Oeh lekker!quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:50 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Dat sowieso
Ik heb op de onze nog cashewnootjes gegooid, klinkt het opeens een stuk gezonder!
Haha ja idd ;p wie kan het nou bij 1 of 2 houdenquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:50 schreef minilot het volgende:
Sowieso inderdaad, portieaanduidingen op verpakkingen![]()
Voor mij is een gans pak koekjes een portie.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 13:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
Oei, vast-cheat-cappuccino, morgen kilo erbij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.T: 200 gram skyr, 100 gram bramen, 10 gram vlokken, 15 gram granola.
L: ik denk tosti rauwe ham/pesto/geitenkaas.
T: 1 oliebol van de kermis(oke misschien 2)
D: kaasschnitzels en broccoli
T: druiven en/of olijven en/of beef jerky. Beetje afhankelijk van wat de macro's en de zin nog willen.
Sterkheidsbaas van alles.
Heb ik ook last van. Buikomtrek gaat naar beneden maar gewicht blijft het zelfde.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 07:47 schreef SilverEyes het volgende:
Hier staat sinds starten met IF gewicht compleet stil, maar kleding die twee weken geleden absoluut niet over m'n heupen kwam past gaat dicht.![]()
Ga er maar vanuit dat het gewicht straks wel weer volgt.
Haha ik voel vooral mijn vingers en duimquote:Op woensdag 20 oktober 2021 11:29 schreef Declan-Harp het volgende:
Hoe gaat het met de spierpijn LP?Mijn arm is aardig lam
![]()
L: Kwark/fruit/lijnzaad en 2 wraps vega filet Americain en kaas
T: Laatste 2 kruidcake cupcakes
D: Rösti rondjes, rode bieten en een vega steak
Die herken ik, dan blijft m'n gewicht op een plateau hangen en ineens *plop*.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 07:47 schreef SilverEyes het volgende:
Hier staat sinds starten met IF gewicht compleet stil, maar kleding die twee weken geleden absoluut niet over m'n heupen kwam past gaat dicht.![]()
Ga er maar vanuit dat het gewicht straks wel weer volgt.
Ik geloof nooit dat ik van het wandelen enorme spierbundels krijg, maar wie weetquote:Op woensdag 20 oktober 2021 11:23 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Heb ik ook last van. Buikomtrek gaat naar beneden maar gewicht blijft het zelfde.
Misschien spieraanmaak?
Laat die plop maar komen! Aan de ene kant: ik ben in 2,5 maand 13 kilo afgevallen, lichaam kan ook even tijd nodig hebben. Maar even in de gaten houden...quote:Op woensdag 20 oktober 2021 12:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die herken ik, dan blijft m'n gewicht op een plateau hangen en ineens *plop*.
Als het duidelijk sinds start IF stil staat, zou ik inderdaad nog even op dezelfde manier doorgaan.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 12:22 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Laat die plop maar komen! Aan de ene kant: ik ben in 2,5 maand 13 kilo afgevallen, lichaam kan ook even tijd nodig hebben. Maar even in de gaten houden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |