Jup, was heel duidelijk bij de SBS uitzending. Lees nu dat er bij de studio show ook erg geauto-tuned wordt in tegenstelling tot de Vlaamse uitzending.quote:
Gert haal met 1 optreden bij de masked singer meer kijkcijfers dan alle uitzendingen van k2zoektk3 op sbs bij elkaarquote:Op vrijdag 5 november 2021 21:58 schreef Poedelpoes het volgende:
Gert en z’n zoon Viktor waren et bij Masked Singer trouwens hahaha
Lijkt me sterk dat er wat dit betreft een opzettelijk verschil is tussen de uitzendingen op VTM en SBS6. Het is dat ik nu even andere en zinnigere dingen heb te doen, maar ik zou bijna de audio van beide uitzendingen eens in mijn audio editor laden en dan de frequentiespectra vergelijken.quote:Op vrijdag 5 november 2021 21:58 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Jup, was heel duidelijk bij de SBS uitzending. Lees nu dat er bij de studio show ook erg geauto-tuned wordt in tegenstelling tot de Vlaamse uitzending.
Bij Amy's auditie was het zeer duidelijk te horen, en ook Julia's Parels was opeens niet meer vals op SBS6. Ik heb geen audio editors tot mijn beschikking maar ik weet helemaal zeker dat er een verschil is tussen VTM en SBS6.quote:Op vrijdag 5 november 2021 22:22 schreef Riparius het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat er wat dit betreft een opzettelijk verschil is tussen de uitzendingen op VTM en SBS6. Het is dat ik nu even andere en zinnigere dingen heb te doen, maar ik zou bijna de audio van beide uitzendingen eens in mijn audio editor laden en dan de frequentiespectra vergelijken.
Ik denk echt dat dit verbeelding is. Audiovisueel materiaal op sociale media wordt heel vaak gemanipuleerd door mensen die een bepaalde agenda hebben of gewoon desinformatie willen verspreiden. Het kan best zijn dat jij denkt een verschil te hebben gehoord bijvoorbeeld doordat je de VTM uitzending op je computer hebt bekeken en de SBS uitzending via je TV.quote:Op vrijdag 5 november 2021 23:03 schreef WatIkWil het volgende:
[..]
Bij Amy's auditie was het zeer duidelijk te horen, en ook Julia's Parels was opeens niet meer vals op SBS6. Ik heb geen audio editors tot mijn beschikking maar ik weet helemaal zeker dat er een verschil is tussen VTM en SBS6.
Is dat filmpje over Amy dat Momo vandaag deelde dan gemanipuleerd, denk je? Ik heb verder geen bewijs dat het geluid bij VTM en SBS heel anders is, want ik heb niet allebei de filmpjes hier en ik heb sowieso geen tijd om een compilatie ervan te maken. Kan best dat het verschil er dus niet is, maar ik meende het wel gehoord te hebben.quote:Op vrijdag 5 november 2021 23:16 schreef Riparius het volgende:
[..]
Ik denk echt dat dit verbeelding is. Audiovisueel materiaal op sociale media wordt heel vaak gemanipuleerd door mensen die een bepaalde agenda hebben of gewoon desinformatie willen verspreiden. Het kan best zijn dat jij denkt een verschil te hebben gehoord bijvoorbeeld doordat je de VTM uitzending op je computer hebt bekeken en de SBS uitzending via je TV.
Ja jezus hier hebben ze ze hele week om geschreeuwd?quote:Op zaterdag 6 november 2021 11:41 schreef Eightyone het volgende:
[ tweet ]
Damn.
Veel succes met de negen shows per weekend.
Ik vind die van Amy dan nog de beste van die er al gepost zijn, maar het niveau ligt niet hoog.quote:Op zaterdag 6 november 2021 11:41 schreef Eightyone het volgende:
[ tweet ]
Damn.
Veel succes met de negen shows per weekend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. vallen dus af?
quote:Op zaterdag 6 november 2021 15:07 schreef WatIkWil het volgende:
https://www.instagram.com/tv/CV7bosRI0hF/?utm_medium=copy_linkHet zou me totaal niet verbazenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. vallen dus af?
hmm, had toch echt gedacht dat Remi zou afvallen, met 2 mannen in de halve finale, ik wil niet complot denken maar willen ze perse 1 man in de finale hebben dan..quote:
Mij ook niet, maar ik vind het wel dom van Ingeborg dat ze dat filmpje nu al geplaatst heeft. Ik krijg flashbacks van die selfie van Koen Wauters met HKM in 2015.quote:
Denk het wel ja. Denk dat ze Luca sowieso in de finale willen hebben.quote:Op zaterdag 6 november 2021 15:39 schreef Arlique het volgende:
[..]
hmm, had toch echt gedacht dat Remi zou afvallen, met 2 mannen in de halve finale, ik wil niet complot denken maar willen ze perse 1 man in de finale hebben dan..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gered zou worden met een golden ticket.
Oh dat sowieso.quote:Op zaterdag 6 november 2021 15:39 schreef Arlique het volgende:
[..]
hmm, had toch echt gedacht dat Remi zou afvallen, met 2 mannen in de halve finale, ik wil niet complot denken maar willen ze perse 1 man in de finale hebben dan..
ik keek toen eigenlijk nog niet zoveel naar social media...vroeger was alles beter.quote:Op zaterdag 6 november 2021 19:17 schreef Poedelpoes het volgende:
Ik begin een beetje interesse te verliezen in de studioshows… hoe zit dat bij jullie?
Vind het heerlijk om op twitter het programma te bashen en zit elke week klaar… maar it’s not the same als in 2015.
Ja ik hoop het ook 💀quote:Op zaterdag 6 november 2021 19:40 schreef Momo het volgende:
Hopelijk kan ik kijken vanuit Nederland weer gewoon
Altijd een beetje lastig als je de 'doorgestoken kaart' denkt te hebben gespot. Een verrassing zou mooi zijn.quote:Op zaterdag 6 november 2021 19:17 schreef Poedelpoes het volgende:
Ik begin een beetje interesse te verliezen in de studioshows… hoe zit dat bij jullie?
Heb nog steeds wel een beetje hoop dat het Julia wordt.quote:Op zaterdag 6 november 2021 19:50 schreef bogtrotter het volgende:
[..]
Altijd een beetje lastig als je de 'doorgestoken kaart' denkt te hebben gespot. Een verrassing zou mooi zijn.
Valt eigenlijk ook weinig op te zeggen, toch?quote:Op zaterdag 6 november 2021 20:26 schreef Poedelpoes het volgende:
Nou R.I.P. Kato he
En geen commentaar op het optreden met Milow?
quote:Op zaterdag 6 november 2021 20:35 schreef bogtrotter het volgende:
Luca krijgt vorige week te horen dat de act een beetje een fout gay-gehalte heeft... Wat doen we daarmee?
Oh, we kleden hem aan als matroosje en laten hem "DIEP DIEP DIEP" roepen? Is dat iets?
Ja, jezus, dat is telkens maar teasen om ervoor te zorgen dat we blijven kijken naar de aflevering waarin er EINDELIJK iets nuttigs gebeurt.quote:
🙄🙄🙄🙄quote:Op zaterdag 6 november 2021 20:40 schreef bogtrotter het volgende:
[..]
Ja, jezus, dat is telkens maar teasen om ervoor te zorgen dat we blijven kijken naar de aflevering waarin er EINDELIJK iets nuttigs gebeurt.
tot nu toe ben ik het persoonlijk niet eens met de jury haha. Ik vond Kato beter dan Luca. Manou vond ik ook niet heel erg goed ha...quote:Op zaterdag 6 november 2021 20:55 schreef Maartel het volgende:
Ja op basis van dit optreden snap ik nog niet helemaal wat ze op die foto op stoel 5 deed..
Ja, wellicht dat de rest van de optredens nóg beter zijn, maar ik gok toch eerder dat de hype-trein die altijd Amy en Julia veel punten geven ervoor zorgt dat ze op die stoel komt.quote:Op zaterdag 6 november 2021 20:55 schreef Maartel het volgende:
Ja op basis van dit optreden snap ik nog niet helemaal wat ze op die foto op stoel 5 deed..
Misschien dan toch een foto van een generale repetitie...?quote:Op zaterdag 6 november 2021 20:55 schreef Maartel het volgende:
Dat kan ookquote:Op zaterdag 6 november 2021 21:02 schreef bogtrotter het volgende:
[..]
Misschien dan toch een foto van een generale repetitie...?
Zou ook wel logischer zijn zodat dit soort dingen niet gebeuren.quote:Op zaterdag 6 november 2021 21:02 schreef bogtrotter het volgende:
[..]
Misschien dan toch een foto van een generale repetitie...?
Ja dit was gewoon 'ga maar naar huis'-commentaar. Dat komt niet meer goedquote:Op zaterdag 6 november 2021 21:13 schreef Momo het volgende:
Ze zijn wel heel hard voor Remi vind ik.
Haha ja dat laatste is net zo'n red flag als toen ze met Dirk begonnen over zijn podcastquote:Op zaterdag 6 november 2021 21:39 schreef bogtrotter het volgende:
Enfin. Julia, Amy en Diede moeten nog zingen, dus dat betekent dat Remi, Kato én Manou van de stoelen moeten gaan. Manou kreeg vorige week al een golden ticket, maar goed, dat blijft denk ik wel gewoon het concept? Lijkt me heel kut om Remi met zo'n botte commentaar naar huis te sturen, maar om hem nog een week bij te houden gewoon voor 't uitstel van executie, dat heeft ook geen zin. Kato kreeg een heel verhaaltje over haar andere muziek in het filmpje, dat wordt het ook niet. Heel vreemd.
De mooie meid die de brooddozen en dekbedden verkoopt. De andere twee moeten de vocale kar trekken.quote:Op zaterdag 6 november 2021 21:44 schreef bogtrotter het volgende:
nee wacht ik herinner me plots dat ik karrepaardje ook echt een lege doos vond, terwijl iedereen ook wild voor haar liep. njaaa ik snap gewoon niet wat er van de blonde in k3 verwacht wordt denk ik.
Ben bang dat ze wel voor meer heibel gaat zorgenquote:Op zaterdag 6 november 2021 22:30 schreef Eightyone het volgende:
[..]
De mooie meid die de brooddozen en dekbedden verkoopt. De andere twee moeten de vocale kar trekken.
Maar ik vermoed bij Julia wel meer pit en persoonlijkheid dan bij Klaasje. Afgezien van ogen en haarkleur vind ik ze wel echt anders overkomen.
Top. Burn the whole thing down!quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:33 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Ben bang dat ze wel voor meer heibel gaat zorgen
Wij krijgen op een gegeven moment twee aflevering in 2 dagen. Halve finale op vrijdag en dan live samen met belgie de finale op zaterdag.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:26 schreef Momo het volgende:
20 november weer, dan loopt Nederland voor op 19 november?
Ja qua persoonlijkheid is t meer de nieuwe Josje denk ikquote:Op zaterdag 6 november 2021 22:33 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Ben bang dat ze wel voor meer heibel gaat zorgen
Muahahahaquote:Op zaterdag 6 november 2021 22:34 schreef bogtrotter het volgende:
[..]
Top. Burn the whole thing down!
Wat minder dubieus. Gulden middenweg, gok ik.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:36 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ja qua persoonlijkheid is t meer de nieuwe Josje denk ik
Ja, het is echt weer een oerstomme keuze om voor Julia te gaan. Daar krijgen ze nog een hoop last mee (en ze zingt onprettig). Maar natuurlijk past ze er goed bij, want ze is immers een Josje-Klaasje hybride en ze is sexy.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:36 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ja qua persoonlijkheid is t meer de nieuwe Josje denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |