Haha! Dat gaat lachen worden. Hoorde gisteren een boze buurman die aan het kloten was met zn app. Blijkbaar heeft ie geen DigiDquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:36 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Ik citeer uit de e-mail van vanmorgen:
[..]
Met een Nokia 3210 kom je er niet in.
Waar is dat te vinden?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:35 schreef PS. het volgende:
[..]
Klopt ook wel hoor, die data is gewoon te vinden bij de Rijksoverheid. Maar genoeg lui die zo'n ding kopen zonder zich in te lezen.
Dat lukt, die brief komt 1 a 2 werkdagen later.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:29 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Haha! Dat gaat lachen worden. Hoorde gisteren een boze buurman die aan het kloten was met zn app. Blijkbaar heeft ie geen DigiDKans dat hij deze week nog zijn inloggegevens krijgt lijkt mij klein
Ah okquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:40 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Dat lukt, die brief komt 1 a 2 werkdagen later.
Zolang de vaccinatieregistratie maar goed gegaan is. Anders testje boeken op vrijdag.
Kun je via de Rijksoverheid ook niet je code met vaccinatie per brief laten sturen? Of moet je dan ook eerst DigiD hebben?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:43 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ah okNou, als ik hem een dezer dagen weer hoor vloeken, dan klop ik wel ff bij hem aan dat hij ook een testje kan doen
Ben gewoon gecontroleerd hoor. Tas vol eten en drinken. Ze kijken erin en het is prima. Alleen in Barcelona moest ik het weggooien.quote:Op maandag 30 augustus 2021 23:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet gecontroleerd worden is wat anders dan iets mogen. Op Spa zijn er echt wel mensen uit gepikt. En ik denk dat @:Sinister-D- zijn paraplu nog altijd mist
Behoorlijk precair wat je nu zegt. Echt nog volledig onduidelijk welke richting het weer zondag opgaat, waarbij het zeker aan de kust nogal verradelijk kan zijn.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:25 schreef VacaLoca het volgende:
Wordt warm zondag. Echt zonde, zonder corona was 't gigantisch feest geweest met strandfeest met djs en al.
voordat je een vaccinatiebewijs kunt ophalen moet je inloggen met DigiD. Dat DigiD is sinds enige tijd verplicht met two-factor authenticatie, dat kan met App of met SMS/gesproken bericht.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:19 schreef Qyra het volgende:
[..]
Kun je via de Rijksoverheid ook niet je code met vaccinatie per brief laten sturen? Of moet je dan ook eerst DigiD hebben?
Ook de wind kan een leuke factor worden daar.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Behoorlijk precair wat je nu zegt. Echt nog volledig onduidelijk welke richting het weer zondag opgaat, waarbij het zeker aan de kust nogal verradelijk kan zijn.
Nee, zal gaan om de QR-code. Of bedoel je dat ook met het vaccinatiebewijs?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 09:44 schreef spectrumanalyser het volgende:
zoals het in de e-mail van vandaag staat, moet je in bezit zijn van een smartphone met de corona-app. Iemand in mijn gezelschap heeft geen smartphone, een printje van het vaccinatiebewijs lijkt mij voldoende.
Er staat toch echt dat je moet inloggen met DigiD voordat je de QR-code/vaccinatiebewijs kunt ophalen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:40 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Nee, zal gaan om de QR-code. Of bedoel je dat ook met het vaccinatiebewijs?
Is te maken via https://coronacheck.nl/nl/print/
Dan wordt het een lastig verhaal, dacht dat het alleen om geen smartphone ging. Zag je post over Digid pas daarnaquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:44 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Er staat toch echt dat je moet inloggen met DigiD voordat je de QR-code/vaccinatiebewijs kunt ophalen.
Ga je maar 1 dag ? Test is 24h geldig.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:09 schreef spectrumanalyser het volgende:
Bij problemen met de registratie van de vaccinaties is het nu al gewoon te laat. De huisartsen hebben het te druk. Ik krijg zojuist telefonisch doodleuk de reactie dat ik mijn verwachting naar beneden moet bijstellen.
Dat gaat dus een testje worden vrijdag.
best knap dat je het zo lang hebt volgehouden zonder, hoe doe je dan aangifte voor de belasting?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:29 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Haha! Dat gaat lachen worden. Hoorde gisteren een boze buurman die aan het kloten was met zn app. Blijkbaar heeft ie geen DigiDKans dat hij deze week nog zijn inloggegevens krijgt lijkt mij klein
Vraag ik mij ook af. Misschien doet ie dat gewoon op papier?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:48 schreef zalkc het volgende:
[..]
best knap dat je het zo lang hebt volgehouden zonder, hoe doe je dan aangifte voor de belasting?
Dat weet je nu al: ja.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:59 schreef Starhopper het volgende:
Over een half uurtje weten we of het doorgaat
[ twitter ]
Dat kan ik uitleggen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:48 schreef zalkc het volgende:
[..]
best knap dat je het zo lang hebt volgehouden zonder, hoe doe je dan aangifte voor de belasting?
dat wordt vroeg vertrekken, sowieso als het 25 graden gaat worden wens ik je nog meer succes. Halve parkeerterrein is al vergeven aan kaarthouders, dus er blijft niet veel over.quote:Op maandag 30 augustus 2021 23:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Fiets achterin de auto, auto bij de Langervelderslag en een half uurtje fietsen
Helaas is dat eerste een klein dingetje, dus misschien toch wat minder aantrekkelijk.
Langervelderslag ja? Dat is godverdomme 15km fietsenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:22 schreef byah het volgende:
[..]
dat wordt vroeg vertrekken, sowieso als het 25 graden gaat worden wens ik je nog meer succes. Halve parkeerterrein is al vergeven aan kaarthouders, dus er blijft niet veel over.
Gohquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
https://www.nu.nl/formule(...)n=stdc_nu&redirect=1
Je bent ook niet verplicht om aangifte te doen. Dat wordt het pas als je een eigen huis hebt of andere bijzondere omstandigheden.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:00 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Dat kan ik uitleggen.
Bij de belastingdienst is two-factor authentication niet nodig. Je kunt met alleen een gebruikersnaam en wachtwoord inloggen bij de belastingdienst.
Zodra het gaat om medische diensten, zoals de vaccinatiegegevens, heb je -wel- twofactor authentication nodig. Je hebt een gebruikersnaam, wachtwoord EN tweede authenticatiemethode nodig. Dat kan zijn een SMS code of App.
door de duinen, lekker op en afquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Langervelderslag ja? Dat is godverdomme 15km fietsen
In principe niet, maar sinds die idiote uitspraak tegen Shell sta ik nergens meer van te kijken.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:29 schreef PS. het volgende:
Waren er serieus mensen die dachten dat het nu nog afgeblazen zou worden?
Ik had niet gedacht dat de race afgeblazen zou worden.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:29 schreef PS. het volgende:
De eerstvolgende strandopgang met parkeergelegenheid. Het wordt echt chaos hier in de regio als het ook een zomers weekend wordt met allemaal strandgangersquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Idem. Maar dit had wel heel extreem geweest. Een paar dagen voor het evenement beroof je de organisatie feitelijk van alle inkomsten. Dan moet je wel sterk in je schoenen staan als rechter: er had dan een heel acute noodzaak moeten bestaan.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:31 schreef maan_man het volgende:
[..]
In principe niet, maar sinds die idiote uitspraak tegen Shell sta ik nergens meer van te kijken.
3 kwartier dus op een rustig gangetje, dat is toch niet zo ver?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ken het, heb er meerdere malen gefietstquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
door de duinen, lekker op en af
Had hij sowieso niet op het laatste moment moeten aankomen. De financiële belangen wegen nu waarschijnlijk toch zwaarder.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:34 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Ik had niet gedacht dat de race afgeblazen zou worden.
Maar vergis je niet. de man die de rechtszaak heeft aangespannend is verantwoordelijk voor de bouwstop. Meerdere grote bouwprojecten werden daardoor meteen stilgelegd.
Wel als je bedenkt dat het vanuit Haarlem georganiseerd, minder ver en rechter isquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:38 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
3 kwartier dus op een rustig gangetje, dat is toch niet zo ver?
Gelukkig zijn de verbouwingen al afgelopen. Een gemiddelde stranddag stoot nog meer uit, en daar hebben we goed op bespaard deze zomer.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:34 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Ik had niet gedacht dat de race afgeblazen zou worden.
Maar vergis je niet. de man die de rechtszaak heeft aangespannend is verantwoordelijk voor de bouwstop. Meerdere grote bouwprojecten werden daardoor meteen stilgelegd.
En door een mooi gebiedquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:38 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
3 kwartier dus op een rustig gangetje, dat is toch niet zo ver?
Het is daar prachtig idd, mooier als langs de ECT fietsen in Rotterdam.quote:
En herdenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:46 schreef PS. het volgende:
[..]
Moet je wel uitkijken voor rugschilpadkikkers ofzo
Dat Nattekat naar de GP kan is van groter belang dan het belang van die rugschildpadkikkers jaquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:46 schreef PS. het volgende:
[..]
Moet je wel uitkijken voor rugschilpadkikkers ofzo
Versterkers natuurlijk.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:51 schreef spectrumanalyser het volgende:
Nemen jullie gehoorbescherming mee?
Nee.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:51 schreef spectrumanalyser het volgende:
WAT !!! .......quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:51 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ik kan helemaal nietquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:49 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Dat Nattekat naar de GP kan is van groter belang dan het belang van die rugschildpadkikkers ja
quote:Op zondag 29 augustus 2021 19:42 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Wacht maar op dinsdag dan zul je wel overtuigd raken.
Je kan anders lelijk op je bek gaan van die gladde beestenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:49 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Dat Nattekat naar de GP kan is van groter belang dan het belang van die rugschildpadkikkers ja
Tegen Davina Michelle jaquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:51 schreef spectrumanalyser het volgende:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:49 schreef TagForce het volgende:
[..]
Je bedoelt neem ik aan buiten het feit dat 9 van de 12 teams op een steenworp afstand hun fabriek hebben staan?
Maar ik ben het eens met je dat het niet om het geld zou moeten gaan, maar om de banen en de races. In deze tijd is dat echter niet mogelijk. In 1967 was de GP van Frankrijk georganiseerd op de parkeerplaats van LeMans... Dat was een aanfluiting en zoiets mocht nooit meer gebeuren. Tegenwoordig rijden we bijna uitsluitend op veredelde parkeerplaatsen waar nog net een rood/witte markering de bochten aangeeft. Banen zoals vroeger komen nooit meer terug, en Zandvoort zal nooit meer een F1 wedstrijd organiseren. jammer, maar dat is de realiteit.
Heh. Groot gelijk die gozerquote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:32 schreef Nattekat het volgende:
Er moet sowieso iets gebeuren met Zandvoort, begint behoorlijk te verpauperen met de jaren tov de andere circuits.
Ik denk dat iedereen er zo over dacht 10 jaar terug. Ik had ook nooit durven dromen dat ik nog eens F1 op Zandvoort zou zien. Blijft nog steeds onwerkelijk, aangezien ik al sinds 2001 bijna jaarlijks op het circuit kom.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:09 schreef TagForce het volgende:
Dankzij de nieuwe zoekmachine kwam ik nog wat oude posts tegen (met terugwerkende kracht sorry voor de onzin die ik neerplempte in mijn beginjaren)...
This one did not age well:
[..]
Dit ja, echt al jaren dat het verwaarloosd werd.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
Voor de laatste verbouwing was het ook een grote pauperzooi
En zand …quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:36 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ook de wind kan een leuke factor worden daar.
Ik kijk nergens meer van op sinds shell en de avondklok rechtszaak die binnen 2 uur in hoger beroep kon.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:29 schreef PS. het volgende:
Nope. En dat is maar goed ook.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:28 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ik heb @:Mclaren_Fan al lang niet meer gehoord
Hahaha!quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:09 schreef TagForce het volgende:
Dankzij de nieuwe zoekmachine kwam ik nog wat oude posts tegen (met terugwerkende kracht sorry voor de onzin die ik neerplempte in mijn beginjaren)...
This one did not age well:
[..]
Inderdaad. Het leek meer op een lokale voetbalvereniging dan een echt circuit. Ging er vroeger regelmatig rijden met de motor. Zandvoort vond ik altijd een leuk circuit hoor. Maar ik voelde me toch altijd wel beter op Assen of Spa Francorchamps, gewoon omdat het allemaal nieuwer en beter onderhouden was.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
Voor de laatste verbouwing was het ook een grote pauperzooi
Boh, ik was erg teleurgesteld dat iets wat dit weekend ingepland stond niet door kon gaan, maar daar is nu zo goed als geen sprake van. Hypequote:
er staat mij bij dat het toerental wel iets omhoog zal gaan.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:12 schreef RetepV het volgende:
[..]
Hahaha!![]()
Maar ok, niemand zou het toen geloofd hebben als iemand had geroepen dat de F1 geknepen zou worden van 2.4 liter V8 naar 1.6 liter V6 met maar een maximum van iets van 12.000 toeren draaien, had ook niemand je geloofd.
Ik denk dat Zandvoort daardoor mogelijk werd. De auto's hebben een stuk minder trekkracht (torque) dan die oudere V8, en volgens mij maakt dat ze meer geschikt voor die kleinere baantjes.
Och die beelden van Purley die tevergeefs duidelijk wil maken dat er nog iemand in zit... verschrikkelijkquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:58 schreef ACT-F het volgende:
Gaat het er weer ruig aan toe zoals vroegâh?
https://anderetijden.nl/p(...)/Dood-op-het-circuit
Beelden van de uitspraak uitgelekt:quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:48 schreef beantherio het volgende:
HET GAAT GEWOON ECHT GEBEUREN: EEN GRAND PRIX IN NEDERLAND!!![]()
Die regels waren in 2012 al zo'n beetje bekend. Daarvoor gingen ze nog uit van 4 cilinder motoren.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:12 schreef RetepV het volgende:
[..]
Hahaha!![]()
Maar ok, niemand zou het toen geloofd hebben als iemand had geroepen dat de F1 geknepen zou worden van 2.4 liter V8 naar 1.6 liter V6 met maar een maximum van iets van 12.000 toeren draaien, had ook niemand je geloofd.
Ik denk dat Zandvoort daardoor mogelijk werd. De auto's hebben een stuk minder trekkracht (torque) dan die oudere V8, en volgens mij maakt dat ze meer geschikt voor die kleinere baantjes.
Yep. Het toerental mag maximaal 15.000 toeren zijn. Maar dan gebruiken ze te veel brandstof, en ze mogen tijdens de race niet bijtanken. Dus de motoren worden geknepen. Als er nog wat benzine over is aan het einde van de race, dan kunnen ze het maximale toerental nog wat opschroeven, denk ik.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:40 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
er staat mij bij dat het toerental wel iets omhoog zal gaan.
het blijven stofzuigers met zulke turbo's. een compleet ander geluid dan een motor die 20.000 toeren loopt.
Ik kijk in Zandvoort jij ?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:00 schreef MowtheGrass het volgende:
[..]
Het is maar net waar je kijkt.
De 1.6 heeft een stuk meer koppel (torque) dan de oude 2.4 v8. Een vlakkere curve, ipv dat piekerige can vroeger.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:12 schreef RetepV het volgende:
[..]
Hahaha!![]()
Kijk maar gewoon niet naar appverwachtingen. Al helemaal niet op die termijn.quote:
Ik heb m gisteren met de post gekregen, maar nog geen tijd gehad om er verder na te kijkenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:14 schreef zalkc het volgende:
Weet iemand al iets over de souvenirtickets?
Risico van het vakquote:Op woensdag 1 september 2021 07:38 schreef Fer het volgende:
Zie het nou goed, dat alleen de tribune bij start/finish een overkapping heeft? Dat is wel echt sneu als het zelfde zou zijn als Spa.
Is het nog wat?quote:Op woensdag 1 september 2021 06:43 schreef Jolige_Joffer het volgende:
[..]
Ik heb m gisteren met de post gekregen, maar nog geen tijd gehad om er verder na te kijken
De rest zou niet eens allemaal tribunes moeten hebben, maar duinen.quote:Op woensdag 1 september 2021 07:38 schreef Fer het volgende:
Zie het nou goed, dat alleen de tribune bij start/finish een overkapping heeft? Dat is wel echt sneu als het zelfde zou zijn als Spa.
Ja.quote:Op woensdag 1 september 2021 09:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De rest zou niet eens allemaal tribunes moeten hebben, maar duinen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |