De mooie meid die de brooddozen en dekbedden verkoopt. De andere twee moeten de vocale kar trekken.quote:Op zaterdag 6 november 2021 21:44 schreef bogtrotter het volgende:
nee wacht ik herinner me plots dat ik karrepaardje ook echt een lege doos vond, terwijl iedereen ook wild voor haar liep. njaaa ik snap gewoon niet wat er van de blonde in k3 verwacht wordt denk ik.
Ben bang dat ze wel voor meer heibel gaat zorgenquote:Op zaterdag 6 november 2021 22:30 schreef Eightyone het volgende:
[..]
De mooie meid die de brooddozen en dekbedden verkoopt. De andere twee moeten de vocale kar trekken.
Maar ik vermoed bij Julia wel meer pit en persoonlijkheid dan bij Klaasje. Afgezien van ogen en haarkleur vind ik ze wel echt anders overkomen.
Top. Burn the whole thing down!quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:33 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Ben bang dat ze wel voor meer heibel gaat zorgen
Wij krijgen op een gegeven moment twee aflevering in 2 dagen. Halve finale op vrijdag en dan live samen met belgie de finale op zaterdag.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:26 schreef Momo het volgende:
20 november weer, dan loopt Nederland voor op 19 november?
Ja qua persoonlijkheid is t meer de nieuwe Josje denk ikquote:Op zaterdag 6 november 2021 22:33 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Ben bang dat ze wel voor meer heibel gaat zorgen
Muahahahaquote:Op zaterdag 6 november 2021 22:34 schreef bogtrotter het volgende:
[..]
Top. Burn the whole thing down!
Wat minder dubieus. Gulden middenweg, gok ik.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:36 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ja qua persoonlijkheid is t meer de nieuwe Josje denk ik
Ja, het is echt weer een oerstomme keuze om voor Julia te gaan. Daar krijgen ze nog een hoop last mee (en ze zingt onprettig). Maar natuurlijk past ze er goed bij, want ze is immers een Josje-Klaasje hybride en ze is sexy.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:36 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ja qua persoonlijkheid is t meer de nieuwe Josje denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |