Ik maak hieruit op dat Diede, Amy, Remi en Manou een boostje krijgen omdat zij een nummer gaan zingen dat sowieso al een duet is, waar sowieso al een tweede stem in voorkomt. Die gaan dus denk ik veel beter tot hun recht komen.quote:Op donderdag 4 november 2021 11:10 schreef Arlique het volgende:
https://www.facebook.com/vtm/videos/663209468417280/
Diede & Amy met jaap, geef het me, nu!
Was na de audities al het geval.quote:Op donderdag 4 november 2021 11:29 schreef Poedelpoes het volgende:
Er zijn op dit moment meer Nederlanders dan Belgen in de race hé?
Yep. En de vorige twee weken zijn er toevallig ook telkens 1 Vlaamse en 1 Nederlandse kandidaat afgevallen, dus het aandeel Nederlanders lijkt telkens groter te worden.quote:Op donderdag 4 november 2021 11:29 schreef Poedelpoes het volgende:
Er zijn op dit moment meer Nederlanders dan Belgen in de race hé?
Van deze 3 zie ik enkel Amy nog een (grote) kans hebben.quote:Op donderdag 4 november 2021 11:37 schreef bogtrotter het volgende:
[..]
Yep. En de vorige twee weken zijn er toevallig ook telkens 1 Vlaamse en 1 Nederlandse kandidaat afgevallen, dus het aandeel Nederlanders lijkt telkens groter te worden.
Enkel Amy, Kato en Remi zijn nog een Vlaamse kanshebber.
Zou dat de reden zijn dat Amy zo populair is opeens, alle vlamingen hebben hun hoop op haar gevestigdquote:Op donderdag 4 november 2021 12:32 schreef Million_Lights het volgende:
[..]
Van deze 3 zie ik enkel Amy nog een (grote) kans hebben.
Kato gun ik het ook wel maar zie het niet gebeuren.
Volgens mij gaat Celester aankomende zaterdag "Kusjesdag" zingen.quote:Op donderdag 4 november 2021 10:37 schreef bogtrotter het volgende:
heeft er eigenlijk al iemand fucking kusjesdag gezongen deze wedstrijd of moet ik daar echt voor gaan protesteren
https://communicatie.vtm.(...)-trio-in-k2-zoekt-k3quote:Op donderdag 4 november 2021 13:21 schreef WatIkWil het volgende:
[..]
Volgens mij gaat Celester aankomende zaterdag "Kusjesdag" zingen.
En Julia "Bij de politie" en Manou "Meiden van de brandweer". Zag het voorbijkomen op Instagram.
Leuk, dank voor het delen!quote:Op donderdag 4 november 2021 13:40 schreef Arlique het volgende:
[..]
https://communicatie.vtm.(...)-trio-in-k2-zoekt-k3
Why not?quote:Op donderdag 4 november 2021 13:48 schreef Maartel het volgende:
Iemand in team K2 Zoekt K3 is geen julia fan geloof ik [ afbeelding ]
Misschien ligt het aan mij, maar kato heeft eerder ook play-o gedaan en ik vind ushuaia beetje zelfde soort nummer.quote:Op donderdag 4 november 2021 13:45 schreef WatIkWil het volgende:
[..]
Leuk, dank voor het delen!
Wel jammer dat Kato "Ushuaia" gaat zingen. Dat is echt een nummer om in je eentje te zingen imo. Ik vrees het ergste voor haar, maar ik wil het niet. Ik vond haar aan het begin niet zo leuk maar ze is inmiddels mijn favoriet. Ik gun het haar echt.
Oh dat was me niet opgevallenquote:
Ja vind je? Haar Play-O optreden vond ik juist goed. Play-O is voor mij meer een rocknummer, net als Superhero. Ushuaia valt voor mij niet in die categorie. Ik denk dat die hoge stukken beter in het gehoor liggen als je ze met z'n allen zingt. Maar misschien ben ik bevooroordeeld door die auditie van Nancy, die niet zo goed gingquote:Op donderdag 4 november 2021 13:52 schreef Arlique het volgende:
[..]
Misschien ligt het aan mij, maar kato heeft eerder ook play-o gedaan en ik vind ushuaia beetje zelfde soort nummer.
Thanks voor de link! Ik vind de acts met die artiesten ook altijd cringe dus kijk daar niet per sé naar uit. Maar tof dat ze het tenminste combineren met de solo-optredens daarna, die er goed uitzien.quote:Op donderdag 4 november 2021 13:40 schreef Arlique het volgende:
[..]
https://communicatie.vtm.(...)-trio-in-k2-zoekt-k3
Ze willen dat Diede meer "power" laat zien en minder "lief". Denk dat ze met deze outfit/liedje dat willen bereikenquote:Op donderdag 4 november 2021 14:00 schreef TeddyOliver het volgende:
[..]
Thanks voor de link! Ik vind de acts met die artiesten ook altijd cringe dus kijk daar niet per sé naar uit. Maar tof dat ze het tenminste combineren met de solo-optredens daarna, die er goed uitzien.
Manou ziet er top uit in die brandweer broek, ik herkende Diede niet en Luca heeft eindelijk een beetje de K3 look hier. Kato heeft weer een pittig nummer indd. (Ushuaia hEeEeE)
Ja vind je? Hij heeft gewoon een broek en een C&A shirt aan.quote:Op donderdag 4 november 2021 14:00 schreef TeddyOliver het volgende:
[..]
Thanks voor de link! Ik vind de acts met die artiesten ook altijd cringe dus kijk daar niet per sé naar uit. Maar tof dat ze het tenminste combineren met de solo-optredens daarna, die er goed uitzien.
Manou ziet er top uit in die brandweer broek, ik herkende Diede niet en Luca heeft eindelijk een beetje de K3 look hier. Kato heeft weer een pittig nummer indd. (Ushuaia hEeEeE)
Manou ook. Ze past zo in de clip van "Meiden van de brandweer". Behalve de staartjes dan, maar ik weet niet of een dergelijk kapsel haar zou flatteren, en Karen had ook geen staartjes.quote:Op donderdag 4 november 2021 14:20 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Zo te zien hebben de frontrunners Amy en Julia weer alleen de originele pakjes aan? Jammer ik hoopte dat de anderen die het vorige week niet aan kregen deze week de kans kregen…
Klopt maar het voelt dan toch wat 'frisser' en meer K3 dan de eerste twee weken. Maar komt waarschijnlijk omdat streepjes me gewoon aan Love Cruise doen denken, lol.quote:Op donderdag 4 november 2021 14:20 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Ja vind je? Hij heeft gewoon een broek en een C&A shirt aan.
Dat is al bewezen in het derde seizoen van Liefde voor muziek.quote:Op donderdag 4 november 2021 11:14 schreef bogtrotter het volgende:
Dit is enkel de moeite als ze James Blunt een K3-nummertje in het Engels laten zingen.
Zou ook totaal waardeloos zijn als proef voor een wedstrijd, maar bewijst misschien dat die nummers een metamorfose kunnen ondergaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |