abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201863183
Er zijn volgens mij precies nul van die chocoladesnacks die ik niet lust :')

Lijst.
B: Anderhalf uur baantjes trekken
D: Verjaardag bij schoonfamilie

Oh, de eenvoud van OMAD O+

Ik ben de 54.x weer uit en terug in de 55.x maar knetterongesteld en daaraan gerelateerd aan twee dagen zonder poep dus dat lost zichzelf wel weer op :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_201863244
Hier gemiddeld ook wel wat ongezonder in het weekend, maar niet sec vanwege weekend. Meer bijkomstig resultaat van in het weekend vaker uitjes/feestjes/etc. Na een dag museum, strand, bos of attractiepark of bij 's avonds nog op stap komt het praktisch gezien wat minder vaak van zelf iets koken. Op de schamele weekenddagen dat we thuis chillen koken we gewoon hetzelfde als doordeweeks :)
pi_201863340
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 17:46 schreef Holyme het volgende:
Ik zal al wel te lang proteinemeuk eten, want ik vind die chemische wheyrepen inmiddels lekkerder dan de goedkoop smakende zoete hap :')
Ik denk dat ik nooit zal wennen aan de smaak van proteinemeuk. En ondanks dat ik dat van mezelf weet, trap ik er eens in de zoveel tijd wel weer in en koop ik die zooi weer. De shakes waren wel een succes toen ik corona had. Lekker dik en romig. :9~ Maar niets proeven. :9~
pi_201863356
Boodschappendag is gewoonlijk wat ongezonder, of soms niet zozeer ongezond maar wel teveel. En reisdagen en uitjes en avondjes op stap. Van die lemon oatmeal cookies bij de kiosk, en drank tikt dan ook wel aan.
pi_201863377
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 18:06 schreef Myraela het volgende:

[..]
Ik denk dat ik nooit zal wennen aan de smaak van proteinemeuk. En ondanks dat ik dat van mezelf weet, trap ik er eens in de zoveel tijd wel weer in en koop ik die zooi weer. De shakes waren wel een succes toen ik corona had. Lekker dik en romig. :9~ Maar niets proeven. :9~
Puur proteineshakes hoef ik ook niet :r maar die fulfil bars bijvoorbeeld gaan er tegenwoordig prima in. Al vind ik de caramel pindarepen van kruidvat lekkerder en veel goedkoper.

Smaak weer terug trouwens?
pi_201863419
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 18:10 schreef Holyme het volgende:

[..]
Puur proteineshakes hoef ik ook niet :r maar die fulfil bars bijvoorbeeld gaan er tegenwoordig prima in. Al vind ik de caramel pindarepen van kruidvat lekkerder en veel goedkoper.

Deze, net een Lion O+
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_201863499
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 18:10 schreef Holyme het volgende:

Nu ben ik wel weer benieuwd naar die van de Kruidvat. :D Zal er aan proberen te denken als ik er eens kom.

Corona is voor mij alweer even geleden, dus de smaak is weer helemaal terug gelukkig. Geuren zijn nog wel wat verstoord, maar niet te erg.
pi_201863589
Ik sport momenteel denk ik toch wel bovengemiddeld: om de dag hardlopen, twee keer per week krachttraining en twee keer in de week minstens een uur per keer zwemmen maar eigenlijk nog altijd niet de behoefte aan proteïnedrankjes/-repen/-toetjes. Hmmm. :)
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 18:32:18 #259
149959 SQ
snelle trees
pi_201863658
Ik heb ook nooit dat proteïnespul hoor. Heel eerlijk vind ik dat soort producten altijd een beetje aanstellerig :@ :')
disclaimer
pi_201863713
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 18:32 schreef SQ het volgende:
Ik heb ook nooit dat proteïnespul hoor. Heel eerlijk vind ik dat soort producten altijd een beetje aanstellerig :@ :')
Mja, dat heb ik eigenlijk ook wel maar omdat ik niet kan pinpointen waarom precies probeer ik het meestal maar voor me te houden :')
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 18:39:14 #261
149959 SQ
snelle trees
pi_201863750
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 16:48 schreef VitaBella het volgende:

[..]
Groene balisto's O+ daar kocht ik vorige week een 9+1 pak van. Voor het eerst weer Balisto gegeten in tijden. Weet ook gelijk weer waarom, 0 ruggengraat.
En nu ben je weer dik zeker? :D
disclaimer
pi_201863803
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 18:13 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Deze, net een Lion O+
Nee die dan weer niet :D Deze

Ik kom vaak niet aan voldoende proteïne met alle beweging en sport, en wil wel voldoende pakken voor spieropbouw. En ben lui. 1+1 :P
pi_201863810
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 18:32 schreef SQ het volgende:
Same :D
Tevens lijkt het me allemaal :r :r :r :r
Ben ik liever dik van gewoon eten *)
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 18:51:58 #264
149959 SQ
snelle trees
pi_201863954
Nou ja waarom, weet je, ik zie ook niemand vetsupplementen of koolhydraatsupplementen eten. Maar proteïne is wel fitgirl booming nu, het voelt nogal gehyped. Maar t zal ook wel overvliegen weer :+
disclaimer
pi_201864129
Ik heb gewoon een zwak voor alles dat iets gezonder lijkt of ze in ieder geval op die manier promoten. Dat gevoel heb ik bij die repen trouwens vaak niet, omdat er nog zoveel suiker in zit. Maar veel te dure noten-repen, linzenchips of groentenwrap/pizzabodem en dat soort dingen roepen me echt in de winkel.
pi_201864146
Omega supplementen worden ook best vaak gebruikt. En ik pak regelmatig extra olijfolie omdat ik ook nogal makkelijk te weinig vet eet. Koolhydraten gaan me gemakkelijker af :+ Met proteine merk ik vooral wel verschil in spierpijn/herstel :Y
pi_201864270
Er is niets wat ik makkelijk te weinig eet :N

Misschien fruit. Misschien.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 19:39:08 #268
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_201864675
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 18:51 schreef SQ het volgende:
Nou ja waarom, weet je, ik zie ook niemand vetsupplementen of koolhydraatsupplementen eten. Maar proteïne is wel fitgirl booming nu, het voelt nogal gehyped. Maar t zal ook wel overvliegen weer :+
Omdat (even vanuit mezelf gekeken) ik prima aan de geadviseerde hoeveelheden vet kom op een dag en aan eiwitten niet dankzij m'n (niet perse gekozen) eetpatroon. En ik merk het wel serieus aan hoe het sporten en herstel daarvan gaat als ik wél een goeie hoeveelheid eiwitten binnenkrijg. :P

En koolhydraten zijn sowieso nooit een probleem om binnen te krijgen. Carbs :9~
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_201866598
Leuk sfeertje weer hier :W
Ik ga me in ieder geval niet (meer) verantwoorden.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_201866730
Oooh, is er fittie? Ff teruglezen :9~
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 21:46:06 #271
149959 SQ
snelle trees
pi_201866760
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 21:35 schreef Declan-Harp het volgende:
Leuk sfeertje weer hier :W
Ik ga me in ieder geval niet (meer) verantwoorden.
Huh? Ik val jou of een ander toch niet aan? Ik zeg alleen dat ik er zelf niet zo veel mee heb en er ook niet zo in geloof, net zoals heel veel dingen hier waar iedereen en z'n moeder een mening over heeft :D

Kom maar van de kast af, want er is echt geen reden om er op te gaan zitten :P
disclaimer
pi_201866765
Oh, matig -O-
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_201866771
Ik zie geen fittie, alleen mensen die proteïnespul gebruiken en mensen die dat niet goed snappen. Not my problem, ik draai er lekker op. En andersom geldt vast hetzelfde :P
pi_201866773
Oh, doorstart?
pi_201866804
Pak jij de popcorn dan? Wel met boter, kunnen we gaan zeiken over echte boter of margarine :7 #teamboter
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 21:50:23 #276
149959 SQ
snelle trees
pi_201866823
Er is echt weinig aan de hand toch, haha.
Ik ga er van uit dat jullie plenty te zeiken zouden hebben op alles wat ik eet hoor :P

Daarom post ik niet wat ik eet :')
disclaimer
pi_201866867
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 21:50 schreef SQ het volgende:
Er is echt weinig aan de hand toch, haha.
Dat dus. Al heb ik nou wel zin in popcorn en proteïnerepen. Geen van beide in huis. Buiten eetwindow. Jammer wel -O-
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 21:54:52 #278
149959 SQ
snelle trees
pi_201866885
Ik heb een blikje fanta zero, voor het idee.
Ja, zero frisdrank is bocht, kom er maar in >:)
disclaimer
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 22:00:54 #279
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_201866976
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 21:54 schreef SQ het volgende:
Zero is beter dan Max…
pi_201866990
Kak, ik zat voor het eerst met honger op de bank. Hand noten naar binnen gegooid. Mogelijk zo nog een hand.

Wel kut, zag dit eigenlijk al aankomen, volgende keer gewoon gelijk aan toegeven, want dan had ik nog in een window gezeten.
pi_201867481
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 21:54 schreef SQ het volgende:
Ja, ik had gewoon fanta genomen :+
Ik proef al-tijd die vieze zoetstoffen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 23:59:40 #282
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_201868715
Fittie? Nee man, ik als extra eiwitslikker (hihaho) licht gewoon m'n keuze toe, net als de rest. :D

En ieuw, zero. En daarom doe ik geen IF, ik wil popcorn vreten wanneer het me uitkomt. :9~
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_201868877
Ik zou zo veel makkelijker IF doen als Mrs V niet elke dag vers brood bakte :'(
De geur drijft 's ochtends al de slaapkamer in voor de wekker gaat. Ik negeer dat ongeveer 4 om 3 dagen in de week.
  zaterdag 23 oktober 2021 @ 01:07:18 #284
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_201869214
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 00:13 schreef Vanyel het volgende:
De geur drijft 's ochtends al de slaapkamer in voor de wekker gaat. Ik negeer dat ongeveer 4 om 3 dagen in de week.
Da's sterker dan ik ben :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_201869553
Wekelijks weegmoment net gehad (ja, vroeg, hele slechte nacht).

Na de start 8 weken met een min, nu helaas een plus. Niet onverwacht, was bepaald geen goede week met veel spanning en het nog steeds bijbehorende terugvallen in slecht gedrag. De oorzaak van de spanning is nog niet achter de rug ;(

Startpunt: 150,0
Huidig: 141,1
Afgelopen week: +1,3
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_201869625
Hier, komt ie:
O: proteinereep. :7
S: 18 minuten AMRAP
L: roerei met champignons, spek, tomaat op een boterham.
T: taart. Mijn kerel is jarig. Appeltaart dus fruit dus gezond.
D: iets wat ze komen bezorgen, want mijn ouders blijven eten en ik maakte al taart. :+ Kerel mag kiezen.
T: een paar bier.

[ Bericht 2% gewijzigd door Lonaa op 23-10-2021 07:25:22 ]
Sterkheidsbaas van alles.
pi_201870748
Week 4 run 1 gedaan. *O* In een langere wandeling, dus ik zit al aan de 11.000 stappen en de dag moet eigenlijk nog beginnen. O+

L: Restje van de bulgursalade van gisteren, met dus sla, bulgur, courgette, tomaat, artisjok, komkommer en pompoenhummus
T: Haver yoghurt met banaan en kaneel-ontbijtgranen
D: Goodbaker pizza
pi_201870807
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 10:51 schreef Myraela het volgende:
Week 4 run 1 gedaan. *O* In een langere wandeling, dus ik zit al aan de 11.000 stappen en de dag moet eigenlijk nog beginnen.
Wel echt badass hoor *O*
pi_201870810
@Sometimes waar gaat het mis en wat zou je kunnen veranderen?

@Lonaa gefeliciteerd met kerel. Appeltaart :9~

Oh. Er waren nog meer berichtjes :') @Myraela goed bezig! Lekker is dat he, zo je dag beginnen. Ik hoop eind volgende week weer te kunnen, mijn scheen is nog te gezwollen momenteel. En ik mis het meteen. Zag trouwens een ad voor barefoot socks, iets voor @minilot ? Die leken me wel wat.
pi_201870822
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 00:13 schreef Vanyel het volgende:
IF is echt zo wonderlijk... gelukkig was de man laatst 2 weken weg zodat ik in een ritme kon komen zonder enablers om me heen...
pi_201871066
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 11:00 schreef Holyme het volgende:
@:Sometimes waar gaat het mis en wat zou je kunnen veranderen?

Wordt aan gewerkt (via professionals), maar zal nog wel even duren.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_201872025
Neem dit weekend even pauze van mn loopuur en OMAD. Twee dagen marathondrukte direct naast mn huis en op mn route en gisteren ging de OMAD mis. Even dit weekend wat vrijer en dan maandag weer terug naar OMAD en lopen.
  zaterdag 23 oktober 2021 @ 15:32:03 #293
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_201872944
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 22:00 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Zero is beter dan Max…
Haten op max. :{w

Pepsi max :9~ :9~ :9~
Lekkerste wat er is.

Al had ik afgelopen week lipton zero en dat was ook gewoon lekker.
Ik ben niet zo kieskeurig met dat soort drankjes, denk ik :P
pi_201873179
Hoi!

Het eten gaat hier goed, dus ik ben weer terug. Val gemiddeld twee of drie kilo per maand af en de diëtiste is heel erg tevreden. Heb nog maar gemiddeld eens per maand een eetbui, maar die zijn klein :) best wel trots op mezelf. Pas weer kleding van drie jaar geleden :) en ik denk in dit jaar wel goed onder de 100 uit te komen.

Mijn lijstje (wat ik met variatie elke dag eet)
O. kwark met 2 eetlepels muesli
L. 2 boterhammen eiersalade en wat tomaatjes komkommer en radijsjes
T. Kwark
D. Witlof met een vegaburger

*O* ben zo blij dat het weer goed gaat en mensen beginnen het te zien en ik begin het te zien. En ook te merken aan energie en motoriek. Bedacht me vanmorgen dat ik tegenwoordig de trap op ren. Een paar maanden geleden kwam ik amper de trap op en plande alles zo dat het zo min mogelijk nodig was. Nu doe ik het voor elk wissewasje. Om een voorbeeld te noemen. En ik vertrouw de diëtist eindelijk echt
Yeah *O*
pi_201875860
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 11:23 schreef Sometimes het volgende:

[..]
Wordt aan gewerkt (via professionals), maar zal nog wel even duren.
Heel veel succes ermee. Ik hoop voor je dat het op langer termijn voor je werkt.
ROBODEMONS..................|:(
pi_201881777
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 13:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
Neem dit weekend even pauze van mn loopuur en OMAD. Twee dagen marathondrukte direct naast mn huis en op mn route en gisteren ging de OMAD mis. Even dit weekend wat vrijer en dan maandag weer terug naar OMAD en lopen.
Lief dagboek, dag 1, + 1,5 :')

Grgr.
pi_201882631
Ik zag twee nieuwe getallen voor de komma en vond vervolgens weekend en #zwaarleven een goed excuus voor chips en gevulde speculaas. Weg nieuwe getallen natuurlijk. :')

Positief: ik kwam erachter dat ik chips de kcal niet meer waard vind.
Negatief: gevulde speculaas vreet ik nog steeds het liefst een verpakking achter elkaar weg. ;(
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_201882725
quote:
0s.gif Op zondag 24 oktober 2021 11:44 schreef Nanuke het volgende:
Ik zag twee nieuwe getallen voor de komma en vond vervolgens weekend en #zwaarleven een goed excuus voor chips en gevulde speculaas. Weg nieuwe getallen natuurlijk. :')

Positief: ik kwam erachter dat ik chips de kcal niet meer waard vind.
Negatief: gevulde speculaas vreet ik nog steeds het liefst een verpakking achter elkaar weg. ;(
Kun je deze mijlpaal wel 2 keer vieren *O*
pi_201883076
quote:
0s.gif Op zondag 24 oktober 2021 11:52 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Kun je deze mijlpaal wel 2 keer vieren *O*
Eigenlijk wordt het dan de vierde keer denk ik. Zullen we het er maar op dat het deze keer vast niet de laatste keer is? :s)
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_201883442
O+ being a fatty is the gift that keeps on giving O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')