Ik vrees persoonlijk dat de liedjes die ik het leukst vind in ESFs over het algemeen niet bepaald goed voor een karaoke sfeer zijnquote:Op zondag 17 oktober 2021 13:45 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ook niet als er esf-liedjes om je oren vliegen? Anders maak je maar zin![]()
Nee.quote:Op zondag 17 oktober 2021 13:45 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ook niet als er esf-liedjes om je oren vliegen? Anders maak je maar zin![]()
Ongetrainde stemmen die 1944 of Suus gaan proberen te zingen zou ik ook geen aanrader vinden, gok ik.quote:Op zondag 17 oktober 2021 13:47 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik vrees persoonlijk dat de liedjes die ik het leukst vind in ESFs over het algemeen niet bepaald goed voor een karaoke sfeer zijn
Zoals gisteravond dat ik Crno i belo op 1 zette. Vrees dat ik dat jullie niet aan ga en wil doen
*oefent desnoods alsnog de krijs* IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Ik vind het altijd prachtig als mensen in een wat onbekendere taal gaan karaoke'en.quote:Op zondag 17 oktober 2021 13:47 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik vrees persoonlijk dat de liedjes die ik het leukst vind in ESFs over het algemeen niet bepaald goed voor een karaoke sfeer zijn
Zoals gisteravond dat ik Crno i belo op 1 zette. Vrees dat ik dat jullie niet aan ga en wil doen
Dat doet me denken aan dit filmpje van een aantal jaar terug:quote:Op zondag 17 oktober 2021 13:51 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik vind het altijd prachtig als mensen in een wat onbekendere taal gaan karaoke'en.
Voor karaokesfeer is iets als ditquote:Op zondag 17 oktober 2021 13:47 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik vrees dat óók dit niets gaat worden voor me op de karaoke avondquote:Op zondag 17 oktober 2021 13:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Voor karaokesfeer is iets als dit
misschien geschikter. Maar misschien val je daar ook eerder mee door de mand
Hierbij kan je het als toeschouwer nog wel volhouden tot het stukje komt dat je wel kentquote:Op zondag 17 oktober 2021 13:54 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik vrees dat óók dit niets gaat worden voor me op de karaoke avond
Hard Rock Hallelujah zou mijn keuze zijnquote:Op zondag 17 oktober 2021 13:54 schreef molloot200 het volgende:
Dacht meer aan niet hoge liedjes zonder uithalen, beetje vlak maar wel te doen
Kunnen we gelijk daarna SUUS gaan krijsenquote:Op zondag 17 oktober 2021 13:47 schreef molloot200 het volgende:
[..]
* Wijntje terug schuiftquote:
* schuift een biertje toequote:Op zondag 17 oktober 2021 14:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
* Wijntje terug schuift
Is me nog iets te vroeg nu.
Dancing Lasha Tumbai maar doen?quote:Op zondag 17 oktober 2021 13:54 schreef molloot200 het volgende:
Calm After The Storm dusquote:Op zondag 17 oktober 2021 13:54 schreef molloot200 het volgende:
Hoe zie je zoiets?quote:Op zondag 17 oktober 2021 14:05 schreef blackswangreen het volgende:
De Slag om de Schelde (The Forgotten Battle) is momenteel wereldwijd de meest bekeken film op Netflix. Dat lijkt me een primeur voor een Nederlandse film. Ik vond hem in de bios ook best goed, beter dan verwacht eerlijk gezegd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stel het voor in het meeting topicquote:Op zondag 17 oktober 2021 14:27 schreef NailQueen het volgende:
Nou wanneer gaan we naar een karaokebar? Woensdag? Kunnen we ook gelijk mijn verjaardag vieren![]()
![]()
Ja dat is een beetje lood om oud ijzer natuurlijk.quote:
Irish?quote:Op zondag 17 oktober 2021 14:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja dat is een beetje lood om oud ijzer natuurlijk.![]()
* Zichzelf nog wat koffie inschenkt
Uiteraard, is er een andere manier om koffie te drinken dan?quote:
Oh, staat die op Netflix?quote:Op zondag 17 oktober 2021 14:05 schreef blackswangreen het volgende:
De Slag om de Schelde (The Forgotten Battle) is momenteel wereldwijd de meest bekeken film op Netflix. Dat lijkt me een primeur voor een Nederlandse film. Ik vond hem in de bios ook best goed, beter dan verwacht eerlijk gezegd.
Verkeerdquote:Op zondag 17 oktober 2021 14:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Uiteraard, is er een andere manier om koffie te drinken dan?
Dat is geen koffie meer, dat is melk met een smaakje.quote:
Of Hatrid mun sigraquote:Op zondag 17 oktober 2021 13:57 schreef H_T het volgende:
[..]
Hard Rock Hallelujah zou mijn keuze zijn
Ik vind het wel lekkerquote:Op zondag 17 oktober 2021 14:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat is geen koffie meer, dat is melk met een smaakje.
Hoog tijd om die weer eens te kijken, ga ik meteen doenquote:
Oh, ik bedoelde ook niet dat het niet af en toe lekker zou kunnen zijn. Ik zou het alleen geen koffie meer willen noemen.quote:Op zondag 17 oktober 2021 14:42 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekkerMaar qua smaak zit het inderdaad behoorlijk ver van een bakkie zwart af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |