abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202019388
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 20:39 schreef Maartel het volgende:

[..]
Ja heel naar. (Hier ook wel een beetje trauma want ik heb die ervaring in werk ook wel eens gehad.. 'ik heb t gevoel dat je het hier niet meer naar je zin hebt' 'uhm, nee???')
Dat en dat praatje bij Manou waren bijna een soort van gaslighten van 'we willlen dat je gaat maar we willen vooral dat jij denkt dat je dat zelf ook wilt'
Ah ja, dat is zo naar en manipulatief inderdaad :(

Sowieso vond ik ze veel te streng voor Manou. Dat Dans van de Farao is denk ik één van de moeilijkste nummers die ze hebben met al die riffs die erin zitten. Ze hadden dat wel mee mogen nemen in de commentaren..
pi_202019441
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 20:54 schreef TeddyOliver het volgende:

[..]

Sowieso vond ik ze veel te streng voor Manou. Dat Dans van de Farao is denk ik één van de moeilijkste nummers die ze hebben met al die riffs die erin zitten. Ze hadden dat wel mee mogen nemen in de commentaren..
Hanne en Marthe waren betere jury geweest. in K2 zoekt mee waren ze helemaal blij toen Manou die hoge noot haalde.
pi_202019673
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 19:43 schreef bogtrotter het volgende:
Inmiddels ook weer bijna ZES JAAR GELEDEN
BOGTROTTER WELCOME BACK

Ik heb je posts hier gemist 🥺

Also helemaal mee eens. Het is veel duidelijker dit seizoen hoe rigged het allemaal is.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_202019730
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 20:38 schreef Maartel het volgende:
Het zou me ergens ook niks verbazen als iedereen buiten de blonde dames al is uitgezocht op 'leuk genoeg voor tv maar 'er mankeert net iets aan waar we ze op kunnen afschrijven'' want t is natuurlijk niet écht de bedoeling dat het publiek dadelijk een jongen of donker meisje in K3 wil...
Ja vreselijk naar, vooral ook als je ziet dat Hanne en Marthe duidelijk een andere mening hebben vs de jury.
pi_202019766
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 20:16 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]

Wat :D
Ik heb hier dus helemaal geen zin in. Wanneer treed K3 nou met andere artiesten op of zingen ze in het Engels? Nutteloos, alleen maar om odat ze weer extra dik er bovenop kunnen leggen bij de niet-K3 achtige kandidaten dat ze niet bij K3 passen.

[ Bericht 20% gewijzigd door Poedelpoes op 03-11-2021 22:00:12 ]
pi_202020685
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 21:20 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]
Ik heb hier dus helemaal geen zin in. Wanneer treed K3 nou met andere artiesten op of zingen ze in het Engels? Nutteloos, alleen maar om odat ze weer extra dik er bovenop kunnen leggen bij de niet-K3 achtige kandidaten dat ze niet bij K3 passen.
Het is vooral leuk voor de kandidaten zelf lijkt mij, optreden met een internationaal artiest terwijl je zelf net begint
pi_202020746
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 21:57 schreef Arlique het volgende:

[..]
Het is vooral leuk voor de kandidaten zelf lijkt mij, optreden met een internationaal artiest terwijl je zelf net begint
Da’s waar. En ergens is het ook wel goed om te zien wie zich verschuilt tijdens zo’n optreden en wie niet.

Vraag me dan wel af hoe ze dit gaan doen. ik neem aan dat de 8 kandidaten in duo’s met 1 artiest gaan zingen (waaronder James Blunt dus). Maar laten ze dan ook 2 door maar volgende week? Moeten die dan op stoel 1 en 2 zitten? En kunnen hun dan niet opschuiven? Lijkt me zo oneerlijk voor de andere als 1 maar op stoel 1 mag zitten. Er zullen deze aflevering maar 5 stoelen zijn.. die dan nog te verdelen zijn over 6 kandidaten… 🤔🤔🤔
pi_202020785
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2021 22:01 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]
Da’s waar. En ergens is het ook wel goed om te zien wie zich verschuilt tijdens zo’n optreden en wie niet.

Vraag me dan wel af hoe ze dit gaan doen. ik neem aan dat de 8 kandidaten in duo’s met 1 artiest gaan zingen (waaronder James Blunt dus). Maar laten ze dan ook 2 door maar volgende week? Moeten die dan op stoel 1 en 2 zitten? En kunnen hun dan niet opschuiven? Lijkt me zo oneerlijk voor de andere als 1 maar op stoel 1 mag zitten. Er zullen deze aflevering maar 5 stoelen zijn.. die dan nog te verdelen zijn over 6 kandidaten… 🤔🤔🤔
Wellicht hetzelfde als destijds met k3 zoekt k3. Ze treden eerst in groepjes op ( in dit geval duo's), 1 duo gaat meteen door naar de halve finale, de rest moet solo's voor de golden seats.
pi_202021416
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 20:54 schreef TeddyOliver het volgende:

[..]

Ja dat dat 'vals' was kwam op mij net zo over als het commentaar op Jodelee bij de audities 'dat jodelen zo niet gaat'. JOE ZE HEBBEN T NIET GESCHREVEN HE?
pi_202021467
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 22:03 schreef Arlique het volgende:

[..]
Wellicht hetzelfde als destijds met k3 zoekt k3. Ze treden eerst in groepjes op ( in dit geval duo's), 1 duo gaat meteen door naar de halve finale, de rest moet solo's voor de golden seats.
Ah dat was vorige keer ook zo messy. Want Lauren was toen altijd gelijk door dus kreeg nooit de kans om alleen eens een extra nummer te doen om te laten zien wat ze kon
pi_202021550
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 22:35 schreef Maartel het volgende:

[..]
Ah dat was vorige keer ook zo messy. Want Lauren was toen altijd gelijk door dus kreeg nooit de kans om alleen eens een extra nummer te doen om te laten zien wat ze kon
Als ze dit doen, zet dan tenminste de repetities online, zoveel optredens gemist toen...
pi_202021602
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 22:38 schreef Arlique het volgende:

[..]
Als ze dit doen, zet dan tenminste de repetities online, zoveel optredens gemist toen...
Dat deden ze toen wel! Er was nog een extreem tragische solo Eyo van Klaasje toen. Plus haar Banger Hart
pi_202021754
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 22:41 schreef Maartel het volgende:

[..]
Dat deden ze toen wel! Er was nog een extreem tragische solo Eyo van Klaasje toen. Plus haar Banger Hart
Oef willen we hier terug aan herrinert worden?
pi_202022087
Waarschijnlijk was ze die week in 1 keer door zodat we dit niet hoefden te zien :’)
pi_202022181
twitter
  woensdag 3 november 2021 @ 23:33:49 #141
449427 bogtrotter
namelijk Robrecht Veeckman
pi_202022619
Blijft toch een gek principe, dat je de topfavoriet zo min mogelijk aan het werk ziet. Was volgens mij zo met Hanne en Klaasje en mogelijk Lauren vorige keer, inderdaad. Die hebben zelden een solo moeten opvoeren en daardoor zagen de kijkers Marthe vaker aan het werk, waardoor zij de favorietenrol van Lauren kon overnemen.
pi_202022731
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 23:33 schreef bogtrotter het volgende:
Blijft toch een gek principe, dat je de topfavoriet zo min mogelijk aan het werk ziet. Was volgens mij zo met Hanne en Klaasje en mogelijk Lauren vorige keer, inderdaad. Die hebben zelden een solo moeten opvoeren en daardoor zagen de kijkers Marthe vaker aan het werk, waardoor zij de favorietenrol van Lauren kon overnemen.
Het hielp Klaasje daarin wel, zij was er vaak alleen om mooi te zijn. Lauren heeft het inderdaad juist geschaad.

De strategische manier van groepjes maken heeft het ook op den duur verpest maar ook ergens het gewenste resultaat gebracht. Vraag me nog steeds af wat er zou was gebeurt als Jindra en Marthe door waren… ipv Lauren en Klaasje.
  donderdag 4 november 2021 @ 09:28:41 #143
449427 bogtrotter
pi_202024521
Voorstel voor Gert Verhulst die dit draadje ongetwijfeld meeleest: een volledig nieuwe groep met Amy, Remi en Demi.

Noem het mimimi ofzo, kan het mij wat schelen.
pi_202024658
Wie kregen die de vorige keer direct een vrijstelling met De Drie Biggetjes
En Klaasje had bijna geen tekst. Had ik toendertijd nog niet door.

donderdag 4 november 2021 @ 10:37:08 #145
449427 bogtrotter
pi_202025120
heeft er eigenlijk al iemand fucking kusjesdag gezongen deze wedstrijd of moet ik daar echt voor gaan protesteren
pi_202025328
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 10:37 schreef bogtrotter het volgende:
heeft er eigenlijk al iemand fucking kusjesdag gezongen deze wedstrijd of moet ik daar echt voor gaan protesteren
Ahahahaha nee ze vergeten dat nummer nog steeds. Tijdens de audities is Liefdeskapitein gelukkig wel vaker langs gekomen.
pi_202025341
Blijkbaar naast dat een dup met James Blunt gaan zingen, gaan dus Luca en Kato met Milow zingen. 🤔
  donderdag 4 november 2021 @ 11:07:50 #148
449427 bogtrotter
pi_202025416
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 11:01 schreef Poedelpoes het volgende:
Blijkbaar naast dat een dup met James Blunt gaan zingen, gaan dus Luca en Kato met Milow zingen. 🤔
Ik vroeg me al af in welke Vlaamse rioolput men ging zoeken om genoeg artiesten te vinden. Naast de internationale artiesten - waardeloos voor de wedstrijd maar toch een leuke ervaring - stond in K3 zoekt K3 ook een duo op het podium met... Koen fucking Wauters.

Waar we op moeten letten, net zoals vorige keer, is wie van de kandidaten er het kneuterigst uitziet naast een échte artiest. Dat zijn blijkbaar de kanshebbers. Als het je té goed afgaat, dan moet het al niet meer.
pi_202025461
https://www.facebook.com/vtm/videos/663209468417280/

Diede & Amy met jaap, geef het me, nu!
  donderdag 4 november 2021 @ 11:14:50 #150
449427 bogtrotter
pi_202025517
Dit is enkel de moeite als ze James Blunt een K3-nummertje in het Engels laten zingen.

Zou ook totaal waardeloos zijn als proef voor een wedstrijd, maar bewijst misschien dat die nummers een metamorfose kunnen ondergaan.

[ Bericht 13% gewijzigd door bogtrotter op 04-11-2021 11:16:20 (beetje beter verwoord) ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')