Ik had dat eerlijk gezegd wel verwacht! Maar ook zonder Eeuwig en Altijd heb ik lelijk gehuild hoor hahaha.quote:Op zondag 7 juni 2026 20:40 schreef NailQueen het volgende:
Als ze straks toch Eeuwig en Altijd zingen ga ik heel lelijk huilen![]()
[ afbeelding ]
(update: Dat deden ze niet)
Ik zie Klaasje niet voorgoed terug keren. Volgens mij had ze dat ook al gezegd.quote:Op maandag 6 juli 2026 14:27 schreef Momo het volgende:
K3-zangeres Hanne Verbruggen in verwachting van tweede kind
Studio 100 aan het zweten, geheel Nederlandse K3 straks met Julia, Klaasje en Diede?
Met Klaasje klinkt het niet veel beter maar je merkt dat de meiden nu veel meer plezier hebben. Het is bij Marthe gewoon duidelijk dat ze ergens mee zit maar (voorlopig nog) een pokerface moet ophouden. Haar uitstraling en lichaamshouding zeggen iets anders. Dat was al zo voordat ze haar eerste kind kreeg.quote:Op dinsdag 1 september 2026 09:17 schreef Poedelpoes het volgende:
Ik vind dit dit qua energie een veel leukere K3 dan met Marthe. Sorry.
Ik kan nog steeds niks met Klaasje's stem maar qua energie ben ik het met je eens.quote:Op dinsdag 1 september 2026 09:17 schreef Poedelpoes het volgende:
Ik vind dit dit qua energie een veel leukere K3 dan met Marthe. Sorry.
Volgens mij kwam dat toch na de juicekanaal roddels dat haar man zou vreemd gaan? Mensen haar ook allemaal berichten sturen dat ze dat niet moest pikken etc. Tenminste dat was die zelfde tijd dacht ik.quote:Op dinsdag 1 september 2026 12:24 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Met Klaasje klinkt het niet veel beter maar je merkt dat de meiden nu veel meer plezier hebben. Het is bij Marthe gewoon duidelijk dat ze ergens mee zit maar (voorlopig nog) een pokerface moet ophouden. Haar uitstraling en lichaamshouding zeggen iets anders. Dat was al zo voordat ze haar eerste kind kreeg.
Zou gaan om Lisa uit K3 zoekt K3quote:Op zaterdag 12 september 2026 18:10 schreef NailQueen het volgende:
20 oktober (mijn verjaardag, geen hint hehe) wordt de vervanger van Hanne aangewezen voor de volgende tour. Wie gaat het worden? Opnieuw Diede? Nora misschien? Of gaan ze weer iemand uit de K2/K3 zoekt K3 stal halen? Klaasje kunnen we vergeten want die heeft meerdere malen aangegeven dat dit eenmalig was.
https://www.hln.be/showbi(...)igd-als-k3~a01735e3/
Oja en er is een nieuwe single, Superheld. Mede geschreven door Metejoor.
Vorig jaar had ze een paar filmpjes gedeeld over haar deelname van 10 jaar geleden. Die had Hanne ook opgepikt. Zou een grappige foreshadow zijn. Maar vergeleken met Nora en Klaasje is zij wel beetje in de vergetelheid geraakt.quote:Op zaterdag 12 september 2026 21:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Zou gaan om Lisa uit K3 zoekt K3
[ afbeelding ]
Bekijk deze YouTube-video
Spelen ze roulette met ex-kandidaten ofzoquote:Op zaterdag 12 september 2026 21:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Zou gaan om Lisa uit K3 zoekt K3
[ afbeelding ]
Bekijk deze YouTube-video
Zou gewoon Diede logischer vinden, maar misschien dat ze niet 2 keer dezelfde willen gebruiken? Want het zijn echt geen K3 enzo?quote:Op zondag 13 september 2026 19:15 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Spelen ze roulette met ex-kandidaten ofzo
Het zou opzich ook wel fijner zijn ofzo als ze gewoon een vaste vervanger hebben.quote:Op zondag 13 september 2026 19:23 schreef Sunshine1982 het volgende:
Elke keer een andere K3 samenstelling... Het is dat ze nog redelijk scoren anders zou ik zeggen, doek de boel op.
Ja precies. Het is op zo'n manier K3 niet meer en ik ben er van overtuigd dat Studio 100 K3 tot de laatste druppel wil uitmelken. Aan de andere kant, het is vast ook zo gegaan in de tijd van Kristel, Kathleen en Karen. Ik kan me niet meer herinneren hoe dat ging met vervanging.quote:Op zondag 13 september 2026 19:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Het zou opzich ook wel fijner zijn ofzo als ze gewoon een vaste vervanger hebben.
Ja eigenlijk wel. Volgens mij werd Nora best goed onthaald. Zowel bij de kinderen als volwassenen. Dat zou een goede vaste vervanger zijn. Alhoewel ze deze zomer niet had gekund omdat ze zelf ook zwanger was.quote:Op zondag 13 september 2026 19:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Het zou opzich ook wel fijner zijn ofzo als ze gewoon een vaste vervanger hebben.
Vocaal was Nora niet zo goed hoor, maar goed dat is Klaasje ook niet perse. Qua skills is Diede de ideale vervangster. Klaasje heeft wel weer veel uitstraling en plezier.quote:Op zondag 13 september 2026 20:52 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel. Volgens mij werd Nora best goed onthaald. Zowel bij de kinderen als volwassenen. Dat zou een goede vaste vervanger zijn. Alhoewel ze deze zomer niet had gekund omdat ze zelf ook zwanger was.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |