Maar natuurlijk ken je K3 wel, iedereen die Nederlands spreekt kent K3! Zo niet moet minimaal één van de onderstaande albums je op zijn minst bekend voorkomen:quote:Wikipedia zegt het volgende:
K3 is van oorsprong een Belgische meidengroep met een Nederlandstalig pop repertoire voornamelijk gericht op een jeugdig publiek.
De naam van de groep verwijst naar de eerste letters van de voornamen van de oorspronkelijke bezetting. De Belgische zangeressen Karen Damen, Kristel Verbeke en Kathleen Aerts waren verantwoordelijk voor de doorbraak van K3. Aerts verliet in 2009 de groep en werd opgevolgd door de Nederlandse Josje Huisman.
Op 6 november 2015 zijn Karen, Kristel en Josje opgevolgd door Kippetje Meijer, Hanne Verbruggen en Marthe De Pillecyn. Deze opvolging is tot stand gebracht door K3 zoekt K3, een talentenshow op tv uitgezonden door SBS6 en VTM.
Dat sowieso. Julia en Giana waren van de dames het minst populair bij de publieksjury tijdens de eerste studioshow, terwijl Julia bij drie van de vijf leden van de vakjury juist relatief goed scoorde en in de middenmoot belandde. Giana daarentegen zat bij vier van de vijf leden van de vakjury in de onderste gelederen. Je kunt je afvragen of Hanne en Marthe zich daardoor hebben laten leiden om toch voor Julia te kiezen. Als dat zo is dan laten ze hun oren wel erg hangen naar hetgeen de vakjury hen voorschotelt. Ik had namelijk het idee dat ze Giana ook wel zagen zitten. In ieder geval waren de zangprestaties van Giana duidelijk beter dan die van Julia.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:55 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Dat de kijk en luister jury andere favorieten hebben?
bij mij lukte het vorige week op die manier. Ik kijk wel online, niet via een appquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:58 schreef Kerk het volgende:
Ik lees op Twitter dat met een VTM GO account je live kan kijken op internet vanuit NL. Klopt dat?
Terugkijken kan niet
Nee. Dingen die je op twitter leest moet je nooit voor zoete koek aannemen. In zekere zin is het juist omgekeerd. De live stream van de VTM kanalen werkt alleen met een Belgisch IP, uitgezonderd de livestream van VTM Nieuws, die werkt wereldwijd. On demand programma's terugkijken op VTM GO vanuit Nederland kan dan weer wel, behalve bij programma's waarbij VTM alleen voor België de rechten heeft. Met een goede VPN met een server met een Belgisch IP werkt alles ook vanuit Nederland.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:58 schreef Kerk het volgende:
Ik lees op Twitter dat met een VTM GO account je live kan kijken op internet vanuit NL. Klopt dat?
Terugkijken kan niet
Toen ik het twee weken geleden probeerde lukte het me niet.. Heb je recente berichten van Nederlandse twitteraars gelezen waarbij het gelukt is? Dat zou wel heel mooi zijn!!quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:58 schreef Kerk het volgende:
Terugkijken kan niet
Andere discussie maar idd wat een troep staat erop. Allemaal lui die zichzelf zo interessant vinden dat ze met toenaam over van alles en niks blaten en iedereen dat moet kunnen lezen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:08 schreef Riparius het volgende:
[..]
Nee. Dingen die je op twitter leest moet je nooit voor zoete koek aannemen.
Mij lukte het ook niet vorige weekquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:09 schreef WatIkWil het volgende:
[..]
Toen ik het twee weken geleden probeerde lukte het me niet.. Heb je recente berichten van Nederlandse twitteraars gelezen waarbij het gelukt is? Dat zou wel heel mooi zijn!!
Even het vorige deel doorlezen. Daar heeft @Riparius linkjes gepostquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:21 schreef Guanabana het volgende:
Zijn de Vlaamse uitzendingen ergens te bekijken zonder VPN? Vind het nu best vervelend dat ik achterloop.
Niet gevonden voor eerste studioshowquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Even het vorige deel doorlezen. Daar heeft @:Riparius linkjes gepost
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:10 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Niet gevonden voor eerste studioshow
Waar zou ik die kunnen zien @:Riparius?
quote:Op zondag 24 oktober 2021 01:24 schreef Riparius het volgende:
De aflevering van K2 zoekt K3 van vanavond ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan er nu ook inquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:20 schreef WatIkWil het volgende:
Ik zit nu vanuit NL op de VTM GO site live te kijken! Gewoon via de browser op mijn pc (wel ingelogd) zonder VPN
Sorry hoor, maar andersom ook niet. Er zijn ook geen bewijzen dat ze er tegen is. Dat zij het onder de mat veegt door die foto’s te verwijderen betekend niet dat het opgelost is.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:05 schreef Kerk het volgende:
[..]
Idd. En nergens blijkt uit dat ze NU nog steeds achter een “zwarte piet Peejay” staat. Ik zie niet eens reclames voor de volgende show. Komt die er wel, ook als ze geen k3 wordt?
Uit ervaring weet ik trouwens dat die types die mensen uitschelden vaak ook vrienden, familie en werkgevers gaan benaderen. (Cancelen) Terecht dat Diede hen blokkeert en vooral niet voedt met aandacht. Zij beschuldigen Diede van problematisch gedrag maar dat van hen is niet veel beter.
Ik denk dat ze wilden dat ze toegeeft dat het allemaal te hoog gegrepen is voor haar. Chanel kan niet meer doen dan haar best en als dat niet goed genoeg is is dat zo. Denk dat, wat ik hierboven ook al zei, de druk van geen wit blond meisje zijn in een competitie die dat duidelijk voortrekt ook mee speelt. Maar leg dat maar eens uit aan 3 witte vrouwen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:38 schreef Melissa97 het volgende:
Snapten jullie trouwens waar Natalia op doelde bij de vraag die ze aan Chanel stelde? Over twijfels tijdens het optreden? Ik had het gevoel dat Tooske, Natalia & Chanel totaal langs elkaar praatte op dat moment.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat lijkt me niet toch? We hebben die 11 jaar met Kathleen in Nederland toch ook gewoon geaccepteerd?quote:Op zondag 31 oktober 2021 00:38 schreef einzeinz het volgende:
Als je voor Amy gaat wordt het weer een Belgisch groepje en zal K3 zich quasi volledig terugtrekken uit Nederland wat slecht is voor de verkoop!
Julia heeft wel veel meer ervaring op het podium (artistiek een betere match met twee anderen die al wat jaren bezig zijn), en als mens lijkt het wat duidelijker wat je eraan hebt. Vooralsnog geen roddelbladenvoer in wording.quote:Op zondag 31 oktober 2021 00:38 schreef einzeinz het volgende:
Het zal wel Amy worden. Tenzij Gert Verhulst op het einde van de rit een beslissing mag nemen. Als je puur commercieel denkt neem je een Nederlandse kandidaat.
Als je voor Amy gaat wordt het weer een Belgisch groepje en zal K3 zich quasi volledig terugtrekken uit Nederland wat slecht is voor de verkoop!
Het lijkt bijna alsof een Golden Ticket krijgen juist niet goed is.. tijdens de audities kreeg je een golden ticket als je niet goed genoeg meer was om op de stoelen te zitten…quote:Op zondag 31 oktober 2021 09:29 schreef Ker
k het volgende:
Ik zat nog te denken. Justine, Dirk, Giana en Diede kregen op bootcamp een golden ticket. En alleen Diede zit er nog. Die afgelopen aflevering ineens een stuk minder hoog scoorde ook.
Huh.
Die golden ticket voor Giana was lijkt me in een poging om haar wat meer zelfvertrouwen te geven.quote:Op zondag 31 oktober 2021 09:29 schreef Kerk het volgende:
Ik zat nog te denken. Justine, Dirk, Giana en Diede kregen op bootcamp een golden ticket. En alleen Diede zit er nog. Die afgelopen aflevering ineens een stuk minder hoog scoorde ook.
Huh.
Met de laatste 8 al?quote:Op zondag 31 oktober 2021 13:11 schreef Momo het volgende:
Als ik zo kan herinneren van gisteren dan gaan volgende de kandidaten optreden met H & M ?
Ik dacht dat Gert zei tegen Luca dan zullen we zien hoe dat is als je door gaat. (Het passen tussen Hanne en Marthe).quote:Op zondag 31 oktober 2021 14:24 schreef Maartel het volgende:
[..]
Met de laatste 8 al?
Zou denken dat ze dat voor later bewaren. Al heb ik ook moeite buiten 'films' nog een thema te bedenken
Misschien teleurgesteld sinds de vorige zoektocht dat nieuwe K'tjes niet meer met hem naar bed willen maar met zijn zoon.quote:
Vond het afscheid van Kathleen en zelfs KKJ veel emotioneler.quote:
Ik zag dat Klaasje meteen K3 uit haar instagram info had gehaald. Misschien was ze er wel echt klaar mee?quote:Op maandag 1 november 2021 00:51 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Vond het afscheid van Kathleen en zelfs KKJ veel emotioneler.
Ik ben benieuwd of ze bij de openingstour voor het nieuwe lid weer een reden hebben dat diegene niet een volledige show hoeft te doen. De introductietour voor HKM was ook de afscheidstour van KKJ, en daardoor hoefde ze maar iets van de helft van elk optreden daadwerkelijk op het podium te staan. En bij de Mama Se tour was er een verhaaltje waarbij Josje haar stem weggaf of zoiets, waardoor zij in de shows niet alles mee deed.quote:Op maandag 1 november 2021 09:02 schreef tomatenrood het volgende:
Wat me bij de audities al opviel en nu weer, o.a. bij Luca, is dat ze helemaal bekaf en bezweet zijn na één liedje. Hoe denken ze dat te kunnen gaan doen als ze met K3 een concert van anderhalf uur achter elkaar moeten geven? Houden ze dat wel vol?
Er zijn wel heel veel lampen in die studio ja..quote:Op maandag 1 november 2021 10:11 schreef Maartel het volgende:
Ik vraag me af of de lampen in die studio niet gewoon veel te heet zijn want de hoeveelheid zweet is soms (ook bij bijv Gordon) echt abnormaal
En Luca had een driedelig pak aan. Ik vergeef het hem, 'zweet' zegt niets over zijn conditie verder.quote:Op maandag 1 november 2021 10:24 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Er zijn wel heel veel lampen in die studio ja..
Als een jongen in K3 komt dan zal het vaker gebeuren dat deze warmere kleding moet gaan dragen dan de meiden met hun blote benen.quote:Op maandag 1 november 2021 11:33 schreef Melissa97 het volgende:
[..]
En Luca had een driedelig pak aan. Ik vergeef het hem, 'zweet' zegt niets over zijn conditie verder.
Jongens kunnen toch ook gewoon korte broeken aan? Ik vind bijvoorbeeld dat het nieuwe regenboogpakje veel leuker was geweest met een korte broek dan met zo’n lange joggingbroek aan.quote:Op maandag 1 november 2021 12:02 schreef Banaanhangwagen het volgende:
[..]
Als een jongen in K3 komt dan zal het vaker gebeuren dat deze warmere kleding moet gaan dragen dan de meiden met hun blote benen.
Volgens Gordon zien jongens die in korte broek het podium opkomen eruit alsof ze "zo van de camping komen, en dachten: moet nog even auditie doen."quote:Op maandag 1 november 2021 12:13 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Jongens kunnen toch ook gewoon korte broeken aan? Ik vind bijvoorbeeld dat het nieuwe regenboogpakje veel leuker was geweest met een korte broek dan met zo’n lange joggingbroek aan.
Het is ook niet zo dat Gordon heel goed weet wat K3 normaal gesproken draagt. De outfits die ze als K2 aan hebben zijn totaal niet vergelijkbaar met de soms nogal vreemde outfits die ze aan hebben bij het optreden. Ik vraag me af wat Gordon zou vinden van bijvoorbeeld de Eya Hoya jurkjes van KKJ.quote:Op maandag 1 november 2021 15:44 schreef tomatenrood het volgende:
[..]
Volgens Gordon zien jongens die in korte broek het podium opkomen eruit alsof ze "zo van de camping komen, en dachten: moet nog even auditie doen."
Ik vind ze het héél goed doen, dat valt ook op. Met Gerard Joling destijds was het één groot cringe-festquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:51 schreef Poedelpoes het volgende:
Moet wel zeggen dat ik Tooske en Kürt het samen een leuk vind doen, mis Gerard (en Niels🤮) niet meer. Ze geven genoeg gas terug naar de jury en kibbelen wel grappig met elkaar.
Ook allemaal van die 14-jarige dramaqueens die leven op het drama van een ander. Types die blog zouden maken over de handtassen van Taylor Swift.quote:Op maandag 1 november 2021 17:19 schreef Kerk het volgende:
Na Diede en Amy is nu ook Luca het mikpunt geworden van twitterpesterijen om zijn (gestelde) geleden. Ongelooflijk jammer dat een bepaalde groep mensen het zo moet verpesten. Ik hoop dat zij alledrie aangifte doen maar de pliesie zal wel niks doen…
Krijg je ervan als hysterische bladen als de Tina en Meidenmagazine zelf dat soort artikelen schrijven over “bekende mensen”. En Girlscene.quote:Op maandag 1 november 2021 17:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Ook allemaal van die 14-jarige dramaqueens die leven op het drama van een ander. Types die blog zouden maken over de handtassen van Taylor Swift.
Diede is de enige waarvan we weten dat wat er wordt gezegd iets is wat ze ook echt heeft gedaan.quote:Op maandag 1 november 2021 18:29 schreef Poedelpoes het volgende:
Ik krijg ook een beetje 1D fandom vibes van deze mensen. Die deden/doen ook altijd zo belachelijk.
Ergens snap ik het wel hoor; we leven gewoon in een tijd waar alles iedereen online zet en overal een vraagteken wordt achter gezet. Ik vind ook wel dat er verantwoording mag gevraagd worden aan mensen die in de public eye staan, mits het op een normale manier is.
Wat was er ook alweer met Luca? Dat hij op Grindr zit? 🙄 dat boeit inderdaad niks.quote:Diede is de enige waarvan we weten dat wat er wordt gezegd iets is wat ze ook echt heeft gedaan.
Dat van Amy betwijfel ik. En dat over Luca boeit toch geen reet, dat is niet eens echt erg slecht, meer hoogstens dat hij niet door kinderen ermee moet worden gezien. (Als het al waar is)
Ik vind het een beetje ver gaan om van vage geruchten verantwoording te vragen. Bij Amy kan ik me goed voorstellen dat het geheel verzonnen is en bij die blijft het wellicht nog jaren makkelijk vindbaar.
Dat ook maar er staan nu dingen in de trant van dat hij weleens een drankje doetquote:Op maandag 1 november 2021 18:44 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Wat was er ook alweer met Luca? Dat hij op Grindr zit? 🙄 dat boeit inderdaad niks.
Eentje heeft een datum uit 2014. Hoezo the F zou je dit soort berichten 7 jaar bewaren? Het kan echt zijn maar ik heb zo mijn twijfels aan of het niet gewoon fotoshop is.quote:Op maandag 1 november 2021 20:05 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Dieptriest allemaalLekker dingen fotoshoppen zodat je zelf aandacht krijgt
Ja Leonardo!! Waar wat dat nummer eigenlijk tijdens de audities? Ik miste die welquote:Op maandag 1 november 2021 22:21 schreef TeddyOliver het volgende:
Ik hoop stiekem dat Leonardo terug op de nieuwe CD komt te staan. En Trouwen zou ook leuk zijn, full circle moment voor Hanne!
Over de jongensoutfits: ik had gedacht dat een jongen in K3 een meer sportieve, frisse look zou krijgen, waar (de juiste) korte broeken etc goed bij zouden passen. Een beetje in de hoek van Ketnet musical. Het verbaast me dus echt dat ze jongens steeds in wat ouwelijkere kleding steken. Misschien bewust? Geen idee.
En wat een gedoe op social media inderdaad. Het is moeilijk te weten wat waar is en wat niet, maar die ge-photoshopte dingen zijn hoe dan ook heel schadelijk.
Vraag me ergens wel af of ze ook nummers van 1.0/2.0 opnieuw opnemen die Hanne en Marthe al eerder hebben gedaan. Karen en Kristel deden dat natuurlijk wel met hun eigen oude nummers met Josje maar da's ergens toch anders dan dat Hanne en Marthe nu voor een 2e keer Alle Kleuren of Heyah Mama opnemen (als ze al iets nieuws opnemen zelf trouwens..)quote:Op dinsdag 2 november 2021 12:15 schreef Poedelpoes het volgende:
Zou leuk zijn als ze die liedjes opnieuw zouden inzingen maar verwacht het niet. Eerste cd is meestal alleen de hits/grote singles in het algemeen.
1 persoon precies...quote:Op dinsdag 2 november 2021 13:02 schreef Banaanhangwagen het volgende:
Twitter gaat er maar over door
[ twitter ]
quote:Op dinsdag 2 november 2021 13:02 schreef Banaanhangwagen het volgende:
Twitter gaat er maar over door
[ twitter ]
Ja dat is een parody he? Dat valt dan meer onder twitter humor/memes, maar begrijp wel dat het niet meteen grappig lijkt/te snappen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 14:21 schreef Kerk het volgende:
& nu ook een (fake) Snap-screenshot van Klaasje dat ze met een homo op de foto is geweest
Twitter mogen ze opdoeken. Dat deze onzin daar is toegestaan…
Ik gok van wel, ze moeten die oude hits wel weer aan de nieuwe generatie voorschotelen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 12:42 schreef Maartel het volgende:
[..]
Vraag me ergens wel af of ze ook nummers van 1.0/2.0 opnieuw opnemen die Hanne en Marthe al eerder hebben gedaan. Karen en Kristel deden dat natuurlijk wel met hun eigen oude nummers met Josje maar da's ergens toch anders dan dat Hanne en Marthe nu voor een 2e keer Alle Kleuren of Heyah Mama opnemen (als ze al iets nieuws opnemen zelf trouwens..)
Vraagje voor hier, vinden jullie dat K3 met Josje K3 2.0 is? Ik vond dat altijd meer 1.5.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://strawpoll.com/e7y6w8r56
[ Bericht 7% gewijzigd door Million_Lights op 02-11-2021 14:56:35 ]
quote:Op dinsdag 2 november 2021 14:43 schreef Million_Lights het volgende:
Youtube viewsZat me gister al af te vragen of dit representatief is voor de populariteit van de kandidaten. Ik denk echt dat het meer te maken heeft met het nummer, de eerste 3 zijn super bekende nummers, zeker als je kijkt naar Remi, die had met smoorverliefd echt heel weinig views en nu heel veelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://strawpoll.com/e7y6w8r56
Je hebt een punt, en die .0 slaat eigenlijk ook nergens op als er geen .5 is.quote:Op dinsdag 2 november 2021 14:39 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Vraagje voor hier, vinden jullie dat K3 met Josje K3 2.0 is? Ik vond dat altijd meer 1.5.
Hoe tellen jullie HKM mee? Dat is meer K3 2.0 imo. Al zie ik de media hun vaak omschrijven als de derde generatie K3.
Voor mij is de originele K3 die met Karen, Kristel en Kathleen, en is KKJ inderdaad een 1.5 en geen tweede K3. HKM is dan de tweede K3, en ik denk dat de nieuwe K3 (met Amy?) dan een 2.5 is.quote:Op dinsdag 2 november 2021 14:39 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Vraagje voor hier, vinden jullie dat K3 met Josje K3 2.0 is? Ik vond dat altijd meer 1.5.
Hoe tellen jullie HKM mee? Dat is meer K3 2.0 imo. Al zie ik de media hun vaak omschrijven als de derde generatie K3.
Hoe we ze gaan noemen als Kato het wordt is ook nog wel een dingquote:Op woensdag 3 november 2021 02:26 schreef DumpTruck het volgende:
KKK is 1.0
KKJ is 1.5
HMK is 3.0
HM? is 4.0
Dit is even logisch als waarom het nog K3 heet dus waterdicht.
Nou we duiden Hanne Klaasje en Marthe meestal aan als HKM (namelijk in de volgorde dat ze gekozen zijn) dus ze zouden gewoon dan HMK genoemd kunnen worden.quote:Op woensdag 3 november 2021 07:58 schreef Meke het volgende:
[..]
Hoe we ze gaan noemen als Kato het wordt is ook nog wel een ding
Hoezo. Hij kan echt toveren.quote:Op woensdag 3 november 2021 12:57 schreef Kerk het volgende:
Hoe is die tovertruc met remi nou eigenlijk gedaN?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wow, op de één of andere manier vind ik het heel verrassend dat Beter Als je Danst en Bikini Vol Zand gesneuveld zijn! Vind dat toch wel twee van de toptracks van HKM.quote:
Bikini zat er heeel dicht tegen aan (gelijkspel met een ander nummer wat in voorgaande rondes hoger gescoord had). Beter Als Je Danst vond ik zelf aanvankelijk niet zo maar is (mede door K2 Zoekt K3) wel echt gegroeid.quote:Op woensdag 3 november 2021 14:56 schreef TeddyOliver het volgende:
[..]
Wow, op de één of andere manier vind ik het heel verrassend dat Beter Als je Danst en Bikini Vol Zand gesneuveld zijn! Vind dat toch wel twee van de toptracks van HKM.
TV / K2 zoekt K3 #1quote:Op woensdag 3 november 2021 15:20 schreef Maartel het volgende:
Wow, ik weet niet hoe ze t doet maar instant irritatie zodra Diede haar mond opent
Ja misschien dat maar het voelt ook een beetje Stepford wife/stagemom. Het is fake en too much ofzo?quote:
Grappig, ik vind totaal het tegenovergestelde, ik skip altijd de stukjes als Amy aan het woord komt haha.quote:Op woensdag 3 november 2021 15:20 schreef Maartel het volgende:
Wow, ik weet niet hoe ze t doet maar instant irritatie zodra Diede haar mond opent
Amy komt hier wel t meest over alsof ze al een Studio100 mediatraining achter de rug heeft
Om de een of andere reden klinkt (bekt) HMK niet zo lekker als HKM. De aanduiding HKM is dacht ik hier op het forum ontstaan maar ook overgenomen door K3 zelf. Ik herinner me dat ze ook wel eens truien aanhadden met daarop resp. de letters H, K, M en dat ze dan ook in deze volgorde op een podium stonden. Kan iemand daar nog een foto van vinden? De voice over bij de shows kondigde ze ook meestal aan als Hanne, Klaasje en Marthe. Als Kato het wordt kunnen we ze HaKaMa noemen.quote:Op woensdag 3 november 2021 11:23 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Nou we duiden Hanne Klaasje en Marthe meestal aan als HKM (namelijk in de volgorde dat ze gekozen zijn) dus ze zouden gewoon dan HMK genoemd kunnen worden.
Oh ik ben ook helemaal geen fan van Amy, vind haar een beetje fake? maar zo'n interviewtje doet ze wel precies op de nette correcte manier die een studio100 prettig vind denk ik (al zou iéts meer persoonlijkheid best mogen)quote:Op woensdag 3 november 2021 16:32 schreef Arlique het volgende:
[..]
Grappig, ik vind totaal het tegenovergestelde, ik skip altijd de stukjes als Amy aan het woord komt haha.
Typisch, ik zeg (als ik het al zeg) wel HKM maar met namen zou ik dan weer sneller Hanne, Marthe en Klaasje zeggen?quote:Op woensdag 3 november 2021 16:33 schreef Riparius het volgende:
[..]
Om de een of andere reden klinkt (bekt) HMK niet zo lekker als HKM. De aanduiding HKM is dacht ik hier op het forum ontstaan maar ook overgenomen door K3 zelf. Ik herinner me dat ze ook wel eens truien aanhadden met daarop resp. de letters H, K, M en dat ze dan ook in deze volgorde op een podium stonden. Kan iemand daar nog een foto van vinden? De voice over bij de shows kondigde ze ook meestal aan als Hanne, Klaasje en Marthe. Als Kato het wordt kunnen we ze HaKaMa noemen.
Allebei te gekunsteld. Doe mij maar Kato. Naturel en straalt rust uit.quote:Op woensdag 3 november 2021 15:20 schreef Maartel het volgende:
Amy komt hier wel t meest over alsof ze al een Studio100 mediatraining achter de rug heeft
Dat is dan naar analogie van Karen, Kristel en Kathleen of Karen, Kristel en Josje op haarkleur.quote:Op woensdag 3 november 2021 16:36 schreef Maartel het volgende:
[..]
Typisch, ik zeg (als ik het al zeg) wel HKM maar met namen zou ik dan weer sneller Hanne, Marthe en Klaasje zeggen?
ik wil absoluut niet haten, daar houd ik niet van. Maar Amy heeft ooit gezegd dat ze k3 zoekt k3 over heeft geslagen voor een miss verkiezing, en daarmee heb ik toch het gevoel dat ze dit niet echt ECHT graag wilt. ik moet toevoegen dat ze beter is geworden in de liveshows, maar ik voel het niet. Ik gun het iemand die het echt heel graag wil en het ook kan. Voor mij is dan de enige overgebleven Diede.... en 2 afvallersquote:Op woensdag 3 november 2021 16:35 schreef Maartel het volgende:
[..]
Oh ik ben ook helemaal geen fan van Amy, vind haar een beetje fake? maar zo'n interviewtje doet ze wel precies op de nette correcte manier die een studio100 prettig vind denk ik (al zou iéts meer persoonlijkheid best mogen)
Ik vind het dus wel vermakelijk. Het geeft wel een beetje een game show sfeer, maar goed het houdt de spanning erin. Ik vond het in de laatste aflevering ook nog een best eerlijke verdeling van punten (Diede zat eens niet zo hoog wat ik wel vond kloppen).quote:Op woensdag 3 november 2021 16:47 schreef Poedelpoes het volgende:
Wat vinden we er eigenlijk van dat het stoelen concept opnieuw gebruikt wordt in de studioshows?
Ja dat vind ik ook leuk!!!!quote:Op woensdag 3 november 2021 17:12 schreef TeddyOliver het volgende:
[..]
Oh en die jingles bij het stemmen waarin alle hitjes voorbij komen zijn top
Ik krijg er een beetje Take Me Out Vibes van.quote:Op woensdag 3 november 2021 17:12 schreef TeddyOliver het volgende:
[..]
Ik vind het dus wel vermakelijk. Het geeft wel een beetje een game show sfeer, maar goed het houdt de spanning erin. Ik vond het in de laatste aflevering ook nog een best eerlijke verdeling van punten (Diede zat eens niet zo hoog wat ik wel vond kloppen).
Tijdens K3 zoekt K3 meen ik me te herinneren dat Marthe pas later tijdens de liveshows meer prominent naar voren geschoven werd toen Nora door de mand aan het vallen was.quote:Op woensdag 3 november 2021 19:56 schreef Maartel het volgende:
Ik zou echt heel graag verrast worden en dat ze uiteindelijk toch gewoon voor bijv een Kato gaan maar geloof er niet in. Óf het moet zo zijn dat de 'geplande' winnares ergens zo tegenvalt (of zelf minder enthousiast wordt) waardoor ze een plan b trekken (ik weet dat de X Factor bijv ook wel eens aanstuurde op een bepaalde winnaar en dat plan midseizoen omgooide). Maar dan heb ik nog eerder het gevoel dat alle pijlen gericht waren op Julia en nu langzaam ombuigen richting Amy. Kato (en idd de vorige afvallers) krijgt gewoon niet de behandeling van iemand die ze op haar best uit de verf willen laten komen
Dit dus. Wanneer de jury bij een kandidaat elke week "goh, ik weet niet of jij erbij zou passen!" roept, dan maak je het publiek niet bepaald warm voor die optie.quote:Op woensdag 3 november 2021 19:56 schreef Maartel het volgende:
Ik zou echt heel graag verrast worden en dat ze uiteindelijk toch gewoon voor bijv een Kato gaan maar geloof er niet in. Óf het moet zo zijn dat de 'geplande' winnares ergens zo tegenvalt (of zelf minder enthousiast wordt) waardoor ze een plan b trekken (ik weet dat de X Factor bijv ook wel eens aanstuurde op een bepaalde winnaar en dat plan midseizoen omgooide). Maar dan heb ik nog eerder het gevoel dat alle pijlen gericht waren op Julia en nu langzaam ombuigen richting Amy. Kato (en idd de vorige afvallers) krijgt gewoon niet de behandeling van iemand die ze op haar best uit de verf willen laten komen
Ze weten al of ze een kandidaat sowieso niet willen, en verzinnen er later argumenten bij zoals bij Remi nu gebeurt inderdaad.quote:Op woensdag 3 november 2021 20:28 schreef bogtrotter het volgende:
[..]
Dit dus. Wanneer de jury bij een kandidaat elke week "goh, ik weet niet of jij erbij zou passen!" roept, dan maak je het publiek niet bepaald warm voor die optie.
Dat was inderdaad zo opvallend en ongemakkelijk. Heel typisch hoe het 'opgeven' door Natalia aan Chanel werd opgedrongen.quote:Op woensdag 3 november 2021 20:31 schreef Maartel het volgende:
Net als dat 'subtiele' 'vind je het zelf nog wel leuk?', 'ben je niet liever bij je familie?'
Na zo'n vraag kun je net zo goed gelijk naar huis
Ja heel naar. (Hier ook wel een beetje trauma want ik heb die ervaring in werk ook wel eens gehad.. 'ik heb t gevoel dat je het hier niet meer naar je zin hebt' 'uhm, nee???')quote:Op woensdag 3 november 2021 20:37 schreef TeddyOliver het volgende:
[..]
Dat was inderdaad zo opvallend en ongemakkelijk. Heel typisch hoe het 'opgeven' door Natalia aan Chanel werd opgedrongen.
Ah ja, dat is zo naar en manipulatief inderdaadquote:Op woensdag 3 november 2021 20:39 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ja heel naar. (Hier ook wel een beetje trauma want ik heb die ervaring in werk ook wel eens gehad.. 'ik heb t gevoel dat je het hier niet meer naar je zin hebt' 'uhm, nee???')
Dat en dat praatje bij Manou waren bijna een soort van gaslighten van 'we willlen dat je gaat maar we willen vooral dat jij denkt dat je dat zelf ook wilt'
Hanne en Marthe waren betere jury geweest. in K2 zoekt mee waren ze helemaal blij toen Manou die hoge noot haalde.quote:Op woensdag 3 november 2021 20:54 schreef TeddyOliver het volgende:
[..]
Ah ja, dat is zo naar en manipulatief inderdaad
Sowieso vond ik ze veel te streng voor Manou. Dat Dans van de Farao is denk ik één van de moeilijkste nummers die ze hebben met al die riffs die erin zitten. Ze hadden dat wel mee mogen nemen in de commentaren..
BOGTROTTER WELCOME BACKquote:Op woensdag 3 november 2021 19:43 schreef bogtrotter het volgende:
Inmiddels ook weer bijna ZES JAAR GELEDEN
Ja vreselijk naar, vooral ook als je ziet dat Hanne en Marthe duidelijk een andere mening hebben vs de jury.quote:Op woensdag 3 november 2021 20:38 schreef Maartel het volgende:
Het zou me ergens ook niks verbazen als iedereen buiten de blonde dames al is uitgezocht op 'leuk genoeg voor tv maar 'er mankeert net iets aan waar we ze op kunnen afschrijven'' want t is natuurlijk niet écht de bedoeling dat het publiek dadelijk een jongen of donker meisje in K3 wil...
Ik heb hier dus helemaal geen zin in. Wanneer treed K3 nou met andere artiesten op of zingen ze in het Engels? Nutteloos, alleen maar om odat ze weer extra dik er bovenop kunnen leggen bij de niet-K3 achtige kandidaten dat ze niet bij K3 passen.quote:
Het is vooral leuk voor de kandidaten zelf lijkt mij, optreden met een internationaal artiest terwijl je zelf net begintquote:Op woensdag 3 november 2021 21:20 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Ik heb hier dus helemaal geen zin in. Wanneer treed K3 nou met andere artiesten op of zingen ze in het Engels? Nutteloos, alleen maar om odat ze weer extra dik er bovenop kunnen leggen bij de niet-K3 achtige kandidaten dat ze niet bij K3 passen.
Da’s waar. En ergens is het ook wel goed om te zien wie zich verschuilt tijdens zo’n optreden en wie niet.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:57 schreef Arlique het volgende:
[..]
Het is vooral leuk voor de kandidaten zelf lijkt mij, optreden met een internationaal artiest terwijl je zelf net begint
Wellicht hetzelfde als destijds met k3 zoekt k3. Ze treden eerst in groepjes op ( in dit geval duo's), 1 duo gaat meteen door naar de halve finale, de rest moet solo's voor de golden seats.quote:Op woensdag 3 november 2021 22:01 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Da’s waar. En ergens is het ook wel goed om te zien wie zich verschuilt tijdens zo’n optreden en wie niet.
Vraag me dan wel af hoe ze dit gaan doen. ik neem aan dat de 8 kandidaten in duo’s met 1 artiest gaan zingen (waaronder James Blunt dus). Maar laten ze dan ook 2 door maar volgende week? Moeten die dan op stoel 1 en 2 zitten? En kunnen hun dan niet opschuiven? Lijkt me zo oneerlijk voor de andere als 1 maar op stoel 1 mag zitten. Er zullen deze aflevering maar 5 stoelen zijn.. die dan nog te verdelen zijn over 6 kandidaten… 🤔🤔🤔
Ja dat dat 'vals' was kwam op mij net zo over als het commentaar op Jodelee bij de audities 'dat jodelen zo niet gaat'. JOE ZE HEBBEN T NIET GESCHREVEN HE?quote:Op woensdag 3 november 2021 20:54 schreef TeddyOliver het volgende:
[..]
Ah ja, dat is zo naar en manipulatief inderdaad
Sowieso vond ik ze veel te streng voor Manou. Dat Dans van de Farao is denk ik één van de moeilijkste nummers die ze hebben met al die riffs die erin zitten. Ze hadden dat wel mee mogen nemen in de commentaren..
Ah dat was vorige keer ook zo messy. Want Lauren was toen altijd gelijk door dus kreeg nooit de kans om alleen eens een extra nummer te doen om te laten zien wat ze konquote:Op woensdag 3 november 2021 22:03 schreef Arlique het volgende:
[..]
Wellicht hetzelfde als destijds met k3 zoekt k3. Ze treden eerst in groepjes op ( in dit geval duo's), 1 duo gaat meteen door naar de halve finale, de rest moet solo's voor de golden seats.
Als ze dit doen, zet dan tenminste de repetities online, zoveel optredens gemist toen...quote:Op woensdag 3 november 2021 22:35 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ah dat was vorige keer ook zo messy. Want Lauren was toen altijd gelijk door dus kreeg nooit de kans om alleen eens een extra nummer te doen om te laten zien wat ze kon
Dat deden ze toen wel! Er was nog een extreem tragische solo Eyo van Klaasje toen. Plus haar Banger Hartquote:Op woensdag 3 november 2021 22:38 schreef Arlique het volgende:
[..]
Als ze dit doen, zet dan tenminste de repetities online, zoveel optredens gemist toen...
Oef willen we hier terug aan herrinert worden?quote:Op woensdag 3 november 2021 22:41 schreef Maartel het volgende:
[..]
Dat deden ze toen wel! Er was nog een extreem tragische solo Eyo van Klaasje toen. Plus haar Banger Hart
Het hielp Klaasje daarin wel, zij was er vaak alleen om mooi te zijn. Lauren heeft het inderdaad juist geschaad.quote:Op woensdag 3 november 2021 23:33 schreef bogtrotter het volgende:
Blijft toch een gek principe, dat je de topfavoriet zo min mogelijk aan het werk ziet. Was volgens mij zo met Hanne en Klaasje en mogelijk Lauren vorige keer, inderdaad. Die hebben zelden een solo moeten opvoeren en daardoor zagen de kijkers Marthe vaker aan het werk, waardoor zij de favorietenrol van Lauren kon overnemen.
Ahahahaha nee ze vergeten dat nummer nog steeds. Tijdens de audities is Liefdeskapitein gelukkig wel vaker langs gekomen.quote:Op donderdag 4 november 2021 10:37 schreef bogtrotter het volgende:
heeft er eigenlijk al iemand fucking kusjesdag gezongen deze wedstrijd of moet ik daar echt voor gaan protesteren
Ik vroeg me al af in welke Vlaamse rioolput men ging zoeken om genoeg artiesten te vinden. Naast de internationale artiesten - waardeloos voor de wedstrijd maar toch een leuke ervaring - stond in K3 zoekt K3 ook een duo op het podium met... Koen fucking Wauters.quote:Op donderdag 4 november 2021 11:01 schreef Poedelpoes het volgende:
Blijkbaar naast dat een dup met James Blunt gaan zingen, gaan dus Luca en Kato met Milow zingen. 🤔
Ik maak hieruit op dat Diede, Amy, Remi en Manou een boostje krijgen omdat zij een nummer gaan zingen dat sowieso al een duet is, waar sowieso al een tweede stem in voorkomt. Die gaan dus denk ik veel beter tot hun recht komen.quote:Op donderdag 4 november 2021 11:10 schreef Arlique het volgende:
https://www.facebook.com/vtm/videos/663209468417280/
Diede & Amy met jaap, geef het me, nu!
Was na de audities al het geval.quote:Op donderdag 4 november 2021 11:29 schreef Poedelpoes het volgende:
Er zijn op dit moment meer Nederlanders dan Belgen in de race hé?
Yep. En de vorige twee weken zijn er toevallig ook telkens 1 Vlaamse en 1 Nederlandse kandidaat afgevallen, dus het aandeel Nederlanders lijkt telkens groter te worden.quote:Op donderdag 4 november 2021 11:29 schreef Poedelpoes het volgende:
Er zijn op dit moment meer Nederlanders dan Belgen in de race hé?
Van deze 3 zie ik enkel Amy nog een (grote) kans hebben.quote:Op donderdag 4 november 2021 11:37 schreef bogtrotter het volgende:
[..]
Yep. En de vorige twee weken zijn er toevallig ook telkens 1 Vlaamse en 1 Nederlandse kandidaat afgevallen, dus het aandeel Nederlanders lijkt telkens groter te worden.
Enkel Amy, Kato en Remi zijn nog een Vlaamse kanshebber.
Zou dat de reden zijn dat Amy zo populair is opeens, alle vlamingen hebben hun hoop op haar gevestigdquote:Op donderdag 4 november 2021 12:32 schreef Million_Lights het volgende:
[..]
Van deze 3 zie ik enkel Amy nog een (grote) kans hebben.
Kato gun ik het ook wel maar zie het niet gebeuren.
Volgens mij gaat Celester aankomende zaterdag "Kusjesdag" zingen.quote:Op donderdag 4 november 2021 10:37 schreef bogtrotter het volgende:
heeft er eigenlijk al iemand fucking kusjesdag gezongen deze wedstrijd of moet ik daar echt voor gaan protesteren
https://communicatie.vtm.(...)-trio-in-k2-zoekt-k3quote:Op donderdag 4 november 2021 13:21 schreef WatIkWil het volgende:
[..]
Volgens mij gaat Celester aankomende zaterdag "Kusjesdag" zingen.
En Julia "Bij de politie" en Manou "Meiden van de brandweer". Zag het voorbijkomen op Instagram.
Leuk, dank voor het delen!quote:Op donderdag 4 november 2021 13:40 schreef Arlique het volgende:
[..]
https://communicatie.vtm.(...)-trio-in-k2-zoekt-k3
Why not?quote:Op donderdag 4 november 2021 13:48 schreef Maartel het volgende:
Iemand in team K2 Zoekt K3 is geen julia fan geloof ik [ afbeelding ]
Misschien ligt het aan mij, maar kato heeft eerder ook play-o gedaan en ik vind ushuaia beetje zelfde soort nummer.quote:Op donderdag 4 november 2021 13:45 schreef WatIkWil het volgende:
[..]
Leuk, dank voor het delen!
Wel jammer dat Kato "Ushuaia" gaat zingen. Dat is echt een nummer om in je eentje te zingen imo. Ik vrees het ergste voor haar, maar ik wil het niet. Ik vond haar aan het begin niet zo leuk maar ze is inmiddels mijn favoriet. Ik gun het haar echt.
Oh dat was me niet opgevallenquote:
Ja vind je? Haar Play-O optreden vond ik juist goed. Play-O is voor mij meer een rocknummer, net als Superhero. Ushuaia valt voor mij niet in die categorie. Ik denk dat die hoge stukken beter in het gehoor liggen als je ze met z'n allen zingt. Maar misschien ben ik bevooroordeeld door die auditie van Nancy, die niet zo goed gingquote:Op donderdag 4 november 2021 13:52 schreef Arlique het volgende:
[..]
Misschien ligt het aan mij, maar kato heeft eerder ook play-o gedaan en ik vind ushuaia beetje zelfde soort nummer.
Thanks voor de link! Ik vind de acts met die artiesten ook altijd cringe dus kijk daar niet per sé naar uit. Maar tof dat ze het tenminste combineren met de solo-optredens daarna, die er goed uitzien.quote:Op donderdag 4 november 2021 13:40 schreef Arlique het volgende:
[..]
https://communicatie.vtm.(...)-trio-in-k2-zoekt-k3
Ze willen dat Diede meer "power" laat zien en minder "lief". Denk dat ze met deze outfit/liedje dat willen bereikenquote:Op donderdag 4 november 2021 14:00 schreef TeddyOliver het volgende:
[..]
Thanks voor de link! Ik vind de acts met die artiesten ook altijd cringe dus kijk daar niet per sé naar uit. Maar tof dat ze het tenminste combineren met de solo-optredens daarna, die er goed uitzien.
Manou ziet er top uit in die brandweer broek, ik herkende Diede niet en Luca heeft eindelijk een beetje de K3 look hier. Kato heeft weer een pittig nummer indd. (Ushuaia hEeEeE)
Ja vind je? Hij heeft gewoon een broek en een C&A shirt aan.quote:Op donderdag 4 november 2021 14:00 schreef TeddyOliver het volgende:
[..]
Thanks voor de link! Ik vind de acts met die artiesten ook altijd cringe dus kijk daar niet per sé naar uit. Maar tof dat ze het tenminste combineren met de solo-optredens daarna, die er goed uitzien.
Manou ziet er top uit in die brandweer broek, ik herkende Diede niet en Luca heeft eindelijk een beetje de K3 look hier. Kato heeft weer een pittig nummer indd. (Ushuaia hEeEeE)
Manou ook. Ze past zo in de clip van "Meiden van de brandweer". Behalve de staartjes dan, maar ik weet niet of een dergelijk kapsel haar zou flatteren, en Karen had ook geen staartjes.quote:Op donderdag 4 november 2021 14:20 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Zo te zien hebben de frontrunners Amy en Julia weer alleen de originele pakjes aan? Jammer ik hoopte dat de anderen die het vorige week niet aan kregen deze week de kans kregen…
Klopt maar het voelt dan toch wat 'frisser' en meer K3 dan de eerste twee weken. Maar komt waarschijnlijk omdat streepjes me gewoon aan Love Cruise doen denken, lol.quote:Op donderdag 4 november 2021 14:20 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Ja vind je? Hij heeft gewoon een broek en een C&A shirt aan.
Dat is al bewezen in het derde seizoen van Liefde voor muziek.quote:Op donderdag 4 november 2021 11:14 schreef bogtrotter het volgende:
Dit is enkel de moeite als ze James Blunt een K3-nummertje in het Engels laten zingen.
Zou ook totaal waardeloos zijn als proef voor een wedstrijd, maar bewijst misschien dat die nummers een metamorfose kunnen ondergaan.
Op Twitter las ik dat Kato inderdaad het Ushuaia-jurkje draagt. Natuurlijk is dat alsnog een stuk minder indrukwekkend dan de outfits van Amy en Julia.. Erg jammer dat ze die twee zo voortrekken t.o.v. Kato.quote:Op donderdag 4 november 2021 16:49 schreef Danawinter het volgende:
En misschien heeft Kato ook het Ushuaia-jurkje aan, maar dat is met die paraplu's moeilijk te zien.
Manou is ook wel diegene waarvan ik denk "ahja zij is er ook nog".quote:Op donderdag 4 november 2021 16:49 schreef Danawinter het volgende:
Als ik op de outfits zou moeten kijken wie ze in de spotlight willen zetten, zet ik mijn geld in op Amy en Julia (die natuurlijk ook de afgelopen afleveringen al genoeg vooruit zijn geschoven door het programma). Ze hebben allebei een K3-jurkje aan, al hoort die van Borst Vooruit niet echt bij dat nummer, maar dat nummer had vgm ook geen standaard outfitje, dus dat ze dan alsnog het Kusjessoldaten-jurkje aankrijgt vind ik wel typisch.
En misschien heeft Kato ook het Ushuaia-jurkje aan, maar dat is met die paraplu's moeilijk te zien.
Manou mag dan wel een outfit aanhebben die technisch gezien in de clip zat, maar daarin zat ook dit jurkje, die vind ik dan voor zo'n liveshow toch wat leuker.
[ afbeelding ]
Wat ik jammer vind, want ik vind Manou wel leuk, maar ze lijkt niet de beste nummers and stagings te krijgen.
Manou had bij Dans Van De Farao dan wel weer de volledige outfit (maar na die opmerkingen van 'wil je wel zo ver weg zijn van je familie?' is zij echt kannonnenvoer hier)quote:Op donderdag 4 november 2021 16:49 schreef Danawinter het volgende:
Wat ik jammer vind, want ik vind Manou wel leuk, maar ze lijkt niet de beste nummers and stagings te krijgen.
Schijtmuziek of niet, daar bovenop zijn het ook nog eens twee duetten in het Nederlands - dat is dus nog enigszins relevant voor K3, in tegenstelling tot de rest.quote:Ik maak hieruit op dat Diede, Amy, Remi en Manou een boostje krijgen omdat zij een nummer gaan zingen dat sowieso al een duet is, waar sowieso al een tweede stem in voorkomt. Die gaan dus denk ik veel beter tot hun recht komen.
Ben bang dat zij eruit ligt, kijk eens naar deze foto, helemaal rechtsboven zie je dat gele van manou haar pakje en dat is stoel 5, minimaal amy moet nog. denk niet dat manou 2x een golden ticket krijgt.quote:Op donderdag 4 november 2021 17:03 schreef Maartel het volgende:
[..]
Manou had bij Dans Van De Farao dan wel weer de volledige outfit (maar na die opmerkingen van 'wil je wel zo ver weg zijn van je familie?' is zij echt kannonnenvoer hier)
Wow, lekker slordig wel dit.quote:Op donderdag 4 november 2021 17:18 schreef Arlique het volgende:
[..]
Ben bang dat zij eruit ligt, kijk eens naar deze foto, helemaal rechtsboven zie je dat gele van manou haar pakje en dat is stoel 5, minimaal amy moet nog. denk niet dat manou 2x een golden ticket krijgt.
https://cdn.uc.assets.pre(...)x1200/-/format/auto/
Nope zie ik ook niet gebeurenquote:Op donderdag 4 november 2021 17:18 schreef Arlique het volgende:
[..]
Ben bang dat zij eruit ligt, kijk eens naar deze foto, helemaal rechtsboven zie je dat gele van manou haar pakje en dat is stoel 5, minimaal amy moet nog. denk niet dat manou 2x een golden ticket krijgt.
https://cdn.uc.assets.pre(...)x1200/-/format/auto/
mijn gok is remi, manou & luca, luca heeft echt een slecht nummer. Maar H&M redden hem denk ik dan.quote:Op donderdag 4 november 2021 20:05 schreef WatIkWil het volgende:
Oké, dus Manou gaat eruit. En wie zijn de andere twee volgens jullie? Remi en Kato? Ik mag hopen dat ze Kato zullen redden, maar ik vrees het ergste.
Inderdaad! Hij kan nog wel eens voor de productie roet in het eten gooien… maar goed zijn zullen er ook wel voor zorgen dat sowieso Amy en Julia de finale halen.quote:Op donderdag 4 november 2021 21:36 schreef Million_Lights het volgende:
Valt te zien aan wie Gordon deze week zijn 100 punten geeft he.
Aangezien Amy Samantha's favoriet is vermoed ik dat zij haar wel hoge punten blijft geven.quote:Op vrijdag 5 november 2021 01:27 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Inderdaad! Hij kan nog wel eens voor de productie roet in het eten gooien… maar goed zijn zullen er ook wel voor zorgen dat sowieso Amy en Julia de finale halen.
Ja is allemaal vrij slecht, vraag me af wanneer deze opgenomen zijn. Geluid staat sowieso veel te hard, waardoor je eigenlijk meteen denkt dat het slecht gezongen is...quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:01 schreef Poedelpoes het volgende:
Wat vinden we trouwens van die dans videos op het vtm tiktok account?
Vind zo tot nu toe allemaal cringy en niet goed gezongen…😬
Ik heb ook het gevoel dat ze de ochtend na een studioshow ofzo zijn opgenomen. Iedereen lijkt uitgeput, hahaquote:Op vrijdag 5 november 2021 15:01 schreef Poedelpoes het volgende:
Wat vinden we trouwens van die dans videos op het vtm tiktok account?
Vind zo tot nu toe allemaal cringy en niet goed gezongen…😬
Zou goed kunnen. Dat belooft wat.. Als ze na één studioshow al zo uitgeput zijn, hoe gaat dat dan met 3 shows op een dag + interviews, tv-opnames, repetities enzovoorts? Je moet in een behoorlijk goede conditie zijn om het K3-schema vol te houden.quote:Op vrijdag 5 november 2021 19:05 schreef TeddyOliver het volgende:
[..]
Ik heb ook het gevoel dat ze de ochtend na een studioshow ofzo zijn opgenomen. Iedereen lijkt uitgeput, haha
Ik hoop dat ze haar filmpje nooit uploaden tbh 💀quote:Op vrijdag 5 november 2021 16:08 schreef Arlique het volgende:
[..]
Oh en die Amy-army, wordt nu wel echt vervelend, onder elk filmpje "WAAR IS AMY"..zucht
Jup, was heel duidelijk bij de SBS uitzending. Lees nu dat er bij de studio show ook erg geauto-tuned wordt in tegenstelling tot de Vlaamse uitzending.quote:
Gert haal met 1 optreden bij de masked singer meer kijkcijfers dan alle uitzendingen van k2zoektk3 op sbs bij elkaarquote:Op vrijdag 5 november 2021 21:58 schreef Poedelpoes het volgende:
Gert en z’n zoon Viktor waren et bij Masked Singer trouwens hahaha
Lijkt me sterk dat er wat dit betreft een opzettelijk verschil is tussen de uitzendingen op VTM en SBS6. Het is dat ik nu even andere en zinnigere dingen heb te doen, maar ik zou bijna de audio van beide uitzendingen eens in mijn audio editor laden en dan de frequentiespectra vergelijken.quote:Op vrijdag 5 november 2021 21:58 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Jup, was heel duidelijk bij de SBS uitzending. Lees nu dat er bij de studio show ook erg geauto-tuned wordt in tegenstelling tot de Vlaamse uitzending.
Bij Amy's auditie was het zeer duidelijk te horen, en ook Julia's Parels was opeens niet meer vals op SBS6. Ik heb geen audio editors tot mijn beschikking maar ik weet helemaal zeker dat er een verschil is tussen VTM en SBS6.quote:Op vrijdag 5 november 2021 22:22 schreef Riparius het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat er wat dit betreft een opzettelijk verschil is tussen de uitzendingen op VTM en SBS6. Het is dat ik nu even andere en zinnigere dingen heb te doen, maar ik zou bijna de audio van beide uitzendingen eens in mijn audio editor laden en dan de frequentiespectra vergelijken.
Ik denk echt dat dit verbeelding is. Audiovisueel materiaal op sociale media wordt heel vaak gemanipuleerd door mensen die een bepaalde agenda hebben of gewoon desinformatie willen verspreiden. Het kan best zijn dat jij denkt een verschil te hebben gehoord bijvoorbeeld doordat je de VTM uitzending op je computer hebt bekeken en de SBS uitzending via je TV.quote:Op vrijdag 5 november 2021 23:03 schreef WatIkWil het volgende:
[..]
Bij Amy's auditie was het zeer duidelijk te horen, en ook Julia's Parels was opeens niet meer vals op SBS6. Ik heb geen audio editors tot mijn beschikking maar ik weet helemaal zeker dat er een verschil is tussen VTM en SBS6.
Is dat filmpje over Amy dat Momo vandaag deelde dan gemanipuleerd, denk je? Ik heb verder geen bewijs dat het geluid bij VTM en SBS heel anders is, want ik heb niet allebei de filmpjes hier en ik heb sowieso geen tijd om een compilatie ervan te maken. Kan best dat het verschil er dus niet is, maar ik meende het wel gehoord te hebben.quote:Op vrijdag 5 november 2021 23:16 schreef Riparius het volgende:
[..]
Ik denk echt dat dit verbeelding is. Audiovisueel materiaal op sociale media wordt heel vaak gemanipuleerd door mensen die een bepaalde agenda hebben of gewoon desinformatie willen verspreiden. Het kan best zijn dat jij denkt een verschil te hebben gehoord bijvoorbeeld doordat je de VTM uitzending op je computer hebt bekeken en de SBS uitzending via je TV.
Ja jezus hier hebben ze ze hele week om geschreeuwd?quote:Op zaterdag 6 november 2021 11:41 schreef Eightyone het volgende:
[ tweet ]
Damn.
Veel succes met de negen shows per weekend.
Ik vind die van Amy dan nog de beste van die er al gepost zijn, maar het niveau ligt niet hoog.quote:Op zaterdag 6 november 2021 11:41 schreef Eightyone het volgende:
[ tweet ]
Damn.
Veel succes met de negen shows per weekend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. vallen dus af?
quote:Op zaterdag 6 november 2021 15:07 schreef WatIkWil het volgende:
https://www.instagram.com/tv/CV7bosRI0hF/?utm_medium=copy_linkHet zou me totaal niet verbazenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. vallen dus af?
hmm, had toch echt gedacht dat Remi zou afvallen, met 2 mannen in de halve finale, ik wil niet complot denken maar willen ze perse 1 man in de finale hebben dan..quote:
Mij ook niet, maar ik vind het wel dom van Ingeborg dat ze dat filmpje nu al geplaatst heeft. Ik krijg flashbacks van die selfie van Koen Wauters met HKM in 2015.quote:
Denk het wel ja. Denk dat ze Luca sowieso in de finale willen hebben.quote:Op zaterdag 6 november 2021 15:39 schreef Arlique het volgende:
[..]
hmm, had toch echt gedacht dat Remi zou afvallen, met 2 mannen in de halve finale, ik wil niet complot denken maar willen ze perse 1 man in de finale hebben dan..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gered zou worden met een golden ticket.
Oh dat sowieso.quote:Op zaterdag 6 november 2021 15:39 schreef Arlique het volgende:
[..]
hmm, had toch echt gedacht dat Remi zou afvallen, met 2 mannen in de halve finale, ik wil niet complot denken maar willen ze perse 1 man in de finale hebben dan..
ik keek toen eigenlijk nog niet zoveel naar social media...vroeger was alles beter.quote:Op zaterdag 6 november 2021 19:17 schreef Poedelpoes het volgende:
Ik begin een beetje interesse te verliezen in de studioshows… hoe zit dat bij jullie?
Vind het heerlijk om op twitter het programma te bashen en zit elke week klaar… maar it’s not the same als in 2015.
Ja ik hoop het ook 💀quote:Op zaterdag 6 november 2021 19:40 schreef Momo het volgende:
Hopelijk kan ik kijken vanuit Nederland weer gewoon
Altijd een beetje lastig als je de 'doorgestoken kaart' denkt te hebben gespot. Een verrassing zou mooi zijn.quote:Op zaterdag 6 november 2021 19:17 schreef Poedelpoes het volgende:
Ik begin een beetje interesse te verliezen in de studioshows… hoe zit dat bij jullie?
Heb nog steeds wel een beetje hoop dat het Julia wordt.quote:Op zaterdag 6 november 2021 19:50 schreef bogtrotter het volgende:
[..]
Altijd een beetje lastig als je de 'doorgestoken kaart' denkt te hebben gespot. Een verrassing zou mooi zijn.
Valt eigenlijk ook weinig op te zeggen, toch?quote:Op zaterdag 6 november 2021 20:26 schreef Poedelpoes het volgende:
Nou R.I.P. Kato he
En geen commentaar op het optreden met Milow?
quote:Op zaterdag 6 november 2021 20:35 schreef bogtrotter het volgende:
Luca krijgt vorige week te horen dat de act een beetje een fout gay-gehalte heeft... Wat doen we daarmee?
Oh, we kleden hem aan als matroosje en laten hem "DIEP DIEP DIEP" roepen? Is dat iets?
Ja, jezus, dat is telkens maar teasen om ervoor te zorgen dat we blijven kijken naar de aflevering waarin er EINDELIJK iets nuttigs gebeurt.quote:
🙄🙄🙄🙄quote:Op zaterdag 6 november 2021 20:40 schreef bogtrotter het volgende:
[..]
Ja, jezus, dat is telkens maar teasen om ervoor te zorgen dat we blijven kijken naar de aflevering waarin er EINDELIJK iets nuttigs gebeurt.
tot nu toe ben ik het persoonlijk niet eens met de jury haha. Ik vond Kato beter dan Luca. Manou vond ik ook niet heel erg goed ha...quote:Op zaterdag 6 november 2021 20:55 schreef Maartel het volgende:
Ja op basis van dit optreden snap ik nog niet helemaal wat ze op die foto op stoel 5 deed..
Ja, wellicht dat de rest van de optredens nóg beter zijn, maar ik gok toch eerder dat de hype-trein die altijd Amy en Julia veel punten geven ervoor zorgt dat ze op die stoel komt.quote:Op zaterdag 6 november 2021 20:55 schreef Maartel het volgende:
Ja op basis van dit optreden snap ik nog niet helemaal wat ze op die foto op stoel 5 deed..
Misschien dan toch een foto van een generale repetitie...?quote:Op zaterdag 6 november 2021 20:55 schreef Maartel het volgende:
Dat kan ookquote:Op zaterdag 6 november 2021 21:02 schreef bogtrotter het volgende:
[..]
Misschien dan toch een foto van een generale repetitie...?
Zou ook wel logischer zijn zodat dit soort dingen niet gebeuren.quote:Op zaterdag 6 november 2021 21:02 schreef bogtrotter het volgende:
[..]
Misschien dan toch een foto van een generale repetitie...?
Ja dit was gewoon 'ga maar naar huis'-commentaar. Dat komt niet meer goedquote:Op zaterdag 6 november 2021 21:13 schreef Momo het volgende:
Ze zijn wel heel hard voor Remi vind ik.
Haha ja dat laatste is net zo'n red flag als toen ze met Dirk begonnen over zijn podcastquote:Op zaterdag 6 november 2021 21:39 schreef bogtrotter het volgende:
Enfin. Julia, Amy en Diede moeten nog zingen, dus dat betekent dat Remi, Kato én Manou van de stoelen moeten gaan. Manou kreeg vorige week al een golden ticket, maar goed, dat blijft denk ik wel gewoon het concept? Lijkt me heel kut om Remi met zo'n botte commentaar naar huis te sturen, maar om hem nog een week bij te houden gewoon voor 't uitstel van executie, dat heeft ook geen zin. Kato kreeg een heel verhaaltje over haar andere muziek in het filmpje, dat wordt het ook niet. Heel vreemd.
De mooie meid die de brooddozen en dekbedden verkoopt. De andere twee moeten de vocale kar trekken.quote:Op zaterdag 6 november 2021 21:44 schreef bogtrotter het volgende:
nee wacht ik herinner me plots dat ik karrepaardje ook echt een lege doos vond, terwijl iedereen ook wild voor haar liep. njaaa ik snap gewoon niet wat er van de blonde in k3 verwacht wordt denk ik.
Ben bang dat ze wel voor meer heibel gaat zorgenquote:Op zaterdag 6 november 2021 22:30 schreef Eightyone het volgende:
[..]
De mooie meid die de brooddozen en dekbedden verkoopt. De andere twee moeten de vocale kar trekken.
Maar ik vermoed bij Julia wel meer pit en persoonlijkheid dan bij Klaasje. Afgezien van ogen en haarkleur vind ik ze wel echt anders overkomen.
Top. Burn the whole thing down!quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:33 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Ben bang dat ze wel voor meer heibel gaat zorgen
Wij krijgen op een gegeven moment twee aflevering in 2 dagen. Halve finale op vrijdag en dan live samen met belgie de finale op zaterdag.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:26 schreef Momo het volgende:
20 november weer, dan loopt Nederland voor op 19 november?
Ja qua persoonlijkheid is t meer de nieuwe Josje denk ikquote:Op zaterdag 6 november 2021 22:33 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Ben bang dat ze wel voor meer heibel gaat zorgen
Muahahahaquote:Op zaterdag 6 november 2021 22:34 schreef bogtrotter het volgende:
[..]
Top. Burn the whole thing down!
Wat minder dubieus. Gulden middenweg, gok ik.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:36 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ja qua persoonlijkheid is t meer de nieuwe Josje denk ik
Ja, het is echt weer een oerstomme keuze om voor Julia te gaan. Daar krijgen ze nog een hoop last mee (en ze zingt onprettig). Maar natuurlijk past ze er goed bij, want ze is immers een Josje-Klaasje hybride en ze is sexy.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:36 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ja qua persoonlijkheid is t meer de nieuwe Josje denk ik
Uiteraard. Die zitten helemaal in dat K3-keurslijf waar de huidige kandidaten telkens voor gewaarschuwd zijn. En Julia gaat dat keurslijf op een dag ook zat zijn en dan wordt het weer drama.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:41 schreef Maartel het volgende:
Ik gok dat Hanne en Marthe sowieso vrij weinig zelf te zeggen hebben, terwijl ze wel uiteindelijk met diegene moeten werken. Dan zou ik ook emotioneel worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |