abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201847912
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 16:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Bedankt jongens, dit is OMAD uurtje :'(
We doen hier alles om iedereen even extra te helpen, vandaag ben jij de hoofdpersoon, ben je blij nu?
pi_201848369
quote:
1s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 17:04 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
We doen hier alles om iedereen even extra te helpen, vandaag ben jij de hoofdpersoon, ben je blij nu?
Nog steeds dik, immer ongelukkig.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201848620
Ik ga de afgelopen weken ook wel snel, voor mijn doen dan, en met zeer weinig moeite - maar dat is vooral omdat ik redelijk zwak, ziek en met name misselijk ben geweest, door verschillende oorzaken (sommige leuk O+ zenuwen van leukejongen haha, andere minder), waardoor ik gewoon niet zoveel naar binnen krijg op een groot deel van de dagen. Geen 10 kilo in 2 weken wel :') zit nu op -5.1kg in de afgelopen 6 weken. Moet vooral moeite doen om wel wat te eten, en bij voorkeur ook nog iets met wat voedingswaarde.

Brengt me inmiddels wel onder de 60, en nog 4.5kg tot m'n doel (en op -9.5kg sinds maart). Maar ondanks laagste gewicht van de afgelopen drie jaar, vind ik m'n benen en billen echt wel mooier geweest in die tijd, vooral omdat ik de eerste vier van die zes weken heel weinig heb kunnen sporten door botkneuzing in knie, en toen ik weer beetje mee mocht hockeyen kreeg ik stick op hoofd en nu heb ik n hersenschudding }:| , en kan ik dus weer niet sporten. Dus het is een stuk minder strak voor m'n gevoel dan het eerder met hoger gewicht is geweest.

Dus ondanks opzich blij met gewicht eraf, had ik t liever langzamer maar mét sporten en mooier resultaat gedaan. T is ook nooit goed hč ;)

Oh, en voor de stats.. seksen is echt geen goede sportvervanging, of ik doe iets verkeerd (of hij ;) ). Hartslag tussen 100-125 :') . Gelukkig is het verder wel leuk haha.
pi_201848678
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 17:44 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Nog steeds dik, immer ongelukkig.
qft
Sterkheidsbaas van alles.
pi_201849900
Zijn jullie ook wel eens de avond van te voren al onrustig omdat je vast wil weten wat je morgen gaat eten? Ik moest het even voor mezelf bedenken en vast uitschrijven, dus dan kan ik het net zo goed hier gooien.

Planning morgen:
L: Salade met bulgur, ijsbergsla, komkommer, artisjok, tomaat en pompoenhummus
T: 2x kiwi gold
D: Linzensoep met paprika erin, papadums met mango en koriander chutney.

Dan zijn m'n verse producten ook weer op. Ik doe m'n best om minder boodschappen te doen. Maar m'n kasten zitten nog steeds erg vol.
  donderdag 21 oktober 2021 @ 19:52:21 #206
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_201850161
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 19:39 schreef Myraela het volgende:
Zijn jullie ook wel eens de avond van te voren al onrustig omdat je vast wil weten wat je morgen gaat eten? Ik moest het even voor mezelf bedenken en vast uitschrijven, dus dan kan ik het net zo goed hier gooien.

Planning morgen:

Dan zijn m'n verse producten ook weer op. Ik doe m'n best om minder boodschappen te doen. Maar m'n kasten zitten nog steeds erg vol.
Ik doe elke week online boodschappen dus ik bedenk gelijk voor de hele week. Soms draai ik het om.
pi_201850581
quote:

Planning morgen:

Nooit eigenlijk. Ik heb wel een soort van standaard planning, maar het komt vaak zat voor dat ik het vlak voor ik ga koken pas bedenk. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_201851066
quote:

Planning morgen:

Kasten mogen prima vol, als de koelkast maar als eerste leeggaat ;)

Ik doe op maandag de weekboodschappen, eerst het vers op en in het weekend de houdbare dingen. Doorgaans eten we door de weeks ook gezonder dan in het weekend, maar hey, wie niet? ;)
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_201856083
L: Kwark/passiefruit/banaan en 2 roggebrood boter/kaas
D: Bakje spaghetti of rijst uit de vriezer, t'is maar net welke kind kiest :+

Simpel lijstje, simpel leven :+
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 07:16:52 #210
149959 SQ
snelle trees
pi_201856097
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 20:35 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]

Ik doe op maandag de weekboodschappen, eerst het vers op en in het weekend de houdbare dingen. Doorgaans eten we door de weeks ook gezonder dan in het weekend, maar hey, wie niet? ;)
Ik eet tegenwoordig in het weekend vaak gezonder, eigenlijk. Ik zat ook vastgeroest in het patroon dat doordeweeks altijd gezond en vers moest zijn en in het weekend mocht het vet en makkelijk.
Maar wanneer heb ik meestal weinig tijd om te koken??? Jup, op doordeweekse werkdagen, in het bijzonder op maandag en donderdag. Dus nu zitten de snelle happen juist vaak op die dagen. Scheelt mij erg veel stress _O-
disclaimer
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 07:18:14 #211
149959 SQ
snelle trees
pi_201856103
En ik doe alle boodschappen op vrijdagavond. Soms zaterdagochtend. Maar altijd voor de hele week.
disclaimer
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 07:20:22 #212
149959 SQ
snelle trees
pi_201856108
quote:
1s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 09:51 schreef SQ het volgende:
Toch wel 1,7 kilo lichter in 2 dagen, gelukkig. Faith in body restored. Nu de overige 0.8 nog even uitplassen :')
Het werden er 1,1 _O-
Lijf :')
In 3 dagen bijna 3 kilo uitpissen maar netto maar 300 gram in de week zijn afgevallen -O- :D
disclaimer
pi_201856383
Hier van m'n plateautje af, ook -0.8.
Vanavond uit eten, dus morgen zit het er wel weer bij :')
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 08:23:53 #214
149959 SQ
snelle trees
pi_201856408
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 08:19 schreef SilverEyes het volgende:
Hier van m'n plateautje af, ook -0.8.
Vanavond uit eten, dus morgen zit het er wel weer bij :')
Nice!

Ja ik heb zondag een High Beer, het zal hier ook wel van korte duur zijn _O-
disclaimer
pi_201856482
quote:

Nou, de kasten mogen met mijn verzamelingen ook wel een keer leeg hoor. Slaat helemaal nergens meer op, zoveel voorraad. Ik ben weer toe aan een beetje overzicht in de kasten.

Ik eet trouwens in het weekend niet echt ongezonder. Wel iets vaker buiten de deur. Maar ik vind het over het algemeen in het weekenden juist makkelijker om netjes te eten. Dan ben ik lekker bezig, de deur uit en zit ik niet 8 uur op een dag op een paar stappen van m'n koelkast. :D
pi_201856660
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 08:32 schreef Myraela het volgende:

[..]
Nou, de kasten mogen met mijn verzamelingen ook wel een keer leeg hoor. Slaat helemaal nergens meer op, zoveel voorraad. Ik ben weer toe aan een beetje overzicht in de kasten.

Ik eet trouwens in het weekend niet echt ongezonder. Wel iets vaker buiten de deur. Maar ik vind het over het algemeen in het weekenden juist makkelijker om netjes te eten. Dan ben ik lekker bezig, de deur uit en zit ik niet 8 uur op een dag op een paar stappen van m'n koelkast. :D
Grappig hoe dat voor iedereen weer anders werkt :Y
Is het geen idee om komende week verse aanvulling te halen op je kastmeuk? Even een vast lijstje maken zodat je wat kan wegeten ;)
pi_201856737
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 08:51 schreef Declan-Harp het volgende:
Grappig hoe dat voor iedereen weer anders werkt :Y
Is het geen idee om komende week verse aanvulling te halen op je kastmeuk? Even een vast lijstje maken zodat je wat kan wegeten ;)
Ik haal al weken alleen/voornamelijk verse producten. Maar het gaat niet zo rap, helaas.
pi_201856746
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 08:58 schreef Myraela het volgende:

[..]
Ik haal al weken alleen/voornamelijk verse producten. Maar het gaat niet zo rap, helaas.
Dan dat vooral blijven doen, de kasten raken vanzelf een keer leeg op die manier ;)
pi_201857140
Ja ik ben nog steeds 1,4 kg zwaarder dan vorige week. Top hoor.

Vandaag:
O: boterham, achterham, gebakken ei met 2 overgebleven eiwitten + heel ei.
L: weet nog niet.
D: Geitenkaasquiche :9

De T's mogen ook nog ingevuld. Niet trainen, wel liters thee met honing waar ik he-le-maal zat van ben. En fysio.
Sterkheidsbaas van alles.
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 09:39:12 #220
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_201857170
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 08:58 schreef Myraela het volgende:

[..]
Och, langzaam voorraad verminderen is op zich ook progressie? :P

Qua doordeweeks/weekend-eten: in het weekend is m'n grootste "zonde" alcohol en uitgebreid brunchen en de vrijdag pizzadag. Avondeten is verder eigenlijk altijd wel "normaal", sowieso mikken we dagelijks op minimaal 200gr groente (vaak meer), díe basis is in ieder geval ok. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  Moderator vrijdag 22 oktober 2021 @ 10:05:51 #221
5428 crew  miss_sly
pi_201857457
Parijs heeft op de weegschaal geen verandering teweeggebracht *O*

Dus veel wandelen en de Eiffeltoren beklimmen compenseren voor ijsjes, cocktails, wijntjes, dropjes, Mac, uitgebreide diners en iets te veel en ongezond eten bij het ontbijt :D
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 10:24:38 #222
149959 SQ
snelle trees
pi_201857691
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 10:05 schreef miss_sly het volgende:
Parijs heeft op de weegschaal geen verandering teweeggebracht *O*

Dus veel wandelen en de Eiffeltoren beklimmen compenseren voor ijsjes, cocktails, wijntjes, dropjes, Mac, uitgebreide diners en iets te veel en ongezond eten bij het ontbijt :D
Fijne opsteker! Was het leuk?
disclaimer
  Moderator vrijdag 22 oktober 2021 @ 10:27:10 #223
5428 crew  miss_sly
pi_201857730
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 10:24 schreef SQ het volgende:

[..]
Fijne opsteker! Was het leuk?
Het was heerlijk!
We hebben ook ontzettend geluk gehad met het weer. Op dinsdag was het zelfs zonnig en 23 graden. We hebben toen ook gewoon lekker met wat stokbrood, dipjes en drinken in een park gehangen. Genoten van niets doen en de zon O+
Ook wat dingen gedaan die ik nog niet eerder had gedaan, ondanks al vele malen in Parijs te zijn geweest, zoals dus de Eiffeltoren beklimmen tot het tweede niveau en de catacomben bezoeken.
  Moderator vrijdag 22 oktober 2021 @ 10:32:25 #224
5428 crew  miss_sly
pi_201857807
quote:

[..]

Qua eten is het weekend niet ongezonder dan doordeweeks, hier. Enige verschil is dat we op zaterdagavond en soms op vrijdagavond ook, wat lekkers halen. En dat 'lekkers' is dan natuurlijk nooit een kleinigheidje, maar een enorme zak spekjes of zo'n zak met minimarsjes enzo. Grote zak drop. Stokbrood met lekkers.

Tegenwoordig nemen we vaak voor ons alle drie 1 mars/snicker/twix/kitkat/wat dan ook mee. Nog steeds een groot ding met veul calorieën :'), maar dan blijft het bij die ene. Toch enige vooruitgang :P
pi_201859459
De man en ik leven een beetje langs elkaar heen du moment en dat maakt het voor mij wel wat makkelijk om de weekenden ook wat gematigder te houden en duuuuude, dat zet wel zoden aan de dijk ook hoor *O*

Dat gezegd hebbende komt de man zo thuis met lekkere broodjes :9~ Ik ben er nog niet uit of dit dan mijn OMAD wordt of dat ik alsnog ook avondeten eet.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')