Nee.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:51 schreef spectrumanalyser het volgende:
Nemen jullie gehoorbescherming mee?
WAT !!! .......quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:51 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ik kan helemaal nietquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:49 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Dat Nattekat naar de GP kan is van groter belang dan het belang van die rugschildpadkikkers ja
quote:Op zondag 29 augustus 2021 19:42 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Wacht maar op dinsdag dan zul je wel overtuigd raken.
Je kan anders lelijk op je bek gaan van die gladde beestenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:49 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Dat Nattekat naar de GP kan is van groter belang dan het belang van die rugschildpadkikkers ja
Tegen Davina Michelle jaquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:51 schreef spectrumanalyser het volgende:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:49 schreef TagForce het volgende:
[..]
Je bedoelt neem ik aan buiten het feit dat 9 van de 12 teams op een steenworp afstand hun fabriek hebben staan?
Maar ik ben het eens met je dat het niet om het geld zou moeten gaan, maar om de banen en de races. In deze tijd is dat echter niet mogelijk. In 1967 was de GP van Frankrijk georganiseerd op de parkeerplaats van LeMans... Dat was een aanfluiting en zoiets mocht nooit meer gebeuren. Tegenwoordig rijden we bijna uitsluitend op veredelde parkeerplaatsen waar nog net een rood/witte markering de bochten aangeeft. Banen zoals vroeger komen nooit meer terug, en Zandvoort zal nooit meer een F1 wedstrijd organiseren. jammer, maar dat is de realiteit.
Heh. Groot gelijk die gozerquote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:32 schreef Nattekat het volgende:
Er moet sowieso iets gebeuren met Zandvoort, begint behoorlijk te verpauperen met de jaren tov de andere circuits.
Ik denk dat iedereen er zo over dacht 10 jaar terug. Ik had ook nooit durven dromen dat ik nog eens F1 op Zandvoort zou zien. Blijft nog steeds onwerkelijk, aangezien ik al sinds 2001 bijna jaarlijks op het circuit kom.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:09 schreef TagForce het volgende:
Dankzij de nieuwe zoekmachine kwam ik nog wat oude posts tegen (met terugwerkende kracht sorry voor de onzin die ik neerplempte in mijn beginjaren)...
This one did not age well:
[..]
Dit ja, echt al jaren dat het verwaarloosd werd.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
Voor de laatste verbouwing was het ook een grote pauperzooi
En zand …quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:36 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ook de wind kan een leuke factor worden daar.
Ik kijk nergens meer van op sinds shell en de avondklok rechtszaak die binnen 2 uur in hoger beroep kon.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:29 schreef PS. het volgende:
Waren er serieus mensen die dachten dat het nu nog afgeblazen zou worden?
Nope. En dat is maar goed ook.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:28 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ik heb @:Mclaren_Fan al lang niet meer gehoord
Hahaha!quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:09 schreef TagForce het volgende:
Dankzij de nieuwe zoekmachine kwam ik nog wat oude posts tegen (met terugwerkende kracht sorry voor de onzin die ik neerplempte in mijn beginjaren)...
This one did not age well:
[..]
Inderdaad. Het leek meer op een lokale voetbalvereniging dan een echt circuit. Ging er vroeger regelmatig rijden met de motor. Zandvoort vond ik altijd een leuk circuit hoor. Maar ik voelde me toch altijd wel beter op Assen of Spa Francorchamps, gewoon omdat het allemaal nieuwer en beter onderhouden was.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
Voor de laatste verbouwing was het ook een grote pauperzooi
Boh, ik was erg teleurgesteld dat iets wat dit weekend ingepland stond niet door kon gaan, maar daar is nu zo goed als geen sprake van. Hypequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |