abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 oktober 2021 @ 13:26:44 #176
149959 SQ
snelle trees
pi_201845563
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 13:24 schreef Isabeau het volgende:
Gisteren sprak ik iemand, een man, die in twee weken 10 kg was afgevallen door naar de sportschool te gaan. Van ergens in de 80 naar in de 70. Dus ook niet startend op 200 kg of zo. Hij begreep mij niet toen ik zei dat het fysiologisch/natuurkundig onmogelijk is. Dat is een tekort van 5000 kcal per dag. En toch bleef hij er bij dat het echt zo was.
Nou ja, hij kan best van ergens naar de 80 (80,7 ofzo) naar ergens in de 70 (79,2 bijvoorbeeld) zijn gegaan, maar dan heeft hij zijn eigen wiskunde niet op orde :D
disclaimer
pi_201845640
quote:
1s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 13:26 schreef SQ het volgende:

[..]
Nou ja, hij kan best van ergens naar de 80 (80,7 ofzo) naar ergens in de 70 (79,2 bijvoorbeeld) zijn gegaan, maar dan heeft hij zijn eigen wiskunde niet op orde :D
Nee, het was tien kilo. Hij zei nog dat hij moest lachen om mensen die dan maar een kilo per week afvielen.

Een kilo -O-
Viel ik maar een kilo per week af :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 21 oktober 2021 @ 13:35:23 #178
149959 SQ
snelle trees
pi_201845656
quote:
1s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 13:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Nee, het was tien kilo. Hij zei nog dat hij moest lachen om mensen die dan maar een kilo per week afvielen.

Een kilo -O-
Viel ik maar een kilo per week af :')
Tsja ach zulke mensen neem ik gewoon maar met een klontje zout :')
disclaimer
  donderdag 21 oktober 2021 @ 13:35:43 #179
149959 SQ
snelle trees
pi_201845659
En daardoor hou ik dan weer een kilo vocht vast natuurlijk. Fml.
disclaimer
pi_201845687
Het kan wel hard gaan, als je op het juiste moment begint met wegen en veel vocht verliest en ergens nog een been kwijtraakt ofzo.
pi_201845724
quote:
1s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 13:35 schreef SQ het volgende:
En daardoor hou ik dan weer een kilo vocht vast natuurlijk. Fml.
Hardop gelachen. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_201845770
quote:
Gisteren sprak ik iemand, een man, die in twee weken 10 kg was afgevallen door naar de sportschool te gaan. Van ergens in de 80 naar in de 70. Dus ook niet startend op 200 kg of zo. Hij begreep mij niet toen ik zei dat het fysiologisch/natuurkundig onmogelijk is. Dat is een tekort van 5000 kcal per dag. En toch bleef hij er bij dat het echt zo was.
Hmm... Eerste keer wegen met volle maag, vochtvasthoudend en met kleding aan en de laatste keer naakt, nuchter, net alles geleegd en op een andere weegschaal? :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_201845857
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 13:44 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Hmm... Eerste keer wegen met volle maag, vochtvasthoudend en met kleding aan en de laatste keer naakt, nuchter, net alles geleegd en op een andere weegschaal? :+
Niet alleen een volle maag, maar een goed gevuld compleet spijsverteringssysteem :D

Dan ben je misschien met 4 dagen obstipatie en net gegeten, afgetopt met een liter cola, de weegschaal op gegaan voor je voormeting :D Aan de andere kant vind ik het regelmatig vrij frustrerend hoe makkelijk mannen soms gewicht lijken te lijken EN weet ik hoe snel het in het begin kan gaan, als je extreme maatregelen neemt. "in 2 weken 10 kilo" vind ik ook nog anders dan "elke 2 weken 10 kilo"...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201845900
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 13:52 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Niet alleen een volle maag, maar een goed gevuld compleet spijsverteringssysteem :D

Dan ben je misschien met 4 dagen obstipatie en net gegeten, afgetopt met een liter cola, de weegschaal op gegaan voor je voormeting :D Aan de andere kant vind ik het regelmatig vrij frustrerend hoe makkelijk mannen soms gewicht lijken te lijken EN weet ik hoe snel het in het begin kan gaan, als je extreme maatregelen neemt. "in 2 weken 10 kilo" vind ik ook nog anders dan "elke 2 weken 10 kilo"...
Dit. Waar ik echt hard mijn best moet doen om een kilo te verliezen, vliegt het er bij mijn echtgenoot af als hij even een week oplet }:|
pi_201845912
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 13:52 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ja, kerel was ook weer "even" aan het opletten en die is inmiddels ook alweer een paar kilo kwijt terwijl ik weer stilsta. :')

Al is de "maar" een kilo per week wel echt een irritant iets om te roepen en getuigt van weinig kennis op dit vlak. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  donderdag 21 oktober 2021 @ 13:59:57 #186
149959 SQ
snelle trees
pi_201845957
Mannen zijn sowieso veel zwartwitter dan wij vrouwen en zoeken minder vaak hun excuses in emoties om zich niet aan hun afspraken te houden. Waarmee ik niet wil zeggen dat mannen beter zijn, maar vrouwen (ik incluis) zijn wel sneller geneigd om hun gedrag goed te praten onder het mom van ongesteld/moe/chagrijnig/de caissičre keek me knorrig aan.

Daarbij hebben ze gemiddeld meer spierweefsel waardoor ze meer vocht vasthouden wat ze dus ook sneller kwijt zijn als ze even netjes doen.

Desalniettemin is 10 kilo in 2 weken iets wat de 768 pond obesies van dr now meestal als doel krijgen op een 1200 kcal dieet, dus daar is ook wel eea aangedikt.

Haha, gedikt.
disclaimer
pi_201845967
Mijn vriend gaat vaak juist langzamer. Maar ik ben ook vaak wel wat strenger.
pi_201845996
quote:
1s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 13:59 schreef SQ het volgende:
Mannen zijn sowieso veel zwartwitter dan wij vrouwen en zoeken minder vaak hun excuses in emoties om zich niet aan hun afspraken te houden. Waarmee ik niet wil zeggen dat mannen beter zijn, maar vrouwen (ik incluis) zijn wel sneller geneigd om hun gedrag goed te praten onder het mom van ongesteld/moe/chagrijnig/de caissičre keek me knorrig aan.
Bij ongesteld heb ik overigens wel echt het gevoel dat ik het niet meer onder controle heb. :') Die dagen moet ik ineens een strijd voeren voor dingen die twee dagen later ineens weer doodnormaal voelen.

Maar verder wel eens hoor. Kan verder wel echt het gevoel hebben dat ik het verdien/nodig heb alleen omdat ik moe ben, in de stress heb gezeten of whatever.
pi_201846044
Ik heb krentenbol met smeerkaas nodig omdat ik moe en verkouden ben. En chocola want moet ongesteld worden. Allebei nu.

Ok.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_201846553
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 13:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik vroeg hem al of er niet ongeluk een been was geamputeerd in de sportschool.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201846707
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 14:00 schreef Myraela het volgende:
Mijn vriend gaat vaak juist langzamer. Maar ik ben ook vaak wel wat strenger.
De man hier ook, en maar klagen waarom hij een buikje blijft houden, hij sport toch? Maar ondertussen wel bijna dagelijks x biertjes en een chippie drbij. Ja poes...

quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 14:04 schreef Myraela het volgende:

[..]
Die dagen moet ik ineens een strijd voeren voor dingen die twee dagen later ineens weer doodnormaal voelen.

Dit is mijn leven, los van menstruatie :')

quote:
2s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 14:09 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb krentenbol met smeerkaas nodig omdat ik moe en verkouden ben. En chocola want moet ongesteld worden. Allebei nu.

Ok.
* DancingPhoebe schuift
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_201846739
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 15:08 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik vroeg hem al of er niet ongeluk een been was geamputeerd in de sportschool.
:D

Ik voel me nu wel alsof er iets geamputeerd is, toiletverstoppend toiletbezoek. :') Ben benieuwd of ik het morgen terugzie op de weegschaal. |:)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_201846838
quote:
:{w
Kan best. Deed ik ook door naar het ziekenhuis te gaan en een baby uit te poepen. Al leverde het plassen daaromheen nog veel meer gewichtsverlies op *) *)
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  donderdag 21 oktober 2021 @ 15:39:14 #194
149959 SQ
snelle trees
pi_201846860
quote:
1s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 15:36 schreef Vanyel het volgende:

[..]
:{w
Kan best. Deed ik ook door naar het ziekenhuis te gaan en een baby uit te poepen. Al leverde het plassen daaromheen nog veel meer gewichtsverlies op *) *)
Zo nou echt jonge. Eerst 8 kilo in 4 uur verliezen, daarna nog eens 5 kilo in een week uitgepist. Heb me nooit zo slank en leeg gevoeld als toen. :')
disclaimer
pi_201847005
quote:
1s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 15:39 schreef SQ het volgende:

[..]
Zo nou echt jonge. Eerst 8 kilo in 4 uur verliezen, daarna nog eens 5 kilo in een week uitgepist. Heb me nooit zo slank en leeg gevoeld als toen. :')
Gepist?! Hier klonterde al het bloed met liters tegelijk eruit :r
15kg in één week, incl 4kg kind. Record!
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_201847139
Bedankt jongens, dit is OMAD uurtje :'(
pi_201847160
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 16:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Bedankt jongens, dit is OMAD uurtje :'(
Stukjes, bonkjes en sliertjes :Y)
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_201847401
Ik voel me weer bevestigd in mn kindvrij"keuze" *O*

EN IK HEB MIJN RONDJE GELOPEN *O* Ik was er helemaal klaar voor om omver geregend te worden, 5 druppels :')
  donderdag 21 oktober 2021 @ 16:27:33 #199
149959 SQ
snelle trees
pi_201847446
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 15:51 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]
Gepist?! Hier klonterde al het bloed met liters tegelijk eruit :r
15kg in één week, incl 4kg kind. Record!
Ja nee dat had ik gelukkig niet :P

Eet smakelijk phoebs!
disclaimer
pi_201847519
Krentenbol is op. Extra boterham ook.

De chocola nog niet.
Sterkheidsbaas van alles.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')