abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220233260
quote:
Ik kan het wel begrijpen als Studio100 de stekker eruit wil trekken. K3 'leeft' vooral van de singels die al minstens 20 jaar oud zijn. En dus nostalgie. Het is nog maar de vraag of dit zoals Disney eindeloos doorgaat, of dat na de laatste originals reunie mensen K3 toch links laten liggen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Teleromeo en Oja Lele hoor je nog weleens in de disco, maar liedjes van daarna, welke herinner jij je als de topper tot de dag van vandaag?

[ Bericht 11% gewijzigd door JessicaOpDoorreis op 01-03-2026 20:46:41 ]
graag anoniem
pi_220420331
Binnenkort is het zover, de shows in Ahoy! Ik ga drie keer ❤ Ben erg benieuwd of de show precies hetzelfde zal zijn als die in oktober (ik vermoed van wel).

Mocht iemand nog kaartjes zoeken: ik heb net twee zitplaatsen te koop gezet via het officiële Ticketmaster platform voor de middagshow van vrijdag 10 april (vak GK)!
pi_220427954
Mocht Marthe willen stoppen in de toekomst, zou Lauren dan geen goede opvolgster zijn?
pi_220441690
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 11:34 schreef WatIkWil het volgende:
Binnenkort is het zover, de shows in Ahoy! Ik ga drie keer ❤ Ben erg benieuwd of de show precies hetzelfde zal zijn als die in oktober (ik vermoed van wel).

Mocht iemand nog kaartjes zoeken: ik heb net twee zitplaatsen te koop gezet via het officiële Ticketmaster platform voor de middagshow van vrijdag 10 april (vak GK)!
Ik ga over precies een week *O*
Ik hoop dat ze setlist gewoon aanhouden want ik zit mij er te veel op te verheugen :D

Het enige wat misschien nog kan veranderen zijn de outfits. Als de Oya Lele jurkjes maar wel blijven.
pi_220441856
Dat gaat een tijd lang absolute chaos zijn voor mijn deur :P

Een tip, probeer zoveel mogelijk met het ov te komen. De omgeving rondom Ahoy' is niet berekend op veel verkeer, het wordt al snel een chaotische boel met hele lange rijen voor de parkeerplaats. Of kom ruim voor tijd, dat kan ook.
pi_220497305
Ik ga vanavond. Ontzettend veel zin in. Ik heb mij laten inspireren door de fans in België dus ik heb de outfit van Frans Liedje bij elkaar verzameld (baret, tshirt met 'je t'aime', kort broekje en kniekousen) :D

Ik laat jullie uiteraard weten hoe het was. Ik zag dat gisteren bijna alles hetzelfde is gebleven als in Belgie en dat is dikke prima O+
pi_220504107
Ze waren ongelofelijk. Wat een geweldig feest. Alles was een grote hoogtepunt O+
Op het eind bij Heyah Mama waren ze door de enthousiasme de tekst even kwijt :D

Verder zag ik Luca van K2 zkt k3 (en nog eentje waarvan ik de naam niet meer weet) nog in de publiek :D
pi_220504700
Kan iemand trouwens de 'Zet bij' meme uitleggen van Wat Ik Wil? Ik heb blijkbaar toch iets gemist :P
pi_220504817
Ik ga morgen met mijn dochter *O*
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 09:50 schreef Sunshine1982 het volgende:

Een tip, probeer zoveel mogelijk met het ov te komen. De omgeving rondom Ahoy' is niet berekend op veel verkeer, het wordt al snel een chaotische boel met hele lange rijen voor de parkeerplaats. Of kom ruim voor tijd, dat kan ook.
Wij komen inderdaad met het OV, kwam er wel vandaag achter dat er morgen geen treinen bij Gouda rijden, dus we moeten omreizen en zijn vieslang onderweg _O-
pi_220505906
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2026 11:30 schreef Arizona het volgende:
Ik ga morgen met mijn dochter *O*
[..]
Wij komen inderdaad met het OV, kwam er wel vandaag achter dat er morgen geen treinen bij Gouda rijden, dus we moeten omreizen en zijn vieslang onderweg _O-
Je kan ook evt je auto (als je een auto hebt) in de omgevende wijken zetten. Is wel betaald en eventjes lopen, maar geen chaos.
pi_220506181
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 09:50 schreef Sunshine1982 het volgende:

Oh is het zo erg? Had gewoon P-ticket gekocht voor morgen bij Ahoy. Dacht is zo'n groot terrein en buiten het centrum dus zal vast wel goed geregeld zijn en makkelijk. Is wel ook Pasar malam dit weekend in ahoy. 1.5 uur voor aanvang plannen als aankomst wel te doen?
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_220506718
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 15:19 schreef RipCity het volgende:

[..]
Oh is het zo erg? Had gewoon P-ticket gekocht voor morgen bij Ahoy. Dacht is zo'n groot terrein en buiten het centrum dus zal vast wel goed geregeld zijn en makkelijk. Is wel ook Pasar malam dit weekend in ahoy. 1.5 uur voor aanvang plannen als aankomst wel te doen?
In de avond zal het wat beter te doen zijn dan overdag. Overdag heb je ook het winkelpubliek wat naar zuidplein gaat wat er tegenover ligt.

Uiteindelijk kom je er wel, alleen stroopt alles makkelijk op rondom Ahoy.
pi_220512130
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2026 11:04 schreef NailQueen het volgende:
Kan iemand trouwens de 'Zet bij' meme uitleggen van Wat Ik Wil? Ik heb blijkbaar toch iets gemist :P
Zie de aflevering van Het Huis met Karen en Kristel, staat nog op VRTMax.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')