Op Twitter las ik dat Kato inderdaad het Ushuaia-jurkje draagt. Natuurlijk is dat alsnog een stuk minder indrukwekkend dan de outfits van Amy en Julia.. Erg jammer dat ze die twee zo voortrekken t.o.v. Kato.quote:Op donderdag 4 november 2021 16:49 schreef Danawinter het volgende:
En misschien heeft Kato ook het Ushuaia-jurkje aan, maar dat is met die paraplu's moeilijk te zien.
Manou is ook wel diegene waarvan ik denk "ahja zij is er ook nog".quote:Op donderdag 4 november 2021 16:49 schreef Danawinter het volgende:
Als ik op de outfits zou moeten kijken wie ze in de spotlight willen zetten, zet ik mijn geld in op Amy en Julia (die natuurlijk ook de afgelopen afleveringen al genoeg vooruit zijn geschoven door het programma). Ze hebben allebei een K3-jurkje aan, al hoort die van Borst Vooruit niet echt bij dat nummer, maar dat nummer had vgm ook geen standaard outfitje, dus dat ze dan alsnog het Kusjessoldaten-jurkje aankrijgt vind ik wel typisch.
En misschien heeft Kato ook het Ushuaia-jurkje aan, maar dat is met die paraplu's moeilijk te zien.
Manou mag dan wel een outfit aanhebben die technisch gezien in de clip zat, maar daarin zat ook dit jurkje, die vind ik dan voor zo'n liveshow toch wat leuker.
[ afbeelding ]
Wat ik jammer vind, want ik vind Manou wel leuk, maar ze lijkt niet de beste nummers and stagings te krijgen.
Manou had bij Dans Van De Farao dan wel weer de volledige outfit (maar na die opmerkingen van 'wil je wel zo ver weg zijn van je familie?' is zij echt kannonnenvoer hier)quote:Op donderdag 4 november 2021 16:49 schreef Danawinter het volgende:
Wat ik jammer vind, want ik vind Manou wel leuk, maar ze lijkt niet de beste nummers and stagings te krijgen.
Schijtmuziek of niet, daar bovenop zijn het ook nog eens twee duetten in het Nederlands - dat is dus nog enigszins relevant voor K3, in tegenstelling tot de rest.quote:Ik maak hieruit op dat Diede, Amy, Remi en Manou een boostje krijgen omdat zij een nummer gaan zingen dat sowieso al een duet is, waar sowieso al een tweede stem in voorkomt. Die gaan dus denk ik veel beter tot hun recht komen.
Ben bang dat zij eruit ligt, kijk eens naar deze foto, helemaal rechtsboven zie je dat gele van manou haar pakje en dat is stoel 5, minimaal amy moet nog. denk niet dat manou 2x een golden ticket krijgt.quote:Op donderdag 4 november 2021 17:03 schreef Maartel het volgende:
[..]
Manou had bij Dans Van De Farao dan wel weer de volledige outfit (maar na die opmerkingen van 'wil je wel zo ver weg zijn van je familie?' is zij echt kannonnenvoer hier)
Wow, lekker slordig wel dit.quote:Op donderdag 4 november 2021 17:18 schreef Arlique het volgende:
[..]
Ben bang dat zij eruit ligt, kijk eens naar deze foto, helemaal rechtsboven zie je dat gele van manou haar pakje en dat is stoel 5, minimaal amy moet nog. denk niet dat manou 2x een golden ticket krijgt.
https://cdn.uc.assets.pre(...)x1200/-/format/auto/
Nope zie ik ook niet gebeurenquote:Op donderdag 4 november 2021 17:18 schreef Arlique het volgende:
[..]
Ben bang dat zij eruit ligt, kijk eens naar deze foto, helemaal rechtsboven zie je dat gele van manou haar pakje en dat is stoel 5, minimaal amy moet nog. denk niet dat manou 2x een golden ticket krijgt.
https://cdn.uc.assets.pre(...)x1200/-/format/auto/
mijn gok is remi, manou & luca, luca heeft echt een slecht nummer. Maar H&M redden hem denk ik dan.quote:Op donderdag 4 november 2021 20:05 schreef WatIkWil het volgende:
Oké, dus Manou gaat eruit. En wie zijn de andere twee volgens jullie? Remi en Kato? Ik mag hopen dat ze Kato zullen redden, maar ik vrees het ergste.
Inderdaad! Hij kan nog wel eens voor de productie roet in het eten gooien… maar goed zijn zullen er ook wel voor zorgen dat sowieso Amy en Julia de finale halen.quote:Op donderdag 4 november 2021 21:36 schreef Million_Lights het volgende:
Valt te zien aan wie Gordon deze week zijn 100 punten geeft he.
Aangezien Amy Samantha's favoriet is vermoed ik dat zij haar wel hoge punten blijft geven.quote:Op vrijdag 5 november 2021 01:27 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Inderdaad! Hij kan nog wel eens voor de productie roet in het eten gooien… maar goed zijn zullen er ook wel voor zorgen dat sowieso Amy en Julia de finale halen.
Ja is allemaal vrij slecht, vraag me af wanneer deze opgenomen zijn. Geluid staat sowieso veel te hard, waardoor je eigenlijk meteen denkt dat het slecht gezongen is...quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:01 schreef Poedelpoes het volgende:
Wat vinden we trouwens van die dans videos op het vtm tiktok account?
Vind zo tot nu toe allemaal cringy en niet goed gezongen…😬
Ik heb ook het gevoel dat ze de ochtend na een studioshow ofzo zijn opgenomen. Iedereen lijkt uitgeput, hahaquote:Op vrijdag 5 november 2021 15:01 schreef Poedelpoes het volgende:
Wat vinden we trouwens van die dans videos op het vtm tiktok account?
Vind zo tot nu toe allemaal cringy en niet goed gezongen…😬
Zou goed kunnen. Dat belooft wat.. Als ze na één studioshow al zo uitgeput zijn, hoe gaat dat dan met 3 shows op een dag + interviews, tv-opnames, repetities enzovoorts? Je moet in een behoorlijk goede conditie zijn om het K3-schema vol te houden.quote:Op vrijdag 5 november 2021 19:05 schreef TeddyOliver het volgende:
[..]
Ik heb ook het gevoel dat ze de ochtend na een studioshow ofzo zijn opgenomen. Iedereen lijkt uitgeput, haha
Ik hoop dat ze haar filmpje nooit uploaden tbh 💀quote:Op vrijdag 5 november 2021 16:08 schreef Arlique het volgende:
[..]
Oh en die Amy-army, wordt nu wel echt vervelend, onder elk filmpje "WAAR IS AMY"..zucht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |