abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201997440
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 13:02 schreef Banaanhangwagen het volgende:
Twitter gaat er maar over door

[ twitter ]
1 persoon precies...
  dinsdag 2 november 2021 @ 13:25:25 #82
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_201997445
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 13:02 schreef Banaanhangwagen het volgende:
Twitter gaat er maar over door

[ twitter ]
twitter

Los of het wel of niet echt is, ik vind dit wel echt een heksenjacht...
pi_201998034
Het lijkt een beetje op dit

NWS / Haagse school ontslaat lerares na uitlatingen over Oss

Alleen zijn die screens van Amy duidelijk “oud” (of nep) en zij die berichten al 7 jaar oud (en verwijderd of nep) en ging het om teksten op haar eigen Facebook over een ruzie met een I

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 02-11-2021 14:12:16 ]
pi_201998138
& nu ook een (fake) Snap-screenshot van Klaasje dat ze met een homo op de foto is geweest

Twitter mogen ze opdoeken. Dat deze onzin daar is toegestaan…
pi_201998278
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 14:21 schreef Kerk het volgende:
& nu ook een (fake) Snap-screenshot van Klaasje dat ze met een homo op de foto is geweest

Twitter mogen ze opdoeken. Dat deze onzin daar is toegestaan…
Ja dat is een parody he? Dat valt dan meer onder twitter humor/memes, maar begrijp wel dat het niet meteen grappig lijkt/te snappen.

We weten dat Klaasje niet homofobisch is, dat is juist de grap.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_201998321
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 12:42 schreef Maartel het volgende:

[..]
Vraag me ergens wel af of ze ook nummers van 1.0/2.0 opnieuw opnemen die Hanne en Marthe al eerder hebben gedaan. Karen en Kristel deden dat natuurlijk wel met hun eigen oude nummers met Josje maar da's ergens toch anders dan dat Hanne en Marthe nu voor een 2e keer Alle Kleuren of Heyah Mama opnemen (als ze al iets nieuws opnemen zelf trouwens..)
Ik gok van wel, ze moeten die oude hits wel weer aan de nieuwe generatie voorschotelen.

Ergens zou ik het ook een leuke zet vinden als ze van de oude hits alleen Heyah Mama, Mamase, Alle Kleuren en Oya Lele opnieuw inzongen (of op een ep/single die nummers). Waarna de andere 9 alleen HKM hits kunnen zijn. Ik begrijp dat er een legacy is, maar in de laatste show werden Heyah Mama en Oya Lele niet eens gezongen.
pi_201998372
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 12:42 schreef Maartel het volgende:

[..]
1.0/2.0
Vraagje voor hier, vinden jullie dat K3 met Josje K3 2.0 is? Ik vond dat altijd meer 1.5.

Hoe tellen jullie HKM mee? Dat is meer K3 2.0 imo. Al zie ik de media hun vaak omschrijven als de derde generatie K3.
pi_201998405
Youtube views

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://strawpoll.com/e7y6w8r56

[ Bericht 7% gewijzigd door Million_Lights op 02-11-2021 14:56:35 ]
pi_201998790
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 14:43 schreef Million_Lights het volgende:
Youtube views

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://strawpoll.com/e7y6w8r56
Zat me gister al af te vragen of dit representatief is voor de populariteit van de kandidaten. Ik denk echt dat het meer te maken heeft met het nummer, de eerste 3 zijn super bekende nummers, zeker als je kijkt naar Remi, die had met smoorverliefd echt heel weinig views en nu heel veel
pi_201998957
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 14:39 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]
Vraagje voor hier, vinden jullie dat K3 met Josje K3 2.0 is? Ik vond dat altijd meer 1.5.

Hoe tellen jullie HKM mee? Dat is meer K3 2.0 imo. Al zie ik de media hun vaak omschrijven als de derde generatie K3.
Je hebt een punt, en die .0 slaat eigenlijk ook nergens op als er geen .5 is.
Maar HKM is wel de '3e' K3 voor me
pi_202001824
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 14:39 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

Voor mij is de originele K3 die met Karen, Kristel en Kathleen, en is KKJ inderdaad een 1.5 en geen tweede K3. HKM is dan de tweede K3, en ik denk dat de nieuwe K3 (met Amy?) dan een 2.5 is.
  woensdag 3 november 2021 @ 02:26:53 #92
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_202008833
KKK is 1.0
KKJ is 1.5
HMK is 3.0
HM? is 4.0

Dit is even logisch als waarom het nog K3 heet dus waterdicht.
Schapen zijn relax.
  Moderator woensdag 3 november 2021 @ 07:58:09 #93
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_202009396
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 02:26 schreef DumpTruck het volgende:
KKK is 1.0
KKJ is 1.5
HMK is 3.0
HM? is 4.0

Dit is even logisch als waarom het nog K3 heet dus waterdicht.
Hoe we ze gaan noemen als Kato het wordt is ook nog wel een ding :P
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_202011988
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2021 07:58 schreef Meke het volgende:

[..]
Hoe we ze gaan noemen als Kato het wordt is ook nog wel een ding :P
Nou we duiden Hanne Klaasje en Marthe meestal aan als HKM (namelijk in de volgorde dat ze gekozen zijn) dus ze zouden gewoon dan HMK genoemd kunnen worden.
pi_202013354
Hoe is die tovertruc met remi nou eigenlijk gedaN?
pi_202013538
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 12:57 schreef Kerk het volgende:
Hoe is die tovertruc met remi nou eigenlijk gedaN?
Hoezo. Hij kan echt toveren.
pi_202013716
twitter

Laatste 40 inmiddels!
Toch nog een paar album tracks (Leonardo, Zwaai, K3 Airlines, Amor, Trouwen(?) en Drums Gaan Boem(?)) in de strijd, en als ik het goed zie alle albums gerepresenteerd behalve Roller Disco en Pharao.
Ik heb geen idee wat Mama's en Papa's en Love Boat Baby er nog doen maar verder best een prima lijstje. Studio 100, kijk ff mee voor CD2 van Waterval! ;)

Tevens:
SPOILER
pi_202014812
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 13:24 schreef Maartel het volgende:

Laatste 40 inmiddels!

Wow, op de één of andere manier vind ik het heel verrassend dat Beter Als je Danst en Bikini Vol Zand gesneuveld zijn! Vind dat toch wel twee van de toptracks van HKM.
pi_202014873
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 14:56 schreef TeddyOliver het volgende:

[..]
Wow, op de één of andere manier vind ik het heel verrassend dat Beter Als je Danst en Bikini Vol Zand gesneuveld zijn! Vind dat toch wel twee van de toptracks van HKM.
Bikini zat er heeel dicht tegen aan (gelijkspel met een ander nummer wat in voorgaande rondes hoger gescoord had). Beter Als Je Danst vond ik zelf aanvankelijk niet zo maar is (mede door K2 Zoekt K3) wel echt gegroeid.
Maar ik denk dat jeugdsentiment toch wel flink meespeelt waardoor de HKM nummers echt alleen geliefd zijn bij mensen die K3 nu nog steeds fanatiek volgen? (Al hebben Pina Colada en Alles Is Liefde het gelukkig wel gered)
pi_202014976

Haha, deze video zegt best wat over de kandidaten. Grappig om te zien (Julia :'))

Ik begin soms stiekem Klaasje toch wat te missen. Amy zit nog het dichtst bij m'n favoriet, alleen ik vind het zoals anderen al zeiden moeilijk te peilen hoe ze nu echt in elkaar steekt. Vind de selectie ook wel veel van het zelfde! Ik hoop daarom dat Kato er echt nog in blijft.
pi_202015074
Wow, ik weet niet hoe ze t doet maar instant irritatie zodra Diede haar mond opent ;(

Amy komt hier wel t meest over alsof ze al een Studio100 mediatraining achter de rug heeft
  woensdag 3 november 2021 @ 15:27:54 #102
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_202015182
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 15:20 schreef Maartel het volgende:
Wow, ik weet niet hoe ze t doet maar instant irritatie zodra Diede haar mond opent ;(

TV / K2 zoekt K3 #1
pi_202015241
quote:
Ja misschien dat maar het voelt ook een beetje Stepford wife/stagemom. Het is fake en too much ofzo?
pi_202016031
quote:

Amy komt hier wel t meest over alsof ze al een Studio100 mediatraining achter de rug heeft
Grappig, ik vind totaal het tegenovergestelde, ik skip altijd de stukjes als Amy aan het woord komt haha.
pi_202016039
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2021 11:23 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]
Nou we duiden Hanne Klaasje en Marthe meestal aan als HKM (namelijk in de volgorde dat ze gekozen zijn) dus ze zouden gewoon dan HMK genoemd kunnen worden.
Om de een of andere reden klinkt (bekt) HMK niet zo lekker als HKM. De aanduiding HKM is dacht ik hier op het forum ontstaan maar ook overgenomen door K3 zelf. Ik herinner me dat ze ook wel eens truien aanhadden met daarop resp. de letters H, K, M en dat ze dan ook in deze volgorde op een podium stonden. Kan iemand daar nog een foto van vinden? De voice over bij de shows kondigde ze ook meestal aan als Hanne, Klaasje en Marthe. Als Kato het wordt kunnen we ze HaKaMa noemen.
pi_202016052
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 16:32 schreef Arlique het volgende:

[..]
Grappig, ik vind totaal het tegenovergestelde, ik skip altijd de stukjes als Amy aan het woord komt haha.
Oh ik ben ook helemaal geen fan van Amy, vind haar een beetje fake? maar zo'n interviewtje doet ze wel precies op de nette correcte manier die een studio100 prettig vind denk ik (al zou iéts meer persoonlijkheid best mogen)
pi_202016064
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 16:33 schreef Riparius het volgende:

[..]
Om de een of andere reden klinkt (bekt) HMK niet zo lekker als HKM. De aanduiding HKM is dacht ik hier op het forum ontstaan maar ook overgenomen door K3 zelf. Ik herinner me dat ze ook wel eens truien aanhadden met daarop resp. de letters H, K, M en dat ze dan ook in deze volgorde op een podium stonden. Kan iemand daar nog een foto van vinden? De voice over bij de shows kondigde ze ook meestal aan als Hanne, Klaasje en Marthe. Als Kato het wordt kunnen we ze HaKaMa noemen.
Typisch, ik zeg (als ik het al zeg) wel HKM maar met namen zou ik dan weer sneller Hanne, Marthe en Klaasje zeggen?
pi_202016114
quote:

Allebei te gekunsteld. Doe mij maar Kato. Naturel en straalt rust uit.
  woensdag 3 november 2021 @ 16:40:34 #109
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202016118
Als ik online kijk zie ik alleen maar fanaccounts en hype voor Amy en Luca. Eigenlijk bijna niks voor Julia en Kato.
pi_202016191
Wat vinden we er eigenlijk van dat het stoelen concept opnieuw gebruikt wordt in de studioshows?
pi_202016194
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 16:36 schreef Maartel het volgende:

[..]
Typisch, ik zeg (als ik het al zeg) wel HKM maar met namen zou ik dan weer sneller Hanne, Marthe en Klaasje zeggen?
Dat is dan naar analogie van Karen, Kristel en Kathleen of Karen, Kristel en Josje op haarkleur.
pi_202016312
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 16:35 schreef Maartel het volgende:

[..]
Oh ik ben ook helemaal geen fan van Amy, vind haar een beetje fake? maar zo'n interviewtje doet ze wel precies op de nette correcte manier die een studio100 prettig vind denk ik (al zou iéts meer persoonlijkheid best mogen)
ik wil absoluut niet haten, daar houd ik niet van. Maar Amy heeft ooit gezegd dat ze k3 zoekt k3 over heeft geslagen voor een miss verkiezing, en daarmee heb ik toch het gevoel dat ze dit niet echt ECHT graag wilt. ik moet toevoegen dat ze beter is geworden in de liveshows, maar ik voel het niet. Ik gun het iemand die het echt heel graag wil en het ook kan. Voor mij is dan de enige overgebleven Diede.... en 2 afvallers :(
pi_202016487
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 16:47 schreef Poedelpoes het volgende:
Wat vinden we er eigenlijk van dat het stoelen concept opnieuw gebruikt wordt in de studioshows?
Ik vind het dus wel vermakelijk. Het geeft wel een beetje een game show sfeer, maar goed het houdt de spanning erin. Ik vond het in de laatste aflevering ook nog een best eerlijke verdeling van punten (Diede zat eens niet zo hoog wat ik wel vond kloppen).

Oh en die jingles bij het stemmen waarin alle hitjes voorbij komen zijn top *O*
pi_202017295
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 17:12 schreef TeddyOliver het volgende:

[..]

Oh en die jingles bij het stemmen waarin alle hitjes voorbij komen zijn top *O*
Ja dat vind ik ook leuk!!!!
pi_202017302
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 17:12 schreef TeddyOliver het volgende:

[..]
Ik vind het dus wel vermakelijk. Het geeft wel een beetje een game show sfeer, maar goed het houdt de spanning erin. Ik vond het in de laatste aflevering ook nog een best eerlijke verdeling van punten (Diede zat eens niet zo hoog wat ik wel vond kloppen).
Ik krijg er een beetje Take Me Out Vibes van.
  woensdag 3 november 2021 @ 19:43:44 #116
449427 bogtrotter
namelijk Robrecht Veeckman
pi_202018278
Inmiddels ook weer bijna ZES JAAR GELEDEN dat ik mijn kop hier nog eens heb laten zien, maar ik heb mezelf dit weekend eindelijk onderworpen aan de voorbije afleveringen van K2 zoekt K3 en ik kom dus even onheil schoppen.

Allereerst: zeer jammer dat we na zes jaar afscheid moeten nemen van Karweitje, uiteraard, maar gelukkig komt er een ander Kindje voor in de plaats.

Oké, eerste opmerking. "Niet normaal" is een schijtnummer, maar opvallend dat het net zoals zes jaar geleden weer door de niet-witte kandidaat wordt gezongen. Niet verbazend dat Chanel met deze prestatie naar huis werd gestuurd.

Uiteraard kiezen de kandidaten hun eigen nummers niet. Nee, Justine werd deze week voor god-weet-welke reden "Geloof in jezelf" toebedeeld, terwijl er uit de musical Alice in Wonderland voor de rest niks werd gezongen (behalve "Filmster", het groepsnummer van deze aflevering en overigens het beste nummer uit die musical. Toevallig was openingsnummer van de eerste liveshow "Niet-verjaardagsfeest" met een nieuwe tekst, ook uit dezelfde musical.)
Waarom laat je dat kind dan niet "Alice in Wonderland" zingen? Ik vermoed niet dat ze dit nummertje opsparen voor een volgende aflevering; "De 3 Biggetjes" en "Toveren" mochten hier wel gewoon de revue passeren. Nee, geef ze maar een moeilijk nummer waar niemand iets mee heeft. Eh, vind ik vreemd. Lief meisje wel, die Justine.

Kato mocht in de tweede show ook een flauw doorslagje brengen van deze memorabele prestatie van Demi uit 2015. Goed, ik laat hierbij mijn liefde voor Demi even terug opflakkeren: dit was in 2015 het beste optreden van de héle zoektocht. Helaas werd Kato gedwongen om het hele nummer traag en breekbaar te zingen in plaats van los te mogen breken in het uptempo-stukje. En dat terwijl Diede in dezelfde uitzending wél een nummer mocht brengen met die exacte structuur. Ook dat vind ik gek!
Net als bij Demi destijds worden hier vraagtekens geponeerd bij het idee of een stoere rockchick bij K3 past, alsof niemand ooit Karen Damen (topwijf) heeft gezien? Ik ben fan van Kato. Tijdens de bootcamp kwam er een stukje van haar acteerwerk in beeld waar haar chemie met Hanne echt van het scherm spatte. Acteren is maar een fractie van wat K3 doet, maar ik was er wel door gecharmeerd. Kato heeft een ontzettende naturel, maar dat wordt misschien niet in dank afgenomen. Ik verwacht een keigoed optreden te zien, waarop de jury dan "jij hebt K3 niet nodig!" zegt, of zoiets.

Wat ik over Manou vind, weet ik zelf nog niet. Tijdens haar stukje "Waterval" in de bootcamp vond ik haar timbre ontzettend aangenaam om naar te luisteren, terwijl héél veel andere kandidaten moeite hadden met het register.

Er wordt naar mijn gevoel te weinig met dat register gedaan voor de mannelijke kandidaten - maar wat er wél gedaan wordt is hen nummers geven waar de teksten heel awkward voor moeten worden aangepast. De aangepaste tekst voor "Smoorverliefd" die Remi in live-show 1 bracht was om van te huilen, vooral omdat ik het nummer zelf niet zo goed kende, en dus niet wist hoeveel tekst er aangepast was. Als je zoveel moeite moet doen om ervoor te zorgen dat deze interpretatie niet seksistisch overkomt, ja, jongens, euh, zing dan een ander nummer. Misschien een leuk liedje dat mensen kennen, 't is maar een idee.

Nee, ik snap ook wel dat je wil laten zien: kijk, de tekst is gemakkelijk aangepast voor een jongen, het kàn! Het aangepaste rijmpje "op zoek ga / Luca" in "Waar zijn die engeltjes" vond ik oprecht nog best schattig. "Waar is mijn schattie" in plaats van "wie helpt me in mijn bikini", dat werkt totaal niet. Maar je moet 't maar eens proberen. Dat Luca over jongens kan blijven zingen in plaats van de compulsory heterosexuality die Remi blijkbaar werd opgelegd, dat mag voor mij wel. Voor Remi wordt er ook telkens een hele act uit de kast gehaald (blijkbaar het enige wat uit de kast mag komen) die ontzettend afleidt van de vraag: is dit K3? Het is allemaal inderdaad heel erg musical, maar daar kan Studio 100 ook zeker wat mee.

En wat rijmt er op Remi? Amy! Mocht het nog niet duidelijk zijn geweest dat Kato het korte strootje werd toebedeeld: Amy kreeg hier de volle get-up... uhhh, ja, jongens, alsof er geen drie van die biggenpakjes waren? Bovendien mocht ze ook één van de meest catchy liedjes uit het K3-repertoire zingen. "De 3 Biggetjes" is zo catchy dat je tegen eender welke willekeurige millennial nog maar de titel kan zeggen en hen daardoor drie weken lang opzadelt met een oorwurm van jewelste.

Celester doet echt helemaal niks met me. En de Nederlandse klanken storen me bij haar véél meer dan bij anderen. Of nu ja, het Brabantse van Diede moet ook wel écht opgepoetst worden als ze erbij wil horen. Maar goed: Celester gaat 'op soek naar een fers in een poek'. Het staat me bij dat Kramikkeltje daar bij de vorige zoektocht op attent werd gemaakt, maar misschien vergis ik me. Hoe dan ook oogt het me allemaal een tikkeltje levensloos. Julia heeft wat dat betreft meer pit. Je voelt dat zij een karakter heeft. De vergelijking met Kartonnetje is al meermaals gemaakt, qua uiterlijk, qua presence. Het zou wel werken. Ze kreeg bij de audities een gouden ticket, werd tijdens de bootcamp als laatste meegenomen en kreeg ook in de eerste liveshow wéér een gouden ticket (omdat haar "Parels" daadwerkelijk behoorlijk rampzalig was) - qua verhaaltje heeft ze de aandacht wel op zich. En ja, qua outfit kreeg ze deze aflevering zeker ook de aandacht op zich.

Gekke line-up qua kandidaten, dus. Benieuwd wat er nog te wachten staat. Tot hiertoe is er nog bedroevend weinig in groep gezongen, terwijl het er toch juist om zou moeten gaan of de stemmen een beetje bij elkaar passen? Maar goed, het blijft K3, dat doet er in se eigenlijk geen fuck toe.
pi_202018511
Ik zou echt heel graag verrast worden en dat ze uiteindelijk toch gewoon voor bijv een Kato gaan maar geloof er niet in. Óf het moet zo zijn dat de 'geplande' winnares ergens zo tegenvalt (of zelf minder enthousiast wordt) waardoor ze een plan b trekken (ik weet dat de X Factor bijv ook wel eens aanstuurde op een bepaalde winnaar en dat plan midseizoen omgooide). Maar dan heb ik nog eerder het gevoel dat alle pijlen gericht waren op Julia en nu langzaam ombuigen richting Amy. Kato (en idd de vorige afvallers) krijgt gewoon niet de behandeling van iemand die ze op haar best uit de verf willen laten komen
  woensdag 3 november 2021 @ 20:16:28 #118
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202018893
twitter

Wat :D
pi_202019055
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 19:56 schreef Maartel het volgende:
Ik zou echt heel graag verrast worden en dat ze uiteindelijk toch gewoon voor bijv een Kato gaan maar geloof er niet in. Óf het moet zo zijn dat de 'geplande' winnares ergens zo tegenvalt (of zelf minder enthousiast wordt) waardoor ze een plan b trekken (ik weet dat de X Factor bijv ook wel eens aanstuurde op een bepaalde winnaar en dat plan midseizoen omgooide). Maar dan heb ik nog eerder het gevoel dat alle pijlen gericht waren op Julia en nu langzaam ombuigen richting Amy. Kato (en idd de vorige afvallers) krijgt gewoon niet de behandeling van iemand die ze op haar best uit de verf willen laten komen
Tijdens K3 zoekt K3 meen ik me te herinneren dat Marthe pas later tijdens de liveshows meer prominent naar voren geschoven werd toen Nora door de mand aan het vallen was.
Gert klaagde eerst over Marthe haar ' Droopy eyes'. En later van 'Oh dat vind ik nu ineens helemaal niet meer' :')
  woensdag 3 november 2021 @ 20:28:30 #120
449427 bogtrotter
namelijk Robrecht Veeckman
pi_202019076
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 19:56 schreef Maartel het volgende:
Dit dus. Wanneer de jury bij een kandidaat elke week "goh, ik weet niet of jij erbij zou passen!" roept, dan maak je het publiek niet bepaald warm voor die optie.

Alleen bij Marthe is die teneur in K3 zoekt K3 inderdaad gaandeweg een beetje omgeslaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')