Ik vind haar niet veel hype krijgen vanuit studio100. De jury gaf ze kritiek over haar persoonlijkheid, en we weten nog steeds niets over haar persoonlijke leven. Vergelijk dat met een Amy die al heeft mogen vertellen over haar moeilijke jeugd, vroeg op zichzelf hebben moeten gaan wonen, vertellen over vroeger gepest zijn geweest.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 15:41 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Ben zo bang dat Diede zal winnen.. ze krijgt te veel hype en views.
Het thema (what even was het thema vorige week dan 🙄) zaterdag is Film/musical dus ik denk dat ze de show gaan openen met Filmster!quote:Op donderdag 28 oktober 2021 16:47 schreef Million_Lights het volgende:
Op Amy haar Instagram stories lijkt het groepsoptreden (?!) in zwart/witte pakjes.
Denk dat het ook meer gaat om accountability. Dit hele ding kan opgelost zijn als ze gewoon iets post of zelfs in een interview het adresseert in de trant van “Ik heb dit inderdaad gedaan, maar weet nu beter etc”. Maar kan me voorstellen dat de productie haar adviseert erover te zwijgen. Wat nooit goed is, omdat het publiek juist denkt zwijgen = toestemmen. Zelfs al kwam ze uit de kast nu als Pro Zwarte Piet; atleast she’s honest about it.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:38 schreef Eightyone het volgende:
Wat zal Diede spijt hebben van haar Zwarte Piet-shows.
Ze had het anders weleens kunnen winnen.
Nee dat is te merken. Maar op facebook vs instagram zit wel een heel ander publiek he? Ligt vast ook aan wie je volgt. Alle boomers op facebook zullen het niet boeien wat Diede nog meer op haar cv heeft staan en haar misschien juist ervoor prijzen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:51 schreef Arlique het volgende:
Denk persoonlijk dat studio 100 het echt niet boeit wat er online wordt geschreven over kandidaten. heb afgelopen weken ook beetje twitter gekeken, wat ik eigenlijk niet moet doen wordt je instant depressief van, maar er zijn maar een 5tal mensen die hard schreeuwen waardoor het lijkt alsof er veel over gepraat wordt. Andere platformen facebook/instagram zie je eigenlijk alleen maar positieve berichten over elke kandidaat.
Wow, dit is echt mega oneerlijk. Ze proberen Kato regelrecht de markt uit te prijzen. Heel vals. Ook naar Chanel toe, want die verdient het ook gewoon om de juiste kledij te dragen voor haar act.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 16:04 schreef Poedelpoes het volgende:
Hoe unfair is dit: https://communicatie.vtm.(...)avond-in-k2-zoekt-k3
Kato en Amy zingen allebei liedjes uit de 3 Biggetjes maar omdat ze Amy liever hebben mag alleen zij het pakje aan? Chanel ligt er toch binnenkort uit dus die hoeft niet eens een juist pakje aan (wel van dezelfde era dus da’s iets). De jongens krijgen helemaal niks.
Ik denk het ook. Ik dacht eerst Remi ipv Luca, maar gezien hoe Luca in de studioshows tot nu toe gehyped wordt en Remi niet, denk ik dat het toch Luca gaat worden. In de slotfase gaat het dan tussen Amy, Julia en Diede. Ik verwacht nog steeds dat Julia zal winnen ondanks haar wanprestatie van vorige week.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 16:22 schreef Momo het volgende:
Ik zou wel durven te gokken dat de finale (als het met 4 kandidaten is) met Amy, Julia, Diede en Luca omdat er een jongen bij moet?
Holy shit, wordt voor Amy het hele De Drie Biggetjes ensemble inclusief kostuums uit de kast getrokken en lijkt Kato daar alleen in dat hart te zitten.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 16:04 schreef Poedelpoes het volgende:
Hoe unfair is dit: https://communicatie.vtm.(...)avond-in-k2-zoekt-k3
Kato en Amy zingen allebei liedjes uit de 3 Biggetjes maar omdat ze Amy liever hebben mag alleen zij het pakje aan? Chanel ligt er toch binnenkort uit dus die hoeft niet eens een juist pakje aan (wel van dezelfde era dus da’s iets). De jongens krijgen helemaal niks.
Jup dit zie ik ook wel gebeuren of ze moeten voor de finale 3 eruit kicken.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 16:22 schreef Momo het volgende:
Ik zou wel durven te gokken dat de finale (als het met 4 kandidaten is) met Amy, Julia, Diede en Luca omdat er een jongen bij moet?
Heb zo’n gevoel dat het niet veel soeps gaat zijn… 😔quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:10 schreef WatIkWil het volgende:
Zat net nog even over de nummers na te denken en ik vind het wel opvallend dat ze Justine een moeilijk nummer hebben gegeven. 'Geloof in jezelf' is verre van eenvoudig, zeker voor een beginner. Ik hoop niet dat ze de fout in gaat en dat ze daardoor een lage score krijgt ofzo, want ik vind haar n van de leuksten die nog over zijn.
Aaa Mats wholesome reus 🥺quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:42 schreef Momo het volgende:
Blijf erbij dat deze jongen beter bij K3 past dan de jongens die nu nog erin zitten.
Toch zou het slim van ze zijn om dat wel te doen. Het commentaar is nu inderdaad verwaarloosbaar. Maar liever nu het commentaar (of de persoon zelf) tackelen, dan dat de media het oppikt ndat iemand al gekozen is als K3tje en je echt niet meer terug kan.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:51 schreef Arlique het volgende:
Denk persoonlijk dat studio 100 het echt niet boeit wat er online wordt geschreven over kandidaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |