abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201979259
quote:
Vond het afscheid van Kathleen en zelfs KKJ veel emotioneler.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  maandag 1 november 2021 @ 08:44:28 #52
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_201980362
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 00:51 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]
Vond het afscheid van Kathleen en zelfs KKJ veel emotioneler.
Ik zag dat Klaasje meteen K3 uit haar instagram info had gehaald. Misschien was ze er wel echt klaar mee?
pi_201980636
Wat me bij de audities al opviel en nu weer, o.a. bij Luca, is dat ze helemaal bekaf en bezweet zijn na één liedje. Hoe denken ze dat te kunnen gaan doen als ze met K3 een concert van anderhalf uur achter elkaar moeten geven? Houden ze dat wel vol?
pi_201981219
quote:
11s.gif Op maandag 1 november 2021 09:02 schreef tomatenrood het volgende:
Wat me bij de audities al opviel en nu weer, o.a. bij Luca, is dat ze helemaal bekaf en bezweet zijn na één liedje. Hoe denken ze dat te kunnen gaan doen als ze met K3 een concert van anderhalf uur achter elkaar moeten geven? Houden ze dat wel vol?
Ik ben benieuwd of ze bij de openingstour voor het nieuwe lid weer een reden hebben dat diegene niet een volledige show hoeft te doen. De introductietour voor HKM was ook de afscheidstour van KKJ, en daardoor hoefde ze maar iets van de helft van elk optreden daadwerkelijk op het podium te staan. En bij de Mama Se tour was er een verhaaltje waarbij Josje haar stem weggaf of zoiets, waardoor zij in de shows niet alles mee deed.

Dus misschien dat ze dat na deze zoektocht ook voor de winnaar een klein beetje druk van de tour afhalen om weer een reden te vinden om diegene te sidelinen voor een deel van de show. Hoewel het dan natuurlijk wel druk zal zijn met het opnemen van het album (waarschijnlijk weer een dubbel-cd), eventueel al verder gaan met de K3 Rollerdisco, of een andere serie, etc. Dus een beetje uithoudingsvermogen is wel nodig.

Maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat ze in deze studioshows alles willen geven, en daardoor al bekaf zijn na een liedje van twee minuten, maar dat ze in een volledige show hun energie wel beter weten te doseren. Ik hoop dat met het afnemen van het aantal kandidaten we ook in de komende afleveringen de kandidaten vaker meeredere nummers in een show horen zingen, dat geeft dan toch al wat meer inzicht.
pi_201981416
Ik vraag me af of de lampen in die studio niet gewoon veel te heet zijn want de hoeveelheid zweet is soms (ook bij bijv Gordon) echt abnormaal
pi_201981550
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 10:11 schreef Maartel het volgende:
Ik vraag me af of de lampen in die studio niet gewoon veel te heet zijn want de hoeveelheid zweet is soms (ook bij bijv Gordon) echt abnormaal
Er zijn wel heel veel lampen in die studio ja..
pi_201982429
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 10:24 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]
Er zijn wel heel veel lampen in die studio ja..
En Luca had een driedelig pak aan. Ik vergeef het hem, 'zweet' zegt niets over zijn conditie verder.
pi_201982617
twitter

Geen enorme verrassingen tot dusver (oke, Drums Gaan Boem was mijn keuze niet geweest :') ) maar wel een leuke reminder aan hun enorme oeuvre inmiddels.
Benieuwd welke 12 we terug gaan zien op CD2 van Waterval

Leuk trouwens dat Trouwen langzaamaan toch een beetje een classic begint te worden. Hebben we dat aan de auditie van Hanne te danken?
pi_201982781
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 11:33 schreef Melissa97 het volgende:

[..]
En Luca had een driedelig pak aan. Ik vergeef het hem, 'zweet' zegt niets over zijn conditie verder.
Als een jongen in K3 komt dan zal het vaker gebeuren dat deze warmere kleding moet gaan dragen dan de meiden met hun blote benen.
pi_201982940
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 12:02 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]
Als een jongen in K3 komt dan zal het vaker gebeuren dat deze warmere kleding moet gaan dragen dan de meiden met hun blote benen.
Jongens kunnen toch ook gewoon korte broeken aan? Ik vind bijvoorbeeld dat het nieuwe regenboogpakje veel leuker was geweest met een korte broek dan met zo’n lange joggingbroek aan.
pi_201984357
Op de site van de NOS is niets te vinden over het feit dat Klaasje gisteren in Groningen voor de allerlaatste keer heeft opgetreden in een K3 show, maar de VRT wijdt daar op haar site een heel artikel aan. Dat laat denk ik - samen met de dramatisch kelderende kijkcijfers van K2 zoekt K3 bij SBS6 - wel zien hoe weinig K3 momenteel nog 'leeft' in Nederland.
pi_201985411
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 12:13 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]
Jongens kunnen toch ook gewoon korte broeken aan? Ik vind bijvoorbeeld dat het nieuwe regenboogpakje veel leuker was geweest met een korte broek dan met zo’n lange joggingbroek aan.
Volgens Gordon zien jongens die in korte broek het podium opkomen eruit alsof ze "zo van de camping komen, en dachten: moet nog even auditie doen."
pi_201986036
quote:
9s.gif Op maandag 1 november 2021 15:44 schreef tomatenrood het volgende:

[..]
Volgens Gordon zien jongens die in korte broek het podium opkomen eruit alsof ze "zo van de camping komen, en dachten: moet nog even auditie doen."
Het is ook niet zo dat Gordon heel goed weet wat K3 normaal gesproken draagt. De outfits die ze als K2 aan hebben zijn totaal niet vergelijkbaar met de soms nogal vreemde outfits die ze aan hebben bij het optreden. Ik vraag me af wat Gordon zou vinden van bijvoorbeeld de Eya Hoya jurkjes van KKJ.
pi_201986722
Zo, ik ben eindelijk bij met de afleveringen, vond het uiteindelijk toch niet leuk om achter te lopen :P

Moet zeggen dat er voor mij niemand bij zit die ik echt 100% vind passen of waar ik helemaal fan van ben. Is wel een beetje frusterend kijken dus, want het gaat sowieso iemand worden waar ik niet superblij mee ga zijn (voor zover ik K3 echt volg dan, want dat valt ook wel mee :P)

Dus ook even my two cents:

Amy: denk dat zij nog het meeste kans maakt en ook wel het meest geschikt is, maar ben niet heel erg overtuigd van haar zang. Ze lijkt verder wel de uitstraling en de spontaniteit te hebben en leuk te zijn met Hanne en Marthe. Dus vooruit.
Kato: Zij was mijn favoriet, nu weet ik het niet helemaal. Qua zang is ze de beste, en was het ook helemaal eens met Natalia dat zij het waarschijnlijk wel aankan. Straalt een prettige rust en nuchterheid uit. Weet niet of ze qua plaatje en type helemaal tussen Hanne en Marthe past.
Julia: Ja, ze is supergeschikt, maar nee ik heb TOTAAL geen zin in weer zo'n Klaasje. Het is best frappant hoe ze soms op Klaasje lijkt, met de manier van lachen om zichzelf en zo. Vind haar ook veel te Hollands en te 'grof'. Niet zo'n zin in.
Celester: Gewoon nee. Ze is niet slecht, maar sorry, haar gezicht, haar uitstraling, vind het zó geen K3. Ziet het niet voor me.
Luca: Tja, nee. Hij doet het leuk, maar lijkt me vanaf moment 1 al uitstel van executie. Zelfde geldt voor Remi. Lijkt me duidelijk dat ze er alleen nog voor de vorm bij zitten. Wordt teveel twijfel over ze uitgesproken, dus dat kan nooit wat worden.
Manou: Gewoon nee.
Diede: Vind haar een beetje de Lauren van dit programma. Te gelikt, te professioneel, op geen enkele manier K3. Ook een beetje teveel een kinderlijke chipmunk-stem.

Lijkt me dat de enige realistische opties Amy en Julia zijn. Kato zou ik zelf ook nog wel willen maar gaat het denk ik niet halen. Celester alsjeblieft niet.
Koel en donker bewaren
pi_201986816
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 22:51 schreef Poedelpoes het volgende:
Moet wel zeggen dat ik Tooske en Kürt het samen een leuk vind doen, mis Gerard (en Niels🤮) niet meer. Ze geven genoeg gas terug naar de jury en kibbelen wel grappig met elkaar.
Ik vind ze het héél goed doen, dat valt ook op. Met Gerard Joling destijds was het één groot cringe-fest :') En dat is nu totaal niet.

Kurt sowieso :9~
Koel en donker bewaren
pi_201986880
Na Diede en Amy is nu ook Luca het mikpunt geworden van twitterpesterijen om zijn (gestelde) geleden. Ongelooflijk jammer dat een bepaalde groep mensen het zo moet verpesten. Ik hoop dat zij alledrie aangifte doen maar de pliesie zal wel niks doen…
  maandag 1 november 2021 @ 17:28:47 #67
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_201986978
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 17:19 schreef Kerk het volgende:
Na Diede en Amy is nu ook Luca het mikpunt geworden van twitterpesterijen om zijn (gestelde) geleden. Ongelooflijk jammer dat een bepaalde groep mensen het zo moet verpesten. Ik hoop dat zij alledrie aangifte doen maar de pliesie zal wel niks doen…
Ook allemaal van die 14-jarige dramaqueens die leven op het drama van een ander. Types die blog zouden maken over de handtassen van Taylor Swift.
pi_201987006
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 17:28 schreef Momo het volgende:

[..]
Ook allemaal van die 14-jarige dramaqueens die leven op het drama van een ander. Types die blog zouden maken over de handtassen van Taylor Swift.
Krijg je ervan als hysterische bladen als de Tina en Meidenmagazine zelf dat soort artikelen schrijven over “bekende mensen”. En Girlscene.
pi_201987743
Ik krijg ook een beetje 1D fandom vibes van deze mensen. Die deden/doen ook altijd zo belachelijk.

Ergens snap ik het wel hoor; we leven gewoon in een tijd waar alles iedereen online zet en overal een vraagteken wordt achter gezet. Ik vind ook wel dat er verantwoording mag gevraagd worden aan mensen die in de public eye staan, mits het op een normale manier is.
pi_201987847
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 18:29 schreef Poedelpoes het volgende:
Ik krijg ook een beetje 1D fandom vibes van deze mensen. Die deden/doen ook altijd zo belachelijk.

Ergens snap ik het wel hoor; we leven gewoon in een tijd waar alles iedereen online zet en overal een vraagteken wordt achter gezet. Ik vind ook wel dat er verantwoording mag gevraagd worden aan mensen die in de public eye staan, mits het op een normale manier is.
Diede is de enige waarvan we weten dat wat er wordt gezegd iets is wat ze ook echt heeft gedaan.
Dat van Amy betwijfel ik. En dat over Luca boeit toch geen reet, dat is niet eens echt erg slecht, meer hoogstens dat hij niet door kinderen ermee moet worden gezien. (Als het al waar is)
Ik vind het een beetje ver gaan om van vage geruchten verantwoording te vragen. Bij Amy kan ik me goed voorstellen dat het geheel verzonnen is en bij die blijft het wellicht nog jaren makkelijk vindbaar.
pi_201987939
quote:
Diede is de enige waarvan we weten dat wat er wordt gezegd iets is wat ze ook echt heeft gedaan.
Dat van Amy betwijfel ik. En dat over Luca boeit toch geen reet, dat is niet eens echt erg slecht, meer hoogstens dat hij niet door kinderen ermee moet worden gezien. (Als het al waar is)
Ik vind het een beetje ver gaan om van vage geruchten verantwoording te vragen. Bij Amy kan ik me goed voorstellen dat het geheel verzonnen is en bij die blijft het wellicht nog jaren makkelijk vindbaar.
Wat was er ook alweer met Luca? Dat hij op Grindr zit? 🙄 dat boeit inderdaad niks.

Eerlijk gezegd van Amy geloof ik het wel dat dat ze naast zélf gepest te worden ook zelf de pester kan zijn geweest. Ze zei zelf dat die gene die haar gepest hebben het misschien niet door hebben gehad. Het is natuurlijk ook maar hoe zij het vroeger heeft beleeft he?
pi_201988904

Ik zou niet heeeel verbaasd zijn opzich
  maandag 1 november 2021 @ 20:05:30 #73
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_201989108
twitter

Dieptriest allemaal :') Lekker dingen fotoshoppen zodat je zelf aandacht krijgt
pi_201991571
Ik hoop stiekem dat Leonardo terug op de nieuwe CD komt te staan. En Trouwen zou ook leuk zijn, full circle moment voor Hanne!

Over de jongensoutfits: ik had gedacht dat een jongen in K3 een meer sportieve, frisse look zou krijgen, waar (de juiste) korte broeken etc goed bij zouden passen. Een beetje in de hoek van Ketnet musical. Het verbaast me dus echt dat ze jongens steeds in wat ouwelijkere kleding steken. Misschien bewust? Geen idee.

En wat een gedoe op social media inderdaad. Het is moeilijk te weten wat waar is en wat niet, maar die ge-photoshopte dingen zijn hoe dan ook heel schadelijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door TeddyOliver op 01-11-2021 22:25:09 (-) ]
pi_201992422
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 18:44 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]
Wat was er ook alweer met Luca? Dat hij op Grindr zit? 🙄 dat boeit inderdaad niks.

Dat ook maar er staan nu dingen in de trant van dat hij weleens een drankje doet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')