We doen hier alles om iedereen even extra te helpen, vandaag ben jij de hoofdpersoon, ben je blij nu?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 16:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Bedankt jongens, dit is OMAD uurtje
Nog steeds dik, immer ongelukkig.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 17:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
We doen hier alles om iedereen even extra te helpen, vandaag ben jij de hoofdpersoon, ben je blij nu?
qftquote:Op donderdag 21 oktober 2021 17:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nog steeds dik, immer ongelukkig.
Ik doe elke week online boodschappen dus ik bedenk gelijk voor de hele week. Soms draai ik het om.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 19:39 schreef Myraela het volgende:
Zijn jullie ook wel eens de avond van te voren al onrustig omdat je vast wil weten wat je morgen gaat eten? Ik moest het even voor mezelf bedenken en vast uitschrijven, dus dan kan ik het net zo goed hier gooien.
Planning morgen:
L: Salade met bulgur, ijsbergsla, komkommer, artisjok, tomaat en pompoenhummus
T: 2x kiwi gold
D: Linzensoep met paprika erin, papadums met mango en koriander chutney.
Dan zijn m'n verse producten ook weer op. Ik doe m'n best om minder boodschappen te doen. Maar m'n kasten zitten nog steeds erg vol.
Nooit eigenlijk. Ik heb wel een soort van standaard planning, maar het komt vaak zat voor dat ik het vlak voor ik ga koken pas bedenk.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 19:39 schreef Myraela het volgende:
Zijn jullie ook wel eens de avond van te voren al onrustig omdat je vast wil weten wat je morgen gaat eten? Ik moest het even voor mezelf bedenken en vast uitschrijven, dus dan kan ik het net zo goed hier gooien.
Planning morgen:
Dan zijn m'n verse producten ook weer op. Ik doe m'n best om minder boodschappen te doen. Maar m'n kasten zitten nog steeds erg vol.
Kasten mogen prima vol, als de koelkast maar als eerste leeggaatquote:Op donderdag 21 oktober 2021 19:39 schreef Myraela het volgende:
Planning morgen:
Ik eet tegenwoordig in het weekend vaak gezonder, eigenlijk. Ik zat ook vastgeroest in het patroon dat doordeweeks altijd gezond en vers moest zijn en in het weekend mocht het vet en makkelijk.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:35 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Kasten mogen prima vol, als de koelkast maar als eerste leeggaat
Ik doe op maandag de weekboodschappen, eerst het vers op en in het weekend de houdbare dingen. Doorgaans eten we door de weeks ook gezonder dan in het weekend, maar hey, wie niet?
Het werden er 1,1quote:Op donderdag 21 oktober 2021 09:51 schreef SQ het volgende:
Toch wel 1,7 kilo lichter in 2 dagen, gelukkig. Faith in body restored. Nu de overige 0.8 nog even uitplassen
Nice!quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 08:19 schreef SilverEyes het volgende:
Hier van m'n plateautje af, ook -0.8.
Vanavond uit eten, dus morgen zit het er wel weer bij
Nou, de kasten mogen met mijn verzamelingen ook wel een keer leeg hoor. Slaat helemaal nergens meer op, zoveel voorraad. Ik ben weer toe aan een beetje overzicht in de kasten.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:35 schreef Declan-Harp het volgende:
Ik doe op maandag de weekboodschappen, eerst het vers op en in het weekend de houdbare dingen. Doorgaans eten we door de weeks ook gezonder dan in het weekend, maar hey, wie niet?
Grappig hoe dat voor iedereen weer anders werktquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 08:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nou, de kasten mogen met mijn verzamelingen ook wel een keer leeg hoor. Slaat helemaal nergens meer op, zoveel voorraad. Ik ben weer toe aan een beetje overzicht in de kasten.
Ik eet trouwens in het weekend niet echt ongezonder. Wel iets vaker buiten de deur. Maar ik vind het over het algemeen in het weekenden juist makkelijker om netjes te eten. Dan ben ik lekker bezig, de deur uit en zit ik niet 8 uur op een dag op een paar stappen van m'n koelkast.
Ik haal al weken alleen/voornamelijk verse producten. Maar het gaat niet zo rap, helaas.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 08:51 schreef Declan-Harp het volgende:
Grappig hoe dat voor iedereen weer anders werkt
Is het geen idee om komende week verse aanvulling te halen op je kastmeuk? Even een vast lijstje maken zodat je wat kan wegeten
Dan dat vooral blijven doen, de kasten raken vanzelf een keer leeg op die manierquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 08:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik haal al weken alleen/voornamelijk verse producten. Maar het gaat niet zo rap, helaas.
Och, langzaam voorraad verminderen is op zich ook progressie?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 08:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik haal al weken alleen/voornamelijk verse producten. Maar het gaat niet zo rap, helaas.
Fijne opsteker! Was het leuk?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:05 schreef miss_sly het volgende:
Parijs heeft op de weegschaal geen verandering teweeggebracht
Dus veel wandelen en de Eiffeltoren beklimmen compenseren voor ijsjes, cocktails, wijntjes, dropjes, Mac, uitgebreide diners en iets te veel en ongezond eten bij het ontbijt
Het was heerlijk!quote:
Qua eten is het weekend niet ongezonder dan doordeweeks, hier. Enige verschil is dat we op zaterdagavond en soms op vrijdagavond ook, wat lekkers halen. En dat 'lekkers' is dan natuurlijk nooit een kleinigheidje, maar een enorme zak spekjes of zo'n zak met minimarsjes enzo. Grote zak drop. Stokbrood met lekkers.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:35 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |