Langervelderslag ja? Dat is godverdomme 15km fietsenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:22 schreef byah het volgende:
[..]
dat wordt vroeg vertrekken, sowieso als het 25 graden gaat worden wens ik je nog meer succes. Halve parkeerterrein is al vergeven aan kaarthouders, dus er blijft niet veel over.
Gohquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
https://www.nu.nl/formule(...)n=stdc_nu&redirect=1
Je bent ook niet verplicht om aangifte te doen. Dat wordt het pas als je een eigen huis hebt of andere bijzondere omstandigheden.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:00 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Dat kan ik uitleggen.
Bij de belastingdienst is two-factor authentication niet nodig. Je kunt met alleen een gebruikersnaam en wachtwoord inloggen bij de belastingdienst.
Zodra het gaat om medische diensten, zoals de vaccinatiegegevens, heb je -wel- twofactor authentication nodig. Je hebt een gebruikersnaam, wachtwoord EN tweede authenticatiemethode nodig. Dat kan zijn een SMS code of App.
door de duinen, lekker op en afquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Langervelderslag ja? Dat is godverdomme 15km fietsen
In principe niet, maar sinds die idiote uitspraak tegen Shell sta ik nergens meer van te kijken.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:29 schreef PS. het volgende:
Waren er serieus mensen die dachten dat het nu nog afgeblazen zou worden?
Ik had niet gedacht dat de race afgeblazen zou worden.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:29 schreef PS. het volgende:
Waren er serieus mensen die dachten dat het nu nog afgeblazen zou worden?
De eerstvolgende strandopgang met parkeergelegenheid. Het wordt echt chaos hier in de regio als het ook een zomers weekend wordt met allemaal strandgangersquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Idem. Maar dit had wel heel extreem geweest. Een paar dagen voor het evenement beroof je de organisatie feitelijk van alle inkomsten. Dan moet je wel sterk in je schoenen staan als rechter: er had dan een heel acute noodzaak moeten bestaan.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:31 schreef maan_man het volgende:
[..]
In principe niet, maar sinds die idiote uitspraak tegen Shell sta ik nergens meer van te kijken.
3 kwartier dus op een rustig gangetje, dat is toch niet zo ver?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ken het, heb er meerdere malen gefietstquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
door de duinen, lekker op en af
Had hij sowieso niet op het laatste moment moeten aankomen. De financiėle belangen wegen nu waarschijnlijk toch zwaarder.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:34 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Ik had niet gedacht dat de race afgeblazen zou worden.
Maar vergis je niet. de man die de rechtszaak heeft aangespannend is verantwoordelijk voor de bouwstop. Meerdere grote bouwprojecten werden daardoor meteen stilgelegd.
Wel als je bedenkt dat het vanuit Haarlem georganiseerd, minder ver en rechter isquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:38 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
3 kwartier dus op een rustig gangetje, dat is toch niet zo ver?
Gelukkig zijn de verbouwingen al afgelopen. Een gemiddelde stranddag stoot nog meer uit, en daar hebben we goed op bespaard deze zomer.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:34 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Ik had niet gedacht dat de race afgeblazen zou worden.
Maar vergis je niet. de man die de rechtszaak heeft aangespannend is verantwoordelijk voor de bouwstop. Meerdere grote bouwprojecten werden daardoor meteen stilgelegd.
En door een mooi gebiedquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:38 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
3 kwartier dus op een rustig gangetje, dat is toch niet zo ver?
Het is daar prachtig idd, mooier als langs de ECT fietsen in Rotterdam.quote:
En herdenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:46 schreef PS. het volgende:
[..]
Moet je wel uitkijken voor rugschilpadkikkers ofzo
Dat Nattekat naar de GP kan is van groter belang dan het belang van die rugschildpadkikkers jaquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:46 schreef PS. het volgende:
[..]
Moet je wel uitkijken voor rugschilpadkikkers ofzo
Versterkers natuurlijk.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:51 schreef spectrumanalyser het volgende:
Nemen jullie gehoorbescherming mee?
Nee.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:51 schreef spectrumanalyser het volgende:
WAT !!! .......quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:51 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ik kan helemaal nietquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:49 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Dat Nattekat naar de GP kan is van groter belang dan het belang van die rugschildpadkikkers ja
quote:Op zondag 29 augustus 2021 19:42 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Wacht maar op dinsdag dan zul je wel overtuigd raken.
Je kan anders lelijk op je bek gaan van die gladde beestenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:49 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Dat Nattekat naar de GP kan is van groter belang dan het belang van die rugschildpadkikkers ja
Tegen Davina Michelle jaquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:51 schreef spectrumanalyser het volgende:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:49 schreef TagForce het volgende:
[..]
Je bedoelt neem ik aan buiten het feit dat 9 van de 12 teams op een steenworp afstand hun fabriek hebben staan?
Maar ik ben het eens met je dat het niet om het geld zou moeten gaan, maar om de banen en de races. In deze tijd is dat echter niet mogelijk. In 1967 was de GP van Frankrijk georganiseerd op de parkeerplaats van LeMans... Dat was een aanfluiting en zoiets mocht nooit meer gebeuren. Tegenwoordig rijden we bijna uitsluitend op veredelde parkeerplaatsen waar nog net een rood/witte markering de bochten aangeeft. Banen zoals vroeger komen nooit meer terug, en Zandvoort zal nooit meer een F1 wedstrijd organiseren. jammer, maar dat is de realiteit.
Heh. Groot gelijk die gozerquote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:32 schreef Nattekat het volgende:
Er moet sowieso iets gebeuren met Zandvoort, begint behoorlijk te verpauperen met de jaren tov de andere circuits.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |