandidaat afgevallen, dus het aandeel Nederlanders lijkt telkens groter te worden.

Enkel Amy, Kato en Remi zijn nog een Vlaamse kanshebber.
pi_202026371
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 11:37 schreef bogtrotter het volgende:

[..]
Yep. En de vorige twee weken zijn er toevallig ook telkens 1 Vlaamse en 1 Nederlandse kandidaat afgevallen, dus het aandeel Nederlanders lijkt telkens groter te worden.

Enkel Amy, Kato en Remi zijn nog een Vlaamse kanshebber.
Van deze 3 zie ik enkel Amy nog een (grote) kans hebben.
Kato gun ik het ook wel maar zie het niet gebeuren.
pi_202026553
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 12:32 schreef Million_Lights het volgende:

[..]
Van deze 3 zie ik enkel Amy nog een (grote) kans hebben.
Kato gun ik het ook wel maar zie het niet gebeuren.
Zou dat de reden zijn dat Amy zo populair is opeens, alle vlamingen hebben hun hoop op haar gevestigd
  Moderator donderdag 4 november 2021 @ 13:01:52 #159
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202026683
Met deze duos gaan Remi en Manou als laatste eindigen of niet? Die zitten wel op laatste 2 plekken vorige week.
pi_202026888
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 10:37 schreef bogtrotter het volgende:
Volgens mij gaat Celester aankomende zaterdag "Kusjesdag" zingen.

En Julia "Bij de politie" en Manou "Meiden van de brandweer". Zag het voorbijkomen op Instagram.
pi_202027119
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 13:21 schreef WatIkWil het volgende:

[..]
Volgens mij gaat Celester aankomende zaterdag "Kusjesdag" zingen.

En Julia "Bij de politie" en Manou "Meiden van de brandweer". Zag het voorbijkomen op Instagram.
https://communicatie.vtm.(...)-trio-in-k2-zoekt-k3
pi_202027173
quote:
Leuk, dank voor het delen!

Wel jammer dat Kato "Ushuaia" gaat zingen. Dat is echt een nummer om in je eentje te zingen imo. Ik vrees het ergste voor haar, maar ik wil het niet. Ik vond haar aan het begin niet zo leuk maar ze is inmiddels mijn favoriet. Ik gun het haar echt.
pi_202027210
Iemand in team K2 Zoekt K3 is geen julia fan geloof ik
pi_202027217
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 13:48 schreef Maartel het volgende:
Iemand in team K2 Zoekt K3 is geen julia fan geloof ik [ afbeelding ]
Why not?
pi_202027244
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 13:45 schreef WatIkWil het volgende:

[..]
Leuk, dank voor het delen!

Wel jammer dat Kato "Ushuaia" gaat zingen. Dat is echt een nummer om in je eentje te zingen imo. Ik vrees het ergste voor haar, maar ik wil het niet. Ik vond haar aan het begin niet zo leuk maar ze is inmiddels mijn favoriet. Ik gun het haar echt.
Misschien ligt het aan mij, maar kato heeft eerder ook play-o gedaan en ik vind ushuaia beetje zelfde soort nummer.
pi_202027283
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 13:51 schreef Maartel het volgende:
Nouja da's geen beste foto
Oh dat was me niet opgevallen _O- Ik keek er zo'n beetje algemeen naar en dacht: ziet er prima uit.

quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 13:52 schreef Arlique het volgende:

[..]
Misschien ligt het aan mij, maar kato heeft eerder ook play-o gedaan en ik vind ushuaia beetje zelfde soort nummer.
Ja vind je? Haar Play-O optreden vond ik juist goed. Play-O is voor mij meer een rocknummer, net als Superhero. Ushuaia valt voor mij niet in die categorie. Ik denk dat die hoge stukken beter in het gehoor liggen als je ze met z'n allen zingt. Maar misschien ben ik bevooroordeeld door die auditie van Nancy, die niet zo goed ging :@ Ben ook wel een beetje paranoïde omdat ik het gevoel heb dat ze Kato eruit willen mikken.
pi_202027326
quote:
Thanks voor de link! Ik vind de acts met die artiesten ook altijd cringe dus kijk daar niet per sé naar uit. Maar tof dat ze het tenminste combineren met de solo-optredens daarna, die er goed uitzien.

Manou ziet er top uit in die brandweer broek, ik herkende Diede niet en Luca heeft eindelijk een beetje de K3 look hier. Kato heeft weer een pittig nummer indd. (Ushuaia hEeEeE)
pi_202027431
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 14:00 schreef TeddyOliver het volgende:

[..]
Thanks voor de link! Ik vind de acts met die artiesten ook altijd cringe dus kijk daar niet per sé naar uit. Maar tof dat ze het tenminste combineren met de solo-optredens daarna, die er goed uitzien.

Manou ziet er top uit in die brandweer broek, ik herkende Diede niet en Luca heeft eindelijk een beetje de K3 look hier. Kato heeft weer een pittig nummer indd. (Ushuaia hEeEeE)
Ze willen dat Diede meer "power" laat zien en minder "lief". Denk dat ze met deze outfit/liedje dat willen bereiken :)
pi_202027501
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 14:00 schreef TeddyOliver het volgende:

[..]

Ja vind je? Hij heeft gewoon een broek en een C&A shirt aan.

Zo te zien hebben de frontrunners Amy en Julia weer alleen de originele pakjes aan? Jammer ik hoopte dat de anderen die het vorige week niet aan kregen deze week de kans kregen…

Ik voorspel geen hoge score’s voor Remi en Luca aangezien ze geen singles/redelijk onbekende nummers hebben gekregen…
pi_202027549
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 14:20 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

Zo te zien hebben de frontrunners Amy en Julia weer alleen de originele pakjes aan? Jammer ik hoopte dat de anderen die het vorige week niet aan kregen deze week de kans kregen…

Manou ook. Ze past zo in de clip van "Meiden van de brandweer". Behalve de staartjes dan, maar ik weet niet of een dergelijk kapsel haar zou flatteren, en Karen had ook geen staartjes.

Ben het wel met je eens dat Amy en Julia weer het best uit de verf lijken te komen.

pi_202027569
De trio optredens worden een snoozefest, niet?
pi_202028051
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 14:20 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]
Ja vind je? Hij heeft gewoon een broek en een C&A shirt aan.

Klopt maar het voelt dan toch wat 'frisser' en meer K3 dan de eerste twee weken. Maar komt waarschijnlijk omdat streepjes me gewoon aan Love Cruise doen denken, lol.
pi_202028892
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 11:14 schreef bogtrotter het volgende:
Dit is enkel de moeite als ze James Blunt een K3-nummertje in het Engels laten zingen.

Zou ook totaal waardeloos zijn als proef voor een wedstrijd, maar bewijst misschien dat die nummers een metamorfose kunnen ondergaan.
Dat is al bewezen in het derde seizoen van Liefde voor muziek.
pi_202029286
Als ik op de outfits zou moeten kijken wie ze in de spotlight willen zetten, zet ik mijn geld in op Amy en Julia (die natuurlijk ook de afgelopen afleveringen al genoeg vooruit zijn geschoven door het programma). Ze hebben allebei een K3-jurkje aan, al hoort die van Borst Vooruit niet echt bij dat nummer, maar dat nummer had vgm ook geen standaard outfitje, dus dat ze dan alsnog het Kusjessoldaten-jurkje aankrijgt vind ik wel typisch.
En misschien heeft Kato ook het Ushuaia-jurkje aan, maar dat is met die paraplu's moeilijk te zien.

Manou mag dan wel een outfit aanhebben die technisch gezien in de clip zat, maar daarin zat ook dit jurkje, die vind ik dan voor zo'n liveshow toch wat leuker.

Wat ik jammer vind, want ik vind Manou wel leuk, maar ze lijkt niet de beste nummers and stagings te krijgen.
pi_202029346
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 16:49 schreef Danawinter het volgende:

En misschien heeft Kato ook het Ushuaia-jurkje aan, maar dat is met die paraplu's moeilijk te zien.

Op Twitter las ik dat Kato inderdaad het Ushuaia-jurkje draagt. Natuurlijk is dat alsnog een stuk minder indrukwekkend dan de outfits van Amy en Julia.. Erg jammer dat ze die twee zo voortrekken t.o.v. Kato.

Verder: Kristel O+
pi_202029361
quote:
Als ik op de outfits zou moeten kijken wie ze in de spotlight willen zetten, zet ik mijn geld in op Amy en Julia (die natuurlijk ook de afgelopen afleveringen al genoeg vooruit zijn geschoven door het programma). Ze hebben allebei een K3-jurkje aan, al hoort die van Borst Vooruit niet echt bij dat nummer, maar dat nummer had vgm ook geen standaard outfitje, dus dat ze dan alsnog het Kusjessoldaten-jurkje aankrijgt vind ik wel typisch.

Manou mag dan wel een outfit aanhebben die technisch gezien in de clip zat, maar daarin zat ook dit jurkje, die vind ik dan voor zo'n liveshow toch wat leuker.

[ afbeelding ]

Wat ik jammer vind, want ik vind Manou wel leuk, maar ze lijkt niet de beste nummers and stagings te krijgen.
Manou is ook wel diegene waarvan ik denk "ahja zij is er ook nog".
  donderdag 4 november 2021 @ 16:57:04 #178
449427 bogtrotter
pi_202029386
Als er dan toch teksten aangepast worden voor de jongens, kunnen ze dan meteen ook iets doen aan "Bij de politie"? Dat zinnetje "net als Amerika" doet me echt altijd grimassen.

Staat als een tang op een varken. Ongelofelijk ongemakkelijk. Copaganda tot daar aan toe, maar dan nog copaganda waar je jezelf opzettelijk vergelijkt met de Amerikaanse politie??? Heb ik altijd té slecht voor woorden gevonden.

Sowieso gewoon een kutnummer.. "Mensen juichen je toe, bij de politie"? Euhhh... nee, is niet zo, gaat nooit zo zijn, en maar goed zo. "Waar krijg je een medaille opgespeld"? Euhh, bij eender welke mooie prestatie? Wat??
pi_202029457
quote:
Manou had bij Dans Van De Farao dan wel weer de volledige outfit (maar na die opmerkingen van 'wil je wel zo ver weg zijn van je familie?' is zij echt kannonnenvoer hier)
  donderdag 4 november 2021 @ 17:18:07 #180
449427 bogtrotter
pi_202029655
quote:
Ik maak hieruit op dat Diede, Amy, Remi en Manou een boostje krijgen omdat zij een nummer gaan zingen dat sowieso al een duet is, waar sowieso al een tweede stem in voorkomt. Die gaan dus denk ik veel beter tot hun recht komen.
Schijtmuziek of niet, daar bovenop zijn het ook nog eens twee duetten in het Nederlands - dat is dus nog enigszins relevant voor K3, in tegenstelling tot de rest.

Om nogmaals terug te grijpen naar het beste programma dat ooit uitgezonden werd op tv, in K3 zoekt K3 waren het grootste deel van die duetten op z'n minst nog uptempo-nummers met een beetje pit en leven. Helaas!
pi_202029666
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 17:03 schreef Maartel het volgende:

[..]
Manou had bij Dans Van De Farao dan wel weer de volledige outfit (maar na die opmerkingen van 'wil je wel zo ver weg zijn van je familie?' is zij echt kannonnenvoer hier)
Ben bang dat zij eruit ligt, kijk eens naar deze foto, helemaal rechtsboven zie je dat gele van manou haar pakje en dat is stoel 5, minimaal amy moet nog. denk niet dat manou 2x een golden ticket krijgt.

https://cdn.uc.assets.pre(...)x1200/-/format/auto/
pi_202031511
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 17:18 schreef Arlique het volgende:

[..]
Ben bang dat zij eruit ligt, kijk eens naar deze foto, helemaal rechtsboven zie je dat gele van manou haar pakje en dat is stoel 5, minimaal amy moet nog. denk niet dat manou 2x een golden ticket krijgt.

Wow, lekker slordig wel dit.
Maar ja 't zat er wel aan te komen
pi_202032110
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 17:18 schreef Arlique het volgende:

[..]

Nope zie ik ook niet gebeuren
pi_202032804
Oké, dus Manou gaat eruit. En wie zijn de andere twee volgens jullie? Remi en Kato? Ik mag hopen dat ze Kato zullen redden, maar ik vrees het ergste.
pi_202032988
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 20:05 schreef WatIkWil het volgende:
Oké, dus Manou gaat eruit. En wie zijn de andere twee volgens jullie? Remi en Kato? Ik mag hopen dat ze Kato zullen redden, maar ik vrees het ergste.
mijn gok is remi, manou & luca, luca heeft echt een slecht nummer. Maar H&M redden hem denk ik dan.
pi_202033149
Ik denk dat de tijd het hardst gekomen is voor Manou, Remi en Kato. Heel misschien Celester.
De rest voelt allemaal nog als potentieel finalemateriaal
pi_202033616
Ja, misschien wordt het zoiets:

Volgende keer: Remi en Manou eruit.
Halve finale: Celester en Kato eruit (en Diede/Luca).
Finale: Diede, Luca, Amy, en Julia.
En Julia wint dan.

Ik denk dat ze Luca sowieso in de finale willen hebben. Diede presteert natuurlijk veel beter, maar de productie vindt het geen probleem om kwalitatief goede kandidaten eruit te gooien, kijk maar naar Babette.
pi_202035301
Valt te zien aan wie Gordon deze week zijn 100 punten geeft he.
pi_202038791
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 21:36 schreef Million_Lights het volgende:
Valt te zien aan wie Gordon deze week zijn 100 punten geeft he.
Inderdaad! Hij kan nog wel eens voor de productie roet in het eten gooien… maar goed zijn zullen er ook wel voor zorgen dat sowieso Amy en Julia de finale halen.
pi_202040574
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 01:27 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]
Inderdaad! Hij kan nog wel eens voor de productie roet in het eten gooien… maar goed zijn zullen er ook wel voor zorgen dat sowieso Amy en Julia de finale halen.
Aangezien Amy Samantha's favoriet is vermoed ik dat zij haar wel hoge punten blijft geven.
Kato krijgt dan weer hoge punten van Ingeborg.
Luca en Celester van Gordon?
Natalia lijkt me nog geen voorkeur te hebben.
Gert... Amy en Julia?
pi_202040783
Ik vroeg me al af in hoeverre die jurypunten 'oprecht' zijn maar realiseerde me van de week pas dat aangezien het publiek pas stemt na het jurycommentaar (dus beinvloed) maar we de punten van de jury ook pas hierna zien het heel goed zou kunnen dat de jurypunten worden afgestemd op de score van het publiek die inmiddels binnen is.
(Zie o.a. Chanel die slecht commentaar kreeg, slechte publieksscore en ineens 70+ van de jury??)
pi_202040842
Eigenlijk zou de jury eerst punten moeten geven voor ze hun commentaar geven.
Zo had Gordon 2 weken geleden niet geweten dat Natalia en Samantha niet zo onder de indruk waren van Luca en daardoor zijn punten op 100 gezet.
Vorige week had hij waarschijnlijk de smaak te pakken...

[ Bericht 10% gewijzigd door Million_Lights op 05-11-2021 10:32:40 ]
pi_202044205
Jup lijkt me ook wel dat die punten gebaseerd zijn op wat het publiek zegt. We weten natuurlijk niet hoeveel stem tijd er tussen zit… bij de audities mocht je tijdens het hele optreden stemmen.
pi_202044214
Wat vinden we trouwens van die dans videos op het vtm tiktok account?

Vind zo tot nu toe allemaal cringy en niet goed gezongen…😬
pi_202044973
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 15:01 schreef Poedelpoes het volgende:

Ja is allemaal vrij slecht, vraag me af wanneer deze opgenomen zijn. Geluid staat sowieso veel te hard, waardoor je eigenlijk meteen denkt dat het slecht gezongen is...

Oh en die Amy-army, wordt nu wel echt vervelend, onder elk filmpje "WAAR IS AMY"..zucht
pi_202047065
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 15:01 schreef Poedelpoes het volgende:

Ik heb ook het gevoel dat ze de ochtend na een studioshow ofzo zijn opgenomen. Iedereen lijkt uitgeput, haha
pi_202047117
twitter

_O- _O- Deze tweet slaat de spijker op z'n kop
pi_202047144
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 19:05 schreef TeddyOliver het volgende:

[..]
Ik heb ook het gevoel dat ze de ochtend na een studioshow ofzo zijn opgenomen. Iedereen lijkt uitgeput, haha
Zou goed kunnen. Dat belooft wat.. Als ze na één studioshow al zo uitgeput zijn, hoe gaat dat dan met 3 shows op een dag + interviews, tv-opnames, repetities enzovoorts? Je moet in een behoorlijk goede conditie zijn om het K3-schema vol te houden.
pi_202047994
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 16:08 schreef Arlique het volgende:

[..]

Oh en die Amy-army, wordt nu wel echt vervelend, onder elk filmpje "WAAR IS AMY"..zucht
Ik hoop dat ze haar filmpje nooit uploaden tbh 💀
  Moderator vrijdag 5 november 2021 @ 20:11:17 #200
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202048043
twitter

Autotune bij SBS6 ?
pi_202049502
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2021 20:11 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Autotune bij SBS6 ?
Jup, was heel duidelijk bij de SBS uitzending. Lees nu dat er bij de studio show ook erg geauto-tuned wordt in tegenstelling tot de Vlaamse uitzending.
pi_202049507
Gert en z’n zoon Viktor waren et bij Masked Singer trouwens hahaha
pi_202049620
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 21:58 schreef Poedelpoes het volgende:
Gert en z’n zoon Viktor waren et bij Masked Singer trouwens hahaha
Gert haal met 1 optreden bij de masked singer meer kijkcijfers dan alle uitzendingen van k2zoektk3 op sbs bij elkaar
pi_202049767
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 21:58 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]
Jup, was heel duidelijk bij de SBS uitzending. Lees nu dat er bij de studio show ook erg geauto-tuned wordt in tegenstelling tot de Vlaamse uitzending.
Lijkt me sterk dat er wat dit betreft een opzettelijk verschil is tussen de uitzendingen op VTM en SBS6. Het is dat ik nu even andere en zinnigere dingen heb te doen, maar ik zou bijna de audio van beide uitzendingen eens in mijn audio editor laden en dan de frequentiespectra vergelijken.
pi_202050179
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 22:22 schreef Riparius het volgende:

[..]
Lijkt me sterk dat er wat dit betreft een opzettelijk verschil is tussen de uitzendingen op VTM en SBS6. Het is dat ik nu even andere en zinnigere dingen heb te doen, maar ik zou bijna de audio van beide uitzendingen eens in mijn audio editor laden en dan de frequentiespectra vergelijken.
Bij Amy's auditie was het zeer duidelijk te horen, en ook Julia's Parels was opeens niet meer vals op SBS6. Ik heb geen audio editors tot mijn beschikking maar ik weet helemaal zeker dat er een verschil is tussen VTM en SBS6.
pi_202050310
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 23:03 schreef WatIkWil het volgende:

[..]
Bij Amy's auditie was het zeer duidelijk te horen, en ook Julia's Parels was opeens niet meer vals op SBS6. Ik heb geen audio editors tot mijn beschikking maar ik weet helemaal zeker dat er een verschil is tussen VTM en SBS6.
Ik denk echt dat dit verbeelding is. Audiovisueel materiaal op sociale media wordt heel vaak gemanipuleerd door mensen die een bepaalde agenda hebben of gewoon desinformatie willen verspreiden. Het kan best zijn dat jij denkt een verschil te hebben gehoord bijvoorbeeld doordat je de VTM uitzending op je computer hebt bekeken en de SBS uitzending via je TV.
pi_202050728
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 23:16 schreef Riparius het volgende:

[..]
Ik denk echt dat dit verbeelding is. Audiovisueel materiaal op sociale media wordt heel vaak gemanipuleerd door mensen die een bepaalde agenda hebben of gewoon desinformatie willen verspreiden. Het kan best zijn dat jij denkt een verschil te hebben gehoord bijvoorbeeld doordat je de VTM uitzending op je computer hebt bekeken en de SBS uitzending via je TV.
Is dat filmpje over Amy dat Momo vandaag deelde dan gemanipuleerd, denk je? Ik heb verder geen bewijs dat het geluid bij VTM en SBS heel anders is, want ik heb niet allebei de filmpjes hier en ik heb sowieso geen tijd om een compilatie ervan te maken. Kan best dat het verschil er dus niet is, maar ik meende het wel gehoord te hebben.

Het meest kwalijke is natuurlijk het feit dat ze in de studioshow zelf ook steeds meer hebben lopen autotunen bij sommige kandidaten, en bij anderen niet ;(
  zaterdag 6 november 2021 @ 11:41:04 #208
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_202053821
twitter

Damn. :{

Veel succes met de negen shows per weekend.
pi_202055716
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2021 11:41 schreef Eightyone het volgende:
[ tweet ]

Ja jezus hier hebben ze ze hele week om geschreeuwd?

Vind het haar wel leuk doen, alleen die stem is gewoon niet wauw.
pi_202055944
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2021 11:41 schreef Eightyone het volgende:
[ tweet ]

Ik vind die van Amy dan nog de beste van die er al gepost zijn, maar het niveau ligt niet hoog.

Ik vraag me zo af, mocht zij het worden, of ze lang in K3 blijft of niet. Ik las ergens dat Hanne en Marthe een 10-jaar contract wilden verzinnen als ze bang zijn dat de nieuwe snel zal vertrekken. Zie het ze nog doen ook :')
pi_202055998
https://www.instagram.com/tv/CV7bosRI0hF/?utm_medium=copy_link

SPOILER
vallen dus af?
pi_202056315
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 15:07 schreef WatIkWil het volgende:
https://www.instagram.com/tv/CV7bosRI0hF/?utm_medium=copy_link

SPOILER
vallen dus af?
Het zou me totaal niet verbazen
pi_202056378
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 15:32 schreef Maartel het volgende:

[..]
hmm, had toch echt gedacht dat Remi zou afvallen, met 2 mannen in de halve finale, ik wil niet complot denken maar willen ze perse 1 man in de finale hebben dan..
pi_202056489
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 15:32 schreef Maartel het volgende:

[..]
Mij ook niet, maar ik vind het wel dom van Ingeborg dat ze dat filmpje nu al geplaatst heeft. Ik krijg flashbacks van die selfie van Koen Wauters met HKM in 2015.

quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 15:39 schreef Arlique het volgende:

[..]
hmm, had toch echt gedacht dat Remi zou afvallen, met 2 mannen in de halve finale, ik wil niet complot denken maar willen ze perse 1 man in de finale hebben dan..
Denk het wel ja. Denk dat ze Luca sowieso in de finale willen hebben.

Maar ik had ook verwacht dat Remi deze keer zou afvallen en
SPOILER
gered zou worden met een golden ticket.
pi_202056982
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 15:39 schreef Arlique het volgende:

[..]
Oh dat sowieso.
pi_202058946
Ik begin een beetje interesse te verliezen in de studioshows… hoe zit dat bij jullie?

Vind het heerlijk om op twitter het programma te bashen en zit elke week klaar… maar it’s not the same als in 2015.
pi_202059075
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2021 19:17 schreef Poedelpoes het volgende:
Ik begin een beetje interesse te verliezen in de studioshows… hoe zit dat bij jullie?

Vind het heerlijk om op twitter het programma te bashen en zit elke week klaar… maar it’s not the same als in 2015.
ik keek toen eigenlijk nog niet zoveel naar social media...vroeger was alles beter.
  Moderator zaterdag 6 november 2021 @ 19:40:30 #218
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202059153
Hopelijk kan ik kijken vanuit Nederland weer gewoon
pi_202059195
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 19:40 schreef Momo het volgende:
Hopelijk kan ik kijken vanuit Nederland weer gewoon
Ja ik hoop het ook 💀
  zaterdag 6 november 2021 @ 19:50:47 #220
449427 bogtrotter
pi_202059259
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2021 19:17 schreef Poedelpoes het volgende:
Altijd een beetje lastig als je de 'doorgestoken kaart' denkt te hebben gespot. Een verrassing zou mooi zijn.
  Moderator zaterdag 6 november 2021 @ 19:52:00 #221
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202059270
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 19:50 schreef bogtrotter het volgende:

[..]
Altijd een beetje lastig als je de 'doorgestoken kaart' denkt te hebben gespot. Een verrassing zou mooi zijn.
Heb nog steeds wel een beetje hoop dat het Julia wordt.
  Moderator zaterdag 6 november 2021 @ 19:57:29 #222
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202059315
Ik kan kijken :)
  zaterdag 6 november 2021 @ 20:19:37 #223
449427 bogtrotter
pi_202059652
Kato zingt Ushuaia, en moet het héél erg redden met haar eigen stem. Geen andere stemmen om het op te vangen. Moeilijk lied, maar ze houdt het (mijn inziens) wel de hele tijd vol.
  Moderator zaterdag 6 november 2021 @ 20:20:52 #224
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202059684
Nog steeds jammer dat ze de mensen laten stemmen na commentaar jury, die is niet zo positief.
pi_202059777
Nou R.I.P. Kato he

En geen commentaar op het optreden met Milow?
  zaterdag 6 november 2021 @ 20:29:00 #226
449427 bogtrotter
pi_202059858
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 20:26 schreef Poedelpoes het volgende:
Nou R.I.P. Kato he

En geen commentaar op het optreden met Milow?
Valt eigenlijk ook weinig op te zeggen, toch?

De jury liet het gelukkig wel merken dat het nummer inderdaad geen cadeau was. Of dat het publiek milder maakt, dat niet.

Heel benieuwd om de vrienden en familie van de andere kandidaten te zien. Vooral om te ontdekken wie er geen "goh ja je zou het niet denken he, het is niet de typische keuze, he, je zou er niet voor kiezen, hé"-verhaaltje komen doen.
  zaterdag 6 november 2021 @ 20:35:14 #227
449427 bogtrotter
pi_202060001
Luca krijgt vorige week te horen dat de act een beetje een fout gay-gehalte heeft... Wat doen we daarmee?

Oh, we kleden hem aan als matroosje en laten hem "DIEP DIEP DIEP" roepen? Is dat iets?
  Moderator zaterdag 6 november 2021 @ 20:37:40 #228
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_202060038
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 20:35 schreef bogtrotter het volgende:
Luca krijgt vorige week te horen dat de act een beetje een fout gay-gehalte heeft... Wat doen we daarmee?

Oh, we kleden hem aan als matroosje en laten hem "DIEP DIEP DIEP" roepen? Is dat iets?
_O-
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
  Moderator zaterdag 6 november 2021 @ 20:38:06 #229
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_202060044
LAAT ZE DAN EENS SAMEN ZINGEN!
  zaterdag 6 november 2021 @ 20:40:00 #230
449427 bogtrotter
pi_202060058
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2021 20:38 schreef Meke het volgende:
LAAT ZE DAN EENS SAMEN ZINGEN!
Ja, jezus, dat is telkens maar teasen om ervoor te zorgen dat we blijven kijken naar de aflevering waarin er EINDELIJK iets nuttigs gebeurt.
  Moderator zaterdag 6 november 2021 @ 20:41:15 #231
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202060079
Ik vind Luca ook wel echt heel leuk over komen, en hij zingt en danst als 1 van de beste. Ook na Amy de meeste volgers op social media.
  Moderator zaterdag 6 november 2021 @ 20:41:34 #232
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202060089
Hier is het kanonnenvoer
  Moderator zaterdag 6 november 2021 @ 20:44:50 #233
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202060154
Manou heeft wel echt een fijne stem zo
  zaterdag 6 november 2021 @ 20:47:47 #234
449427 bogtrotter
pi_202060227
Vond Manou hier ook echt héél goed. Een vrouwenstem is ook veel nuttiger hier om in duet te gaan met deze bordkartonnen man.
  Moderator zaterdag 6 november 2021 @ 20:52:06 #235
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_202060330
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 20:40 schreef bogtrotter het volgende:

[..]
Ja, jezus, dat is telkens maar teasen om ervoor te zorgen dat we blijven kijken naar de aflevering waarin er EINDELIJK iets nuttigs gebeurt.
🙄🙄🙄🙄
  zaterdag 6 november 2021 @ 20:53:43 #236
449427 bogtrotter
pi_202060362
Ook hier vond ik Manou weer héél goed? Ik snap wel wat Hanne en Marthe zeggen in haar te zien. Ik zie haar ook echt graag bezig. Gewoon een mooi meisje natuurlijk, en die brandweeroutfit, euhh, ja, voor mij werkt dat wel om een vuurtje aan te wakkeren.
pi_202060388
Ja op basis van dit optreden snap ik nog niet helemaal wat ze op die foto op stoel 5 deed..
pi_202060438
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 20:55 schreef Maartel het volgende:
Ja op basis van dit optreden snap ik nog niet helemaal wat ze op die foto op stoel 5 deed..
tot nu toe ben ik het persoonlijk niet eens met de jury haha. Ik vond Kato beter dan Luca. Manou vond ik ook niet heel erg goed ha...
pi_202060448
quote:
Ja, wellicht dat de rest van de optredens nóg beter zijn, maar ik gok toch eerder dat de hype-trein die altijd Amy en Julia veel punten geven ervoor zorgt dat ze op die stoel komt.
  zaterdag 6 november 2021 @ 21:02:12 #240
449427 bogtrotter
pi_202060512
quote:
Misschien dan toch een foto van een generale repetitie...?
  Moderator zaterdag 6 november 2021 @ 21:02:41 #241
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202060522
Dit zijn hoge cijfers hoor of Luca en Kato moeten op de laatste plaatsen blijven.
  Moderator zaterdag 6 november 2021 @ 21:03:31 #242
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202060546
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 21:02 schreef bogtrotter het volgende:

[..]
Dat kan ook :Y
  Moderator zaterdag 6 november 2021 @ 21:03:32 #243
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_202060547
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 21:02 schreef bogtrotter het volgende:

[..]
Zou ook wel logischer zijn zodat dit soort dingen niet gebeuren.

En dan is Kato bij deze dus ook weg :P
pi_202060618
Tenzij "it's not the end" slaat op een gouden ticket?
  zaterdag 6 november 2021 @ 21:08:15 #245
449427 bogtrotter
pi_202060653
ALS JE WIL DAT DIE JONGEN ZICH ALS K3 LAAT ZIEN, GEEF DIE JONGEN DAN TOCH EENS EEN K3-NUMMER, WAT IS DIT
  Moderator zaterdag 6 november 2021 @ 21:11:27 #246
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_202060748
Nou laat het publiek nu nog maar eens stemmen
  zaterdag 6 november 2021 @ 21:12:58 #247
449427 bogtrotter
pi_202060803
"Oh, het is te musical!"

Geef die jongen dan andere nummers! In "Smoorverliefd" moest hij een typetje spelen (met volledig aangepaste teksten), en nu wéér een verhaaltje. Paradoxaal genoeg was de ene keer dat Remi een ééécht K3-nummer mocht zingen... vorige week, in de musical-aflevering.
  Moderator zaterdag 6 november 2021 @ 21:13:23 #248
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202060815
Ze zijn wel heel hard voor Remi vind ik.
pi_202060884
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 21:13 schreef Momo het volgende:
Ze zijn wel heel hard voor Remi vind ik.
Ja dit was gewoon 'ga maar naar huis'-commentaar. Dat komt niet meer goed
  Moderator zaterdag 6 november 2021 @ 21:16:36 #250
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_202060918
Oei Julia
  Moderator zaterdag 6 november 2021 @ 21:17:06 #251
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_202060932
Ook oei Celester
  zaterdag 6 november 2021 @ 21:25:05 #252
449427 bogtrotter
pi_202061176
Daar zit het 'm dus in: maakt niet uit hoe goed je als performer bent, of hoe leuk ik je vind - als je Kusjesdag mag zingen dan vind ik je sowieso leuk.
  zaterdag 6 november 2021 @ 21:25:55 #253
449427 bogtrotter
pi_202061193
FUCKING KUSJESDAG!!!!
pi_202061423
Tooske en Kürt zijn eigenlijk best een leuk presentatie duo
pi_202061462
MAAR GUYS VOLGENDE WEEK GAAN ZE ZINGEN MET HANNE EN MARTHE!!!!
  Moderator zaterdag 6 november 2021 @ 21:36:11 #256
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202061542
Remi en Kato lijkt mij redelijk zeker dat ze bij de laatste 3 zitten met Julia, Diede en Amy die nog moeten zingen.
  Moderator zaterdag 6 november 2021 @ 21:38:35 #257
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202061612
Julia flapt er wel alles uit :D
  zaterdag 6 november 2021 @ 21:39:54 #258
449427 bogtrotter
pi_202061646
Enfin. Julia, Amy en Diede moeten nog zingen, dus dat betekent dat Remi, Kato én Manou van de stoelen moeten gaan. Manou kreeg vorige week al een golden ticket, maar goed, dat blijft denk ik wel gewoon het concept? Lijkt me heel kut om Remi met zo'n botte commentaar naar huis te sturen, maar om hem nog een week bij te houden gewoon voor 't uitstel van executie, dat heeft ook geen zin. Kato kreeg een heel verhaaltje over haar andere muziek in het filmpje, dat wordt het ook niet. Heel vreemd.
pi_202061661
Ik ben succesvol gehersenspoeld door het programma, team Julia.
pi_202061675
Waarom mocht Manou niet achterop de brandweerwagen binnenkomen ;(
pi_202061677
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 21:39 schreef bogtrotter het volgende:
Enfin. Julia, Amy en Diede moeten nog zingen, dus dat betekent dat Remi, Kato én Manou van de stoelen moeten gaan. Manou kreeg vorige week al een golden ticket, maar goed, dat blijft denk ik wel gewoon het concept? Lijkt me heel kut om Remi met zo'n botte commentaar naar huis te sturen, maar om hem nog een week bij te houden gewoon voor 't uitstel van executie, dat heeft ook geen zin. Kato kreeg een heel verhaaltje over haar andere muziek in het filmpje, dat wordt het ook niet. Heel vreemd.
Haha ja dat laatste is net zo'n red flag als toen ze met Dirk begonnen over zijn podcast :')
  zaterdag 6 november 2021 @ 21:41:51 #262
449427 bogtrotter
pi_202061680
GODVERDOMME DIT NUMMER IS VERSCHRIKKELIJK.

Kinderen juichen je naam? GEEN ENKEL KIND KENT DE NAAM VAN EEN WILLEKEURIGE FLIK
  zaterdag 6 november 2021 @ 21:44:20 #263
449427 bogtrotter
pi_202061739
nee wacht ik herinner me plots dat ik karrepaardje ook echt een lege doos vond, terwijl iedereen ook wild voor haar liep. njaaa ik snap gewoon niet wat er van de blonde in k3 verwacht wordt denk ik.
  Moderator zaterdag 6 november 2021 @ 21:46:02 #264
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202061779
Volgende keer maar 3 stoelen dus?
  zaterdag 6 november 2021 @ 22:00:02 #265
449427 bogtrotter
pi_202062078
jezus christus wat ga je kritiek hebben op diede haar breath control?? dat is dan toch gewoon iets zeggen omdat je iets moet zeggen.
  Moderator zaterdag 6 november 2021 @ 22:01:58 #266
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202062118
Toevallig Amy als laatste wel
pi_202062119
Oke die foto was dus geen generale...
  zaterdag 6 november 2021 @ 22:02:40 #268
449427 bogtrotter
pi_202062129
ingeborg icoon
pi_202062190
Ja ik ben ook wel om we gaan weer een chaotic blonde in K3 krijgen.

Nog liever Amy maar Julia mag ook wel.
pi_202062196
Jezus wat was Diede goed!
pi_202062202
Ik vind Ster altijd zo’n vreselijk egocentrisch nummer, toen Hanne het moet zingen was het wel minder maar het is zo té. Helemaal niet K3.
  Moderator zaterdag 6 november 2021 @ 22:14:14 #272
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202062347
Dit is vocaal niet erg goed toch?
  zaterdag 6 november 2021 @ 22:14:38 #273
449427 bogtrotter
pi_202062352
drie keer raden of er uberhaupt iemand zegt dat het kattenvals is
pi_202062360
:')
De autotune had er ook geen zin meer in
  Moderator zaterdag 6 november 2021 @ 22:15:33 #275
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202062368
Dit is geen voldoende waard hoor. Was gewoon vals soms.
  Moderator zaterdag 6 november 2021 @ 22:17:02 #276
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202062395
Nog zo hoog....
  zaterdag 6 november 2021 @ 22:17:08 #277
449427 bogtrotter
pi_202062396
Ze hebben het volgens mij echt speciaal voor mij gedaan om deze week eigenlijk alleen maar kutnummers te zingen... maar toch OOK EINDELIJK FUCKING KUSJESDAG
  zaterdag 6 november 2021 @ 22:17:20 #278
449427 bogtrotter
pi_202062403
ja jezus christus fuck eens off met dit
pi_202062413
wtf deze scores
  Moderator zaterdag 6 november 2021 @ 22:18:27 #280
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202062422
Manou was veel beter deze week.
pi_202062476
Als Manou eruitgaat terwijl ze haar beste optreden tot nu toe gegeven heeft, zou dat wel echt zuur zijn
pi_202062483
Amy's auditie was al vals. Ze is gewoon the chosen one voor de finale.
  Moderator zaterdag 6 november 2021 @ 22:22:33 #284
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202062542
Remi verrassend
  zaterdag 6 november 2021 @ 22:25:43 #285
449427 bogtrotter
pi_202062613
Ik vind dit eigenlijk heel goed, maar had wél gehoopt dat Hanne nét iets feller uit de hoek was gekomen... Like ... read Gordon to filth girl
  Moderator zaterdag 6 november 2021 @ 22:26:04 #286
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202062618
20 november weer, dan loopt Nederland voor op 19 november?
pi_202062619
Wow Gert is not amused met die keuze van Hanne en Marthe.
pi_202062627
Remi is echt gewoon door want: jongen.
Tevens weinig risico dat ie beter staat tussen K2 dan Amy en Julia
  zaterdag 6 november 2021 @ 22:26:46 #289
449427 bogtrotter
pi_202062637
En dat heb je dan wél altijd op het einde, dat de winnaar van het Golden Ticket even bij Hanne en Marthe mag staan - en nja, dan vond ik het nog best een leuk zicht met z'n drie. De kleurtjes gingen toevallig ook weer heel mooi samen.
  zaterdag 6 november 2021 @ 22:30:22 #290
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_202062756
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 21:44 schreef bogtrotter het volgende:
nee wacht ik herinner me plots dat ik karrepaardje ook echt een lege doos vond, terwijl iedereen ook wild voor haar liep. njaaa ik snap gewoon niet wat er van de blonde in k3 verwacht wordt denk ik.
De mooie meid die de brooddozen en dekbedden verkoopt. De andere twee moeten de vocale kar trekken.

Maar ik vermoed bij Julia wel meer pit en persoonlijkheid dan bij Klaasje. Afgezien van ogen en haarkleur vind ik ze wel echt anders overkomen.
pi_202062835
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 22:30 schreef Eightyone het volgende:

[..]
De mooie meid die de brooddozen en dekbedden verkoopt. De andere twee moeten de vocale kar trekken.

Maar ik vermoed bij Julia wel meer pit en persoonlijkheid dan bij Klaasje. Afgezien van ogen en haarkleur vind ik ze wel echt anders overkomen.
Ben bang dat ze wel voor meer heibel gaat zorgen
  zaterdag 6 november 2021 @ 22:34:14 #292
449427 bogtrotter
pi_202062845
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 22:33 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]
Top. Burn the whole thing down!
pi_202062863
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 22:26 schreef Momo het volgende:
20 november weer, dan loopt Nederland voor op 19 november?
Wij krijgen op een gegeven moment twee aflevering in 2 dagen. Halve finale op vrijdag en dan live samen met belgie de finale op zaterdag.
pi_202062887
Ben heeeeeul benieuwd wat volgende week gaat gebeuren jongens en mensjes xoxo
pi_202062892
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 22:33 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]
Ja qua persoonlijkheid is t meer de nieuwe Josje denk ik
pi_202062896
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 22:34 schreef bogtrotter het volgende:

[..]
Top. Burn the whole thing down!
Muahahaha
  zaterdag 6 november 2021 @ 22:38:31 #297
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_202062941
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 22:36 schreef Maartel het volgende:

[..]
Wat minder dubieus. Gulden middenweg, gok ik.
pi_202062943
Ik ben echt ontdaan door deze uitslag. Ik zag het helemaal zitten met Kato, en Manou heeft het ook supergoed gedaan. Kato, Remi & Manou zijn de meest oprechte kandidaten in mijn ogen.

Hanne & Marthe waren ook flink ontdaan zo te zien. Wat zal ze zo kwaad/verdrietig hebben gemaakt?
Het kan best zijn dat er 2/3 kandidaten elke keer doorgaan die zij totaal niet zien zitten,
pi_202062998
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 22:36 schreef Maartel het volgende:

[..]
Ja, het is echt weer een oerstomme keuze om voor Julia te gaan. Daar krijgen ze nog een hoop last mee (en ze zingt onprettig). Maar natuurlijk past ze er goed bij, want ze is immers een Josje-Klaasje hybride en ze is sexy.

Ik heb echt mega heimwee naar Kathleen, en zelfs naar Josje, want die kon tenminste zingen en dansen. Klaasje klinkt voor mij echt als nagels over een schoolbord en haar uiterlijk is ook absoluut mijn smaak niet.
pi_202063010
Ik gok dat Hanne en Marthe sowieso vrij weinig zelf te zeggen hebben, terwijl ze wel uiteindelijk met diegene moeten werken. Dan zou ik ook emotioneel worden
pi_202063086
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 22:41 schreef Maartel het volgende:
Ik gok dat Hanne en Marthe sowieso vrij weinig zelf te zeggen hebben, terwijl ze wel uiteindelijk met diegene moeten werken. Dan zou ik ook emotioneel worden
Uiteraard. Die zitten helemaal in dat K3-keurslijf waar de huidige kandidaten telkens voor gewaarschuwd zijn. En Julia gaat dat keurslijf op een dag ook zat zijn en dan wordt het weer drama.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')