abonnement Unibet Coolblue
pi_201956406
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 15:09 schreef Guanabana het volgende:

[..]
Pff wat stom :') Dacht dat ze met de liveshows gewoon tegelijk zouden lopen?
Er is 1x in Belgie een week geen studioshow. En de laatste studioshow is in Nederland op vrijdag. Wrs is de zaterdag erna de live finale…
pi_201956422
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 13:28 schreef Million_Lights het volgende:
De Youtube views van de 1e liveshow.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaha nummer 12. Dat was van de audities die op VTM zijn geupload in eerste instantie de enige waarbij ik dacht; die gaat het worden! (En later kwam Diede er nog bij)
pi_201956454
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 10:43 schreef Melissa97 het volgende:
Ben blij dat ik heb gekozen om via VPN te kijken. Spoilers op insta zijn echt niet meer tegen te houden.

In NL moet de 4e auditieaflevering nog komen. Terwijl in Belgie het verloop van de Bootcamp al bekend is.

Wel jammer dat ik met niemand in m'n omgeving kan meepraten nu. Al is het sowieso niet echt een ding in NL nu.
VTM heeft mijn VPN verleden week geblokkeerd. _O- Heel jammer idd want in Nederland leeft K3 niet echt. Het is interessanter om op internet te zien wie door is en dan via-via terug te kijken, dan om twee weken te wachten.
pi_201958037
Weet inmiddels niet meer waar te posten, want dit topic is doder dan dood :P

Maar in het andere topic is er dus al een studioshow geweest dus toch even hier: goed dat Jamaima er uit is, was toch al nooit echt fan van haar en dat tekst vergeten kan echt niet, girl come on :')
Ook Elise eruit snap ik wel. Weet alleen niet helemaal wat er met Babette gebeurd is?

Luca door, tja. We weten allemaal al dat dat waarschijnlijk toch niks wordt. Guliana of hoe heet ze... echt een ontzettend bang onzeker muisje, lijkt wel alsof ze 14 is. Wat moet dat worden?
Weet niet of ik echt een favoriet heb verder. Julia is wel oke, maar dat is enorm Klaasje 2, Diede is nog steeds erg goed maar misschien wat te perfect/neppig. Kato nog steeds wel leuk. Verder weet ik het niet helemaal.
Koel en donker bewaren
pi_201958113
Oja en een jongen erbij... nee ik zie het toch niet voor me. Ik zag iemand anders ergens al schrijven; het wordt dan heel erg animatieteam op de camping. Het past gewoon niet.
Koel en donker bewaren
pi_201958571
Oja en wat een ontzettend leuke charismatische vrouw is Hanne (Marthe op zich ook wel) geworden _O_ Zo leuk hoe ze het doen.
Koel en donker bewaren
pi_201959077
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 17:06 schreef Guanabana het volgende:
Weet inmiddels niet meer waar te posten, want dit topic is doder dan dood :P

Maar in het andere topic is er dus al een studioshow geweest dus toch even hier: goed dat Jamaima er uit is, was toch al nooit echt fan van haar en dat tekst vergeten kan echt niet, girl come on :')
Ook Elise eruit snap ik wel. Weet alleen niet helemaal wat er met Babette gebeurd is?

Luca door, tja. We weten allemaal al dat dat waarschijnlijk toch niks wordt. Guliana of hoe heet ze... echt een ontzettend bang onzeker muisje, lijkt wel alsof ze 14 is. Wat moet dat worden?
Weet niet of ik echt een favoriet heb verder. Julia is wel oke, maar dat is enorm Klaasje 2, Diede is nog steeds erg goed maar misschien wat te perfect/neppig. Kato nog steeds wel leuk. Verder weet ik het niet helemaal.
Voor Nederland staat de bootcamp online dus dit mag je sws posten.

Van Jemaima had ik twijfels. Ze was steeds aan het huilen in auditie 3. Die kopstem had ze nog aan kunnen werken. Elise snap ik ook wel dat ze eruit is. Babette is idd een raadsel _O- Giana is duidelijk veel te verlegen. Ik snap niet dat er gekozen wordt voor dit soort duidelijk ongeschikte kandidaten uit 22k aanmeldingen. Was er echt niets waarschijnlijkers?
pi_201965665
ik loop achter, maar ik vind het zoooo oneerlijk dat Luca door is ipv Finlay. Alleen maar omdat hij er zo'n groot drama van maakte heb ik het idee. Wat was er nu zo bijzonder aan hem?

Ik vond Finaly echt zo verfrissend, qua nummer, sound, en karakter. Zo zo zonde. Vond haar auditie verreweg de beste.
  zondag 31 oktober 2021 @ 03:03:11 #249
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_201965702
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 17:06 schreef Guanabana het volgende:
Diede is nog steeds erg goed maar misschien wat te perfect/neppig.
Diede is een typisch sociale opleidings-product. Met lessen sociale vaardigheden, drama en dagelijks gereflecteer op haar eigen gedrag gekneed (gedrild zelfs) tot iemand die op de correcte manier kijkt, reageert, beweegt, enzovoort. Enorm beredeneerd.

Veel anderen houden ervan en ik begrijp het ook wel. Maar meestal vond ik ze leuker voordat ze aan de spw/pabo/enz-opleiding begonnen.

Ik ken het type, mede omdat ik het proces zelf ook ooit een jaar ervaren heb. Van mij was alleen wat lastiger die ultieme ideale schoondochter te maken. :')
pi_201966637
quote:
0s.gif Op zondag 31 oktober 2021 03:03 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Diede is een typisch sociale opleidings-product. Met lessen sociale vaardigheden, drama en dagelijks gereflecteer op haar eigen gedrag gekneed (gedrild zelfs) tot iemand die op de correcte manier kijkt, reageert, beweegt, enzovoort. Enorm beredeneerd.

Veel anderen houden ervan en ik begrijp het ook wel. Maar meestal vond ik ze leuker voordat ze aan de spw/pabo/enz-opleiding begonnen.

Ik ken het type, mede omdat ik het proces zelf ook ooit een jaar ervaren heb. Van mij was alleen wat lastiger die ultieme ideale schoondochter te maken. :')
Ze heeft de opleidingen vmbo-t en pedagogisch medewerker gedaan. Van die laatste kan je wel zeggen dat dat vaak van die “neppe” types als eindproduct hebben _O-

Ze heeft ook al vanaf jongs af aan bovengemiddelde ervaring met “gemaakt doen voor publiek”……


Ik dacht trouwens dat ze ook aan The Voice Kids meedeed maar zie alleen twee audities
pi_201966651
quote:
0s.gif Op zondag 31 oktober 2021 02:41 schreef Cosima het volgende:
ik loop achter, maar ik vind het zoooo oneerlijk dat Luca door is ipv Finlay. Alleen maar omdat hij er zo'n groot drama van maakte heb ik het idee. Wat was er nu zo bijzonder aan hem?

Ik vond Finaly echt zo verfrissend, qua nummer, sound, en karakter. Zo zo zonde. Vond haar auditie verreweg de beste.
Luca is een entertainer, meer niet. Finlay idd blijft zonde :( Maar als je de bootcamp gaat zien verbaas je je wellicht ook over één afvaller.
Wellicht te grote concurrentie voor de favorieten?
  zondag 31 oktober 2021 @ 09:43:02 #252
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_201966716
quote:
0s.gif Op zondag 31 oktober 2021 09:35 schreef Kerk het volgende:

[..]
Luca is een entertainer, meer niet. Finlay idd blijft zonde :( Maar als je de bootcamp gaat zien verbaas je je wellicht ook over één afvaller.
Wellicht te grote concurrentie voor de favorieten?
Of de betreffende afvaller vond het gebeuren toch wat tegenvallen, en is zelf afgehaakt.
  zondag 31 oktober 2021 @ 09:45:37 #253
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_201966742
instagram



K2 zoekt K3 is grote flop: SBS6 grijpt in
https://www.superguide.nl(...)a1-b4a4-d5ca313d2937
pi_201970728
Ik denk dat het om Babette haar karakter ging inderdaad, ze zei in de tussenstukjes ook toen ze aan het oefenen waren met zn drietjes iets als dat ze zich alleen voelde. Ze zag er niet happy uit in ieder geval, denk dat ze hebben ingeschat dat zij er niet gelukkig van zou worden.

Dat Elise er uit is heeft volgens mij ook wel een beetje te maken met de manier waarop haar mond staat, daardoor lijkt het alsof ze het niet naar haar zin heeft, kan ze ook niks aan doen en vond haar optreden best goed en heel vrolijk. Vind het niet helemaal eerlijk.

Luca eruit graag, klaar met die kerel. Ik vind hem trouwens ook echt nep, snap niet dat mensen dat niet zien. Hij is volgens mij nog erg onzeker en is dat aan het overcompenseren.

Ik vind Manou trouwens ook wel een hele leuke. Wat stoerder, en volgens mij ook heel erg lief.
pi_201970777
quote:
0s.gif Op zondag 31 oktober 2021 03:03 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Diede is een typisch sociale opleidings-product. Met lessen sociale vaardigheden, drama en dagelijks gereflecteer op haar eigen gedrag gekneed (gedrild zelfs) tot iemand die op de correcte manier kijkt, reageert, beweegt, enzovoort. Enorm beredeneerd.

Veel anderen houden ervan en ik begrijp het ook wel. Maar meestal vond ik ze leuker voordat ze aan de spw/pabo/enz-opleiding begonnen.

Ik ken het type, mede omdat ik het proces zelf ook ooit een jaar ervaren heb. Van mij was alleen wat lastiger die ultieme ideale schoondochter te maken. :')
Kan een 35-jarige sarcastische pessimist met permanente resting bitchy face ook nog zo worden? Dan geef ik me graag op. Ik zou dus zo graag zo'n Diede willen zijn. :D
pi_201973814
quote:
0s.gif Op zondag 31 oktober 2021 02:41 schreef Cosima het volgende:
ik loop achter, maar ik vind het zoooo oneerlijk dat Luca door is ipv Finlay. Alleen maar omdat hij er zo'n groot drama van maakte heb ik het idee. Wat was er nu zo bijzonder aan hem?

Ik vond Finaly echt zo verfrissend, qua nummer, sound, en karakter. Zo zo zonde. Vond haar auditie verreweg de beste.
Ik heb de bootcamp ook nog niet gezien, dus de andere posts sla ik over. Maar ik begrijp Luca ook niet zo.
Van alle jongens vind ik Remi het beste bij passen.

Dat ze Finlay niet hebben gekozen kan ik ergens wel begrijpen. Ik vind het wel leuk dat ze Superhero heeft gedaan. Dat was vroeger een van mijn favoriete k3-liedjes O+
pi_201974798
Luca heeft zijn plekje gegarandeerd met zijn gehuil. Niet wegens medelijden maar: drama maakt tv.
Net als zo'n beetje bij elke reality/tv-wedstrijd zal een enkeling geselecteerd zijn als kanshebber, de rest is er vooral om tv te maken. Al lijkt hij online ook wel echt heel populair te zijn
pi_201986940
quote:
0s.gif Op zondag 31 oktober 2021 09:43 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Of de betreffende afvaller vond het gebeuren toch wat tegenvallen, en is zelf afgehaakt.
Tot nu toe weten we niks. Ik had bij Jemaima wel het gevoel dat ze auditie heeft gedaan om te kijken hoe ver ze komt en tijdens de bootcamp er geen zin meer in had.
pi_202091749
Dit topic wordt steeds doder maar babette heeft een eigen Q&A gemaakt over haar ervaring bij K2 zoekt K3
Ze had zelf twijfels of ze door moest gaan en dat hadden Hanne & Marthe ook opgepikt.

(vanaf 8.15 begint ze hier over te praten)

  Moderator maandag 8 november 2021 @ 21:06:37 #260
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202091838
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 20:58 schreef NailQueen het volgende:
Dit topic wordt steeds doder maar babette heeft een eigen Q&A gemaakt over haar ervaring bij K2 zoekt K3
Ze had zelf twijfels of ze door moest gaan en dat hadden Hanne & Marthe ook opgepikt.

(vanaf 8.15 begint ze hier over te praten)

Er is een K3 topic in MUZ die wel actief is, maar die is up to date met de Belgische uitzendingen ;)
  maandag 8 november 2021 @ 22:11:14 #261
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_202092563
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al heeft de eerste al ergens gezegd dat ze een baan met een duidelijk regime juist prettig vindt. Een bepaalde mate van zekerheid.
pi_202092673
Die eerste lijkt me wel wat makkelijker/stuurbaarder voor studio 100. Vind er zelf minder aan maar als ze t zichzelf makkelijk willen maken zullen ze wel voor haar gaan
pi_202092701
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2021 21:06 schreef Momo het volgende:

[..]
Er is een K3 topic in MUZ die wel actief is, maar die is up to date met de Belgische uitzendingen ;)
Ooh bedankt voor de tip! Helaas kan ik de volgende afleveringen niet vooruit kijken in Nederland. Dus die topic kan ik niet volgen ivb spoilers.
  zaterdag 27 november 2021 @ 15:27:51 #264
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_202365770
Feliciteer alvast Amy hier met de winst!
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  zaterdag 27 november 2021 @ 20:11:36 #265
414767 Pierre_Ranja
Je suis une artiste!
pi_202368759
Ik ben ook voor Amy, maar denk dat er heeeeeeeeeel stemmen op Julia en Diede
Don't call me Shirley
pi_202368987
Amy zal het wel worden, want die is met afstand het populairst gezien de reacties online. Maar qua zang zou ze het niet verdienen. Team Julia hier.
pi_202369015
Ik ben voor Julia en haar tweeling.
  zaterdag 27 november 2021 @ 21:02:55 #268
414767 Pierre_Ranja
Je suis une artiste!
pi_202369623
Ik ben niet meer voor Amy maar voor Celester :p
Don't call me Shirley
pi_202370136
Wat vals :')
pi_202370511
Team Julia
pi_202372582
Een nieuw bakvisje voor Gert Verhulst. :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_202373042
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2021 23:05 schreef superniger het volgende:
Een nieuw bakvisje voor Gert Verhulst. :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boh boh
  zondag 28 november 2021 @ 00:30:43 #273
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_202373773
Hoe lang zal het duren voordat Gertjuuh Julia aan zijn paal rijgt?
pi_202374696
Wat een diversiteit heeft K3 nu zeg. Echt een afspiegeling van de samenleving.

Zeker als we weten dat bij het ontstaan van K3 en bewust gekozen is voor dames met blond, rood en donker haar. Het oog van de papa wil(de) namelijk ook wat.

Jammer, gemiste kans.

Hiermee zeg ik niet dat deze dame niet leuk bij K3 kan passen, maar het voelt alsof het een redelijk voor afgesproken plan was. Men zegt dat iedereen Inc mannen door mogen, maar er wint een leuk blond meisje.
  zondag 28 november 2021 @ 09:05:17 #275
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_202374788
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 00:30 schreef leolinedance het volgende:
Hoe lang zal het duren voordat Gertjuuh Julia aan zijn paal rijgt?
Hij leek zich vooral aan Amy te verlekkeren.

Maar goed, daar kan 'ie alsnog achteraan, als 'ie echt persé wil. :P

En dit dacht ik al te zien bij haar. Dat het blijkbaar om het showbizz-deel gaat. --> https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20211128_92531966

Als ze over een tijdje in een of ander fout reality-programma zit, zijn ze bij Studio 100 vast opgelucht dat zij het niet geworden is. :P

[ Bericht 14% gewijzigd door Eightyone op 28-11-2021 09:16:22 ]
pi_202374910
Dat nummer "waterval" gaat eigenlijk over squirten, toch?
pi_202374929
quote:
2s.gif Op zondag 28 november 2021 09:23 schreef Benny het volgende:
Dat nummer "waterval" gaat eigenlijk over squirten, toch?
Thanks for ruining that. :')
Koel en donker bewaren
  zondag 28 november 2021 @ 14:17:02 #278
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_202377912
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 00:30 schreef leolinedance het volgende:
Hoe lang zal het duren voordat Gertjuuh Julia aan zijn paal rijgt?
Of Viktor
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_202685551
Haha Luca is ook een mens die met de trein reist want ik zag hem donderdagavond op het station.

Het valt me wel op dat Celester nog steeds zeer actief is na haar “verlies”. Diede ook, die komt ook met een single. Amy daarentegen lijkt in een diep dal te zijn beland.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 36% gewijzigd door #ANONIEM op 18-12-2021 17:23:42 ]
  zaterdag 18 december 2021 @ 17:34:31 #280
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_202685757
Eerdere afvaller Babette is ook tamelijk actief.

Zou me niks verbazen als die nog herhaaldelijk her en der op gaat duiken. Aansprekend voorkomen, kan zingen, mainstream geluid.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')