Dat laatste ga je nog wel vaker meemaken, ben ik bangquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 16:00 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dit rennen was zo random
En ik heb misschien ook een beetje trauma's aan die dag dat ik de hele dag heb zitten kijjken en er niks uit kwam
Ik kan me niet herinneren dat gezien te hebben, wat was hier aan de hand?quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:58 schreef Hamlapjes het volgende:
[ twitter ]
Vanaf januari elke week Rutte achtervolgen voor Op1
[ afbeelding ]
Dat was misschien toch een beetje tegen beter weten in. En toch maar blijven hopen dat er iets ging gebeuren en hij toch op zou stappen. Het debat was op z'n minst wel vermakelijkquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 16:10 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Dat laatste ga je nog wel vaker meemaken, ben ik bang
En ach, stukje rennen was wel goed voor Thomas! Beetje trainen voor een toekomstige halve marathon in Disneyland Parijs of zo
Nee ik voel mij geheel normaal er is niets aan de hand. Ik voel emoties van blij. Het is fijn om vrijdag te zijn.quote:
Ah je bent net zo afwijkend als normaal, dus niks aan de hand.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 16:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee ik voel mij geheel normaal er is niets aan de hand. Ik voel emoties van blij. Het is fijn om vrijdag te zijn.
Ik detecteer een grap en moet lachen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 16:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah je bent net zo afwijkend als normaal, dus niks aan de hand.
Dataquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 16:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik detecteer een grap en moet lachen.
Haha lach-emoji
Doe Robinson de groeten van mij.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 16:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee ik voel mij geheel normaal er is niets aan de hand. Ik voel emoties van blij. Het is fijn om vrijdag te zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
N'ohhh! Het is ook één van mijn favoriete karakters, maar dan niet zijn evil twin en vader enzo.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 16:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Mijn broer met asperger wilde altijd Data zijn toen hij jonger was. Misschien nog steeds wel
Dit was bij het 'functie elders'- en 'hier scheiden onze wegen'-debat. Was toen toch nogal spannend wat er ging gebeuren met de stemmingen en Rutte was de enige die nog moest komen. Hij had gewacht tot laat na de bel en was dus ook laat terug in de Kamer. Om daar niet al te laat aan te komen, ging hij rennend richting de plenaire zaal (wat natuurlijk in het echt was om de journalisten te kunnen ontlopen, zo in de hoek had ik Markie nog niet gezien)quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 16:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat gezien te hebben, wat was hier aan de hand?
Ah zo. Ik heb dat debat toen niet tot in de nacht zitten kijken.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 17:04 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Dit was bij het 'functie elders'- en 'hier scheiden onze wegen'-debat. Was toen toch nogal spannend wat er ging gebeuren met de stemmingen en Rutte was de enige die nog moest komen. Hij had gewacht tot laat na de bel en was dus ook laat terug in de Kamer. Om daar niet al te laat aan te komen, ging hij rennend richting de plenaire zaal (wat natuurlijk in het echt was om de journalisten te kunnen ontlopen, zo in de hoek had ik Markie nog niet gezien)
Het is wel triest, en dat hij die lul van een Raiola als zaakwaarnemer heeft helpt natuurlijk ook niet.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 17:16 schreef Em31 het volgende:
Hoe dat nu gaat met Ihattaren is toch ook zonde
Ja ik vind het ook sneu, maar het lijkt zo allemaal echt wel heel erg mis te gaan.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 17:33 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het is wel triest, en dat hij die lul van een Raiola als zaakwaarnemer heeft helpt natuurlijk ook niet.
Wat is er aan de hand?quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 17:16 schreef Em31 het volgende:
Oh, dan geen medelijden mee.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 17:33 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het is wel triest, en dat hij die lul van een Raiola als zaakwaarnemer heeft helpt natuurlijk ook niet.
Je moet wel nog even je drivers bijwerken zie ik.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 16:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik detecteer een grap en moet lachen.
Haha lach-emoji
Mijn eerste gedachte: Ik ken hem niet dus het zal wel een voetballer zijn.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 17:16 schreef Em31 het volgende:
Zou wel leuk geweest zijn als het dan een wielrenner was, weer eens wat anders.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 18:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn eerste gedachte: Ik ken hem niet dus het zal wel een voetballer zijn.
Google geeft mij gelijk
We hebben het hier nooit over wielrennen, dus dat kan niet.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 18:32 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zou wel leuk geweest zijn als het dan een wielrenner was, weer eens wat anders.
De gokwijzer voor onbekende namen kan nog wel wat uitgebreid wordenquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 18:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn eerste gedachte: Ik ken hem niet dus het zal wel een voetballer zijn.
Google geeft mij gelijk
Hij wil weg bij Sampdoria en Sampdoria wil dat hij weggaat.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 18:50 schreef ijs_beer het volgende:
Wat is er met Ihataren? Heeft ie weer onrust lopen zaaien?
Tja. Als ze het beiden willen...quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 19:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hij wil weg bij Sampdoria en Sampdoria wil dat hij weggaat.
Tsja, als hij niet zou kunnen voetballen, was hij ongetwijfeld al een tijdje onbemiddelbaar verklaard. Ik zou ook niet weten wie hem weer op het rechte pad zou moeten krijgen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 19:32 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Tja. Als ze het beiden willen...
Maar die carrière wordt, als hij niet snel veranderd, een uitgaande nachtkaars.
Dit is wel opvallend. Dan stuur je ook op een breuk aan.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 19:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hij wil weg bij Sampdoria en Sampdoria wil dat hij weggaat.
quote:Ihattaren voelt zich niet gelukkig bij zijn nieuwe werkgever en zoekt volgens het AD daarom regelmatig zijn heil in Monte Carlo en Milaan, waar hij 'bekenden' zou hebben zitten.
Sampdoria zit naar verluidt behoorlijk met de kwestie Ihattaren in zijn maag. De middenvelder speelde nog geen minuut voor de Italiaanse club omdat hij niet fit binnenkwam. Sampdoria hoopte Ihattaren vervolgens fitter en wedstrijdklaar te maken, maar kreeg toen al volgens het AD geen vat op hem.
Hij is ook wel pas 19, dus de kans dat het nog goed komt is er wel. Maar dan moet het wel gaan *klikken* in zijn hoofd.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 19:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Tsja, als hij niet zou kunnen voetballen, was hij ongetwijfeld al een tijdje onbemiddelbaar verklaard. Ik zou ook niet weten wie hem weer op het rechte pad zou moeten krijgen.
Misschien niet zo handig om dit te posten een dag nadat een Deen vijf mensen ombrengt met pijl en boog in Noorwegen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 20:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Voor het eerst bandieten tegengekomen. Ze waren met drie en ik was maar alleen.Wel twee kunnen doden, maar die derde had een kruisboog en schoot mij neer.
![]()
Gelukkig was ik enkel die dag kwijt en kon ik opnieuw beginnen vanaf de ochtend.
Je was in Almelo?quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 20:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Voor het eerst bandieten tegengekomen. Ze waren met drie en ik was maar alleen.Wel twee kunnen doden, maar die derde had een kruisboog en schoot mij neer.
![]()
Gelukkig was ik enkel die dag kwijt en kon ik opnieuw beginnen vanaf de ochtend.
Dat had ook nog gekundquote:
Mwa die link legde ik zo snel niet (al is het maar omdat het hier om een kruisboog gaat). Maar goed, ik weet ook waar Luctor het over heeft want ik speel (soms) hetzelfde spel.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 20:23 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Misschien niet zo handig om dit te posten een dag nadat een Deen vijf mensen ombrengt met pijl en boog in Noorwegen.
Ik weet ook waar Luctor het over heeft bij deze post. Ze zijn af en toe als een raadsel waarbij je moet nadenken.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 20:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Mwa die link legde ik zo snel niet (al is het maar omdat het hier om een kruisboog gaat). Maar goed, ik weet ook waar Luctor het over heeft want ik speel (soms) hetzelfde spel.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 20:47 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik weet ook waar Luctor het over heeft bij deze post. Ze zijn af en toe als een raadsel waarbij je moet nadenken.
Maar @:sportfreak had ook meteen iets anders in zijn hoofd.
@:Luctor.et.Emergo is denk ik de liefste jongen die ik ken uit Zeeland.
Ik heb wel Zeeuwse jongens gekend waarbij ik dacht "wat een lul ben je eigenlijk"quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 20:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nu roept dit wel de vraag bij mij op, hoeveel jongens ken je uit Zeeland...
Hoeveel daarvan speelden in een band?quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 20:57 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik heb wel Zeeuwse jongens gekend waarbij ik dacht "wat een lul ben je eigenlijk"
Het is een complot.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 22:39 schreef H_T het volgende:
Wil ik tijdens een break in het darten even kijken hoe het met De Dansmarathon is, is Hart van Nederland er op!
Gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 00:36 schreef TheFreshPrince het volgende:
19 jaar op FOK!![]()
(eigenlijk gisteren maar zag het wat laat)
Meh, daar moet ik nog ruim twee weken op wachtenquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 00:36 schreef TheFreshPrince het volgende:
19 jaar op FOK!![]()
(eigenlijk gisteren maar zag het wat laat)
Grappig, nooit beseft dat we zo kort na elkaar op FOK! zijn beland.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 00:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Meh, daar moet ik nog ruim twee weken op wachten
Roger_Epiales meldde zich bijvoorbeeld pas ruim 300.000 accounts later!quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 00:42 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Grappig, nooit beseft dat we zo kort na elkaar op FOK! zijn beland.
@:aoibhin zat vorige week 10 jaar op FOK! dus die haalt ons nooit meer in![]()
In die tijd ging het ook nog best hard met accounts eigenlijk.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 00:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Roger_Epiales meldde zich bijvoorbeeld pas ruim 300.000 accounts later!
Tussen ons zit ongeveer 500 accounts per weekquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 00:49 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
In die tijd ging het ook nog best hard met accounts eigenlijk.
Waar zitten we nu in totaal op? Nog geen 500.000 denk ik?
Nu zijn het vooral de users die op #anoniem gaan en een nieuw account aanmaken degenen die het nog laten oplopenquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 00:50 schreef H_T het volgende:
[..]
Tussen ons zit ongeveer 500 accounts per week
Volgend jaar pakken we groots uitquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 00:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Meh, daar moet ik nog ruim twee weken op wachten
Goedemorgen! Heb je al appeltaartquote:
Jaquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 09:57 schreef H_T het volgende:
[..]
Goedemorgen! Heb je al appeltaartop vandaag?
Goed! Het is weg. De stijfheid in mijn nek is ook grotendeels verdwenen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 11:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Hey Zony, hoe is het met je hoofdpijn?
Jaaa met appeltaartquote:
Geen dankquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 12:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
JaIk ging koffiedrinken bij mijn ouders en heb wat meegenomen
[..]
Goed! Het is weg. De stijfheid in mijn nek is ook grotendeels verdwenen.
Ik heb het idee dat tijgerbalsem toch wel bijdraagt aan een sneller herstel daarvandus mijn dank richting @:H_T voor de tip is groot. Als je dichterbij woonde bracht ik je appeltaart H_T
[..]
Jaaa met appeltaart
Ja, met al die appeltaartpraat kon ik deze niet laten schieten.quote:
Helemaalquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 12:56 schreef Cyan9 het volgende:
Voelt iedereen zich een beetje gereset?
Ik hen gisteren geleerd van een of andere rapper dat het een proces is dat al een tijd bezig is en geleidelijk de kwaadaardige slechte mensen allen zal straffen en dat als we dat niet zagen er geen hoop meer voor ons was.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 12:57 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Helemaal
Wanneer is de volgende datum?
- die en die datum is er een grote reset
- datum verstrijkt
- omdat we het aangekondigd hebben, hebben we het kunnen voorkomen
- datum wordt verzet
En geleidelijk proces, we zijn hier voorlopig dus nog niet vanaf?quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 13:01 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik hen gisteren geleerd van een of andere rapper dat het een proces is dat al een tijd bezig is en geleidelijk de kwaadaardige slechte mensen allen zal straffen en dat als we dat niet zagen er geen hoop meer voor ons was.
Stop dan met het geven van een datum.
Mja, don’t feed the trolls enzo. Op mensen reageren die door niemand serieus genomen worden is vrij zinloos.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 13:02 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb me weer eens laten verleiden tot een reactie op een trol in POL. Ik zou beter moeten weten.
Toch geen slechte reactie iig.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 13:02 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb me weer eens laten verleiden tot een reactie op een trol in POL. Ik zou beter moeten weten.
Maar het voelde wel goed.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 13:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mja, don’t feed the trolls enzo. Op mensen reageren die door niemand serieus genomen worden is vrij zinloos.
En toch zou ik er wel voor willen betalen om jou eens iemand te zien "aanpakken".quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 13:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mja, don’t feed the trolls enzo. Op mensen reageren die door niemand serieus genomen worden is vrij zinloos.
Ik ben toch een zeer vredelievend persoon (en niet alleen de plaat van Ruth)? Meestal dan toch.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 13:31 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
En toch zou ik er wel voor willen betalen om jou eens iemand te zien "aanpakken".
Dat is het belangrijkst, toch? Een hele reep chocolade opeten voelt ook goed, maar dan is reageren op een troll toch iets gezonderquote:
Jazker! Maar jij kan namelijk dingen juist heel mooi verwoorden. Vandaar.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 13:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik ben toch een zeer vredelievend persoon (en niet alleen de plaat van Ruth)? Meestal dan toch.
Oh, dat zet wel een zekere druk.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 13:44 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Jazker! Maar jij kan namelijk dingen juist heel mooi verwoorden. Vandaar.
Ja?quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 14:00 schreef Momo het volgende:
De Dansmarathon is toch wel leuk met fok erbij
Het is zo knulligquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 14:03 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ja?
Ik zit op 24Kitchen 'Wat de boer niet kent' te kijken, ook zo hilarisch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:
Komt door de great reset he?quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 14:09 schreef Cyan9 het volgende:
Straks word ik nog een POL user ook. Reactie nummer 2 is een feit.
Watwatwatquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 14:09 schreef Cyan9 het volgende:
Ongetwijfeld.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 13:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Oh, dat zet wel een zekere druk.![]()
Al zijn mijn bewoordingen in de zeldzame gevallen dat ik echt los ga ook niet meer zo charmant hoor
Het is wel een opvallende wendingquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 14:11 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Verdraaid, is het dan toch gebeurd??
POL zal nooit meer hetzelfde zijn...quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 14:09 schreef Cyan9 het volgende:
Gevaccineerd hè, dan krijg je dat.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 14:14 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Het is wel een opvallende wending
Jij had toch ook AZ gehad toch?quote:
Dan ben ik wel benieuwd wat er met mij gaat gebeuren..quote:
Ik verwacht je binnenkort terug te vinden in BNW.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 14:22 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dan ben ik wel benieuwd wat er met mij gaat gebeuren..
quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 14:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik heb ook wel eens iets in POL gepost, maar dat was juist ver voor mijn vaccinatie.
Er is hier wel een politiek orakel aan het woordquote:Op zaterdag 11 februari 2017 14:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En zo nu en dan eentje met mosterd, daarvan eten zou geluk brengen voor het nieuwe jaar.
Al zie ik niet in hoe je gelukkig kan worden van een puddingbroodje met mosterd, maar dat zal wel aan mij liggen.![]()
quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 14:23 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik verwacht je binnenkort terug te vinden in BNW.
Overal verspreid ik mijn culinaire wijsheden.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 14:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[..]
Er is hier wel een politiek orakel aan het woord
Ik heb een paar stukjes gekeken. De omschrijving 'personeelsfeest waar niemand zin in heeft' vond ik vrij treffendquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 14:00 schreef Momo het volgende:
De Dansmarathon is toch wel leuk met fok erbij
Fijn dat je hoofdpijn weg is! Ik heb zelf nog wel te veel last van licht en op dit moment zit ik ook in m'n luie stoel met een petje op om te zien of dat helptquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 12:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
JaIk ging koffiedrinken bij mijn ouders en heb wat meegenomen
[..]
Goed! Het is weg. De stijfheid in mijn nek is ook grotendeels verdwenen.
Ik heb het idee dat tijgerbalsem toch wel bijdraagt aan een sneller herstel daarvandus mijn dank richting @:H_T voor de tip is groot. Als je dichterbij woonde bracht ik je appeltaart H_T
[..]
Jaaa met appeltaart
Balen is datquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 15:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Fijn dat je hoofdpijn weg is! Ik heb zelf nog wel te veel last van licht en op dit moment zit ik ook in m'n luie stoel met een petje op om te zien of dat helpt
Ik heb net aflevering 6 af. Waar zit jij?quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 17:49 schreef AgnesGru het volgende:
Oke, ik presteer het om te gaan janken bij Squid Game![]()
quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 17:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb net aflevering 6 af. Waar zit jij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Hier viel het eigenlijk nog enorm mee, misschien door de warme september. De paddenstoelen doken wel hier en daar op, maar de bomen zijn nog behoorlijk groen voor de tijd van het jaar.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 15:40 schreef Arizona het volgende:
[..]
Balen is dat
Hopelijk gaat het snel beter!
Wij hebben net een stukje gewandeld, het wordt ECHT herfst nu want ik had voor het eerst weer koude handen tijdens het wandelen. Wel mooi nu hoor buiten, overal blaadjes en paddenstoelen en het ruikt echt naar herfst
quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 17:51 schreef AgnesGru het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 17:53 schreef Strani het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 17:54 schreef AgnesGru het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 17:55 schreef Strani het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 17:55 schreef Strani het volgende:
[..]Je bent toch gaan kijken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Whiskas droogvoer was in de aanbieding bij mijn supermarkt.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 19:04 schreef H_T het volgende:
Ah gelukkig, je kan nu trapeziumvormig kattenvoer kopen!
De alternatieve verklaring is dat het kieskeurige, eigenwijze en verwaande schobbejakken zijn. We zullen het dus nooit zeker wetenquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 19:16 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Whiskas droogvoer was in de aanbieding bij mijn supermarkt.
Maar ze weten heel goed het lekkerste eruit te halen en de rest laten ze staan.
Zou het toch de vorm zijn ?
Gemixt voer is meestal niet zo’n succes bij huisdieren, juist om die reden.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 19:16 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Whiskas droogvoer was in de aanbieding bij mijn supermarkt.
Maar ze weten heel goed het lekkerste eruit te halen en de rest laten ze staan.
Zou het toch de vorm zijn ?
Hier gaan ze goed op twee soorten Royal Canin door elkaar gemixtquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 19:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gemixt voer is meestal niet zo’n succes bij huisdieren, juist om die reden.
Da's toch hondenvoer?quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 20:22 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Hier gaan ze goed op twee soorten Royal Canin door elkaar gemixt
Ze hebben ook kattenvoer.quote:
Zouden mijn katten dan stiekem honden zijn?quote:
Ik dacht dat de kattenvoervariant Iams heettequote:
Maar die hebben dan ook weer hondenvoer.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 20:44 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik dacht dat de kattenvoervariant Iams heette
Kittens van maximaal 12 maanden, het kalfsvlees onder de kattenquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 20:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
Of dit is hondenvoer waar kittens in verwerkt zijn, dat zou ook kunnen natuurlijk.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 20:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar die hebben dan ook weer hondenvoer.
[ afbeelding ]
Onze snob eet alleen royal canin. Als ik het mix met goedkoper voer, wat vroeger nog wel werkte, vist hij nu alleen nog de RC brokjes eruit, de rest blijft onaangeraaktquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 19:44 schreef H_T het volgende:
[..]
De alternatieve verklaring is dat het kieskeurige, eigenwijze en verwaande schobbejakken zijn. We zullen het dus nooit zeker weten
Volgende week alweer!? Da's toch veel te snel?quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 20:59 schreef Arizona het volgende:
Uit eten geweest met schoonouders. 3 uur voornamelijk negativiteit![]()
En ze geven ook geen verjaardagen meer want ze willen geen ongevaccineerden over de vloer… Maar wij zijn wel welkom. Spijt van mijn prikjes nu![]()
Nee, het is oprecht jammer, want met verjaardagen waren er tenminste nog anderen om mee te praten. Nu zitten we volgende week wéér een avond helemaal alleen met hun
Vanaf de geboorte kort houden dus en alleen maar Tom Poes-brokken serverenquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
Onze snob eet alleen royal canin. Als ik het mix met goedkoper voer, wat vroeger nog wel werkte, vist hij nu alleen nog de RC brokjes eruit, de rest blijft onaangeraakt
Dán is de verjaardagquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Volgende week alweer!? Da's toch veel te snel?
Ik ben bang dat ik nu ook twee snobs in huis heb.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
Onze snob eet alleen royal canin. Als ik het mix met goedkoper voer, wat vroeger nog wel werkte, vist hij nu alleen nog de RC brokjes eruit, de rest blijft onaangeraakt
quote:Purina one bifensis is een unieke nutritionele formule met heilzame functionele bacteriën, waarvan wetenschappelijk bewezen is dat ze de natuurlijke afweer van uw kat versterken van binnenuitontwikkeld door purina’s dierenartsen en voedingsdeskundigen, bevat purina one bifensis, naast de heilzame functionele bacteriën, alle belangrijke voedingsstoffen die uw kat nodig heeft, waaronder ook omega 6 vetzuren geen toegevoegde kunstmatige kleurstoffen, smaakstoffen en conserveringsmiddelen.
Je krijgt wel minder lulkoek als je minder betaaltquote:Intens tevreden over tom poes. Tom poes biedt knapperige brokjes die bereid zijn volgens een smakelijk en uitgebalanceerd recept.
Maar waarom heb je ze vandaag dan óók al gezien? Is je vriend wraak op je aan het nemen vanwege de lasagne?quote:
Dat laatste lijkt me niet uit te sluiten.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar waarom heb je ze vandaag dan óók al gezien? Is je vriend wraak op je aan het nemen vanwege de lasagne?
quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar waarom heb je ze vandaag dan óók al gezien? Is je vriend wraak op je aan het nemen vanwege de lasagne?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze hadden ons uitgenodigd. En dan zeg je ook geen Nee, dan zien we jullie veel te vaak
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:25 schreef Arizona het volgende:
[..]Nee idd, dan zeg je eerder iets als "Nee natuurlijk niet, je weet toch hoe vervelend jullie zijn?" oid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze hadden ons uitgenodigd. En dan zeg je ook geen Nee, dan zien we jullie veel te vaak![]()
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Zeg er voortaan even bij dat hij ze niet op tafel zet.quote:
Ik denk dat hij die boodschap wel begrepen heeft nudat ik die tafel met vieze schoenen en al uit het raam geflikkerd heb.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zeg er voortaan even bij dat hij ze niet op tafel zet.
Heel goed, want daar ga ik morgenochtend geen koffie meer op zetten natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat hij die boodschap wel begrepen heeft nudat ik die tafel met vieze schoenen en al uit het raam geflikkerd heb.
Veeg je wel even je voeten? En de keuken ook gelijk? Er staat ook nog een klein afwasje, als je het niet erg vindt.quote:
Nee dat lijkt me ook zeer onwenselijk!quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Heel goed, want daar ga ik morgenochtend geen koffie meer op zetten natuurlijk.
Hola!! Hablas español?quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:56 schreef Meridiaan het volgende:
Hola! Alles oké hier?
Nog meer mensen die de Dansmarathon hebben gekeken? Ik wel en nu heb ik zin in de Top 2000
Af en toe een paar minuten, dat was wel weer genoeg voor mijquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:56 schreef Meridiaan het volgende:
Hola! Alles oké hier?
Nog meer mensen die de Dansmarathon hebben gekeken? Ik wel en nu heb ik zin in de Top 2000
Geen seconde van gezien, geen spijt van ook.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:56 schreef Meridiaan het volgende:
Hola! Alles oké hier?
Ja, vond je het zo slecht?quote:
quote:
Meestal krijgt Epiales de schuldquote:
Hij zat mee te lezen, dan reageert hij meteen om het me in te wrijven als ik een keer onhandig doe.quote:
Je keek toch mee?quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 23:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat we gezellig samen keken...
quote:
Gezondheid.quote:
Een pijnlijke stok?quote:
Alles bon, ursa?quote:
Ik kom ookquote:Op zondag 17 oktober 2021 03:18 schreef BillDauterive het volgende:
Ja, dat lijkt me ook prachtig!Hoe zit dat met de karaokebar in Utrecht, kan je daar geen kamer afhuren en dan alleen songfestivalmuziek draaien?
Verhuurt @Strani als Noord-Europeaan in Spanje geen kamers?quote:Op zondag 17 oktober 2021 03:18 schreef BillDauterive het volgende:
Ja, dat lijkt me ook prachtig!Hoe zit dat met de karaokebar in Utrecht, kan je daar geen kamer afhuren en dan alleen songfestivalmuziek draaien?
En dan wil ik lekker vals j’aime la vie blerenquote:Op zondag 17 oktober 2021 03:18 schreef BillDauterive het volgende:
Nou ja, dat is in elk geval een activiteit met weinig kans op supportersrellen.quote:Op zondag 17 oktober 2021 10:05 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Ik ben echt oud want ik ga zo meedoen met een georganiseerde fietstocht met muziek en hapjes onderweg
En een afritsbroek!quote:Op zondag 17 oktober 2021 10:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja, dat is in elk geval een activiteit met weinig kans op supportersrellen.
Ben je nog langs de ANWB geweest voor hetzelfde windjack voor jou en je man?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 oktober 2021 10:29 schreef Momo het volgende:
Niet klikken als je last hebt van je bloeddrukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Niet klikken als je last hebt van je bloeddrukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Dit lijkt me niet goed. Heb je hier vaker last van en ben je er wel eens mee naar een dokter geweest?quote:Op zondag 17 oktober 2021 01:23 schreef NailQueen het volgende:
Het lijkt me dus echt heerlijk om dit nummer ooit met jullie in een karaokebar te zeggen.![]()
![]()
(Door EurovisionAgain heb ik ineens ontzettend veel zin in een (songfestival)karaoke![]()
)
Zou ik ook doen maar dan zonder fietstocht. Dus alleen hapjes en dan misschien muziek op de achtergrond.quote:Op zondag 17 oktober 2021 10:05 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Ik ben echt oud want ik ga zo meedoen met een georganiseerde fietstocht met muziek en hapjes onderweg
Als mensen in mijn huis karaoke komen doen dan wordt de politie ingeschakeld.quote:Op zondag 17 oktober 2021 09:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Verhuurt @:strani als Noord-Europeaan in Spanje geen kamers?
Er zijn mannen die dat leuk vinden. Ik schaam me al als ik per ongeluk met ruim te veel toeren wegrij bij een stoplichtquote:Op zondag 17 oktober 2021 12:02 schreef AgnesGru het volgende:
Net even naar de supermarkt geweest, zit bij een winkelcentrum met ondergrondse parkeergarage. Blijkbaar had een man, in een dikke BMW, wat te compenseren. Want die vond het nodig om, terwijl hij geparkeerd stond gas te geven/toeren hoog te laten oplopen. En dan met 2x dubbele uitlaat, dus dreunde lekker door de garage heen
Ik schaam me altijd kapot als vrienden van me dit soort dingen doenquote:Op zondag 17 oktober 2021 12:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Er zijn mannen die dat leuk vinden. Ik schaam me al als ik per ongeluk met ruim te veel toeren wegrij bij een stoplicht
Voor een van mijn Carbagerun-deelnames hadden we een grote Amerikaanse auto een tijgerprint gegeven. Het teamlid dat in het centrum woonde wilde absoluut niet voor de deur opgehaald of afgezet worden, en al helemaal niet als we eerst nog een rondje langs een plein met terrassen zouden gaanquote:Op zondag 17 oktober 2021 12:04 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik schaam me altijd kapot als vrienden van me dit soort dingen doen
Hahaha snap ik, ik word er gewoon pittig ongemakkelijk van als iedereen dan naar je kijkt terwijl je in de auto zit.quote:Op zondag 17 oktober 2021 12:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Voor een van mijn Carbagerun-deelnames hadden we een grote Amerikaanse auto een tijgerprint gegeven. Het teamlid dat in het centrum woonde wilde absoluut niet voor de deur opgehaald of afgezet worden, en al helemaal niet als we eerst nog een rondje langs een plein met terrassen zouden gaan
Niet klikken als je last hebt van je bloeddrukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet klikken als je last hebt van je bloeddrukElke keer verbaas ik me weer over hoe ver deze man gaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Elke keer als je denkt dat het niet meer gekker kan, kan het toch weer gekker
![]()
Dat is hoe je in dit sociale mediatijdperk aandacht genereert: met de meest extreme en bizarre theorie krijg je veel meer discussie dan met een normale opmerking. Een leugen verspreidt op Facebook echt veel en veel sneller en onder veel meer mensen dan de waarheid. Daar zijn de algoritmes op ingericht.quote:Op zondag 17 oktober 2021 12:33 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Elke keer verbaas ik me weer over hoe ver deze man gaatElke keer als je denkt dat het niet meer gekker kan, kan het toch weer gekker
Ik had ook 2 á 3 wijntjes op. Dan krijg je vanzelf zin in karaokequote:Op zondag 17 oktober 2021 11:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit lijkt me niet goed. Heb je hier vaker last van en ben je er wel eens mee naar een dokter geweest?
Fake news dit.quote:Op zondag 17 oktober 2021 13:21 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik had ook 2 á 3 wijntjes op. Dan krijg je vanzelf zin in karaoke
Niet klikken als je last hebt van je bloeddrukJe mag toch hopen dat deze man zich nooit voortplant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Het was wel erg leukquote:Op zondag 17 oktober 2021 11:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Zou ik ook doen maar dan zonder fietstocht. Dus alleen hapjes en dan misschien muziek op de achtergrond.
Niet klikken als je last hebt van je bloeddrukO lieve helpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Niet klikken als je last hebt van je bloeddrukZijn ouders hadden hem in zijn jeugd toch wat meer aandacht mogen geven. Dan had die niet zo om aandacht verlegen gezeten nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Ook niet als er esf-liedjes om je oren vliegen? Anders maak je maar zinquote:Op zondag 17 oktober 2021 13:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Fake news dit.
Ik heb vaak genoeg 2 of 3 (of meer) wijntjes op gehad en nog nooit zin gehad in karaoke.
Ik vrees persoonlijk dat de liedjes die ik het leukst vind in ESFs over het algemeen niet bepaald goed voor een karaoke sfeer zijnquote:Op zondag 17 oktober 2021 13:45 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ook niet als er esf-liedjes om je oren vliegen? Anders maak je maar zin![]()
Nee.quote:Op zondag 17 oktober 2021 13:45 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ook niet als er esf-liedjes om je oren vliegen? Anders maak je maar zin![]()
Ongetrainde stemmen die 1944 of Suus gaan proberen te zingen zou ik ook geen aanrader vinden, gok ik.quote:Op zondag 17 oktober 2021 13:47 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik vrees persoonlijk dat de liedjes die ik het leukst vind in ESFs over het algemeen niet bepaald goed voor een karaoke sfeer zijn
Zoals gisteravond dat ik Crno i belo op 1 zette. Vrees dat ik dat jullie niet aan ga en wil doen
*oefent desnoods alsnog de krijs* IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Ik vind het altijd prachtig als mensen in een wat onbekendere taal gaan karaoke'en.quote:Op zondag 17 oktober 2021 13:47 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik vrees persoonlijk dat de liedjes die ik het leukst vind in ESFs over het algemeen niet bepaald goed voor een karaoke sfeer zijn
Zoals gisteravond dat ik Crno i belo op 1 zette. Vrees dat ik dat jullie niet aan ga en wil doen
Dat doet me denken aan dit filmpje van een aantal jaar terug:quote:Op zondag 17 oktober 2021 13:51 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik vind het altijd prachtig als mensen in een wat onbekendere taal gaan karaoke'en.
Voor karaokesfeer is iets als ditquote:Op zondag 17 oktober 2021 13:47 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik vrees dat óók dit niets gaat worden voor me op de karaoke avondquote:Op zondag 17 oktober 2021 13:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Voor karaokesfeer is iets als dit
misschien geschikter. Maar misschien val je daar ook eerder mee door de mand
Hierbij kan je het als toeschouwer nog wel volhouden tot het stukje komt dat je wel kentquote:Op zondag 17 oktober 2021 13:54 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik vrees dat óók dit niets gaat worden voor me op de karaoke avond
Hard Rock Hallelujah zou mijn keuze zijnquote:Op zondag 17 oktober 2021 13:54 schreef molloot200 het volgende:
Dacht meer aan niet hoge liedjes zonder uithalen, beetje vlak maar wel te doen
Kunnen we gelijk daarna SUUS gaan krijsenquote:Op zondag 17 oktober 2021 13:47 schreef molloot200 het volgende:
[..]
* Wijntje terug schuiftquote:
* schuift een biertje toequote:Op zondag 17 oktober 2021 14:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
* Wijntje terug schuift
Is me nog iets te vroeg nu.
Dancing Lasha Tumbai maar doen?quote:Op zondag 17 oktober 2021 13:54 schreef molloot200 het volgende:
Calm After The Storm dusquote:Op zondag 17 oktober 2021 13:54 schreef molloot200 het volgende:
Hoe zie je zoiets?quote:Op zondag 17 oktober 2021 14:05 schreef blackswangreen het volgende:
De Slag om de Schelde (The Forgotten Battle) is momenteel wereldwijd de meest bekeken film op Netflix. Dat lijkt me een primeur voor een Nederlandse film. Ik vond hem in de bios ook best goed, beter dan verwacht eerlijk gezegd.
Stel het voor in het meeting topicquote:Op zondag 17 oktober 2021 14:27 schreef NailQueen het volgende:
Nou wanneer gaan we naar een karaokebar? Woensdag? Kunnen we ook gelijk mijn verjaardag vieren![]()
![]()
Ja dat is een beetje lood om oud ijzer natuurlijk.quote:
Irish?quote:Op zondag 17 oktober 2021 14:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja dat is een beetje lood om oud ijzer natuurlijk.![]()
* Zichzelf nog wat koffie inschenkt
Uiteraard, is er een andere manier om koffie te drinken dan?quote:
Oh, staat die op Netflix?quote:Op zondag 17 oktober 2021 14:05 schreef blackswangreen het volgende:
De Slag om de Schelde (The Forgotten Battle) is momenteel wereldwijd de meest bekeken film op Netflix. Dat lijkt me een primeur voor een Nederlandse film. Ik vond hem in de bios ook best goed, beter dan verwacht eerlijk gezegd.
Verkeerdquote:Op zondag 17 oktober 2021 14:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Uiteraard, is er een andere manier om koffie te drinken dan?
Dat is geen koffie meer, dat is melk met een smaakje.quote:
Of Hatrid mun sigraquote:Op zondag 17 oktober 2021 13:57 schreef H_T het volgende:
[..]
Hard Rock Hallelujah zou mijn keuze zijn
Ik vind het wel lekkerquote:Op zondag 17 oktober 2021 14:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat is geen koffie meer, dat is melk met een smaakje.
Hoog tijd om die weer eens te kijken, ga ik meteen doenquote:
Oh, ik bedoelde ook niet dat het niet af en toe lekker zou kunnen zijn. Ik zou het alleen geen koffie meer willen noemen.quote:Op zondag 17 oktober 2021 14:42 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekkerMaar qua smaak zit het inderdaad behoorlijk ver van een bakkie zwart af
Nee ik kan goed zingenquote:Op zondag 17 oktober 2021 14:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Stel het voor in het meeting topicEr wordt al heel lang gepraat over een karaoke meet waarbij een klein groepje best enthousiast is, maar toch komt er weinig van. Ik ben stiekem ook wel enthousiast, maar daar schaam ik me een klein beetje voor. Ook kan ik niet zingen, dus wil ik liever niet het voortouw nemen
Dankje, interessant!quote:Op zondag 17 oktober 2021 14:53 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
https://flixpatrol.com/top10/netflix/
Vrij ruim eerste zelfs.
Wat ik ook wel interessant vind is dat ik veel reacties van historici zie die het allemaal maar matig vinden. En het 'gewone' publiek vindt het wél mooi. Daar kan ik wel inkomen, volgens mij is het historisch gezien nogal een bij elkaar geraapt verhaal, en vooral: het gaat eigenlijk amper over de Slag om de Schelde. Maar als film op zich is het echt wel mooi gedaan, de oorlogsscenes heb ik zelfs zelden zo goed gezien... en dat met een vrij laag budget.quote:
Er zal nu ook wel sowieso een groep negatieve Nederlanders bijkomen omdat de film juist behoorlijk populair lijkt te zijnquote:Op zondag 17 oktober 2021 15:09 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Wat ik ook wel interessant vind is dat ik veel reacties van historici zie die het allemaal maar matig vinden. En het 'gewone' publiek vindt het wél mooi. Daar kan ik wel inkomen, volgens mij is het historisch gezien nogal een bij elkaar geraapt verhaal, en vooral: het gaat eigenlijk amper over de Slag om de Schelde. Maar als film op zich is het echt wel mooi gedaan, de oorlogsscenes heb ik zelfs zelden zo goed gezien... en dat met een vrij laag budget.
Dat ookquote:Op zondag 17 oktober 2021 15:15 schreef Em31 het volgende:
[..]
Er zal nu ook wel sowieso een groep negatieve Nederlanders bijkomen omdat de film juist behoorlijk populair lijkt te zijn
Dat lijkt me meevallenquote:Op zondag 17 oktober 2021 15:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
Update laptop perikelen: dinsdag kan ik hem ophalen. Adapter was kaduuk.
Gelukkig geen moederbord. Nieuwe adapter kost wel 60 euroquote:
Da's zuur, maar andere onderdelen zijn duurder en moeilijker te vervangen toch? En er is geen condensator of zoiets geklapt die meerdere onderdelen beschadigd heeftquote:Op zondag 17 oktober 2021 15:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gelukkig geen moederbord. Nieuwe adapter kost wel 60 euro
Jaag haar niet zo op, ze komt vanzelf welquote:Op zondag 17 oktober 2021 15:46 schreef molloot200 het volgende:
Hey @:Meke die nog twee topics terug zit te liken, we zitten hier
Dat gelukkig nietquote:Op zondag 17 oktober 2021 15:42 schreef H_T het volgende:
[..]
Da's zuur, maar andere onderdelen zijn duurder en moeilijker te vervangen toch? En er is geen condensator of zoiets geklapt die meerdere onderdelen beschadigd heeft
Dat is geen excuus. Sommige mensen krijgen van alcohol ook zin in terrorisme en ook dát wordt sociaal niet geaccepteerd.quote:Op zondag 17 oktober 2021 13:21 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik had ook 2 á 3 wijntjes op. Dan krijg je vanzelf zin in karaoke
Hoiquote:
Dat begrijp ik, maar je hoofd in de fik steken is misschien niet de ideale manier om dat te bereiken.quote:Op zondag 17 oktober 2021 16:35 schreef Em31 het volgende:
Nou na 2 lange weken kan ik vandaag voor het eerst zeggen dat ik wel weer aardig beter ben.
En nou ben ik er ook helemaal klaar mee en eis ik dat ik de komende maanden niet weer ziek word
[ afbeelding ]
We zullen voor je duimen.quote:Op zondag 17 oktober 2021 16:35 schreef Em31 het volgende:
Nou na 2 lange weken kan ik vandaag voor het eerst zeggen dat ik wel weer aardig beter ben.
En nou ben ik er ook helemaal klaar mee en eis ik dat ik de komende maanden niet weer ziek word
[ afbeelding ]
Ik heb de migraine eruit geknald Rogerquote:Op zondag 17 oktober 2021 16:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar je hoofd in de fik steken is misschien niet de ideale manier om dat te bereiken.
Dat dacht ik ook alquote:Op zondag 17 oktober 2021 16:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar je hoofd in de fik steken is misschien niet de ideale manier om dat te bereiken.
Oh ok. Mijn moeder heeft ook wel eens migraine, maar dit heb ik bij haar nooit zien gebeuren.quote:Op zondag 17 oktober 2021 16:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik heb de migraine eruit geknald Roger
Ohquote:Op zondag 17 oktober 2021 16:35 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien een goede tip!quote:Op zondag 17 oktober 2021 16:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh ok. Mijn moeder heeft ook wel eens migraine, maar dit heb ik bij haar nooit zien gebeuren.
Welke aflevering zit je dan?quote:Op zondag 17 oktober 2021 16:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
Intussen ben ik ook maar eens aan dat inktvisspel begonnen.
Moet wel zeggen dat ik het, zeker gezien alle ophef, tot nu toe maar een tamme serie vind.
Aflevering drie pas, dus ik heb nog goede hoop dat het nog wel wat heftiger gaat worden.quote:
Ik zal het aan haar doorgeven.quote:
quote:Op zondag 17 oktober 2021 16:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Aflevering drie pas, dus ik heb nog goede hoop dat het nog wel wat heftiger gaat worden.
Ik heb onder invloed ook 10 punten gegeven aan Spanje met EurovisionAgain. Misschien moet ik inderdaad even naar de dokterquote:Op zondag 17 oktober 2021 16:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is geen excuus. Sommige mensen krijgen van alcohol ook zin in terrorisme en ook dát wordt sociaal niet geaccepteerd.
Nou ik zou ook vooral overwegen te stoppen met drinken, voor je nóg meer schade aanricht.quote:Op zondag 17 oktober 2021 16:58 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb onder invloed ook 10 punten gegeven aan Spanje met EurovisionAgain. Misschien moet ik inderdaad even naar de dokter![]()
Maarr....quote:Op zondag 17 oktober 2021 17:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ik zou ook vooral overwegen te stoppen met drinken, voor je nóg meer schade aanricht.
Ja ik zie het al, dit is een urgente situatie.quote:
Pfff vreselijk, en ik vond mijn 3 dagen migraine al een ramp van grote omvangquote:Op zondag 17 oktober 2021 16:35 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja ik had nog wat terug te lezenquote:Op zondag 17 oktober 2021 15:46 schreef molloot200 het volgende:
Hey @:Meke die nog twee topics terug zit te liken, we zitten hier
Ik was het vast niet, aangezien je er ook daadwerkelijk aan bent begonnen.quote:Op zondag 17 oktober 2021 16:51 schreef Strani het volgende:
Iemand had het hier van de week over de serie 'You' dacht ik? Daar ben ik vandaag maar eens mee begonnen. Ben benieuwd.
Jaquote:Op zondag 17 oktober 2021 15:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Jaag haar niet zo op, ze komt vanzelf wel
Tam? Wat vind jij wél een heftige film of serie dan?quote:Op zondag 17 oktober 2021 16:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
Intussen ben ik ook maar eens aan dat inktvisspel begonnen.
Moet wel zeggen dat ik het, zeker gezien alle ophef, tot nu toe maar een tamme serie vind.
Oké daar moest ik hardop om lachen.quote:Op zondag 17 oktober 2021 17:13 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik was het vast niet, aangezien je er ook daadwerkelijk aan bent begonnen.
Maak daar maar zeven vanquote:Op zondag 17 oktober 2021 17:14 schreef Guanabana het volgende:
Op FOK! komen en zes Meke-likes hebben, nice nice.
Zal ik dan deze voor de verandering eens aanraden en dat jij dan mijn suggestie negeert? Is ook wel eens leuk.quote:Op zondag 17 oktober 2021 17:14 schreef Guanabana het volgende:
Het gaat echt ooooveraaaaaalll over Squid Game hèIk zal er dus waarschijnlijk over een jaartje of 4 wel mee beginnen.
quote:Op zondag 17 oktober 2021 17:14 schreef Guanabana het volgende:
Het gaat echt ooooveraaaaaalll over Squid Game hèIk zal er dus waarschijnlijk over een jaartje of 4 wel mee beginnen.
Nou dan doe er een glaasje water bijquote:Op zondag 17 oktober 2021 17:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik zie het al, dit is een urgente situatie.
Wellicht ben ik dan nog steeds niet begonnenquote:Op zondag 17 oktober 2021 17:14 schreef Guanabana het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |