TV / K2 zoekt K3 #1quote:Op woensdag 3 november 2021 15:20 schreef Maartel het volgende:
Wow, ik weet niet hoe ze t doet maar instant irritatie zodra Diede haar mond opent
Ja misschien dat maar het voelt ook een beetje Stepford wife/stagemom. Het is fake en too much ofzo?quote:
Grappig, ik vind totaal het tegenovergestelde, ik skip altijd de stukjes als Amy aan het woord komt haha.quote:Op woensdag 3 november 2021 15:20 schreef Maartel het volgende:
Wow, ik weet niet hoe ze t doet maar instant irritatie zodra Diede haar mond opent
Amy komt hier wel t meest over alsof ze al een Studio100 mediatraining achter de rug heeft
Om de een of andere reden klinkt (bekt) HMK niet zo lekker als HKM. De aanduiding HKM is dacht ik hier op het forum ontstaan maar ook overgenomen door K3 zelf. Ik herinner me dat ze ook wel eens truien aanhadden met daarop resp. de letters H, K, M en dat ze dan ook in deze volgorde op een podium stonden. Kan iemand daar nog een foto van vinden? De voice over bij de shows kondigde ze ook meestal aan als Hanne, Klaasje en Marthe. Als Kato het wordt kunnen we ze HaKaMa noemen.quote:Op woensdag 3 november 2021 11:23 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Nou we duiden Hanne Klaasje en Marthe meestal aan als HKM (namelijk in de volgorde dat ze gekozen zijn) dus ze zouden gewoon dan HMK genoemd kunnen worden.
Oh ik ben ook helemaal geen fan van Amy, vind haar een beetje fake? maar zo'n interviewtje doet ze wel precies op de nette correcte manier die een studio100 prettig vind denk ik (al zou iéts meer persoonlijkheid best mogen)quote:Op woensdag 3 november 2021 16:32 schreef Arlique het volgende:
[..]
Grappig, ik vind totaal het tegenovergestelde, ik skip altijd de stukjes als Amy aan het woord komt haha.
Typisch, ik zeg (als ik het al zeg) wel HKM maar met namen zou ik dan weer sneller Hanne, Marthe en Klaasje zeggen?quote:Op woensdag 3 november 2021 16:33 schreef Riparius het volgende:
[..]
Om de een of andere reden klinkt (bekt) HMK niet zo lekker als HKM. De aanduiding HKM is dacht ik hier op het forum ontstaan maar ook overgenomen door K3 zelf. Ik herinner me dat ze ook wel eens truien aanhadden met daarop resp. de letters H, K, M en dat ze dan ook in deze volgorde op een podium stonden. Kan iemand daar nog een foto van vinden? De voice over bij de shows kondigde ze ook meestal aan als Hanne, Klaasje en Marthe. Als Kato het wordt kunnen we ze HaKaMa noemen.
Allebei te gekunsteld. Doe mij maar Kato. Naturel en straalt rust uit.quote:Op woensdag 3 november 2021 15:20 schreef Maartel het volgende:
Amy komt hier wel t meest over alsof ze al een Studio100 mediatraining achter de rug heeft
Dat is dan naar analogie van Karen, Kristel en Kathleen of Karen, Kristel en Josje op haarkleur.quote:Op woensdag 3 november 2021 16:36 schreef Maartel het volgende:
[..]
Typisch, ik zeg (als ik het al zeg) wel HKM maar met namen zou ik dan weer sneller Hanne, Marthe en Klaasje zeggen?
ik wil absoluut niet haten, daar houd ik niet van. Maar Amy heeft ooit gezegd dat ze k3 zoekt k3 over heeft geslagen voor een miss verkiezing, en daarmee heb ik toch het gevoel dat ze dit niet echt ECHT graag wilt. ik moet toevoegen dat ze beter is geworden in de liveshows, maar ik voel het niet. Ik gun het iemand die het echt heel graag wil en het ook kan. Voor mij is dan de enige overgebleven Diede.... en 2 afvallersquote:Op woensdag 3 november 2021 16:35 schreef Maartel het volgende:
[..]
Oh ik ben ook helemaal geen fan van Amy, vind haar een beetje fake? maar zo'n interviewtje doet ze wel precies op de nette correcte manier die een studio100 prettig vind denk ik (al zou iéts meer persoonlijkheid best mogen)
Ik vind het dus wel vermakelijk. Het geeft wel een beetje een game show sfeer, maar goed het houdt de spanning erin. Ik vond het in de laatste aflevering ook nog een best eerlijke verdeling van punten (Diede zat eens niet zo hoog wat ik wel vond kloppen).quote:Op woensdag 3 november 2021 16:47 schreef Poedelpoes het volgende:
Wat vinden we er eigenlijk van dat het stoelen concept opnieuw gebruikt wordt in de studioshows?
Ja dat vind ik ook leuk!!!!quote:Op woensdag 3 november 2021 17:12 schreef TeddyOliver het volgende:
[..]
Oh en die jingles bij het stemmen waarin alle hitjes voorbij komen zijn top
Ik krijg er een beetje Take Me Out Vibes van.quote:Op woensdag 3 november 2021 17:12 schreef TeddyOliver het volgende:
[..]
Ik vind het dus wel vermakelijk. Het geeft wel een beetje een game show sfeer, maar goed het houdt de spanning erin. Ik vond het in de laatste aflevering ook nog een best eerlijke verdeling van punten (Diede zat eens niet zo hoog wat ik wel vond kloppen).
Tijdens K3 zoekt K3 meen ik me te herinneren dat Marthe pas later tijdens de liveshows meer prominent naar voren geschoven werd toen Nora door de mand aan het vallen was.quote:Op woensdag 3 november 2021 19:56 schreef Maartel het volgende:
Ik zou echt heel graag verrast worden en dat ze uiteindelijk toch gewoon voor bijv een Kato gaan maar geloof er niet in. Óf het moet zo zijn dat de 'geplande' winnares ergens zo tegenvalt (of zelf minder enthousiast wordt) waardoor ze een plan b trekken (ik weet dat de X Factor bijv ook wel eens aanstuurde op een bepaalde winnaar en dat plan midseizoen omgooide). Maar dan heb ik nog eerder het gevoel dat alle pijlen gericht waren op Julia en nu langzaam ombuigen richting Amy. Kato (en idd de vorige afvallers) krijgt gewoon niet de behandeling van iemand die ze op haar best uit de verf willen laten komen
Dit dus. Wanneer de jury bij een kandidaat elke week "goh, ik weet niet of jij erbij zou passen!" roept, dan maak je het publiek niet bepaald warm voor die optie.quote:Op woensdag 3 november 2021 19:56 schreef Maartel het volgende:
Ik zou echt heel graag verrast worden en dat ze uiteindelijk toch gewoon voor bijv een Kato gaan maar geloof er niet in. Óf het moet zo zijn dat de 'geplande' winnares ergens zo tegenvalt (of zelf minder enthousiast wordt) waardoor ze een plan b trekken (ik weet dat de X Factor bijv ook wel eens aanstuurde op een bepaalde winnaar en dat plan midseizoen omgooide). Maar dan heb ik nog eerder het gevoel dat alle pijlen gericht waren op Julia en nu langzaam ombuigen richting Amy. Kato (en idd de vorige afvallers) krijgt gewoon niet de behandeling van iemand die ze op haar best uit de verf willen laten komen
Ze weten al of ze een kandidaat sowieso niet willen, en verzinnen er later argumenten bij zoals bij Remi nu gebeurt inderdaad.quote:Op woensdag 3 november 2021 20:28 schreef bogtrotter het volgende:
[..]
Dit dus. Wanneer de jury bij een kandidaat elke week "goh, ik weet niet of jij erbij zou passen!" roept, dan maak je het publiek niet bepaald warm voor die optie.
Dat was inderdaad zo opvallend en ongemakkelijk. Heel typisch hoe het 'opgeven' door Natalia aan Chanel werd opgedrongen.quote:Op woensdag 3 november 2021 20:31 schreef Maartel het volgende:
Net als dat 'subtiele' 'vind je het zelf nog wel leuk?', 'ben je niet liever bij je familie?'
Na zo'n vraag kun je net zo goed gelijk naar huis
Ja heel naar. (Hier ook wel een beetje trauma want ik heb die ervaring in werk ook wel eens gehad.. 'ik heb t gevoel dat je het hier niet meer naar je zin hebt' 'uhm, nee???')quote:Op woensdag 3 november 2021 20:37 schreef TeddyOliver het volgende:
[..]
Dat was inderdaad zo opvallend en ongemakkelijk. Heel typisch hoe het 'opgeven' door Natalia aan Chanel werd opgedrongen.
Ah ja, dat is zo naar en manipulatief inderdaadquote:Op woensdag 3 november 2021 20:39 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ja heel naar. (Hier ook wel een beetje trauma want ik heb die ervaring in werk ook wel eens gehad.. 'ik heb t gevoel dat je het hier niet meer naar je zin hebt' 'uhm, nee???')
Dat en dat praatje bij Manou waren bijna een soort van gaslighten van 'we willlen dat je gaat maar we willen vooral dat jij denkt dat je dat zelf ook wilt'
Hanne en Marthe waren betere jury geweest. in K2 zoekt mee waren ze helemaal blij toen Manou die hoge noot haalde.quote:Op woensdag 3 november 2021 20:54 schreef TeddyOliver het volgende:
[..]
Ah ja, dat is zo naar en manipulatief inderdaad
Sowieso vond ik ze veel te streng voor Manou. Dat Dans van de Farao is denk ik één van de moeilijkste nummers die ze hebben met al die riffs die erin zitten. Ze hadden dat wel mee mogen nemen in de commentaren..
BOGTROTTER WELCOME BACKquote:Op woensdag 3 november 2021 19:43 schreef bogtrotter het volgende:
Inmiddels ook weer bijna ZES JAAR GELEDEN
Ja vreselijk naar, vooral ook als je ziet dat Hanne en Marthe duidelijk een andere mening hebben vs de jury.quote:Op woensdag 3 november 2021 20:38 schreef Maartel het volgende:
Het zou me ergens ook niks verbazen als iedereen buiten de blonde dames al is uitgezocht op 'leuk genoeg voor tv maar 'er mankeert net iets aan waar we ze op kunnen afschrijven'' want t is natuurlijk niet écht de bedoeling dat het publiek dadelijk een jongen of donker meisje in K3 wil...
Ik heb hier dus helemaal geen zin in. Wanneer treed K3 nou met andere artiesten op of zingen ze in het Engels? Nutteloos, alleen maar om odat ze weer extra dik er bovenop kunnen leggen bij de niet-K3 achtige kandidaten dat ze niet bij K3 passen.quote:
Het is vooral leuk voor de kandidaten zelf lijkt mij, optreden met een internationaal artiest terwijl je zelf net begintquote:Op woensdag 3 november 2021 21:20 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Ik heb hier dus helemaal geen zin in. Wanneer treed K3 nou met andere artiesten op of zingen ze in het Engels? Nutteloos, alleen maar om odat ze weer extra dik er bovenop kunnen leggen bij de niet-K3 achtige kandidaten dat ze niet bij K3 passen.
Da’s waar. En ergens is het ook wel goed om te zien wie zich verschuilt tijdens zo’n optreden en wie niet.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:57 schreef Arlique het volgende:
[..]
Het is vooral leuk voor de kandidaten zelf lijkt mij, optreden met een internationaal artiest terwijl je zelf net begint
Wellicht hetzelfde als destijds met k3 zoekt k3. Ze treden eerst in groepjes op ( in dit geval duo's), 1 duo gaat meteen door naar de halve finale, de rest moet solo's voor de golden seats.quote:Op woensdag 3 november 2021 22:01 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Da’s waar. En ergens is het ook wel goed om te zien wie zich verschuilt tijdens zo’n optreden en wie niet.
Vraag me dan wel af hoe ze dit gaan doen. ik neem aan dat de 8 kandidaten in duo’s met 1 artiest gaan zingen (waaronder James Blunt dus). Maar laten ze dan ook 2 door maar volgende week? Moeten die dan op stoel 1 en 2 zitten? En kunnen hun dan niet opschuiven? Lijkt me zo oneerlijk voor de andere als 1 maar op stoel 1 mag zitten. Er zullen deze aflevering maar 5 stoelen zijn.. die dan nog te verdelen zijn over 6 kandidaten… 🤔🤔🤔
Ja dat dat 'vals' was kwam op mij net zo over als het commentaar op Jodelee bij de audities 'dat jodelen zo niet gaat'. JOE ZE HEBBEN T NIET GESCHREVEN HE?quote:Op woensdag 3 november 2021 20:54 schreef TeddyOliver het volgende:
[..]
Ah ja, dat is zo naar en manipulatief inderdaad
Sowieso vond ik ze veel te streng voor Manou. Dat Dans van de Farao is denk ik één van de moeilijkste nummers die ze hebben met al die riffs die erin zitten. Ze hadden dat wel mee mogen nemen in de commentaren..
Ah dat was vorige keer ook zo messy. Want Lauren was toen altijd gelijk door dus kreeg nooit de kans om alleen eens een extra nummer te doen om te laten zien wat ze konquote:Op woensdag 3 november 2021 22:03 schreef Arlique het volgende:
[..]
Wellicht hetzelfde als destijds met k3 zoekt k3. Ze treden eerst in groepjes op ( in dit geval duo's), 1 duo gaat meteen door naar de halve finale, de rest moet solo's voor de golden seats.
Als ze dit doen, zet dan tenminste de repetities online, zoveel optredens gemist toen...quote:Op woensdag 3 november 2021 22:35 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ah dat was vorige keer ook zo messy. Want Lauren was toen altijd gelijk door dus kreeg nooit de kans om alleen eens een extra nummer te doen om te laten zien wat ze kon
Dat deden ze toen wel! Er was nog een extreem tragische solo Eyo van Klaasje toen. Plus haar Banger Hartquote:Op woensdag 3 november 2021 22:38 schreef Arlique het volgende:
[..]
Als ze dit doen, zet dan tenminste de repetities online, zoveel optredens gemist toen...
Oef willen we hier terug aan herrinert worden?quote:Op woensdag 3 november 2021 22:41 schreef Maartel het volgende:
[..]
Dat deden ze toen wel! Er was nog een extreem tragische solo Eyo van Klaasje toen. Plus haar Banger Hart
Het hielp Klaasje daarin wel, zij was er vaak alleen om mooi te zijn. Lauren heeft het inderdaad juist geschaad.quote:Op woensdag 3 november 2021 23:33 schreef bogtrotter het volgende:
Blijft toch een gek principe, dat je de topfavoriet zo min mogelijk aan het werk ziet. Was volgens mij zo met Hanne en Klaasje en mogelijk Lauren vorige keer, inderdaad. Die hebben zelden een solo moeten opvoeren en daardoor zagen de kijkers Marthe vaker aan het werk, waardoor zij de favorietenrol van Lauren kon overnemen.
Ahahahaha nee ze vergeten dat nummer nog steeds. Tijdens de audities is Liefdeskapitein gelukkig wel vaker langs gekomen.quote:Op donderdag 4 november 2021 10:37 schreef bogtrotter het volgende:
heeft er eigenlijk al iemand fucking kusjesdag gezongen deze wedstrijd of moet ik daar echt voor gaan protesteren
Ik vroeg me al af in welke Vlaamse rioolput men ging zoeken om genoeg artiesten te vinden. Naast de internationale artiesten - waardeloos voor de wedstrijd maar toch een leuke ervaring - stond in K3 zoekt K3 ook een duo op het podium met... Koen fucking Wauters.quote:Op donderdag 4 november 2021 11:01 schreef Poedelpoes het volgende:
Blijkbaar naast dat een dup met James Blunt gaan zingen, gaan dus Luca en Kato met Milow zingen. 🤔
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |