Dat laatste ga je nog wel vaker meemaken, ben ik bangquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 16:00 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dit rennen was zo random
En ik heb misschien ook een beetje trauma's aan die dag dat ik de hele dag heb zitten kijjken en er niks uit kwam
Ik kan me niet herinneren dat gezien te hebben, wat was hier aan de hand?quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:58 schreef Hamlapjes het volgende:
[ twitter ]
Vanaf januari elke week Rutte achtervolgen voor Op1
[ afbeelding ]
Dat was misschien toch een beetje tegen beter weten in. En toch maar blijven hopen dat er iets ging gebeuren en hij toch op zou stappen. Het debat was op z'n minst wel vermakelijkquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 16:10 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Dat laatste ga je nog wel vaker meemaken, ben ik bang
En ach, stukje rennen was wel goed voor Thomas! Beetje trainen voor een toekomstige halve marathon in Disneyland Parijs of zo
Nee ik voel mij geheel normaal er is niets aan de hand. Ik voel emoties van blij. Het is fijn om vrijdag te zijn.quote:
Ah je bent net zo afwijkend als normaal, dus niks aan de hand.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 16:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee ik voel mij geheel normaal er is niets aan de hand. Ik voel emoties van blij. Het is fijn om vrijdag te zijn.
Ik detecteer een grap en moet lachen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 16:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah je bent net zo afwijkend als normaal, dus niks aan de hand.
Dataquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 16:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik detecteer een grap en moet lachen.
Haha lach-emoji
Doe Robinson de groeten van mij.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 16:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee ik voel mij geheel normaal er is niets aan de hand. Ik voel emoties van blij. Het is fijn om vrijdag te zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
N'ohhh! Het is ook één van mijn favoriete karakters, maar dan niet zijn evil twin en vader enzo.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 16:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Mijn broer met asperger wilde altijd Data zijn toen hij jonger was. Misschien nog steeds wel
Dit was bij het 'functie elders'- en 'hier scheiden onze wegen'-debat. Was toen toch nogal spannend wat er ging gebeuren met de stemmingen en Rutte was de enige die nog moest komen. Hij had gewacht tot laat na de bel en was dus ook laat terug in de Kamer. Om daar niet al te laat aan te komen, ging hij rennend richting de plenaire zaal (wat natuurlijk in het echt was om de journalisten te kunnen ontlopen, zo in de hoek had ik Markie nog niet gezien)quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 16:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat gezien te hebben, wat was hier aan de hand?
Ah zo. Ik heb dat debat toen niet tot in de nacht zitten kijken.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 17:04 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Dit was bij het 'functie elders'- en 'hier scheiden onze wegen'-debat. Was toen toch nogal spannend wat er ging gebeuren met de stemmingen en Rutte was de enige die nog moest komen. Hij had gewacht tot laat na de bel en was dus ook laat terug in de Kamer. Om daar niet al te laat aan te komen, ging hij rennend richting de plenaire zaal (wat natuurlijk in het echt was om de journalisten te kunnen ontlopen, zo in de hoek had ik Markie nog niet gezien)
Het is wel triest, en dat hij die lul van een Raiola als zaakwaarnemer heeft helpt natuurlijk ook niet.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 17:16 schreef Em31 het volgende:
Hoe dat nu gaat met Ihattaren is toch ook zonde
Ja ik vind het ook sneu, maar het lijkt zo allemaal echt wel heel erg mis te gaan.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 17:33 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het is wel triest, en dat hij die lul van een Raiola als zaakwaarnemer heeft helpt natuurlijk ook niet.
Wat is er aan de hand?quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 17:16 schreef Em31 het volgende:
Oh, dan geen medelijden mee.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 17:33 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het is wel triest, en dat hij die lul van een Raiola als zaakwaarnemer heeft helpt natuurlijk ook niet.
Je moet wel nog even je drivers bijwerken zie ik.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 16:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik detecteer een grap en moet lachen.
Haha lach-emoji
Mijn eerste gedachte: Ik ken hem niet dus het zal wel een voetballer zijn.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 17:16 schreef Em31 het volgende:
Zou wel leuk geweest zijn als het dan een wielrenner was, weer eens wat anders.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 18:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn eerste gedachte: Ik ken hem niet dus het zal wel een voetballer zijn.
Google geeft mij gelijk
We hebben het hier nooit over wielrennen, dus dat kan niet.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 18:32 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zou wel leuk geweest zijn als het dan een wielrenner was, weer eens wat anders.
De gokwijzer voor onbekende namen kan nog wel wat uitgebreid wordenquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 18:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn eerste gedachte: Ik ken hem niet dus het zal wel een voetballer zijn.
Google geeft mij gelijk
Hij wil weg bij Sampdoria en Sampdoria wil dat hij weggaat.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 18:50 schreef ijs_beer het volgende:
Wat is er met Ihataren? Heeft ie weer onrust lopen zaaien?
Tja. Als ze het beiden willen...quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 19:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hij wil weg bij Sampdoria en Sampdoria wil dat hij weggaat.
Tsja, als hij niet zou kunnen voetballen, was hij ongetwijfeld al een tijdje onbemiddelbaar verklaard. Ik zou ook niet weten wie hem weer op het rechte pad zou moeten krijgen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 19:32 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Tja. Als ze het beiden willen...
Maar die carrière wordt, als hij niet snel veranderd, een uitgaande nachtkaars.
Dit is wel opvallend. Dan stuur je ook op een breuk aan.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 19:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hij wil weg bij Sampdoria en Sampdoria wil dat hij weggaat.
quote:Ihattaren voelt zich niet gelukkig bij zijn nieuwe werkgever en zoekt volgens het AD daarom regelmatig zijn heil in Monte Carlo en Milaan, waar hij 'bekenden' zou hebben zitten.
Sampdoria zit naar verluidt behoorlijk met de kwestie Ihattaren in zijn maag. De middenvelder speelde nog geen minuut voor de Italiaanse club omdat hij niet fit binnenkwam. Sampdoria hoopte Ihattaren vervolgens fitter en wedstrijdklaar te maken, maar kreeg toen al volgens het AD geen vat op hem.
Hij is ook wel pas 19, dus de kans dat het nog goed komt is er wel. Maar dan moet het wel gaan *klikken* in zijn hoofd.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 19:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Tsja, als hij niet zou kunnen voetballen, was hij ongetwijfeld al een tijdje onbemiddelbaar verklaard. Ik zou ook niet weten wie hem weer op het rechte pad zou moeten krijgen.
Misschien niet zo handig om dit te posten een dag nadat een Deen vijf mensen ombrengt met pijl en boog in Noorwegen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 20:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Voor het eerst bandieten tegengekomen. Ze waren met drie en ik was maar alleen.Wel twee kunnen doden, maar die derde had een kruisboog en schoot mij neer.
![]()
Gelukkig was ik enkel die dag kwijt en kon ik opnieuw beginnen vanaf de ochtend.
Je was in Almelo?quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 20:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Voor het eerst bandieten tegengekomen. Ze waren met drie en ik was maar alleen.Wel twee kunnen doden, maar die derde had een kruisboog en schoot mij neer.
![]()
Gelukkig was ik enkel die dag kwijt en kon ik opnieuw beginnen vanaf de ochtend.
Dat had ook nog gekundquote:
Mwa die link legde ik zo snel niet (al is het maar omdat het hier om een kruisboog gaat). Maar goed, ik weet ook waar Luctor het over heeft want ik speel (soms) hetzelfde spel.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 20:23 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Misschien niet zo handig om dit te posten een dag nadat een Deen vijf mensen ombrengt met pijl en boog in Noorwegen.
Ik weet ook waar Luctor het over heeft bij deze post. Ze zijn af en toe als een raadsel waarbij je moet nadenken.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 20:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Mwa die link legde ik zo snel niet (al is het maar omdat het hier om een kruisboog gaat). Maar goed, ik weet ook waar Luctor het over heeft want ik speel (soms) hetzelfde spel.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 20:47 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik weet ook waar Luctor het over heeft bij deze post. Ze zijn af en toe als een raadsel waarbij je moet nadenken.
Maar @:sportfreak had ook meteen iets anders in zijn hoofd.
@:Luctor.et.Emergo is denk ik de liefste jongen die ik ken uit Zeeland.
Ik heb wel Zeeuwse jongens gekend waarbij ik dacht "wat een lul ben je eigenlijk"quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 20:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nu roept dit wel de vraag bij mij op, hoeveel jongens ken je uit Zeeland...
Hoeveel daarvan speelden in een band?quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 20:57 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik heb wel Zeeuwse jongens gekend waarbij ik dacht "wat een lul ben je eigenlijk"
Het is een complot.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 22:39 schreef H_T het volgende:
Wil ik tijdens een break in het darten even kijken hoe het met De Dansmarathon is, is Hart van Nederland er op!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |