abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201963636
Snapten jullie trouwens waar Natalia op doelde bij de vraag die ze aan Chanel stelde? Over twijfels tijdens het optreden? Ik had het gevoel dat Tooske, Natalia & Chanel totaal langs elkaar praatte op dat moment.
pi_201963653
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 18:05 schreef Kerk het volgende:

[..]
Idd. En nergens blijkt uit dat ze NU nog steeds achter een “zwarte piet Peejay” staat. Ik zie niet eens reclames voor de volgende show. Komt die er wel, ook als ze geen k3 wordt?

Uit ervaring weet ik trouwens dat die types die mensen uitschelden vaak ook vrienden, familie en werkgevers gaan benaderen. (Cancelen) Terecht dat Diede hen blokkeert en vooral niet voedt met aandacht. Zij beschuldigen Diede van problematisch gedrag maar dat van hen is niet veel beter.
Sorry hoor, maar andersom ook niet. Er zijn ook geen bewijzen dat ze er tegen is. Dat zij het onder de mat veegt door die foto’s te verwijderen betekend niet dat het opgelost is.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  Moderator zaterdag 30 oktober 2021 @ 22:39:27 #28
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_201963654
pi_201963691
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 22:38 schreef Melissa97 het volgende:
Snapten jullie trouwens waar Natalia op doelde bij de vraag die ze aan Chanel stelde? Over twijfels tijdens het optreden? Ik had het gevoel dat Tooske, Natalia & Chanel totaal langs elkaar praatte op dat moment.
Ik denk dat ze wilden dat ze toegeeft dat het allemaal te hoog gegrepen is voor haar. Chanel kan niet meer doen dan haar best en als dat niet goed genoeg is is dat zo. Denk dat, wat ik hierboven ook al zei, de druk van geen wit blond meisje zijn in een competitie die dat duidelijk voortrekt ook mee speelt. Maar leg dat maar eens uit aan 3 witte vrouwen.
pi_201963850
Moet wel zeggen dat ik Tooske en Kürt het samen een leuk vind doen, mis Gerard (en Niels🤮) niet meer. Ze geven genoeg gas terug naar de jury en kibbelen wel grappig met elkaar.
  Moderator zaterdag 30 oktober 2021 @ 22:53:19 #31
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_201963881
twitter

Er kijken denk ik ondertussen meer Nederlanders op een andere manier :D

Ik ben het wel eens dat Chanel en Justine eruit gaan vanavond. Beide zie ik het niet in K3. Optredens waren ook niet echt goed. Amy is wel duidelijk topfavoriet nu.
pi_201964134
Jep in vergelijking met andere kandidaten klopt het wel dat hun weggaan. Is appeltje eitje voor Amy nu.
pi_201964710
De aflevering van K2 zoekt K3 van vanavond ...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_201964865
twitter
pi_201965106
Het zal wel Amy worden. Tenzij Gert Verhulst op het einde van de rit een beslissing mag nemen. Als je puur commercieel denkt neem je een Nederlandse kandidaat.

Als je voor Amy gaat wordt het weer een Belgisch groepje en zal K3 zich quasi volledig terugtrekken uit Nederland wat slecht is voor de verkoop!
Cindy De Vuyst
pi_201965144
Het is weer tijd voor de wekelijkse poll!

Ik lees nu vaak dat mensen denken dat Amy het gaat worden, maar ik blijf toch bij Julia. Voor Amy vinden ze wel een andere baan bij de Vlaamse tv.

POLL
pi_201965225
quote:
0s.gif Op zondag 31 oktober 2021 00:38 schreef einzeinz het volgende:

Als je voor Amy gaat wordt het weer een Belgisch groepje en zal K3 zich quasi volledig terugtrekken uit Nederland wat slecht is voor de verkoop!
Dat lijkt me niet toch? We hebben die 11 jaar met Kathleen in Nederland toch ook gewoon geaccepteerd?
  zondag 31 oktober 2021 @ 02:55:50 #38
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_201965671
Ik heb de OP weer eens bekeken (aangezien ik daar de basis van heb gemaakt) en het is bizar om te zien dat HMK meer albums heeft gedaan dan KKJ.
Schapen zijn relax.
  zondag 31 oktober 2021 @ 06:51:00 #39
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_201965804
quote:
0s.gif Op zondag 31 oktober 2021 00:38 schreef einzeinz het volgende:
Het zal wel Amy worden. Tenzij Gert Verhulst op het einde van de rit een beslissing mag nemen. Als je puur commercieel denkt neem je een Nederlandse kandidaat.

Julia heeft wel veel meer ervaring op het podium (artistiek een betere match met twee anderen die al wat jaren bezig zijn), en als mens lijkt het wat duidelijker wat je eraan hebt. Vooralsnog geen roddelbladenvoer in wording.
pi_201966601
Ik zat nog te denken. Justine, Dirk, Giana en Diede kregen op bootcamp een golden ticket. En alleen Diede zit er nog. Die afgelopen aflevering ineens een stuk minder hoog scoorde ook.

Huh.
pi_201966696
quote:
0s.gif Op zondag 31 oktober 2021 09:29 schreef Ker

k
het volgende:

Ik zat nog te denken. Justine, Dirk, Giana en Diede kregen op bootcamp een golden ticket. En alleen Diede zit er nog. Die afgelopen aflevering ineens een stuk minder hoog scoorde ook.

Huh.
Het lijkt bijna alsof een Golden Ticket krijgen juist niet goed is.. tijdens de audities kreeg je een golden ticket als je niet goed genoeg meer was om op de stoelen te zitten…
pi_201967347
Die Golden Tickets tijden bootcamp waren heel messy. Sowieso matchte t amper met wat we daar van die kandidaten zagen, ik heb echt het idee dat het meer werd gebruikt om nog even een paar mensen naar de liveshows te pushen die ze op basis van prestaties in de laatste opdracht ws niet met goed fatsoen hadden kunnen kiezen
pi_201967518
quote:
0s.gif Op zondag 31 oktober 2021 09:29 schreef Kerk het volgende:

Huh.
Die golden ticket voor Giana was lijkt me in een poging om haar wat meer zelfvertrouwen te geven.
De golden ticket voor Dirk was wat raar want daarna moest ineens niemand hem meer.
pi_201968989
Dirk was ws vooral zodat aan t einde van de aflevering iets minder nadrukkelijk alle jongens doorgingen
  Moderator zondag 31 oktober 2021 @ 13:11:57 #45
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_201969301
Als ik zo kan herinneren van gisteren dan gaan volgende de kandidaten optreden met H & M ?
pi_201970541
quote:
11s.gif Op zondag 31 oktober 2021 13:11 schreef Momo het volgende:
Als ik zo kan herinneren van gisteren dan gaan volgende de kandidaten optreden met H & M ?
Met de laatste 8 al?
Zou denken dat ze dat voor later bewaren. Al heb ik ook moeite buiten 'films' nog een thema te bedenken
  Moderator zondag 31 oktober 2021 @ 14:25:45 #47
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_201970557
quote:
0s.gif Op zondag 31 oktober 2021 14:24 schreef Maartel het volgende:

[..]
Met de laatste 8 al?
Zou denken dat ze dat voor later bewaren. Al heb ik ook moeite buiten 'films' nog een thema te bedenken
Ik dacht dat Gert zei tegen Luca dan zullen we zien hoe dat is als je door gaat. (Het passen tussen Hanne en Marthe).
pi_201971004
twitter
pi_201971151
quote:
0s.gif Op zondag 31 oktober 2021 15:00 schreef Poedelpoes het volgende:
[ twitter ]
Misschien teleurgesteld sinds de vorige zoektocht dat nieuwe K'tjes niet meer met hem naar bed willen maar met zijn zoon.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')