Dat dus. Al heb ik nou wel zin in popcorn en proteīnerepen. Geen van beide in huis. Buiten eetwindow. Jammer welquote:
Zero is beter dan Max…quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:54 schreef SQ het volgende:
Ik heb een blikje fanta zero, voor het idee.
Ja, zero frisdrank is bocht, kom er maar in
Ja, ik had gewoon fanta genomenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:54 schreef SQ het volgende:
Ik heb een blikje fanta zero, voor het idee.
Ja, zero frisdrank is bocht, kom er maar in
Da's sterker dan ik benquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 00:13 schreef Vanyel het volgende:
Ik zou zo veel makkelijker IF doen als Mrs V niet elke dag vers brood bakte![]()
De geur drijft 's ochtends al de slaapkamer in voor de wekker gaat. Ik negeer dat ongeveer 4 om 3 dagen in de week.
Wel echt badass hoorquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 10:51 schreef Myraela het volgende:
Week 4 run 1 gedaan.In een langere wandeling, dus ik zit al aan de 11.000 stappen en de dag moet eigenlijk nog beginnen.
IF is echt zo wonderlijk... gelukkig was de man laatst 2 weken weg zodat ik in een ritme kon komen zonder enablers om me heen...quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 00:13 schreef Vanyel het volgende:
Ik zou zo veel makkelijker IF doen als Mrs V niet elke dag vers brood bakte![]()
De geur drijft 's ochtends al de slaapkamer in voor de wekker gaat. Ik negeer dat ongeveer 4 om 3 dagen in de week.
Wordt aan gewerkt (via professionals), maar zal nog wel even duren.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 11:00 schreef Holyme het volgende:
@:Sometimes waar gaat het mis en wat zou je kunnen veranderen?
Haten op max.quote:
Heel veel succes ermee. Ik hoop voor je dat het op langer termijn voor je werkt.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 11:23 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Wordt aan gewerkt (via professionals), maar zal nog wel even duren.
Lief dagboek, dag 1, + 1,5quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 13:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
Neem dit weekend even pauze van mn loopuur en OMAD. Twee dagen marathondrukte direct naast mn huis en op mn route en gisteren ging de OMAD mis. Even dit weekend wat vrijer en dan maandag weer terug naar OMAD en lopen.
Kun je deze mijlpaal wel 2 keer vierenquote:Op zondag 24 oktober 2021 11:44 schreef Nanuke het volgende:
Ik zag twee nieuwe getallen voor de komma en vond vervolgens weekend en #zwaarleven een goed excuus voor chips en gevulde speculaas. Weg nieuwe getallen natuurlijk.
Positief: ik kwam erachter dat ik chips de kcal niet meer waard vind.
Negatief: gevulde speculaas vreet ik nog steeds het liefst een verpakking achter elkaar weg.
Eigenlijk wordt het dan de vierde keer denk ik. Zullen we het er maar op dat het deze keer vast niet de laatste keer is?quote:Op zondag 24 oktober 2021 11:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Kun je deze mijlpaal wel 2 keer vieren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |