Dat beeld ook dat ze tussen Hanne en Marthe staat ook in een glitter jurkje. 🙄🙄🙄quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Diede was de ster van de avond. Maar die gaat het écht niet worden. (Zowel dan treedt ze natuurlijk niet meer op in die Somerense zwarte pieten showquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 22:05 schreef Eightyone het volgende:
Amy krijgt ook een relatief bekend liedje.
Ik vind het wel teleurstellend als dit rijtje kandidaten het beste is wat 22000 audities opleveren.
Viel mij ook op! Maar dat was op de bootcamp met Elise en Jemaima ook zo. Al had ik bij beiden al twijfels toen ze hun ticket kregen en verleden week ook bij Gianaquote:Op zondag 24 oktober 2021 09:56 schreef Momo het volgende:
Wel raar dat van de 3 golden tickets in de bootcamp er nu 2 afvallen.
Vind Studio100 vast niet erg. Zij verdienen aan elke paar jaar een nieuwe formatie en de daarbij horende afscheidstours, brooddozen etcquote:Op zondag 24 oktober 2021 08:52 schreef Eightyone het volgende:
In hoeverre Amy van kinderen houdt, en oprechte belangstelling heeft voor dans/zang/spel, blijft wat mysterieus. Het kan best zo'n type zijn dat het slechts als een opstapje ziet. De argwaan blijft.
Van de overige kandidaten is de band met muziek, theater en/of kinderen wat duidelijker.
Ja heel raar, zo staged.quote:Op zondag 24 oktober 2021 10:44 schreef kippaardkoe99 het volgende:
Wat was dat trouwens een raar moment toen we terugkwamen van de reclame en Hanne & Marthe nog aan het praten waren met de jury? Het voelde net even te gemaakt en bovendien: dit is helemaal niet live..? Je kunt het er gewoon uitknippen of een take 2 doen. Zodat wij denken dat het wel live is misschien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop vooral dat er in de komende shows wat variatie in de optredens gaat zitten. Die Golden Seats en Golden Tickets kennen we nu wel, ik wil nu ook wel eens wat anders zien. En bij een aantal kandidaten heb ik het idee dat ik ze echt eens tussen Hanne en Marthe moet zien, om een oordeel over ze te kunnen vellen. Dus ik hoop dat ze dat niet tot de finale gaan laten wachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dit.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 22:05 schreef Eightyone het volgende:
Ik vind het wel teleurstellend als dit rijtje kandidaten het beste is wat 22000 audities opleveren.
Gert oogde ook al niet alsof 'ie erg blij was met wat er zoal aan hem voorbij trok.
Hier is wel het nodige op af te dingen. Om te beginnen zien we bij de top 3 een inverse relatie tussen de behaalde positie en het aantal Spotify streams van het nummer in kwestie, en verder behaalde Remi met het minst gestreamde nummer toch nog een 8e positie, terwijl Justine daarentegen met het op twee na populairste nummer het toch niet verder bracht dan de 9de plaats. Deze twitteraar had beter eerst eens een correlatie analyse gedaan alvorens dit te twitteren, maar ja, twitter en diepgang of betrouwbaarheid gaan niet samen.quote:
Precies. Het heeft echt averechts gewerkt. Hopelijk snel exit voor haar. 💀 ben benieuwd wie ze nu een rustig nummer gaan geven om die een hoge score te geven.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 15:22 schreef Melissa97 het volgende:
Ik denk ook niet dat ze Julia een '''onbekend''' en rustig nummer als Parels hebben gegeven zodat ze minder populair zou zijn.
Ze zong gewoon echt heel vals. Als ze dat niet had gedaan, had het juist heel positief kunnen uitpakken voor haar.
Marthes rustige 'Alleen door Jou' (die ik persoonlijk toen niet kende) was juist haar grote doorbraak destijds, dacht ik.
Nee idd. Julia zou nu de nieuwe “Nederlandse” Nora kunnen worden. Zo lang mogelijk erin houden totdat het echt ongeloofwaardig wordt. En dan zien we over een paar jaar in een roddelblad een heel verhaal over hoe Julia kapot is gemaakt à la Lauren haar scriptie. (Nora had een variant met racisme)quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 15:22 schreef Melissa97 het volgende:
Ik denk ook niet dat ze Julia een '''onbekend''' en rustig nummer als Parels hebben gegeven zodat ze minder populair zou zijn.
Ze zong gewoon echt heel vals. Als ze dat niet had gedaan, had het juist heel positief kunnen uitpakken voor haar.
Marthes rustige 'Alleen door Jou' (die ik persoonlijk toen niet kende) was juist haar grote doorbraak destijds, dacht ik.
Da's iig reden ze er zo lang mogelijk in te houden maar voor de groep?quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 18:50 schreef Momo het volgende:
Valt mij op dat Amy en Luca wel echt de meeste aandacht krijgen online, volgers, fanaccounts etc.
De Nederlandse in K3 wordt altijd keihard kapot geschreven door de vlaamse pers erger dan Meghan Markle lolquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 19:06 schreef Maartel het volgende:
[..]
Da's iig reden ze er zo lang mogelijk in te houden maar voor de groep?
Ik weet niet of ze terugwillen naar een volledig vlaamse line-up? (Misschien ook juist wel nadat 2 nederlanders zijn opgestapt?)
Precies, het is slimmer om een Vlaamse te kiezen deze keer na 2 opstappende Nederlanders.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 12:35 schreef Banaanhangwagen het volgende:
[..]
De Nederlandse in K3 wordt altijd keihard kapot geschreven door de vlaamse pers erger dan Meghan Markle lol
Kathleen is destijds ook opgestapt. Weliswaar pas na meer dan 10 jaar, maar toch ...quote:Op woensdag 27 oktober 2021 15:36 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Precies, het is slimmer om een Vlaamse te kiezen deze keer na 2 opstappende Nederlanders.
Die zouden er toch gewoon bij zijn in het publiek? Anders kunnen mensen ook eerder raden wie afvallen.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 22:17 schreef Poedelpoes het volgende:
Blijkbaar doen Giana en Dirk wel mee in een extra act… in de tweede live show?
Hoezo raden? Opnames zijn op donderdag, uitzending op zaterdag?quote:Op woensdag 27 oktober 2021 22:22 schreef Momo het volgende:
[..]
Die zouden er toch gewoon bij zijn in het publiek? Anders kunnen mensen ook eerder raden wie afvallen.
Sterker nog, de opnames voor de show van zaterdag zijn gisteren al gemaakt.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 08:39 schreef Maartel het volgende:
[..]
Hoezo raden? Opnames zijn op donderdag, uitzending op zaterdag?
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 13:30 schreef Million_Lights het volgende:
De Youtube views van de 1e liveshow.Ben zo bang dat Diede zal winnen.. ze krijgt te veel hype en views.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My life is a joke and i'm not laughing anymore.
Ik ben benieuwd welk pakje ze nog hadden liggen waar Luca in pastquote:Op donderdag 28 oktober 2021 13:21 schreef Poedelpoes het volgende:
Blijkbaar treden de kandidaten ook op in originele K3 jurkjes/outfits.
Ik vind haar niet veel hype krijgen vanuit studio100. De jury gaf ze kritiek over haar persoonlijkheid, en we weten nog steeds niets over haar persoonlijke leven. Vergelijk dat met een Amy die al heeft mogen vertellen over haar moeilijke jeugd, vroeg op zichzelf hebben moeten gaan wonen, vertellen over vroeger gepest zijn geweest.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 15:41 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Ben zo bang dat Diede zal winnen.. ze krijgt te veel hype en views.
Het thema (what even was het thema vorige week dan 🙄) zaterdag is Film/musical dus ik denk dat ze de show gaan openen met Filmster!quote:Op donderdag 28 oktober 2021 16:47 schreef Million_Lights het volgende:
Op Amy haar Instagram stories lijkt het groepsoptreden (?!) in zwart/witte pakjes.
Denk dat het ook meer gaat om accountability. Dit hele ding kan opgelost zijn als ze gewoon iets post of zelfs in een interview het adresseert in de trant van “Ik heb dit inderdaad gedaan, maar weet nu beter etc”. Maar kan me voorstellen dat de productie haar adviseert erover te zwijgen. Wat nooit goed is, omdat het publiek juist denkt zwijgen = toestemmen. Zelfs al kwam ze uit de kast nu als Pro Zwarte Piet; atleast she’s honest about it.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:38 schreef Eightyone het volgende:
Wat zal Diede spijt hebben van haar Zwarte Piet-shows.
Ze had het anders weleens kunnen winnen.
Nee dat is te merken. Maar op facebook vs instagram zit wel een heel ander publiek he? Ligt vast ook aan wie je volgt. Alle boomers op facebook zullen het niet boeien wat Diede nog meer op haar cv heeft staan en haar misschien juist ervoor prijzen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:51 schreef Arlique het volgende:
Denk persoonlijk dat studio 100 het echt niet boeit wat er online wordt geschreven over kandidaten. heb afgelopen weken ook beetje twitter gekeken, wat ik eigenlijk niet moet doen wordt je instant depressief van, maar er zijn maar een 5tal mensen die hard schreeuwen waardoor het lijkt alsof er veel over gepraat wordt. Andere platformen facebook/instagram zie je eigenlijk alleen maar positieve berichten over elke kandidaat.
Wow, dit is echt mega oneerlijk. Ze proberen Kato regelrecht de markt uit te prijzen. Heel vals. Ook naar Chanel toe, want die verdient het ook gewoon om de juiste kledij te dragen voor haar act.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 16:04 schreef Poedelpoes het volgende:
Hoe unfair is dit: https://communicatie.vtm.(...)avond-in-k2-zoekt-k3
Kato en Amy zingen allebei liedjes uit de 3 Biggetjes maar omdat ze Amy liever hebben mag alleen zij het pakje aan? Chanel ligt er toch binnenkort uit dus die hoeft niet eens een juist pakje aan (wel van dezelfde era dus da’s iets). De jongens krijgen helemaal niks.
Ik denk het ook. Ik dacht eerst Remi ipv Luca, maar gezien hoe Luca in de studioshows tot nu toe gehyped wordt en Remi niet, denk ik dat het toch Luca gaat worden. In de slotfase gaat het dan tussen Amy, Julia en Diede. Ik verwacht nog steeds dat Julia zal winnen ondanks haar wanprestatie van vorige week.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 16:22 schreef Momo het volgende:
Ik zou wel durven te gokken dat de finale (als het met 4 kandidaten is) met Amy, Julia, Diede en Luca omdat er een jongen bij moet?
Holy shit, wordt voor Amy het hele De Drie Biggetjes ensemble inclusief kostuums uit de kast getrokken en lijkt Kato daar alleen in dat hart te zitten.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 16:04 schreef Poedelpoes het volgende:
Hoe unfair is dit: https://communicatie.vtm.(...)avond-in-k2-zoekt-k3
Kato en Amy zingen allebei liedjes uit de 3 Biggetjes maar omdat ze Amy liever hebben mag alleen zij het pakje aan? Chanel ligt er toch binnenkort uit dus die hoeft niet eens een juist pakje aan (wel van dezelfde era dus da’s iets). De jongens krijgen helemaal niks.
Jup dit zie ik ook wel gebeuren of ze moeten voor de finale 3 eruit kicken.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 16:22 schreef Momo het volgende:
Ik zou wel durven te gokken dat de finale (als het met 4 kandidaten is) met Amy, Julia, Diede en Luca omdat er een jongen bij moet?
Heb zo’n gevoel dat het niet veel soeps gaat zijn… 😔quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:10 schreef WatIkWil het volgende:
Zat net nog even over de nummers na te denken en ik vind het wel opvallend dat ze Justine een moeilijk nummer hebben gegeven. 'Geloof in jezelf' is verre van eenvoudig, zeker voor een beginner. Ik hoop niet dat ze de fout in gaat en dat ze daardoor een lage score krijgt ofzo, want ik vind haar één van de leuksten die nog over zijn.
Aaa Mats wholesome reus 🥺quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:42 schreef Momo het volgende:
Blijf erbij dat deze jongen beter bij K3 past dan de jongens die nu nog erin zitten.
Toch zou het slim van ze zijn om dat wel te doen. Het commentaar is nu inderdaad verwaarloosbaar. Maar liever nu het commentaar (of de persoon zelf) tackelen, dan dat de media het oppikt nádat iemand al gekozen is als K3tje en je echt niet meer terug kan.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:51 schreef Arlique het volgende:
Denk persoonlijk dat studio 100 het echt niet boeit wat er online wordt geschreven over kandidaten.
Precies. Josje heeft ook pas na K3 laten zien hoe problematic is dus ben benieuwd hoe ze die kanten van de kandidaten willen verstoppen tot het te laat is…quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:59 schreef Melissa97 het volgende:
[..]
Toch zou het slim van ze zijn om dat wel te doen. Het commentaar is nu inderdaad verwaarloosbaar. Maar liever nu het commentaar (of de persoon zelf) tackelen, dan dat de media het oppikt nádat iemand al gekozen is als K3tje en je echt niet meer terug kan.
Maar zo gaat het altijd bij "talentenjachten", de favorieten worden altijd onder een loep gelegd en er is altijd wel iets te klagen voor mensen die proberen hun persoonlijke favoriet op te hemelen. Amy "pretty privilige", luca te groot/krijgt homohaat. Laat iedereen nou maar gewoon zijn best doen en moge de beste winnenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 12:22 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Precies. Josje heeft ook pas na K3 laten zien hoe problematic is dus ben benieuwd hoe ze die kanten van de kandidaten willen verstoppen tot het te laat is…
Amy en Diede worden nu beiden zwartgemaakt. Het viel me bij Diede al op dat er steeds wordt gesproken over dat zij met zwarte piet op het podium staat. Uh de show Diede en Peejay bestaat al jaren en is iets van de plaats Someren. Als mensen het zo erg vinden dat dat daar plaatsvindt, waarom hebben ze jaren geleden de productie er niet al op aangesproken? Het lijkt mij ook niet uitmaken dat ze hier deel van uitmaakt want als Diede al in K3 komt gaat ze echt niet daarnaast nog verder met de Diede en Peejay show (of Peejay&Diede)quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 12:20 schreef Poedelpoes het volgende:
Er is ook twitter uproar over Amy. Blijkbaar gaat dit over haar. Zag ook al wat tweets waarin gesuggereerd werd dat ze de ipv de gepeste eigenlijk de pester was. 😐 We kunnen ook nooit mooie dingen hebben, hé?
[ twitter ]
Denk dat dat nog niet mag, nederlandse kandidaten mogen ook nog niet hun promofilmpjes posten anders hadden we deze al gezien. Waarschijnlijk wil SBS mensen een aantal dagen tijd geven om de bootcamp te kijken..en aangezien babette daar afvalt mag ze niks posten, denk ik danquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 15:14 schreef Momo het volgende:
Babette zou trouwens toch uitleggen wat er gebeurd is nu ze ook in Nederland eruit is of is dat pas na de hele K2 zoekt K3 show?
Ik zit ook te kijken maar tot nu toe laat ze niks los op haar Insta… ze heeft de q&a toch ook uit haar verhaal gehaald?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 15:14 schreef Momo het volgende:
Babette zou trouwens toch uitleggen wat er gebeurd is nu ze ook in Nederland eruit is of is dat pas na de hele K2 zoekt K3 show?
Ik vind het persoonlijk wel heel ver gaan dat Diede nog steeds blackface steunt. Die discussie wordt al zo lang gevoerd, en inmiddels is bijna iedereen er al wel achter dat blackface niet OK is. Daarnaast blokkeert Diede iedereen op instagram die het met haar oneens is. Een dergelijke mening en houding past niet in een bekende popgroep die kinderen als hoofddoelgroep heeft. Het past naar mijn mening in geen enkele popgroep, maar ik vind het extra kwalijk aangezien er kinderen in het spel zijn. Ook kindjes van kleur. Als lid van K3 is haar bereik veel groter dan als lid van Peejay & Diede, dus het is logisch dat er nu meer mensen in actie komen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 15:07 schreef Kerk het volgende:
[..]
Amy en Diede worden nu beiden zwartgemaakt. Het viel me bij Diede al op dat er steeds wordt gesproken over dat zij met zwarte piet op het podium staat. Uh de show Diede en Peejay bestaat al jaren en is iets van de plaats Someren. Als mensen het zo erg vinden dat dat daar plaatsvindt, waarom hebben ze jaren geleden de productie er niet al op aangesproken? Het lijkt mij ook niet uitmaken dat ze hier deel van uitmaakt want als Diede al in K3 komt gaat ze echt niet daarnaast nog verder met de Diede en Peejay show (of Peejay&Diede)
Kennelijk is de discussie over deze zwarte pieten show ook weer uitgemolken en wordt er nu bij andere kandidaten naar iets slechts gezocht. Wat bij Amy haar mogelijke verleden is als mean girl/pestkop.
Het is net als de Belastingdienst, als je iets slechts of verkeerds wilt vinden gebeurt dat altijd
Ik zou ook mensen blokkeren als ik verrot werd gescholden en voor alles en niks werd uitgemaakt. Ze heeft nu toch posts verwijderd, klaar ermee en door.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 15:51 schreef WatIkWil het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk wel heel ver gaan dat Diede nog steeds blackface steunt. Die discussie wordt al zo lang gevoerd, en inmiddels is bijna iedereen er al wel achter dat blackface niet OK is. Daarnaast blokkeert Diede iedereen op instagram die het met haar oneens is. Een dergelijke mening en houding past niet in een bekende popgroep die kinderen als hoofddoelgroep heeft. Het past naar mijn mening in geen enkele popgroep, maar ik vind het extra kwalijk aangezien er kinderen in het spel zijn. Ook kindjes van kleur. Als lid van K3 is haar bereik veel groter dan als lid van Peejay & Diede, dus het is logisch dat er nu meer mensen in actie komen.
Diede blokkeert niet alleen mensen die haar "verrot schelden". Iedereen die kritiek levert wordt geblokkeerd. Dat is dus geen acceptabel gedrag. Als ze beroemd wil worden zal ze toch eerst met kritiek om moeten leren gaan.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 15:56 schreef Arlique het volgende:
[..]
Ik zou ook mensen blokkeren als ik verrot werd gescholden en voor alles en niks werd uitgemaakt. Ze heeft nu toch posts verwijderd, klaar ermee en door.
Precies. Komt precies over als wanneer celebrities problematische tweets verwijderen. 🙄quote:Diede blokkeert niet alleen mensen die haar "verrot schelden". Iedereen die kritiek levert wordt geblokkeerd. Dat is dus geen acceptabel gedrag. Als ze beroemd wil worden zal ze toch eerst met kritiek om moeten leren gaan.
Nou, het is duidelijk dat jij een bepaalde mening hebt en dat je niet van plan bent je ook maar één seconde in een ander te verplaatsen. Racisme is geen gevalletje "klaar ermee en door". Jammer dat er nog steeds mensen zijn die er zo over denken.
Op laptop zou ik Hola downloaden die werkt met meeste browsers.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:15 schreef Momo het volgende:
Welke VPN werkt goed als je naar VTM live wil kijken?
Technisch gezien is Hola geen VPN. Bovendien is het gebruik af te raden.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:18 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Op laptop zou ik Hola downloaden die werkt met meeste browsers.
Oh oeps, weet jij een goeie gratis vpn voor op telefoon?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:35 schreef Riparius het volgende:
[..]
Technisch gezien is Hola geen VPN. Bovendien is het gebruik af te raden.
Dat de kijk en luister jury andere favorieten hebben?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:22 schreef Riparius het volgende:
[..]
En welke conclusies meen je hieruit te kunnen trekken?
Nee, helaas. De review site waarnaar ik linkte bespreekt een aantal gratis VPN's, maar die zijn geen van alle geschikt om live naar VTM te kijken omdat ze ofwel een veel te lage datalimiet hebben ofwel geen servers met een Belgisch IP beschikbaar stellen in hun gratis aanbod. Ik gebruik zelf een betaalde VPN.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:50 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Oh oeps, weet jij een goeie gratis vpn voor op telefoon?
Ik gebruik PrivadoVPN.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:50 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Oh oeps, weet jij een goeie gratis vpn voor op telefoon?
Idd. En nergens blijkt uit dat ze NU nog steeds achter een “zwarte piet Peejay” staat. Ik zie niet eens reclames voor de volgende show. Komt die er wel, ook als ze geen k3 wordt?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 15:56 schreef Arlique het volgende:
[..]
Ik zou ook mensen blokkeren als ik verrot werd gescholden en voor alles en niks werd uitgemaakt. Ze heeft nu toch posts verwijderd, klaar ermee en door.
Die is inderdaad goed getest, maar geen (gratis) server met een Belgisch IP.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:02 schreef Banaanhangwagen het volgende:
[..]
Ik gebruik PrivadoVPN.
Werkt op telefoon en gratis met 10GB/maand datalimiet
Ah ik kreeg hem gratis bij mijn usenet abonnement. Zou kunnen dat de gratis versie Belgie niet ondersteunt.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:08 schreef Riparius het volgende:
[..]
Die is inderdaad goed getest, maar geen (gratis) server met een Belgisch IP.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |