Valt eigenlijk ook weinig op te zeggen, toch?quote:Op zaterdag 6 november 2021 20:26 schreef Poedelpoes het volgende:
Nou R.I.P. Kato he
En geen commentaar op het optreden met Milow?
quote:Op zaterdag 6 november 2021 20:35 schreef bogtrotter het volgende:
Luca krijgt vorige week te horen dat de act een beetje een fout gay-gehalte heeft... Wat doen we daarmee?
Oh, we kleden hem aan als matroosje en laten hem "DIEP DIEP DIEP" roepen? Is dat iets?
Ja, jezus, dat is telkens maar teasen om ervoor te zorgen dat we blijven kijken naar de aflevering waarin er EINDELIJK iets nuttigs gebeurt.quote:
🙄🙄🙄🙄quote:Op zaterdag 6 november 2021 20:40 schreef bogtrotter het volgende:
[..]
Ja, jezus, dat is telkens maar teasen om ervoor te zorgen dat we blijven kijken naar de aflevering waarin er EINDELIJK iets nuttigs gebeurt.
tot nu toe ben ik het persoonlijk niet eens met de jury haha. Ik vond Kato beter dan Luca. Manou vond ik ook niet heel erg goed ha...quote:Op zaterdag 6 november 2021 20:55 schreef Maartel het volgende:
Ja op basis van dit optreden snap ik nog niet helemaal wat ze op die foto op stoel 5 deed..
Ja, wellicht dat de rest van de optredens nóg beter zijn, maar ik gok toch eerder dat de hype-trein die altijd Amy en Julia veel punten geven ervoor zorgt dat ze op die stoel komt.quote:Op zaterdag 6 november 2021 20:55 schreef Maartel het volgende:
Ja op basis van dit optreden snap ik nog niet helemaal wat ze op die foto op stoel 5 deed..
Misschien dan toch een foto van een generale repetitie...?quote:Op zaterdag 6 november 2021 20:55 schreef Maartel het volgende:
Dat kan ookquote:Op zaterdag 6 november 2021 21:02 schreef bogtrotter het volgende:
[..]
Misschien dan toch een foto van een generale repetitie...?
Zou ook wel logischer zijn zodat dit soort dingen niet gebeuren.quote:Op zaterdag 6 november 2021 21:02 schreef bogtrotter het volgende:
[..]
Misschien dan toch een foto van een generale repetitie...?
Ja dit was gewoon 'ga maar naar huis'-commentaar. Dat komt niet meer goedquote:Op zaterdag 6 november 2021 21:13 schreef Momo het volgende:
Ze zijn wel heel hard voor Remi vind ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |