Luca is een entertainer, meer niet. Finlay idd blijft zondequote:Op zondag 31 oktober 2021 02:41 schreef Cosima het volgende:
ik loop achter, maar ik vind het zoooo oneerlijk dat Luca door is ipv Finlay. Alleen maar omdat hij er zo'n groot drama van maakte heb ik het idee. Wat was er nu zo bijzonder aan hem?
Ik vond Finaly echt zo verfrissend, qua nummer, sound, en karakter. Zo zo zonde. Vond haar auditie verreweg de beste.
Of de betreffende afvaller vond het gebeuren toch wat tegenvallen, en is zelf afgehaakt.quote:Op zondag 31 oktober 2021 09:35 schreef Kerk het volgende:
[..]
Luca is een entertainer, meer niet. Finlay idd blijft zondeMaar als je de bootcamp gaat zien verbaas je je wellicht ook over één afvaller.
Wellicht te grote concurrentie voor de favorieten?
Kan een 35-jarige sarcastische pessimist met permanente resting bitchy face ook nog zo worden? Dan geef ik me graag op. Ik zou dus zo graag zo'n Diede willen zijn.quote:Op zondag 31 oktober 2021 03:03 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Diede is een typisch sociale opleidings-product. Met lessen sociale vaardigheden, drama en dagelijks gereflecteer op haar eigen gedrag gekneed (gedrild zelfs) tot iemand die op de correcte manier kijkt, reageert, beweegt, enzovoort. Enorm beredeneerd.
Veel anderen houden ervan en ik begrijp het ook wel. Maar meestal vond ik ze leuker voordat ze aan de spw/pabo/enz-opleiding begonnen.
Ik ken het type, mede omdat ik het proces zelf ook ooit een jaar ervaren heb. Van mij was alleen wat lastiger die ultieme ideale schoondochter te maken.
Ik heb de bootcamp ook nog niet gezien, dus de andere posts sla ik over. Maar ik begrijp Luca ook niet zo.quote:Op zondag 31 oktober 2021 02:41 schreef Cosima het volgende:
ik loop achter, maar ik vind het zoooo oneerlijk dat Luca door is ipv Finlay. Alleen maar omdat hij er zo'n groot drama van maakte heb ik het idee. Wat was er nu zo bijzonder aan hem?
Ik vond Finaly echt zo verfrissend, qua nummer, sound, en karakter. Zo zo zonde. Vond haar auditie verreweg de beste.
Tot nu toe weten we niks. Ik had bij Jemaima wel het gevoel dat ze auditie heeft gedaan om te kijken hoe ver ze komt en tijdens de bootcamp er geen zin meer in had.quote:Op zondag 31 oktober 2021 09:43 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Of de betreffende afvaller vond het gebeuren toch wat tegenvallen, en is zelf afgehaakt.
Er is een K3 topic in MUZ die wel actief is, maar die is up to date met de Belgische uitzendingenquote:Op maandag 8 november 2021 20:58 schreef NailQueen het volgende:
Dit topic wordt steeds doder maar babette heeft een eigen Q&A gemaakt over haar ervaring bij K2 zoekt K3
Ze had zelf twijfels of ze door moest gaan en dat hadden Hanne & Marthe ook opgepikt.
(vanaf 8.15 begint ze hier over te praten)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al heeft de eerste al ergens gezegd dat ze een baan met een duidelijk regime juist prettig vindt. Een bepaalde mate van zekerheid.
Ooh bedankt voor de tip! Helaas kan ik de volgende afleveringen niet vooruit kijken in Nederland. Dus die topic kan ik niet volgen ivb spoilers.quote:Op maandag 8 november 2021 21:06 schreef Momo het volgende:
[..]
Er is een K3 topic in MUZ die wel actief is, maar die is up to date met de Belgische uitzendingen
quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:05 schreef superniger het volgende:
Een nieuw bakvisje voor Gert Verhulst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boh boh
Hij leek zich vooral aan Amy te verlekkeren.quote:Op zondag 28 november 2021 00:30 schreef leolinedance het volgende:
Hoe lang zal het duren voordat Gertjuuh Julia aan zijn paal rijgt?
Thanks for ruining that.quote:Op zondag 28 november 2021 09:23 schreef Benny het volgende:
Dat nummer "waterval" gaat eigenlijk over squirten, toch?
Of Viktorquote:Op zondag 28 november 2021 00:30 schreef leolinedance het volgende:
Hoe lang zal het duren voordat Gertjuuh Julia aan zijn paal rijgt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 36% gewijzigd door #ANONIEM op 18-12-2021 17:23:42 ]
Als die van de zomer haar master afrondt zal dat goed kunnen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:34 schreef Eightyone het volgende:
Eerdere afvaller Babette is ook tamelijk actief.
Zou me niks verbazen als die nog herhaaldelijk her en der op gaat duiken. Aansprekend voorkomen, kan zingen, mainstream geluid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |