Mijn dochter is een livestream aan het volgen op Tiktokquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 21:09 schreef NailQueen het volgende:
Dat gegil en applaus!
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
(Geen 'echte' spoiler, ze staan gewoon op het podium)
Leuk dat Karen toch haar haar heeft geverfd ook al had ze wel al aangegeven in een interview dat ze dat waarschijnlijk ging doen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 21:09 schreef NailQueen het volgende:
Dat gegil en applaus!
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
(Geen 'echte' spoiler, ze staan gewoon op het podium)
Hln.be houdt een liveblog bij. Ik wil ook nog niet alles weten maar kan mijn nieuwsgierigheid niet bedwingenquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 21:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn dochter is een livestream aan het volgen op Tiktoken ze roept telkens welk nummer er komt. Tot nu toe word ik wel heel enthousiast van de gekozen liedjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie veel reacties over dat het een pruik is. Hoe dan ook, leuk dat ze rood haar heeftquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 21:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Leuk dat Karen toch haar haar heeft geverfd ook al had ze wel al aangegeven in een interview dat ze dat waarschijnlijk ging doen.
Ja ik lees het nu ookquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 21:43 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik zie veel reacties over dat het een pruik is. Hoe dan ook, leuk dat ze rood haar heeft
quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 21:41 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hln.be houdt een liveblog bij. Ik wil ook nog niet alles weten maar kan mijn nieuwsgierigheid niet bedwingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb de setlist gezien. Mijn favoriete liedjes worden gezongenquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 21:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn dochter is een livestream aan het volgen op Tiktoken ze roept telkens welk nummer er komt. Tot nu toe word ik wel heel enthousiast van de gekozen liedjes
De mijne ookquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 22:43 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb de setlist gezien. Mijn favoriete liedjes worden gezongen![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |