Ik denk dat ik nooit zal wennen aan de smaak van proteinemeuk. En ondanks dat ik dat van mezelf weet, trap ik er eens in de zoveel tijd wel weer in en koop ik die zooi weer. De shakes waren wel een succes toen ik corona had. Lekker dik en romig.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 17:46 schreef Holyme het volgende:
Ik zal al wel te lang proteinemeuk eten, want ik vind die chemische wheyrepen inmiddels lekkerder dan de goedkoop smakende zoete hap
Puur proteineshakes hoef ik ook nietquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 18:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nooit zal wennen aan de smaak van proteinemeuk. En ondanks dat ik dat van mezelf weet, trap ik er eens in de zoveel tijd wel weer in en koop ik die zooi weer. De shakes waren wel een succes toen ik corona had. Lekker dik en romig.Maar niets proeven.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 18:10 schreef Holyme het volgende:
[..]
Puur proteineshakes hoef ik ook nietmaar die fulfil bars bijvoorbeeld gaan er tegenwoordig prima in. Al vind ik de caramel pindarepen van kruidvat lekkerder en veel goedkoper.
Smaak weer terug trouwens?
Nu ben ik wel weer benieuwd naar die van de Kruidvat.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 18:10 schreef Holyme het volgende:
Puur proteineshakes hoef ik ook nietmaar die fulfil bars bijvoorbeeld gaan er tegenwoordig prima in. Al vind ik de caramel pindarepen van kruidvat lekkerder en veel goedkoper.
Smaak weer terug trouwens?
Mja, dat heb ik eigenlijk ook wel maar omdat ik niet kan pinpointen waarom precies probeer ik het meestal maar voor me te houdenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 18:32 schreef SQ het volgende:
Ik heb ook nooit dat proteïnespul hoor. Heel eerlijk vind ik dat soort producten altijd een beetje aanstellerig![]()
En nu ben je weer dik zeker?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 16:48 schreef VitaBella het volgende:
[..]
Groene balisto'sdaar kocht ik vorige week een 9+1 pak van. Voor het eerst weer Balisto gegeten in tijden. Weet ook gelijk weer waarom, 0 ruggengraat.
Nee die dan weer nietquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 18:13 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze, net een Lion
Samequote:Op vrijdag 22 oktober 2021 18:32 schreef SQ het volgende:
Ik heb ook nooit dat proteïnespul hoor. Heel eerlijk vind ik dat soort producten altijd een beetje aanstellerig![]()
Omdat (even vanuit mezelf gekeken) ik prima aan de geadviseerde hoeveelheden vet kom op een dag en aan eiwitten niet dankzij m'n (niet perse gekozen) eetpatroon. En ik merk het wel serieus aan hoe het sporten en herstel daarvan gaat als ik wél een goeie hoeveelheid eiwitten binnenkrijg.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 18:51 schreef SQ het volgende:
Nou ja waarom, weet je, ik zie ook niemand vetsupplementen of koolhydraatsupplementen eten. Maar proteïne is wel fitgirl booming nu, het voelt nogal gehyped. Maar t zal ook wel overvliegen weer
Huh? Ik val jou of een ander toch niet aan? Ik zeg alleen dat ik er zelf niet zo veel mee heb en er ook niet zo in geloof, net zoals heel veel dingen hier waar iedereen en z'n moeder een mening over heeftquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:35 schreef Declan-Harp het volgende:
Leuk sfeertje weer hier![]()
Ik ga me in ieder geval niet (meer) verantwoorden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |