Dankje, interessant!quote:Op zondag 17 oktober 2021 14:53 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
https://flixpatrol.com/top10/netflix/
Vrij ruim eerste zelfs.
Wat ik ook wel interessant vind is dat ik veel reacties van historici zie die het allemaal maar matig vinden. En het 'gewone' publiek vindt het wél mooi. Daar kan ik wel inkomen, volgens mij is het historisch gezien nogal een bij elkaar geraapt verhaal, en vooral: het gaat eigenlijk amper over de Slag om de Schelde. Maar als film op zich is het echt wel mooi gedaan, de oorlogsscenes heb ik zelfs zelden zo goed gezien... en dat met een vrij laag budget.quote:
Er zal nu ook wel sowieso een groep negatieve Nederlanders bijkomen omdat de film juist behoorlijk populair lijkt te zijnquote:Op zondag 17 oktober 2021 15:09 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Wat ik ook wel interessant vind is dat ik veel reacties van historici zie die het allemaal maar matig vinden. En het 'gewone' publiek vindt het wél mooi. Daar kan ik wel inkomen, volgens mij is het historisch gezien nogal een bij elkaar geraapt verhaal, en vooral: het gaat eigenlijk amper over de Slag om de Schelde. Maar als film op zich is het echt wel mooi gedaan, de oorlogsscenes heb ik zelfs zelden zo goed gezien... en dat met een vrij laag budget.
Dat ookquote:Op zondag 17 oktober 2021 15:15 schreef Em31 het volgende:
[..]
Er zal nu ook wel sowieso een groep negatieve Nederlanders bijkomen omdat de film juist behoorlijk populair lijkt te zijn
Dat lijkt me meevallenquote:Op zondag 17 oktober 2021 15:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
Update laptop perikelen: dinsdag kan ik hem ophalen. Adapter was kaduuk.
Gelukkig geen moederbord. Nieuwe adapter kost wel 60 euroquote:
Da's zuur, maar andere onderdelen zijn duurder en moeilijker te vervangen toch? En er is geen condensator of zoiets geklapt die meerdere onderdelen beschadigd heeftquote:Op zondag 17 oktober 2021 15:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gelukkig geen moederbord. Nieuwe adapter kost wel 60 euro
Jaag haar niet zo op, ze komt vanzelf welquote:Op zondag 17 oktober 2021 15:46 schreef molloot200 het volgende:
Hey @:Meke die nog twee topics terug zit te liken, we zitten hier
Dat gelukkig nietquote:Op zondag 17 oktober 2021 15:42 schreef H_T het volgende:
[..]
Da's zuur, maar andere onderdelen zijn duurder en moeilijker te vervangen toch? En er is geen condensator of zoiets geklapt die meerdere onderdelen beschadigd heeft
Dat is geen excuus. Sommige mensen krijgen van alcohol ook zin in terrorisme en ook dát wordt sociaal niet geaccepteerd.quote:Op zondag 17 oktober 2021 13:21 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik had ook 2 á 3 wijntjes op. Dan krijg je vanzelf zin in karaoke
Hoiquote:
Dat begrijp ik, maar je hoofd in de fik steken is misschien niet de ideale manier om dat te bereiken.quote:Op zondag 17 oktober 2021 16:35 schreef Em31 het volgende:
Nou na 2 lange weken kan ik vandaag voor het eerst zeggen dat ik wel weer aardig beter ben.
En nou ben ik er ook helemaal klaar mee en eis ik dat ik de komende maanden niet weer ziek word
[ afbeelding ]
We zullen voor je duimen.quote:Op zondag 17 oktober 2021 16:35 schreef Em31 het volgende:
Nou na 2 lange weken kan ik vandaag voor het eerst zeggen dat ik wel weer aardig beter ben.
En nou ben ik er ook helemaal klaar mee en eis ik dat ik de komende maanden niet weer ziek word
[ afbeelding ]
Ik heb de migraine eruit geknald Rogerquote:Op zondag 17 oktober 2021 16:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar je hoofd in de fik steken is misschien niet de ideale manier om dat te bereiken.
Dat dacht ik ook alquote:Op zondag 17 oktober 2021 16:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar je hoofd in de fik steken is misschien niet de ideale manier om dat te bereiken.
Oh ok. Mijn moeder heeft ook wel eens migraine, maar dit heb ik bij haar nooit zien gebeuren.quote:Op zondag 17 oktober 2021 16:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik heb de migraine eruit geknald Roger
Ohquote:Op zondag 17 oktober 2021 16:35 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien een goede tip!quote:Op zondag 17 oktober 2021 16:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh ok. Mijn moeder heeft ook wel eens migraine, maar dit heb ik bij haar nooit zien gebeuren.
Welke aflevering zit je dan?quote:Op zondag 17 oktober 2021 16:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
Intussen ben ik ook maar eens aan dat inktvisspel begonnen.
Moet wel zeggen dat ik het, zeker gezien alle ophef, tot nu toe maar een tamme serie vind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |