abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 15 oktober 2021 @ 13:25:47 #1
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_201763744
Welkom in de FOK-dieetclub!

De dieetclub is er voor mensen die graag af willen vallen of op gewicht willen blijven. Hier vind en geef je elkaar steun, tips en motivatie!

Probeer elkaar niet af te branden, en sta ook open voor tips en nieuwe inzichten. We streven allemaal naar een gezond(er) lichaam en leven en proberen dat op de voor ons meest aangename manier te bereiken. Er zijn tenslotte vele wegen die naar Rome leiden!

SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde recepten
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_201763747
Groetjes vanaf mijn rondje :W

Mijn rondjes zijn wel minder efficiënt de laatste tijd. Ik ben ineens zo iemand die op bankjes gaat zitten :')

Agz naast mn kont ook mn mental health gemanaged moet worden, doe ik het er maar mee.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201763762
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 13:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
Groetjes vanaf mijn rondje :W
Ondanks tapeloos!
Let me see you stripped down to the bone
pi_201763776
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 13:27 schreef minilot het volgende:

[..]
Ondanks tapeloos!
Mét tape zelfs!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201763787
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 13:15 schreef minilot het volgende:
Wat ga je zoal eten in Parijs dan @:miss_sly? *O* Eetvoornemens zijn de beste reisvoorpret O+
Sowieso hebben we bij Jamin geschept voor in de auto onderweg *O* Traditie bij ons.
We gaan in ieder geval één keer uitgebreid uit eten, want afgelopen maandag waren we 16 jaar samen, en toen geen tijd voor een etentje, dus dat hebben we nog tegoed.
Verder croissants, pains au chocolat, wijn en cocktails, minstens één keer crepes.

En dochter (en wij ook) wil heel graag terug naar https://www.amorino.com/en
Het ijs is er heerlijk en ze maken er mooie kunstige bloemen van. Je kunt dus ook per ijsje meerdere smaken kiezen O+

And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_201763807
Training was intens vandaag :o :9 Bibberde ervan achteraf in de kleedkamer :s)

De lijst voor morgen is ook al duidelijk, want ik moet Halloween in Toverland recenseren. Yikes! :D #watje Dus alvast:

B: Uur fietsen
B: Minstens dertigduizend stappen
D: https://www.toverland.com(...)buffet-trick-or-eat/
B: Uur fietsen
Let me see you stripped down to the bone
pi_201763824
Oooh nou wil ik ook ijs-in-bloemvorm!
Maar heb al een streak van anderhalve week geen ijsje. Pfoe.
Let me see you stripped down to the bone
pi_201763835
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 13:31 schreef minilot het volgende:
Training was intens vandaag :o :9 Bibberde ervan achteraf in de kleedkamer :s)

De lijst voor morgen is ook al duidelijk, want ik moet Halloween in Toverland recenseren. Yikes! :D #watje Dus alvast:

B: Uur fietsen
B: Minstens dertigduizend stappen
D: https://www.toverland.com(...)buffet-trick-or-eat/
B: Uur fietsen
Dat is een berg beweging :o Toverland is tof!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_201763842
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 13:33 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Dat is een berg beweging :o Toverland is tof!
Dat ervaar ik dan niet echt zo: de hele dag in een attractiepark lopen is wel iets wat ik zo om de week doe, dus dat voelen mijn voeten niet eens meer ;)
Let me see you stripped down to the bone
  Moderator vrijdag 15 oktober 2021 @ 13:35:25 #10
5428 crew  miss_sly
pi_201763854
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 13:25 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Na nu 2,5 maanden grotendeels 'vasten' (met succes!) kan ik nu al uitkijken naar ons aanstaande kerstmenu, dat ons vorig jaar door de neus werd geboord… }:|

[ afbeelding ]

Vanavond een etentje in Rue de la Plume in Alkmaar, het mag van mezelf… :Y
Kan me voorstellen dat je daarnaar uitkijkt! Wij gaan als het goed is familie 1 op dag 1 hier verwelkomen en familie 2 op dag 2. Daarna ben ik dood, denk ik :') Wel gezellig, en eindelijk de gelegenheid om onze ruime tafel goed te gebruiken O+

Rue de la Plume, dat ken ik niet. Ga ik eens opzoeken.
Woon nog niet zo lang in deze regio en het grootste deel van de tijd dat ik hier woon was de horeca gesloten. Dus we moeten alle goede restaurants nog vinden.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator vrijdag 15 oktober 2021 @ 13:36:26 #11
5428 crew  miss_sly
pi_201763868
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 13:34 schreef minilot het volgende:

[..]
Dat ervaar ik dan niet echt zo: de hele dag in een attractiepark lopen is wel iets wat ik zo om de week doe, dus dat voelen mijn voeten niet eens meer ;)
Ah, ja, dat snap ik. Als wij naar de Efteling gaan, maken we die stappen ook wel, maar wij gaan niet zo vaak.
In de zomer wel met de verjaardag van dochter 3 dagen geweest en dan inderdaad drie dagen zoveel stappen. We hoefden alleen niet te fietsen :P
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 15 oktober 2021 @ 13:41:01 #12
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_201763910
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 13:35 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Kan me voorstellen dat je daarnaar uitkijkt! Wij gaan als het goed is familie 1 op dag 1 hier verwelkomen en familie 2 op dag 2. Daarna ben ik dood, denk ik :') Wel gezellig, en eindelijk de gelegenheid om onze ruime tafel goed te gebruiken O+
Het is inmiddels traditie geworden om 1 dag met vrienden in een gerenommeerd restaurant te eten, dit keer zelfs met overnachting na afloop en de volgende dag een kerstontbijt.
De andere dag is meestal low profile of traditioneel gourmetten bij mijn schoonouders.
Die bakstank in huis na afloop hoeft van mij niet zo…

quote:
Rue de la Plume, dat ken ik niet. Ga ik eens opzoeken.
Woon nog niet zo lang in deze regio en het grootste deel van de tijd dat ik hier woon was de horeca gesloten. Dus we moeten alle goede restaurants nog vinden.
https://www.ruedelaplume.nl/
Toptent, met 2 heel enthousiaste eigenaresses met een steeds wisselend X-gangen menu én het enige restaurant in Alkmaar met Michelin vermelding…
  Moderator vrijdag 15 oktober 2021 @ 13:44:41 #13
5428 crew  miss_sly
pi_201763966
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 13:41 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Het is inmiddels traditie geworden om 1 dag met vrienden in een gerenommeerd restaurant te eten, dit keer zelfs met overnachting na afloop en de volgende dag een kerstontbijt.
De andere dag is meestal low profile of traditioneel gourmetten bij mijn schoonouders.
Die bakstank in huis na afloop hoeft van mij niet zo…
[..]
Een aantal jaren geleden hadden wij het familiegebeuren met kerst ook wat verminderd en aangegeven dat we het voortaan het ene jaar met de ene familie en het andere jaar met de andere familie wilden vieren, zodat we ook wat voor onszelf konden doen. Maar afgelopen jaar, anderhalf jaar, hebben we wel wat wake up calls gehad mbt de eindigheid van het leven van onze ouders, dus hebben we besloten om miv dit jaar maar weer beide families te zien met kerst.
quote:
https://www.ruedelaplume.nl/
Toptent, met 2 heel enthousiaste eigenaresses met een steeds wisselend X-gangen menu én het enige restaurant in Alkmaar met Michelin vermelding…
Klinkt goed! Gaan we eens uitproberen!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_201764093
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 13:36 schreef miss_sly het volgende:

[..]
We hoefden alleen niet te fietsen :P
Nja, dat doe ik ook niet voor mijn plezier, maar het is de enige manier om 's nachts nog vanaf een treinstation thuis te komen ;)
Let me see you stripped down to the bone
pi_201764101
Wat een maaltijd @MadMaster! :9 En puike traditie ^O^
Let me see you stripped down to the bone
pi_201764114
Uber?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201764163
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 13:41 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Het is inmiddels traditie geworden om 1 dag met vrienden in een gerenommeerd restaurant te eten, dit keer zelfs met overnachting na afloop en de volgende dag een kerstontbijt.
De andere dag is meestal low profile of traditioneel gourmetten bij mijn schoonouders.
Die bakstank in huis na afloop hoeft van mij niet zo…
[..]
https://www.ruedelaplume.nl/
Toptent, met 2 heel enthousiaste eigenaresses met een steeds wisselend X-gangen menu én het enige restaurant in Alkmaar met Michelin vermelding…
Oh, weer wat geleerd, ik wist niet eens dat we er überhaupt één hadden.

* IJsdraakje zwaait vanuit Alkmaar
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_201764195
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 13:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
Uber?
Nee joh, dat vind ik een duizendvoud te decadent voor alleen mezelf :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_201764211
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 14:02 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Oh, weer wat geleerd, ik wist niet eens dat we er überhaupt één hadden.

* IJsdraakje zwaait vanuit Alkmaar
Ah, jij zit ook al in de regio
  Moderator vrijdag 15 oktober 2021 @ 14:24:58 #20
5428 crew  miss_sly
pi_201764452
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 14:05 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Ah, jij zit ook al in de regio
Het is druk in de regio :D
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_201764619
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 14:05 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Ah, jij zit ook al in de regio
Prima regio. :7
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_201764861
Paar weken niet geweest hier, gaat wat minder goed met de gezondheid. :{

Gelukkig blijf ik wel afvallen. Afgelopen week zelfs 3,1 kg. Niks geen gekke dingen gedaan of gelaten. Dat intermittent fasten in combi met het weglaten / afbouwen van bepaalde medicijnen werkt gewoon goed. En natuurlijk (in principe) elke dag sporten, alleen lukt dat momenteel wat minder goed... ;)
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
pi_201765304
Erg vruchtbaar rondje, blijkbaar een hoop zout uitgescheiden ofzo... 1,2 kilo lichter bij terugkomst :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator vrijdag 15 oktober 2021 @ 15:33:31 #24
5428 crew  miss_sly
pi_201765352
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 15:00 schreef Sangha het volgende:
Paar weken niet geweest hier, gaat wat minder goed met de gezondheid. :{

Gelukkig blijf ik wel afvallen. Afgelopen week zelfs 3,1 kg. Niks geen gekke dingen gedaan of gelaten. Dat intermittent fasten in combi met het weglaten / afbouwen van bepaalde medicijnen werkt gewoon goed. En natuurlijk (in principe) elke dag sporten, alleen lukt dat momenteel wat minder goed... ;)
Gaat het nu weer wat beter met je gezondheid?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 15 oktober 2021 @ 15:42:07 #25
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_201765461
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 15:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
Erg vruchtbaar rondje, blijkbaar een hoop zout uitgescheiden ofzo... 1,2 kilo lichter bij terugkomst :')
Laat de nachtvorst maar komen dan...

pi_201765470
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 15:33 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Gaat het nu weer wat beter met je gezondheid?
Geestelijk gelukkig wel, maar lichamelijk niet, echt lastig, maar goed, ik ben en blijf positief. Rustig aan en het komt vast weer in balans allemaal. Thanx. :)
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
pi_201765477
Ik heb meteen beeld, DP die sproeiend over de stoep wandelt
pi_201765485
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 15:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb meteen beeld, DP die sproeiend over de stoep wandelt
_O-
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
pi_201765489
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 15:42 schreef Sangha het volgende:

[..]
Geestelijk gelukkig wel, maar lichamelijk niet, echt lastig, maar goed, ik ben en blijf positief. Rustig aan en het komt vast weer in balans allemaal. Thanx. :)
Klinkt als een prima benadering
pi_201765513
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 15:44 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Klinkt als een prima benadering
Ik gebruik nu weer een therapielamp ivm depressies vanwege te weinig licht. Het helpt me goed. Ik ga er ook gelijk positiever van denken. ;) En krijg meer energie, dat is lastig als je dat niet met sport kunt 'verzilveren'.
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
pi_201765519
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 15:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb meteen beeld, DP die sproeiend over de stoep wandelt
Nee het sproeien had ik thuis al gedaan!

:r

Lekker de backlash van de Madam Jeanette sambal :'(
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator vrijdag 15 oktober 2021 @ 15:49:47 #32
5428 crew  miss_sly
pi_201765569
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 15:42 schreef Sangha het volgende:

[..]
Geestelijk gelukkig wel, maar lichamelijk niet, echt lastig, maar goed, ik ben en blijf positief. Rustig aan en het komt vast weer in balans allemaal. Thanx. :)
Wat rot, als het lichamelijk niet lekker gaat. Fijn dat je er geestelijk in ieder geval wat beter in zit.
Sterkte!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_201765605
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 15:49 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Wat rot, als het lichamelijk niet lekker gaat. Fijn dat je er geestelijk in ieder geval wat beter in zit.
Sterkte!
Dank je wel. :) Geestelijk welbevinden is zo belangrijk, is toch de bepalende factor voor hoe je over dingen denkt / cognitie e.d. Het zonnetje is weer wat gaan schijnen in ieder geval. ^O^
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
pi_201766537
Gezinsbak vloeibaar zout op :9~
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201769408
Er liep wat mis in de planning en toen was avondeten koelverse pizza van de Lidl :') Morgen maar extra groenten opscheppen in Toverland :Y)

[ Bericht 1% gewijzigd door minilot op 16-10-2021 07:47:21 ]
Let me see you stripped down to the bone
pi_201771050
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 15:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
Erg vruchtbaar rondje, blijkbaar een hoop zout uitgescheiden ofzo... 1,2 kilo lichter bij terugkomst :')
Hoe vaak weeg jij jezelf. :D
pi_201775858
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 21:29 schreef Myraela het volgende:

[..]
Hoe vaak weeg jij jezelf. :D
Ik ben Poebs niet, maar ik weeg sowieso dagelijks en geregeld na grote inspanning en/of grote maaltijd, gewoon uit benieuwdheid naar effecten :)
Omdat het vaak zo fluctueert lijkt het mij juist lastiger om op basis van een keer per week progressie te duiden - als je de dag voor je wekelijkse weging net een boel zoute soep hebt gegeten loopt je meting al in de -ha!- soep :)
Maar ieder z'n ding!

Over meting gesproken: 55.5 vanmorgen, geinig getal :) Zal wel van korte duur zijn zijn Halloweenbuffet + cocktails in het verschiet vandaag! :+ Aan de andere kant heb ik nog wat PTSS na mijn bacchanaal @ concert vorige week vrijdag, dus misschien is één cocktail ook wel prima |:)
Let me see you stripped down to the bone
  zaterdag 16 oktober 2021 @ 07:48:08 #38
149959 SQ
snelle trees
pi_201775862
Zo'n buffet is ook zelden de kcals waard :')

Ik at gisteren friet en werd niet gestraft op de weegschaal. Dus nog steeds slank, joepie.
disclaimer
pi_201775991
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 07:46 schreef minilot het volgende:

[..]

Omdat het vaak zo fluctueert lijkt het mij juist lastiger om op basis van een keer per week progressie te duiden - als je de dag voor je wekelijkse weging net een boel zoute soep hebt gegeten loopt je meting al in de -ha!- soep :)
Maar ieder z'n ding!
Juist omdat het zo fluctueert is op lange termijn een keer in de week onder dezelfde omstandigheden een goede manier om de algemene richting te bepalen. Bij heel vaak op een dag heb je heel veel metingen die in de tendens wegvallen omdat ze uitschieters zijn.
Maar wat je zegt, ieder z'n ding.

Ik weeg random als ik zin heb. Dat is ook niet erg betrouwbaar, maar m'n lijntje daalt over het algemeen dus prima.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_201776013
Ik hou het bij wegen na het wc bezoek na opstaan (of niet, ik vergeet het ook wel eens) en de trend daarvan geeft alles wel mooi weer.

Het is vooral een evenwicht vinden tussen data verzamelen en jezelf niet knettergek maken, denk ik zo. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  zaterdag 16 oktober 2021 @ 08:37:07 #41
149959 SQ
snelle trees
pi_201776025
Nee, zolang je weet dat het fluctueert en waar het vandaan komt er je daar niet door uit het veld laat staan is er niets mis mee.
disclaimer
pi_201776616
Mijn favoriete hyperkorte broek is te groot. }:| #outfitgrmbls
Let me see you stripped down to the bone
pi_201776619
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 08:37 schreef SQ het volgende:
Nee, zolang je weet dat het fluctueert en waar het vandaan komt er je daar niet door uit het veld laat staan is er niets mis mee.
Juistem!
Let me see you stripped down to the bone
pi_201777149
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 21:29 schreef Myraela het volgende:

[..]
Hoe vaak weeg jij jezelf. :D
Te vaak :D ik vind het onwijs motiverend als ik echt naar beneden aan het gaan ben :D dus op zn minst dagelijks, direct na de ochtendplas. Meestal douche ik na het wandelen, en als ik dan tóch in de bloterik naast dat ding sta...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201777169
O hele discussie ditdat, ff lezen :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201777277
Ik heb dat ook wel @DancingPhoebe :Y

En het werkt bij mij gelukkig ook maar één kant op: gewicht wat naar beneden: jippieeeeee - gewicht omhoog: boeit niet ^O^
Let me see you stripped down to the bone
pi_201777290
O viel mee :D

Ik vind het vooral een fijne mix van motivatie, mysterie en bevestiging en ga er erg goed op :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201777315
Ik baal overigens wel hoor, dat het niet linear is, wanneer ik in principe hetzelfde doe.

Maar meer zoals ik er ook van baal dat the overlords me niet gewoon maat 32 maken omdat ik nu al weken laat zien dat ik het in me heb :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201778981
M'n favoriete dag van het jaar; klussendag op de club :r Mezelf 2 uur in de rondte gepoetst en gestofzogen/gebezemd. Nu kan ik de rest van de dag niets meer :') Bedden verschonen en opnieuw opmaken en morgen maar weer verder kijken.
Mezelf getrakteerd op een broodje Subway, die had ik ook al jaren niet meer gehad.

Classic zaterdaglijstje;

L: Subway broodje met kaas/komkommer/sla/paprika/augurk/pepers en Chipotle saus
T: Bakje druiven een peer
D: 2 Speltbroodjes met kaas, komkommer en gekookt ei + flesje Melkunie proteïnedrank
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_201779098
Ik wissel periodes van dagelijks wegen af met wekelijks wegen en nu zelfs gewoon helemaal niet wegen. Wat er maar op dat moment het lekkerste in m'n kop zit of me helpt om lekker door te gaan.

Lijstje vandaag:
L: Havermout met 2 appels, kaneel, rozijnen en nog wat noten/zaden muesli voor het krokante erop.
T: Pure chocolade
D: Sperziebonen en geroosterde aardappeltjes, met een beetje vegan roomkaas met knoflook, peterselie en bieslook erop.
T: Moonpop sour cream & onion - Die zag ik in de vegan winkel en moest ik gewoon proberen. Eigenlijk gewoon weer een soort kikkererwt-chips.

En vanochtend braaf m'n rondje gedaan. Op naar week 3. *O*
pi_201779532
Zo, de belachelijke pizza van gisteren is weer een beetje in balans. Zit nu op 30.000 stappen en ik ben nog niet thuis. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_201780140
Ommegot ommegot, omdat mn huidige stapel broeken gewoon echt continu van mn kont af zakt ben ik even de kast ingedoken naar de stapels met andere maten en hoewel de slankste broeken echt nog niet dicht kunnen ( :') ) heb ik wel een broek aan die ik 100 jaar geleden kocht en waarvan ik toen heel erg verbaasd was dat ik blijkbaar dat soort broeken aan kon en kon hebben, voelde wel echt een beetje als DE victory broek. Hij zit verrreeee van perfect, bubbledebub, maar ik hou hem toch lekker aan omdat het iig niet van mn hol afzakt. Dan maar een flubbertruitje erboven *O*

Daarna ben ik door medicijngebruik nog wel een kilo of 5-7 verder naar beneden gepoinkt, maar die broeken heb ik weer even weggemoffeld :D

Ook weer zo kut, zo'n fase waarin het eigenlijk heel lekker gaat en het dus zonde is om geld uit te geven aan broeken die NU goed zitten. Volgende week misschien maar even een kringloopmissie en voor 20 piek een broek of 3/4/5 wegtrekken die nu iig aansluit bij alles.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201781059
Ik ga vanavond ook eens een weggelegde spijkerbroek proberen, als ik zie hoe ruim mijn ‘nieuwe’ broeken zitten zou dat nog best eens goed moeten komen nu (of anders richting het einde van het jaar). Verder heb ik gelukkig jurkjes die nu goed zitten, zowel wat dunnere met driekwart mouwen als exemplaren voor als het over een maand ofzo wat kouder wordt. Er is er in elk geval eentje in een maat kleiner dan ik al heb via Vinted onderweg, net als een broek in 2 maten kleiner. Da’s toch wel verrekte handig hoor, dat Vinted, voor favoriete kleding gewoon in een andere maat kopen.
pi_201782760
@Myraela tip voor de havermout: koek-/speculaaskruiden ipv kaneel :9
pi_201783091
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 17:33 schreef Holyme het volgende:
@:Myraela tip voor de havermout: koek-/speculaaskruiden ipv kaneel :9
Vond ik teveel moeite om te typen, maar zat er inderdaad in. :D Al doe ik niet helemaal koek- en speculaas kruiden, extra kaneel vind ik wel fijn.
pi_201783416
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 10:40 schreef minilot het volgende:
Ik heb dat ook wel @:DancingPhoebe :Y

En het werkt bij mij gelukkig ook maar één kant op: gewicht wat naar beneden: jippieeeeee - gewicht omhoog: boeit niet ^O^
Ja, dit :Y Ik weet eigenlijk ook altijd wel waarom de weegschaal een stijging laat zien en ik maak me er nooit druk over. Maar vaak wegen vind ik ook leuk :7 Als ik 1x per week (en ik kende iemand die probeerde af te vallen en woog zichzelf 1x per maand) weeg dan lijkt mij dat getalletje veel meer gewicht hebben (hoho).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201791286
@Myraela in week drie, w00000t!

Zo, ik at/dronk vandaag in Toverland:
- 2 x warme chocolademelk
- 2 x droge witte wijn
- Zwart broodje pulled pork + gepofte aardappel met kruidenroomkaas en kiemgroenten
- Zwart broodje met kipburger
- Indonesische noedelsalade
- Puntje pizza
- Paar stukjes stokbrood met tomatentapenade
- Chocolademousse
- Donut met suikeroogjes
- Divers Halloweensnoep

Vierendertigduizend stappen ertegenover en ik moet zo nog een uur en een kwartier fietsen tot thuis. :O
Let me see you stripped down to the bone
pi_201792312
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 14:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ook weer zo kut, zo'n fase waarin het eigenlijk heel lekker gaat en het dus zonde is om geld uit te geven aan broeken die NU goed zitten. Volgende week misschien maar even een kringloopmissie en voor 20 piek een broek of 3/4/5 wegtrekken die nu iig aansluit bij alles.
Da's erg herkenbaar, ik weiger momenteel ook om te investeren in nieuwe kleding, heb net een vrij duur overhemd en een 1 x gedragen colbertjasje weggehangen omdat die niet meer kunnen. Gekocht net vóór de "omslag".

Even mezelf introduceren ook meteen maar:
Man, bijna 50, 2 meter lang, al 2 keer eerder in deze topicreeks meegedaan (een aantal namen zijn me nog bekend van toen).
Rond 2007/2008 eerste keer; kwam vanaf 165 kilo, veel / te veel gedaan om uiteindelijk op - laagste punt - 112,7 kilo uit te komen.
In 2011 (ongeveer) nog een halfslachtige poging gedaan die niet lang heeft geduurd.

Eind augustus dit jaar de boel weer eens omgegooid. Diverse goede gewoontes van de eerste keer had ik behouden, maar door allerlei ander slecht / onverstandig gedrag toch in de loop der jaren weer naar 150 kilo gegroeid.

Nu bijna 2 maanden bezig, op veel relaxtere wijze dan de vorige keren. Ondertussen 9,9 kilo kwijt. Eerste doel is onder de 120 komen (obesitasgrens) en uiteindelijk doel is om onder de 100 kilo terecht te komen.
Ik weeg me 1 keer per week - dat was voorheen een "dingetje" met dagelijks wegen - met als doel dat de score lager is dan de week ervoor, al is het maar een ons.
Fitness 3 keer per week, vooral gericht op spieren. Probeer dagelijks wat meer te bewegen wat tot nog toe prima lukt door een overschot aan energie.

Grootste verandering zit in het avondeten; overgestapt van het oud-Hollandsche A(/R)-G-V naar eenpansgerechten, wat voor mij veel beter werkt. Dat had ik eerder moeten doen.

Even terug naar de kleding; ik was ondertussen aan de rechterkant van mijn kledingkast terecht gekomen, waar de grootste maten hangen (en die waren ondertussen al te krap). Die passen nu goed op de meest recent gekochte spullen na die slobberen. Heb gelukkig aardig wat kleding in kleinere / minder grote maten bewaard.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_201792647
Wauw @Sometimes, flinke missie ga je aan *O* succes man!

Als motivatie en om je succes te delen kun je misschien je jasje en overhemd doneren aan een kledingbank die zich richt op sollicitatie outfits?

Afvalguru Dr Phil (is een dikke sukkel, maar) roept altijd dat je je dikkere kleren gelijk weg moet doen :D

Overigens wmb een complete kuttip, zeker voor nieuw gekochte kleding (ik probeer zo veel mogelijk bij de kringloop te halen), die laat ik gewoon lekker in de kast hangen voor als het weer wat minder met me gaat... (bij mij kruipt het gewicht er langzaam weer aan als ik het mentaal allemaal weer een beetje laat versloffen) maar ik ben wel altijd voor doneren aan dit soort doelen :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201792741
Wel knorrig, voor de koffie vergeten op de weegschaal te gaan. Na een bak of 2 gewogen, precies op mn laagste punt van eerder deze week :'( :'(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201792987
Ja maar.. als je uit je huidige maat groeit, dan gaat er toch een lampje branden? ''Gewoon'' een grotere maat pakken is wel een beetje een kopinhetzand-tactiek.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_201793036
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 11:16 schreef Declan-Harp het volgende:
Ja maar.. als je uit je huidige maat groeit, dan gaat er toch een lampje branden? ''Gewoon'' een grotere maat pakken is wel een beetje een kopinhetzand-tactiek.
O ja, verhip!

I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201793042
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 11:25 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
O ja, verhip!

[ afbeelding ]
^O^
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_201793141
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 10:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wauw @:sometimes, flinke missie ga je aan *O* succes man!

Als motivatie en om je succes te delen kun je misschien je jasje en overhemd doneren aan een kledingbank die zich richt op sollicitatie outfits?

Afvalguru Dr Phil (is een dikke sukkel, maar) roept altijd dat je je dikkere kleren gelijk weg moet doen :D

Overigens wmb een complete kuttip, zeker voor nieuw gekochte kleding (ik probeer zo veel mogelijk bij de kringloop te halen), die laat ik gewoon lekker in de kast hangen voor als het weer wat minder met me gaat... (bij mij kruipt het gewicht er langzaam weer aan als ik het mentaal allemaal weer een beetje laat versloffen) maar ik ben wel altijd voor doneren aan dit soort doelen :D
Dat heb ik vorige keer gedaan, alles weggedaan toen het te groot werd. Best eng (vangnet en zulks).

Nu kan ik sommige overhemden ook kwijt aan mijn dochter, die die voor haar oversized dingen wel bij haar kledingstijl vindt passen.

Dat jasje blijft vermoedelijk nog wel even in de kast, het is het enige wat ik heb. Eind vorig jaar ivm verhuizing kledingkast geleegd en de 2 pakken die ik had weggedaan. Het grootste daarvan had nu wel weer gepast denk ik :')
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_201793322
Mijn echtgenoot heeft zojuist een deel van zijn overhemden met lange mouw gepast, resultaat: van de 13 gaan er 6 weg omdat het er echt lachwekkend te groot uitzag. De komende week maar eens verder gaan met de rest van zijn wintergarderobe. Lang leve het thuiswerken waardoor hij het zelfs met 7 overhemden prima zou redden, maar misschien past er van de rest ook nog wel iets.
pi_201796357
Het is wel fijn om veel te grote kleding weg te doen, maar 1 maatje te groot laat ik toch meestal gewoon in de kast liggen :X

Wat ik wel een beetje eng vind is dat ik nieuwe werkkleding heb besteld, in een maat kleiner, en zelfs die is al een klein beetje ruim. Als ik nu weer aan kom, dan heb ik geen kleren voor op het werk :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201796560
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 16:52 schreef Isabeau het volgende:
Het is wel fijn om veel te grote kleding weg te doen, maar 1 maatje te groot laat ik toch meestal gewoon in de kast liggen :X

Wat ik wel een beetje eng vind is dat ik nieuwe werkkleding heb besteld, in een maat kleiner, en zelfs die is al een klein beetje ruim. Als ik nu weer aan kom, dan heb ik geen kleren voor op het werk :7
Goede motivatie, toch?
Mijn motivatie blijft mijn collectie laarzen, ik wil de meeste ervan weer passen, het zou fijn zijn als er deze winter al een paar passen.
pi_201799776
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 11:16 schreef Declan-Harp het volgende:
Ja maar.. als je uit je huidige maat groeit, dan gaat er toch een lampje branden? ''Gewoon'' een grotere maat pakken is wel een beetje een kopinhetzand-tactiek.
Als daardoor elke keer een lampje was gaan branden, dan zouden we allemaal nooit die grote maat nooit gekregen moeten hebben. :D

Ik ben nu wat te grote kleding wel aan het wegdoen. Het lag al niet meer in m'n kast, maar nu kan het wel echt weg. Eerst bewaarde ik het nog omdat ik bang was dat ik weer aan zou komen, maar ook voor het geval dat ik ooit zwanger zou worden en ik het dan misschien wel handig zou vinden.

Maar ondertussen vind ik mezelf ook gewoon al wat meer waard dan de oude goedkope zooi die ik toen droeg. Ik moet nog leren dat ik soms echt wel wat geld aan mezelf uit mag geven.
pi_201799827
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 20:50 schreef Myraela het volgende:

[..]
Als daardoor elke keer een lampje was gaan branden, dan zouden we allemaal nooit die grote maat nooit gekregen moeten hebben. :D

Ja dat geldt natuurlijk in de tijd vóór we dit topic ontdekten hè ;)
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_201799836
En verder begon ik dit weekend best goed. En toen sloeg de ongesteldheid echt in en heb ik alles opgegeten dat ik in huis kon vinden. Een miljoen calorieën later en nu denk ik dat ik de komende week nog wel misselijk ben en hopelijk weer klaar ben met vreten.

Ik pak die grote maten kleding maar weer uit de kast. }:|
pi_201800389
Ik had een ei a la Isabeau :r hielp wel goed tegen trek :')

Wb kleren, ook hier vind ik mezelf inmiddels echt wel mooi spul waard. Heb ook een paar dure jurkjes die nu al een aantal jaar oud zijn, er nog steeds super uit zien, en die ik zo opnieuw zou kopen O+ Gelukkig is er Zalando Lounge, dat scheelt ook nogal eens :+
pi_201800563
quote:
1s.gif Op zondag 17 oktober 2021 21:18 schreef Holyme het volgende:
Ik had een ei a la Isabeau :r hielp wel goed tegen trek :')

Wb kleren, ook hier vind ik mezelf inmiddels echt wel mooi spul waard. Heb ook een paar dure jurkjes die nu al een aantal jaar oud zijn, er nog steeds super uit zien, en die ik zo opnieuw zou kopen O+ Gelukkig is er Zalando Lounge, dat scheelt ook nogal eens :+
Zalando Lounge en Vinted. O+ Het maakt mij niet uit of iets uit het laatste seizoen komt. Op Vinted nu een aantal tops van Fabienne Chapot besteld, dat vind ik zelfs in de meeste aanbiedingen echt nog te duur. Maar nu toch wel erg blij mee. O+

Alleen bij broeken is Zalando Lounge weer ideaal, want dan kan ik tenminste gewoon terugsturen als het toch niet goed zit.
pi_201802804
Als er geen alcohol was, was ik al lang slank geweest :')
Nu ik nog best fors overgewicht heb, val ik er nog wel mee af op weekbasis, maar het is wel even een dingetje |:)
pi_201802871
Ik ben denk ik weer boven water.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_201802927
quote:
2s.gif Op maandag 18 oktober 2021 07:37 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben denk ik weer boven water.
O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_201803362
Halloweenbuffet dankzij toegepaste OMAD geen effect: een keurige 54.8 op de teller vanmorgen :) Nog minder dan drie kilo tot het streefgetal! *O*

Lijst:
T: Koffie
B: Heel veel huishouden, uurtje wandelen
D: Alsnog poging tot https://www.theendlessmeal.com/salmon-and-cabbage/ aangezien het daar de vorige keer niet van kwam :) Mandarijn, banaan en wat plantaardige chocoladevla toe.
Let me see you stripped down to the bone
pi_201803575
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 21:29 schreef Myraela het volgende:

[..]
Zalando Lounge en Vinted. O+ Het maakt mij niet uit of iets uit het laatste seizoen komt. Op Vinted nu een aantal tops van Fabienne Chapot besteld, dat vind ik zelfs in de meeste aanbiedingen echt nog te duur. Maar nu toch wel erg blij mee. O+

Alleen bij broeken is Zalando Lounge weer ideaal, want dan kan ik tenminste gewoon terugsturen als het toch niet goed zit.
Ik heb ook nog een account bij Zalando Lounge, maar ben eigenlijk te gierig om veel geld te besteden aan kleding. Geef het liever uit aan mijn hobby fotografie.

Overigens heb ik inmiddels een maand een bmi onder de 25, dus het gaat de goede kant op. *O*
ROBODEMONS..................|:(
pi_201803857
O: Calvé pindakaasreep (ik was draaierig..)
L: Kwark/blauwebessen/banaan en 2 roggebrood kaas/komkommer
D: Aviko gnocchi pannetje met tomaatjes en broccoli en zulks.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_201803918
Ah ja, kleding. Ik heb wat toffe dingen die ik niet meer draag wegens te groot en ik moet er echt eens mee langs het lokale naaiatelier om het in te laten nemen. Kost in sommige gevallen meer dan de nieuwwaarde van de betreffende topjes en jurkjes, maar aan de andere kant: opnieuw kopen in een kleinere maat wil ik ook liever niet, voor zover mijn obscure shizzle überhaupt al op Vinted te vinden zou zijn :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_201804074
''Laat een ander maar betalen'' is mijn motto. Ik haal regelmatig kleding bij de kringloop à 2 euro per stuk. O+
Toevallig gisteren exact dezelfde laarsjes gekocht die ik al had, ze gingen vrij snel stuk en daar baalde ik stevig van.. Ik zal ze nu beter behandelen, want ze lopen zó fijn! O+
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_201804487
Voor het eerst in 10 dagen wezen trainen.

S: zware backsquats. Voelde als PR-dag maar heb maar niet gedaan want is beter. :+ + after burner
T: MelkUnie Protein Shake
L: boterham met baklever :9
D: mosterdsoep, broodje kaas.
T: blauwe bessen.

Ik eet morgen wel groente.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_201804527
quote:
1s.gif Op maandag 18 oktober 2021 09:16 schreef Morrigan het volgende:

[..]
Ik heb ook nog een account bij Zalando Lounge, maar ben eigenlijk te gierig om veel geld te besteden aan kleding. Geef het liever uit aan mijn hobby fotografie.

Overigens heb ik inmiddels een maand een bmi onder de 25, dus het gaat de goede kant op. *O*
Goed bezig met dat bmi *O*
Hier past de weggelegde spijkerbroek in maat 32 dus die heb ik vandaag maar meteen aan. De hele collectie verder is nog een stuk kleiner dus daar waag ik me richting volgende zomer wel eens aan.
pi_201804543
quote:
1s.gif Op maandag 18 oktober 2021 09:58 schreef minilot het volgende:
Ah ja, kleding. Ik heb wat toffe dingen die ik niet meer draag wegens te groot en ik moet er echt eens mee langs het lokale naaiatelier om het in te laten nemen. Kost in sommige gevallen meer dan de nieuwwaarde van de betreffende topjes en jurkjes, maar aan de andere kant: opnieuw kopen in een kleinere maat wil ik ook liever niet, voor zover mijn obscure shizzle überhaupt al op Vinted te vinden zou zijn :)
Ik was laatst ZO teleurgesteld met mijn naaiatelier! Vroegah bracht ik alles hier (wel voor basic dingen hoor, innemen etc is echt te duur voor de dingen die ik draag :D) en was supertevreden, nu had ik een stapeltje achterstallig onderhoud, met daarin een mooi shirt met een gaatje, ter grootte van een brandgat van een sigaret. Haalde ik het op... Zat er een stiknaad van +10 cm oid middenin mijn shirt... Met daarin inderdaad het weggewerkte gaatje... Eeuhh...?

Een andere broek had een winkelhaak in de pijp (in de ketting vastgekomen en in 1 vloeiende beweging ook weer losgetrapt O+ dronken van de brug afroetsjen O+ ), had hij een stuk stof achter gezet en over de hele fucking breedte (+/10 cm) allemaal stiknaden gezet om dat stuk vast te zetten...

Nu heb ik geen huishoudschool gedaan en die gemiste kennis ook nooit ergens opgedaan, maar dit lijkt me toch... niet de manier? Denk dat dit mannetje nodig met pensioen moet, maar hier ga ik niet meer naar toe.

quote:
2s.gif Op maandag 18 oktober 2021 07:37 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben denk ik weer boven water.
:*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201804548
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 10:16 schreef Declan-Harp het volgende:
''Laat een ander maar betalen'' is mijn motto. Ik haal regelmatig kleding bij de kringloop à 2 euro per stuk. O+
Toevallig gisteren exact dezelfde laarsjes gekocht die ik al had, ze gingen vrij snel stuk en daar baalde ik stevig van.. Ik zal ze nu beter behandelen, want ze lopen zó fijn! O+
Wauw! Je kocht iets wat je ZOCHT in de kringloop? :o Dat lukt mij dus nooit he :D Ik moet er altijd met een compleet blanco brein inlopen, anders vind ik niks :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201805461
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 11:07 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Wauw! Je kocht iets wat je ZOCHT in de kringloop? :o Dat lukt mij dus nooit he :D Ik moet er altijd met een compleet blanco brein inlopen, anders vind ik niks :D
Neee, schoenen zijn nieuw :D Bonprix. Kreeg net mail dat ze over 3 weken weer leverbaar zijn, faal :')

Kleding zoek ik daar ook nooit, ik kom het gewoon tegen O+
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_201805527
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 12:35 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]
Neee, schoenen zijn nieuw :D Bonprix. Kreeg net mail dat ze over 3 weken weer leverbaar zijn, faal :')

Kleding zoek ik daar ook nooit, ik kom het gewoon tegen O+
Aah, ik wou al zeggen :D

hetzelfde bestellen vind ik ook zo heerlijk overzichtelijk :@
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201805578
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 12:42 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Aah, ik wou al zeggen :D

hetzelfde bestellen vind ik ook zo heerlijk overzichtelijk :@
Nou ja, never change a winning team O+
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_201805937
Ah ja, naaiatelier issues, ik ken ze. Ik zoek weer eens opnieuw naar een goeie. Zelfde met kappers. Het klinkt zo mooi op voorhand en nadien sta ik buiten denkende, ehh, dat was niet helemaal de bedoeling :')
pi_201805968
En ik heb net knolselderij en wortel "friet" uit de oven op, straks nog wat groens, dus Lonaa's portie groenten is vandaag op mijn bordje erbij beland.
pi_201806393
Balen Phoebs! Mijn naaiatelier is geweldig :) Grote Turkse familie, allemaal nors kijkende mannetjes met meetlint om de nek en alles wat ik laat doen ziet eruit alsof het zo uit de winkel is gekomen O+

@Lonaa Lieverd! :* Hoe voelde het om eindelijk weer te sporten?
Let me see you stripped down to the bone
pi_201806423
@minilot Fantastisch. O+

Wel conservatief getild maar zelfs dat zijn best wel hele dikke kilo's en dat is ook een mooie realisatie O+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_201807495
quote:
2s.gif Op maandag 18 oktober 2021 14:03 schreef Lonaa het volgende:
@:minilot Fantastisch. O+
Oh wat zalig! O+

Omdat ik inenen wat voorloop op mijn afvalvoornemens net even een volkoren cracker met roerei en een lik mayo en sambal gegeten - wel aardig binnen eetwindow want avondeten staat zo al om kwart voor vijf op tafel in verband met planning van mijn huisgenoten :) Aangezien de D bestaat uit alleen zalm en twee soorten groenten kon het er wel even bij - het was dat of het hele pak chocoladevla zelf opeten en dat is dan weer zo sneu voor man en kind :+
Let me see you stripped down to the bone
pi_201807512
Het is aankomende woensdag trouwens precies een jaar geleden dat ik begon met week 1 van couch-to-5km! :D Om het te vieren misschien woensdagochtend kijken of ik vroeg genoeg wakker word voor een jubileumloopje van vijftien kilometer ofzo O+
@Myraela Hoe vergaat het jou intussen in week 3? *O*
Let me see you stripped down to the bone
pi_201808961
quote:
1s.gif Op maandag 18 oktober 2021 15:46 schreef minilot het volgende:

[..]
Oh wat zalig! O+

Omdat ik inenen wat voorloop op mijn afvalvoornemens net even een volkoren cracker met roerei en een lik mayo en sambal gegeten - wel aardig binnen eetwindow want avondeten staat zo al om kwart voor vijf op tafel in verband met planning van mijn huisgenoten :) Aangezien de D bestaat uit alleen zalm en twee soorten groenten kon het er wel even bij - het was dat of het hele pak chocoladevla zelf opeten en dat is dan weer zo sneu voor man en kind :+
Was je D lekker? Ik wil m opslaan en maken als ie de moeite is :9
Sterkheidsbaas van alles.
pi_201809050
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 15:48 schreef minilot het volgende:
@:Myraela Hoe vergaat het jou intussen in week 3? *O*
Prima! Nog niet zo spannend. Het is nu 2,5 minuut rennen. Ik ben wel benieuwd naar de 5 minuten van volgende week. Dat klinkt dan ineens als erg veel.
pi_201809953
quote:
2s.gif Op maandag 18 oktober 2021 18:39 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Was je D lekker? Ik wil m opslaan en maken als ie de moeite is :9
Mweh. Ik heb 'm net uit mijn bookmarks gegooid in plaats van 'm in de 'nog een keer eten'-categorie te zetten. Weinig soeps!
Let me see you stripped down to the bone
pi_201810008
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 19:50 schreef minilot het volgende:

[..]
Mweh. Ik heb 'm net uit mijn bookmarks gegooid in plaats van 'm in de 'nog een keer eten'-categorie te zetten. Weinig soeps!
Akkoord.

Wel benieuwd welke er in je 'nog een keer eten'-categorie staan :9
Sterkheidsbaas van alles.
pi_201813486
@Lonaa Da's misschien meer iets voor CUL :)

Lijscht!
T: Koffieieieieie! Handje divers gedroogd fruit en wat pompoenpitten
B: Zodadelijk een tempoloopje van 5 kilometer, later in de ochtend krachttraining en vanmiddag zwemmen met het kind O+
D: https://minimalistbaker.com/1-pot-pumpkin-black-bean-soup/ met vegakip erdoor en een maïsbolletje ernaast. Mandarijn toe.
Let me see you stripped down to the bone
pi_201813488
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 18:49 schreef Myraela het volgende:

[..]
Prima! Nog niet zo spannend. Het is nu 2,5 minuut rennen. Ik ben wel benieuwd naar de 5 minuten van volgende week. Dat klinkt dan ineens als erg veel.
Ha! O+ Wacht maar tot je over een paar weken ineens naar de twintig minuten moet *O* ^O^
Let me see you stripped down to the bone
pi_201814063
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 04:22 schreef minilot het volgende:
Ha! O+ Wacht maar tot je over een paar weken ineens naar de twintig minuten moet *O* ^O^
Ja, dat klinkt echt als onmogelijk veel. :D Maar dat zou dus over een paar weken wel moeten lukken, met de 35 minuten als allerlaatste dag. Zou zo blij zijn als ik straks gewoon echt zou kunnen lopen. Zijn ook mensen die voor het eerst gaan en meteen een uur doorgaan, maar die mensen begrijp ik echt niet. Ik denk echt dat ik als een trotse (en gesloopte) hond rondhobbel wanneer ik voor het eerst een lang stuk achterelkaar loop. Zat zelfs te denken dat ik me misschien moet inschrijven voor een 5km ergens, dat ik nog een extra doel heb. Maar dat is misschien weer eens te enthousiast.

Vandaag voor het eerst in de miezer-regen gelopen. Gisteren ook nog wat extra kleding besteld. Een regenjasje en een warmere broek. Dan alleen nog een keer iets van een lichtje halen, en dan heb ik de meeste smoesjes om niet te gaan wel weggewerkt. :D
pi_201814138
Hardlopers die met mij mee wandelen zeggen altijd "dit is praktisch hardlopen, je moet makkelijk kunnen rennen" :') nee :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201814154
O ja ik kwam *O* omdat het getalletje voor de komma weer omlaag is *O*

Ik *O* voor alles als ik omlaag ga *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 19 oktober 2021 @ 08:58:33 #103
149959 SQ
snelle trees
pi_201814318
Fijn DP!
Ik at weer drie dagen minder keurig en meteen bijna 2,5 kilo erbij op de weegschaal, dat is toch verdomme niet eerlijk :'(
Ik wil ook dan gewoon 2,5 kilo in de min als ik 3 dagen WEL keurig eet :(
disclaimer
  dinsdag 19 oktober 2021 @ 09:13:31 #104
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_201814402
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 08:58 schreef SQ het volgende:
Fijn DP!
Ik at weer drie dagen minder keurig en meteen bijna 2,5 kilo erbij op de weegschaal, dat is toch verdomme niet eerlijk :'(
Ik wil ook dan gewoon 2,5 kilo in de min als ik 3 dagen WEL keurig eet :(
Boks. }:|
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  Moderator dinsdag 19 oktober 2021 @ 09:15:48 #105
5428 crew  miss_sly
pi_201814421
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 08:58 schreef SQ het volgende:
Fijn DP!
Ik at weer drie dagen minder keurig en meteen bijna 2,5 kilo erbij op de weegschaal, dat is toch verdomme niet eerlijk :'(
Ik wil ook dan gewoon 2,5 kilo in de min als ik 3 dagen WEL keurig eet :(
Ah, dat ís ook oneerlijk. En stom!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_201814433
2.5 ook echt gelijk he, doe fucking normaal :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201814437
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 08:58 schreef SQ het volgende:
Fijn DP!
Ik at weer drie dagen minder keurig en meteen bijna 2,5 kilo erbij op de weegschaal, dat is toch verdomme niet eerlijk :'(
Ik wil ook dan gewoon 2,5 kilo in de min als ik 3 dagen WEL keurig eet :(
Boks.
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 19 oktober 2021 @ 09:17:00 #108
149959 SQ
snelle trees
pi_201814439
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 09:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
2.5 ook echt gelijk he, doe fucking normaal :')
normaal doen :') Wat is deze
disclaimer
  Moderator dinsdag 19 oktober 2021 @ 09:17:26 #109
5428 crew  miss_sly
pi_201814446
Ik hoop dat de beweging hier het minder nette eten (understatement) enigszins compenseert.
Wij beklommen onder andere de Eiffeltoren tot de tweede verdieping. Met de trap. Stevige klim, maar heel tof en erg de moeite waard. We wandelen ongeveer 20 km per dag. Dat moet toch iets doen, zou je denken.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 19 oktober 2021 @ 09:17:48 #110
149959 SQ
snelle trees
pi_201814452
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 09:17 schreef miss_sly het volgende:
Ik hoop dat de beweging hier het minder nette eten (understatement) enigszins compenseert.
Wij beklommen onder andere de Eiffeltoren tot de tweede verdieping. Met de trap. Stevige klim, maar heel tof en erg de moeite waard. We wandelen ongeveer 20 km per dag. Dat moet toch iets doen, zou je denken.
Ik help duimen! :D
disclaimer
pi_201814453
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 09:17 schreef miss_sly het volgende:
Ik hoop dat de beweging hier het minder nette eten (understatement) enigszins compenseert.
Wij beklommen onder andere de Eiffeltoren tot de tweede verdieping. Met de trap. Stevige klim, maar heel tof en erg de moeite waard. We wandelen ongeveer 20 km per dag. Dat moet toch iets doen, zou je denken.
Ja en al compenseert het niet, ferkensie *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201814461
Vandaag niet trainen. Had vanavond uurtje ademhalings-stretch-yoga willen doen maar ik hijg als een paard want alles zit vol snot. :')

Wat ik vandaag in ieder geval eet:

L: 1 afbakbroodje.
D: plaattaart met de aller-allerlaatste tomaten uit de tuin, ui, cheddar, ansjovis, pesto.
T: druiven.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_201814763
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 08:58 schreef SQ het volgende:
Fijn DP!
Ik at weer drie dagen minder keurig en meteen bijna 2,5 kilo erbij op de weegschaal, dat is toch verdomme niet eerlijk :'(
Ik wil ook dan gewoon 2,5 kilo in de min als ik 3 dagen WEL keurig eet :(
:*
pi_201814791
Dat is wel heeel veel inene SQ! :o

@LPFAN komt vanmiddag langs, we gaan samen met m'n zoon bowlen *O* T en D gelden dus ook voor haar ;)

L: Kwark/versepassiefruit/banaan en 2 bolletjes vega filet Americain
T: 2 kruidkoek cupcakes
D: Mijn famous pastasalade met extra veel groenten
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  dinsdag 19 oktober 2021 @ 10:09:17 #115
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_201814968
Ik overdreef trouwens niet met de boks, zondag was het 83.3, vandaag 84.9. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_201815003
Moet wel gewoon een sloot vocht zijn, @SQ - veel plezier met het er rap weer uitplassen :* *O*

Meldde me net op het verkeerde tijdstip bij mijn trainer, ik stond blijkbaar al om 08:30 op de planning. Oeps. 8)7 Er is straks nog wel een plekje, maar heb even een half uur stuk te slaan en de keuze was tussen iets in de cardiozaal of internetten in de kleedkamer dus haiiiii vanuit de kleedkamer :+

Beterschapsels voor O+ @Lonaa O+ !
Let me see you stripped down to the bone
  dinsdag 19 oktober 2021 @ 11:32:56 #117
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_201815862
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 09:52 schreef Declan-Harp het volgende:
Dat is wel heeel veel inene SQ! :o

@:LPFAN komt vanmiddag langs, we gaan samen met m'n zoon bowlen *O* T en D gelden dus ook voor haar ;)

L: Kwark/versepassiefruit/banaan en 2 bolletjes vega filet Americain
T: 2 kruidkoek cupcakes
D: Mijn famous pastasalade met extra veel groenten
Oeh die cupcakes klinken :9 Ben heel benieuwd!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_201815874
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 11:32 schreef LPFAN het volgende:

[..]
Oeh die cupcakes klinken :9 Ben heel benieuwd!
Ik kan niet met kruidcake overweg, dan krijg je plakken zo dik als je pols _O- Cupcakes zijn makkelijker doseerbaar :')
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  dinsdag 19 oktober 2021 @ 11:33:55 #119
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_201815882
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 11:33 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]
Ik kan niet met kruidcake overweg, dan krijg je plakken zo dik als je pols _O- Cupcakes zijn makkelijker doseerbaar :')
Hahah
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  dinsdag 19 oktober 2021 @ 11:36:52 #120
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_201815930
Mijn L is zo crackers met cottage cheese en jam. Lekkere combi.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_201816057
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 11:33 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]
Ik kan niet met kruidcake overweg, dan krijg je plakken zo dik als je pols _O- Cupcakes zijn makkelijker doseerbaar :')
Wat, is één plakje toch? Eén plakje moet kunnen!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201816080
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 11:46 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Wat, is één plakje toch? Eén plakje moet kunnen!
De verpakking zegt dat er 21!!!!! porties inzitten _O- Ik haal er met gemák 5 uit.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  dinsdag 19 oktober 2021 @ 11:49:39 #123
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_201816108
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 11:47 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]
De verpakking zegt dat er 21!!!!! porties inzitten _O- Ik haal er met gemák 5 uit.
Die verpakkingen zijn sowieso stom altijd :P
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_201816118
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 11:49 schreef LPFAN het volgende:

[..]
Die verpakkingen zijn sowieso stom altijd :P
Dat sowieso :')
Ik heb op de onze nog cashewnootjes gegooid, klinkt het opeens een stuk gezonder!
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_201816119
Sowieso inderdaad, portieaanduidingen op verpakkingen :{w :') Voor mij is een gans pak koekjes een portie. :7
Let me see you stripped down to the bone
  dinsdag 19 oktober 2021 @ 11:52:08 #126
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_201816145
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 11:50 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]
Dat sowieso :')
Ik heb op de onze nog cashewnootjes gegooid, klinkt het opeens een stuk gezonder!
Oeh lekker!

quote:
1s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 11:50 schreef minilot het volgende:
Sowieso inderdaad, portieaanduidingen op verpakkingen :{w :') Voor mij is een gans pak koekjes een portie. :7
Haha ja idd ;p wie kan het nou bij 1 of 2 houden _O-
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_201817248
In plaats van zwemmen met het kind wordt het appels plukken bij een boomgaard met het kind, dus ook wel een B :)
En binnenkort een halve appeltaart als D :7 :Y)

[ Bericht 37% gewijzigd door minilot op 19-10-2021 13:32:07 ]
Let me see you stripped down to the bone
pi_201817344
Oei, vast-cheat-cappuccino, morgen kilo erbij *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201817533
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 13:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
Oei, vast-cheat-cappuccino, morgen kilo erbij *O*
o|O
Let me see you stripped down to the bone
pi_201817571
2e kilo net besteld.

Het escaleert de klauwe uit hier!!!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201817959
Oh jommes, ik ben weer in cat-call-regionen beland :') :'( :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201818708
Cappuccino-loaded lekker wijf, die zagen je vast van ver af aankomen DP :7

Lijstje dan maar
O muesli, extra zonnebloem- en pompoenpitten, lijn- en chiazaad, amandelmelk. Blauwe bessen
L pasta tonijn salade
T skyr met extra pure choco. Noten, goji bessen
D hele berg ovengroente met aardappel. Appel
B bankhangen, gister flink gevallen en dikke scheenbeen en knie -O-
pi_201819538
Jahai vanuit appelboomgaard. De blijkbaar aanwezige horeca op een sappig grasveld was na alle plukinspanningen te onweerstaanbaar en nou zit er een punt versgemaakte appeltaart met slagroom in, en een cappuccino (boks met Poebs :')), een glas glühwein en enkele Belgische bonbonnetjes in appeltjesvorm. Ahem. Avondeten moet dus even aangepast worden naar ik weet nog niet wat, maar hee, wél een hoop frisse lucht gehad ^O^
Let me see you stripped down to the bone
pi_201819858
'Nu we er toch zijn' (lees: nog ruim twintig minuten rijden :')) willen mijn nerds nog even vliegtuigspotten bij Schiphol. De kans dat ik thuis nog wat ga koken is tot nul geslonken. Burger King it is!
Let me see you stripped down to the bone
pi_201821150
Drie op een rij!
Ik kan @Declan-Harp melden dat het stomdronken chili cheese nuggets uitbraken boven een bosje van anderhalve week geleden zojuist goedgemaakt is met nieuwe nuggets die - naar ik aanneem - wél de juiste weg door mijn spijsverteringskanaal zullen bewandelen :Y) ^O^
Morgen dan alsnog de zwartebonen/pompoen/zoeteaardappelsoep ^O^
Let me see you stripped down to the bone
pi_201825356
Van te voren had ik wat twijfels over m’n zelfbeheersing. Maar een net avondje bij een vriendin gegeten. Geweldige pizza, dus die wel helemaal op. Maar beschaafd gehouden met twee kruidnootjes en Ben en Jerry afgeslagen.

L: Restje van de curry van gisteren
T: Nectarine
D: Geweldige pizza met tomaat, mozzarella en rucola
T: Van zowel de Bastogne als Milka kruidnoten eentje geproefd.

Planning morgen:
L: Kopje tomatensoep, twee boterhammen met hummus en komkommer
T: Restje sperziebonensalade
D: Courgetti met pesto en ik graai er nog een vleesvervanger bij.
pi_201827179
Ik heb nog maar even niet gewogen post-appeltaart&BurgerKingdag :7

Lijst!
T: Koffie
B: Zeven kilometer temporun hardgelopen, zo wat yoga en vandaag veel huishouden
D: Deze soep in de herkansing: https://minimalistbaker.com/1-pot-pumpkin-black-bean-soup/ zonder broodje erbij maar wel oliebol + mandarijn toe.
Let me see you stripped down to the bone
pi_201827322
Hier staat sinds starten met IF gewicht compleet stil, maar kleding die twee weken geleden absoluut niet over m'n heupen kwam past gaat dicht. :?

Ga er maar vanuit dat het gewicht straks wel weer volgt.
pi_201828282
Het is nu droog volgens buienradar en weerplaza. Mn raam is het er niet mee eens :')

Onverwacht onsje omlaag vanmorgen, totaal niet in lijn met mn kakschema dus *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201829284
Ik durf nog niet op de weegschaal na de FUCKALL van afgelopen weekend.

Vandaag:
O: halve lean proteinbar.
S: Ranzinge WOD.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
T: 200 gram skyr, 100 gram bramen, 10 gram vlokken, 15 gram granola.
L: ik denk tosti rauwe ham/pesto/geitenkaas.
T: 1 oliebol van de kermis O+ (oke misschien 2)
D: kaasschnitzels en broccoli
T: druiven en/of olijven en/of beef jerky. Beetje afhankelijk van wat de macro's en de zin nog willen. :+
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 20 oktober 2021 @ 11:23:22 #141
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_201829409
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 07:47 schreef SilverEyes het volgende:
Hier staat sinds starten met IF gewicht compleet stil, maar kleding die twee weken geleden absoluut niet over m'n heupen kwam past gaat dicht. :?

Ga er maar vanuit dat het gewicht straks wel weer volgt.
Heb ik ook last van. Buikomtrek gaat naar beneden maar gewicht blijft het zelfde.

Misschien spieraanmaak?
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_201829484
Hoe gaat het met de spierpijn LP? :+ Mijn arm is aardig lam :D

L: Kwark/fruit/lijnzaad en 2 wraps vega filet Americain en kaas
T: Laatste 2 kruidcake cupcakes
D: Rösti rondjes, rode bieten en een vega steak
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  woensdag 20 oktober 2021 @ 11:51:50 #143
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_201829700
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 11:29 schreef Declan-Harp het volgende:
Hoe gaat het met de spierpijn LP? :+ Mijn arm is aardig lam :D

L: Kwark/fruit/lijnzaad en 2 wraps vega filet Americain en kaas
T: Laatste 2 kruidcake cupcakes
D: Rösti rondjes, rode bieten en een vega steak
Haha ik voel vooral mijn vingers en duim _O-
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  woensdag 20 oktober 2021 @ 12:11:42 #144
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_201829961
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 07:47 schreef SilverEyes het volgende:
Hier staat sinds starten met IF gewicht compleet stil, maar kleding die twee weken geleden absoluut niet over m'n heupen kwam past gaat dicht. :?

Ga er maar vanuit dat het gewicht straks wel weer volgt.
Die herken ik, dan blijft m'n gewicht op een plateau hangen en ineens *plop*. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_201830060
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 11:23 schreef LPFAN het volgende:

[..]
Heb ik ook last van. Buikomtrek gaat naar beneden maar gewicht blijft het zelfde.

Misschien spieraanmaak?
Ik geloof nooit dat ik van het wandelen enorme spierbundels krijg, maar wie weet :+
pi_201830084
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 12:11 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Die herken ik, dan blijft m'n gewicht op een plateau hangen en ineens *plop*. :+
Laat die plop maar komen! Aan de ene kant: ik ben in 2,5 maand 13 kilo afgevallen, lichaam kan ook even tijd nodig hebben. Maar even in de gaten houden...
  woensdag 20 oktober 2021 @ 12:35:39 #147
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_201830223
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 12:22 schreef SilverEyes het volgende:

[..]
Laat die plop maar komen! Aan de ene kant: ik ben in 2,5 maand 13 kilo afgevallen, lichaam kan ook even tijd nodig hebben. Maar even in de gaten houden...
Als het duidelijk sinds start IF stil staat, zou ik inderdaad nog even op dezelfde manier doorgaan. :Y Waarschijnlijk is je lichaam daar nog niet helemaal aan gewend, ik was even aan het zoeken naar het effect wat ik omschreef en kwam deze tegen. Wel erg gericht op bodybuilding, maar ze linken wel door naar onderzoeken en, anekdotisch, ik heb zelf die ervaring dus ook (Flush/whoosh effect) :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_201832209
Lijstje!
O muesli, pompoen/zonnebloem/lijn/chia en amandelmelk, blauwe bessen
L muesli met alpro, bak broccoli, chai latte
T noten, gojibessen, extra puur
D stamp met rookworst
B wandelen (nieuwe outfit gescoord *O* ), fietsen, mogelijk een halve les dansen, en vanavond dansen met drank. Kans op nachtelijke aanvulling op lijstje :+
pi_201842358
Gisteren boksen en tussen de buien door 's avonds nog een rondje gelopen dus 16.000 stappen. Vandaag ondanks kou en regen mezelf de deur uitgesleept voor weer een rondje van het hardlopen. En werd beloond, want het stopte al snel weer met regenen. O+

Lijstje vandaag:
L: Havermout met banaan, kaneel en rozijnen (gisteren gemaakt, nachtje in de koelkast) met wat warme gestoofde appels en havergurt yoghurt.
T: Theelepel kokos/zeezout pindakaas
T: Stukje pure chocolade
D: Aardappel en paprika uit de oven met een vega worstje
pi_201843022
De buienradars geven de komende 3 uur afwisselende buien, waar het op de een droog is, regent het op de ander :')

Ik blijf nog maar even liggen met mn pot koffie :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  donderdag 21 oktober 2021 @ 09:51:34 #151
149959 SQ
snelle trees
pi_201843116
Toch wel 1,7 kilo lichter in 2 dagen, gelukkig. Faith in body restored. Nu de overige 0.8 nog even uitplassen :')
disclaimer
pi_201843151
quote:
1s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 09:51 schreef SQ het volgende:
Toch wel 1,7 kilo lichter in 2 dagen, gelukkig. Faith in body restored. Nu de overige 0.8 nog even uitplassen :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201843169
quote:
1s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 09:51 schreef SQ het volgende:
Toch wel 1,7 kilo lichter in 2 dagen, gelukkig. Faith in body restored. Nu de overige 0.8 nog even uitplassen :')
Rationeel weet je het wel, maar het blijft een matige actie van je lijf. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 21 oktober 2021 @ 10:00:39 #154
149959 SQ
snelle trees
pi_201843217
Volgens mijn weegschaal app ben ik effectief niets afgevallen in de afgelopen 3 maanden _O-

Gotta love de vakantieperiode. Kan ik nu weer 2 maanden afvallen en dan op 2 januari weer op hetzelfde punt staan als waar ik vandaag sta :')
disclaimer
pi_201843535
Ik heb gisteren nog wat kcal verbrand op de kermis, I'm getting too old for that shit :') Geen oliebol gehaald, wel een hapje suikerspin :Y)

L: Kwark/blauwebessen/banaan en 2 plakjes suikerbrood met boter
T: Handje nootjes/gedroogdfruit
D: Gyros salade met sla, paprika, stukjes pita en tzatziki

Tussen de buien door maar wat kleine rondjes wandelen. Regen of wind is prima, maar liever niet samen :')
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_201843928
Steeds als ik mn buiendingessen refresh zijn de buien gewoon mee verschoven :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201844087
Ik ben alsnog 1,4 kg zwaarder dan een week geleden. :')

Gisteren trouwens 2 oliebollen, van de kermis en ik heb er van genoten. Totaal 2000 in 3100 uit dus ik vin prima.

Vandaag:
O: halve eiwitreep van gisteren
S: 5x5 deadlifts. Laatste set met 100 kg. :7 Daarna nog iets ranzigs waardoor ik nu zo'n sprintkuchje heb.
L: tosti hamkaas.
D: steak tartare met brood en salade.

Da's niet genoeg, dus wordt nog wel aangevuld. :+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_201844134
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 11:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
Steeds als ik mn buiendingessen refresh zijn de buien gewoon mee verschoven :')
Naar buiten kijken en het erop wagen is de enige manier vandaag vrees ik. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_201844138
quote:
2s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 11:33 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben alsnog 1,4 kg zwaarder dan een week geleden. :')

Gisteren trouwens 2 oliebollen, van de kermis en ik heb er van genoten. Totaal 2000 in 3100 uit dus ik vin prima.

Vandaag:
O: halve eiwitreep van gisteren
S: 5x5 deadlifts. Laatste set met 100 kg. :7 Daarna nog iets ranzigs waardoor ik nu zo'n sprintkuchje heb.
L: tosti hamkaas.
D: steak tartare met brood en salade.

Da's niet genoeg, dus wordt nog wel aangevuld. :+
OMG 100kg, baas. _O_
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_201844152
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 11:37 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Naar buiten kijken en het erop wagen is de enige manier vandaag vrees ik. :')
Nou ja, ik heb vorig jaar een veeeul te dure hipster regenjas gekocht, dus eigenlijk heb ik ook gewoon geen excuus... Behalve dat je met elke fucking regenjas die niet tot de enkels komt -hoe duur ook- alsnog met natte/klamme/koude dijen ( }:| ) thuiskomt :r
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201844159
Ik dropte weer onder de 80 _O_
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_201844191
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 11:40 schreef Declan-Harp het volgende:
Ik dropte weer onder de 80 _O_
*O*

Hier weer een nieuw getal voor de komma *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201844263
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 11:39 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Nou ja, ik heb vorig jaar een veeeul te dure hipster regenjas gekocht, dus eigenlijk heb ik ook gewoon geen excuus... Behalve dat je met elke fucking regenjas die niet tot de enkels komt -hoe duur ook- alsnog met natte/klamme/koude dijen ( }:| ) thuiskomt :r
Hatelijk is dat ja. :') Ik heb een tijdje terug daarom maar eens een veel te dure regenbroek gekocht, eentje waar je niet druipend van het zweet uitkomt. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_201844439
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 11:50 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Hatelijk is dat ja. :') Ik heb een tijdje terug daarom maar eens een veel te dure regenbroek gekocht, eentje waar je niet druipend van het zweet uitkomt. _O-
Ik hoop nog steeds dat ik zo'n cyndi lauper achtige rokinstallatie tegenkom in de kringloop, zodat ik het onder mn regenjas kan dragen :D

Dit ding heeft een normale naam. Ik kan er totaaaaal niet opkomen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201844462
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 12:03 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Ik hoop nog steeds dat ik zo'n cyndi lauper achtige rokinstallatie tegenkom in de kringloop, zodat ik het onder mn regenjas kan dragen :D

Dit ding heeft een normale naam. Ik kan er totaaaaal niet opkomen.
Wat, een petticoat?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_201844468
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 12:05 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Wat, een petticoat?
*O* petticoat *O* Ja dan plakt het allemaal niet zo goor en klam tegen mn bovenbenen :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201844482
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 12:06 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
*O* petticoat *O* Ja dan plakt het allemaal niet zo goor en klam tegen mn bovenbenen :D
Goed punt. :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_201844545
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 11:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nou ja, ik heb vorig jaar een veeeul te dure hipster regenjas gekocht, dus eigenlijk heb ik ook gewoon geen excuus... Behalve dat je met elke fucking regenjas die niet tot de enkels komt -hoe duur ook- alsnog met natte/klamme/koude dijen ( }:| ) thuiskomt :r
Gewoon meteen onder een warme douche springen. O+

Ik ben vanochtend gaan lopen, onder de douche gegaan en vanuit bed begonnen met werken. Ik ben net wel uit bed gekomen, want ik moest natuurlijk wel om stipt 12 uur m'n lunch eten. :')
pi_201844620
quote:
1s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 10:00 schreef SQ het volgende:
Volgens mijn weegschaal app ben ik effectief niets afgevallen in de afgelopen 3 maanden _O-

Gotta love de vakantieperiode. Kan ik nu weer 2 maanden afvallen en dan op 2 januari weer op hetzelfde punt staan als waar ik vandaag sta :')
Volgens mijn eigen statistieken ben ik de afgelopen 6 jaar 75 kilo afgevallen en op dit moment 10 kilo zwaarder dan de nulmeting destijds ;(

Het kan altijd erger :+
pi_201844694
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 12:11 schreef Myraela het volgende:

[..]
Gewoon meteen onder een warme douche springen. O+

Ik ben vanochtend gaan lopen, onder de douche gegaan en vanuit bed begonnen met werken. Ik ben net wel uit bed gekomen, want ik moest natuurlijk wel om stipt 12 uur m'n lunch eten. :')
Ja ik ga tegenwoordig niet meer douchen voor ik de deur uit ga voor mn loopje, maar er na. Dat is ZO tegen mijn basisinstellingen in :D Maar ervoor douchen heeft eigenlijk 0 zin.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201844703
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 12:16 schreef SilverEyes het volgende:

[..]
Volgens mijn eigen statistieken ben ik de afgelopen 6 jaar 75 kilo afgevallen en op dit moment 10 kilo zwaarder dan de nulmeting destijds ;(

Het kan altijd erger :+
Goochelen met getalletjes, zou dat nou ook nog wat kcal verbranden eigenlijk?
pi_201844955
Wilde net maar gewoon gaan lopen, omdat de buien blijven meeschuiven.... Klettert er buiten keihard iets om.... :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  donderdag 21 oktober 2021 @ 12:42:52 #173
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_201845016
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 11:40 schreef Declan-Harp het volgende:
Ik dropte weer onder de 80 _O_
*O* *O*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_201845448
quote:
1s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 12:21 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Goochelen met getalletjes, zou dat nou ook nog wat kcal verbranden eigenlijk?
Niets goochelen, helaas de harde waarheid.
pi_201845523
Gisteren sprak ik iemand, een man, die in twee weken 10 kg was afgevallen door naar de sportschool te gaan. Van ergens in de 80 naar in de 70. Dus ook niet startend op 200 kg of zo. Hij begreep mij niet toen ik zei dat het fysiologisch/natuurkundig onmogelijk is. Dat is een tekort van 5000 kcal per dag. En toch bleef hij er bij dat het echt zo was.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 21 oktober 2021 @ 13:26:44 #176
149959 SQ
snelle trees
pi_201845563
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 13:24 schreef Isabeau het volgende:
Gisteren sprak ik iemand, een man, die in twee weken 10 kg was afgevallen door naar de sportschool te gaan. Van ergens in de 80 naar in de 70. Dus ook niet startend op 200 kg of zo. Hij begreep mij niet toen ik zei dat het fysiologisch/natuurkundig onmogelijk is. Dat is een tekort van 5000 kcal per dag. En toch bleef hij er bij dat het echt zo was.
Nou ja, hij kan best van ergens naar de 80 (80,7 ofzo) naar ergens in de 70 (79,2 bijvoorbeeld) zijn gegaan, maar dan heeft hij zijn eigen wiskunde niet op orde :D
disclaimer
pi_201845640
quote:
1s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 13:26 schreef SQ het volgende:

[..]
Nou ja, hij kan best van ergens naar de 80 (80,7 ofzo) naar ergens in de 70 (79,2 bijvoorbeeld) zijn gegaan, maar dan heeft hij zijn eigen wiskunde niet op orde :D
Nee, het was tien kilo. Hij zei nog dat hij moest lachen om mensen die dan maar een kilo per week afvielen.

Een kilo -O-
Viel ik maar een kilo per week af :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 21 oktober 2021 @ 13:35:23 #178
149959 SQ
snelle trees
pi_201845656
quote:
1s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 13:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Nee, het was tien kilo. Hij zei nog dat hij moest lachen om mensen die dan maar een kilo per week afvielen.

Een kilo -O-
Viel ik maar een kilo per week af :')
Tsja ach zulke mensen neem ik gewoon maar met een klontje zout :')
disclaimer
  donderdag 21 oktober 2021 @ 13:35:43 #179
149959 SQ
snelle trees
pi_201845659
En daardoor hou ik dan weer een kilo vocht vast natuurlijk. Fml.
disclaimer
pi_201845687
Het kan wel hard gaan, als je op het juiste moment begint met wegen en veel vocht verliest en ergens nog een been kwijtraakt ofzo.
pi_201845724
quote:
1s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 13:35 schreef SQ het volgende:
En daardoor hou ik dan weer een kilo vocht vast natuurlijk. Fml.
Hardop gelachen. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_201845770
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 13:24 schreef Isabeau het volgende:
Gisteren sprak ik iemand, een man, die in twee weken 10 kg was afgevallen door naar de sportschool te gaan. Van ergens in de 80 naar in de 70. Dus ook niet startend op 200 kg of zo. Hij begreep mij niet toen ik zei dat het fysiologisch/natuurkundig onmogelijk is. Dat is een tekort van 5000 kcal per dag. En toch bleef hij er bij dat het echt zo was.
Hmm... Eerste keer wegen met volle maag, vochtvasthoudend en met kleding aan en de laatste keer naakt, nuchter, net alles geleegd en op een andere weegschaal? :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_201845857
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 13:44 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Hmm... Eerste keer wegen met volle maag, vochtvasthoudend en met kleding aan en de laatste keer naakt, nuchter, net alles geleegd en op een andere weegschaal? :+
Niet alleen een volle maag, maar een goed gevuld compleet spijsverteringssysteem :D

Dan ben je misschien met 4 dagen obstipatie en net gegeten, afgetopt met een liter cola, de weegschaal op gegaan voor je voormeting :D Aan de andere kant vind ik het regelmatig vrij frustrerend hoe makkelijk mannen soms gewicht lijken te lijken EN weet ik hoe snel het in het begin kan gaan, als je extreme maatregelen neemt. "in 2 weken 10 kilo" vind ik ook nog anders dan "elke 2 weken 10 kilo"...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201845900
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 13:52 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Niet alleen een volle maag, maar een goed gevuld compleet spijsverteringssysteem :D

Dan ben je misschien met 4 dagen obstipatie en net gegeten, afgetopt met een liter cola, de weegschaal op gegaan voor je voormeting :D Aan de andere kant vind ik het regelmatig vrij frustrerend hoe makkelijk mannen soms gewicht lijken te lijken EN weet ik hoe snel het in het begin kan gaan, als je extreme maatregelen neemt. "in 2 weken 10 kilo" vind ik ook nog anders dan "elke 2 weken 10 kilo"...
Dit. Waar ik echt hard mijn best moet doen om een kilo te verliezen, vliegt het er bij mijn echtgenoot af als hij even een week oplet }:|
pi_201845912
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 13:52 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Niet alleen een volle maag, maar een goed gevuld compleet spijsverteringssysteem :D

Dan ben je misschien met 4 dagen obstipatie en net gegeten, afgetopt met een liter cola, de weegschaal op gegaan voor je voormeting :D Aan de andere kant vind ik het regelmatig vrij frustrerend hoe makkelijk mannen soms gewicht lijken te lijken EN weet ik hoe snel het in het begin kan gaan, als je extreme maatregelen neemt. "in 2 weken 10 kilo" vind ik ook nog anders dan "elke 2 weken 10 kilo"...
Ja, kerel was ook weer "even" aan het opletten en die is inmiddels ook alweer een paar kilo kwijt terwijl ik weer stilsta. :')

Al is de "maar" een kilo per week wel echt een irritant iets om te roepen en getuigt van weinig kennis op dit vlak. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 21 oktober 2021 @ 13:59:57 #186
149959 SQ
snelle trees
pi_201845957
Mannen zijn sowieso veel zwartwitter dan wij vrouwen en zoeken minder vaak hun excuses in emoties om zich niet aan hun afspraken te houden. Waarmee ik niet wil zeggen dat mannen beter zijn, maar vrouwen (ik incluis) zijn wel sneller geneigd om hun gedrag goed te praten onder het mom van ongesteld/moe/chagrijnig/de caissière keek me knorrig aan.

Daarbij hebben ze gemiddeld meer spierweefsel waardoor ze meer vocht vasthouden wat ze dus ook sneller kwijt zijn als ze even netjes doen.

Desalniettemin is 10 kilo in 2 weken iets wat de 768 pond obesies van dr now meestal als doel krijgen op een 1200 kcal dieet, dus daar is ook wel eea aangedikt.

Haha, gedikt.
disclaimer
pi_201845967
Mijn vriend gaat vaak juist langzamer. Maar ik ben ook vaak wel wat strenger.
pi_201845996
quote:
1s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 13:59 schreef SQ het volgende:
Mannen zijn sowieso veel zwartwitter dan wij vrouwen en zoeken minder vaak hun excuses in emoties om zich niet aan hun afspraken te houden. Waarmee ik niet wil zeggen dat mannen beter zijn, maar vrouwen (ik incluis) zijn wel sneller geneigd om hun gedrag goed te praten onder het mom van ongesteld/moe/chagrijnig/de caissière keek me knorrig aan.
Bij ongesteld heb ik overigens wel echt het gevoel dat ik het niet meer onder controle heb. :') Die dagen moet ik ineens een strijd voeren voor dingen die twee dagen later ineens weer doodnormaal voelen.

Maar verder wel eens hoor. Kan verder wel echt het gevoel hebben dat ik het verdien/nodig heb alleen omdat ik moe ben, in de stress heb gezeten of whatever.
pi_201846044
Ik heb krentenbol met smeerkaas nodig omdat ik moe en verkouden ben. En chocola want moet ongesteld worden. Allebei nu.

Ok.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_201846553
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 13:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Hmm... Eerste keer wegen met volle maag, vochtvasthoudend en met kleding aan en de laatste keer naakt, nuchter, net alles geleegd en op een andere weegschaal? :+
Ik vroeg hem al of er niet ongeluk een been was geamputeerd in de sportschool.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201846707
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 14:00 schreef Myraela het volgende:
Mijn vriend gaat vaak juist langzamer. Maar ik ben ook vaak wel wat strenger.
De man hier ook, en maar klagen waarom hij een buikje blijft houden, hij sport toch? Maar ondertussen wel bijna dagelijks x biertjes en een chippie drbij. Ja poes...

quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 14:04 schreef Myraela het volgende:

[..]
Die dagen moet ik ineens een strijd voeren voor dingen die twee dagen later ineens weer doodnormaal voelen.


Dit is mijn leven, los van menstruatie :')

quote:
2s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 14:09 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb krentenbol met smeerkaas nodig omdat ik moe en verkouden ben. En chocola want moet ongesteld worden. Allebei nu.

Ok.
* DancingPhoebe schuift
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201846739
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 15:08 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik vroeg hem al of er niet ongeluk een been was geamputeerd in de sportschool.
:D

Ik voel me nu wel alsof er iets geamputeerd is, toiletverstoppend toiletbezoek. :') Ben benieuwd of ik het morgen terugzie op de weegschaal. |:)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_201846838
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 13:24 schreef Isabeau het volgende:
Gisteren sprak ik iemand, een man, die in twee weken 10 kg was afgevallen door naar de sportschool te gaan. Van ergens in de 80 naar in de 70. Dus ook niet startend op 200 kg of zo. Hij begreep mij niet toen ik zei dat het fysiologisch/natuurkundig onmogelijk is. Dat is een tekort van 5000 kcal per dag. En toch bleef hij er bij dat het echt zo was.
:{w
Kan best. Deed ik ook door naar het ziekenhuis te gaan en een baby uit te poepen. Al leverde het plassen daaromheen nog veel meer gewichtsverlies op *) *)
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  donderdag 21 oktober 2021 @ 15:39:14 #194
149959 SQ
snelle trees
pi_201846860
quote:
1s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 15:36 schreef Vanyel het volgende:

[..]
:{w
Kan best. Deed ik ook door naar het ziekenhuis te gaan en een baby uit te poepen. Al leverde het plassen daaromheen nog veel meer gewichtsverlies op *) *)
Zo nou echt jonge. Eerst 8 kilo in 4 uur verliezen, daarna nog eens 5 kilo in een week uitgepist. Heb me nooit zo slank en leeg gevoeld als toen. :')
disclaimer
pi_201847005
quote:
1s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 15:39 schreef SQ het volgende:

[..]
Zo nou echt jonge. Eerst 8 kilo in 4 uur verliezen, daarna nog eens 5 kilo in een week uitgepist. Heb me nooit zo slank en leeg gevoeld als toen. :')
Gepist?! Hier klonterde al het bloed met liters tegelijk eruit :r
15kg in één week, incl 4kg kind. Record!
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_201847139
Bedankt jongens, dit is OMAD uurtje :'(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201847160
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 16:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Bedankt jongens, dit is OMAD uurtje :'(
Stukjes, bonkjes en sliertjes :Y)
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_201847401
Ik voel me weer bevestigd in mn kindvrij"keuze" *O*

EN IK HEB MIJN RONDJE GELOPEN *O* Ik was er helemaal klaar voor om omver geregend te worden, 5 druppels :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  donderdag 21 oktober 2021 @ 16:27:33 #199
149959 SQ
snelle trees
pi_201847446
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 15:51 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]
Gepist?! Hier klonterde al het bloed met liters tegelijk eruit :r
15kg in één week, incl 4kg kind. Record!
Ja nee dat had ik gelukkig niet :P

Eet smakelijk phoebs!
disclaimer
pi_201847519
Krentenbol is op. Extra boterham ook.

De chocola nog niet.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_201847912
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 16:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Bedankt jongens, dit is OMAD uurtje :'(
We doen hier alles om iedereen even extra te helpen, vandaag ben jij de hoofdpersoon, ben je blij nu?
pi_201848369
quote:
1s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 17:04 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
We doen hier alles om iedereen even extra te helpen, vandaag ben jij de hoofdpersoon, ben je blij nu?
Nog steeds dik, immer ongelukkig.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201848620
Ik ga de afgelopen weken ook wel snel, voor mijn doen dan, en met zeer weinig moeite - maar dat is vooral omdat ik redelijk zwak, ziek en met name misselijk ben geweest, door verschillende oorzaken (sommige leuk O+ zenuwen van leukejongen haha, andere minder), waardoor ik gewoon niet zoveel naar binnen krijg op een groot deel van de dagen. Geen 10 kilo in 2 weken wel :') zit nu op -5.1kg in de afgelopen 6 weken. Moet vooral moeite doen om wel wat te eten, en bij voorkeur ook nog iets met wat voedingswaarde.

Brengt me inmiddels wel onder de 60, en nog 4.5kg tot m'n doel (en op -9.5kg sinds maart). Maar ondanks laagste gewicht van de afgelopen drie jaar, vind ik m'n benen en billen echt wel mooier geweest in die tijd, vooral omdat ik de eerste vier van die zes weken heel weinig heb kunnen sporten door botkneuzing in knie, en toen ik weer beetje mee mocht hockeyen kreeg ik stick op hoofd en nu heb ik n hersenschudding }:| , en kan ik dus weer niet sporten. Dus het is een stuk minder strak voor m'n gevoel dan het eerder met hoger gewicht is geweest.

Dus ondanks opzich blij met gewicht eraf, had ik t liever langzamer maar mét sporten en mooier resultaat gedaan. T is ook nooit goed hè ;)

Oh, en voor de stats.. seksen is echt geen goede sportvervanging, of ik doe iets verkeerd (of hij ;) ). Hartslag tussen 100-125 :') . Gelukkig is het verder wel leuk haha.
pi_201848678
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 17:44 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Nog steeds dik, immer ongelukkig.
qft
Sterkheidsbaas van alles.
pi_201849900
Zijn jullie ook wel eens de avond van te voren al onrustig omdat je vast wil weten wat je morgen gaat eten? Ik moest het even voor mezelf bedenken en vast uitschrijven, dus dan kan ik het net zo goed hier gooien.

Planning morgen:
L: Salade met bulgur, ijsbergsla, komkommer, artisjok, tomaat en pompoenhummus
T: 2x kiwi gold
D: Linzensoep met paprika erin, papadums met mango en koriander chutney.

Dan zijn m'n verse producten ook weer op. Ik doe m'n best om minder boodschappen te doen. Maar m'n kasten zitten nog steeds erg vol.
  donderdag 21 oktober 2021 @ 19:52:21 #206
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_201850161
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 19:39 schreef Myraela het volgende:
Zijn jullie ook wel eens de avond van te voren al onrustig omdat je vast wil weten wat je morgen gaat eten? Ik moest het even voor mezelf bedenken en vast uitschrijven, dus dan kan ik het net zo goed hier gooien.

Planning morgen:
L: Salade met bulgur, ijsbergsla, komkommer, artisjok, tomaat en pompoenhummus
T: 2x kiwi gold
D: Linzensoep met paprika erin, papadums met mango en koriander chutney.

Dan zijn m'n verse producten ook weer op. Ik doe m'n best om minder boodschappen te doen. Maar m'n kasten zitten nog steeds erg vol.
Ik doe elke week online boodschappen dus ik bedenk gelijk voor de hele week. Soms draai ik het om.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_201850581
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 19:39 schreef Myraela het volgende:
Zijn jullie ook wel eens de avond van te voren al onrustig omdat je vast wil weten wat je morgen gaat eten? Ik moest het even voor mezelf bedenken en vast uitschrijven, dus dan kan ik het net zo goed hier gooien.

Planning morgen:
L: Salade met bulgur, ijsbergsla, komkommer, artisjok, tomaat en pompoenhummus
T: 2x kiwi gold
D: Linzensoep met paprika erin, papadums met mango en koriander chutney.

Dan zijn m'n verse producten ook weer op. Ik doe m'n best om minder boodschappen te doen. Maar m'n kasten zitten nog steeds erg vol.
Nooit eigenlijk. Ik heb wel een soort van standaard planning, maar het komt vaak zat voor dat ik het vlak voor ik ga koken pas bedenk. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_201851066
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 19:39 schreef Myraela het volgende:
Zijn jullie ook wel eens de avond van te voren al onrustig omdat je vast wil weten wat je morgen gaat eten? Ik moest het even voor mezelf bedenken en vast uitschrijven, dus dan kan ik het net zo goed hier gooien.

Planning morgen:
L: Salade met bulgur, ijsbergsla, komkommer, artisjok, tomaat en pompoenhummus
T: 2x kiwi gold
D: Linzensoep met paprika erin, papadums met mango en koriander chutney.

Dan zijn m'n verse producten ook weer op. Ik doe m'n best om minder boodschappen te doen. Maar m'n kasten zitten nog steeds erg vol.
Kasten mogen prima vol, als de koelkast maar als eerste leeggaat ;)

Ik doe op maandag de weekboodschappen, eerst het vers op en in het weekend de houdbare dingen. Doorgaans eten we door de weeks ook gezonder dan in het weekend, maar hey, wie niet? ;)
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_201856083
L: Kwark/passiefruit/banaan en 2 roggebrood boter/kaas
D: Bakje spaghetti of rijst uit de vriezer, t'is maar net welke kind kiest :+

Simpel lijstje, simpel leven :+
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 07:16:52 #210
149959 SQ
snelle trees
pi_201856097
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 20:35 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]
Kasten mogen prima vol, als de koelkast maar als eerste leeggaat ;)

Ik doe op maandag de weekboodschappen, eerst het vers op en in het weekend de houdbare dingen. Doorgaans eten we door de weeks ook gezonder dan in het weekend, maar hey, wie niet? ;)
Ik eet tegenwoordig in het weekend vaak gezonder, eigenlijk. Ik zat ook vastgeroest in het patroon dat doordeweeks altijd gezond en vers moest zijn en in het weekend mocht het vet en makkelijk.
Maar wanneer heb ik meestal weinig tijd om te koken??? Jup, op doordeweekse werkdagen, in het bijzonder op maandag en donderdag. Dus nu zitten de snelle happen juist vaak op die dagen. Scheelt mij erg veel stress _O-
disclaimer
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 07:18:14 #211
149959 SQ
snelle trees
pi_201856103
En ik doe alle boodschappen op vrijdagavond. Soms zaterdagochtend. Maar altijd voor de hele week.
disclaimer
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 07:20:22 #212
149959 SQ
snelle trees
pi_201856108
quote:
1s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 09:51 schreef SQ het volgende:
Toch wel 1,7 kilo lichter in 2 dagen, gelukkig. Faith in body restored. Nu de overige 0.8 nog even uitplassen :')
Het werden er 1,1 _O-
Lijf :')
In 3 dagen bijna 3 kilo uitpissen maar netto maar 300 gram in de week zijn afgevallen -O- :D
disclaimer
pi_201856383
Hier van m'n plateautje af, ook -0.8.
Vanavond uit eten, dus morgen zit het er wel weer bij :')
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 08:23:53 #214
149959 SQ
snelle trees
pi_201856408
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 08:19 schreef SilverEyes het volgende:
Hier van m'n plateautje af, ook -0.8.
Vanavond uit eten, dus morgen zit het er wel weer bij :')
Nice!

Ja ik heb zondag een High Beer, het zal hier ook wel van korte duur zijn _O-
disclaimer
pi_201856482
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 20:35 schreef Declan-Harp het volgende:
Kasten mogen prima vol, als de koelkast maar als eerste leeggaat ;)

Ik doe op maandag de weekboodschappen, eerst het vers op en in het weekend de houdbare dingen. Doorgaans eten we door de weeks ook gezonder dan in het weekend, maar hey, wie niet? ;)
Nou, de kasten mogen met mijn verzamelingen ook wel een keer leeg hoor. Slaat helemaal nergens meer op, zoveel voorraad. Ik ben weer toe aan een beetje overzicht in de kasten.

Ik eet trouwens in het weekend niet echt ongezonder. Wel iets vaker buiten de deur. Maar ik vind het over het algemeen in het weekenden juist makkelijker om netjes te eten. Dan ben ik lekker bezig, de deur uit en zit ik niet 8 uur op een dag op een paar stappen van m'n koelkast. :D
pi_201856660
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 08:32 schreef Myraela het volgende:

[..]
Nou, de kasten mogen met mijn verzamelingen ook wel een keer leeg hoor. Slaat helemaal nergens meer op, zoveel voorraad. Ik ben weer toe aan een beetje overzicht in de kasten.

Ik eet trouwens in het weekend niet echt ongezonder. Wel iets vaker buiten de deur. Maar ik vind het over het algemeen in het weekenden juist makkelijker om netjes te eten. Dan ben ik lekker bezig, de deur uit en zit ik niet 8 uur op een dag op een paar stappen van m'n koelkast. :D
Grappig hoe dat voor iedereen weer anders werkt :Y
Is het geen idee om komende week verse aanvulling te halen op je kastmeuk? Even een vast lijstje maken zodat je wat kan wegeten ;)
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_201856737
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 08:51 schreef Declan-Harp het volgende:
Grappig hoe dat voor iedereen weer anders werkt :Y
Is het geen idee om komende week verse aanvulling te halen op je kastmeuk? Even een vast lijstje maken zodat je wat kan wegeten ;)
Ik haal al weken alleen/voornamelijk verse producten. Maar het gaat niet zo rap, helaas.
pi_201856746
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 08:58 schreef Myraela het volgende:

[..]
Ik haal al weken alleen/voornamelijk verse producten. Maar het gaat niet zo rap, helaas.
Dan dat vooral blijven doen, de kasten raken vanzelf een keer leeg op die manier ;)
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_201857140
Ja ik ben nog steeds 1,4 kg zwaarder dan vorige week. Top hoor.

Vandaag:
O: boterham, achterham, gebakken ei met 2 overgebleven eiwitten + heel ei.
L: weet nog niet.
D: Geitenkaasquiche :9

De T's mogen ook nog ingevuld. Niet trainen, wel liters thee met honing waar ik he-le-maal zat van ben. En fysio.
Sterkheidsbaas van alles.
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 09:39:12 #220
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_201857170
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 08:58 schreef Myraela het volgende:

[..]
Ik haal al weken alleen/voornamelijk verse producten. Maar het gaat niet zo rap, helaas.
Och, langzaam voorraad verminderen is op zich ook progressie? :P

Qua doordeweeks/weekend-eten: in het weekend is m'n grootste "zonde" alcohol en uitgebreid brunchen en de vrijdag pizzadag. Avondeten is verder eigenlijk altijd wel "normaal", sowieso mikken we dagelijks op minimaal 200gr groente (vaak meer), díe basis is in ieder geval ok. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  Moderator vrijdag 22 oktober 2021 @ 10:05:51 #221
5428 crew  miss_sly
pi_201857457
Parijs heeft op de weegschaal geen verandering teweeggebracht *O*

Dus veel wandelen en de Eiffeltoren beklimmen compenseren voor ijsjes, cocktails, wijntjes, dropjes, Mac, uitgebreide diners en iets te veel en ongezond eten bij het ontbijt :D
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 10:24:38 #222
149959 SQ
snelle trees
pi_201857691
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 10:05 schreef miss_sly het volgende:
Parijs heeft op de weegschaal geen verandering teweeggebracht *O*

Dus veel wandelen en de Eiffeltoren beklimmen compenseren voor ijsjes, cocktails, wijntjes, dropjes, Mac, uitgebreide diners en iets te veel en ongezond eten bij het ontbijt :D
Fijne opsteker! Was het leuk?
disclaimer
  Moderator vrijdag 22 oktober 2021 @ 10:27:10 #223
5428 crew  miss_sly
pi_201857730
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 10:24 schreef SQ het volgende:

[..]
Fijne opsteker! Was het leuk?
Het was heerlijk!
We hebben ook ontzettend geluk gehad met het weer. Op dinsdag was het zelfs zonnig en 23 graden. We hebben toen ook gewoon lekker met wat stokbrood, dipjes en drinken in een park gehangen. Genoten van niets doen en de zon O+
Ook wat dingen gedaan die ik nog niet eerder had gedaan, ondanks al vele malen in Parijs te zijn geweest, zoals dus de Eiffeltoren beklimmen tot het tweede niveau en de catacomben bezoeken.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator vrijdag 22 oktober 2021 @ 10:32:25 #224
5428 crew  miss_sly
pi_201857807
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 20:35 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]
Kasten mogen prima vol, als de koelkast maar als eerste leeggaat ;)

Ik doe op maandag de weekboodschappen, eerst het vers op en in het weekend de houdbare dingen. Doorgaans eten we door de weeks ook gezonder dan in het weekend, maar hey, wie niet? ;)
Qua eten is het weekend niet ongezonder dan doordeweeks, hier. Enige verschil is dat we op zaterdagavond en soms op vrijdagavond ook, wat lekkers halen. En dat 'lekkers' is dan natuurlijk nooit een kleinigheidje, maar een enorme zak spekjes of zo'n zak met minimarsjes enzo. Grote zak drop. Stokbrood met lekkers.

Tegenwoordig nemen we vaak voor ons alle drie 1 mars/snicker/twix/kitkat/wat dan ook mee. Nog steeds een groot ding met veul calorieën :'), maar dan blijft het bij die ene. Toch enige vooruitgang :P
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_201859459
De man en ik leven een beetje langs elkaar heen du moment en dat maakt het voor mij wel wat makkelijk om de weekenden ook wat gematigder te houden en duuuuude, dat zet wel zoden aan de dijk ook hoor *O*

Dat gezegd hebbende komt de man zo thuis met lekkere broodjes :9~ Ik ben er nog niet uit of dit dan mijn OMAD wordt of dat ik alsnog ook avondeten eet.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 12:56:14 #226
149959 SQ
snelle trees
pi_201859478
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 10:32 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Qua eten is het weekend niet ongezonder dan doordeweeks, hier. Enige verschil is dat we op zaterdagavond en soms op vrijdagavond ook, wat lekkers halen. En dat 'lekkers' is dan natuurlijk nooit een kleinigheidje, maar een enorme zak spekjes of zo'n zak met minimarsjes enzo. Grote zak drop. Stokbrood met lekkers.

Tegenwoordig nemen we vaak voor ons alle drie 1 mars/snicker/twix/kitkat/wat dan ook mee. Nog steeds een groot ding met veul calorieën :'), maar dan blijft het bij die ene. Toch enige vooruitgang :P
Een mars delen met 3 personen vind ik dan ook wel weer wat extreem :P
disclaimer
pi_201859495
quote:
12s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 12:56 schreef SQ het volgende:

[..]
Een mars delen met 3 personen vind ik dan ook wel weer wat extreem :P
Ook in mn fattie-eat-all-the-things periodes vind een mars delen met 1 persoon insane.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator vrijdag 22 oktober 2021 @ 12:58:35 #228
5428 crew  miss_sly
pi_201859498
quote:
12s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 12:56 schreef SQ het volgende:

[..]
Een mars delen met 3 personen vind ik dan ook wel weer wat extreem :P
Duh, ik ook :{w
Ieder een eigen, uiteraard :+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_201859530
In mijn middelbare schooltijd kregen we bij een vriendin wel eens plakjes Mars bij de thee, dan stond er een schoteltje met een Mars in plakjes op tafel ipv koekjes
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 13:07:05 #230
149959 SQ
snelle trees
pi_201859575
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 12:58 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Ook in mn fattie-eat-all-the-things periodes vind een mars delen met 1 persoon insane.
Ja ik vind Marsen überhaupt niet lekker, maar dat terzijde.
disclaimer
pi_201859591
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 13:07 schreef SQ het volgende:

[..]
Ja ik vind Marsen überhaupt niet lekker, maar dat terzijde.
Nee, mars is ook niet echt mn lievelings. #teamtwix of nou ja, oud dus #teamraider. Vind ik alle 2 de helften ook best heftig om in 1 keer op te eten...

Maar ja, 90% van mijn overgewicht komt dan ook van alcohol *O* (en van dik geboren worden :') )
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 13:09:43 #232
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_201859599
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 12:58 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Duh, ik ook :{w
Ieder een eigen, uiteraard :+
Dat klinkt al minder schrikbarend. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 13:10:06 #233
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_201859604
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 13:07 schreef SQ het volgende:

[..]
Ja ik vind Marsen überhaupt niet lekker, maar dat terzijde.
IJsmarsen daarentegen. :9

Goh, hoe kom ik toch te zwaar. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  Moderator vrijdag 22 oktober 2021 @ 13:13:00 #234
5428 crew  miss_sly
pi_201859648
Ik dacht dat 1 voor ons alle drie duidelijk wel betekende als voor ieder een hele, maar ik zie nu dat het ook anders te lezen is _O-

Never. Alsof ik een zo'n ding zou kunnen delen. Past prima in een holle kies :P
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 13:15:16 #235
149959 SQ
snelle trees
pi_201859679
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 13:10 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
IJsmarsen daarentegen. :9

Goh, hoe kom ik toch te zwaar. :')
Ja die zijn wel oké!
Maar toch #teamsnickers hier
disclaimer
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 13:17:15 #236
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_201859713
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 13:15 schreef SQ het volgende:

[..]
Ja die zijn wel oké!
Maar toch #teamsnickers hier
Nah, die chocolade-pinda combinatie heb ik nooit lekker gevonden, zelfde categorie als Bounty wat mij betreft. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  Moderator vrijdag 22 oktober 2021 @ 13:23:29 #237
5428 crew  miss_sly
pi_201859864
Bounty vind ik ook vies. Als we zo'n zak met mini's hebben waar ook bounty's in zitten, mag man altijd de bounty's opeten :') Is ie niet blij mee :D

Ik vind snickers en marsen het lekkerste.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_201860019
Tegenwoordig zijn die Marsen en aanverwanten echt zo klein, een paar hapjes en weg. Ik had afgelopen week Balisto voor onderweg, vroeger waren die de dubbele lengte
pi_201860107
Ik ben dol op snickers O+
En mijn zelfgemaakte 'gezonde' bounty :9~

Zonet voor het eerst iemand tegengekomen die opviel dat ik was afgevallen *O* Heb het deze poging niemand gezegd dat ik bezig ben, dus leuke opsteker :)
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 13:39:56 #240
149959 SQ
snelle trees
pi_201860221
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 13:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Tegenwoordig zijn die Marsen en aanverwanten echt zo klein, een paar hapjes en weg. Ik had afgelopen week Balisto voor onderweg, vroeger waren die de dubbele lengte
En dubbele kcals :D
disclaimer
pi_201861704
KitKat Chunky pindakaas. O+
pi_201861894
Pure Bounties O+
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_201862411
Ik vind de meeste van die dingen net ff te ‘goedkoop’ zoet, al eet ik ze wel hoor, maar ik haal ze eigenlijk nooit in huis. Geef mij maar gewoon chocola
pi_201862645
Bijna droog over

:( bijna :(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201862673
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 13:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Tegenwoordig zijn die Marsen en aanverwanten echt zo klein, een paar hapjes en weg. Ik had afgelopen week Balisto voor onderweg, vroeger waren die de dubbele lengte
Groene balisto's O+ daar kocht ik vorige week een 9+1 pak van. Voor het eerst weer Balisto gegeten in tijden. Weet ook gelijk weer waarom, 0 ruggengraat.
pi_201862984
Is dit het dieettopic of het som alle lekkere candybars op topic -O-
Nu zin in zo'n bevroren Mars :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201863047
Nuts, of pure bounty. Maar allemaal al lang niet meer op, vind ze ook goedkoop zoet. Nougatti daarentegen gaat er regelmatig in :9
pi_201863067
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 17:33 schreef Holyme het volgende:
Nuts, of pure bounty. Maar allemaal al lang niet meer op, vind ze ook goedkoop zoet. Nougatti daarentegen gaat er regelmatig in :9
Nuts vind je bijna nergens meer. Het is vooral snickers, mars, twix en zo.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201863145
Ik zal al wel te lang proteinemeuk eten, want ik vind die chemische wheyrepen inmiddels lekkerder dan de goedkoop smakende zoete hap :')
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 17:48:53 #250
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_201863162
Voor het eerst in lange tijd weer eens eten besteld. Ben ontzettend moe en het is een speciale dag voor mij vandaag dus het mag O+ :9
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_201863183
Er zijn volgens mij precies nul van die chocoladesnacks die ik niet lust :')

Lijst.
B: Anderhalf uur baantjes trekken
D: Verjaardag bij schoonfamilie

Oh, de eenvoud van OMAD O+

Ik ben de 54.x weer uit en terug in de 55.x maar knetterongesteld en daaraan gerelateerd aan twee dagen zonder poep dus dat lost zichzelf wel weer op :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_201863244
Hier gemiddeld ook wel wat ongezonder in het weekend, maar niet sec vanwege weekend. Meer bijkomstig resultaat van in het weekend vaker uitjes/feestjes/etc. Na een dag museum, strand, bos of attractiepark of bij 's avonds nog op stap komt het praktisch gezien wat minder vaak van zelf iets koken. Op de schamele weekenddagen dat we thuis chillen koken we gewoon hetzelfde als doordeweeks :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_201863340
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 17:46 schreef Holyme het volgende:
Ik zal al wel te lang proteinemeuk eten, want ik vind die chemische wheyrepen inmiddels lekkerder dan de goedkoop smakende zoete hap :')
Ik denk dat ik nooit zal wennen aan de smaak van proteinemeuk. En ondanks dat ik dat van mezelf weet, trap ik er eens in de zoveel tijd wel weer in en koop ik die zooi weer. De shakes waren wel een succes toen ik corona had. Lekker dik en romig. :9~ Maar niets proeven. :9~
pi_201863356
Boodschappendag is gewoonlijk wat ongezonder, of soms niet zozeer ongezond maar wel teveel. En reisdagen en uitjes en avondjes op stap. Van die lemon oatmeal cookies bij de kiosk, en drank tikt dan ook wel aan.
pi_201863377
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 18:06 schreef Myraela het volgende:

[..]
Ik denk dat ik nooit zal wennen aan de smaak van proteinemeuk. En ondanks dat ik dat van mezelf weet, trap ik er eens in de zoveel tijd wel weer in en koop ik die zooi weer. De shakes waren wel een succes toen ik corona had. Lekker dik en romig. :9~ Maar niets proeven. :9~
Puur proteineshakes hoef ik ook niet :r maar die fulfil bars bijvoorbeeld gaan er tegenwoordig prima in. Al vind ik de caramel pindarepen van kruidvat lekkerder en veel goedkoper.

Smaak weer terug trouwens?
pi_201863419
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 18:10 schreef Holyme het volgende:

[..]
Puur proteineshakes hoef ik ook niet :r maar die fulfil bars bijvoorbeeld gaan er tegenwoordig prima in. Al vind ik de caramel pindarepen van kruidvat lekkerder en veel goedkoper.

Smaak weer terug trouwens?

Deze, net een Lion O+
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_201863499
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 18:10 schreef Holyme het volgende:
Puur proteineshakes hoef ik ook niet :r maar die fulfil bars bijvoorbeeld gaan er tegenwoordig prima in. Al vind ik de caramel pindarepen van kruidvat lekkerder en veel goedkoper.

Smaak weer terug trouwens?
Nu ben ik wel weer benieuwd naar die van de Kruidvat. :D Zal er aan proberen te denken als ik er eens kom.

Corona is voor mij alweer even geleden, dus de smaak is weer helemaal terug gelukkig. Geuren zijn nog wel wat verstoord, maar niet te erg.
pi_201863589
Ik sport momenteel denk ik toch wel bovengemiddeld: om de dag hardlopen, twee keer per week krachttraining en twee keer in de week minstens een uur per keer zwemmen maar eigenlijk nog altijd niet de behoefte aan proteïnedrankjes/-repen/-toetjes. Hmmm. :)
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 18:32:18 #259
149959 SQ
snelle trees
pi_201863658
Ik heb ook nooit dat proteïnespul hoor. Heel eerlijk vind ik dat soort producten altijd een beetje aanstellerig :@ :')
disclaimer
pi_201863713
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 18:32 schreef SQ het volgende:
Ik heb ook nooit dat proteïnespul hoor. Heel eerlijk vind ik dat soort producten altijd een beetje aanstellerig :@ :')
Mja, dat heb ik eigenlijk ook wel maar omdat ik niet kan pinpointen waarom precies probeer ik het meestal maar voor me te houden :')
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 18:39:14 #261
149959 SQ
snelle trees
pi_201863750
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 16:48 schreef VitaBella het volgende:

[..]
Groene balisto's O+ daar kocht ik vorige week een 9+1 pak van. Voor het eerst weer Balisto gegeten in tijden. Weet ook gelijk weer waarom, 0 ruggengraat.
En nu ben je weer dik zeker? :D
disclaimer
pi_201863803
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 18:13 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Deze, net een Lion O+
Nee die dan weer niet :D Deze


Ik kom vaak niet aan voldoende proteïne met alle beweging en sport, en wil wel voldoende pakken voor spieropbouw. En ben lui. 1+1 :P
pi_201863810
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 18:32 schreef SQ het volgende:
Ik heb ook nooit dat proteïnespul hoor. Heel eerlijk vind ik dat soort producten altijd een beetje aanstellerig :@ :')
Same :D
Tevens lijkt het me allemaal :r :r :r :r
Ben ik liever dik van gewoon eten *)
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 18:51:58 #264
149959 SQ
snelle trees
pi_201863954
Nou ja waarom, weet je, ik zie ook niemand vetsupplementen of koolhydraatsupplementen eten. Maar proteïne is wel fitgirl booming nu, het voelt nogal gehyped. Maar t zal ook wel overvliegen weer :+
disclaimer
pi_201864129
Ik heb gewoon een zwak voor alles dat iets gezonder lijkt of ze in ieder geval op die manier promoten. Dat gevoel heb ik bij die repen trouwens vaak niet, omdat er nog zoveel suiker in zit. Maar veel te dure noten-repen, linzenchips of groentenwrap/pizzabodem en dat soort dingen roepen me echt in de winkel.
pi_201864146
Omega supplementen worden ook best vaak gebruikt. En ik pak regelmatig extra olijfolie omdat ik ook nogal makkelijk te weinig vet eet. Koolhydraten gaan me gemakkelijker af :+ Met proteine merk ik vooral wel verschil in spierpijn/herstel :Y
pi_201864270
Er is niets wat ik makkelijk te weinig eet :N

Misschien fruit. Misschien.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 19:39:08 #268
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_201864675
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 18:51 schreef SQ het volgende:
Nou ja waarom, weet je, ik zie ook niemand vetsupplementen of koolhydraatsupplementen eten. Maar proteïne is wel fitgirl booming nu, het voelt nogal gehyped. Maar t zal ook wel overvliegen weer :+
Omdat (even vanuit mezelf gekeken) ik prima aan de geadviseerde hoeveelheden vet kom op een dag en aan eiwitten niet dankzij m'n (niet perse gekozen) eetpatroon. En ik merk het wel serieus aan hoe het sporten en herstel daarvan gaat als ik wél een goeie hoeveelheid eiwitten binnenkrijg. :P

En koolhydraten zijn sowieso nooit een probleem om binnen te krijgen. Carbs :9~
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_201866598
Leuk sfeertje weer hier :W
Ik ga me in ieder geval niet (meer) verantwoorden.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_201866730
Oooh, is er fittie? Ff teruglezen :9~
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 21:46:06 #271
149959 SQ
snelle trees
pi_201866760
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 21:35 schreef Declan-Harp het volgende:
Leuk sfeertje weer hier :W
Ik ga me in ieder geval niet (meer) verantwoorden.
Huh? Ik val jou of een ander toch niet aan? Ik zeg alleen dat ik er zelf niet zo veel mee heb en er ook niet zo in geloof, net zoals heel veel dingen hier waar iedereen en z'n moeder een mening over heeft :D

Kom maar van de kast af, want er is echt geen reden om er op te gaan zitten :P
disclaimer
pi_201866765
Oh, matig -O-
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201866771
Ik zie geen fittie, alleen mensen die proteïnespul gebruiken en mensen die dat niet goed snappen. Not my problem, ik draai er lekker op. En andersom geldt vast hetzelfde :P
pi_201866773
Oh, doorstart?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201866804
Pak jij de popcorn dan? Wel met boter, kunnen we gaan zeiken over echte boter of margarine :7 #teamboter
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 21:50:23 #276
149959 SQ
snelle trees
pi_201866823
Er is echt weinig aan de hand toch, haha.
Ik ga er van uit dat jullie plenty te zeiken zouden hebben op alles wat ik eet hoor :P

Daarom post ik niet wat ik eet :')
disclaimer
pi_201866867
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 21:50 schreef SQ het volgende:
Er is echt weinig aan de hand toch, haha.
Dat dus. Al heb ik nou wel zin in popcorn en proteïnerepen. Geen van beide in huis. Buiten eetwindow. Jammer wel -O-
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 21:54:52 #278
149959 SQ
snelle trees
pi_201866885
Ik heb een blikje fanta zero, voor het idee.
Ja, zero frisdrank is bocht, kom er maar in >:)
disclaimer
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 22:00:54 #279
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_201866976
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 21:54 schreef SQ het volgende:
Ik heb een blikje fanta zero, voor het idee.
Ja, zero frisdrank is bocht, kom er maar in >:)
Zero is beter dan Max…
pi_201866990
Kak, ik zat voor het eerst met honger op de bank. Hand noten naar binnen gegooid. Mogelijk zo nog een hand.

Wel kut, zag dit eigenlijk al aankomen, volgende keer gewoon gelijk aan toegeven, want dan had ik nog in een window gezeten.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201867481
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 21:54 schreef SQ het volgende:
Ik heb een blikje fanta zero, voor het idee.
Ja, zero frisdrank is bocht, kom er maar in >:)
Ja, ik had gewoon fanta genomen :+
Ik proef al-tijd die vieze zoetstoffen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 23:59:40 #282
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_201868715
Fittie? Nee man, ik als extra eiwitslikker (hihaho) licht gewoon m'n keuze toe, net als de rest. :D

En ieuw, zero. En daarom doe ik geen IF, ik wil popcorn vreten wanneer het me uitkomt. :9~
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_201868877
Ik zou zo veel makkelijker IF doen als Mrs V niet elke dag vers brood bakte :'(
De geur drijft 's ochtends al de slaapkamer in voor de wekker gaat. Ik negeer dat ongeveer 4 om 3 dagen in de week.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  zaterdag 23 oktober 2021 @ 01:07:18 #284
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_201869214
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 00:13 schreef Vanyel het volgende:
Ik zou zo veel makkelijker IF doen als Mrs V niet elke dag vers brood bakte :'(
De geur drijft 's ochtends al de slaapkamer in voor de wekker gaat. Ik negeer dat ongeveer 4 om 3 dagen in de week.
Da's sterker dan ik ben :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_201869553
Wekelijks weegmoment net gehad (ja, vroeg, hele slechte nacht).

Na de start 8 weken met een min, nu helaas een plus. Niet onverwacht, was bepaald geen goede week met veel spanning en het nog steeds bijbehorende terugvallen in slecht gedrag. De oorzaak van de spanning is nog niet achter de rug ;(

Startpunt: 150,0
Huidig: 141,1
Afgelopen week: +1,3
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_201869625
Hier, komt ie:
O: proteinereep. :7
S: 18 minuten AMRAP
L: roerei met champignons, spek, tomaat op een boterham.
T: taart. Mijn kerel is jarig. Appeltaart dus fruit dus gezond.
D: iets wat ze komen bezorgen, want mijn ouders blijven eten en ik maakte al taart. :+ Kerel mag kiezen.
T: een paar bier.

[ Bericht 2% gewijzigd door Lonaa op 23-10-2021 07:25:22 ]
Sterkheidsbaas van alles.
pi_201870748
Week 4 run 1 gedaan. *O* In een langere wandeling, dus ik zit al aan de 11.000 stappen en de dag moet eigenlijk nog beginnen. O+

L: Restje van de bulgursalade van gisteren, met dus sla, bulgur, courgette, tomaat, artisjok, komkommer en pompoenhummus
T: Haver yoghurt met banaan en kaneel-ontbijtgranen
D: Goodbaker pizza
pi_201870807
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 10:51 schreef Myraela het volgende:
Week 4 run 1 gedaan. *O* In een langere wandeling, dus ik zit al aan de 11.000 stappen en de dag moet eigenlijk nog beginnen.
Wel echt badass hoor *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201870810
@Sometimes waar gaat het mis en wat zou je kunnen veranderen?

@Lonaa gefeliciteerd met kerel. Appeltaart :9~

Oh. Er waren nog meer berichtjes :') @Myraela goed bezig! Lekker is dat he, zo je dag beginnen. Ik hoop eind volgende week weer te kunnen, mijn scheen is nog te gezwollen momenteel. En ik mis het meteen. Zag trouwens een ad voor barefoot socks, iets voor @minilot ? Die leken me wel wat.
pi_201870822
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 00:13 schreef Vanyel het volgende:
Ik zou zo veel makkelijker IF doen als Mrs V niet elke dag vers brood bakte :'(
De geur drijft 's ochtends al de slaapkamer in voor de wekker gaat. Ik negeer dat ongeveer 4 om 3 dagen in de week.
IF is echt zo wonderlijk... gelukkig was de man laatst 2 weken weg zodat ik in een ritme kon komen zonder enablers om me heen...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201871066
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 11:00 schreef Holyme het volgende:
@:Sometimes waar gaat het mis en wat zou je kunnen veranderen?

Wordt aan gewerkt (via professionals), maar zal nog wel even duren.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_201872025
Neem dit weekend even pauze van mn loopuur en OMAD. Twee dagen marathondrukte direct naast mn huis en op mn route en gisteren ging de OMAD mis. Even dit weekend wat vrijer en dan maandag weer terug naar OMAD en lopen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 23 oktober 2021 @ 15:32:03 #293
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_201872944
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 22:00 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Zero is beter dan Max…
Haten op max. :{w

Pepsi max :9~ :9~ :9~
Lekkerste wat er is.

Al had ik afgelopen week lipton zero en dat was ook gewoon lekker.
Ik ben niet zo kieskeurig met dat soort drankjes, denk ik :P
pi_201873179
Hoi!

Het eten gaat hier goed, dus ik ben weer terug. Val gemiddeld twee of drie kilo per maand af en de diëtiste is heel erg tevreden. Heb nog maar gemiddeld eens per maand een eetbui, maar die zijn klein :) best wel trots op mezelf. Pas weer kleding van drie jaar geleden :) en ik denk in dit jaar wel goed onder de 100 uit te komen.

Mijn lijstje (wat ik met variatie elke dag eet)
O. kwark met 2 eetlepels muesli
L. 2 boterhammen eiersalade en wat tomaatjes komkommer en radijsjes
T. Kwark
D. Witlof met een vegaburger

*O* ben zo blij dat het weer goed gaat en mensen beginnen het te zien en ik begin het te zien. En ook te merken aan energie en motoriek. Bedacht me vanmorgen dat ik tegenwoordig de trap op ren. Een paar maanden geleden kwam ik amper de trap op en plande alles zo dat het zo min mogelijk nodig was. Nu doe ik het voor elk wissewasje. Om een voorbeeld te noemen. En ik vertrouw de diëtist eindelijk echt
Yeah *O*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_201875860
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 11:23 schreef Sometimes het volgende:

[..]
Wordt aan gewerkt (via professionals), maar zal nog wel even duren.
Heel veel succes ermee. Ik hoop voor je dat het op langer termijn voor je werkt.
ROBODEMONS..................|:(
pi_201881777
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 13:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
Neem dit weekend even pauze van mn loopuur en OMAD. Twee dagen marathondrukte direct naast mn huis en op mn route en gisteren ging de OMAD mis. Even dit weekend wat vrijer en dan maandag weer terug naar OMAD en lopen.
Lief dagboek, dag 1, + 1,5 :')

Grgr.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201882631
Ik zag twee nieuwe getallen voor de komma en vond vervolgens weekend en #zwaarleven een goed excuus voor chips en gevulde speculaas. Weg nieuwe getallen natuurlijk. :')

Positief: ik kwam erachter dat ik chips de kcal niet meer waard vind.
Negatief: gevulde speculaas vreet ik nog steeds het liefst een verpakking achter elkaar weg. ;(
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_201882725
quote:
0s.gif Op zondag 24 oktober 2021 11:44 schreef Nanuke het volgende:
Ik zag twee nieuwe getallen voor de komma en vond vervolgens weekend en #zwaarleven een goed excuus voor chips en gevulde speculaas. Weg nieuwe getallen natuurlijk. :')

Positief: ik kwam erachter dat ik chips de kcal niet meer waard vind.
Negatief: gevulde speculaas vreet ik nog steeds het liefst een verpakking achter elkaar weg. ;(
Kun je deze mijlpaal wel 2 keer vieren *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201883076
quote:
0s.gif Op zondag 24 oktober 2021 11:52 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Kun je deze mijlpaal wel 2 keer vieren *O*
Eigenlijk wordt het dan de vierde keer denk ik. Zullen we het er maar op dat het deze keer vast niet de laatste keer is? :s)
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_201883442
O+ being a fatty is the gift that keeps on giving O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator zondag 24 oktober 2021 @ 14:49:16 #301
5428 crew  miss_sly
pi_201884607
Toch even *O*
Het gaat misschien allemaal niet heel snel en smooth, maar ik had 11-9 bij heupen, taille en navel gemeten en dat bleek net op alle drie de punten 2 cm minder *O*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')