Boks.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:58 schreef SQ het volgende:
Fijn DP!
Ik at weer drie dagen minder keurig en meteen bijna 2,5 kilo erbij op de weegschaal, dat is toch verdomme niet eerlijk![]()
Ik wil ook dan gewoon 2,5 kilo in de min als ik 3 dagen WEL keurig eet
Ah, dat ís ook oneerlijk. En stom!quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:58 schreef SQ het volgende:
Fijn DP!
Ik at weer drie dagen minder keurig en meteen bijna 2,5 kilo erbij op de weegschaal, dat is toch verdomme niet eerlijk![]()
Boks.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:58 schreef SQ het volgende:
Fijn DP!
normaal doenquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 09:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
2.5 ook echt gelijk he, doe fucking normaal
Ik help duimen!quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 09:17 schreef miss_sly het volgende:
Ik hoop dat de beweging hier het minder nette eten (understatement) enigszins compenseert.
Wij beklommen onder andere de Eiffeltoren tot de tweede verdieping. Met de trap. Stevige klim, maar heel tof en erg de moeite waard. We wandelen ongeveer 20 km per dag. Dat moet toch iets doen, zou je denken.
Ja en al compenseert het niet, ferkensiequote:Op dinsdag 19 oktober 2021 09:17 schreef miss_sly het volgende:
Ik hoop dat de beweging hier het minder nette eten (understatement) enigszins compenseert.
Wij beklommen onder andere de Eiffeltoren tot de tweede verdieping. Met de trap. Stevige klim, maar heel tof en erg de moeite waard. We wandelen ongeveer 20 km per dag. Dat moet toch iets doen, zou je denken.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:58 schreef SQ het volgende:
Fijn DP!
Oeh die cupcakes klinkenquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 09:52 schreef Declan-Harp het volgende:
Dat is wel heeel veel inene SQ!
@:LPFAN komt vanmiddag langs, we gaan samen met m'n zoon bowlenT en D gelden dus ook voor haar
L: Kwark/versepassiefruit/banaan en 2 bolletjes vega filet Americain
T: 2 kruidkoek cupcakes
D: Mijn famous pastasalade met extra veel groenten
Ik kan niet met kruidcake overweg, dan krijg je plakken zo dik als je polsquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:32 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Oeh die cupcakes klinkenBen heel benieuwd!
Hahahquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:33 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Ik kan niet met kruidcake overweg, dan krijg je plakken zo dik als je polsCupcakes zijn makkelijker doseerbaar
Wat, is één plakje toch? Eén plakje moet kunnen!quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:33 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Ik kan niet met kruidcake overweg, dan krijg je plakken zo dik als je polsCupcakes zijn makkelijker doseerbaar
De verpakking zegt dat er 21!!!!! porties inzittenquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Wat, is één plakje toch? Eén plakje moet kunnen!
Die verpakkingen zijn sowieso stom altijdquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:47 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
De verpakking zegt dat er 21!!!!! porties inzittenIk haal er met gemák 5 uit.
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:49 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Die verpakkingen zijn sowieso stom altijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |