We hebben straks alle combinaties wel gehadquote:Op zaterdag 3 oktober 2026 12:30 schreef NailQueen het volgende:
Josje komt eenmalig terug bij K3. Zij vervangt Hanne bij de Studio 100 SingAlong in Symphony.
https://www.nu.nl/muziek/(...)o-100-singalong.html
Ik zie ook fans hopen dat ze naar de SingAlong komen. Dat feestje mist nog een grote naam zoals ze vorig jaar Huis Anubis hadden. Maar de k3 originals lijken mij echt onwaarschijnlijk.quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 16:26 schreef WatIkWil het volgende:
Ja, lijkt me idd een zoethoudertje.
Sommige fans halen hoop er hoop uit voor een nieuwe reünie maar dat lijkt mij de komende jaren onrealistisch.
Kristel zei vorige week in de Dag Allemaal namelijk dat er nooit meer een KKJ reünie zal komen (ze noemde specifiek Josje terwijl er niet specifiek naar haar gevraagd werd)
Ze hebben al gezegd dat ze niet komen en Kristel ook dat ze niet meer het podium op wil. En als ze zouden komen, zouden ze weer de nieuwe K3 overschaduwen. Het is sowieso nog erg kort na de reünie, dus nee, dat gaat niet gebeuren.. al zou ik het uiteraard heel graag willen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 18:23 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik zie ook fans hopen dat ze naar de SingAlong komen. Dat feestje mist nog een grote naam zoals ze vorig jaar Huis Anubis hadden. Maar de k3 originals lijken mij echt onwaarschijnlijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |