Zijn het maar 2 episodes. Wat stom.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:09 schreef Melissa97 het volgende:
De eerste aflevering staat op Videoland! Ik verwachte er eerlijk gezegd niet heel veel van. Maar ik heb hier wel van genoten. Hele eerlijke beelden en interviews. Kathleen duidelijk overenthousiast, Kristel wat onzekertjes en Karen heerlijk Karen, voelde zich soms wat opgejaagd. Heb ook wat anekdotes over de eerste tijd van K3 voorbij horen komen die ik niet eerder had gehoord. Leuk gedaan!
Vind dit eigenlijk 1 van de mindere nummers. Zelfs het nieuw nummer van K3 tiktok tobias vind ik beterquote:Op donderdag 13 november 2025 21:26 schreef NailQueen het volgende:
Ik zit wat door de oude K3 liedjes te scrollen en kwam dit ondergewaardeerde pareltje weer tegenErg jammer dat het niet in de reünie gezongen wordt maar ik snap als dit het net niet gehaald heeft
Bekijk deze YouTube-video
Marie Verhulst is ook een naam die rond gaat.quote:Op woensdag 21 januari 2026 12:29 schreef Momo het volgende:
Ben benieuwd of Nora weer gaat invallen, Diede kan niet want die speelt al in de musical.
Oh onverwacht!!quote:
Als ik eerlijk ben vond ik Nora vocaal niet zo sterk en Diede speelt al Doornroosje.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 12:36 schreef Ama het volgende:
Ik had verwacht dat ze die meid van de vorige keer weer zouden vragen. Volgens mij ging dat best leuk als ik de filmpjes zo zag. Maar goed leuk voor Klaasje.
Oh ik had Marie Verhulst verwacht. Ik dacht dat Klaasje wel klaar was met K3 en samen met Julia is dat best gek. Nu spelen ze een karakter dus veel zou het ook weer niet uitmaken.quote:
Nora heeft bekend gemaakt ook zwanger te zijn van haar tweede kindje. Misschien dat ze daarom Klaasje hebben gevraagd.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 12:36 schreef Ama het volgende:
Ik had verwacht dat ze die meid van de vorige keer weer zouden vragen. Volgens mij ging dat best leuk als ik de filmpjes zo zag. Maar goed leuk voor Klaasje.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |