Ha!quote:Op maandag 18 oktober 2021 18:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Prima! Nog niet zo spannend. Het is nu 2,5 minuut rennen. Ik ben wel benieuwd naar de 5 minuten van volgende week. Dat klinkt dan ineens als erg veel.
Ja, dat klinkt echt als onmogelijk veel.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 04:22 schreef minilot het volgende:
Ha!Wacht maar tot je over een paar weken ineens naar de twintig minuten moet
![]()
Boks.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:58 schreef SQ het volgende:
Fijn DP!
Ik at weer drie dagen minder keurig en meteen bijna 2,5 kilo erbij op de weegschaal, dat is toch verdomme niet eerlijk![]()
Ik wil ook dan gewoon 2,5 kilo in de min als ik 3 dagen WEL keurig eet
Ah, dat ís ook oneerlijk. En stom!quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:58 schreef SQ het volgende:
Fijn DP!
Ik at weer drie dagen minder keurig en meteen bijna 2,5 kilo erbij op de weegschaal, dat is toch verdomme niet eerlijk![]()
Boks.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:58 schreef SQ het volgende:
Fijn DP!
normaal doenquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 09:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
2.5 ook echt gelijk he, doe fucking normaal
Ik help duimen!quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 09:17 schreef miss_sly het volgende:
Ik hoop dat de beweging hier het minder nette eten (understatement) enigszins compenseert.
Wij beklommen onder andere de Eiffeltoren tot de tweede verdieping. Met de trap. Stevige klim, maar heel tof en erg de moeite waard. We wandelen ongeveer 20 km per dag. Dat moet toch iets doen, zou je denken.
Ja en al compenseert het niet, ferkensiequote:Op dinsdag 19 oktober 2021 09:17 schreef miss_sly het volgende:
Ik hoop dat de beweging hier het minder nette eten (understatement) enigszins compenseert.
Wij beklommen onder andere de Eiffeltoren tot de tweede verdieping. Met de trap. Stevige klim, maar heel tof en erg de moeite waard. We wandelen ongeveer 20 km per dag. Dat moet toch iets doen, zou je denken.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:58 schreef SQ het volgende:
Fijn DP!
Oeh die cupcakes klinkenquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 09:52 schreef Declan-Harp het volgende:
Dat is wel heeel veel inene SQ!
@:LPFAN komt vanmiddag langs, we gaan samen met m'n zoon bowlenT en D gelden dus ook voor haar
L: Kwark/versepassiefruit/banaan en 2 bolletjes vega filet Americain
T: 2 kruidkoek cupcakes
D: Mijn famous pastasalade met extra veel groenten
Ik kan niet met kruidcake overweg, dan krijg je plakken zo dik als je polsquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:32 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Oeh die cupcakes klinkenBen heel benieuwd!
Hahahquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:33 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Ik kan niet met kruidcake overweg, dan krijg je plakken zo dik als je polsCupcakes zijn makkelijker doseerbaar
Wat, is één plakje toch? Eén plakje moet kunnen!quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:33 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Ik kan niet met kruidcake overweg, dan krijg je plakken zo dik als je polsCupcakes zijn makkelijker doseerbaar
De verpakking zegt dat er 21!!!!! porties inzittenquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Wat, is één plakje toch? Eén plakje moet kunnen!
Die verpakkingen zijn sowieso stom altijdquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:47 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
De verpakking zegt dat er 21!!!!! porties inzittenIk haal er met gemák 5 uit.
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:49 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Die verpakkingen zijn sowieso stom altijd
Oeh lekker!quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:50 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Dat sowieso
Ik heb op de onze nog cashewnootjes gegooid, klinkt het opeens een stuk gezonder!
Haha ja idd ;p wie kan het nou bij 1 of 2 houdenquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:50 schreef minilot het volgende:
Sowieso inderdaad, portieaanduidingen op verpakkingen![]()
Voor mij is een gans pak koekjes een portie.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 13:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
Oei, vast-cheat-cappuccino, morgen kilo erbij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.T: 200 gram skyr, 100 gram bramen, 10 gram vlokken, 15 gram granola.
L: ik denk tosti rauwe ham/pesto/geitenkaas.
T: 1 oliebol van de kermis(oke misschien 2)
D: kaasschnitzels en broccoli
T: druiven en/of olijven en/of beef jerky. Beetje afhankelijk van wat de macro's en de zin nog willen.
Sterkheidsbaas van alles.
Heb ik ook last van. Buikomtrek gaat naar beneden maar gewicht blijft het zelfde.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 07:47 schreef SilverEyes het volgende:
Hier staat sinds starten met IF gewicht compleet stil, maar kleding die twee weken geleden absoluut niet over m'n heupen kwam past gaat dicht.![]()
Ga er maar vanuit dat het gewicht straks wel weer volgt.
Haha ik voel vooral mijn vingers en duimquote:Op woensdag 20 oktober 2021 11:29 schreef Declan-Harp het volgende:
Hoe gaat het met de spierpijn LP?Mijn arm is aardig lam
![]()
L: Kwark/fruit/lijnzaad en 2 wraps vega filet Americain en kaas
T: Laatste 2 kruidcake cupcakes
D: Rösti rondjes, rode bieten en een vega steak
Die herken ik, dan blijft m'n gewicht op een plateau hangen en ineens *plop*.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 07:47 schreef SilverEyes het volgende:
Hier staat sinds starten met IF gewicht compleet stil, maar kleding die twee weken geleden absoluut niet over m'n heupen kwam past gaat dicht.![]()
Ga er maar vanuit dat het gewicht straks wel weer volgt.
Ik geloof nooit dat ik van het wandelen enorme spierbundels krijg, maar wie weetquote:Op woensdag 20 oktober 2021 11:23 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Heb ik ook last van. Buikomtrek gaat naar beneden maar gewicht blijft het zelfde.
Misschien spieraanmaak?
Laat die plop maar komen! Aan de ene kant: ik ben in 2,5 maand 13 kilo afgevallen, lichaam kan ook even tijd nodig hebben. Maar even in de gaten houden...quote:Op woensdag 20 oktober 2021 12:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die herken ik, dan blijft m'n gewicht op een plateau hangen en ineens *plop*.
Als het duidelijk sinds start IF stil staat, zou ik inderdaad nog even op dezelfde manier doorgaan.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 12:22 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Laat die plop maar komen! Aan de ene kant: ik ben in 2,5 maand 13 kilo afgevallen, lichaam kan ook even tijd nodig hebben. Maar even in de gaten houden...
quote:Op donderdag 21 oktober 2021 09:51 schreef SQ het volgende:
Toch wel 1,7 kilo lichter in 2 dagen, gelukkig. Faith in body restored. Nu de overige 0.8 nog even uitplassen
Rationeel weet je het wel, maar het blijft een matige actie van je lijf.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 09:51 schreef SQ het volgende:
Toch wel 1,7 kilo lichter in 2 dagen, gelukkig. Faith in body restored. Nu de overige 0.8 nog even uitplassen
Naar buiten kijken en het erop wagen is de enige manier vandaag vrees ik.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 11:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
Steeds als ik mn buiendingessen refresh zijn de buien gewoon mee verschoven
OMG 100kg, baas.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 11:33 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben alsnog 1,4 kg zwaarder dan een week geleden.![]()
Gisteren trouwens 2 oliebollen, van de kermis en ik heb er van genoten. Totaal 2000 in 3100 uit dus ik vin prima.
Vandaag:
O: halve eiwitreep van gisteren
S: 5x5 deadlifts. Laatste set met 100 kg.Daarna nog iets ranzigs waardoor ik nu zo'n sprintkuchje heb.
L: tosti hamkaas.
D: steak tartare met brood en salade.
Da's niet genoeg, dus wordt nog wel aangevuld.
Nou ja, ik heb vorig jaar een veeeul te dure hipster regenjas gekocht, dus eigenlijk heb ik ook gewoon geen excuus... Behalve dat je met elke fucking regenjas die niet tot de enkels komt -hoe duur ook- alsnog met natte/klamme/koude dijen (quote:Op donderdag 21 oktober 2021 11:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naar buiten kijken en het erop wagen is de enige manier vandaag vrees ik.
quote:
Hatelijk is dat ja.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 11:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb vorig jaar een veeeul te dure hipster regenjas gekocht, dus eigenlijk heb ik ook gewoon geen excuus... Behalve dat je met elke fucking regenjas die niet tot de enkels komt -hoe duur ook- alsnog met natte/klamme/koude dijen () thuiskomt
Ik hoop nog steeds dat ik zo'n cyndi lauper achtige rokinstallatie tegenkom in de kringloop, zodat ik het onder mn regenjas kan dragenquote:Op donderdag 21 oktober 2021 11:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hatelijk is dat ja.Ik heb een tijdje terug daarom maar eens een veel te dure regenbroek gekocht, eentje waar je niet druipend van het zweet uitkomt.
Wat, een petticoat?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds dat ik zo'n cyndi lauper achtige rokinstallatie tegenkom in de kringloop, zodat ik het onder mn regenjas kan dragen
Dit ding heeft een normale naam. Ik kan er totaaaaal niet opkomen.
quote:
Goed punt.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]petticoat
Ja dan plakt het allemaal niet zo goor en klam tegen mn bovenbenen
Gewoon meteen onder een warme douche springen.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 11:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nou ja, ik heb vorig jaar een veeeul te dure hipster regenjas gekocht, dus eigenlijk heb ik ook gewoon geen excuus... Behalve dat je met elke fucking regenjas die niet tot de enkels komt -hoe duur ook- alsnog met natte/klamme/koude dijen () thuiskomt
Volgens mijn eigen statistieken ben ik de afgelopen 6 jaar 75 kilo afgevallen en op dit moment 10 kilo zwaarder dan de nulmeting destijdsquote:Op donderdag 21 oktober 2021 10:00 schreef SQ het volgende:
Volgens mijn weegschaal app ben ik effectief niets afgevallen in de afgelopen 3 maanden
Gotta love de vakantieperiode. Kan ik nu weer 2 maanden afvallen en dan op 2 januari weer op hetzelfde punt staan als waar ik vandaag sta
Ja ik ga tegenwoordig niet meer douchen voor ik de deur uit ga voor mn loopje, maar er na. Dat is ZO tegen mijn basisinstellingen inquote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gewoon meteen onder een warme douche springen.
Ik ben vanochtend gaan lopen, onder de douche gegaan en vanuit bed begonnen met werken. Ik ben net wel uit bed gekomen, want ik moest natuurlijk wel om stipt 12 uur m'n lunch eten.
Goochelen met getalletjes, zou dat nou ook nog wat kcal verbranden eigenlijk?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:16 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Volgens mijn eigen statistieken ben ik de afgelopen 6 jaar 75 kilo afgevallen en op dit moment 10 kilo zwaarder dan de nulmeting destijds![]()
Het kan altijd erger
Niets goochelen, helaas de harde waarheid.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Goochelen met getalletjes, zou dat nou ook nog wat kcal verbranden eigenlijk?
Nou ja, hij kan best van ergens naar de 80 (80,7 ofzo) naar ergens in de 70 (79,2 bijvoorbeeld) zijn gegaan, maar dan heeft hij zijn eigen wiskunde niet op ordequote:Op donderdag 21 oktober 2021 13:24 schreef Isabeau het volgende:
Gisteren sprak ik iemand, een man, die in twee weken 10 kg was afgevallen door naar de sportschool te gaan. Van ergens in de 80 naar in de 70. Dus ook niet startend op 200 kg of zo. Hij begreep mij niet toen ik zei dat het fysiologisch/natuurkundig onmogelijk is. Dat is een tekort van 5000 kcal per dag. En toch bleef hij er bij dat het echt zo was.
Nee, het was tien kilo. Hij zei nog dat hij moest lachen om mensen die dan maar een kilo per week afvielen.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 13:26 schreef SQ het volgende:
[..]
Nou ja, hij kan best van ergens naar de 80 (80,7 ofzo) naar ergens in de 70 (79,2 bijvoorbeeld) zijn gegaan, maar dan heeft hij zijn eigen wiskunde niet op orde
Tsja ach zulke mensen neem ik gewoon maar met een klontje zoutquote:Op donderdag 21 oktober 2021 13:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, het was tien kilo. Hij zei nog dat hij moest lachen om mensen die dan maar een kilo per week afvielen.
Een kilo![]()
Viel ik maar een kilo per week af
Hardop gelachen.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 13:35 schreef SQ het volgende:
En daardoor hou ik dan weer een kilo vocht vast natuurlijk. Fml.
Hmm... Eerste keer wegen met volle maag, vochtvasthoudend en met kleding aan en de laatste keer naakt, nuchter, net alles geleegd en op een andere weegschaal?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 13:24 schreef Isabeau het volgende:
Gisteren sprak ik iemand, een man, die in twee weken 10 kg was afgevallen door naar de sportschool te gaan. Van ergens in de 80 naar in de 70. Dus ook niet startend op 200 kg of zo. Hij begreep mij niet toen ik zei dat het fysiologisch/natuurkundig onmogelijk is. Dat is een tekort van 5000 kcal per dag. En toch bleef hij er bij dat het echt zo was.
Niet alleen een volle maag, maar een goed gevuld compleet spijsverteringssysteemquote:Op donderdag 21 oktober 2021 13:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hmm... Eerste keer wegen met volle maag, vochtvasthoudend en met kleding aan en de laatste keer naakt, nuchter, net alles geleegd en op een andere weegschaal?
Dit. Waar ik echt hard mijn best moet doen om een kilo te verliezen, vliegt het er bij mijn echtgenoot af als hij even een week opletquote:Op donderdag 21 oktober 2021 13:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Niet alleen een volle maag, maar een goed gevuld compleet spijsverteringssysteem
Dan ben je misschien met 4 dagen obstipatie en net gegeten, afgetopt met een liter cola, de weegschaal op gegaan voor je voormetingAan de andere kant vind ik het regelmatig vrij frustrerend hoe makkelijk mannen soms gewicht lijken te lijken EN weet ik hoe snel het in het begin kan gaan, als je extreme maatregelen neemt. "in 2 weken 10 kilo" vind ik ook nog anders dan "elke 2 weken 10 kilo"...
Ja, kerel was ook weer "even" aan het opletten en die is inmiddels ook alweer een paar kilo kwijt terwijl ik weer stilsta.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 13:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Niet alleen een volle maag, maar een goed gevuld compleet spijsverteringssysteem
Dan ben je misschien met 4 dagen obstipatie en net gegeten, afgetopt met een liter cola, de weegschaal op gegaan voor je voormetingAan de andere kant vind ik het regelmatig vrij frustrerend hoe makkelijk mannen soms gewicht lijken te lijken EN weet ik hoe snel het in het begin kan gaan, als je extreme maatregelen neemt. "in 2 weken 10 kilo" vind ik ook nog anders dan "elke 2 weken 10 kilo"...
Bij ongesteld heb ik overigens wel echt het gevoel dat ik het niet meer onder controle heb.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 13:59 schreef SQ het volgende:
Mannen zijn sowieso veel zwartwitter dan wij vrouwen en zoeken minder vaak hun excuses in emoties om zich niet aan hun afspraken te houden. Waarmee ik niet wil zeggen dat mannen beter zijn, maar vrouwen (ik incluis) zijn wel sneller geneigd om hun gedrag goed te praten onder het mom van ongesteld/moe/chagrijnig/de caissičre keek me knorrig aan.
Ik vroeg hem al of er niet ongeluk een been was geamputeerd in de sportschool.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 13:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Hmm... Eerste keer wegen met volle maag, vochtvasthoudend en met kleding aan en de laatste keer naakt, nuchter, net alles geleegd en op een andere weegschaal?
De man hier ook, en maar klagen waarom hij een buikje blijft houden, hij sport toch? Maar ondertussen wel bijna dagelijks x biertjes en een chippie drbij. Ja poes...quote:Op donderdag 21 oktober 2021 14:00 schreef Myraela het volgende:
Mijn vriend gaat vaak juist langzamer. Maar ik ben ook vaak wel wat strenger.
Dit is mijn leven, los van menstruatiequote:Op donderdag 21 oktober 2021 14:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die dagen moet ik ineens een strijd voeren voor dingen die twee dagen later ineens weer doodnormaal voelen.
* DancingPhoebe schuiftquote:Op donderdag 21 oktober 2021 14:09 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb krentenbol met smeerkaas nodig omdat ik moe en verkouden ben. En chocola want moet ongesteld worden. Allebei nu.
Ok.
quote:Op donderdag 21 oktober 2021 15:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vroeg hem al of er niet ongeluk een been was geamputeerd in de sportschool.
quote:Op donderdag 21 oktober 2021 13:24 schreef Isabeau het volgende:
Zo nou echt jonge. Eerst 8 kilo in 4 uur verliezen, daarna nog eens 5 kilo in een week uitgepist. Heb me nooit zo slank en leeg gevoeld als toen.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 15:36 schreef Vanyel het volgende:
[..]![]()
Kan best. Deed ik ook door naar het ziekenhuis te gaan en een baby uit te poepen. Al leverde het plassen daaromheen nog veel meer gewichtsverlies op![]()
Gepist?! Hier klonterde al het bloed met liters tegelijk eruitquote:Op donderdag 21 oktober 2021 15:39 schreef SQ het volgende:
[..]
Zo nou echt jonge. Eerst 8 kilo in 4 uur verliezen, daarna nog eens 5 kilo in een week uitgepist. Heb me nooit zo slank en leeg gevoeld als toen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |