Dan ben ik wel benieuwd wat er met mij gaat gebeuren..quote:
Ik verwacht je binnenkort terug te vinden in BNW.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 14:22 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dan ben ik wel benieuwd wat er met mij gaat gebeuren..
quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 14:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik heb ook wel eens iets in POL gepost, maar dat was juist ver voor mijn vaccinatie.
Er is hier wel een politiek orakel aan het woordquote:Op zaterdag 11 februari 2017 14:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En zo nu en dan eentje met mosterd, daarvan eten zou geluk brengen voor het nieuwe jaar.
Al zie ik niet in hoe je gelukkig kan worden van een puddingbroodje met mosterd, maar dat zal wel aan mij liggen.![]()
quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 14:23 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik verwacht je binnenkort terug te vinden in BNW.
Overal verspreid ik mijn culinaire wijsheden.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 14:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[..]
Er is hier wel een politiek orakel aan het woord
Ik heb een paar stukjes gekeken. De omschrijving 'personeelsfeest waar niemand zin in heeft' vond ik vrij treffendquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 14:00 schreef Momo het volgende:
De Dansmarathon is toch wel leuk met fok erbij
Fijn dat je hoofdpijn weg is! Ik heb zelf nog wel te veel last van licht en op dit moment zit ik ook in m'n luie stoel met een petje op om te zien of dat helptquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 12:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
JaIk ging koffiedrinken bij mijn ouders en heb wat meegenomen
[..]
Goed! Het is weg. De stijfheid in mijn nek is ook grotendeels verdwenen.
Ik heb het idee dat tijgerbalsem toch wel bijdraagt aan een sneller herstel daarvandus mijn dank richting @:H_T voor de tip is groot. Als je dichterbij woonde bracht ik je appeltaart H_T
[..]
Jaaa met appeltaart
Balen is datquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 15:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Fijn dat je hoofdpijn weg is! Ik heb zelf nog wel te veel last van licht en op dit moment zit ik ook in m'n luie stoel met een petje op om te zien of dat helpt
Ik heb net aflevering 6 af. Waar zit jij?quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 17:49 schreef AgnesGru het volgende:
Oke, ik presteer het om te gaan janken bij Squid Game![]()
quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 17:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb net aflevering 6 af. Waar zit jij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
Hier viel het eigenlijk nog enorm mee, misschien door de warme september. De paddenstoelen doken wel hier en daar op, maar de bomen zijn nog behoorlijk groen voor de tijd van het jaar.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 15:40 schreef Arizona het volgende:
[..]
Balen is dat
Hopelijk gaat het snel beter!
Wij hebben net een stukje gewandeld, het wordt ECHT herfst nu want ik had voor het eerst weer koude handen tijdens het wandelen. Wel mooi nu hoor buiten, overal blaadjes en paddenstoelen en het ruikt echt naar herfst
quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 17:51 schreef AgnesGru het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 17:53 schreef Strani het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 17:54 schreef AgnesGru het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 17:55 schreef Strani het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 17:55 schreef Strani het volgende:
[..]Je bent toch gaan kijken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Whiskas droogvoer was in de aanbieding bij mijn supermarkt.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 19:04 schreef H_T het volgende:
Ah gelukkig, je kan nu trapeziumvormig kattenvoer kopen!
De alternatieve verklaring is dat het kieskeurige, eigenwijze en verwaande schobbejakken zijn. We zullen het dus nooit zeker wetenquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 19:16 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Whiskas droogvoer was in de aanbieding bij mijn supermarkt.
Maar ze weten heel goed het lekkerste eruit te halen en de rest laten ze staan.
Zou het toch de vorm zijn ?
Gemixt voer is meestal niet zo’n succes bij huisdieren, juist om die reden.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 19:16 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Whiskas droogvoer was in de aanbieding bij mijn supermarkt.
Maar ze weten heel goed het lekkerste eruit te halen en de rest laten ze staan.
Zou het toch de vorm zijn ?
Hier gaan ze goed op twee soorten Royal Canin door elkaar gemixtquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 19:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gemixt voer is meestal niet zo’n succes bij huisdieren, juist om die reden.
Da's toch hondenvoer?quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 20:22 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Hier gaan ze goed op twee soorten Royal Canin door elkaar gemixt
Ze hebben ook kattenvoer.quote:
Zouden mijn katten dan stiekem honden zijn?quote:
Ik dacht dat de kattenvoervariant Iams heettequote:
Maar die hebben dan ook weer hondenvoer.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 20:44 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik dacht dat de kattenvoervariant Iams heette
Kittens van maximaal 12 maanden, het kalfsvlees onder de kattenquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 20:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
Of dit is hondenvoer waar kittens in verwerkt zijn, dat zou ook kunnen natuurlijk.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 20:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar die hebben dan ook weer hondenvoer.
[ afbeelding ]
Onze snob eet alleen royal canin. Als ik het mix met goedkoper voer, wat vroeger nog wel werkte, vist hij nu alleen nog de RC brokjes eruit, de rest blijft onaangeraaktquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 19:44 schreef H_T het volgende:
[..]
De alternatieve verklaring is dat het kieskeurige, eigenwijze en verwaande schobbejakken zijn. We zullen het dus nooit zeker weten
Volgende week alweer!? Da's toch veel te snel?quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 20:59 schreef Arizona het volgende:
Uit eten geweest met schoonouders. 3 uur voornamelijk negativiteit![]()
En ze geven ook geen verjaardagen meer want ze willen geen ongevaccineerden over de vloer… Maar wij zijn wel welkom. Spijt van mijn prikjes nu![]()
Nee, het is oprecht jammer, want met verjaardagen waren er tenminste nog anderen om mee te praten. Nu zitten we volgende week wéér een avond helemaal alleen met hun
Vanaf de geboorte kort houden dus en alleen maar Tom Poes-brokken serverenquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
Onze snob eet alleen royal canin. Als ik het mix met goedkoper voer, wat vroeger nog wel werkte, vist hij nu alleen nog de RC brokjes eruit, de rest blijft onaangeraakt
Dįn is de verjaardagquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Volgende week alweer!? Da's toch veel te snel?
Ik ben bang dat ik nu ook twee snobs in huis heb.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
Onze snob eet alleen royal canin. Als ik het mix met goedkoper voer, wat vroeger nog wel werkte, vist hij nu alleen nog de RC brokjes eruit, de rest blijft onaangeraakt
quote:Purina one bifensis is een unieke nutritionele formule met heilzame functionele bacteriėn, waarvan wetenschappelijk bewezen is dat ze de natuurlijke afweer van uw kat versterken van binnenuitontwikkeld door purina’s dierenartsen en voedingsdeskundigen, bevat purina one bifensis, naast de heilzame functionele bacteriėn, alle belangrijke voedingsstoffen die uw kat nodig heeft, waaronder ook omega 6 vetzuren geen toegevoegde kunstmatige kleurstoffen, smaakstoffen en conserveringsmiddelen.
Je krijgt wel minder lulkoek als je minder betaaltquote:Intens tevreden over tom poes. Tom poes biedt knapperige brokjes die bereid zijn volgens een smakelijk en uitgebalanceerd recept.
Maar waarom heb je ze vandaag dan óók al gezien? Is je vriend wraak op je aan het nemen vanwege de lasagne?quote:
Dat laatste lijkt me niet uit te sluiten.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar waarom heb je ze vandaag dan óók al gezien? Is je vriend wraak op je aan het nemen vanwege de lasagne?
quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar waarom heb je ze vandaag dan óók al gezien? Is je vriend wraak op je aan het nemen vanwege de lasagne?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze hadden ons uitgenodigd. En dan zeg je ook geen Nee, dan zien we jullie veel te vaak
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:25 schreef Arizona het volgende:
[..]Nee idd, dan zeg je eerder iets als "Nee natuurlijk niet, je weet toch hoe vervelend jullie zijn?" oid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze hadden ons uitgenodigd. En dan zeg je ook geen Nee, dan zien we jullie veel te vaak![]()
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Zeg er voortaan even bij dat hij ze niet op tafel zet.quote:
Ik denk dat hij die boodschap wel begrepen heeft nudat ik die tafel met vieze schoenen en al uit het raam geflikkerd heb.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zeg er voortaan even bij dat hij ze niet op tafel zet.
Heel goed, want daar ga ik morgenochtend geen koffie meer op zetten natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat hij die boodschap wel begrepen heeft nudat ik die tafel met vieze schoenen en al uit het raam geflikkerd heb.
Veeg je wel even je voeten? En de keuken ook gelijk? Er staat ook nog een klein afwasje, als je het niet erg vindt.quote:
Nee dat lijkt me ook zeer onwenselijk!quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Heel goed, want daar ga ik morgenochtend geen koffie meer op zetten natuurlijk.
Hola!! Hablas espańol?quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:56 schreef Meridiaan het volgende:
Hola! Alles oké hier?
Nog meer mensen die de Dansmarathon hebben gekeken? Ik wel en nu heb ik zin in de Top 2000
Af en toe een paar minuten, dat was wel weer genoeg voor mijquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:56 schreef Meridiaan het volgende:
Hola! Alles oké hier?
Nog meer mensen die de Dansmarathon hebben gekeken? Ik wel en nu heb ik zin in de Top 2000
Geen seconde van gezien, geen spijt van ook.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:56 schreef Meridiaan het volgende:
Hola! Alles oké hier?
Ja, vond je het zo slecht?quote:
quote:
Meestal krijgt Epiales de schuldquote:
Hij zat mee te lezen, dan reageert hij meteen om het me in te wrijven als ik een keer onhandig doe.quote:
Je keek toch mee?quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 23:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat we gezellig samen keken...
quote:
Gezondheid.quote:
Een pijnlijke stok?quote:
Alles bon, ursa?quote:
Ik kom ookquote:Op zondag 17 oktober 2021 03:18 schreef BillDauterive het volgende:
Ja, dat lijkt me ook prachtig!Hoe zit dat met de karaokebar in Utrecht, kan je daar geen kamer afhuren en dan alleen songfestivalmuziek draaien?
Verhuurt @Strani als Noord-Europeaan in Spanje geen kamers?quote:Op zondag 17 oktober 2021 03:18 schreef BillDauterive het volgende:
Ja, dat lijkt me ook prachtig!Hoe zit dat met de karaokebar in Utrecht, kan je daar geen kamer afhuren en dan alleen songfestivalmuziek draaien?
En dan wil ik lekker vals j’aime la vie blerenquote:Op zondag 17 oktober 2021 03:18 schreef BillDauterive het volgende:
Nou ja, dat is in elk geval een activiteit met weinig kans op supportersrellen.quote:Op zondag 17 oktober 2021 10:05 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Ik ben echt oud want ik ga zo meedoen met een georganiseerde fietstocht met muziek en hapjes onderweg
En een afritsbroek!quote:Op zondag 17 oktober 2021 10:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja, dat is in elk geval een activiteit met weinig kans op supportersrellen.
Ben je nog langs de ANWB geweest voor hetzelfde windjack voor jou en je man?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 oktober 2021 10:29 schreef Momo het volgende:
Niet klikken als je last hebt van je bloeddrukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Niet klikken als je last hebt van je bloeddrukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Dit lijkt me niet goed. Heb je hier vaker last van en ben je er wel eens mee naar een dokter geweest?quote:Op zondag 17 oktober 2021 01:23 schreef NailQueen het volgende:
Het lijkt me dus echt heerlijk om dit nummer ooit met jullie in een karaokebar te zeggen.![]()
![]()
(Door EurovisionAgain heb ik ineens ontzettend veel zin in een (songfestival)karaoke![]()
)
Zou ik ook doen maar dan zonder fietstocht. Dus alleen hapjes en dan misschien muziek op de achtergrond.quote:Op zondag 17 oktober 2021 10:05 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Ik ben echt oud want ik ga zo meedoen met een georganiseerde fietstocht met muziek en hapjes onderweg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als mensen in mijn huis karaoke komen doen dan wordt de politie ingeschakeld.quote:Op zondag 17 oktober 2021 09:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Verhuurt @:strani als Noord-Europeaan in Spanje geen kamers?
Er zijn mannen die dat leuk vinden. Ik schaam me al als ik per ongeluk met ruim te veel toeren wegrij bij een stoplichtquote:Op zondag 17 oktober 2021 12:02 schreef AgnesGru het volgende:
Net even naar de supermarkt geweest, zit bij een winkelcentrum met ondergrondse parkeergarage. Blijkbaar had een man, in een dikke BMW, wat te compenseren. Want die vond het nodig om, terwijl hij geparkeerd stond gas te geven/toeren hoog te laten oplopen. En dan met 2x dubbele uitlaat, dus dreunde lekker door de garage heen
Ik schaam me altijd kapot als vrienden van me dit soort dingen doenquote:Op zondag 17 oktober 2021 12:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Er zijn mannen die dat leuk vinden. Ik schaam me al als ik per ongeluk met ruim te veel toeren wegrij bij een stoplicht
Voor een van mijn Carbagerun-deelnames hadden we een grote Amerikaanse auto een tijgerprint gegeven. Het teamlid dat in het centrum woonde wilde absoluut niet voor de deur opgehaald of afgezet worden, en al helemaal niet als we eerst nog een rondje langs een plein met terrassen zouden gaanquote:Op zondag 17 oktober 2021 12:04 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik schaam me altijd kapot als vrienden van me dit soort dingen doen
Hahaha snap ik, ik word er gewoon pittig ongemakkelijk van als iedereen dan naar je kijkt terwijl je in de auto zit.quote:Op zondag 17 oktober 2021 12:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Voor een van mijn Carbagerun-deelnames hadden we een grote Amerikaanse auto een tijgerprint gegeven. Het teamlid dat in het centrum woonde wilde absoluut niet voor de deur opgehaald of afgezet worden, en al helemaal niet als we eerst nog een rondje langs een plein met terrassen zouden gaan
Niet klikken als je last hebt van je bloeddrukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |