Klopt deels. Ik zou vorig jaar vrijwilliger zijn geweest. Mensen op de tribune ‘placeren’ als ik het me goed herinner.quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Mwoah. Volgens mij is er nog verrassend veel werk bij de F1-races dat door vrijwilligers gedaan wordt. Daar krijg je wel een dag aanwezigheid op het circuit voor terug, waarbij je voorzien wordt van wat en eten en drinken plus een hoop nieuwe mensen leert kennen. De kleding mag je houden en normaal zou er nadien zelfs een leuke borrel met alle vrijwilligers zijn geweest! Dat gebeurt dit jaar overigens niet. Vervoer mag je wel zelf betalen
Uiteraard, gewoon snel volkrijgen en dan kunnen we nog snel Heineken Dutch Grand Prix @ zandvoort #22 Raceweek openenquote:Op maandag 30 augustus 2021 19:43 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik neem het zo vaak voor je op in het voorspel topic. Deze gun je me toch wel
Dit is wel echt de aids voor mensen met een creatief beroep. Hoe vaak fotografen, webdesigners, portretschilders, muzikanten etc. Wel niet geconfronteerd worden met de vraag "eyyy, zou je ff dit klusje willen doen voor een schaamteloos laag bedrag/nix? Dan heb je goeie exposure en een mooie aanvulling voor je portfolio".quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:29 schreef PS. het volgende: [..] Ik had nog wat toegevoegd aan mijn post. Maar een schoonmaker gaat ook niet opvallen tussen 10 duizenden personen, en die zou er ook niks aan hebben. Een artiest die upcoming is wel natuurlijk.
quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:44 schreef PS. het volgende:
Melk
Brood
Pastasaus
Tonijn?
even onthouden hoor.
Dit bedoel ikquote:Op maandag 30 augustus 2021 19:45 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dit is wel echt de aids voor mensen met een creatief beroep. Hoe vaak fotografen, webdesigners, portretschilders, muzikanten etc. Wel niet geconfronteerd worden met de vraag "eyyy, zou je ff dit klusje willen doen voor een schaamteloos laag bedrag/nix? Dan heb je goeie exposure en een mooie aanvulling voor je portfolio"..
Dat is dus echt kansloos en een heel ander verhaal dan inderdaad met een prima baan die voor de lol vrijwilligerswerk doet.
Gaat lukken!quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Uiteraard, gewoon snel volkrijgen en dan kunnen we nog snel Heineken Dutch Grand Prix @ zandvoort #22 Raceweek openen
Volgend seizoen komen weer nieuwe, dit jaar blijft het doorborduren op dezelfde design, al zijn ze al elk seizoen klein beetje aangepast. Het is best wel wat werk om voor elke race iets nieuws te maken. Je zou denken dat een heel leger aan designers daar zitten, maar dat valt tegen. Dus nu zijn het steeds kleine details, met als uitschieter de GP Brazilie beker van 2019, die kreeg een speciaal Senna tintje. Heb hem zelf ff genspecteerd voor de racequote:Op maandag 30 augustus 2021 19:23 schreef vipergts het volgende:
[..]
Ik heb Heineken ooit eens een mail gestuurd daarover, ik zat me kapot te ergeren aan steeds dezelfde trofee bij winst en toen zei volgens mij Hamilton er ook iets over. Toen heb ik Heineken gemaild met de vraag of ze voor de race van Zandvoort in 2020 iets orginelers kunnen verzinnen dan zo'n suffe beker. Er is zat te verzinnen waar je coureurs een plezier meedoet zoals een delfstblauwe schaal oid.
Wel antwoord gehad maar geen beloftes.
Het is voornamelijk om de mensen te laten zitten tussen de momenten waarop niets te doen is. Anders gaan er hele groepen massaal in beweging en dat willen ze voorkomen dus met entertainment.quote:Op maandag 30 augustus 2021 18:58 schreef Skwish het volgende:
Waarom moeten er dan artiesten optreden bij een GP? Het is toch geen carnaval?
Ok. maar dat zijn dus echt mensen die er ook niks aan hebben (maar wel een leuke dag hebben op zo'n circuit)quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:45 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dit is wel echt de aids voor mensen met een creatief beroep. Hoe vaak fotografen, webdesigners, portretschilders, muzikanten etc. Wel niet geconfronteerd worden met de vraag "eyyy, zou je ff dit klusje willen doen voor een schaamteloos laag bedrag/nix? Dan heb je goeie exposure en een mooie aanvulling voor je portfolio"..
Dat is dus echt kansloos en een heel ander verhaal dan inderdaad met een prima baan die voor de lol vrijwilligerswerk doet.
GRATIS!#@$%?!@?#%!quote:
Gratis in mijn dure Ziggo Abo. Krijg ik 3 dagen geld terug?quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
GRATIS!#@$%?!@?#%!
TERWIJL LOWLANDS NIET DOOR MAG GAAN????
dit kan niet
Morgen nagelbijtenquote:Op maandag 30 augustus 2021 19:55 schreef spectrumanalyser het volgende:
Is er deze week eigenlijk nog een rechtzaak? Het duinstreepkikkerstokpaardje!
Dit gebeurde paar jaar geleden ook voor een aantal goedbetaalde jobs, onbetaalde traineeships tijdens de crisis. Alles om geen gat in je CV te krijgenquote:Op maandag 30 augustus 2021 19:45 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat is dus echt kansloos en een heel ander verhaal dan iemand met een prima baan die voor de lol vrijwilligerswerk doet.
https://www.gpfans.com/nl(...)er-dutch-grand-prix/quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:55 schreef spectrumanalyser het volgende:
Is er deze week eigenlijk nog een rechtzaak? Het duinstreepkikkerstokpaardje!
Waaronder pas afgestudeerde artsen inderdaad.quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:56 schreef zalkc het volgende:
[..]
Dit gebeurde paar jaar geleden ook voor een aantal goedbetaalde jobs, onbetaalde traineeships tijdens de crisis. Alles om geen gat in je CV te krijgen
sowieso niet, de pandjesprins zijn brillen betalen zichzelf niet!!quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:52 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Gratis in mijn dure Ziggo Abo. Krijg ik 3 dagen geld terug?
Piloten ook al een tijdje weer.quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waaronder pas afgestudeerde artsen inderdaad.
Hamilton dan met een overleden motor in de bandenstapel erachter? Dan keur ik het goed.quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Max in de grindbak na een botsing met Lewis.
U las het hier voor het eerst.
Goh, Zandvoort heeft dezelfde regels als letterlijk elke andere baan op de kalender. Kom, snel #ophef veroorzaken, dat zal ze leren!quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:08 schreef Zipportal het volgende:
Je mag geen eigen eten/drinken EN paraplu's meenemen.![]()
![]()
![]()
![]()
Het zal wel droog blijven maar voor de zon is een paraplu ook wel handig.
Dit kan niet.
Schuld van Bernhard.quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Goh, Zandvoort heeft dezelfde regels als letterlijk elke andere baan op de kalender. Kom, snel #ophef veroorzaken, dat zal ze leren!
Ik zag gisteren echt heul veul paraplus maar dat was wel in de bossen en niet op de tribune.quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Goh, Zandvoort heeft dezelfde regels als letterlijk elke andere baan op de kalender. Kom, snel #ophef veroorzaken, dat zal ze leren!
GP van Canada mag het ook.quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:14 schreef Karstman het volgende:
Ik zag ook een ruime sortering aan bierblikjes inderdaad
Zijn zonnebrillen ook verboden danquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:08 schreef Zipportal het volgende:
![]()
![]()
![]()
Dit kan niet.
Nu eet ik hem zulf wol op. @Wereldgozerquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ja jammer dat we geen enkel eigen bolletjes mee kunnen nemen. Maar ja, dan daar maar een broodje worst
Bij NASCAR kunnen ze het wel daar kun je pistolen winnen in Texas of cowboylaarzen, een kreeft in New Hampshire, Miles the monster in dover, een staande klok in Martinsvillequote:Op maandag 30 augustus 2021 19:46 schreef ETA het volgende:
[..]
Volgend seizoen komen weer nieuwe, dit jaar blijft het doorborduren op dezelfde design, al zijn ze al elk seizoen klein beetje aangepast. Het is best wel wat werk om voor elke race iets nieuws te maken. Je zou denken dat een heel leger aan designers daar zitten, maar dat valt tegen. Dus nu zijn het steeds kleine details, met als uitschieter de GP Brazilie beker van 2019, die kreeg een speciaal Senna tintje. Heb hem zelf ff genspecteerd voor de race
[ afbeelding ]
Nascar =/= F1. Verder: Lekker boeiend.quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:25 schreef vipergts het volgende:
[..]
Bij NASCAR kunnen ze het wel daar kun je pistolen winnen in Texas of cowboylaarzen, een kreeft in New Hampshire, Miles the monster in dover, een staande klok in Martinsville
Het is gewoon Heineken onwaardig steeds maar dezelfde suffe trofee die hebben toch een marketingafdeling het enige wat die doen is de plaatselijk prijzenbeker winkel bellen en dat is het.
Uhm nee, in Duitsland, Hongarije en Spa mocht ik gewoon mijn eigen shit mee hoor. Alleen in Barcelona deden ze moeilijk. En Zandvoort blijkbaar ook dus.quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:10 schreef Nattekat het volgende:
+
[..]
Die sponsort die zooi toch als ik Heineken was zou ik voor dat geld willen dat fans op het puntje van hun stoel zitten te wachten wat de prijs is. En het is niet allen Heineken die andere sponsor is nog erger die doet als prijs de vorm van de baan een paar minuten nadat die gasten om het hardst een zootje rondjes hebben gereden denk dat ze de layout wel kunnen dromen.quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Nascar =/= F1. Verder: Lekker boeiend.
Wat heeft Heineken overigens met de trofeen te maken?
Zoals elk evenement, festival of wat dan ook waar crowd control is. Paraplu's zijn bijvoorbeeld potentieel gevaarlijk. Zandvoort doet hier niks geksquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:08 schreef Zipportal het volgende:
![]()
![]()
![]()
Dit kan niet.
echt onzin, een paraplu is een alledaags voorwerpquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:33 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Zoals elk evenement, festival of wat dan ook waar crowd control is. Paraplu's zijn bijvoorbeeld potentieel gevaarlijk. Zandvoort doet hier niks geks
Mag het wel bij een wedstrijd van Ajax of Feyenoord?quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:41 schreef THEFXR het volgende:
[..]
echt onzin, een paraplu is een alledaags voorwerp
Bij Barcelona kun je alleen alcoholvrij bier krijgen. Zandvoort is dus sowieso niet de kutste.quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar ondertussen kan je bij de fanshops dan wel weer paraplu's kopen.quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:33 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Zoals elk evenement, festival of wat dan ook waar crowd control is. Paraplu's zijn bijvoorbeeld potentieel gevaarlijk. Zandvoort doet hier niks geks
Ga weg met zo'n onding op evenementen, eender welk. Smeer je in tegen de zon steek die bril op je neus, en neem een poncho mee voor regen. Daar irriteer je tenminste niemand mee.quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:08 schreef Zipportal het volgende:
Dit kan niet.
Hier wordt door de beveiliging geadviseerd om paraplu's niet toe te laten. Wel elke keer hetzelfde bedrijf. Klein festival, nog geen 5000 man. Worden geen paraplu's verkochtquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:58 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Maar ondertussen kan je bij de fanshops dan wel weer paraplu's kopen.
Doen ze gewoon om meer omzet te genereren.
Het gaat uiteraard wel iets verder dan de plaatselijke bekerboer bellen. Een goede trofee ontwikkelen doe je niet zomaar, daar gaat zo een jaar ontwikkeling aan vooraf. Er is een aparte design afdeling als onderdeel van het marketing team, echter de gehele team is kleiner dan je denkt. Degene die de trofee ontwikkeling doet, ontwikkeld bijvoorbeeld ook de verpakkingen wereldwijd, ontwikkeld de gehele key visual range van alle sponsorships en nog veel meer, dus veel tijd is er niet voor. En dan moeten uiteraard nog tig mensen hun mening geven waarop aanpassingen volgen.quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:25 schreef vipergts het volgende:
[..]
Bij NASCAR kunnen ze het wel daar kun je pistolen winnen in Texas of cowboylaarzen, een kreeft in New Hampshire, Miles the monster in dover, een staande klok in Martinsville
Het is gewoon Heineken onwaardig steeds maar dezelfde suffe trofee die hebben toch een marketingafdeling het enige wat die doen is de plaatselijk prijzenbeker winkel bellen en dat is het.
Met een poncho kun je niet slaan oid, en het beperkt ook het zicht van anderen niet tenminste dat lijkt mij een reden om ze te verbieden.quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:14 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Hier wordt door de beveiliging geadviseerd om paraplu's niet toe te laten. Wel elke keer hetzelfde bedrijf. Klein festival, nog geen 5000 man. Worden geen paraplu's verkocht
En op festivals waar ik heen ga, werd het in ieder geval 1 keer geweigerd en alleen mensen in ponchos gezien. Of dat puur ene commercile reden heeft, vind ik lastig om te concluderen.
Leuk dat je het uitlegt nooit verwacht dat je op fok iemand tegenkomt die betrokken is bij dat proces maar ik blijf het een fantasieloos ding vinden.quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:23 schreef ETA het volgende:
[..]
Het gaat uiteraard wel iets verder dan de plaatselijke bekerboer bellen. Een goede trofee ontwikkelen doe je niet zomaar, daar gaat zo een jaar ontwikkeling aan vooraf. Er is een aparte design afdeling als onderdeel van het marketing team, echter de gehele team is kleiner dan je denkt. Degene die de trofee ontwikkeling doet, ontwikkeld bijvoorbeeld ook de verpakkingen wereldwijd, ontwikkeld de gehele key visual range van alle sponsorships en nog veel meer, dus veel tijd is er niet voor. En dan moeten uiteraard nog tig mensen hun mening geven waarop aanpassingen volgen.
Ja echt vet om te zien hoe zo'n opbouw gaat, en dan zie je gister in het livetopic nog mensen die denken dat ze vandaag die race van Spa wel even hadden kunnen rijdenquote:
VBL is ergens anders.quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:42 schreef zalkc het volgende:
[..]
Mag het wel bij een wedstrijd van Ajax of Feyenoord?
ik kan me goed voorstellen dat paraplu’s niet gewenst zijn op tribunes, ook voor het zicht voor degene achter je. En zoveel andere tribune evenementen in de buitenlucht ken ik niet.quote:
Mensen = n (1) fucking debielquote:Op maandag 30 augustus 2021 21:52 schreef PS. het volgende:
[..]
Ja echt vet om te zien hoe zo'n opbouw gaat, en dan zie je gister in het livetopic nog mensen die denken dat ze vandaag die race van Spa wel even hadden kunnen rijden
Men heeft echt geen idee wat voor logistieke operatie dit is, iedereen moet op elk moment op de goede plek staan, dat valt echt niet even een dagje uit te stellen.
Ik heb op Spa anders hele barbecues gezien...quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In principe mag je gewoon met je drone vliegen daar. Valt niet onder de no fly zone van Schiphol. Vanaf donderdag geldt er wel een vliegverbod voor drones.quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:56 schreef PS. het volgende:
Vraag me trouwens wel af of deze filmer, want heb al meer beelden van hem gezien toestemming heeft, want er zal de komende dagen ook nog wel een helikopter hier en daar langsvliegen. Ik zie hem niet per se als iemand van het circuit ofzo. En er zijn heel wat meer mensen die even met hun drone er over vliegen en uploaden. Als ze dit soort dingen sowieso maar even laten in het weekendOndanks het erg vet is om die beelden te zien.
Precies dit, mensen zijn lomp en steken hem in je oog, of je zit achter iemand met zo’n plu op en je ziet niks. Poncho’s zijn een uitstekende oplossing. Verder nog nooit iemand gezien die een paraplu tegen de zon mee had, zonnebrand en een pet op en je komt een heel eind (maar met die septemberzon zal het wel loslopen 😋)quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:09 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ga weg met zo'n onding op evenementen, eender welk. Smeer je in tegen de zon steek die bril op je neus, en neem een poncho mee voor regen. Daar irriteer je tenminste niemand mee.
Het waren er helaas wel wat meer.quote:Op maandag 30 augustus 2021 22:20 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Mensen = n (1) fucking debiel![]()
Ja zou kunnen hoor, maar hoop echt dat hun zich daar dan ook aan houden.quote:Op maandag 30 augustus 2021 22:29 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
In principe mag je gewoon met je drone vliegen daar. Valt niet onder de no fly zone van Schiphol. Vanaf donderdag geldt er wel een vliegverbod voor drones.
Niet gecontroleerd worden is wat anders dan iets mogen. Op Spa zijn er echt wel mensen uit gepikt. En ik denk dat @Sinister-D- zijn paraplu nog altijd mistquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:30 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Uhm nee, in Duitsland, Hongarije en Spa mocht ik gewoon mijn eigen shit mee hoor. Alleen in Barcelona deden ze moeilijk. En Zandvoort blijkbaar ook dus.
Barcelona was trouwens ook een Heineken GP en daar schonken ze alleen 0,0% a 11 de halve liter
De maker van deze filmpjes maakt er woensdag nog 1 en daarna niet meer want vliegverbod. Staat ergens in de comments bij dat filmpje.quote:Op maandag 30 augustus 2021 23:01 schreef PS. het volgende:
[..]
Ja zou kunnen hoor, maar hoop echt dat hun zich daar dan ook aan houden.
Ik heb genoeg paraplu's gezien in spa gister.quote:Op maandag 30 augustus 2021 23:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet gecontroleerd worden is wat anders dan iets mogen. Op Spa zijn er echt wel mensen uit gepikt. En ik denk dat @:Sinister-D- zijn paraplu nog altijd mist
Ja ik zag er meerdere op youtube, laten we maar hopen dat iedereen de regels een beetje kent...quote:Op maandag 30 augustus 2021 23:08 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
De maker van deze filmpjes maakt er woensdag nog 1 en daarna niet meer want vliegverbod. Staat ergens in de comments bij dat filmpje.
Kun je niet meer ergens zo'n Jumbo kaartje scoren?quote:Op maandag 30 augustus 2021 23:10 schreef Nattekat het volgende:
Boh, 60 voor een tribune op vrijdag in het mooie weer.
Ik zit hier echt hl erg over te twijfelen. Gewoon lekker sfeerproeven.
Dat is GA volgens mij, dus nee.quote:Op maandag 30 augustus 2021 23:11 schreef PS. het volgende:
[..]
Kun je niet meer ergens zo'n Jumbo kaartje scoren?
Ohja, meestal vragen ze dan toch de hoofdprijsquote:
Fiets achterin de auto, auto bij de Langervelderslag en een half uurtje fietsenquote:Op maandag 30 augustus 2021 23:13 schreef PS. het volgende:
[..]
Ohja, meestal vragen ze dan toch de hoofdprijs![]()
Mja wel leuk om even bij te zijn als je toch in de buurt woont.
Voorwiel er uit is niet zo moeilijk en scheelt meestal een hoop.quote:Op maandag 30 augustus 2021 23:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Fiets achterin de auto, auto bij de Langervelderslag en een half uurtje fietsen
Helaas is dat eerste een klein dingetje, dus misschien toch wat minder aantrekkelijk.
Helaas is dat bij mij niet zo simpelquote:Op maandag 30 augustus 2021 23:27 schreef PS. het volgende:
[..]
Voorwiel er uit is niet zo moeilijk en scheelt meestal een hoop.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 00:02 schreef greysbones het volgende:
@:R-Woud93
Van ❤e met uw verjaardag![]()
![]()
Er momenteel vliegen dagelijks meerdere helikopters en vliegtuigjes rondjes om het circuit. Zelfs de politie kan het iet laten 2-3 keer per dag een rondje er omheen te draaien (zie https://globe.adsbexchange.com/ ).quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:56 schreef PS. het volgende:
Vraag me trouwens wel af of deze filmer, want heb al meer beelden van hem gezien toestemming heeft, want er zal de komende dagen ook nog wel een helikopter hier en daar langsvliegen. Ik zie hem niet per se als iemand van het circuit ofzo. En er zijn heel wat meer mensen die even met hun drone er over vliegen en uploaden. Als ze dit soort dingen sowieso maar even laten in het weekendOndanks het erg vet is om die beelden te zien.
Dat weet ik, dat is ook precies wat ik zeg.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 07:42 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Er momenteel vliegen dagelijks meerdere helikopters en vliegtuigjes rondjes om het circuit. Zelfs de politie kan het iet laten 2-3 keer per dag een rondje er omheen te draaien (zie https://globe.adsbexchange.com/ ).
15u NL-tijdquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 09:47 schreef LangeTabbetje het volgende:
Zie ik nu goed dat de start van de race om 1 uur s middags is ? Is normaal gesproken toch om 2 uur ? (Woon in het buitenland, en zit te klungelen met tijdsverschillen).
Vind het wel leuk om deze race van start to finish te kunnen zien.
Als het goed is gewoon 3 uur, net als Spa.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 09:47 schreef LangeTabbetje het volgende:
Zie ik nu goed dat de start van de race om 1 uur s middags is ? Is normaal gesproken toch om 2 uur ? (Woon in het buitenland, en zit te klungelen met tijdsverschillen).
Vind het wel leuk om deze race van start to finish te kunnen zien.
Thanks, in de OP (in de picture van Ziggo sport) staat namelijk 12.55 uur, dus begon ik te twijfelen.quote:
Ja, zondag was een drama. Martin Brundle van Fox sports is een aardige commentator, maar zo lang naar de regen kijken, is zelfs met zijn commentaar niet echt leuk. (Alhoewel hij op een gegeven moment zei dat "In mijn tijd, zouden we gewoon starten en racen".quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 09:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als het goed is gewoon 3 uur, net als Spa.
Hopelijk na het farce van zondag ook meteen de laatste keer.
Dan begint de extra lange voorbeschouwing. Zelfs de vrije trainingen krijgen nu een voor- en nabeschouwing.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:20 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Thanks, in de OP (in de picture van Ziggo sport) staat namelijk 12.55 uur, dus begon ik te twijfelen.
Bedankt voor je bijdrage, ga maar weer verder met je bordje quinoaquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:50 schreef pferdfahrer het volgende:
Hopen dat de rechter hier een stokje voor steekt vandaag
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 07:42 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Er momenteel vliegen dagelijks meerdere helikopters en vliegtuigjes rondjes om het circuit. Zelfs de politie kan het iet laten 2-3 keer per dag een rondje er omheen te draaien (zie https://globe.adsbexchange.com/ ).
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 08:56 schreef PS. het volgende:
[..]
Dat weet ik, dat is ook precies wat ik zeg.
Joh, maak je niet druk. De bezoekers mogen geen eigen eten en drinken meenemen, geen camera's, niet roken, geen paraplu's (!!!). Een smartphone meenemen is wel verplicht.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:50 schreef pferdfahrer het volgende:
Hopen dat de rechter hier een stokje voor steekt vandaag
smartphone verplicht?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:31 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Joh, maak je niet druk. De bezoekers mogen geen eigen eten en drinken meenemen, geen camera's, niet roken, geen paraplu's (!!!). Een smartphone meenemen is wel verplicht.
Deze regeltjes zijn vandaag nog even onder de aandacht gebracht bij de bezoekers per e-mail.
Evengoed hebben we er veel zin in. Hopelijk komt het project "ik-ben-volledig-gevaccineerd-maar-krijg-geen-vaccinatiebewijs" nog op tijd tot een goed einde.
Klopt ook wel hoor, die data is gewoon te vinden bij de Rijksoverheid. Maar genoeg lui die zo'n ding kopen zonder zich in te lezen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:20 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Aldus 1 van de vaste youtubers (https://www.youtube.com/channel/UCFndDBJe7Wu6S25tt-C2Qzg)
Ik citeer uit de e-mail van vanmorgen:quote:
Met een Nokia 3210 kom je er niet in.quote:2. Controle aan de gate!
Voor toegang tot het circuit is het belangrijk dat elk ticket op naam is gezet. Alleen degene die de tickets heeft aangeschaft kan de tickets personaliseren via de MyDGP-omgeving. Op het ticket staat de gate vermeld die je het snelste toegang geeft tot het circuit. Bij de gate vindt nog een extra check plaats, vergeet daarom niet je identiteitsbewijs mee te nemen. Gebruik van de CoronaCheck-app is voor iedereen verplicht. Zorg dat je deze geأ�nstalleerd hebt op je telefoon en dat je het evenement veilig kunt bezoeken.
Haha! Dat gaat lachen worden. Hoorde gisteren een boze buurman die aan het kloten was met zn app. Blijkbaar heeft ie geen DigiDquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:36 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Ik citeer uit de e-mail van vanmorgen:
[..]
Met een Nokia 3210 kom je er niet in.
Waar is dat te vinden?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:35 schreef PS. het volgende:
[..]
Klopt ook wel hoor, die data is gewoon te vinden bij de Rijksoverheid. Maar genoeg lui die zo'n ding kopen zonder zich in te lezen.
Dat lukt, die brief komt 1 a 2 werkdagen later.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:29 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Haha! Dat gaat lachen worden. Hoorde gisteren een boze buurman die aan het kloten was met zn app. Blijkbaar heeft ie geen DigiDKans dat hij deze week nog zijn inloggegevens krijgt lijkt mij klein
Ah okquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:40 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Dat lukt, die brief komt 1 a 2 werkdagen later.
Zolang de vaccinatieregistratie maar goed gegaan is. Anders testje boeken op vrijdag.
Kun je via de Rijksoverheid ook niet je code met vaccinatie per brief laten sturen? Of moet je dan ook eerst DigiD hebben?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:43 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ah okNou, als ik hem een dezer dagen weer hoor vloeken, dan klop ik wel ff bij hem aan dat hij ook een testje kan doen
Ben gewoon gecontroleerd hoor. Tas vol eten en drinken. Ze kijken erin en het is prima. Alleen in Barcelona moest ik het weggooien.quote:Op maandag 30 augustus 2021 23:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet gecontroleerd worden is wat anders dan iets mogen. Op Spa zijn er echt wel mensen uit gepikt. En ik denk dat @:Sinister-D- zijn paraplu nog altijd mist
Behoorlijk precair wat je nu zegt. Echt nog volledig onduidelijk welke richting het weer zondag opgaat, waarbij het zeker aan de kust nogal verradelijk kan zijn.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:25 schreef VacaLoca het volgende:
Wordt warm zondag. Echt zonde, zonder corona was 't gigantisch feest geweest met strandfeest met djs en al.
voordat je een vaccinatiebewijs kunt ophalen moet je inloggen met DigiD. Dat DigiD is sinds enige tijd verplicht met two-factor authenticatie, dat kan met App of met SMS/gesproken bericht.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:19 schreef Qyra het volgende:
[..]
Kun je via de Rijksoverheid ook niet je code met vaccinatie per brief laten sturen? Of moet je dan ook eerst DigiD hebben?
Ook de wind kan een leuke factor worden daar.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Behoorlijk precair wat je nu zegt. Echt nog volledig onduidelijk welke richting het weer zondag opgaat, waarbij het zeker aan de kust nogal verradelijk kan zijn.
Nee, zal gaan om de QR-code. Of bedoel je dat ook met het vaccinatiebewijs?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 09:44 schreef spectrumanalyser het volgende:
zoals het in de e-mail van vandaag staat, moet je in bezit zijn van een smartphone met de corona-app. Iemand in mijn gezelschap heeft geen smartphone, een printje van het vaccinatiebewijs lijkt mij voldoende.
Er staat toch echt dat je moet inloggen met DigiD voordat je de QR-code/vaccinatiebewijs kunt ophalen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:40 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Nee, zal gaan om de QR-code. Of bedoel je dat ook met het vaccinatiebewijs?
Is te maken via https://coronacheck.nl/nl/print/
Dan wordt het een lastig verhaal, dacht dat het alleen om geen smartphone ging. Zag je post over Digid pas daarnaquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:44 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Er staat toch echt dat je moet inloggen met DigiD voordat je de QR-code/vaccinatiebewijs kunt ophalen.
Ga je maar 1 dag ? Test is 24h geldig.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:09 schreef spectrumanalyser het volgende:
Bij problemen met de registratie van de vaccinaties is het nu al gewoon te laat. De huisartsen hebben het te druk. Ik krijg zojuist telefonisch doodleuk de reactie dat ik mijn verwachting naar beneden moet bijstellen.
Dat gaat dus een testje worden vrijdag.
best knap dat je het zo lang hebt volgehouden zonder, hoe doe je dan aangifte voor de belasting?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:29 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Haha! Dat gaat lachen worden. Hoorde gisteren een boze buurman die aan het kloten was met zn app. Blijkbaar heeft ie geen DigiDKans dat hij deze week nog zijn inloggegevens krijgt lijkt mij klein
Vraag ik mij ook af. Misschien doet ie dat gewoon op papier?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:48 schreef zalkc het volgende:
[..]
best knap dat je het zo lang hebt volgehouden zonder, hoe doe je dan aangifte voor de belasting?
Dat weet je nu al: ja.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:59 schreef Starhopper het volgende:
Over een half uurtje weten we of het doorgaat
[ twitter ]
Dat kan ik uitleggen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:48 schreef zalkc het volgende:
[..]
best knap dat je het zo lang hebt volgehouden zonder, hoe doe je dan aangifte voor de belasting?
dat wordt vroeg vertrekken, sowieso als het 25 graden gaat worden wens ik je nog meer succes. Halve parkeerterrein is al vergeven aan kaarthouders, dus er blijft niet veel over.quote:Op maandag 30 augustus 2021 23:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Fiets achterin de auto, auto bij de Langervelderslag en een half uurtje fietsen
Helaas is dat eerste een klein dingetje, dus misschien toch wat minder aantrekkelijk.
Langervelderslag ja? Dat is godverdomme 15km fietsenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:22 schreef byah het volgende:
[..]
dat wordt vroeg vertrekken, sowieso als het 25 graden gaat worden wens ik je nog meer succes. Halve parkeerterrein is al vergeven aan kaarthouders, dus er blijft niet veel over.
Gohquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
https://www.nu.nl/formule(...)n=stdc_nu&redirect=1
Je bent ook niet verplicht om aangifte te doen. Dat wordt het pas als je een eigen huis hebt of andere bijzondere omstandigheden.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:00 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Dat kan ik uitleggen.
Bij de belastingdienst is two-factor authentication niet nodig. Je kunt met alleen een gebruikersnaam en wachtwoord inloggen bij de belastingdienst.
Zodra het gaat om medische diensten, zoals de vaccinatiegegevens, heb je -wel- twofactor authentication nodig. Je hebt een gebruikersnaam, wachtwoord EN tweede authenticatiemethode nodig. Dat kan zijn een SMS code of App.
door de duinen, lekker op en afquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Langervelderslag ja? Dat is godverdomme 15km fietsen
In principe niet, maar sinds die idiote uitspraak tegen Shell sta ik nergens meer van te kijken.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:29 schreef PS. het volgende:
Waren er serieus mensen die dachten dat het nu nog afgeblazen zou worden?
Ik had niet gedacht dat de race afgeblazen zou worden.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:29 schreef PS. het volgende:
De eerstvolgende strandopgang met parkeergelegenheid. Het wordt echt chaos hier in de regio als het ook een zomers weekend wordt met allemaal strandgangersquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Idem. Maar dit had wel heel extreem geweest. Een paar dagen voor het evenement beroof je de organisatie feitelijk van alle inkomsten. Dan moet je wel sterk in je schoenen staan als rechter: er had dan een heel acute noodzaak moeten bestaan.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:31 schreef maan_man het volgende:
[..]
In principe niet, maar sinds die idiote uitspraak tegen Shell sta ik nergens meer van te kijken.
3 kwartier dus op een rustig gangetje, dat is toch niet zo ver?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ken het, heb er meerdere malen gefietstquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
door de duinen, lekker op en af
Had hij sowieso niet op het laatste moment moeten aankomen. De financile belangen wegen nu waarschijnlijk toch zwaarder.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:34 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Ik had niet gedacht dat de race afgeblazen zou worden.
Maar vergis je niet. de man die de rechtszaak heeft aangespannend is verantwoordelijk voor de bouwstop. Meerdere grote bouwprojecten werden daardoor meteen stilgelegd.
Wel als je bedenkt dat het vanuit Haarlem georganiseerd, minder ver en rechter isquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:38 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
3 kwartier dus op een rustig gangetje, dat is toch niet zo ver?
Gelukkig zijn de verbouwingen al afgelopen. Een gemiddelde stranddag stoot nog meer uit, en daar hebben we goed op bespaard deze zomer.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:34 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Ik had niet gedacht dat de race afgeblazen zou worden.
Maar vergis je niet. de man die de rechtszaak heeft aangespannend is verantwoordelijk voor de bouwstop. Meerdere grote bouwprojecten werden daardoor meteen stilgelegd.
En door een mooi gebiedquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:38 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
3 kwartier dus op een rustig gangetje, dat is toch niet zo ver?
Het is daar prachtig idd, mooier als langs de ECT fietsen in Rotterdam.quote:
En herdenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:46 schreef PS. het volgende:
[..]
Moet je wel uitkijken voor rugschilpadkikkers ofzo
Dat Nattekat naar de GP kan is van groter belang dan het belang van die rugschildpadkikkers jaquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:46 schreef PS. het volgende:
[..]
Moet je wel uitkijken voor rugschilpadkikkers ofzo
Versterkers natuurlijk.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:51 schreef spectrumanalyser het volgende:
Nemen jullie gehoorbescherming mee?
Nee.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:51 schreef spectrumanalyser het volgende:
WAT !!! .......quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:51 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ik kan helemaal nietquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:49 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Dat Nattekat naar de GP kan is van groter belang dan het belang van die rugschildpadkikkers ja
quote:Op zondag 29 augustus 2021 19:42 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Wacht maar op dinsdag dan zul je wel overtuigd raken.
Je kan anders lelijk op je bek gaan van die gladde beestenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:49 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Dat Nattekat naar de GP kan is van groter belang dan het belang van die rugschildpadkikkers ja
Tegen Davina Michelle jaquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:51 schreef spectrumanalyser het volgende:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:49 schreef TagForce het volgende:
[..]
Je bedoelt neem ik aan buiten het feit dat 9 van de 12 teams op een steenworp afstand hun fabriek hebben staan?
Maar ik ben het eens met je dat het niet om het geld zou moeten gaan, maar om de banen en de races. In deze tijd is dat echter niet mogelijk. In 1967 was de GP van Frankrijk georganiseerd op de parkeerplaats van LeMans... Dat was een aanfluiting en zoiets mocht nooit meer gebeuren. Tegenwoordig rijden we bijna uitsluitend op veredelde parkeerplaatsen waar nog net een rood/witte markering de bochten aangeeft. Banen zoals vroeger komen nooit meer terug, en Zandvoort zal nooit meer een F1 wedstrijd organiseren. jammer, maar dat is de realiteit.
Heh. Groot gelijk die gozerquote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:32 schreef Nattekat het volgende:
Er moet sowieso iets gebeuren met Zandvoort, begint behoorlijk te verpauperen met de jaren tov de andere circuits.
Ik denk dat iedereen er zo over dacht 10 jaar terug. Ik had ook nooit durven dromen dat ik nog eens F1 op Zandvoort zou zien. Blijft nog steeds onwerkelijk, aangezien ik al sinds 2001 bijna jaarlijks op het circuit kom.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:09 schreef TagForce het volgende:
Dankzij de nieuwe zoekmachine kwam ik nog wat oude posts tegen (met terugwerkende kracht sorry voor de onzin die ik neerplempte in mijn beginjaren)...
This one did not age well:
[..]
Dit ja, echt al jaren dat het verwaarloosd werd.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
Voor de laatste verbouwing was het ook een grote pauperzooi
En zand …quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:36 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ook de wind kan een leuke factor worden daar.
Ik kijk nergens meer van op sinds shell en de avondklok rechtszaak die binnen 2 uur in hoger beroep kon.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:29 schreef PS. het volgende:
Nope. En dat is maar goed ook.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:28 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ik heb @:Mclaren_Fan al lang niet meer gehoord
Hahaha!quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:09 schreef TagForce het volgende:
Dankzij de nieuwe zoekmachine kwam ik nog wat oude posts tegen (met terugwerkende kracht sorry voor de onzin die ik neerplempte in mijn beginjaren)...
This one did not age well:
[..]
Inderdaad. Het leek meer op een lokale voetbalvereniging dan een echt circuit. Ging er vroeger regelmatig rijden met de motor. Zandvoort vond ik altijd een leuk circuit hoor. Maar ik voelde me toch altijd wel beter op Assen of Spa Francorchamps, gewoon omdat het allemaal nieuwer en beter onderhouden was.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
Voor de laatste verbouwing was het ook een grote pauperzooi
Boh, ik was erg teleurgesteld dat iets wat dit weekend ingepland stond niet door kon gaan, maar daar is nu zo goed als geen sprake van. Hypequote:
er staat mij bij dat het toerental wel iets omhoog zal gaan.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:12 schreef RetepV het volgende:
[..]
Hahaha!![]()
Maar ok, niemand zou het toen geloofd hebben als iemand had geroepen dat de F1 geknepen zou worden van 2.4 liter V8 naar 1.6 liter V6 met maar een maximum van iets van 12.000 toeren draaien, had ook niemand je geloofd.
Ik denk dat Zandvoort daardoor mogelijk werd. De auto's hebben een stuk minder trekkracht (torque) dan die oudere V8, en volgens mij maakt dat ze meer geschikt voor die kleinere baantjes.
Och die beelden van Purley die tevergeefs duidelijk wil maken dat er nog iemand in zit... verschrikkelijkquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:58 schreef ACT-F het volgende:
Gaat het er weer ruig aan toe zoals vroegh?
https://anderetijden.nl/p(...)/Dood-op-het-circuit
Beelden van de uitspraak uitgelekt:quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:48 schreef beantherio het volgende:
HET GAAT GEWOON ECHT GEBEUREN: EEN GRAND PRIX IN NEDERLAND!!![]()
Die regels waren in 2012 al zo'n beetje bekend. Daarvoor gingen ze nog uit van 4 cilinder motoren.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:12 schreef RetepV het volgende:
[..]
Hahaha!![]()
Maar ok, niemand zou het toen geloofd hebben als iemand had geroepen dat de F1 geknepen zou worden van 2.4 liter V8 naar 1.6 liter V6 met maar een maximum van iets van 12.000 toeren draaien, had ook niemand je geloofd.
Ik denk dat Zandvoort daardoor mogelijk werd. De auto's hebben een stuk minder trekkracht (torque) dan die oudere V8, en volgens mij maakt dat ze meer geschikt voor die kleinere baantjes.
Yep. Het toerental mag maximaal 15.000 toeren zijn. Maar dan gebruiken ze te veel brandstof, en ze mogen tijdens de race niet bijtanken. Dus de motoren worden geknepen. Als er nog wat benzine over is aan het einde van de race, dan kunnen ze het maximale toerental nog wat opschroeven, denk ik.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:40 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
er staat mij bij dat het toerental wel iets omhoog zal gaan.
het blijven stofzuigers met zulke turbo's. een compleet ander geluid dan een motor die 20.000 toeren loopt.
Ik kijk in Zandvoort jij ?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:00 schreef MowtheGrass het volgende:
[..]
Het is maar net waar je kijkt.
De 1.6 heeft een stuk meer koppel (torque) dan de oude 2.4 v8. Een vlakkere curve, ipv dat piekerige can vroeger.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:12 schreef RetepV het volgende:
[..]
Hahaha!![]()
Kijk maar gewoon niet naar appverwachtingen. Al helemaal niet op die termijn.quote:
Ik heb m gisteren met de post gekregen, maar nog geen tijd gehad om er verder na te kijkenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:14 schreef zalkc het volgende:
Weet iemand al iets over de souvenirtickets?
Risico van het vakquote:Op woensdag 1 september 2021 07:38 schreef Fer het volgende:
Zie het nou goed, dat alleen de tribune bij start/finish een overkapping heeft? Dat is wel echt sneu als het zelfde zou zijn als Spa.
Is het nog wat?quote:Op woensdag 1 september 2021 06:43 schreef Jolige_Joffer het volgende:
[..]
Ik heb m gisteren met de post gekregen, maar nog geen tijd gehad om er verder na te kijken
De rest zou niet eens allemaal tribunes moeten hebben, maar duinen.quote:Op woensdag 1 september 2021 07:38 schreef Fer het volgende:
Zie het nou goed, dat alleen de tribune bij start/finish een overkapping heeft? Dat is wel echt sneu als het zelfde zou zijn als Spa.
Ja.quote:Op woensdag 1 september 2021 09:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De rest zou niet eens allemaal tribunes moeten hebben, maar duinen.
quote:...
Had het ook niet te maken met het niet al te positieve imago van Prins Bernhard junior?
Van Overdijk: “Ook hij valt in de categorie: hoge bomen vangen veel wind. Hij heeft een positieve bijdrage geleverd aan het naar Nederland halen van de Formule 1, hij heeft het zaadje geplant en de eerste gesprekken gevoerd. Maar hij is een minderheidsaandeelhouder van n van de drie private partijen in deze organisatie, het circuit. Niet d eigenaar of de organisator van de Dutch Grand Prix. Om alles dan aan hem op te hangen…”
Daar zit ikquote:Op woensdag 1 september 2021 07:38 schreef Fer het volgende:
Proleet!quote:
Misschien omdat Spa al jaren meedoet en wat permanenter er in kan staan, en het helpt natuurlijk niet mee dat je begint met een verliespost van 33%quote:Op woensdag 1 september 2021 11:51 schreef Nattekat het volgende:
Het is nog steeds sneu. Hoe kan je in godsnaam alle tribunes open maken
Zelfs in Spa zijn ze bijna allemaal overdekt.
De enige permanente tribune naast de hoofdtribune is de uitzondering op de 'alles is overdekt' regelquote:Op woensdag 1 september 2021 11:53 schreef zalkc het volgende:
[..]
Misschien omdat Spa al jaren meedoet en wat permanenter er in kan staan, en het helpt natuurlijk niet mee dat je begint met een verliespost van 33%
Mooi zo. 200% kans dat race door gaatquote:Op woensdag 1 september 2021 12:00 schreef ACT-F het volgende:
De kans op regen is zo goed als helemaal uit de kaarten:
[ afbeelding ]
En strandweer!quote:Op woensdag 1 september 2021 12:07 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Mooi zo. 200% kans dat race door gaat
Tegenwoordig hebben alle F1 fans PTSDquote:Op woensdag 1 september 2021 12:11 schreef 4-elements het volgende:
Vroeger juichten we als er regen was voorspeld.
Gelukkig geen windmolen oidquote:Op woensdag 1 september 2021 12:40 schreef Tinos85 het volgende:
[ twitter ]
Een keer een andere Heineken trofee. Best een tof ding.
Ik weet waar de champagne in kan.quote:Op woensdag 1 september 2021 12:40 schreef Tinos85 het volgende:
[ twitter ]
Nope, de overdekte tribunes daar zijn bijna allemaal ook tijdelijk. Alleen de hoofdtribune en de zilveren richting Eau Rouge zijn vast. Die silveren is dus open.quote:Op woensdag 1 september 2021 11:53 schreef zalkc het volgende:
[..]
Misschien omdat Spa al jaren meedoet en wat permanenter er in kan staan, en het helpt natuurlijk niet mee dat je begint met een verliespost van 33%
Jammer dat Kimi niet meer in een topteam zit. Als hij wint dan heeft hij een grote beker om te zuipen.quote:Op woensdag 1 september 2021 12:40 schreef Tinos85 het volgende:
[ twitter ]
quote:Op woensdag 1 september 2021 13:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Jammer dat Kimi niet meer in een topteam zit. Als hij wint dan heeft hij een grote beker om te zuipen.
Het is een begin ik vind de bekers gewoon niet bij Heineken passen. Kijk naar hun reclames die zijn prachtig.quote:Op woensdag 1 september 2021 15:11 schreef Dven het volgende:
@:vipergts janken van geluk dankzij deze unieke beker
1600 man aan het kijken naar niksquote:
en die mensen die daar dan staan. komt er een kerel voorbij in een Alfa shirtje, iedereen denkt dat het Kimi is en wilt met hem op de foto. Hij leek er niet eens op.quote:Op woensdag 1 september 2021 19:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
1600 man aan het kijken naar niks
Nee.quote:Op woensdag 1 september 2021 20:17 schreef PicoMMP het volgende:
Wordt het nog ergens anders uitgezonden dan op Ziggo? Zoals Spa op Canvas/Sporza werd uitgezonden?
"Hij lust 'm rauw!"quote:Op woensdag 1 september 2021 22:08 schreef spectrumanalyser het volgende:
Groenteman: "Sebastiaan Vettel heeft worteltjes bij mij gekocht"
Slager: "Sebastiaan Vettel heeft een smokey max verstappen burger bij mij gekocht"
privacy? mmmmwwwha.....
Vorig jaar was het Circuit gewoon klaar voor de race in Mei, alleen ging die niet door ivm. Corona.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:59 schreef spectrumanalyser het volgende:
Volgens Jacky is Zandvoort het eerste voor Formule 1 die zulke bankings heeft.
Nou, meneer Jacky, vorig jaar zaten die bankings er ook nog niet.
Ze hebben toch ook banking (weliswaar minder steil) gehad op Indianapolis? En wat te denken van de kombaan op Monza en het circuit van Avus?quote:Op woensdag 1 september 2021 22:11 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Vorig jaar was het Circuit gewoon klaar voor de race in Mei, alleen ging die niet door ivm. Corona.
Maar oor de F1 in zo'n steile banking geheel nieuw.
er gaat nu het verhaal dat DRS niet in de banking toegestaan zal wordenquote:Op woensdag 1 september 2021 22:11 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Vorig jaar was het Circuit gewoon klaar voor de race in Mei, alleen ging die niet door ivm. Corona.
Maar oor de F1 in zo'n steile banking geheel nieuw.
Good Luck, en veel plezier.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:51 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ok, de situatie is nu als volgt. We hebben een QR-code ontvangen via de huisarts maar de corona-app en de corona-website geven geen vaccinatiebewijs. we kunnen dus niet anders dan een printje tonen met de qr-code. Heel fraai, het is niet anders. De QR-code heb ik getest met de scanner en die geeft OK.
Wish me luck.
Die hadden allemaal een minder steile banking.quote:Op woensdag 1 september 2021 22:17 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Ze hebben toch ook banking (weliswaar minder steil) gehad op Indianapolis? En wat te denken van de kombaan op Monza en het circuit van Avus?
Pirelli zal dat vast niet willen.. maar misschien moeten ze eerst vrijdag even afwachten om te kijken of het kan of niet.quote:Op woensdag 1 september 2021 22:17 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
er gaat nu het verhaal dat DRS niet in de banking toegestaan zal worden
https://www.motorsport.co(...)ort-banking/6658259/
Die zogenaamde verliespost is al lang gecompenseerd door de grote sponsoren maar wordt angstvallig uit de media gehouden. Anders was het hele feestje niet eens doorgegaan.quote:Op woensdag 1 september 2021 11:53 schreef zalkc het volgende:
[..]
Veel overnachtingen zit nu F1 crew in wat hun eigen catering heeft. En dagjesmensen komen er ook niet in.quote:Op woensdag 1 september 2021 22:17 schreef zalkc het volgende:
Tot mijn verbazing nog volop plek in de restaurants voor de zondag en zaterdag.
We overnachten toch in Zandvoort, dus het is wel handig om nog ergens te eten, liefst buiten het circuit
Ik denk dat Avus toch een stukje steiler was dan Zandvoort:quote:Op woensdag 1 september 2021 22:40 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Die hadden allemaal een minder steile banking.
En is ook al best lang geleden.
Is alles online/op tv te volgen?quote:Op woensdag 1 september 2021 09:22 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Banking, banking, banking? Oh, ze bedoelen verkanting.quote:Op woensdag 1 september 2021 22:56 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Ik denk dat Avus toch een stukje steiler was dan Zandvoort:
[ afbeelding ]
En ook Monza had een flinke banking:
[ afbeelding ]
Zandvoort heeft een hellingshoek van 32%, 18 gradenquote:Op woensdag 1 september 2021 22:56 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Ik denk dat Avus toch een stukje steiler was dan Zandvoort:
[ afbeelding ]
En ook Monza had een flinke banking:
[ afbeelding ]
Heb een mooie sticker aan de binnenkant van de voorruit geplakt. Dus morgenvroeg kan ik gewoon Zandvoort in 😁quote:Op woensdag 1 september 2021 21:29 schreef Nattekat het volgende:
Jullie hebben nog tot middernacht om Zandvoort in te gaan met de auto trouwens
Of je mist morgenochtend een voorruitquote:Op donderdag 2 september 2021 01:12 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Heb een mooie sticker aan de binnenkant van de voorruit geplakt. Dus morgenvroeg kan ik gewoon Zandvoort in 😁
Sticker is dan waardeloos, die scheurt in 3 stukken kapot. Plus het is niet de moeite 😂quote:Op donderdag 2 september 2021 01:16 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Of je mist morgenochtend een voorruit
De Ziggo sport - kanalen staan bij iedereen in Nederland gratis open dit weekend.quote:Op woensdag 1 september 2021 23:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Is alles online/op tv te volgen?
Ik heb er 2quote:Op donderdag 2 september 2021 07:20 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Sticker is dan waardeloos, die scheurt in 3 stukken kapot. Plus het is niet de moeite 😂
Dat is het voor elk weekeinde wel zo'n beetje (in elk geval de F1 natuurlijk, en de andere races sowieso ook).quote:Op woensdag 1 september 2021 23:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Is alles online/op tv te volgen?
Ziggo Sport Totaal is gratis te zien dit weekend.quote:Op woensdag 1 september 2021 20:17 schreef PicoMMP het volgende:
Wordt het nog ergens anders uitgezonden dan op Ziggo? Zoals Spa op Canvas/Sporza werd uitgezonden?
Lekker manquote:
4 uur kijken naar 2 rondjes dat gereden wordtquote:Op donderdag 2 september 2021 09:15 schreef Dven het volgende:
Ziggo werkt nu op tv.kpn.comEven gekeken, maar het is de herhaling van spa (!!!
)
Op een stoeltje zitten in een waggie is nou ook niet echt conditioneel zwaar.quote:Op woensdag 1 september 2021 23:03 schreef SiGNe het volgende:
Hehe, Rosberg buiten adem als ie even op Zandvoort een rondje moet fietsen
Die race duurde wel lekker langquote:Op donderdag 2 september 2021 09:15 schreef Dven het volgende:
Ziggo werkt nu op tv.kpn.comEven gekeken, maar het is de herhaling van spa (!!!
)
Klopt, zit nog altijd op het puntje van m'n stoelquote:Op donderdag 2 september 2021 11:18 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Die race duurde wel lekker lang
Toch zat ik er niet Ver naastquote:
😍quote:Op donderdag 2 september 2021 11:26 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
Hamilton heeft voor een bijpassend kleurtje gekozen.
Oranje boven, Oranje boven, leve Lewis Ha-mil-tonquote:Op donderdag 2 september 2021 11:26 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Een 33-jarige vrachtwagenchauffeur uit Amstelveen is aangehouden in de Amsterdamse haven omdat hij met een ingevorderd rijbewijs toch de weg op was gegaan. Bovendien was zijn vrachtwagen met 75 procent overladen. Hij vervoerde een lading drank die was bestemd voor de Formule 1 in Zandvoort.
Lijkt wel een GTA Online karakter. Wat een clown.quote:Op donderdag 2 september 2021 11:26 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 september 2021 11:26 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
Dat lijkt me een werkoverall of iets dergelijks toch?quote:Op donderdag 2 september 2021 11:26 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
Hamgodquote:Op donderdag 2 september 2021 11:26 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
Tot middernacht ook. Shitload aan reclame incoming.quote:Op donderdag 2 september 2021 09:50 schreef Johannes788 het volgende:
Tip. Vanavond 22.30 uur extra aflevering F1 cafe ziggo sportIVM Zandvoort GP
Arme @vosssquote:
De W Series, Formule 3 en Porsche Supercup zenden ze ook uit.quote:Op donderdag 2 september 2021 07:22 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
De Ziggo sport - kanalen staan bij iedereen in Nederland gratis open dit weekend.
Ik weet niet zeker of Ziggo ook de andere raceseries uitzendt.
Dat hele oranje gedoe is hem tussen de oren gaan zitten.quote:Op donderdag 2 september 2021 11:26 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Formule 1-fans gaan voor nieuw record bij Nederlandse Grand Prix
Het Oranjelegioen laat zich zondag 5 september tijdens de Dutch GP op Zandvoort massaal horen. De ruim 70.000 aanwezig fans gaan tijdens ‘The Loudest Lap’ zorgen voor een orkaan van geluid.
The Orange Army is een begrip geworden in de Formule 1. Wereldwijd bezoeken de Nederlandse fans de Grands Prix en zorgen ze voor een feestje. Het ‘leger’ blies Grands Prix als die van Oostenrijk en Belgi nieuw leven in, maar ook ver buiten Europa maakte de wereld kennis met het oranjelegioen.
Nu is het tijd voor Nederland, daar waar voor het eerst in 36 jaar een Grand Prix georganiseerd wordt. Zo’n 70.000 toeschouwers zullen aanwezig zijn tijdens de Dutch GP en gaan van zich laten horen tijdens ‘The Loudest Lap’ – het luidste rondje in de F1-geschiedenis.
Wat is het idee?
De fans schreeuwen de longen uit hun lijf en applaudisseren massaal tijdens de opwarmronde van de Dutch GP. Zo zorgen zij niet alleen voor een unieke sfeer en kippenvel op de armen bij de coureurs, ze gaan ook een record neerzetten: het luidste rondje in de Formule 1-historie. Hoe hard kan jij juichen?
Een orkaan van geluid zal neerdalen op Circuit Zandvoort waar de 70.000 toeschouwers Max Verstappen en de andere coureurs aan zullen moedigen. Het geluid zal bij diverse tribunes gemeten worden en op deze manier wordt het geluidsrecord tijdens een F1-race bepaald.
Trillende trommelvliezen?
Hoe hard kunnen de oranjefans juichen? Meer dan een rockconcert van 110 decibel of een laag overvliegend vliegtuig?
Een ding is zeker; de oranjefans zullen zorgen voor een prachtige sfeer en beelden die de hele wereld overgaan tijdens de actie die wereldwijd bekend zal worden als de ‘The Loudest Lap’. Zondag 5 september om 15:00 uur zal de Dutch Army van zich laten horen.
Dat is dan wel weer stoer.quote:Op donderdag 2 september 2021 11:26 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mag niet meerquote:Op donderdag 2 september 2021 12:09 schreef DeeBee het volgende:
Hopelijk ook in deze troll outfit op het hoogste podium zondag.
En dit zijn nu precies de dingen waar ik een broertje dood aan hebquote:
Dat kan.quote:Op donderdag 2 september 2021 12:27 schreef zalkc het volgende:
[..]
En dit zijn nu precies de dingen waar ik een broertje dood aan heb
Ja dat f1 uitgezonden wordt weet ik natuurlijk wel. Was meer benieuwd naar alle andere cups die gereden wordenquote:Op donderdag 2 september 2021 09:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is het voor elk weekeinde wel zo'n beetje (in elk geval de F1 natuurlijk, en de andere races sowieso ook).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |