abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201932382
-edit- Fout
pi_201932573
Op Amy haar Instagram stories lijkt het groepsoptreden (?!) in zwart/witte pakjes.
pi_201933838
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 15:41 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]
Ben zo bang dat Diede zal winnen.. ze krijgt te veel hype en views.
Ik vind haar niet veel hype krijgen vanuit studio100. De jury gaf ze kritiek over haar persoonlijkheid, en we weten nog steeds niets over haar persoonlijke leven. Vergelijk dat met een Amy die al heeft mogen vertellen over haar moeilijke jeugd, vroeg op zichzelf hebben moeten gaan wonen, vertellen over vroeger gepest zijn geweest.
Diede lijkt een beetje de Lauren van dit seizoen. Het beste meisje van de klas, maar het publiek raakt niet emotioneel geinvesteerd in haar.
pi_201936066
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 16:47 schreef Million_Lights het volgende:
Op Amy haar Instagram stories lijkt het groepsoptreden (?!) in zwart/witte pakjes.
Het thema (what even was het thema vorige week dan 🙄) zaterdag is Film/musical dus ik denk dat ze de show gaan openen met Filmster!
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_201936547
twitter
pi_201939744
https://www.hln.be/tv/twe(...)n-musicals~a1a7903f/

Ik hoop dat er nog wat previewfoto's tevoorschijn komen.

De lijst met liedjes ziet er in ieder geval beter uit dan die van vorige week, want dat sloeg werkelijk nergens op. 'Dans Van De Farao’, ‘De Drie Biggetjes’, ‘Loko Le’, ‘Toveren’, ‘Waar Zijn Die Engeltjes’, ‘Liefde Is Overal’, en welke nog meer?

Misschien 'Alice in Wonderland', 'Amor', 'Superhero', 'Trouwen', of 'Prinses'?

[ Bericht 5% gewijzigd door WatIkWil op 29-10-2021 11:01:58 ]
  vrijdag 29 oktober 2021 @ 10:58:57 #257
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_201939927
Als ik er zo over nadenk zie ik niet iemand anders winnen dan Amy of Julia dat blijkt wel uit de stemmen van Gert. Diede willen ze denk ik niet gezien gedoe online. En ze gaan het echt niet aan het publiek laten dat die bijvoorbeeld ineens Luca erin gaan stemmen.
  vrijdag 29 oktober 2021 @ 11:38:21 #258
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_201940388
Wat zal Diede spijt hebben van haar Zwarte Piet-shows.

Ze had het anders weleens kunnen winnen.
pi_201940747
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 11:38 schreef Eightyone het volgende:
Wat zal Diede spijt hebben van haar Zwarte Piet-shows.

Ze had het anders weleens kunnen winnen.
Denk dat het ook meer gaat om accountability. Dit hele ding kan opgelost zijn als ze gewoon iets post of zelfs in een interview het adresseert in de trant van “Ik heb dit inderdaad gedaan, maar weet nu beter etc”. Maar kan me voorstellen dat de productie haar adviseert erover te zwijgen. Wat nooit goed is, omdat het publiek juist denkt zwijgen = toestemmen. Zelfs al kwam ze uit de kast nu als Pro Zwarte Piet; atleast she’s honest about it.

Hier vanaf 1:05 wordt gedaan alsof ze word gepest op social media om n of andere onnozele reden maar het wordt just erger omdat ze het onderwerp zo ontwijken. We kunnen het ook op een gewone manier erover hebben, maar als ik dan tweets lees waar ze mensen blokkeert of instagram comments verwijderd erover… denk ik ook girl what more are you hiding💀
pi_201940803
Er is ook twitter uproar over Amy. Blijkbaar gaat dit over haar. Zag ook al wat tweets waarin gesuggereerd werd dat ze de ipv de gepeste eigenlijk de pester was. 😐 We kunnen ook nooit mooie dingen hebben, h?

twitter
pi_201942767

De 10 mogelijke K3'tjes openen de show zaterdag met een spetterende groepsperformance op de K3-song Filmster. Nadien brengen ze elk een nieuw nummer uit een bekende musical of film van K3. De kandidaten komen ook te weten wat de gewone man in de straat over hen denkt. Hanne & Marthe trekken immers de straat op voor een marktonderzoek. Welke kandidaat past volgens deze mensen het best tussen hen? En wat vonden ze van de jurycommentaren? Tijd voor Vlaanderen om kleur te bekennen.

Dit zijn de musical- en filmsongs waarmee de kandidaten een plekje in de volgende show proberen te bemachtigen.

- Amy (25, Averbode, BE) zingt De Drie Biggetjes uit de gelijknamige K3-musical
- Celester (20, Bilthoven, NL) zingt Trouwen uit de film K3 en het IJsprinsesje
- Chanel (23, Utrecht, NL) zingt Niet Normaal uit de film K3 Bengeltjes
- Diede (20, Someren, NL) zingt Liefde Is Overal uit de film K3 Love Cruise
- Julia (18, Bergen Op Zoom, NL) zingt Loko Le uit de film K3 Dierenhotel
- Justine (24, Assebroek, BE) zingt Geloof In Jezelf uit de musical Alice In Wonderland
- Kato (25, ‘s-Gravenwezel, BE) zingt Amor uit de musical De Drie Biggetjes
- Luca (21, Hoek Van Holland, NL) zingt Waar Zijn Die Engeltjes uit de film K3 Bengeltjes
- Manou (21, Beilen, NL) zingt Dans Van De Farao uit de gelijknamige K3-film
- Remi (19, Zwijnaarde, BE) zingt Toveren uit de musical Doornroosje

In de tweede studioshow zijn er nog 7 Golden Seats te verdelen onder de 10 kandidaten. Dat doen ze door zo veel mogelijk sterren te verzamelen van juryleden Gert Verhulst, Gordon, Ingeborg, Natalia en Samantha n van de 100-koppige publieksjury in de studio. Zij hebben per kandidaat 500 sterren toe te kennen. Wie het hoogste aantal sterren haalt mag plaatsnemen op n van de 7 Golden Seats. De 3 kandidaten met de minste sterren zien hun droom uit elkaar spatten. Tenzij... n van hen wordt opgevist met het Golden Ticket van Hanne & Marthe en zo alsnog doorstoot naar de volgende show.

Bron: https://tvvisie.be/inhoud(...)-k2-zoekt-k3_111132/
pi_201943143
Denk persoonlijk dat studio 100 het echt niet boeit wat er online wordt geschreven over kandidaten. heb afgelopen weken ook beetje twitter gekeken, wat ik eigenlijk niet moet doen wordt je instant depressief van, maar er zijn maar een 5tal mensen die hard schreeuwen waardoor het lijkt alsof er veel over gepraat wordt. Andere platformen facebook/instagram zie je eigenlijk alleen maar positieve berichten over elke kandidaat.
pi_201943292
Hoe unfair is dit: https://communicatie.vtm.(...)avond-in-k2-zoekt-k3

Kato en Amy zingen allebei liedjes uit de 3 Biggetjes maar omdat ze Amy liever hebben mag alleen zij het pakje aan? Chanel ligt er toch binnenkort uit dus die hoeft niet eens een juist pakje aan (wel van dezelfde era dus da’s iets). De jongens krijgen helemaal niks.
pi_201943314
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 15:51 schreef Arlique het volgende:
Denk persoonlijk dat studio 100 het echt niet boeit wat er online wordt geschreven over kandidaten. heb afgelopen weken ook beetje twitter gekeken, wat ik eigenlijk niet moet doen wordt je instant depressief van, maar er zijn maar een 5tal mensen die hard schreeuwen waardoor het lijkt alsof er veel over gepraat wordt. Andere platformen facebook/instagram zie je eigenlijk alleen maar positieve berichten over elke kandidaat.
Nee dat is te merken. Maar op facebook vs instagram zit wel een heel ander publiek he? Ligt vast ook aan wie je volgt. Alle boomers op facebook zullen het niet boeien wat Diede nog meer op haar cv heeft staan en haar misschien juist ervoor prijzen.
pi_201943376
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 16:04 schreef Poedelpoes het volgende:

Kato en Amy zingen allebei liedjes uit de 3 Biggetjes maar omdat ze Amy liever hebben mag alleen zij het pakje aan? Chanel ligt er toch binnenkort uit dus die hoeft niet eens een juist pakje aan (wel van dezelfde era dus da’s iets). De jongens krijgen helemaal niks.
Wow, dit is echt mega oneerlijk. Ze proberen Kato regelrecht de markt uit te prijzen. Heel vals. Ook naar Chanel toe, want die verdient het ook gewoon om de juiste kledij te dragen voor haar act.

Chanel, Kato, Remi en Justine zitten denk ik het meest in de gevarenzone.
  vrijdag 29 oktober 2021 @ 16:22:28 #266
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_201943574
Ik zou wel durven te gokken dat de finale (als het met 4 kandidaten is) met Amy, Julia, Diede en Luca omdat er een jongen bij moet?
pi_201943673
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 16:22 schreef Momo het volgende:
Ik zou wel durven te gokken dat de finale (als het met 4 kandidaten is) met Amy, Julia, Diede en Luca omdat er een jongen bij moet?
Ik denk het ook. Ik dacht eerst Remi ipv Luca, maar gezien hoe Luca in de studioshows tot nu toe gehyped wordt en Remi niet, denk ik dat het toch Luca gaat worden. In de slotfase gaat het dan tussen Amy, Julia en Diede. Ik verwacht nog steeds dat Julia zal winnen ondanks haar wanprestatie van vorige week.
pi_201944124
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 16:04 schreef Poedelpoes het volgende:

Holy shit, wordt voor Amy het hele De Drie Biggetjes ensemble inclusief kostuums uit de kast getrokken en lijkt Kato daar alleen in dat hart te zitten.
pi_201946149
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 16:22 schreef Momo het volgende:
Jup dit zie ik ook wel gebeuren of ze moeten voor de finale 3 eruit kicken.
pi_201949238
Zat net nog even over de nummers na te denken en ik vind het wel opvallend dat ze Justine een moeilijk nummer hebben gegeven. 'Geloof in jezelf' is verre van eenvoudig, zeker voor een beginner. Ik hoop niet dat ze de fout in gaat en dat ze daardoor een lage score krijgt ofzo, want ik vind haar n van de leuksten die nog over zijn.
pi_201950124
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 22:10 schreef WatIkWil het volgende:
Zat net nog even over de nummers na te denken en ik vind het wel opvallend dat ze Justine een moeilijk nummer hebben gegeven. 'Geloof in jezelf' is verre van eenvoudig, zeker voor een beginner. Ik hoop niet dat ze de fout in gaat en dat ze daardoor een lage score krijgt ofzo, want ik vind haar n van de leuksten die nog over zijn.
Heb zo’n gevoel dat het niet veel soeps gaat zijn… 😔
  vrijdag 29 oktober 2021 @ 23:42:44 #272
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_201950381

Blijf erbij dat deze jongen beter bij K3 past dan de jongens die nu nog erin zitten.
pi_201951083
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 23:42 schreef Momo het volgende:

Blijf erbij dat deze jongen beter bij K3 past dan de jongens die nu nog erin zitten.
Aaa Mats wholesome reus 🥺
pi_201953445
pi_201954111
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 15:51 schreef Arlique het volgende:
Denk persoonlijk dat studio 100 het echt niet boeit wat er online wordt geschreven over kandidaten.
Toch zou het slim van ze zijn om dat wel te doen. Het commentaar is nu inderdaad verwaarloosbaar. Maar liever nu het commentaar (of de persoon zelf) tackelen, dan dat de media het oppikt ndat iemand al gekozen is als K3tje en je echt niet meer terug kan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')