Een mars delen met 3 personen vind ik dan ook wel weer wat extreemquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Qua eten is het weekend niet ongezonder dan doordeweeks, hier. Enige verschil is dat we op zaterdagavond en soms op vrijdagavond ook, wat lekkers halen. En dat 'lekkers' is dan natuurlijk nooit een kleinigheidje, maar een enorme zak spekjes of zo'n zak met minimarsjes enzo. Grote zak drop. Stokbrood met lekkers.
Tegenwoordig nemen we vaak voor ons alle drie 1 mars/snicker/twix/kitkat/wat dan ook mee. Nog steeds een groot ding met veul calorieën, maar dan blijft het bij die ene. Toch enige vooruitgang
Ook in mn fattie-eat-all-the-things periodes vind een mars delen met 1 persoon insane.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 12:56 schreef SQ het volgende:
[..]
Een mars delen met 3 personen vind ik dan ook wel weer wat extreem
Duh, ik ookquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 12:56 schreef SQ het volgende:
[..]
Een mars delen met 3 personen vind ik dan ook wel weer wat extreem
Ja ik vind Marsen überhaupt niet lekker, maar dat terzijde.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 12:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ook in mn fattie-eat-all-the-things periodes vind een mars delen met 1 persoon insane.
Nee, mars is ook niet echt mn lievelings. #teamtwix of nou ja, oud dus #teamraider. Vind ik alle 2 de helften ook best heftig om in 1 keer op te eten...quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 13:07 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja ik vind Marsen überhaupt niet lekker, maar dat terzijde.
Dat klinkt al minder schrikbarend.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 12:58 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Duh, ik ook![]()
Ieder een eigen, uiteraard
IJsmarsen daarentegen.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 13:07 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja ik vind Marsen überhaupt niet lekker, maar dat terzijde.
Ja die zijn wel oké!quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 13:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
IJsmarsen daarentegen.
Goh, hoe kom ik toch te zwaar.
Nah, die chocolade-pinda combinatie heb ik nooit lekker gevonden, zelfde categorie als Bounty wat mij betreft.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 13:15 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja die zijn wel oké!
Maar toch #teamsnickers hier
En dubbele kcalsquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 13:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Tegenwoordig zijn die Marsen en aanverwanten echt zo klein, een paar hapjes en weg. Ik had afgelopen week Balisto voor onderweg, vroeger waren die de dubbele lengte
Groene balisto'squote:Op vrijdag 22 oktober 2021 13:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Tegenwoordig zijn die Marsen en aanverwanten echt zo klein, een paar hapjes en weg. Ik had afgelopen week Balisto voor onderweg, vroeger waren die de dubbele lengte
Nuts vind je bijna nergens meer. Het is vooral snickers, mars, twix en zo.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 17:33 schreef Holyme het volgende:
Nuts, of pure bounty. Maar allemaal al lang niet meer op, vind ze ook goedkoop zoet. Nougatti daarentegen gaat er regelmatig in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |