De ambtenaar die dat moest doen, die was natuurlijk al eerder gestopt met werken aanwezig zijn.quote:
Ik ben ook vooral benieuwd naar de nieuwe smoesjesquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:15 schreef Redefine het volgende:
Ik benieuwd wat de nieuwe datum gaat worden. Wat ik gisteren al zei, altijd de datum verschuiven als je niet gelijk krijgt.
Ze weten altijd weer een uitvlucht te verzinnen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik ben ook vooral benieuwd naar de nieuwe smoesjes
Misschien ging het alleen om het resetten van de SCquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:39 schreef Fred_B het volgende:
Maar waren we zeker van de huidige datum dan? Want op FOK lijken alleen wij ermee bezig.
Oei, dat zegt wel wat.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:39 schreef Fred_B het volgende:
Maar waren we zeker van de huidige datum dan? Want op FOK lijken alleen wij ermee bezig.
De enige échte aanhangers van Thierry tochquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:39 schreef Fred_B het volgende:
We are the wappiesquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het wappie-hoekje van FOK had weer een opgewonden vrijdag
Willem Engel is dan ook een van de mods.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het wappie-hoekje van FOK had weer een opgewonden vrijdag
Het was The Great Preset. De wereld wordt alleen licht gecalibreerd.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Misschien ging het alleen om het resetten van de SC
Alleen nog even We are the winners uit Litouwen aanpassen en we hebben een anthem.quote:
Terug naar het oorspronkelijke bedrag?quote:
Past wel goed, "We are the wappies, of Eurovision!"quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Alleen nog even We are the winners uit Litouwen aanpassen en we hebben een anthem.
Daaromquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Past wel goed, "We are the wappies, of Eurovision!"
Dit rennen was zo randomquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:58 schreef Hamlapjes het volgende:
[ twitter ]
Vanaf januari elke week Rutte achtervolgen voor Op1
[ afbeelding ]
Dat is wel vaker met politiek.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 16:00 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dit rennen was zo random
En ik heb misschien ook een beetje trauma's aan die dag dat ik de hele dag heb zitten kijjken en er niks uit kwam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |