Vond het afscheid van Kathleen en zelfs KKJ veel emotioneler.quote:
Ik zag dat Klaasje meteen K3 uit haar instagram info had gehaald. Misschien was ze er wel echt klaar mee?quote:Op maandag 1 november 2021 00:51 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Vond het afscheid van Kathleen en zelfs KKJ veel emotioneler.
Ik ben benieuwd of ze bij de openingstour voor het nieuwe lid weer een reden hebben dat diegene niet een volledige show hoeft te doen. De introductietour voor HKM was ook de afscheidstour van KKJ, en daardoor hoefde ze maar iets van de helft van elk optreden daadwerkelijk op het podium te staan. En bij de Mama Se tour was er een verhaaltje waarbij Josje haar stem weggaf of zoiets, waardoor zij in de shows niet alles mee deed.quote:Op maandag 1 november 2021 09:02 schreef tomatenrood het volgende:
Wat me bij de audities al opviel en nu weer, o.a. bij Luca, is dat ze helemaal bekaf en bezweet zijn na één liedje. Hoe denken ze dat te kunnen gaan doen als ze met K3 een concert van anderhalf uur achter elkaar moeten geven? Houden ze dat wel vol?
Er zijn wel heel veel lampen in die studio ja..quote:Op maandag 1 november 2021 10:11 schreef Maartel het volgende:
Ik vraag me af of de lampen in die studio niet gewoon veel te heet zijn want de hoeveelheid zweet is soms (ook bij bijv Gordon) echt abnormaal
En Luca had een driedelig pak aan. Ik vergeef het hem, 'zweet' zegt niets over zijn conditie verder.quote:Op maandag 1 november 2021 10:24 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Er zijn wel heel veel lampen in die studio ja..
Als een jongen in K3 komt dan zal het vaker gebeuren dat deze warmere kleding moet gaan dragen dan de meiden met hun blote benen.quote:Op maandag 1 november 2021 11:33 schreef Melissa97 het volgende:
[..]
En Luca had een driedelig pak aan. Ik vergeef het hem, 'zweet' zegt niets over zijn conditie verder.
Jongens kunnen toch ook gewoon korte broeken aan? Ik vind bijvoorbeeld dat het nieuwe regenboogpakje veel leuker was geweest met een korte broek dan met zo’n lange joggingbroek aan.quote:Op maandag 1 november 2021 12:02 schreef Banaanhangwagen het volgende:
[..]
Als een jongen in K3 komt dan zal het vaker gebeuren dat deze warmere kleding moet gaan dragen dan de meiden met hun blote benen.
Volgens Gordon zien jongens die in korte broek het podium opkomen eruit alsof ze "zo van de camping komen, en dachten: moet nog even auditie doen."quote:Op maandag 1 november 2021 12:13 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Jongens kunnen toch ook gewoon korte broeken aan? Ik vind bijvoorbeeld dat het nieuwe regenboogpakje veel leuker was geweest met een korte broek dan met zo’n lange joggingbroek aan.
Het is ook niet zo dat Gordon heel goed weet wat K3 normaal gesproken draagt. De outfits die ze als K2 aan hebben zijn totaal niet vergelijkbaar met de soms nogal vreemde outfits die ze aan hebben bij het optreden. Ik vraag me af wat Gordon zou vinden van bijvoorbeeld de Eya Hoya jurkjes van KKJ.quote:Op maandag 1 november 2021 15:44 schreef tomatenrood het volgende:
[..]
Volgens Gordon zien jongens die in korte broek het podium opkomen eruit alsof ze "zo van de camping komen, en dachten: moet nog even auditie doen."
Ik vind ze het héél goed doen, dat valt ook op. Met Gerard Joling destijds was het één groot cringe-festquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:51 schreef Poedelpoes het volgende:
Moet wel zeggen dat ik Tooske en Kürt het samen een leuk vind doen, mis Gerard (en Niels🤮) niet meer. Ze geven genoeg gas terug naar de jury en kibbelen wel grappig met elkaar.
Ook allemaal van die 14-jarige dramaqueens die leven op het drama van een ander. Types die blog zouden maken over de handtassen van Taylor Swift.quote:Op maandag 1 november 2021 17:19 schreef Kerk het volgende:
Na Diede en Amy is nu ook Luca het mikpunt geworden van twitterpesterijen om zijn (gestelde) geleden. Ongelooflijk jammer dat een bepaalde groep mensen het zo moet verpesten. Ik hoop dat zij alledrie aangifte doen maar de pliesie zal wel niks doen…
Krijg je ervan als hysterische bladen als de Tina en Meidenmagazine zelf dat soort artikelen schrijven over “bekende mensen”. En Girlscene.quote:Op maandag 1 november 2021 17:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Ook allemaal van die 14-jarige dramaqueens die leven op het drama van een ander. Types die blog zouden maken over de handtassen van Taylor Swift.
Diede is de enige waarvan we weten dat wat er wordt gezegd iets is wat ze ook echt heeft gedaan.quote:Op maandag 1 november 2021 18:29 schreef Poedelpoes het volgende:
Ik krijg ook een beetje 1D fandom vibes van deze mensen. Die deden/doen ook altijd zo belachelijk.
Ergens snap ik het wel hoor; we leven gewoon in een tijd waar alles iedereen online zet en overal een vraagteken wordt achter gezet. Ik vind ook wel dat er verantwoording mag gevraagd worden aan mensen die in de public eye staan, mits het op een normale manier is.
Wat was er ook alweer met Luca? Dat hij op Grindr zit? 🙄 dat boeit inderdaad niks.quote:Diede is de enige waarvan we weten dat wat er wordt gezegd iets is wat ze ook echt heeft gedaan.
Dat van Amy betwijfel ik. En dat over Luca boeit toch geen reet, dat is niet eens echt erg slecht, meer hoogstens dat hij niet door kinderen ermee moet worden gezien. (Als het al waar is)
Ik vind het een beetje ver gaan om van vage geruchten verantwoording te vragen. Bij Amy kan ik me goed voorstellen dat het geheel verzonnen is en bij die blijft het wellicht nog jaren makkelijk vindbaar.
Dat ook maar er staan nu dingen in de trant van dat hij weleens een drankje doetquote:Op maandag 1 november 2021 18:44 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Wat was er ook alweer met Luca? Dat hij op Grindr zit? 🙄 dat boeit inderdaad niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |