quote:Op donderdag 21 oktober 2021 09:51 schreef SQ het volgende:
Toch wel 1,7 kilo lichter in 2 dagen, gelukkig. Faith in body restored. Nu de overige 0.8 nog even uitplassen
Rationeel weet je het wel, maar het blijft een matige actie van je lijf.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 09:51 schreef SQ het volgende:
Toch wel 1,7 kilo lichter in 2 dagen, gelukkig. Faith in body restored. Nu de overige 0.8 nog even uitplassen
Naar buiten kijken en het erop wagen is de enige manier vandaag vrees ik.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 11:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
Steeds als ik mn buiendingessen refresh zijn de buien gewoon mee verschoven
OMG 100kg, baas.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 11:33 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben alsnog 1,4 kg zwaarder dan een week geleden.![]()
Gisteren trouwens 2 oliebollen, van de kermis en ik heb er van genoten. Totaal 2000 in 3100 uit dus ik vin prima.
Vandaag:
O: halve eiwitreep van gisteren
S: 5x5 deadlifts. Laatste set met 100 kg.Daarna nog iets ranzigs waardoor ik nu zo'n sprintkuchje heb.
L: tosti hamkaas.
D: steak tartare met brood en salade.
Da's niet genoeg, dus wordt nog wel aangevuld.
Nou ja, ik heb vorig jaar een veeeul te dure hipster regenjas gekocht, dus eigenlijk heb ik ook gewoon geen excuus... Behalve dat je met elke fucking regenjas die niet tot de enkels komt -hoe duur ook- alsnog met natte/klamme/koude dijen (quote:Op donderdag 21 oktober 2021 11:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naar buiten kijken en het erop wagen is de enige manier vandaag vrees ik.
quote:
Hatelijk is dat ja.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 11:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb vorig jaar een veeeul te dure hipster regenjas gekocht, dus eigenlijk heb ik ook gewoon geen excuus... Behalve dat je met elke fucking regenjas die niet tot de enkels komt -hoe duur ook- alsnog met natte/klamme/koude dijen () thuiskomt
Ik hoop nog steeds dat ik zo'n cyndi lauper achtige rokinstallatie tegenkom in de kringloop, zodat ik het onder mn regenjas kan dragenquote:Op donderdag 21 oktober 2021 11:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hatelijk is dat ja.Ik heb een tijdje terug daarom maar eens een veel te dure regenbroek gekocht, eentje waar je niet druipend van het zweet uitkomt.
Wat, een petticoat?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds dat ik zo'n cyndi lauper achtige rokinstallatie tegenkom in de kringloop, zodat ik het onder mn regenjas kan dragen
Dit ding heeft een normale naam. Ik kan er totaaaaal niet opkomen.
quote:
Goed punt.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]petticoat
Ja dan plakt het allemaal niet zo goor en klam tegen mn bovenbenen
Gewoon meteen onder een warme douche springen.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 11:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nou ja, ik heb vorig jaar een veeeul te dure hipster regenjas gekocht, dus eigenlijk heb ik ook gewoon geen excuus... Behalve dat je met elke fucking regenjas die niet tot de enkels komt -hoe duur ook- alsnog met natte/klamme/koude dijen () thuiskomt
Volgens mijn eigen statistieken ben ik de afgelopen 6 jaar 75 kilo afgevallen en op dit moment 10 kilo zwaarder dan de nulmeting destijdsquote:Op donderdag 21 oktober 2021 10:00 schreef SQ het volgende:
Volgens mijn weegschaal app ben ik effectief niets afgevallen in de afgelopen 3 maanden
Gotta love de vakantieperiode. Kan ik nu weer 2 maanden afvallen en dan op 2 januari weer op hetzelfde punt staan als waar ik vandaag sta
Ja ik ga tegenwoordig niet meer douchen voor ik de deur uit ga voor mn loopje, maar er na. Dat is ZO tegen mijn basisinstellingen inquote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gewoon meteen onder een warme douche springen.
Ik ben vanochtend gaan lopen, onder de douche gegaan en vanuit bed begonnen met werken. Ik ben net wel uit bed gekomen, want ik moest natuurlijk wel om stipt 12 uur m'n lunch eten.
Goochelen met getalletjes, zou dat nou ook nog wat kcal verbranden eigenlijk?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:16 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Volgens mijn eigen statistieken ben ik de afgelopen 6 jaar 75 kilo afgevallen en op dit moment 10 kilo zwaarder dan de nulmeting destijds![]()
Het kan altijd erger
Niets goochelen, helaas de harde waarheid.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Goochelen met getalletjes, zou dat nou ook nog wat kcal verbranden eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |