1 persoon precies...quote:Op dinsdag 2 november 2021 13:02 schreef Banaanhangwagen het volgende:
Twitter gaat er maar over door
[ twitter ]
quote:Op dinsdag 2 november 2021 13:02 schreef Banaanhangwagen het volgende:
Twitter gaat er maar over door
[ twitter ]
Ja dat is een parody he? Dat valt dan meer onder twitter humor/memes, maar begrijp wel dat het niet meteen grappig lijkt/te snappen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 14:21 schreef Kerk het volgende:
& nu ook een (fake) Snap-screenshot van Klaasje dat ze met een homo op de foto is geweest
Twitter mogen ze opdoeken. Dat deze onzin daar is toegestaan…
Ik gok van wel, ze moeten die oude hits wel weer aan de nieuwe generatie voorschotelen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 12:42 schreef Maartel het volgende:
[..]
Vraag me ergens wel af of ze ook nummers van 1.0/2.0 opnieuw opnemen die Hanne en Marthe al eerder hebben gedaan. Karen en Kristel deden dat natuurlijk wel met hun eigen oude nummers met Josje maar da's ergens toch anders dan dat Hanne en Marthe nu voor een 2e keer Alle Kleuren of Heyah Mama opnemen (als ze al iets nieuws opnemen zelf trouwens..)
Vraagje voor hier, vinden jullie dat K3 met Josje K3 2.0 is? Ik vond dat altijd meer 1.5.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://strawpoll.com/e7y6w8r56
[ Bericht 7% gewijzigd door Million_Lights op 02-11-2021 14:56:35 ]
quote:Op dinsdag 2 november 2021 14:43 schreef Million_Lights het volgende:
Youtube viewsZat me gister al af te vragen of dit representatief is voor de populariteit van de kandidaten. Ik denk echt dat het meer te maken heeft met het nummer, de eerste 3 zijn super bekende nummers, zeker als je kijkt naar Remi, die had met smoorverliefd echt heel weinig views en nu heel veelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://strawpoll.com/e7y6w8r56
Je hebt een punt, en die .0 slaat eigenlijk ook nergens op als er geen .5 is.quote:Op dinsdag 2 november 2021 14:39 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Vraagje voor hier, vinden jullie dat K3 met Josje K3 2.0 is? Ik vond dat altijd meer 1.5.
Hoe tellen jullie HKM mee? Dat is meer K3 2.0 imo. Al zie ik de media hun vaak omschrijven als de derde generatie K3.
Voor mij is de originele K3 die met Karen, Kristel en Kathleen, en is KKJ inderdaad een 1.5 en geen tweede K3. HKM is dan de tweede K3, en ik denk dat de nieuwe K3 (met Amy?) dan een 2.5 is.quote:Op dinsdag 2 november 2021 14:39 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Vraagje voor hier, vinden jullie dat K3 met Josje K3 2.0 is? Ik vond dat altijd meer 1.5.
Hoe tellen jullie HKM mee? Dat is meer K3 2.0 imo. Al zie ik de media hun vaak omschrijven als de derde generatie K3.
Hoe we ze gaan noemen als Kato het wordt is ook nog wel een dingquote:Op woensdag 3 november 2021 02:26 schreef DumpTruck het volgende:
KKK is 1.0
KKJ is 1.5
HMK is 3.0
HM? is 4.0
Dit is even logisch als waarom het nog K3 heet dus waterdicht.
Nou we duiden Hanne Klaasje en Marthe meestal aan als HKM (namelijk in de volgorde dat ze gekozen zijn) dus ze zouden gewoon dan HMK genoemd kunnen worden.quote:Op woensdag 3 november 2021 07:58 schreef Meke het volgende:
[..]
Hoe we ze gaan noemen als Kato het wordt is ook nog wel een ding
Hoezo. Hij kan echt toveren.quote:Op woensdag 3 november 2021 12:57 schreef Kerk het volgende:
Hoe is die tovertruc met remi nou eigenlijk gedaN?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wow, op de één of andere manier vind ik het heel verrassend dat Beter Als je Danst en Bikini Vol Zand gesneuveld zijn! Vind dat toch wel twee van de toptracks van HKM.quote:
Bikini zat er heeel dicht tegen aan (gelijkspel met een ander nummer wat in voorgaande rondes hoger gescoord had). Beter Als Je Danst vond ik zelf aanvankelijk niet zo maar is (mede door K2 Zoekt K3) wel echt gegroeid.quote:Op woensdag 3 november 2021 14:56 schreef TeddyOliver het volgende:
[..]
Wow, op de één of andere manier vind ik het heel verrassend dat Beter Als je Danst en Bikini Vol Zand gesneuveld zijn! Vind dat toch wel twee van de toptracks van HKM.
TV / K2 zoekt K3 #1quote:Op woensdag 3 november 2021 15:20 schreef Maartel het volgende:
Wow, ik weet niet hoe ze t doet maar instant irritatie zodra Diede haar mond opent
Ja misschien dat maar het voelt ook een beetje Stepford wife/stagemom. Het is fake en too much ofzo?quote:
Grappig, ik vind totaal het tegenovergestelde, ik skip altijd de stukjes als Amy aan het woord komt haha.quote:Op woensdag 3 november 2021 15:20 schreef Maartel het volgende:
Wow, ik weet niet hoe ze t doet maar instant irritatie zodra Diede haar mond opent
Amy komt hier wel t meest over alsof ze al een Studio100 mediatraining achter de rug heeft
Om de een of andere reden klinkt (bekt) HMK niet zo lekker als HKM. De aanduiding HKM is dacht ik hier op het forum ontstaan maar ook overgenomen door K3 zelf. Ik herinner me dat ze ook wel eens truien aanhadden met daarop resp. de letters H, K, M en dat ze dan ook in deze volgorde op een podium stonden. Kan iemand daar nog een foto van vinden? De voice over bij de shows kondigde ze ook meestal aan als Hanne, Klaasje en Marthe. Als Kato het wordt kunnen we ze HaKaMa noemen.quote:Op woensdag 3 november 2021 11:23 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Nou we duiden Hanne Klaasje en Marthe meestal aan als HKM (namelijk in de volgorde dat ze gekozen zijn) dus ze zouden gewoon dan HMK genoemd kunnen worden.
Oh ik ben ook helemaal geen fan van Amy, vind haar een beetje fake? maar zo'n interviewtje doet ze wel precies op de nette correcte manier die een studio100 prettig vind denk ik (al zou iéts meer persoonlijkheid best mogen)quote:Op woensdag 3 november 2021 16:32 schreef Arlique het volgende:
[..]
Grappig, ik vind totaal het tegenovergestelde, ik skip altijd de stukjes als Amy aan het woord komt haha.
Typisch, ik zeg (als ik het al zeg) wel HKM maar met namen zou ik dan weer sneller Hanne, Marthe en Klaasje zeggen?quote:Op woensdag 3 november 2021 16:33 schreef Riparius het volgende:
[..]
Om de een of andere reden klinkt (bekt) HMK niet zo lekker als HKM. De aanduiding HKM is dacht ik hier op het forum ontstaan maar ook overgenomen door K3 zelf. Ik herinner me dat ze ook wel eens truien aanhadden met daarop resp. de letters H, K, M en dat ze dan ook in deze volgorde op een podium stonden. Kan iemand daar nog een foto van vinden? De voice over bij de shows kondigde ze ook meestal aan als Hanne, Klaasje en Marthe. Als Kato het wordt kunnen we ze HaKaMa noemen.
Allebei te gekunsteld. Doe mij maar Kato. Naturel en straalt rust uit.quote:Op woensdag 3 november 2021 15:20 schreef Maartel het volgende:
Amy komt hier wel t meest over alsof ze al een Studio100 mediatraining achter de rug heeft
Dat is dan naar analogie van Karen, Kristel en Kathleen of Karen, Kristel en Josje op haarkleur.quote:Op woensdag 3 november 2021 16:36 schreef Maartel het volgende:
[..]
Typisch, ik zeg (als ik het al zeg) wel HKM maar met namen zou ik dan weer sneller Hanne, Marthe en Klaasje zeggen?
ik wil absoluut niet haten, daar houd ik niet van. Maar Amy heeft ooit gezegd dat ze k3 zoekt k3 over heeft geslagen voor een miss verkiezing, en daarmee heb ik toch het gevoel dat ze dit niet echt ECHT graag wilt. ik moet toevoegen dat ze beter is geworden in de liveshows, maar ik voel het niet. Ik gun het iemand die het echt heel graag wil en het ook kan. Voor mij is dan de enige overgebleven Diede.... en 2 afvallersquote:Op woensdag 3 november 2021 16:35 schreef Maartel het volgende:
[..]
Oh ik ben ook helemaal geen fan van Amy, vind haar een beetje fake? maar zo'n interviewtje doet ze wel precies op de nette correcte manier die een studio100 prettig vind denk ik (al zou iéts meer persoonlijkheid best mogen)
Ik vind het dus wel vermakelijk. Het geeft wel een beetje een game show sfeer, maar goed het houdt de spanning erin. Ik vond het in de laatste aflevering ook nog een best eerlijke verdeling van punten (Diede zat eens niet zo hoog wat ik wel vond kloppen).quote:Op woensdag 3 november 2021 16:47 schreef Poedelpoes het volgende:
Wat vinden we er eigenlijk van dat het stoelen concept opnieuw gebruikt wordt in de studioshows?
Ja dat vind ik ook leuk!!!!quote:Op woensdag 3 november 2021 17:12 schreef TeddyOliver het volgende:
[..]
Oh en die jingles bij het stemmen waarin alle hitjes voorbij komen zijn top
Ik krijg er een beetje Take Me Out Vibes van.quote:Op woensdag 3 november 2021 17:12 schreef TeddyOliver het volgende:
[..]
Ik vind het dus wel vermakelijk. Het geeft wel een beetje een game show sfeer, maar goed het houdt de spanning erin. Ik vond het in de laatste aflevering ook nog een best eerlijke verdeling van punten (Diede zat eens niet zo hoog wat ik wel vond kloppen).
Tijdens K3 zoekt K3 meen ik me te herinneren dat Marthe pas later tijdens de liveshows meer prominent naar voren geschoven werd toen Nora door de mand aan het vallen was.quote:Op woensdag 3 november 2021 19:56 schreef Maartel het volgende:
Ik zou echt heel graag verrast worden en dat ze uiteindelijk toch gewoon voor bijv een Kato gaan maar geloof er niet in. Óf het moet zo zijn dat de 'geplande' winnares ergens zo tegenvalt (of zelf minder enthousiast wordt) waardoor ze een plan b trekken (ik weet dat de X Factor bijv ook wel eens aanstuurde op een bepaalde winnaar en dat plan midseizoen omgooide). Maar dan heb ik nog eerder het gevoel dat alle pijlen gericht waren op Julia en nu langzaam ombuigen richting Amy. Kato (en idd de vorige afvallers) krijgt gewoon niet de behandeling van iemand die ze op haar best uit de verf willen laten komen
Dit dus. Wanneer de jury bij een kandidaat elke week "goh, ik weet niet of jij erbij zou passen!" roept, dan maak je het publiek niet bepaald warm voor die optie.quote:Op woensdag 3 november 2021 19:56 schreef Maartel het volgende:
Ik zou echt heel graag verrast worden en dat ze uiteindelijk toch gewoon voor bijv een Kato gaan maar geloof er niet in. Óf het moet zo zijn dat de 'geplande' winnares ergens zo tegenvalt (of zelf minder enthousiast wordt) waardoor ze een plan b trekken (ik weet dat de X Factor bijv ook wel eens aanstuurde op een bepaalde winnaar en dat plan midseizoen omgooide). Maar dan heb ik nog eerder het gevoel dat alle pijlen gericht waren op Julia en nu langzaam ombuigen richting Amy. Kato (en idd de vorige afvallers) krijgt gewoon niet de behandeling van iemand die ze op haar best uit de verf willen laten komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |