abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 oktober 2021 @ 09:51:34 #151
149959 SQ
snelle trees
pi_201843116
Toch wel 1,7 kilo lichter in 2 dagen, gelukkig. Faith in body restored. Nu de overige 0.8 nog even uitplassen :')
disclaimer
pi_201843151
quote:
1s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 09:51 schreef SQ het volgende:
Toch wel 1,7 kilo lichter in 2 dagen, gelukkig. Faith in body restored. Nu de overige 0.8 nog even uitplassen :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201843169
quote:
1s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 09:51 schreef SQ het volgende:
Rationeel weet je het wel, maar het blijft een matige actie van je lijf. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 21 oktober 2021 @ 10:00:39 #154
149959 SQ
snelle trees
pi_201843217
Volgens mijn weegschaal app ben ik effectief niets afgevallen in de afgelopen 3 maanden _O-

Gotta love de vakantieperiode. Kan ik nu weer 2 maanden afvallen en dan op 2 januari weer op hetzelfde punt staan als waar ik vandaag sta :')
disclaimer
pi_201843535
Ik heb gisteren nog wat kcal verbrand op de kermis, I'm getting too old for that shit :') Geen oliebol gehaald, wel een hapje suikerspin :Y)

L: Kwark/blauwebessen/banaan en 2 plakjes suikerbrood met boter
T: Handje nootjes/gedroogdfruit
D: Gyros salade met sla, paprika, stukjes pita en tzatziki

Tussen de buien door maar wat kleine rondjes wandelen. Regen of wind is prima, maar liever niet samen :')
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_201843928
Steeds als ik mn buiendingessen refresh zijn de buien gewoon mee verschoven :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_201844087
Ik ben alsnog 1,4 kg zwaarder dan een week geleden. :')

Gisteren trouwens 2 oliebollen, van de kermis en ik heb er van genoten. Totaal 2000 in 3100 uit dus ik vin prima.

Vandaag:
O: halve eiwitreep van gisteren
S: 5x5 deadlifts. Laatste set met 100 kg. :7 Daarna nog iets ranzigs waardoor ik nu zo'n sprintkuchje heb.
L: tosti hamkaas.
D: steak tartare met brood en salade.

Da's niet genoeg, dus wordt nog wel aangevuld. :+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_201844134
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 11:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
Steeds als ik mn buiendingessen refresh zijn de buien gewoon mee verschoven :')
Naar buiten kijken en het erop wagen is de enige manier vandaag vrees ik. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_201844138
quote:
2s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 11:33 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben alsnog 1,4 kg zwaarder dan een week geleden. :')

Gisteren trouwens 2 oliebollen, van de kermis en ik heb er van genoten. Totaal 2000 in 3100 uit dus ik vin prima.

Vandaag:
O: halve eiwitreep van gisteren
S: 5x5 deadlifts. Laatste set met 100 kg. :7 Daarna nog iets ranzigs waardoor ik nu zo'n sprintkuchje heb.
L: tosti hamkaas.
D: steak tartare met brood en salade.

Da's niet genoeg, dus wordt nog wel aangevuld. :+
OMG 100kg, baas. _O_
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_201844152
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 11:37 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Naar buiten kijken en het erop wagen is de enige manier vandaag vrees ik. :')
Nou ja, ik heb vorig jaar een veeeul te dure hipster regenjas gekocht, dus eigenlijk heb ik ook gewoon geen excuus... Behalve dat je met elke fucking regenjas die niet tot de enkels komt -hoe duur ook- alsnog met natte/klamme/koude dijen ( }:| ) thuiskomt :r
pi_201844159
Ik dropte weer onder de 80 _O_
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_201844191
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 11:40 schreef Declan-Harp het volgende:
*O*

Hier weer een nieuw getal voor de komma *O*
pi_201844263
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 11:39 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Nou ja, ik heb vorig jaar een veeeul te dure hipster regenjas gekocht, dus eigenlijk heb ik ook gewoon geen excuus... Behalve dat je met elke fucking regenjas die niet tot de enkels komt -hoe duur ook- alsnog met natte/klamme/koude dijen ( }:| ) thuiskomt :r
Hatelijk is dat ja. :') Ik heb een tijdje terug daarom maar eens een veel te dure regenbroek gekocht, eentje waar je niet druipend van het zweet uitkomt. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_201844439
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 11:50 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Hatelijk is dat ja. :') Ik heb een tijdje terug daarom maar eens een veel te dure regenbroek gekocht, eentje waar je niet druipend van het zweet uitkomt. _O-
Ik hoop nog steeds dat ik zo'n cyndi lauper achtige rokinstallatie tegenkom in de kringloop, zodat ik het onder mn regenjas kan dragen :D

Dit ding heeft een normale naam. Ik kan er totaaaaal niet opkomen.
pi_201844462
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 12:03 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Ik hoop nog steeds dat ik zo'n cyndi lauper achtige rokinstallatie tegenkom in de kringloop, zodat ik het onder mn regenjas kan dragen :D

Dit ding heeft een normale naam. Ik kan er totaaaaal niet opkomen.
Wat, een petticoat?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_201844468
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 12:05 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Wat, een petticoat?
*O* petticoat *O* Ja dan plakt het allemaal niet zo goor en klam tegen mn bovenbenen :D
pi_201844482
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 12:06 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
*O* petticoat *O* Ja dan plakt het allemaal niet zo goor en klam tegen mn bovenbenen :D
Goed punt. :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_201844545
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 11:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
Gewoon meteen onder een warme douche springen. O+

Ik ben vanochtend gaan lopen, onder de douche gegaan en vanuit bed begonnen met werken. Ik ben net wel uit bed gekomen, want ik moest natuurlijk wel om stipt 12 uur m'n lunch eten. :')
pi_201844620
quote:
1s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 10:00 schreef SQ het volgende:
Volgens mijn weegschaal app ben ik effectief niets afgevallen in de afgelopen 3 maanden _O-

Gotta love de vakantieperiode. Kan ik nu weer 2 maanden afvallen en dan op 2 januari weer op hetzelfde punt staan als waar ik vandaag sta :')
Volgens mijn eigen statistieken ben ik de afgelopen 6 jaar 75 kilo afgevallen en op dit moment 10 kilo zwaarder dan de nulmeting destijds ;(

Het kan altijd erger :+
pi_201844694
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 12:11 schreef Myraela het volgende:

[..]
Gewoon meteen onder een warme douche springen. O+

Ik ben vanochtend gaan lopen, onder de douche gegaan en vanuit bed begonnen met werken. Ik ben net wel uit bed gekomen, want ik moest natuurlijk wel om stipt 12 uur m'n lunch eten. :')
Ja ik ga tegenwoordig niet meer douchen voor ik de deur uit ga voor mn loopje, maar er na. Dat is ZO tegen mijn basisinstellingen in :D Maar ervoor douchen heeft eigenlijk 0 zin.
pi_201844703
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 12:16 schreef SilverEyes het volgende:

[..]
Volgens mijn eigen statistieken ben ik de afgelopen 6 jaar 75 kilo afgevallen en op dit moment 10 kilo zwaarder dan de nulmeting destijds ;(

Het kan altijd erger :+
Goochelen met getalletjes, zou dat nou ook nog wat kcal verbranden eigenlijk?
pi_201844955
Wilde net maar gewoon gaan lopen, omdat de buien blijven meeschuiven.... Klettert er buiten keihard iets om.... :')
  donderdag 21 oktober 2021 @ 12:42:52 #173
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_201845016
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 11:40 schreef Declan-Harp het volgende:
*O* *O*
pi_201845448
quote:
1s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 12:21 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Goochelen met getalletjes, zou dat nou ook nog wat kcal verbranden eigenlijk?
Niets goochelen, helaas de harde waarheid.
pi_201845523
Gisteren sprak ik iemand, een man, die in twee weken 10 kg was afgevallen door naar de sportschool te gaan. Van ergens in de 80 naar in de 70. Dus ook niet startend op 200 kg of zo. Hij begreep mij niet toen ik zei dat het fysiologisch/natuurkundig onmogelijk is. Dat is een tekort van 5000 kcal per dag. En toch bleef hij er bij dat het echt zo was.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')